PDA

View Full Version : De VLD lost toch alles graag op he...


Xnorf
12 maart 2004, 14:22
Los dit probleem dan eens op :

http://www.fora.be/viewtopic.php?t=11525

Wat doen de "democratische" partijen hieraan?
das eens iet anders dan over stemrecht melken he

BCD
12 maart 2004, 16:08
Bullshit

Wat dit meisje overkomt is erg, heel erg. Maar ...

Criminaliteit zal er ALTIJD en zeker zolang het Vlaams Blok (misschien) onrechtstreeks elk mens dat verschilt van een ander mens blijft opzetten tegen elkaar.

U heeft dus ook toe dat uw partij NIET democratisch is. Das pas gevaarlijk zunne.

De politie is bezig aan hervormingen en de criminaliteit van dit calliber neemt af. Alleen georganiseerde misdaad stijgt ennorm, maar dat is een Europees probleem dat Europees zal moeten aangepakt worden.

Soit Uw partijke kan daar nog minder tegen doen dan de rest want zijn haten en selecteren. Eens kijken hoeveel VB-ers een strafregister hebben, die het land uitwijzen en het zou ook al wat beter gaan

Xnorf
12 maart 2004, 16:21
daar heeft vlaams blok nu eens niks mee te maken , nu ga je nog beweren dat een politieke partij de oorzaak is van criminaliteit....

de personen die deze dingen doen zijn daar zelf verantwoordelijk voor en zijn meestal niet intelligent genoeg om zich met politiek bezig te houden.

Waar geef ik toe dat de partij ondemocratisch is ? Al eens op de aanhalingstekens en de achterliggende intonatie gelet?

Als jij vind dat die vorm van criminaliteit afneemt.... neem dan wat vaker het openbaar vervoer en kom eens op straat. Ze neemt toe. Je fixeert je op cijfers van Verhofstadt zeker *KUCH*

En een "hervorming" haalt niks uit , zijn al zovele miljoenen aan verloren gegaan en er is zogoed als niks veranderd. Het enige wat misschien zou kunnen helpen is een staalharde aanpak.

En hoe ga je een VB-er naar zijn land van herkomst sturen als hij van Vlaanderen is ?

Weeral typisch zo een voorbeeld van een moraalriddertje dat vanuit zn glazen kooitje de samenleving bekijkt met een selectieve scheelheid als het op criminaliteit aankomt.
¨
PS : noem jij 1 verkrachting per week in brussel alleen al een dalend cijfer?

Xnorf
12 maart 2004, 16:38
deze vraag was dus bedoeld voor een VLD partijlid.... dus had ik ook graag een antwoord van deze persoon gezien.

BCD
12 maart 2004, 16:48
Waar geef ik toe dat de partij ondemocratisch is ? Al eens op de aanhalingstekens en de achterliggende intonatie gelet?

Als jij vind dat die vorm van criminaliteit afneemt.... neem dan wat vaker het openbaar vervoer en kom eens op straat. Ze neemt toe. Je fixeert je op cijfers van Verhofstadt zeker *KUCH*

En een "hervorming" haalt niks uit , zijn al zovele miljoenen aan verloren gegaan en er is zogoed als niks veranderd. Het enige wat misschien zou kunnen helpen is een staalharde aanpak.

En hoe ga je een VB-er naar zijn land van herkomst sturen als hij van Vlaanderen is ?

Weeral typisch zo een voorbeeld van een moraalriddertje dat vanuit zn glazen kooitje de samenleving bekijkt met een selectieve scheelheid als het op criminaliteit aankomt.
¨
PS : noem jij 1 verkrachting per week in brussel alleen al een dalend cijfer?

==> achterliggende intonaties kan je niet lezen en aanhalingstekens worden gebruikt indien men vermelde als incorrect bekijkt.

==> Het is niet door het openbaar vervoer te nemen dat men ziet wat er zich in gans het land voordoet (of zelf gewoon in de buurgemeente) Ik fixeer mij evenveel op cijfers als u die zich fixeert op de cijfers van het VB. (Elk zijn waarheid zeker?)

==> Als u uw harde aanpak wil doorvoeren zijn ook hervormingen nodig.

==> Evenzeer zoals u marrokanen van de tweede generatie (maw ook belgen die nooit elders gewoond hebben) wil naar huis sturen.

==> Als ik zeg dat ik de logica van een VB-er niet volg dan bekijk ik de realiteit vanuit een glazen kooitje! Als ik zeg dat ik de VB politiek niet steun ben ik een moraalridder!

Wel u bent een kortzichtig persoon, die zo naief als maar kan de waarheid van andere slikt en ze dan in hun plaats gaat verkondigen. U bent van het egoïstische gestalte, waar dus enkel uw visie telt.

Zoals ik eerder vermelde, kunnen VB-ers niet verdragen dat er andere mensen zijn dan hen.

BCD
12 maart 2004, 16:52
PS : noem jij 1 verkrachting per week in brussel alleen al een dalend cijfer?

Als het het er één minder is dan het jaar daarvoor!? JA dat noemt men een daling. Dat zijn niet mijn woorden zunne. Das wiskunde

Foundation
12 maart 2004, 17:15
Voorzichtig BCD. Je betreedt het pad van de geavanceerde abstractie, die rekenen wordt genoemd. Een getal minus een is een ander getal, maar wie bewijst dat het minder is? Zo'n gelijkheidsteken zegt toch niets zeker :twisted:

Dood aan pythagoras, moraalridder aller moraalridders, en gekooid dat die was in glas, ongelooflijk!

Xnorf
12 maart 2004, 19:10
geachte BCD , gelieve uw beledigingen aan mijn adres in het openbaar te doen


Van: BCD
Aan: Xnorf
Geplaatst: Vr Maa 12, 2004 5:49 pm
Onderwerp: Hello.
Mag ik u er op wijzen dat de SS ontstaan is uit mensen van uw kaliber

Naief en heel volgzaam



Tot zover die belachelijke opmerking van je.

Dan ga ik nu even in op je reactie :


ik bekeek vermeldde als incorrect , als u dat niet snapt bent u de naieve ****

ik baseer me niet op cijfers van Vlaams Blok maar op cijfers die door een zekere Verwilghen bekend gemaakt zijn.... verder baseer ik me op de feiten die ik rondom mij zie gebeuren terwijl u zich enkel baseert op de cijfers en dan nog niet eens de juiste cijfers blijkbaar...

waar geschreven dat ik allochtonen het land wil uitsturen? juist ja , nergens , staat trouwens ook nergens in het programma van het Blok dat allochtonen het land moeten verlaten , enkel de criminele allochtonen kunnen beter naar land van oorsprong gezonden worden zoals men dat nu reeds in Australië toepast.

voor een harde aanpak is geen hervorming nodig , gewoon een mentaliteitswijziging het justitieapparaat , vele agenten zijn het gewoon beu dat de criminelen die zij arresteerden eerder uit het gebouw zijn dan zijzelf...

en de mensen die ik niet kan verdragen zijn mensen zoals u die zich bij elke vorm van meningsuitting direct dreigend en agressief opstellen. Ik begin over veiligheid en u noemt mij nazi , ik verkondig dingen die ik zelf rondom mij zie en u noemt mij volgzaam.

in het engels had ik 2 korte woordjes voor u , maar beleefdheidshalve zal ik deze hier niet vermelden