PDA

View Full Version : Derk de Tweede is de tweeënvijftigste forummer van de week


Pagina's : [1] 2

Pluche
11 mei 2008, 13:59
Burkide heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Derk de Tweede, Derk beschrijft zichzelf als volgt:

Hallo allemaal,

Ik ben Derk de Tweede, geboren in de jaren '50 in Hilversum waar ik met vrouw, dochter, hond en poes en waar ik nog steeds woon.
Ik werk bij de omroep als muziekadviseur met als specialiteit de popmuziek uit de periode 1960 - 1975. Ik beschouw mezelf als gematigd links: sociaal met hier een daar een beetje een conservatief randje. In het verleden was ik extreem-links en lid van diverse linkse groeperingen. Wel ben ik nogal pro-natuur en heb weinig op met de randstedelijke drukte en mentaliteit. Ik wandel liever met de hond in de bossen en heidevelden van de Utrechtse Heuvelrug, dan een avondje uitgaan in dat dorpje aan het IJ (sorry Polly).
Mijn voorouders komen uit Vlaanderen (omgeving Antwerpen) en ik draag een achternaam die verwijst naar een Vlaamse gemeente. Overgens geldt dat voor heel veel Nederlanders. Zoals jullie wellicht al weten ben ik voorstander van een samenwerkingsverband tussen Nederland en Vlaanderen, maar ik heb helemaal niets op met extreem-rechtse groeperingen die daar ook naar streven. Van het woord Dietsland krijg ik de koude rillingen.
Behalve de muziek zijn mijn hobby's modeltreintjes en spoorwegen in het algemeen.
Ik rook nogal stevig, maar wens wel eens te stoppen.
Hopelijk zal de wet van Murphy deze week niet voor mij in werking treden (ik ben een beetje bijgelovig), dus dat niet deze week mij pc crasht of dat ik een vette griep krijg.

Groeten allemaal,

Derk (roepnaam Dick)

Pluche
11 mei 2008, 13:59
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Burkide
11 mei 2008, 14:06
Dag Derk

Welke talen spreek jij? Welke hoop je nog te leren?

Wat is het mooiste Nederlandse dialect (dat uit de eigen streek uitgezonderd)?

L. J. Brutus