PDA

View Full Version : schaapjes tellen


MaGNiFiCaT
29 april 2008, 21:30
in een vroeger leven, toen ik nog de tijd had meer dan 8 u in bed te vertoeven (tegenwoordig amper 7:?) kon het wel eens gebeuren dat ik de slaap niet kon vatten.

ik probeerde dan in te dommelen door schaapjes te tellen.....
als ik echt klaarwakker was moest ik nog wat meer moeite doen, dus telde ik de poten van de schapen, en deelde dit dan door vier.

nu zou ik de poten van de kudde schapen tellen die de trein in de tunnel ergens in duitsland heeft doen ontsporen. dit zou een uitdaging geweest zijn.


enfin: hoe tracht jij in te dommelen?

MaGNiFiCaT
29 april 2008, 21:31
:x:x VERDORIE, IK BEN DE POLL VERGETEN!!!!!:?

Scherven A. Mok
29 april 2008, 21:32
probeer nog eens voor je helemaal in slaap valt

Havana
29 april 2008, 23:51
Ik lees gewoon deze thread.

L. J. Brutus
30 april 2008, 23:25
Ik kijk naar Magni's onderschrift.

EDIT: Nee, dat is precies toch niet zo'n goed plan.

Jazeker
1 mei 2008, 07:48
Ik kijk naar Magni's onderschrift.

EDIT: Nee, dat is precies toch niet zo'n goed plan.

Je EDIT heeft voorrang op je bericht.

floppy
1 mei 2008, 08:23
Ik heb eens een foto van Fab genomen en de rimpels proberen tellen: 3 slapeloze nachten!!:evil:
Ben tot de ontdekking gekomen dat Fab infeite één grote rimpel is, zij het helemaal verfrommeld.
Nadien heb ik WEKEN niet geslapen. Steeds nachtmerries, badend in het zweet wakker worden, maagzweren,... kortom dikke miserie. Altijd weer zag ik die gorgonenkop voor me...

Ik zit nu in K13 in het Gentse UZ. Gelukkig mag mijn laptop mee in de isoleercel.

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 22:57
Ik heb eens een foto van Fab genomen en de rimpels proberen tellen: 3 slapeloze nachten!!:evil:
Ben tot de ontdekking gekomen dat Fab infeite één grote rimpel is, zij het helemaal verfrommeld.
Nadien heb ik WEKEN niet geslapen. Steeds nachtmerries, badend in het zweet wakker worden, maagzweren,... kortom dikke miserie. Altijd weer zag ik die gorgonenkop voor me...

Ik zit nu in K13 in het Gentse UZ. Gelukkig mag mijn laptop mee in de isoleercel.

Blèh, t'is hier ook terug!!!???!!:-o:roll:

En het had toch een topic opgestart waarin hij met véél bombary zijn afscheid kwam nemen?:-):-) En t'is hier al weer terug!:-o:-P

Ik kan meer één ding over je denken fluffy: mietje :twisted:

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 22:57
Kijk, ik zal je gedogen, maar je gedraagt je, BEGREPEN???:x

Dronkoers
1 mei 2008, 22:59
Ik zuip gewoon een stuk in mijn kloten om te maffen ;-)

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:02
Ik zuip gewoon een stuk in mijn kloten om te maffen ;-)

Ik had het n�*et op jou!:|

Dronkoers
1 mei 2008, 23:03
enfin: hoe tracht jij in te dommelen?

Ik had het n�*et op jou!:|

Discriminatie! ;-)

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:11
Discriminatie! ;-)

Dronky, nie lastig doen éh!;-)

Dronkoers
1 mei 2008, 23:14
Dronky, nie lastig doen éh!;-)

Racist! :-D

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:25
Ik denk dat ik straaks schaapjes zal tellen. Of beter gezegd: de pootjes, die ik dan ga delen door vier.:|

Dronkoers
1 mei 2008, 23:28
Ik denk dat ik straaks schaapjes zal tellen. Of beter gezegd: de pootjes, die ik dan ga delen door vier.:|

En als er nu een schaap bijzit met een geamputeerde poot? ;-)

undiscovered
1 mei 2008, 23:35
in een vroeger leven, toen ik nog de tijd had meer dan 8 u in bed te vertoeven (tegenwoordig amper 7:?) kon het wel eens gebeuren dat ik de slaap niet kon vatten.

ik probeerde dan in te dommelen door schaapjes te tellen.....
als ik echt klaarwakker was moest ik nog wat meer moeite doen, dus telde ik de poten van de schapen, en deelde dit dan door vier.

nu zou ik de poten van de kudde schapen tellen die de trein in de tunnel ergens in duitsland heeft doen ontsporen. dit zou een uitdaging geweest zijn.


enfin: hoe tracht jij in te dommelen?

gewoon ik had vroeger een hemelbed en op de plafon zaten er allemaal lichtgevende sterren geplakt, en dan telde ik ze of fantaseerde erover.

en anders ging ik stiekem vragen of me zus effe snel een sprookje kon vertellen.

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:37
gewoon ik had vroeger een hemelbed en op de plafon zaten er allemaal lichtgevende sterren geplakt, en dan telde ik ze of fantaseerde erover.

en anders ging ik stiekem vragen of me zus effe snel een sprookje kon vertellen.

Eén van de sprookjes van duizendenéénnacht?
Heb je al een sprookje geprobeerd van onze sprookjeskoningin, Hare Majesteit Koningin Fabiola?8-)

Dronkoers
1 mei 2008, 23:40
Eén van de sprookjes van duizendenéénnacht?
Heb je al een sprookje geprobeerd van onze sprookjeskoningin, Hare Majesteit Koningin Fabiola?8-)

Jama, zo nie eh ;-) of gaat gij ook weer beginnen? :-D

undiscovered
1 mei 2008, 23:42
Eén van de sprookjes van duizendenéénnacht?
Heb je al een sprookje geprobeerd van onze sprookjeskoningin, Hare Majesteit Koningin Fabiola?8-)

ik ken bijna alle sprookjes.

nee fabiola bezorgt mij een nachtmerrie. dan moet ik wel 1000 keer alle schaapjes gaan tellen.

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:44
Jama, zo nie eh ;-) of gaat gij ook weer beginnen? :-D

Als het goed is is het goed, dan mag het.:-D;-)

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:45
ik ken bijna alle sprookjes.

nee fabiola bezorgt mij een nachtmerrie. dan moet ik wel 1000 keer alle schaapjes gaan tellen.

:?

undiscovered
1 mei 2008, 23:46
:?

Ja sorry ik weet dat je een grote fan van haar bent, maar ik heb het niet zo met flabliola.

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:47
ik ken bijna alle sprookjes.

nee fabiola bezorgt mij een nachtmerrie. dan moet ik wel 1000 keer alle schaapjes gaan tellen.

Trouwens, spreek over haar met de vereiste manier: nooit 'fabiola' maar: 'Hare Majesteit Koningin Fabiola'!

undiscovered
1 mei 2008, 23:49
Trouwens, spreek over haar met de vereiste manier: nooit 'fabiola' maar: 'Hare Majesteit Koningin Fabiola'!

is ze wel echt belg belg? of is ze net als onze gelieve Beatrix een duitser.

MaGNiFiCaT
1 mei 2008, 23:53
is ze wel echt belg belg? of is ze net als onze gelieve Beatrix een duitser.

Wat is Belg-Belg? We zijn allemaal een mengelmoesje van vanallesennogwat. De enen moeten daarvoor 10 generatie's teruggaan, anderen na één, twee generatie's.;-)

undiscovered
2 mei 2008, 00:01
Wat is Belg-Belg? We zijn allemaal een mengelmoesje van vanallesennogwat. De enen moeten daarvoor 10 generatie's teruggaan, anderen na één, twee generatie's.;-)

of ze een volbloed is?

Dronkoers
2 mei 2008, 09:07
Trouwens, spreek over haar met de vereiste manier: nooit 'fabiola' maar: 'Hare Majesteit Koningin Fabiola'!

Ge zijt er toch met aan het lachen? :-D

Derk de Tweede
2 mei 2008, 09:35
Wat is Belg-Belg? We zijn allemaal een mengelmoesje van vanallesennogwat. De enen moeten daarvoor 10 generatie's teruggaan, anderen na één, twee generatie's.;-)

Fabiola komt toch van Venus ?

Havana
2 mei 2008, 11:15
Fabiola komt toch van Venus ?

Ik dacht dat ze gewoon uit den hemel was gevallen!

Dronkoers
2 mei 2008, 14:31
Ik dacht dat ze gewoon uit den hemel was gevallen!

Die zou dat niet overleefd hebben ze ;-)

Havana
2 mei 2008, 14:42
Die zou dat niet overleefd hebben ze ;-)

Hoe? Leeft die nog ofwa? 8O

floppy
2 mei 2008, 14:49
Hoe? Leeft die nog ofwa? 8O

Maar neen, de Fabiolus Erectus sp. is reeds 300 miljoen jaar uitgestorven.

toccata
2 mei 2008, 15:05
Maar neen, de Fabiolus Erectus sp. is reeds 300 miljoen jaar uitgestorven.

:-D:-D:-D:-D:-D

Dronkoers
2 mei 2008, 15:08
Hoe? Leeft die nog ofwa? 8O

Ooit de film "The Living Dead" gezien? ;-)

Maar neen, de Fabiolus Erectus sp. is reeds 300 miljoen jaar uitgestorven.

:lol: