PDA

View Full Version : Derk de Tweede is de tweeënvijftigste forummer van de week


Pagina's : [1] 2

Pluche
11 mei 2008, 13:59
Burkide heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Derk de Tweede, Derk beschrijft zichzelf als volgt:

Hallo allemaal,

Ik ben Derk de Tweede, geboren in de jaren '50 in Hilversum waar ik met vrouw, dochter, hond en poes en waar ik nog steeds woon.
Ik werk bij de omroep als muziekadviseur met als specialiteit de popmuziek uit de periode 1960 - 1975. Ik beschouw mezelf als gematigd links: sociaal met hier een daar een beetje een conservatief randje. In het verleden was ik extreem-links en lid van diverse linkse groeperingen. Wel ben ik nogal pro-natuur en heb weinig op met de randstedelijke drukte en mentaliteit. Ik wandel liever met de hond in de bossen en heidevelden van de Utrechtse Heuvelrug, dan een avondje uitgaan in dat dorpje aan het IJ (sorry Polly).
Mijn voorouders komen uit Vlaanderen (omgeving Antwerpen) en ik draag een achternaam die verwijst naar een Vlaamse gemeente. Overgens geldt dat voor heel veel Nederlanders. Zoals jullie wellicht al weten ben ik voorstander van een samenwerkingsverband tussen Nederland en Vlaanderen, maar ik heb helemaal niets op met extreem-rechtse groeperingen die daar ook naar streven. Van het woord Dietsland krijg ik de koude rillingen.
Behalve de muziek zijn mijn hobby's modeltreintjes en spoorwegen in het algemeen.
Ik rook nogal stevig, maar wens wel eens te stoppen.
Hopelijk zal de wet van Murphy deze week niet voor mij in werking treden (ik ben een beetje bijgelovig), dus dat niet deze week mij pc crasht of dat ik een vette griep krijg.

Groeten allemaal,

Derk (roepnaam Dick)

Pluche
11 mei 2008, 13:59
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Burkide
11 mei 2008, 14:06
Dag Derk

Welke talen spreek jij? Welke hoop je nog te leren?

Wat is het mooiste Nederlandse dialect (dat uit de eigen streek uitgezonderd)?

L. J. Brutus
11 mei 2008, 14:47
:cheer: Derk :cheer:

Kun je heavy metal appreciëren?

L. J. Brutus
11 mei 2008, 14:49
Kook je wel eens?

duveltje382
11 mei 2008, 14:50
Dit is heel goed nieuws,toffe forummer


Wat vindt U van de huidige regering hier?

duveltje382
11 mei 2008, 14:51
Wat vindt U van de Walen als volk juist?

duveltje382
11 mei 2008, 14:52
Heineken,of Jupiler :-D

De Garde
11 mei 2008, 14:58
Mijn vaste:

Stel je kan een historisch of actueel persoon voor één uur spreken, wie zou je dan kiezen?

Stel, je bent een vlieg en kan een historische gebeurtenis onopgemerkt bijwonen of naar een plaats in het verleden of de toekomst gaan, wat zou je dan kiezen?

PollyCorrect
11 mei 2008, 18:56
:cheer: Derk! :cheer:

Hé hé.
Ik zal even over wat vraagjes napeinzen.

Hier alvast ééntje: Hoe gaat het, joh?

PollyCorrect
11 mei 2008, 19:31
Hoop je ook dat Burkide zijn draad op 666 posts blijft staan?

PollyCorrect
11 mei 2008, 19:56
Hé Derk. Kom jij wel eens in Brussel? Wat vind je van deze... 'stad'?
En wat heb je tegen Amsterdam, de mooiste en lekkerste stad van Europa?

toccata
11 mei 2008, 20:30
Op welke nederlandse partij stem je?

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:35
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
1 keer per week en gewoon met mayo!

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:36
:cheer: Derk :cheer:

Kun je heavy metal appreciëren?

Sommige nummers van Deep Purple en Led Zeppelin en natuurlijk Blue Cheer!

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:37
Mijn vaste:

Stel je kan een historisch of actueel persoon voor één uur spreken, wie zou je dan kiezen?

Stel, je bent een vlieg en kan een historische gebeurtenis onopgemerkt bijwonen of naar een plaats in het verleden of de toekomst gaan, wat zou je dan kiezen?

Heel gek.......Hitler en dan vertel ik hem wat voor eikel hij is (geweest).

PollyCorrect
11 mei 2008, 20:37
you just hit one question over, Derk

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:38
Wat vindt U van de Walen als volk juist?

Ik heb niets tegen Walen persoonlijk, wel met veel Waalse politici.

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:40
Op welke nederlandse partij stem je?

Ik neig naar SP, maar heb moeite met bepaalde figuren binnen die partij: Gretta Duisenberg en Anja Meulenberg!

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:42
Dag Derk

Welke talen spreek jij? Welke hoop je nog te leren?

Wat is het mooiste Nederlandse dialect (dat uit de eigen streek uitgezonderd)?

Nederlands, Engels en een beetje Duits.
Heb wel Frans gehad, maar heb dat verleerd.
Het leukste accent vind ik plat-Haags, vooral als ze Engels proberen te spreken.
Plat-Hilversums is net als Amsterdams en Utrechts bijzonder lelijk.

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:44
Hé Derk. Kom jij wel eens in Brussel? Wat vind je van deze... 'stad'?
En wat heb je tegen Amsterdam, de mooiste en lekkerste stad van Europa?

Ik ben daar drie keer geweest, de eerste keer meteen ruzie met een conducteur omdat hij me niet wou verstaan.
Ik heb niets tegen echte Amsterdammers, wel grote moeite met de elite uit de grachtengordel.

Pluche
11 mei 2008, 20:48
Wat doet een Nederlander op een Vlaams forum, als ik op een Nederlands forum komt begrijpen ze de Belgische politiek niet, begrijp jij ondertussen de Belgische politiek?

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:48
Kook je wel eens?

Water.....:roll:

Pluche
11 mei 2008, 20:49
Ik denk dat jij veel gevoel voor humor hebt of ben ik mis?

PollyCorrect
11 mei 2008, 20:49
Ik ben daar drie keer geweest, de eerste keer meteen ruzie met een conducteur omdat hij me niet wou verstaan.
Ik heb niets tegen echte Amsterdammers, wel grote moeite met de elite uit de grachtengordel.

Is d�*t je hele probleem met die prachtige stad? Dat de grachtengordel een beetje duur is?
Wel, man wees blij, dat er nog iets duur is en geld aantrekt in NL. Want in Brussel is dat allemaal een beetje aan het vertieften nu.

Vind je 3x naar Brussel voldoende in een rijk gevuld leven?

:rofl:

toccata
11 mei 2008, 20:50
Mooiste eurobiljet (los van de waarde ervan?)

PollyCorrect
11 mei 2008, 20:52
Ik neig naar SP, maar heb moeite met bepaalde figuren binnen die partij: Gretta Duisenberg en Anja Meulenberg!

Terecht!! :)

Ga je nog véél vraagjes overslaan? Elke post is een vraag hoor, Derkske.

Pluche
11 mei 2008, 20:53
Waarom worden sommige Nederlanders niet graag aangesproken als Hollander, ik heb dat al dikwijls meegemaakt dat ik een standje kreeg van een Nederlander omdat ik hem Hollander noem, ik heb zelfs de indruk dat veel Nederlanders nog liever kaasbol/kop worden genoemd.

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:54
Wat doet een Nederlaner op een Vlaams forum, als ik op een Nederlands forum komt begrijpen ze de Belgische politiek niet, begrijp jij ondertussen de Belgische politiek?

Er zijn ook een paar Vlamingen op een bekend Nederlands forum, waar ik weleens mee van gedachten wissel.
De Belgische politiek behoort tot de ingewikkelste van de wereld waar alles mogelijk is en waar je voorspellingen vaak niet uitkomen.

Pietje
11 mei 2008, 20:57
Derk, wat was je allereerste singletje en LP die je kocht. 8-)

PollyCorrect
11 mei 2008, 20:59
Wie is die gitaarmeneer in je avatar? Peter Frampton?

Derk de Tweede
11 mei 2008, 20:59
Waarom worden sommige Nederlanders niet graag aangesproken als Hollander, ik heb dat al dikwijls meegemaakt dat ik een standje kreeg van een Nederlander omdat ik hem Hollander noem, ik heb zelfs de indruk dat veel Nederlanders nog liever kaasbol/kop worden genoemd.


Hollanders zijn in principe mensen uit de provincies Noord- en Zuid-Holland, nu eigenlijk globaal de randstad. Vooral Noordelingen uit Friesland, Groningen en Drenthe voelen zich achtergesteld bij de randstad.
Ook veel Brabo's en vooral Limburgers voelen zich geen Hollanders.
In mijn diensttijd zat ik op het waddeneiland Vlieland tussen de Friezen en Groningers, een heel apart volkje.

Weezer
11 mei 2008, 21:06
1 keer per week en gewoon met mayo!

Mayo of frietsaus? En welk merk?

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:06
Ik denk dat jij veel gevoel voor humor hebt of ben ik mis?


Ja.....soms floep ik er weleens wel wat uit...8-)
Op school zei leraar De Vries zei eens: "Er zijn heel veel De Vriezen in Nederland "
Waarop ik zei: "Is een heel vruchtbare familie"
Een ritmeester in het leger maakte op appel insinuerende opmerkingen naar mij omtrent mijn toen zeer lange haar (dat zou iets voor homo's zijn).
"Dan stuur U uw vrouw maar eens aan avondje langs, dan wil ze nooit meer een ander"
Meteen een krijgstuchtelijke boete van 5 Gulden.

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:07
Mayo of frietsaus? En welk merk?

Calvé of zelfgemaakte mayo van de turk om de hoek.

PollyCorrect
11 mei 2008, 21:07
:lol:

vind je het leuk dat ik soms moet lachen om Derksismes?

Weezer
11 mei 2008, 21:08
Waarom worden sommige Nederlanders niet graag aangesproken als Hollander, ik heb dat al dikwijls meegemaakt dat ik een standje kreeg van een Nederlander omdat ik hem Hollander noem, ik heb zelfs de indruk dat veel Nederlanders nog liever kaasbol/kop worden genoemd.

*meldt zich* :mrgreen:

Derk, word jij graag met Hollander aangesproken? Stoort het je of maakt het je niet uit?

PollyCorrect
11 mei 2008, 21:08
Derk.

Een beetje systeem, aub.

You have over-hit a few questions again.

Weezer
11 mei 2008, 21:09
Voor welke omroep werk je?

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:11
Derk, wat was je allereerste singletje en LP die je kocht. 8-)
De Toreros met Valley rider, maar die kreeg ik van mijn oma.
Het eerste singeltje dat ik echt kocht was van The Who: "I'm a boy".
De eerste LP: "A well repected Kinks"

Pluche
11 mei 2008, 21:11
Derk, wat was je allereerste singletje en LP die je kocht. 8-)

PIETJE je bent terug op het forum, ik heb u zo gemist
:clapping:Pietje:clapping:

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:14
Voor welke omroep werk je?
Ons instituut werkt voor alle omroepen: het bewaren en digitaliseren van TV- en radio-programms's en een collectie muziek voor programmamakers.

Weezer
11 mei 2008, 21:16
Ons instituut werkt voor alle omroepen: het bewaren en digitaliseren van TV- en radio-programms's en een collectie muziek voor programmamakers.

Dan kom je vast regelmatig BN'ers tegen? Wie is de leukste en wie de vervelendste?

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:18
Is d�*t je hele probleem met die prachtige stad? Dat de grachtengordel een beetje duur is?
Wel, man wees blij, dat er nog iets duur is en geld aantrekt in NL. Want in Brussel is dat allemaal een beetje aan het vertieften nu.

Vind je 3x naar Brussel voldoende in een rijk gevuld leven?

:rofl:

Ik kom liever in Antwerpen, maar zoals je misschien weet hou ik meer van landelijke gebieden met heuvels en bossen.
Ik denk er dan over om na mijn pensioen naar de Voerstreek of Salland te vertrekken, ik kan slecht tegen de randstedelijke drukte.

Pluche
11 mei 2008, 21:19
Zeg Weezer in een ver verleden heb je je eens kandidaat gestelt voor Forummer van de Week te zijn, telt dat aanbod nog steeds?

Pietje
11 mei 2008, 21:19
PIETJE je bent terug op het forum, ik heb u zo gemist
:clapping:Pietje:clapping:

Helaba 8-);-). Ben reeds een weekske "terug", maar heb me tot nu meestal "onledig" gehouden met een quizz-update van 4 maand. 8-)

Pietje
11 mei 2008, 21:21
De Toreros met Valley rider, maar die kreeg ik van mijn oma.
Het eerste singeltje dat ik echt kocht was van The Who: "I'm a boy".
De eerste LP: "A well repected Kinks"

En onmiddellijk "goeie smaak" 8-)

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:23
Dan kom je vast regelmatig BN'ers tegen? Wie is de leukste en wie de vervelendste?
Gerard Joling vind ik een l*l en Hans Kazan is een heel aardige man.
Mijn zakelijke ontmoeting met Wally Tax was zeer merkwaardig, ik moest maar over een week terugkomen....en toen was hij dood.
De raarste ontmoeting was met Keith Richards, die zat rustig een krantje te lezen naast me en ik had eerst niets in de gaten.

Weezer
11 mei 2008, 21:23
Zeg Weezer in een ver verleden heb je je eens kandidaat gestelt voor Forummer van de Week te zijn, telt dat aanbod nog steeds?

welja, maar beslist de huidige FVDW'er dat niet?

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:26
En onmiddellijk "goeie smaak" 8-)

En we hadden het in de 60's thuis zo arm Pietje! Moest altijd mijn eigen zakgeld verdienen.
Pas in 1970 kreeg ik een vast inkomen via een zaterdagbaantje en toen kocht ik me arm aan LP's.

Pluche
11 mei 2008, 21:27
welja, maar beslist de huidige FVDW'er dat niet?

De huidige FVDW beslist maar er is ook een wachtlijst voor het geval de FVDW niemand vindt of te lam is om iemand te zoeken.

Op de wachtlijst staan nu Txiti, Roger Verhiest, Metternich en jij

Pietje
11 mei 2008, 21:31
En we hadden het in de 60's thuis zo arm Pietje! Moest altijd mijn eigen zakgeld verdienen.
Pas in 1970 kreeg ik een vast inkomen via een zaterdagbaantje en toen kocht ik me arm aan LP's.

Komt daar nog bij dat platen toen relatief duurder waren dan nu.
66Bef. (ongeveer 3 gulden) voor een singeltje en 200Bef. (ongeveer 10gulden) voor een LP was redelijk wat geld voor die tijd.

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:31
Heineken,of Jupiler :-D

Ik drink geen bier en wijn meer, heel af en toe een jonge borrel!
Maar Grolsch vond ik altijd wel lekker!

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:35
Komt daar nog bij dat platen toen relatief duurder waren dan nu.
66Bef. (ongeveer 3 gulden) voor een singeltje en 200Bef. (ongeveer 10gulden) voor een LP was redelijk wat geld voor die tijd.

Een singel was 4,95 en een LP zo rond de 20 gulden.
Umma Gumma was zelfs 30 gulden.
Maar je had ook goedkopere LP's van rond de 10 gulden.
Toen Free Record Shop begon zakte die prijzen naar de 15 gulden.

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:37
you just hit one question over, Derk

Please Polly, ask it again! 8-)

Pietje
11 mei 2008, 21:40
Een singel was 4,95 en een LP zo rond de 20 gulden.
Umma Gumma was zelfs 30 gulden.
Maar je had ook goedkopere LP's van rond de 10 gulden.
Toen Free Record Shop begon zakte die prijzen naar de 15 gulden.

Om nog te zwijgen over de kwaliteit van de platendraaiers. Mijn eerste platen draaide ik op zo'n draagbaar ding met de luidspreker in het deksel. (mono uiteraard).

Derk de Tweede
11 mei 2008, 21:44
Om nog te zwijgen over de kwaliteit van de platendraaiers. Mijn eerste platen draaide ik op zo'n draagbaar ding met de luidspreker in het deksel. (mono uiteraard).

Je was toen met minder veel tevredener dan nu!

Hint voor allen: Lang voor The Pretenders dit nummer van Ray Davies zongen deed ene Marion uit Duitsland hem al in 1965:
http://www.youtube.com/watch?v=k9WPWqdkMR0

Pietje
11 mei 2008, 22:00
Je was toen met minder veel tevredener dan nu!



Idd. Mijn allereerste singeltje ("I Feel Free" - CREAM) heb ik nog steeds. Wij koesterden onze platen. Vandaag gebruiken ze cd's als "frisbee's" als ze ze beu zijn.

Hertog van Gelre
12 mei 2008, 00:58
Beste Derk,

Tot mijn genoegen kom je nog weleens met zogenaamde ''belegen'' liedteksten die toch iets hebben. Je voorkeur qua muziek is bekend maar zijn er ook genres die je niet kunt pruimen?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 08:06
Beste Derk,

Tot mijn genoegen kom je nog weleens met zogenaamde ''belegen'' liedteksten die toch iets hebben. Je voorkeur qua muziek is bekend maar zijn er ook genres die je niet kunt pruimen?

In alle genres heb ik zo mijn voorkeuren, wel heb ik weinig op met de meeste klassieke muziek en Jazz en dan vooral de vocale Jazz.
En de jaren '80 waren muzikaal erg arm.

Firestone
12 mei 2008, 09:15
Je mag een avondje op stap met Amy Winehouse, Britney Spears, Paris Hilton of Laura Lynn. Wie van de vier wordt het, en waarom?

Burkide
12 mei 2008, 10:06
Hoop je ook dat Burkide zijn draad op 666 posts blijft staan?

Hehe... Om jou een plezier te doen zal ik niet meer reageren op Brutus' en Txiki's berichten. Jammer voor hen betekent dit dat ik hen ook niet meer zal kunnen zeggen dat ik hen toch een rondje betaal :twisted:

Maar goed, over naar Derk! :cheer:

Derk, wanneer en hoe ben je eigenlijk grootnederlander geworden?

Op welke partij zou je stemmen mocht je Vlaming zijn?

Welk Vlaams bier spreekt je het meeste aan?

Weezer
12 mei 2008, 10:25
Wat wordt er op je begrafenis gedraaid?

Dronkoers
12 mei 2008, 10:50
:cheer: Derk!! :cheer:

Ben je een aangenaam cafémakker?

Dronkoers
12 mei 2008, 10:50
Op welke leeftijd had je haar onder uw oksels?

Dronkoers
12 mei 2008, 10:51
Laat je boeren in het openbaar?

Dronkoers
12 mei 2008, 11:02
Ik weet dat dit mijn 4de post na elkaar is, ma ik kan niet zolang wachten :-P


Derk: Wat is uwe favoriet in de tettendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404), tenendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=102846) en in de kontendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=69468)?

duveltje382
12 mei 2008, 11:05
Waarom zijn Nederlanders zoveel beter dan Vlamingen?:-D

duveltje382
12 mei 2008, 11:05
Wat zou jij willen doen dat wij niet kunnen,

duveltje382
12 mei 2008, 11:06
Waarom is kaas zo lekker?:-D

Dronkoers
12 mei 2008, 11:10
Hoeveel gitaren heb je al versleten?

Dronkoers
12 mei 2008, 11:10
Zijn jullie nu echt trots op heineken?

Dronkoers
12 mei 2008, 11:11
Wat is uw strafste machinistenverhaal?

duveltje382
12 mei 2008, 11:21
Waarom is dit liedje belgië (http://nl.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg)

duveltje382
12 mei 2008, 11:23
Bestaat echte liefde bij U ?

duveltje382
12 mei 2008, 11:25
Waarom orange

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:04
Je mag een avondje op stap met Amy Winehouse, Britney Spears, Paris Hilton of Laura Lynn. Wie van de vier wordt het, en waarom?

Dan ga ik met tegenzin toch voor Laura!

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:04
Waarom zijn Nederlanders zoveel beter dan Vlamingen?:-D


We zijn gelijk: uit de Nederlanden.

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:05
Waarom orange

Ik heb wanadoo. :-D

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:05
Bestaat echte liefde bij U ?

Ja, ja!
Hoge hakken is echte liefde.

toccata
12 mei 2008, 15:11
Favoriete boomsoort?

De Garde
12 mei 2008, 15:12
Heel gek.......Hitler en dan vertel ik hem wat voor eikel hij is (geweest).

en 't tweede deel van de vraag?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:14
:cheer: Derk!! :cheer:

Ben je een aangenaam cafémakker?

Soms! 8-)

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:14
Favoriete boomsoort?

Eik!

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:16
Mooiste machinistenverhaal: De 4800 tons ertstrein die voor mijn ogen doormiddenbrak!
De diesellocs helpen alleen bij het optrekken, op snelheid kan de E-loc het alleen af!

http://www.nicospilt.com/anderen/DvA_19890417_2.JPG

http://www.nicospilt.com/anderen/DvA_19890417_5.JPG

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:19
en 't tweede deel van de vraag?


Mag ik hem iets aandoen ?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:22
Hehe... Om jou een plezier te doen zal ik niet meer reageren op Brutus' en Txiki's berichten. Jammer voor hen betekent dit dat ik hen ook niet meer zal kunnen zeggen dat ik hen toch een rondje betaal :twisted:

Maar goed, over naar Derk! :cheer:

Derk, wanneer en hoe ben je eigenlijk grootnederlander geworden?

Op welke partij zou je stemmen mocht je Vlaming zijn?

Welk Vlaams bier spreekt je het meeste aan?


Droomde als kind al van een Verenigde Nederlanden, eerst nog met Wallonie en Luxemburg, maar later alleen met Vlaanderen.

Ik zit tussen SP-A en LDD in.
Het liefst zou ik kiezen voor een echte Vlaamse groene en sociale partij.

Heineken.

Derk de Tweede
12 mei 2008, 15:26
Waarom is dit liedje belgië (http://nl.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg)


Het Goede Doel....
Ik ken Henk persoonlijk...je moet er niks achter zoeken..
Er bestaat een Duitstalige versie waarin een ander land de rol van B speelt (ik meen Luxemburg).
Heb momenteel heel veel last van pop-ups! :-(

Derk de Tweede
12 mei 2008, 16:08
Hoop je ook dat Burkide zijn draad op 666 posts blijft staan?


Hij mag van mij stijgen!

De Garde
12 mei 2008, 16:19
Mag ik hem iets aandoen ?

nog eens laten fikken of zo? Nee, ik bedoelde welke gebeurtenis zou je als vlieg onopgemerkt willen bijwonen of welke plaats zou je willen bezoeken in het verleden of eventueel in de toekomst?

De Garde
12 mei 2008, 16:21
Het Goede Doel....
Ik ken Henk persoonlijk...je moet er niks achter zoeken..
Er bestaat een Duitstalige versie waarin een ander land de rol van B speelt (ik meen Luxemburg).
Heb momenteel heel veel last van pop-ups! :-(

Ik dacht dat de Engelstalige versie over Luxemburg ging. Nu, dan was 't succes al achter de rug en kan ik me indenken dat Westbroek zijn coupontjes ging gaan knippen in Luxemburg-stad...

Waar hangt Westbroek eigenlijk uit tegenwoordig? Na het opdoeken van Leefbaar Nederland is 't toch maar stil geworden rond hem. Ik meen dat hij zich nog eens laten horen heeft bij dat referendum over de burgemeester in Utrecht of vergis ik me nu héél erg?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 16:26
nog eens laten fikken of zo? Nee, ik bedoelde welke gebeurtenis zou je als vlieg onopgemerkt willen bijwonen of welke plaats zou je willen bezoeken in het verleden of eventueel in de toekomst?

Ik zou graag de Big Bang willen zien onststaan, maar dat is wiskundig onmogelijk!
Ik had het popfestival in Kralingen graag willen bijwonen.

Derk de Tweede
12 mei 2008, 16:28
Ik dacht dat de Engelstalige versie over Luxemburg ging. Nu, dan was 't succes al achter de rug en kan ik me indenken dat Westbroek zijn coupontjes ging gaan knippen in Luxemburg-stad...

Waar hangt Westbroek eigenlijk uit tegenwoordig? Na het opdoeken van Leefbaar Nederland is 't toch maar stil geworden rond hem. Ik meen dat hij zich nog eens laten horen heeft bij dat referendum over de burgemeester in Utrecht of vergis ik me nu héél erg?

Hij heeft een café in Utregg en wat hij tegenwoordig erbij doet weet ik niet!

duveltje382
12 mei 2008, 16:33
Voor of tegen het homohuwelijk:?

duveltje382
12 mei 2008, 16:36
Drugs ja of nee?

duveltje382
12 mei 2008, 16:37
zon of sneeuw?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 16:38
Voor of tegen het homohuwelijk:?
Voor een huwelijk, maar tegen adoptie van kinderen door een homo cq lesbo-stel.

Dat is nou een conservatievere mening van mij......10 jaargeleden was ik daar wel voorstander van.

Derk de Tweede
12 mei 2008, 16:39
Drugs ja of nee?

Heb zelf ook gebruikt, maar er weinig lol van gehad.
Ik zou zeggen: liever niet, maar niet verbieden.

Derk de Tweede
12 mei 2008, 16:40
zon of sneeuw?
Zon....... en sneeuw alleen bij strenge vorst, zware sneeuwval of een lekker winterzonnetje.
Natte sneeuw is vies!

Weezer
12 mei 2008, 16:44
Wat wordt er op je begrafenis gedraaid?


*kuch*

Ambiorix
12 mei 2008, 16:45
hebt ge wiet gesmoord vroeger? of veel gedronken ofzo?

en toen ge ging werken, deed ge dat dan nog verder in het weekend of zijt ge er totaal mee gestopt?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 17:06
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer
Wat wordt er op je begrafenis gedraaid?

Beach Boys: Let's go away for a while
Beatles: Free as a bird
This Mortal Coil: Song to the siren

http://nl.youtube.com/watch?v=4mUmdR69nbM

Derk de Tweede
12 mei 2008, 17:08
hebt ge wiet gesmoord vroeger? of veel gedronken ofzo?

en toen ge ging werken, deed ge dat dan nog verder in het weekend of zijt ge er totaal mee gestopt?


Vooral hash, vaak met een stuk of vijf emaille kroezen rode wijn.
En weleens speed.....en heel gevaarlijk: mandrax.

PollyCorrect
12 mei 2008, 17:18
Hallo Derk! Ga je wel eens terug tot pagina 1 en dan zo overlopen welke vraagjes je misschien hebt overgeslagen? I mean, overhitting and such! ;-)

Derk de Tweede
12 mei 2008, 17:35
Dit is heel goed nieuws,toffe forummer


Wat vindt U van de huidige regering hier?

Ken net, zeggen ze in Frieslan.

Derk de Tweede
12 mei 2008, 17:36
:cheer: Derk! :cheer:

Hé hé.
Ik zal even over wat vraagjes napeinzen.

Hier alvast ééntje: Hoe gaat het, joh?

Goed, en met jou ?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 17:37
Is d�*t je hele probleem met die prachtige stad? Dat de grachtengordel een beetje duur is?
Wel, man wees blij, dat er nog iets duur is en geld aantrekt in NL. Want in Brussel is dat allemaal een beetje aan het vertieften nu.

Vind je 3x naar Brussel voldoende in een rijk gevuld leven?

:rofl:
Eigenlijk net!
Ben jij wel eens in ons dorp geweest ?

toccata
12 mei 2008, 17:58
Wat is favoriete stopwoord?

Derk de Tweede
12 mei 2008, 18:00
Wat is favoriete stopwoord?

Ehhhh wat ?


(Zijn er dus twee)

Weezer
12 mei 2008, 21:26
Edit. Was al gesteld.

Onderbroeken of boxershorts? Al dan niet vergezeld van liedjestekst :mrgreen:

Weezer
12 mei 2008, 21:27
Wat vind je van Jiskefet?

Weezer
12 mei 2008, 21:28
Oja, enne....

Derk, word jij graag met Hollander aangesproken? Stoort het je of maakt het je niet uit?

Dronkoers
12 mei 2008, 21:40
Wanneer zou je op pensioen willen?

Dronkoers
12 mei 2008, 21:41
Hoeveel cd's en platen heb je thuis liggen?

Graag het exacte getal :-P

Dronkoers
12 mei 2008, 21:42
Hoe heb je dit forum gevonden?

(met "via het internet" neem ik geen genoegen eh ;-) )

L. J. Brutus
12 mei 2008, 23:06
Hehe... Om jou een plezier te doen zal ik niet meer reageren op Brutus' en Txiki's berichten. Jammer voor hen betekent dit dat ik hen ook niet meer zal kunnen zeggen dat ik hen toch een rondje betaal :twisted:

Genoteerd.

Derk, kom je vaak in Antwerpen? Wat doe je hier dan zoal?

Derk de Tweede
13 mei 2008, 06:33
Edit. Was al gesteld.

Onderbroeken of boxershorts? Al dan niet vergezeld van liedjestekst :mrgreen:

Zeeman onderbroeken voor 2.98.
Ons ben zuunig!

Derk de Tweede
13 mei 2008, 06:34
Genoteerd.

Derk, kom je vaak in Antwerpen? Wat doe je hier dan zoal?

Ben er een paar keer geweest voor zaken en hobby.
Ben ooit mijn auto kwijt geraakt......wist niet meer waar hij geparkeerd stond...

Derk de Tweede
13 mei 2008, 06:35
Hoe heb je dit forum gevonden?

(met "via het internet" neem ik geen genoegen eh ;-) )

Via een ander forum op advies van een Vlaamse forumvriend.

Derk de Tweede
13 mei 2008, 06:36
Hoeveel cd's en platen heb je thuis liggen?

Graag het exacte getal :-P
Platen: 341
CD's: 1256

Derk de Tweede
13 mei 2008, 06:37
Wanneer zou je op pensioen willen?

Nu eigenlijk wel!
Maar zal nog tot mijn 65-ste en wellicht 70-ste door moeten gaan.

Derk de Tweede
13 mei 2008, 06:39
Wat vind je van Jiskefet?

Vooral de eerste serie: erg goed.
Met de dierenwinkel, de Duitsers en het boek met een open einde.

Txiki
13 mei 2008, 10:31
In de jaren 60-75 was er amper popmuziek in het Baskisch (omwille van de dictatuur), maar daarna is dat helemaal opengebloeid.

Heb je zin om eens wat goeie Baskische popmuziek te horen uit die boomjaren?

Burkide
13 mei 2008, 10:43
Wie verkies je: Eddy Wally, Salim Seghers, Frank Galan of Filip Dewinter?

Txiki
13 mei 2008, 11:00
Toogpraat of krachtige samenvatting van de realiteit:

de Vlaamse politici zijn lafaards :twisted:

Burkide
13 mei 2008, 11:03
Wie is je favoriete Nederlandse en Vlaamse schrijver?

Wie regeert over de wereld? De joden? Reuzehagedissen uit een parallelle dimensie? Marsmannetjes? Mie-van-de-bakker-om-de-hoek?

Waar komen de kindjes vandaan?

Firestone
13 mei 2008, 11:05
Wat vind je van de verplichte vaccinaties?

Txiki
13 mei 2008, 11:09
Hoever staat het met je schuur?

Dronkoers
13 mei 2008, 11:35
Slettebotten of teensletsen?

Dronkoers
13 mei 2008, 11:36
Zou je terug 20 jaar willen zijn?

Dronkoers
13 mei 2008, 11:36
Wat is het beste bier ter wereld?

Derk de Tweede
13 mei 2008, 12:06
In de jaren 60-75 was er amper popmuziek in het Baskisch (omwille van de dictatuur), maar daarna is dat helemaal opengebloeid.

Heb je zin om eens wat goeie Baskische popmuziek te horen uit die boomjaren?

Geef maar een link!

Hier een van mij:

Gem. titel :Arditurri
Gem. titel :Gogoaren bidezidorretatik
Ov.titelgeg. :Muziek uit Spanje
Ov.titelgeg.: (Baskenland) (Arditurri)
Byzonderh. :Bysluiter met beschryving van de muziek en vermelding van de
komponisten en uitvoerenden.
Uitvoerende :Beltran, Juan Mari - alboka
Uitvoerende :N.N. - zang
Uitvoerende :N.N. - accordeon
Uitvoerende :N.N. - djembe
Uitvoerende :N.N. - panderoa
Uitvoerende :N.N. - txalaparta
Uitvoerende :N.N. - berimbao
Uitvoerende :N.N. - txistu
Uitvoerende :N.N. - trikitixa
Uitvoerende :N.N. - gitaar
Uitvoerende :N.N. - slagwerk
Uitvoerende :N.N. - rabel
Uitvoerende :N.N. - viool
Uitvoerende :N.N. - xirularru
Uitvoerende :N.N. - dunba
Uitvoerende :N.N. - oihuak
Uitvoerende :N.N. - doedelzak
Uitvoerende :N.N. - dulzaina
Uitvoerende :N.N. - salterio
Aant.uit-reg:19
Annotatie :Met liedteksten.
Opnamedatum :2001
Landencode :EU28 EU88
Wyze v uitv.:50 70 84
Decaden :00
Diversen :#

Is dus Baskische muziek uit Frans Baskenland!

Derk de Tweede
13 mei 2008, 12:07
Wie verkies je: Eddy Wally, Salim Seghers, Frank Galan of Filip Dewinter?


Eddy Wally! ;-)

Derk de Tweede
13 mei 2008, 12:07
Slettebotten of teensletsen?

Wat...wat.....zijn dat voor dingen ?

Derk de Tweede
13 mei 2008, 12:08
Zou je terug 20 jaar willen zijn?

Yeah......weer lekkere wijve versieren en op m'n puchie door het dorp rijden.

Derk de Tweede
13 mei 2008, 12:09
Wat is het beste bier ter wereld?

Voor Nederland: Heineken.
Voor de wereld: Brandt!

Derk de Tweede
13 mei 2008, 12:09
Hoever staat het met je schuur?

Is geschilderd, alleen de rotzooi nog opruimen!

Dronkoers
13 mei 2008, 12:09
Wat...wat.....zijn dat voor dingen ?

http://www.kristopherdukes.com/images/christian-louboutin-boots.png of http://secure.countywebsite.com/ElectricSun/images/flipflops-330.jpg

Txiki
13 mei 2008, 12:28
Geef maar een link!

Linken daarnaar zijn niet zo eenvoudig te vinden op internet. Dan maar een paar naar YouTube, waar stilaan toch beelden van groepen van toen opgezet worden.

Hertzainak: http://nl.youtube.com/watch?v=ZO4EHgXqzzE
Exkixu: http://nl.youtube.com/watch?v=yOJDFWaMVgE
Su Ta Gar: http://nl.youtube.com/watch?v=hu2oao3S-xQ
Akelarre: http://nl.youtube.com/watch?v=h0a5LDPcUck
Itoiz: http://nl.youtube.com/watch?v=sxAR3ZfzLtI&feature=related

Dit zijn vijf "cultgroepen" van ginder. Bij het lied van Itoiz (Happening Baserrian, Happening in de Boerderij in het Nederlands) wordt ik zot van de herinneringen aan de vele avonden in de boerderijen bij vrienden.

Wat vind je van Lou Reed? En Rory Gallagher?

Dronkoers
13 mei 2008, 12:28
Hoeveel lieven heb je al versleten?

Dronkoers
13 mei 2008, 12:28
...en nu het echte aantal ;-)

Dronkoers
13 mei 2008, 12:29
Wat is uw mening over fitnesscentra?

Derk de Tweede
13 mei 2008, 13:23
Wat is uw mening over fitnesscentra?

Bombarderen! 8-)

Dronkoers
13 mei 2008, 13:25
Bombarderen! 8-)

:-D

En welke springstoffen ga je daarvoor gebruiken? :-P

Derk de Tweede
13 mei 2008, 13:27
Toogpraat of krachtige samenvatting van de realiteit:

de Vlaamse politici zijn lafaards :twisted:

Sommige kunnen echt draaikonten.

Derk de Tweede
13 mei 2008, 13:30
Wie is je favoriete Nederlandse en Vlaamse schrijver?

Wie regeert over de wereld? De joden? Reuzehagedissen uit een parallelle dimensie? Marsmannetjes? Mie-van-de-bakker-om-de-hoek?

Waar komen de kindjes vandaan?

Het Groot-Oosten regeert over ons!
Na de vleeschelijke gemeenschap tussen man en huischvrouw komen de kindertjes uit mijn zakje!

Derk de Tweede
13 mei 2008, 13:31
Wat vind je van de verplichte vaccinaties?
Alleen als de volksgezondheid ermee gediend is!

Derk de Tweede
13 mei 2008, 13:32
http://www.kristopherdukes.com/images/christian-louboutin-boots.png of http://secure.countywebsite.com/ElectricSun/images/flipflops-330.jpg

Sexy!
Vooral die laarzen!

teenslippers wat minder!

Firestone
13 mei 2008, 13:34
Sexy!
Vooral die laarzen!

teenslippers wat minder!8-)

Dronkoers
13 mei 2008, 13:38
Sexy!
Vooral die laarzen!

teenslippers wat minder!

Pffffrt ;-)


Wat ga je eten vanavond?

Derk de Tweede
13 mei 2008, 13:47
:-D

En welke springstoffen ga je daarvoor gebruiken? :-P

Twee uranium halve bollen die tezamen de kritische massa overtreffen.

Dronkoers
13 mei 2008, 15:06
Wil jij de was hier komen doen?

Derk de Tweede
13 mei 2008, 15:12
Wil jij de was hier komen doen?

Vraag Polly maar! 8-)

duveltje382
13 mei 2008, 19:36
Is het voor U net niet wat te warm weer

PollyCorrect
13 mei 2008, 19:51
Vraag Polly maar! 8-)

Wadizurjoh?

Spuugjeweleensuitjebek? Zomaarbovenopdegrond?

Zijn er na Koot&Bie nog degelijke komieken opgestaan?

Zou je je kunnen voorstellen om ooit nog een ander land dan (Groot-)Nederland te bewonen?

Wanneer ga je eens naar Israel op vakantie? (nu met Jetair vanaf 99,99€!)

André de Hollander
13 mei 2008, 23:51
Hoe denk je over Nederlanders?

André de Hollander
13 mei 2008, 23:51
Hoe denk je over Zeeuwen?

André de Hollander
13 mei 2008, 23:53
Naar welke Vlaamse gemeente verwijst 'De Tweede'?

toccata
14 mei 2008, 00:02
Wat is de meest rare sport die je ooit hebt beoefend?

Derk de Tweede
14 mei 2008, 06:38
Is het voor U net niet wat te warm weer

Nee, dit is precies goed: niet te warm en niet te koud.

Derk de Tweede
14 mei 2008, 06:40
Naar welke Vlaamse gemeente verwijst 'De Tweede'?


Geen enkele!
'De Tweede' is gewoon een verzindsel!

Derk de Tweede
14 mei 2008, 06:45
Wadizurjoh?

Spuugjeweleensuitjebek? Zomaarbovenopdegrond?

Zijn er na Koot&Bie nog degelijke komieken opgestaan?

Zou je je kunnen voorstellen om ooit nog een ander land dan (Groot-)Nederland te bewonen?

Wanneer ga je eens naar Israel op vakantie? (nu met Jetair vanaf 99,99€!)


Ja, soms......komt door het roken
Jiskefet, maar Koot en Bie zijn wel heel erg goed! (Jacobse en Van Es)
Duitsland en Engeland!
Zou best willen, maar dan wel met mijn hondje!

Derk de Tweede
14 mei 2008, 06:48
Hoe denk je over Nederlanders?
Hollanders (Randstedelingen) zijn te luidruchtig.
Ik mag de Friezen en Limburgers wel.

Derk de Tweede
14 mei 2008, 06:49
Hoe denk je over Zeeuwen?
Te zuunig! ;-)

Derk de Tweede
14 mei 2008, 06:50
Wat is de meest rare sport die je ooit hebt beoefend?
Biljarten.....wat een rare sport!

PollyCorrect
14 mei 2008, 07:22
Ha die Derk.

Welke is volgens jou de meest overschatte en overroepen actuele 'rockband'? :P

PollyCorrect
14 mei 2008, 07:27
wat vind jij lekker om te drinken met dit warme weer?

Derk de Tweede
14 mei 2008, 07:29
Ha die Derk.

Welke is volgens jou de meest overschatte en overroepen actuele 'rockband'? :P

Anouk: wat een achterhaalde rockzangeres!

Derk de Tweede
14 mei 2008, 07:31
wat vind jij lekker om te drinken met dit warme weer?
Water en zwarte bessensap die ik in Kleef (D)moet kopen.

PollyCorrect
14 mei 2008, 07:34
Anouk: wat een achterhaalde rockzangeres!

En wat vin je van You Too? :?

Pluche
14 mei 2008, 08:39
Wat vind je van Helmut Lotti?

Pluche
14 mei 2008, 08:40
Geloof je in horoscopen?

Derk de Tweede
14 mei 2008, 09:31
En wat vin je van You Too? :?

Het oudere werk heeft wel wat.
Zag ze al in 1982 in de Vrije Vloer in Uteregg.

Derk de Tweede
14 mei 2008, 09:32
Wat vind je van Helmut Lotti?

:x

Derk de Tweede
14 mei 2008, 09:32
Geloof je in horoscopen?

In principe niet, maar soms.......:-D

PollyCorrect
14 mei 2008, 09:46
Heb je wel eens iets gebreid of gehaakt?

Derk de Tweede
14 mei 2008, 10:03
Heb je wel eens iets gebreid of gehaakt?

Nee! :oops:

PollyCorrect
14 mei 2008, 10:54
heb je wel eens iets gebouwd in hout of metaal?

André de Hollander
14 mei 2008, 10:55
Te zuunig! ;-)

Denk je ook niet dat die vermeende zuinigheid op een verkeerde beeldvorming berust?

Derk de Tweede
14 mei 2008, 11:02
heb je wel eens iets gebouwd in hout of metaal?

Jazeker, dat is zelfs mijn vak geweest in een ver veleden!

Derk de Tweede
14 mei 2008, 11:03
Denk je ook niet dat die vermeende zuinigheid op een verkeerde beeldvorming berust?

Er zit een kern van waarheid in, maar verwar zuinigheid niet met gierigheid! 8-)

PollyCorrect
14 mei 2008, 11:24
Hé Derk ;-)

Welke vakken en beroepen heb jij allemaal gedaan behalve postbode en musicoloog?

toccata
14 mei 2008, 11:36
Wat is je favoriete gerecht?

Derk de Tweede
14 mei 2008, 11:51
Hé Derk ;-)

Welke vakken en beroepen heb jij allemaal gedaan behalve postbode en musicoloog?

Postbode was een zaterdagbaantje tijdens studie. Was tevens een soort van honden-, ganzen- en varkenskenniscursus/
Verder:
Ambtenaar in eeuwige rust!
Instrumentmaker
Ontwerper/tekenaar
Matrassentester
Machinist (voor 4 uur)
Berichtenkotser! 8-)

Derk de Tweede
14 mei 2008, 11:58
Wat is je favoriete gerecht?

Indisch (thans Indonesisch) , maar dan wel op zijn Nederlands-Indisch bereidt.
Liefst Bami Rames.

Verder Zuurkool met worst en spek en een kuiltje jus!

http://nl.youtube.com/watch?v=_PTCfWze8TI&feature=related

Firestone
14 mei 2008, 11:59
Betaalt matrassentester goed?

Derk de Tweede
14 mei 2008, 12:49
Betaalt matrassentester goed?

In natura wel ! 8-)

Dronkoers
14 mei 2008, 13:39
Was er muziek voor 1960? :-P

Dronkoers
14 mei 2008, 13:40
Wanneer gaat Nederland volledig onder water staan denk je?

Dronkoers
14 mei 2008, 13:40
en wat vind je van de "superoplossingen" van de regeringen? :-P

Derk de Tweede
14 mei 2008, 13:46
Was er muziek voor 1960? :-P

Elvis, Chuck, Little Richard....
Rock and Roll begon voordat ik er was! 8-)

Derk de Tweede
14 mei 2008, 13:47
Wanneer gaat Nederland volledig onder water staan denk je?

Volledig kan niet, want diverse deen liggen ruim boven de zeespiegel.
Ik denk dat Rijkswaterstaat ervoor zorgt dat dit nooit zal gebeuren.

Derk de Tweede
14 mei 2008, 13:48
en wat vind je van de "superoplossingen" van de regeringen? :-P

Ze kunnen beter zichzelf oplossen.........in zoutzuur bv. :roll:

Dronkoers
14 mei 2008, 14:03
Ze kunnen beter zichzelf oplossen.........in zoutzuur bv. :roll:

Denk je dat ze dat niet gaan overleven? ;-)

Derk de Tweede
14 mei 2008, 14:39
Denk je dat ze dat niet gaan overleven? ;-)

In Belgie kan alles!

PollyCorrect
14 mei 2008, 18:56
Wie vind je de irritantste Belgische muziekpersoon:

- Ozark Henry
- Arno
- dEUS/Tom Barman
- Stef Kamil Carlens/ZitaSwoon of hoe heten die 7 andere bands
- Sara Bettens

Derk de Tweede
15 mei 2008, 09:17
Wie vind je de irritantste Belgische muziekpersoon:

- Ozark Henry
- Arno
- dEUS/Tom Barman
- Stef Kamil Carlens/ZitaSwoon of hoe heten die 7 andere bands
- Sara Bettens

Arno, bij RUR mocht ik hem eens stomdronken van dichtbij zien...er was geen zinnig woord uit hem te halen. Ook beledigde hij de koning der Belgen!
Het is een schande!

Pluche
15 mei 2008, 09:45
Wat vind je van de Partij Voor Dieren?

Pluche
15 mei 2008, 09:45
Wat vind je van de islam?

Pluche
15 mei 2008, 09:45
Wat vind je van Rita Verdonck?

Derk de Tweede
15 mei 2008, 10:03
Wat vind je van de Partij Voor Dieren?

Liever een echte groene partijd dan z'n knuffeldierpartijtje.

Maar.......

http://www.partijvoordedieren.nl/images/pictures/mariannethieme.jpg

Derk de Tweede
15 mei 2008, 10:05
Wat vind je van de islam?

Iedereen moet het recht hebben om te geloven wat hij of zij zelf wil. Ik wil echter met heel veel religies niets te maken hebben en daar hoort de Islam ook bij.

Derk de Tweede
15 mei 2008, 10:06
Wat vind je van Rita Verdonck?

Zegt rake en ware dingen, maar ik zal nooit op haar stemmen.

Pluche
15 mei 2008, 10:21
Liever een echte groene partijd dan z'n knuffeldierpartijtje.

Maar.......

http://www.partijvoordedieren.nl/images/pictures/mariannethieme.jpg

:thumbsup:Heb je nog foto's van Marianne Thieme8-)

Dronkoers
15 mei 2008, 11:37
Hoe is het met de honden?

Dronkoers
15 mei 2008, 11:37
Heb je last van zweetvoeten?

Dronkoers
15 mei 2008, 11:38
Kun jij u een wereld voorstellen zonder karnemelk?

Derk de Tweede
15 mei 2008, 11:54
:thumbsup:Heb je nog foto's van Marianne Thieme8-)

Privé, dus niet geschikt voor publicatie! :roll:

Derk de Tweede
15 mei 2008, 11:55
Kun jij u een wereld voorstellen zonder karnemelk?
8O

Bijna niet.....:|

Dronkoers
15 mei 2008, 12:01
Hoeveel asbakken staan er in uw buurt?

Dronkoers
15 mei 2008, 12:01
Heb je ooit kort haar gehad?

Dronkoers
15 mei 2008, 12:01
Heb je een lekker vrouwtje? 8-)

Dronkoers
15 mei 2008, 12:05
Ik weet dat dit mijn 4de post na elkaar is, ma ik kan niet zolang wachten :-P


Derk: Wat is uwe favoriet in de tettendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404), tenendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=102846) en in de kontendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=69468)?

Ewel ;-)

Firestone
15 mei 2008, 12:16
Derk: Wat is uwe favoriet in de tettendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=68404), tenendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=102846) en in de kontendraad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=69468)?Omdat Derk ongetwijfeld wars van elke discriminatie is, ook maar het volgende vragen. ;)

Wie uit deze vier hoogstaande threads is jouw rolmoddel?

Hunk du jour (http://forum.politics.be/showthread.php?t=95685)
Aan alle vrouwen hier ... (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93301)
Bink-keten... (http://forum.politics.be/showthread.php?t=65321)
Mannelijk schoon... (http://forum.politics.be/showthread.php?t=69614)

Derk de Tweede
15 mei 2008, 12:34
Hoe is het met de honden?

Prima.
Vooral de boerenfox heeft een heerlijk leventje!

Derk de Tweede
15 mei 2008, 12:35
Hoeveel asbakken staan er in uw buurt?

NU: nul, door het rookverbod
Thuis: drie!

Derk de Tweede
15 mei 2008, 12:36
Heb je ooit kort haar gehad?

Jazeker: zelfs bebop haar (stekeltjes).

Derk de Tweede
15 mei 2008, 12:36
Ewel ;-)

Tetten ! :cheer:

Dronkoers
15 mei 2008, 12:37
Tetten ! :cheer:

Jama, dewelkste? :-D

Derk de Tweede
15 mei 2008, 12:38
Omdat Derk ongetwijfeld wars van elke discriminatie is, ook maar het volgende vragen. ;)

Wie uit deze vier hoogstaande threads is jouw rolmoddel?

Hunk du jour (http://forum.politics.be/showthread.php?t=95685)
Aan alle vrouwen hier ... (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93301)
Bink-keten... (http://forum.politics.be/showthread.php?t=65321)
Mannelijk schoon... (http://forum.politics.be/showthread.php?t=69614)

Dan ga ik met tegenzin voor deze:
Aan alle vrouwen hier ... (http://forum.politics.be/showthread.php?t=93301)

Derk de Tweede
15 mei 2008, 12:39
Jama, dewelkste? :-D


Ik vind alle echte natuurlijke borstjes leuk, vooral Rubens vind ik een aardige schilder!
:-D

roger verhiest
15 mei 2008, 13:30
In Belgie kan alles!

100 % akkoord ; van zodra we in de "Verenigde Nedrlanden" leven is dat daar ook zo.

Vind je ook niet dat men overal een kroket uit de muur zou moeten kunnen halen ?

roger verhiest
15 mei 2008, 13:32
Is Hilversum een bezoek waard ?

roger verhiest
15 mei 2008, 13:33
Welk is je favoriete vakantiebestemming ?

roger verhiest
15 mei 2008, 13:33
Wie is je favoriete ultra-rechtse forummer ?

Derk de Tweede
15 mei 2008, 14:28
100 % akkoord ; van zodra we in de "Verenigde Nedrlanden" leven is dat daar ook zo.

Vind je ook niet dat men overal een kroket uit de muur zou moeten kunnen halen ?

Juist gisteren stierf de oprichter de Febo automatieken!


AMSTERDAM (AFN) - Oprichter Johan de Borst van de snackautomatiek FEBO, befaamd om zijn kroketten, is vorige week donderdag overleden. Dat maakte zijn familie donderdag bekend, op de dag van zijn uitvaart.

De Borst, die 88 jaar is geworden, begon in 1941 met FEBO in Amsterdam. De naam is afgeleid van de Ferdinand Bolstraat, waar De Borst als knecht het bakkersvak leerde. De eerste vestiging van FEBO was evenwel aan de Karperweg. Destijds was de zaak van De Borst nog een brood- en banketbakkerij ('Maison FEBO').

Na enkele jaren breidde De Borst het assortiment uit met zelfgemaakte slaatjes en kroketten. Dit vormde uiteindelijk de basis van de huidige succesformule, waarbij snacks uit de muur kunnen worden getrokken. De bakkerij werd een keuken, die andere zaken van de familie De Borst en die van franchisenemers bediende.

In 1990 had de zoon van De Borst al het roer overgenomen bij het familiebedrijf. De oude De Borst maakte vorig jaar nog wel de opening van een gloednieuw productiecentrum in Amsterdam-Noord mee.

Derk de Tweede
15 mei 2008, 14:30
Is Hilversum een bezoek waard ?

De omgeving wel (bossen, heide en de Loosdrechtse Plassen).
Eventueel een bezoek aan het museum van Beeld en Geluid.

http://www.thekidsdaily.nl/images/sys/kidstrips/77290929745af8d1c9492e.jpg

Derk de Tweede
15 mei 2008, 14:31
Wie is je favoriete ultra-rechtse forummer ?

Max van Dietschland! :roll:

Txiki
15 mei 2008, 17:10
Wat is er mis met die slogan van Fiat?

Je kan die toch interpreteren als dat Fiat denkt dat Oranje het lang zal uithouden op het EK?

Derk de Tweede
15 mei 2008, 19:42
Wat is er mis met die slogan van Fiat?

Je kan die toch interpreteren als dat Fiat denkt dat Oranje het lang zal uithouden op het EK?


Oude wonden (vooral uit 1974) worden opengeregen.

Txiki
15 mei 2008, 20:48
Oude wonden (vooral uit 1974) worden opengeregen.

Toen was ik nog niet geboren... Wat was er gebeurd? Ik heb even gezocht naar info (niet lang eerlijk gezegd) en kwam op deze site: http://easyweb.easynet.co.uk/goldkeep/Holland74/

Derk de Tweede
15 mei 2008, 20:57
Toen was ik nog niet geboren... Wat was er gebeurd? Ik heb even gezocht naar info (niet lang eerlijk gezegd) en kwam op deze site: http://easyweb.easynet.co.uk/goldkeep/Holland74/

Klopt, het beste team van de wereld heeft toen verloren, eigenlijk had onze luchtmacht toen het bombardement op Rotterdam alsnog moeten wreken.

PollyCorrect
15 mei 2008, 21:23
Met welke forum(st)(m)er wil je wel eens een patatje mét gaan eten?

Weezer
15 mei 2008, 21:24
Klopt, het beste team van de wereld heeft toen verloren, eigenlijk had onze luchtmacht toen het bombardement op Rotterdam alsnog moeten wreken.


Gerechtigheid is reeds geschied: http://www.youtube.com/watch?v=nY5rjO_Q7W0

Derk de Tweede
16 mei 2008, 07:04
Met welke forum(st)(m)er wil je wel eens een patatje mét gaan eten?
Met jou.......:oops:
Met z'n allen een bezoek brengen aan een echte Hollandse automatiek en daar een lekkere vleeskroket uit de muur trekken.

PollyCorrect
16 mei 2008, 09:06
Heb je een... euh... verklaring voor het feit dat de vrouwen hier steeds meer wegblijven op dit forum en zeker in K&K?

Derk de Tweede
16 mei 2008, 09:18
Heb je een... euh... verklaring voor het feit dat de vrouwen hier steeds meer wegblijven op dit forum en zeker in K&K?

Veel mannen zijn altijd niet even tactisch tov vrouwen.
Veel vrouwen zijn best gevoelig voor deze mannen.....ok ik maak wel eens een vrouwonvriendelijke opmerking!

PollyCorrect
16 mei 2008, 10:29
Ik vind sommige mannen hier best door de beugel kunnen, Derk! En jouw humor gaat zelden over de schreef van de vrouwelijke gevoeligheid wat mij betreft ;-)

Ga je vandaag nog iets leuks doen waar iemand gelukkig van wordt?

Dronkoers
16 mei 2008, 10:32
Nu het hier toch over gevoelig en tactisch gaat:

Wie is de allergrootste klootzak op dit forum? 8-)

Dronkoers
16 mei 2008, 10:32
Ruik jij aan je vingers?

Dronkoers
16 mei 2008, 10:33
Stel, je mag een kwartetje doen met 3 vrouwen naar keuze, wie zijn de gelukkigen?

PollyCorrect
16 mei 2008, 10:42
Met jou.......:oops:
Met z'n allen een bezoek brengen aan een echte Hollandse automatiek en daar een lekkere vleeskroket uit de muur trekken.

:cheer:

PollyCorrect
16 mei 2008, 18:53
Derk, wist je dat ik nog nooit boerenkook heb gezien in Brussel? :?

Zou jij zonder kunnen leven? Ik kocht vroeger nog die gevriesdroogde prut in een zakje, uit nostalgie. :)

Derk de Tweede
16 mei 2008, 19:38
Stel, je mag een kwartetje doen met 3 vrouwen naar keuze, wie zijn de gelukkigen?

M'n 3 exen, waarvan ik de naam niet bekend mag maken....:roll:

Derk de Tweede
16 mei 2008, 19:39
Derk, wist je dat ik nog nooit boerenkook heb gezien in Brussel? :?

Zou jij zonder kunnen leven? Ik kocht vroeger nog die gevriesdroogde prut in een zakje, uit nostalgie. :)


Gewoon zeld kweken!
Gaar prima, of het weer moet totaal anders zijn daar in Brussel.

Derk de Tweede
16 mei 2008, 19:40
Derk, wist je dat ik nog nooit boerenkook heb gezien in Brussel? :?

Zou jij zonder kunnen leven? Ik kocht vroeger nog die gevriesdroogde prut in een zakje, uit nostalgie. :)


Gewoon zeld kweken!
Gaar prima, of het weer moet totaal anders zijn daar in Brussel.

Derk de Tweede
16 mei 2008, 19:44
Ik vind sommige mannen hier best door de beugel kunnen, Derk! En jouw humor gaat zelden over de schreef van de vrouwelijke gevoeligheid wat mij betreft ;-)

Ga je vandaag nog iets leuks doen waar iemand gelukkig van wordt?

Ik heb een vrije dag en heb vandaag uitsluitend uitgerust van deze innemende week.

Derk de Tweede
16 mei 2008, 19:45
Nu het hier toch over gevoelig en tactisch gaat:

Wie is de allergrootste klootzak op dit forum? 8-)

Camelzzz :roll:

Derk de Tweede
16 mei 2008, 19:46
Ruik jij aan je vingers?

Alleen als ik patat met pindasaus heb gegeten! 8-)

PollyCorrect
16 mei 2008, 20:35
Hé Derk.
what with your English?
Is it still to Plumsing?