PDA

View Full Version : Stad autoloos vandaag


PollyCorrect
11 mei 2008, 12:42
http://www.knack.be/nieuws/belgie/tweede-autoloze-zondag-in-brussel/site72-section24-article14751.html

Ik ga lekker de stad in vanmiddag. Dat stomme bbq-en hier in die tuinen ook. :?
Moet thuis alle ramen en deuren dichtdoen om dat levenloze verschroeisel niet te ruiken.

:rofl:

Wie weet kom ik Miss 24 nog tegen, die met matras en al midden op de rijweg gaat liggen.

C2C
11 mei 2008, 12:53
http://www.knack.be/nieuws/belgie/tweede-autoloze-zondag-in-brussel/site72-section24-article14751.html

Ik ga lekker de stad in vanmiddag. Dat stomme bbq-en hier in die tuinen ook. :?
Moet thuis alle ramen en deuren dichtdoen om dat levenloze verschroeisel niet te ruiken.

:rofl:

Wie weet kom ik Miss 24 nog tegen, die met matras en al midden op de rijweg gaat liggen.


Wat ons meteen voor de vraag stelt of veganisten het eten van houtskool als een volwaardig alternatief zien voor de barbaarse wreedheid van de door carnivoren georganiseerde barbecues.

PollyCorrect
11 mei 2008, 12:54
Houtskool is hét middel in geval van vergiftiging.
QED.

Havana
11 mei 2008, 13:06
Houtskool is hét middel in geval van vergiftiging.
QED.

ja, das waar

Kind: 0,5 tot 1 gram per kilogram lichaamsgewicht

Volwassene: maximaal 50 gram

Eén afgestreken soeplepel = 6 gram

garfield
11 mei 2008, 13:28
Straks den BBQ eens in gang zetten.

Mitgard
11 mei 2008, 13:29
http://www.knack.be/nieuws/belgie/tweede-autoloze-zondag-in-brussel/site72-section24-article14751.html

Ik ga lekker de stad in vanmiddag. Dat stomme bbq-en hier in die tuinen ook. :?
Moet thuis alle ramen en deuren dichtdoen om dat levenloze verschroeisel niet te ruiken.

:rofl:

Wie weet kom ik Miss 24 nog tegen, die met matras en al midden op de rijweg gaat liggen.

heb je je rolschaatsen al uit de kast gehaald, polly?

Jazeker
11 mei 2008, 13:35
Straks den BBQ eens in gang zetten.

:hondogen:

Havana
11 mei 2008, 13:37
Straks den BBQ eens in gang zetten.

Ik doe dat altijd buiten.

PollyCorrect
11 mei 2008, 18:59
heb je je rolschaatsen al uit de kast gehaald, polly?

Oh, Goth! Wéér vergeten.
Wel leuk gezien: politie op rollers.

Ben zelfs naar ééntje toegelopen, maar daarover zal ik een draadje maken in Maatschappij en Lulkoek met Nitwits Subforum.

;-))

Jazeker
11 mei 2008, 19:46
Ik loop weer achter op de dingen... vandaag een kind gezien die wieltjes had achteraan zijn schoenen. Dus geen rolschaatsen of skeelers maar gewoon wieltjes achterop zijn schoenen en zo gleed ie naar beneden. Ik weet weer van niks eh....

PollyCorrect
11 mei 2008, 19:47
Ik loop weer achter op de dingen... vandaag een kind gezien die wieltjes had achteraan zijn schoenen. Dus geen rolschaatsen of skeelers maar gewoon wieltjes achterop zijn schoenen en zo gleed ie naar beneden. Ik weet weer van niks eh.... gevaarlijk, die dingen. Je roetst zo op je achterste als je ze niet gewend bent.

Jazeker
11 mei 2008, 19:49
gevaarlijk, die dingen. Je roetst zo op je achterste als je ze niet gewend bent.

Ik vroeg me al af hoe die overeind bleef.

PollyCorrect
11 mei 2008, 19:50
Ik vroeg me al af hoe die overeind bleef.

Op hun tenen lopen, of op hun hakken rollen.

Cisalpina
11 mei 2008, 19:57
da's wel gezellig, die autoloze zondagen in Brussel.

Die wieltjes onder de sloefkes, dat is toch al een jaarke ofzo, denk ik. In de Nieuwstraat ziet ge er regelmatig zo voorbijgeroetsjt komen. Raar maar waar hebt ge op drukke zaterdagen in de Nieuwstraat soms ook debielen met hun fiets.

Groentje-18
11 mei 2008, 21:20
Houtskool is hét middel in geval van vergiftiging.
QED.

Je weet nooit wat voor ideeën mensen (in paniek) gaan krijgen na het lezen van zo'n post, dus toch maar even voor de duidelijkheid:

Het gaat om medicinale houtskool, die verkrijgbaar is bij de apotheker. Maar die mag niet in alle gevallen toegediend worden!
Beter niet op eigen houtje zonder advies van een professional dus.

lomeanor
11 mei 2008, 21:54
da's wel gezellig, die autoloze zondagen in Brussel.

Die wieltjes onder de sloefkes, dat is toch al een jaarke ofzo, denk ik. In de Nieuwstraat ziet ge er regelmatig zo voorbijgeroetsjt komen. Raar maar waar hebt ge op drukke zaterdagen in de Nieuwstraat soms ook debielen met hun fiets.
Ik snap echt niet waarom die trouwens de nieuwstraat moeten nemen. Ik neem met de fiets altijd de adolf max als ik die richting uit moet: die loopt helemaal parallel met de nieuwstraat.

lomeanor
11 mei 2008, 21:55
Je weet nooit wat voor ideeën mensen (in paniek) gaan krijgen na het lezen van zo'n post, dus toch maar even voor de duidelijkheid:

Het gaat om medicinale houtskool, die verkrijgbaar is bij de apotheker. Maar die mag niet in alle gevallen toegediend worden!
Beter niet op eigen houtje zonder advies van een professional dus.

Wordt tegenwoordig ook veel minder gebruikt dan vroeger.