PDA

View Full Version : Slayer komt naar Rock Werchter!!


Djiezes
1 april 2008, 07:11
:cheer: Slayer :cheer:

Zwartengeel
1 april 2008, 07:24
http://www.earthwindow.com/images/M331s.jpg

Djiezes
1 april 2008, 07:33
http://www.earthwindow.com/images/M331s.jpg

denk je?

Djiezes
1 april 2008, 07:48
Volgens deredactie.be staan ze op vrijdag 4 juli (dag 2) op de Mainstage. GVA, HLN en Metro bevestigen het nieuws...

Dronkoers
1 april 2008, 08:55
Mooi, dan kunnen die snotneuzen eens leren wat muziek is 8-)

Djiezes
1 april 2008, 09:01
My thoughts exactly...

Dronkoers
1 april 2008, 09:02
My thoughts exactly...

Raar, een zin zonder "tetten" en en toch denk je er aan? ;-)

Zwartengeel
1 april 2008, 09:05
Hoe dan ook, waar of niet waar, mij zullen ze daar niet zien. Hypocriet Schuermans... al die jaren op (heavy) rock en metal zitten kakken, maar nu hij de kassa hoort rinkelen... :x

Dronkoers
1 april 2008, 09:07
1 keer ben ik in Werchter geweest, dat was ook ineens de motivatie om er nooit meer naartoe te gaan ;-)

C uit W
1 april 2008, 09:12
Ideaal, dan komen ze niet naar graspop!

Djiezes
1 april 2008, 09:16
Hoe dan ook, waar of niet waar, mij zullen ze daar niet zien. Hypocriet Schuermans... al die jaren op (heavy) rock en metal zitten kakken, maar nu hij de kassa hoort rinkelen... :x


Hoezo kakken op (heavy) rock en metal?

Metallica, Sepultura, Body Count, Channel Zero, Dog Eat Dog, Marilyn Manson, Monster Magnet, Faith No More, Tool, Danko Jones, Deftones, Korn, .calibre, ........ Om er maar een paar te noemen.

Zwartengeel
1 april 2008, 09:24
Hoezo kakken op (heavy) rock en metal?

Metallica, Sepultura, Body Count, Channel Zero, Dog Eat Dog, Marilyn Manson, Monster Magnet, Faith No More, Tool, Danko Jones, Deftones, Korn, .calibre, ........ Om er maar een paar te noemen.

Precies... toen hij zag dat hij er munt kon uit slaan. In de jaren tachtig bijvoorbeeld had metal geen enkele kans gekregen op Werchter, zelfs niet de toen al populaire bands als Iron Maiden, Metallica, AC/DC...

Ik denk ook terug aan de uitspraken die hij deed naar aanleiding van het afzeggen van Guns'n'Roses indertijd. 'Hij sprong zowat een gat in de lucht van blijdschap' dat hij Laurent Garnier in de plaats kon programmeren.

HAMC
1 april 2008, 10:33
Dit forum heeft meer Slayer nodig!

http://www.youtube.com/watch?v=8u2E-z-Kh-M

Dronkoers
1 april 2008, 10:40
...doet me terugdenken aan m'n Slayer-marathon een paar maand geleden ;-)

HAMC
1 april 2008, 10:46
...doet me terugdenken aan m'n Slayer-marathon een paar maand geleden ;-)

Die heb ik gemist, opnieuw, opnieuw, opnieuw.

Dronkoers
1 april 2008, 10:47
Die heb ik gemist, opnieuw, opnieuw, opnieuw.

:-D

Moest ik nu een paar uur tijd gehad hebben... ;-)

Mitgard
1 april 2008, 10:50
1 keer ben ik in Werchter geweest, dat was ook ineens de motivatie om er nooit meer naartoe te gaan ;-)

idem.

Mitgard
1 april 2008, 10:50
---> het alternatief: http://pukkelpop.be/:cheer:

Jazeker
1 april 2008, 10:52
1 keer ben ik in Werchter geweest, dat was ook ineens de motivatie om er nooit meer naartoe te gaan ;-)

Mij zien ze daar ook niet meer. Maar dat is ook omdat ik oud, verzadigd en rechts ben geworden, natuurlijk.

Dronkoers
1 april 2008, 10:55
Mij zien ze daar ook niet meer. Maar dat is ook omdat ik oud, verzadigd en rechts ben geworden, natuurlijk.

TW-Classic? ;-)

Mitgard
1 april 2008, 10:56
Mij zien ze daar ook niet meer. Maar dat is ook omdat ik oud, verzadigd en rechts ben geworden, natuurlijk.

rimpelrock! :-D

Djiezes
1 april 2008, 10:56
TW-Classic? ;-)


Mijn kaarten liggen al klaar...

:cheer: Iggy and the Stooges :cheer:

lantjes
1 april 2008, 10:57
Mij zien ze daar ook niet meer. Maar dat is ook omdat ik oud, verzadigd en rechts ben geworden, natuurlijk.

twee jaar geleden eveneens afgehaakt, janetterij troef op Werchter....12/4 pestpop, dat zal wat anders zijn zelle !!!:-P

Dronkoers
1 april 2008, 10:59
twee jaar geleden eveneens afgehaakt, janetterij troef op Werchter....12/4 pestpop, dat zal wat anders zijn zelle !!!:-P

:hondogen:

Waarom net die dag? :-(

lantjes
1 april 2008, 11:01
:hondogen:

Waarom net die dag? :-(

Iets anders van plan?

Percalion
1 april 2008, 11:05
Dit forum heeft meer Slayer nodig!

http://www.youtube.com/watch?v=8u2E-z-Kh-M

strakte!

Dronkoers
1 april 2008, 11:10
Iets anders van plan?

Idd. ;-)

Johan217
1 april 2008, 11:10
---> het alternatief: http://pukkelpop.be/
Vind ik eigenlijk niet veel beter dan Werchter hoor.

Doe mij maar http://www.arrowrockfestival.nl/
Kiss! Twisted Sister! En geen kwaad woord over REO Speedwagon, die waren ijzersterk vorig jaar in Roeselare: die gasten rocken stukken steviger dan hun plakker Keep on Loving You doet vermoeden.

Trouwens: Saxon op Graspop!
En later ook op Zwarte Cross Festival, samen met o.a. Exodus, Napalm Death, Obituary en Normaal.

Dronkoers
1 april 2008, 11:12
Vind ik eigenlijk niet veel beter dan Werchter hoor.

Doe mij maar http://www.arrowrockfestival.nl/
Kiss! Twisted Sister! En geen kwaad woord over REO Speedwagon, die waren ijzersterk vorig jaar in Roeselare: die gasten rocken stukken steviger dan hun plakker Keep on Loving You doet vermoeden.

Trouwens: Saxon op Graspop!
En later ook op Zwarte Cross Festival, samen met o.a. Exodus, Napalm Death, Obituary en Normaal.

Die zitten hier maandelijks zeker? ;-)

lantjes
1 april 2008, 11:14
Idd. ;-)

Tja....priori-tieten kiezen hé :-P

Dronkoers
1 april 2008, 11:14
Tja....prioritieten kiezen hé :-P

:cheer:

BigF
1 april 2008, 16:25
:cheer: Slayer :cheer:
Hell Yeah!!!
:cheer:

StevenNr1
1 april 2008, 16:39
zeik-'muziek' !

toccata
1 april 2008, 17:09
Ik zeg Britney op Werchter!

Mitgard
1 april 2008, 17:24
Ik zeg Britney op Werchter!

ik verwacht ze ook elk jaar, zo commercieel dat festival is...

StevenNr1
1 april 2008, 17:27
En haar nieuw liedje is ook vaak op Studio Brussel (en 'k vind het nog wel meevallen eigenlijk.)

Sveinn
1 april 2008, 17:31
Het programma van Werchter is anders niet echt slecht dit jaar. Ik zou al enkel voor Sigur Ros gaan.

toccata
1 april 2008, 17:37
En haar nieuw liedje is ook vaak op Studio Brussel

Serieus?

MaGNiFiCaT
1 april 2008, 18:01
:cheer: Slayer :cheer:

Nog nooit van gehoord.....:|

Mitgard
1 april 2008, 18:06
Dit forum heeft meer Slayer nodig!

http://www.youtube.com/watch?v=8u2E-z-Kh-M

die amerikaanse metalbands blijven toch altijd its 'world wrestling'- achtig hebben.

Jazeker
1 april 2008, 18:14
Dit forum heeft meer Slayer nodig!

http://www.youtube.com/watch?v=8u2E-z-Kh-M

Lekker nummertje.

Revolutie
1 april 2008, 18:17
http://www.youtube.com/watch?v=ZkaU-ZG8_lM

HAMC
1 april 2008, 18:37
Lekker nummertje.

Dat zou ik geloven.

Zwartengeel
1 april 2008, 18:52
Een devote Slayer-fan: :-P

http://www.youtube.com/watch?v=NnP_m7-WnP8

Jazeker
1 april 2008, 19:24
Dat zou ik geloven.

Mjah, vroeger nog zware metal liefhebber geweest, maar het hoeft zo druk niet meer voor me. Maar het nummertje dat je postte was eigenlijk heavy maar had een niet zo hoog ritme. En dat kan ik wel hebben. Ik heb het liever heavy dan snel eigenlijk. Had vroeger ook wel een boontje voor death metal bands die het eerder traag en hard hielden dan snel en met veel hoogtonig gegil. Hoewel dat wel uitzondering waren qua death metal. Ik hield nog het meest van black metal... dat was doorgaans nogal traag maar wel hard en met nogal een dreigend toontje.

En tja... ik ben een muzikale bijna-alles-eter, dus ik heb als 14-jarige ook uren met de hoofdtelefoon op en met een glaasje thee met veel suiker zitten luisteren naar prachtige baroque muziek van Bach, Handel en consoorten. En Mozart bekladden maakt je rijp om door mij op je gezicht bewerkt te worden. Maar een festival met de hele dag metal zou ik vandaag niet meer zien zitten. Ik zoek en vind meestal wel wat ik op dat moment wil horen. We eten alles... behalve jazz... daar word ik te zenuwachtig van en ook recente dansmuziek (Ibiza stuff) maakt me ambetant terwijl ik sommige elo dansmuziekjes die wat commercieler zijn wel kan lusten. (Adelante van Sash is een flinke favoriet voor me - maar die combineert dan ook wijsjes op keltische instrumenten met dansmuziek)

Kortom... ik snap mensen die 1 stijl verkiezen haast nooit. Ik kan gerust wat genieten van de dansmuziek van Sash en daarna luisteren naar het Requiem van Mozart, waarna ik nog eens luister naar "one" van Metallica of "Chaos A.D." van Sepultura. Maar ik ben erg auditief aangelegd.

En om het nog gekker te maken. Ik luister tegenwoordig amper nog naar muziek. In de auto wel (radio 1 of mp3-cd) en in het weekend soms met de hoofdtelefoon op terwijl ik in de sofa lig. Misschien is dat het effect van in een stad te gaan wonen... je gaat stilte op prijs stellen.

Zwartengeel
1 april 2008, 19:37
En om het nog gekker te maken. Ik luister tegenwoordig amper nog naar muziek. In de auto wel (radio 1 of mp3-cd) en in het weekend soms met de hoofdtelefoon op terwijl ik in de sofa lig. Misschien is dat het effect van in een stad te gaan wonen... je gaat stilte op prijs stellen.

Ik ben ooit eens samen met een promotiejongen van een platenmaatschappij van Brussel naar Amsterdam gereden. Die vertelde me onderweg dat hij in zijn auto nooit muziek opzette. 'Dit is zowat de enige plaats waar ik overdag eindelijk eens NIET met muziek hoef bezig te zijn', vertelde hij me.

Zwartengeel
1 april 2008, 20:05
En hier eentje uit de hele prille begindagen:

http://www.youtube.com/watch?v=b4QcKT2fPvU&feature=related

HAMC
1 april 2008, 20:18
Mjah, vroeger nog zware metal liefhebber geweest, maar het hoeft zo druk niet meer voor me. Maar het nummertje dat je postte was eigenlijk heavy maar had een niet zo hoog ritme. En dat kan ik wel hebben. Ik heb het liever heavy dan snel eigenlijk. Had vroeger ook wel een boontje voor death metal bands die het eerder traag en hard hielden dan snel en met veel hoogtonig gegil. Hoewel dat wel uitzondering waren qua death metal. Ik hield nog het meest van black metal... dat was doorgaans nogal traag maar wel hard en met nogal een dreigend toontje.

En tja... ik ben een muzikale bijna-alles-eter, dus ik heb als 14-jarige ook uren met de hoofdtelefoon op en met een glaasje thee met veel suiker zitten luisteren naar prachtige baroque muziek van Bach, Handel en consoorten. En Mozart bekladden maakt je rijp om door mij op je gezicht bewerkt te worden. Maar een festival met de hele dag metal zou ik vandaag niet meer zien zitten. Ik zoek en vind meestal wel wat ik op dat moment wil horen. We eten alles... behalve jazz... daar word ik te zenuwachtig van en ook recente dansmuziek (Ibiza stuff) maakt me ambetant terwijl ik sommige elo dansmuziekjes die wat commercieler zijn wel kan lusten. (Adelante van Sash is een flinke favoriet voor me - maar die combineert dan ook wijsjes op keltische instrumenten met dansmuziek)

Kortom... ik snap mensen die 1 stijl verkiezen haast nooit. Ik kan gerust wat genieten van de dansmuziek van Sash en daarna luisteren naar het Requiem van Mozart, waarna ik nog eens luister naar "one" van Metallica of "Chaos A.D." van Sepultura. Maar ik ben erg auditief aangelegd.

En om het nog gekker te maken. Ik luister tegenwoordig amper nog naar muziek. In de auto wel (radio 1 of mp3-cd) en in het weekend soms met de hoofdtelefoon op terwijl ik in de sofa lig. Misschien is dat het effect van in een stad te gaan wonen... je gaat stilte op prijs stellen.

Ja, een mens veranderd ook over de loop van zijn leven. Zowat het enige vanuit mijn jeugd dat hetzelfde is gebleven in mijn nu wat oudere jaren is Motorhead. En ik heb nog altijd gene radio.

Naar de radio luisteren is aan mij niet besteed, heel de dag hetzelfde, alle dagen opnieuw diezelfde nummers met hetzelfde tempo en metrum en allemaal in dezelfde toon. Ik ken iemand, daar staat de radio luid te blazen, en dan zet ik die af. Dan kijkt hij zo raar van wat doet die nu? Dan vraag ik welke song was er aan het spelen? Weet hij niet, neurie het melodietje is? Kan hij niet want hij weet niet eens welke song er aan het spelen was.

Dan denk ik man man man, arm Vlaanderen.

Over die stijlen, death en andere metals, nooit begrepen wat het verschil was eigenlijk. Ik lag er ook niet van wakker, met Motorhead is het gemakkelijker, het is Rock and Roll!

The Iron Maiden
1 april 2008, 20:35
Ik ken maar 1 liedje van hen en dat is Seasons in the abyss. Ik ga dit jaar naar Graspop voor... Iron Maiden. :twisted:

Jazeker
1 april 2008, 20:39
Ja, een mens veranderd ook over de loop van zijn leven. Zowat het enige vanuit mijn jeugd dat hetzelfde is gebleven in mijn nu wat oudere jaren is Motorhead. En ik heb nog altijd gene radio.

Naar de radio luisteren is aan mij niet besteed, heel de dag hetzelfde, alle dagen opnieuw diezelfde nummers met hetzelfde tempo en metrum en allemaal in dezelfde toon. Ik ken iemand, daar staat de radio luid te blazen, en dan zet ik die af. Dan kijkt hij zo raar van wat doet die nu? Dan vraag ik welke song was er aan het spelen? Weet hij niet, neurie het melodietje is? Kan hij niet want hij weet niet eens welke song er aan het spelen was.

Dan denk ik man man man, arm Vlaanderen.

Over die stijlen, death en andere metals, nooit begrepen wat het verschil was eigenlijk. Ik lag er ook niet van wakker, met Motorhead is het gemakkelijker, het is Rock and Roll!

Ik luister enkel naar radio 1 om wat nieuws op te vangen, maar dan natuurlijk me de nodige scepsis tegenover hun "duiding". Dat doe ik enkel op weg naar of van het werk.

En verder heb ik vele muziekstijlen die ik goed vind, gaande van klassiek naar techno tot new wave tot sommige soorten van metal.

Het scheelt bij mijn van dag tot uur wat ik goed vind. Hypercommerciele rommel slik ik amper, hoewel de black album van metallica ook wel commercieel wordt genoemd en die vind ik dan weer niet slecht. Maar ik bedoel, Britney en heel dat R&B (ik ben een verleidelijk hoertje en sta te dansen alsof je pik in mijn gat zit) soort muziek kan ik absoluut niet hebben. En al die nigga gangsta whores muziek ook al niet.

Ik ga voor kwaliteit.

Mitgard
1 april 2008, 20:41
en wat vindt ge van jumpstyle/hardstyle, jazeker?

Mitgard
1 april 2008, 20:44
btw, metal kan ook rustig en ingetogen zijn. hier een prachtige metal ballad:

nostradameus - not only women bleed

http://nl.youtube.com/watch?v=giZ0hdWn9tM

wel triest :-(

MaGNiFiCaT
1 april 2008, 20:44
BAHBAHBAH:shit:0X:shit:0X:shit:0X:hondogen::hondog en: wat een viezigheid is me dat? Wat een kabaal?!! En die lelijke schreeuwende venten. Wat een marginale afschuwelijke gruwelijke lelijkheid. Dat mensen daarvan houden?!!? Onbegrijpelijk. Ik begrijp jullie écht niet.:?

Zwartengeel
1 april 2008, 20:50
En al die nigga gangsta whores muziek ook al niet.


Tja... sommige oude dingen van Ice-T, Cypress Hill of Public Enemy vind ik nog wel te pruimen.

kiko
1 april 2008, 20:54
Precies... toen hij zag dat hij er munt kon uit slaan.
Het zal je misschien verbazen, maar Werchter is en blijft een commerciële bedoening. Het is niet meer dan normaal dat hij probeert winst te maken.

Jazeker
1 april 2008, 21:00
en wat vindt ge van jumpstyle/hardstyle, jazeker?

Er ontbreken hier kots-icoontjes. Begrijpelijk want zelfs in politiek bestaat er niet iets dat zo verwerpelijk is ;-)

Jazeker
1 april 2008, 21:01
Tja... sommige oude dingen van Ice-T, Cypress Hill of Public Enemy vind ik nog wel te pruimen.

Soms wel wat goed gezien muzikaal of zo... maar over het algemeen vind ik het niet te pruimen.

Jazeker
1 april 2008, 21:02
btw, metal kan ook rustig en ingetogen zijn. hier een prachtige metal ballad:

nostradameus - not only women bleed

http://nl.youtube.com/watch?v=giZ0hdWn9tM

wel triest :-(

Trage metal rules.

Essevee_VL
1 april 2008, 21:38
Slayer

http://youtube.com/watch?v=mDXWHEkALl8

toccata
1 april 2008, 22:02
Hoe komt dat bij "The Iron Maiden" zo niks in de linkerkolom staat qua geregistreerd sinds, locatie enzoverder

Djiezes
1 april 2008, 22:24
BAHBAHBAH:shit:0X:shit:0X:shit:0X:hondogen::hondog en: wat een viezigheid is me dat? Wat een kabaal?!! En die lelijke schreeuwende venten. Wat een marginale afschuwelijke gruwelijke lelijkheid. Dat mensen daarvan houden?!!? Onbegrijpelijk. Ik begrijp jullie écht niet.:?

Dat een burgertrut als gij dat niet kan appreciëren hadden we wel verwacht... 8-)

Dronkoers
1 april 2008, 23:14
Nog nooit van gehoord.....:|

Waarom verschiet ik hier niet van? ;-)

Zwartengeel
2 april 2008, 05:41
.

Mitgard
2 april 2008, 10:48
benieuwd wie er op pukkelpop gaat komen.
pronostiekjes?

Derk de Tweede
2 april 2008, 10:50
benieuwd wie er op pukkelpop gaat komen.
pronostiekjes?

The Shadows
The Tornados
Ei Ei en de Klutsers
Het
Mokum Beat Five
Helemaal uit Antwerpen: The Jokers
En Ferre Grignard, ook uit A'pen.

Mitgard
2 april 2008, 10:55
The Shadows
The Tornados
Ei Ei en de Klutsers
Het
Mokum Beat Five
Helemaal uit Antwerpen: The Jokers
En Ferre Grignard, ook uit A'pen.

jaja, lach maar.
zo'n kvlt festival als pp hebben ze niet in holland hoor.
met hun homo-festival 'pinkpop'.

Derk de Tweede
2 april 2008, 10:58
jaja, lach maar.
zo'n kvlt festival als pp hebben ze niet in holland hoor.
met hun homo-festival 'pinkpop'.

Dan zijn er wel heel veel homo's met wit-rode kentekenplaten.
Vorig jaar barste het ervan bij Pinkpop.
Maar ik geef toe Werchter is beter dan Pinkpop.

Dronkoers
2 april 2008, 10:59
Dan zijn er wel heel veel homo's met wit-rode kentekenplaten.
Vorig jaar barste het ervan bij Pinkpop.
Maar ik geef toe Werchter is beter dan Pinkpop.

Is het dan al zo erg gesteld? :|

Derk de Tweede
2 april 2008, 11:05
Is het dan al zo erg gesteld? :|

Ja, ik ga daar niet meer naar toe naar dat soort festivals.
Altijd regen en modder dure tickets en je wordt er getild bij het leven.
De laatste keer was Pinkpop met Lenny Kravitz en The Black Crowes.
En in 2004 nog eenmaal Brainbox en Neil Young.
Wel ga met mijn dochter nog een keer naar Within' Temptation, maar dan doe ik de allerzwaarste gehoorschermers op.

Dronkoers
2 april 2008, 11:13
Ja, ik ga daar niet meer naar toe naar dat soort festivals.
Altijd regen en modder dure tickets en je wordt er getild bij het leven.
De laatste keer was Pinkpop met Lenny Kravitz en The Black Crowes.
En in 2004 nog eenmaal Brainbox en Neil Young.
Wel ga met mijn dochter nog een keer naar Within' Temptation, maar dan doe ik de allerzwaarste gehoorschermers op.

Je wordt oud eh man 8-)

BigF
2 april 2008, 16:15
Euh, ik ga hier niet heel dien draad afdweilen dus komt Slayer nu eigenlijk echt naar TW?

Want in dat geval wil ik wel eens overwegen om ook nog eens tot daar af te zakken.
Beck stond sowieso al geprogrammeerd en die wil ik ook nog wel eens zien.





En nu maar wachten tot er iemand linkt naar het officiele programma.
Ik ben te lam om er zelf achter te gaan zoeken momenteel...
Dank alvast!

The Iron Maiden
2 april 2008, 20:05
Hoe komt dat bij "The Iron Maiden" zo niks in de linkerkolom staat qua geregistreerd sinds, locatie enzoverder

Ewel, dat vraag ik mij ook af. Is het omdat ik hier nog niet lang zit of zo?

The Iron Maiden
2 april 2008, 20:07
BAHBAHBAH:shit:0X:shit:0X:shit:0X:hondogen::hondog en: wat een viezigheid is me dat? Wat een kabaal?!! En die lelijke schreeuwende venten. Wat een marginale afschuwelijke gruwelijke lelijkheid. Dat mensen daarvan houden?!!? Onbegrijpelijk. Ik begrijp jullie écht niet.:?

Ik kan geloven dat je zo reageert op zo een goede muziek. Met de avatar van de geilige maagd Fabieke. :twisted:

MaGNiFiCaT
2 april 2008, 20:12
Ik kan geloven dat je zo reageert op zo een goede muziek. Met de avatar van de geilige maagd Fabieke. :twisted:

Maar dat is toch géén muziek?:shocked!:0X0X0X0X , zooo lelijk!:?
Het stoot me helemaal af.
Ik vind Dana Winner dan véél beter hoor.:oops: Allé, voor jullie flamingantjes is dit toch een must! Respecteer de Belgisch-Vlaamse muziek!

The Iron Maiden
2 april 2008, 20:30
Maar dat is toch géén muziek?:shocked!:0X0X0X0X , zooo lelijk!:?
Het stoot me helemaal af.
Ik vind Dana Winner dan véél beter hoor.:oops: Allé, voor jullie flamingantjes is dit toch een must! Respecteer de Belgisch-Vlaamse muziek!

Ik denk dat de gehele mensheid je wil afstoten maar dat het niet lukt. En Dana Loser sucks. En Metal is wel heel degelijk heel goeie muziek. :vamp::evilbat::grab:

MaGNiFiCaT
2 april 2008, 20:33
Ik denk dat de gehele mensheid je wil afstoten maar dat het niet lukt. En Dana Loser sucks. En Metal is wel heel degelijk heel goeie muziek. :vamp::evilbat::grab:

Neen, géén muziek maar kabaal. En da's héél wat anders. Slayer is géén muziek, maar kabaal!! De naam alleen al is behekst.:?

En dat er mensen zijn die dat graag horen....... dat kan, maar ik begrijp ze niet! Helemaal niet.....:|

floppy
2 april 2008, 20:36
Neen, géén muziek maar kabaal. En da's héél wat anders. Slayer is géén muziek, maar kabaal!! De naam alleen al is behekst.:?

En dat er mensen zijn die dat graag horen....... dat kan, maar ik begrijp ze niet! Helemaal niet.....:|

We zijn het weer eens eens... 8-) (ben jij misschien familie van mij?)
Maar ik begrijp wel metal-fans, hoewel ik de muziek ook niet kan smaken...

kLARA rules....!!!!

MaGNiFiCaT
2 april 2008, 20:39
We zijn het weer eens eens... 8-) (ben jij misschien familie van mij?)
Maar ik begrijp wel metal-fans, hoewel ik de muziek ook niet kan smaken...

kLARA rules....!!!!

8O Oei, nog iets gemeenschappelijks8O....:|....:-(....:-)....;-)

floppy
2 april 2008, 20:42
8O Oei, nog iets gemeenschappelijks8O....:|....:-(....:-)....;-)

Misschien zijn we wel één en dezelfde schizofrene oude zak. Hebt gij ook een druiper?

MaGNiFiCaT
2 april 2008, 20:44
Misschien zijn we wel één en dezelfde schizofrene oude zak. Hebt gij ook een druiper?

8O8OOMG8O8O Van nu af aan negeer ik je straal!:?

The Iron Maiden
2 april 2008, 20:51
Neen, géén muziek maar kabaal. En da's héél wat anders. Slayer is géén muziek, maar kabaal!! De naam alleen al is behekst.:?

En dat er mensen zijn die dat graag horen....... dat kan, maar ik begrijp ze niet! Helemaal niet.....:|

Het is misschien maar goed dat je ons niet begrijpt. Straks ontploffen je hersentjes nog. :twisted:

floppy
2 april 2008, 20:57
8O8OOMG8O8O Van nu af aan negeer ik je straal!:?

Oei, ik begin ook al te 8O8OOMG8O8O-en....

Dronkoers
2 april 2008, 23:14
Neen, géén muziek maar kabaal. En da's héél wat anders. Slayer is géén muziek, maar kabaal!! De naam alleen al is behekst.:?

En dat er mensen zijn die dat graag horen....... dat kan, maar ik begrijp ze niet! Helemaal niet.....:|


Nu moogt ge blij zijn dat ge verschuilt zit achter een nicknaam :evil:

Mitgard
3 april 2008, 00:00
magnificat heeft gelijk.
ik vind die slayer er toch ook wel wat over hoor.
allez, dat is nu toch gene muziek meer. zo'n gejengel en geschreeuw.

Dronkoers
3 april 2008, 00:05
magnificat heeft gelijk.
ik vind die slayer er toch ook wel wat over hoor.
allez, dat is nu toch gene muziek meer. zo'n gejengel en geschreeuw.

maar het klinkt dan toch

HAMC
3 april 2008, 00:33
Neen, géén muziek maar kabaal. En da's héél wat anders. Slayer is géén muziek, maar kabaal!!

Zeg toch zo geen domme dingen man, nu weet iedereen dat je er niets vanaf kent.

Wanneer is iets muziek? Als het gecomponeert is. = Slayer speelt muziek.

Jazeker
3 april 2008, 05:19
Oei, ik begin ook al te 8O8OOMG8O8O-en....

zolang ge maar niet gaat chiwawa'en...

Djiezes
3 april 2008, 07:14
Euh, ik ga hier niet heel dien draad afdweilen dus komt Slayer nu eigenlijk echt naar TW?

Want in dat geval wil ik wel eens overwegen om ook nog eens tot daar af te zakken.
Beck stond sowieso al geprogrammeerd en die wil ik ook nog wel eens zien.





En nu maar wachten tot er iemand linkt naar het officiele programma.
Ik ben te lam om er zelf achter te gaan zoeken momenteel...
Dank alvast!

www.rockwerchter.be

Slayer speelt op dag 2 (vrijdag 4 juli) op de Mainstage. Die dag treden ook Neil Young, The Verve, Babyshambles en Moby op...

Djiezes
3 april 2008, 07:15
Neen, géén muziek maar kabaal. En da's héél wat anders. Slayer is géén muziek, maar kabaal!! De naam alleen al is behekst.:?

En dat er mensen zijn die dat graag horen....... dat kan, maar ik begrijp ze niet! Helemaal niet.....:|

Je klinkt echt als een domme trut, weet je dat? :roll:

MaGNiFiCaT
3 april 2008, 17:53
Wanneer is iets muziek? Als het gecomponeert is. = Slayer speelt muziek.


8O8O OMG :lol::lol: Wat jij beweert is zo .....irreëel, onwezenlijk.8O

Die mja...venten van slayer zouden notenleer kunnen (aangezien hun kabaal gecomponeerd zou zijn)? Hm, je zou eerder geloven dat die mannen nog niet eens kunnen lezen en schrijven.:lol::|

floppy
3 april 2008, 18:38
8O8O OMG :lol::lol: Wat jij beweert is zo .....irreëel, onwezenlijk.8O

Die mja...venten van slayer zouden notenleer kunnen (aangezien hun kabaal gecomponeerd zou zijn)? Hm, je zou eerder geloven dat die mannen nog niet eens kunnen lezen en schrijven.:lol::|
Hela, toen ik notenleer deed, zaten er vier heavy metallers in de klas. Dat toont aan dat die gasten er ook serieus mee bezig zijn, en dat het muziek is.
Die jij niet graag hoort, misschien, maar desalniettemin muziek.

Djiezes
3 april 2008, 19:00
8O8O OMG :lol::lol: Wat jij beweert is zo .....irreëel, onwezenlijk.8O

Die mja...venten van slayer zouden notenleer kunnen (aangezien hun kabaal gecomponeerd zou zijn)? Hm, je zou eerder geloven dat die mannen nog niet eens kunnen lezen en schrijven.:lol::|

Probeer het anders eens na te spelen eh ;-)

Derk de Tweede
3 april 2008, 20:46
Probeer het anders eens na te spelen eh ;-)


Ken je mijn Iron Maiden cover niet?

'Breng je zwager naar de slager' (Bring your daughter to the slaughter)

HAMC
3 april 2008, 23:48
8O8O OMG :lol::lol: Wat jij beweert is zo .....irreëel, onwezenlijk.8O

Die mja...venten van slayer zouden notenleer kunnen (aangezien hun kabaal gecomponeerd zou zijn)? Hm, je zou eerder geloven dat die mannen nog niet eens kunnen lezen en schrijven.:lol::|

Die mensen kennen iets meer van muziektheorie dan u vrees ik.

MaGNiFiCaT
3 april 2008, 23:49
Die mensen kennen iets meer van muziektheorie dan u vrees ik.

Ik vrees van niet.;-)

HAMC
3 april 2008, 23:50
Ik vrees van niet.;-)

Hoe weet u dat?

Dronkoers
3 april 2008, 23:51
Ik vrees van niet.;-)

Ze hebben er toch meer aan verdiend dan gij ;-)

MaGNiFiCaT
3 april 2008, 23:52
Hoe weet u dat?

Omdat ik geloof dat zij niet veel van muziektheorie kennen.

Trouwens, de 'partituur' van dat gebral moet bijzonder eenvoudig zijn. Men moet zelfs géén notenleer kunnen om dit te bespelen.

Wrsch zal er wel eentje er wat van kennen om de boel in gang te trekken....:|

MaGNiFiCaT
3 april 2008, 23:53
Ze hebben er toch meer aan verdiend dan gij ;-)

Weet gij missch hoeveel ik al verdiende?:-) Trouwens, zó lang werk ik nog niet.;-) Ik kabn nog niet buigen op een jaaaarenlange carrière. Maar ik ben er mee bezig.;-)

Dronkoers
3 april 2008, 23:55
Weet gij missch hoeveel ik al verdiende?:-) Trouwens, zó lang werk ik nog niet.;-) Ik kabn nog niet buigen op een jaaaarenlange carrière. Maar ik ben er mee bezig.;-)

Geen flauw idee hoeveel ge verdiend, en hoef ik ook nie te weten, maar als ge nu al meer dan Slayer hebt verdiend... dan zit ge toch niet op het rechte pad ze :-P

MaGNiFiCaT
3 april 2008, 23:58
Geen flauw idee hoeveel ge verdiend, en hoef ik ook nie te weten, maar als ge nu al meer dan Slayer hebt verdiend... dan zit ge toch niet op het rechte pad ze :-P

Dat zeg ik niet, en ik weet niet hoeveel zij al verdieden. In elk geval al veel te veel. Met zo'n kabaal.:? The easy way om geld te verdienen.:?

Dronkoers
3 april 2008, 23:59
Dat zeg ik niet, en ik weet niet hoeveel zij al verdieden. In elk geval al veel te veel. Met zo'n kabaal.:? The easy way om geld te verdienen.:?

8O

Ik kan het in ieder geval nie :?

HAMC
3 april 2008, 23:59
Omdat ik geloof dat zij niet veel van muziektheorie kennen.

Trouwens, de 'partituur' van dat gebral moet bijzonder eenvoudig zijn. Men moet zelfs géén notenleer kunnen om dit te bespelen.

Wrsch zal er wel eentje er wat van kennen om de boel in gang te trekken....:|

Als ik me goed herinner is de bassist-zanger klassiek geschoold. Toen die nog in een andere groep speelde vroeg Kerry King, de gitarist van Slayer, ofdat hij niet in Slayer wou komen zingen en bass spelen. Welke stijl spelen jullie vroeg die toen. Deathmetal zei Kerry. Wat is dat? Vroeg de bassist.

Alleszins, uit ervaring weet ik dat je niet 30 jaar gitaar kan spelen zonder ooit muziektheorie te leren. Ik weet wel, in de begin jaren denk je dat je dat niet nodig hebt maar kennis van muziektheorie maakt het leven heel wat gemakkelijker. De solo's bijvoorbeeld worden heel wat aangenamer wanneer je weet welke noten er in een toonladder zitten. :)

MaGNiFiCaT
4 april 2008, 00:05
Als ik me goed herinner is de bassist-zanger klassiek geschoold. Toen die nog in een andere groep speelde vroeg Kerry King, de gitarist van Slayer, ofdat hij niet in Slayer wou komen zingen en bass spelen. Welke stijl spelen jullie vroeg die toen. Deathmetal zei Kerry. Wat is dat? Vroeg de bassist.

Alleszins, uit ervaring weet ik dat je niet 30 jaar gitaar kan spelen zonder ooit muziektheorie te leren. Ik weet wel, in de begin jaren denk je dat je dat niet nodig hebt maar kennis van muziektheorie maakt het leven heel wat gemakkelijker. De solo's bijvoorbeeld worden heel wat aangenamer wanneer je weet welke noten er in een toonladder zitten. :)

Ja, ik ben daarmee akkoord, maar uiteindelijk, voor een musicant of muziekartist, is het in eerste plaats belangrijk de musicale voeling te hebben.
En véél belangrijker dan bv een perfecte kennis van de theorie.

Want op life-optredens, wanneer ze eens virtuoos bezig zijn, -en dat zijn ze veelal, veel muziek vindt daar zn ontstaan- is het dus van belang de musicale feeling te hebben. De kennis van notenleer is dan niet zo van belang.


Iets helemaal anders is voor musici aan orkesten (voor klassieke muziek enzo): daar is het een must om de theorie te kennen, omdat zij letterlijk de partituren moeten weergeven.

Zo, da's een beetje mn menig erover.;-)

HAMC
4 april 2008, 00:18
Ja, ik ben daarmee akkoord, maar uiteindelijk, voor een musicant of muziekartist, is het in eerste plaats belangrijk de musicale voeling te hebben.
En véél belangrijker dan bv een perfecte kennis van de theorie.

Want op life-optredens, wanneer ze eens virtuoos bezig zijn, -en dat zijn ze veelal, veel muziek vindt daar zn ontstaan- is het dus van belang de musicale feeling te hebben. De kennis van notenleer is dan niet zo van belang.


Iets helemaal anders is voor musici aan orkesten (voor klassieke muziek enzo): daar is het een must om de theorie te kennen, omdat zij letterlijk de partituren moeten weergeven.

Zo, da's een beetje mn menig erover.;-)


Feeling, ik ben daar niet van overtuigd. Feeling en de beste wil van de wereld is niet genoeg gewoon om volleerd muzikant te worden.

Feeling leert je niet de relatief mineur op C groot, sommige dingen moeten je nu eenmaal uitgelegd worden om er tenvolle gebruik van te kunnen maken. Heb je ooit al eens iemand Mixolidisch horen improviseren zonder dat hij geleerd heeft wat modes zijn? Ik denk van niet.

Je moet eens proberen iets in triolen uit te schrijven voor iemand zonder dat je muziekschrift in welke vorm dan ook kent, want laat ons eerlijk zijn, tablatuur bestond al honderden jaren voor het notenschrift werd ontwikkeld. Uiteraard is het beter dat je beide vormen van muziekschrift beheerst. (In het geval van gitaar uiteraard - of beter gezegd, van string instrumenten.)

Iets helemaal anders is voor musici aan orkesten (voor klassieke muziek enzo): daar is het een must om de theorie te kennen, omdat zij letterlijk de partituren moeten weergeven.

Alsof die muzikanten die stukken voor de eerste maal spelen bij dat optreden. Die mensen kennen die stukken toch ook vanbuiten, die hebben die partituur gewoonlijk niet nodig.

Djiezes
4 april 2008, 12:10
btw Magnifidingeskes, dat ene linkje was dan nog een van de wat rustiger nummers van Slayer... ;-)

Dronkoers
4 april 2008, 12:24
btw Magnifidingeskes, dat ene linkje was dan nog een van de wat rustiger nummers van Slayer... ;-)

:cheer: Angel of Death :cheer:

Djiezes
8 april 2008, 08:05
benieuwd wie er op pukkelpop gaat komen.
pronostiekjes?

Metallica komt...

Mitgard
8 april 2008, 08:59
Metallica komt...

jep de eerste naam is bekend.
en dat begint goed qua headliner hé. :cheer:

Dronkoers
8 april 2008, 09:25
Wanneer komt hun nieuwe cd uit? 'k Ben eens benieuwd of deze daadwerkelijk terug naar de oude Metallica gaat klinken

Mitgard
8 april 2008, 09:40
Wanneer komt hun nieuwe cd uit? 'k Ben eens benieuwd of deze daadwerkelijk terug naar de oude Metallica gaat klinken

lol, alles van metallica na 1992 trekt nergens op.

HAMC
8 april 2008, 09:43
Wanneer komt hun nieuwe cd uit? 'k Ben eens benieuwd of deze daadwerkelijk terug naar de oude Metallica gaat klinken

Helaas, ze kunnen het niet meer.

Djiezes
8 april 2008, 09:44
lol, alles van metallica na 1992 trekt nergens op.

Klopt, maar voor deze hebben ze Bob Rock (eindelijk) buitengekegeld en Rick Rubin achter de knoppen gezet.
Dezelfde Rick Rubin die Reign in Blood prodjoeste...

Dronkoers
8 april 2008, 09:46
lol, alles van metallica na 1992 trekt nergens op.

Juist daarom dat ik het vraag :-D

BigF
9 april 2008, 15:57
Dat zeg ik niet, en ik weet niet hoeveel zij al verdieden. In elk geval al veel te veel. Met zo'n kabaal.:? The easy way om geld te verdienen.:?
Laat "Reign in blood" eens aan een willekeurige drummer horen en vraag eens of dat echt zo easy is...

:cheer: autistische drummers :cheer:

BigF
9 april 2008, 15:58
lol, alles van metallica na 1992 trekt nergens op.
voila

ze waren beter gesplit net voor dat zwarte gedrocht...

Revolutie
9 april 2008, 16:13
Hey Hasselt!
4/7/2008
[ back ]

De volgende in onze serie ' zwakke pogingen om jullie lokale taal te spreken' , we hebben nog een optreden dat we jullie willen meedelen! Het Pukkelpop Festival op 15 Augustus te Hasselt !

Ps: we veronschuldigen ons naar al de Nederlandstaligen onder jullie omdat we het eerste nieuws enkel in het Frans gemeld hadden! We hebben onze fout ingezien ...

Nog een prettige dinsdag en we praten nog verder de komende week!

foools! metallica

Mitgard
9 april 2008, 16:50
voila

ze waren beter gesplit net voor dat zwarte gedrocht...

'zwarte gedrocht'? :-o

ik vin die goed ze...

Zwartengeel
9 april 2008, 17:05
Dat zeg ik niet, en ik weet niet hoeveel zij al verdieden. In elk geval al veel te veel. Met zo'n kabaal.:? The easy way om geld te verdienen.:?

Indien ze echt op een 'easy way' geld hadden willen verdienen maakten ze in de eerste plaats wat toegankelijker muziek, waren ze naar de kapper geweest, hadden zich geen tattoos laten zetten en zorgde de platenfirma wel voor één of ander glad videoclipje. Nu ja, doorheen de jaren hebben ze uiteindelijk ook wel bovengemiddeld geboerd, maar toen ze medio jaren tachtig hun eerste platen uitbrachten waren er gemakkelijker manieren om snel rijk te worden dan met het maken van thrash metal.

BigF
9 april 2008, 18:36
'zwarte gedrocht'? :-o

ik vin die goed ze...
ikke ni echt

Geef mij Metallica maar tot Master of Puppets.
Meer moet dat niet zijn...

kiko
9 april 2008, 18:57
'zwarte gedrocht'? :-o

ik vin die goed ze...
Het is hun beste album.

BigF
9 april 2008, 18:58
Het is hun beste album.
MASTER OF PUPPETS!!!

Of moet ik het roepen?

kiko
9 april 2008, 18:59
MASTER OF PUPPETS!!!

Of moet ik het roepen?
Saai album.

Zwartengeel
9 april 2008, 19:03
Saai album.

Eerste plak vinyl die ik ooit kocht. :evil:

BigF
9 april 2008, 19:04
Saai album.
*proest*

L. J. Brutus
9 april 2008, 22:57
Meer moet dat niet zijn...

Jawel, Bonded By Blood bijvoorbeeld. (RIP Paul Baloff, fantastische zanger)

Dronkoers
9 april 2008, 23:33
'zwarte gedrocht'? :-o

ik vin die goed ze...

Ik vond die ook minder, maar 18 jaar later, en 4 cd's later, moet ik toegeven dat die nog meevalt tegenover de laatsten ;-)

Dronkoers
9 april 2008, 23:36
Saai album.

8O

en 'the black album' vind je de beste?


Rare kijk op "saai" dat ge hebt :-D

Mitgard
22 april 2008, 20:51
nieuwe namen pukkelpop:
the killers, dropkick murphy's, as i lay dying, epica, the dresden dolls...

http://pukkelpop.be/pp/nl

kans dat ik toch weer eens ga als al het goeds op 1 dag valt. ;-)

Djiezes
22 april 2008, 20:59
:cheer: Let's Go Murphy's! :cheer:

Mitgard
22 april 2008, 21:03
AS I LAY DYING!

EPICA!

w00t.

:cheer:

HAMC
22 april 2008, 22:11
Saai album.

Hoe bedoel je?

Derk de Tweede
23 april 2008, 13:55
Was ooit bij Slade:
Voor 800.000 gulden schade (363.363 Euro) schade aan het deftige Concertgebouw.
Kicken man!