PDA

View Full Version : Relatiedilemma (variatie op een thema) - 2


Jazeker
24 april 2008, 19:58
Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

---

Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

Kazan
24 april 2008, 20:03
Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

---

Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)
Pfff... Ik denk van niet. Maar da kunde eigenlijk pas weten op de moment zelf.

Mitgard
24 april 2008, 20:07
ik vond die 'hoe eten wij het liefst'-en toch een leukere hype. :|

The Paulus Experience
24 april 2008, 20:07
Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

---

Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

ge maakt nog veel schrijffouten in uw braille hoor jazeker ;-)

Geert C
24 april 2008, 20:13
ik vond die 'hoe eten wij het liefst'-en toch een leukere hype. :|
²

Misschien kunnen we elkaar tegemoetkomen? "Hoe eten wij het liefst onze partner?" :-D

Zwartengeel
24 april 2008, 20:14
Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

---

Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

De eerste alinea van je post dacht ik even dat je een nieuw 'Matrix'-scenario bedacht had.

L. J. Brutus
24 april 2008, 20:32
Ik snap de vraag niet.

Anna List
24 april 2008, 20:37
²

Misschien kunnen we elkaar tegemoetkomen? "Hoe eten wij het liefst onze partner?" :-D


daar komen de mossels weer :-P

Zwartengeel
24 april 2008, 20:39
daar komen de mossels weer :-P

Rauw, gewassen en geschoren, graag!

Geert C
24 april 2008, 20:39
daar komen de mossels weer :-P
:lol:

Ik zou eigenlijk opteren voor volgende, door Shakespeare op papier gezette, bereidingswijze:

Hark, villains! I will grind your bones to dust,
And with your blood and it I'll make a paste;
And of the paste a coffin I will rear,
And make two pasties of your shameful heads;

Daarna nog wel bakken natuurlijk. :-D

Jazeker
24 april 2008, 20:51
:lol:

Ik zou eigenlijk opteren voor volgende, door Shakespeare op papier gezette, bereidingswijze:

Hark, villains! I will grind your bones to dust,
And with your blood and it I'll make a paste;
And of the paste a coffin I will rear,
And make two pasties of your shameful heads;

Daarna nog wel bakken natuurlijk. :-D

Vanavond eigenlijk gehoord op de radio van een prof in Engelse literatuur dat er zo goed als niet geweten is over William Shakespeare, buiten het feit dat vaststaat dat hij flinke stukken uit werk van anderen heeft overgeschreven in zijn eigen stukken. Dat was een eye-opener... En nee, ik was dat niet op prisonplanet aan het lezen maar was naar radio 1 aan het luisteren. Min of meer moet een Vlaamse prof Engelse literatuur toegeven dat niemand eigenlijk iets weet over Shakespeare. De toneelstukjes en boeken zijn er wel, maar men kan zijn handschrift enkel bewezen terugvinden in zijn testament. In wat men vindt van zijn handgeschreven teksten is de naam "Shakespeare" nooit hetzelfde geschreven maar steeds met een andere spelling.

Die kant had ik nooit gezien 8O

Stratcat
24 april 2008, 20:53
Die kant had ik nooit gezien 8O

Je bent een grapje aan het maken?
Toch?

Jazeker
24 april 2008, 20:54
De eerste alinea van je post dacht ik even dat je een nieuw 'Matrix'-scenario bedacht had.

Ik kan betere verhalen bedenken dan die van die Wachowski broeders. Ik geef toe dat ze het knap hebben gedaan in de eerste film... minder in de tweede en de derde was gewoon eye candy (maar wel lekkere eye candy).

Eigenlijk maken ze er een soort NWO van. De mens is totaal gecontroleerd etc...

Jazeker
24 april 2008, 20:58
Je bent een grapje aan het maken?
Toch?

Neen. Shakespeare heeft me nooit geinteresseerd ook trouwens. Het is een les in cultuur voor Amerikanen, maar ik lees evengoed ietsje van hier of eventjes domweg wat King of zo. Ik ben niet moeilijk.

Je culturele overwicht zal ik niet betwisten. Ik hoop dat je alles van W.F Hermans hebt gelezen ;-)

Stratcat
24 april 2008, 21:00
Ik hoop dat je alles van W.F Hermans hebt gelezen ;-)

Bijna. :-)
Van Reve nog meer.

Van Mulisch bijna niets. :twisted:

Geert C
24 april 2008, 21:01
Vanavond eigenlijk gehoord op de radio van een prof in Engelse literatuur dat er zo goed als niet geweten is over William Shakespeare, buiten het feit dat vaststaat dat hij flinke stukken uit werk van anderen heeft overgeschreven in zijn eigen stukken. Dat was een eye-opener... En nee, ik was dat niet op prisonplanet aan het lezen maar was naar radio 1 aan het luisteren. Min of meer moet een Vlaamse prof Engelse literatuur toegeven dat niemand eigenlijk iets weet over Shakespeare. De toneelstukjes en boeken zijn er wel, maar men kan zijn handschrift enkel bewezen terugvinden in zijn testament. In wat men vindt van zijn handgeschreven teksten is de naam "Shakespeare" nooit hetzelfde geschreven maar steeds met een andere spelling.

Die kant had ik nooit gezien 8O
Dat klopt, er zijn heel wat onopgehelderde vragen over Shakespeare. Zelfs over zijn identiteit bestaat nog wat betwisting. Het staat alleszins vast dat hij niet de romantische dromer was waarvoor velen hem heden ten dage aanzien. Maar dat van die spelling is niet zo verwonderlijk hoor, in die tijd nam men het met spelling nog niet zo nauw. :-) Maar toch een leuk recept. :twisted:

Jazeker
24 april 2008, 21:08
Dat klopt, er zijn heel wat onopgehelderde vragen over Shakespeare. Zelfs over zijn identiteit bestaat nog wat betwisting. Het staat alleszins vast dat hij niet de romantische dromer was waarvoor velen hem heden ten dage aanzien. Maar dat van die spelling is niet zo verwonderlijk hoor, in die tijd nam men het met spelling nog niet zo nauw. :-)

Hij blijkt nog een tijdje in Vlaanderen te hebben gewoond omdat zijn vader hier zat. In GB vloog je in de gevangenis als je schulden had en de vader van William Shakespeare had die. Dus zijn vader en broer leefden in Vlaanderen om niet berecht te worden in GB en liggen hier ook begraven trouwens.

Mjah... Ik ben geen shakespeare lover. Ik vond de Hamlet verfilming met Mel Gibson wel goed. Al zullen vele mensen Mel Gibson wel rauw kunnen eten, ik blijf het ondanks zijn hypocriet levendje en zijn fundamentalisme een goed acteur en regisseur vinden. Al zal ik wss niet rap naar zijn jezus-film kijken.

MaGNiFiCaT
24 april 2008, 22:10
Dat klopt, er zijn heel wat onopgehelderde vragen over Shakespeare. Zelfs over zijn identiteit bestaat nog wat betwisting. Het staat alleszins vast dat hij niet de romantische dromer was waarvoor velen hem heden ten dage aanzien. Maar dat van die spelling is niet zo verwonderlijk hoor, in die tijd nam men het met spelling nog niet zo nauw. :-) Maar toch een leuk recept. :twisted:

Naar het schijnt schreef Shakespeare geen enkel van zn verhalen, en was hij dus allerminst een romantisch type, maar zn knecht deed dat.

Die had de rare gewoonte op stille eenzame momenten verhalen in tegen zichzelf te vertellen. Shaksp... betrapte hem op zekere dag en gebood hem zn verhalen te vertellen terwijl Shakes het opschreef, en wat vervormde naar zijn eigen goeddunken.

Maw: zn bediende bracht hem de inspiratie en verhaallijnen, hijzelf schreef het en kleurde het in met details.

Ook hoorde ik eens dat hij een vrouw zou geweest zijn.........:|



Ik hoorde ook eens dat hij nog in leven zou zijn, maar dat vind ik toch flink van de pot gerukt.8O

Stratcat
24 april 2008, 22:14
Ik hoorde ook eens dat hij nog in leven zou zijn, maar dat vind ik toch flink van de pot gerukt.8O

Echt? 8O

Rob Roy
24 april 2008, 22:15
Ik snap de vraag niet.

:-)

L. J. Brutus
24 april 2008, 22:17
Echt? 8O

Ja. Hij zit nu op café met Elvis en Hitler.

Rob Roy
24 april 2008, 22:20
Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

Allé, een voorspelbare van een saaie ouwe zak (© Nynorsk): zou het geen idee zijn van eens een relatie te zoeken in plaats van er de ene draad na de andere mee te vullen?

Ik ben dat alleszins van plan. :-)

largo_w
24 april 2008, 22:23
Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

---

Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

:lol:
Ja graag...;-)

Beiden krijgen dan opvolging voor de rest van jullie leven...Always look on the bright...8-):twisted:

Stratcat
24 april 2008, 22:26
Allé, een voorspelbare van een saaie ouwe zak (© Nynorsk): zou het geen idee zijn van eens een relatie te zoeken in plaats van er de ene draad na de andere mee te vullen?

Ik heb teveel relaties.
:?

Nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen.

DaBlacky
24 april 2008, 22:50
Allé, een voorspelbare van een saaie ouwe zak (© Nynorsk): zou het geen idee zijn van eens een relatie te zoeken in plaats van er de ene draad na de andere mee te vullen?

Ik ben dat alleszins van plan. :-)

Hoe "zoek" je eigenlijk een relatie?

Dronkoers
24 april 2008, 22:52
Was zo al 1 draad echt niet genoeg? :|

Stratcat
24 april 2008, 22:53
Was zo al 1 draad echt niet genoeg? :|

Neen, dat blijkt toch?

Rob Roy
24 april 2008, 22:54
Hoe "zoek" je eigenlijk een relatie?

Hahahahaha...

Waart gij dat niet die dacht ge er nooit één zou "vinden" omdat ge teveel aan de vrije liefde houdt?

Dronkoers
24 april 2008, 22:54
Neen, dat blijkt toch?

K&K gaat naar de kloten :-(

Stratcat
24 april 2008, 22:58
K&K gaat naar de kloten :-(

Vlucht voor het te laat is!

DaBlacky
24 april 2008, 22:58
Hahahahaha...

Waart gij dat niet die dacht ge er nooit één zou "vinden" omdat ge teveel aan de vrije liefde houdt?

OK, zal tegenkomen dan...

Dronkoers
24 april 2008, 23:00
Vlucht voor het te laat is!

:-D

Misschien doe ik het wel... ;-)

largo_w
25 april 2008, 07:42
:-D

Misschien doe ik het wel... ;-)

da geloofde zelf niet :lol:

Dronkoers
25 april 2008, 09:41
da geloofde zelf niet :lol:

Wel, euhm... :mrgreen:

BigF
25 april 2008, 09:50
Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?
In een rechtbank wel ja, en zelfs liefst zo snel mogelijk.



Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)
idd, 't is erg eh?
:-(

Morduk
25 april 2008, 10:03
Stel dat je na 10 jaar in een relatie moet vaststellen (nu ja, iemand heeft je dat met Braille kunnen wijsmaken na 20 jaar oefening en enige vorm van hopeloze revalidatie) dat op een nacht je partner je twee benen met een bijl heeft afgehakt, 5 van je tien vingers afgesneden, je stembanden beschadigt waardoor je enkel nog door op een knopje te drukken morse-lichtflitsjes kan doorsturen, je beide ogen doorprikt zodat je onherstelbaar blind bent, je trommelvliezen doorprikt heeft zodat je doof bent en je neus verbrand zodat je niet meer kan ruiken en dus ook veel minder smaakzin hebt. Je geslachtsorgaan heeft is ook door je partner op onherstelbare wijze beschadigd en kan niet meer dienen tot enig genot.

Wil je zonder dat ik je uitleg waarom die partner dat deed, die persoon nog ontmoeten?

---

Als we van K&K toch het eenzame hartenbureau meets jambers aan het maken zijn ;-)

8O

Jij levert scenario's voor de cartoons van Jeroom?

;-)