PDA

View Full Version : Babyboomer-vrouwen: een onuitputtelijke bron van vreugde voor jonge mannen?


C2C
12 mei 2008, 20:12
Zo'n tikje ouder, in de 50 maar nog sexy. En vooral: gescheiden, avontuurlijk en op zoek naar iets fris. Seksueel vrijgevochten want mei '68 (mee)gemaakt. Rijk.

Biedt de aanzwellende massa babyboomer-vrouwen een enorme poel van mogelijkheden voor de huidige generatie jonge mannen die wel eens iets willen proberen?

Ik heb ze al zien lopen in weinig verhullende zomerjurkjes op de Oude Markt hier. Divas met stijl. Vriendinnen onder elkaar, zeer goed wetende dat er naar hen wordt gekeken en daar volop van genietend.

Jazeker
12 mei 2008, 20:13
Ben je nu niet ietsje seksistisch bezig?

PollyCorrect
12 mei 2008, 20:14
Of gewoon wishful. :?

C2C
12 mei 2008, 20:15
Ben je nu niet ietsje seksistisch bezig?

Het gaat hier nochtans over koetjes en kalfjes - bij mijn weten zijn dat diertjes van het vrouwelijke geslacht. Het topic is dus geheel op zijn plaats in dit forum.

Lol.

PollyCorrect
12 mei 2008, 20:15
Ons lastig vallen met je fantasietjes?
Is dat gezellig ofzo :?

:rofl:

Jazeker
12 mei 2008, 20:17
Of gewoon wishful. :?

C2C wil je wel, je bent maar in je veertiger jaren maar hij lijkt alles te lusten. hop... ga ervoor :lol:

PollyCorrect
12 mei 2008, 20:18
C2C wil je wel, je bent maar in je veertiger jaren maar hij lijkt alles te lusten. hop... ga ervoor :lol:

fijntjes, Jaz. :?

Jazeker
12 mei 2008, 20:23
fijntjes, Jaz. :?

Tjah, ik heb C2C niet gemaakt eh.. :?

PollyCorrect
12 mei 2008, 20:25
Tjah, ik heb C2C niet gemaakt eh.. :?

oh, is het zijn schuld dat jij lomp gaat lopen doen ten koste van de weinige hier aanwezige vrouwen.

Mitgard
12 mei 2008, 20:35
on topic:
er zijn idd een heleboel aantrekkelijke milfen.
een onontgonnen markt.
straks nog een vrouwenoverschot?

Groentje-18
12 mei 2008, 20:40
Dat is er al, vanaf de leeftijd van rond de 40 (?) zijn de mannen in de meerderheid en menig sociologen knopen aan die demografische factoren maar al te graag theorieën vast over het gedrag van mannen respectievelijk vrouwen bij een overwicht van de ene of de andere sekse. Dat is wel boeiend. En soms lijkt het nog te kloppen ook.

Jazeker
12 mei 2008, 20:42
oh, is het zijn schuld dat jij lomp gaat lopen doen ten koste van de weinige hier aanwezige vrouwen.

Ja lap... het zal mijn schuld weer zijn.

Groentje-18, verdedig me... je weet dat ik niet zo ben :hondogen:

PollyCorrect
12 mei 2008, 20:46
Ja lap... het zal mijn schuld weer zijn.

C2C is een beetje lomp maar jij doet er een schepje bovenop en doet persoonlijk.

Leuk, Jaz. Om te gillen.

Jazeker
12 mei 2008, 20:48
C2C is een beetje lomp maar jij doet er een schepje bovenop en doet persoonlijk.

Leuk, Jaz. Om te gillen.

Weet je wat? Ik ga offline. Als je even niet snapt dat ik zit te grappen dan hoeft het voor mij ook niet meer hoor.

Bye Polly.

MaGNiFiCaT
12 mei 2008, 20:53
oh, is het zijn schuld dat jij lomp gaat lopen doen ten koste van de weinige hier aanwezige vrouwen.

Maar Polly, wat heeft C2C nu verkeerd gedaan?:-o Ik snap je niet.:|

Jazeker
12 mei 2008, 20:58
Maar Polly, wat heeft C2C nu verkeerd gedaan?:-o Ik snap je niet.:|

Ze heeft geen probleem met C2C maar wel met mij denk ik. Enfin... ik laat haar maar razen.

MaGNiFiCaT
12 mei 2008, 21:00
Ze heeft geen probleem met C2C maar wel met mij denk ik. Enfin... ik laat haar maar razen.

Ze heeft missch haar maandstonden........:|

Kim
12 mei 2008, 21:00
Ik zou nu héél kinderachtig kunnen doen en op dezelfde toon zeggen: "goh, wat een vermakelijke discussie toch :lol: " maar dat ga ik dus niet doen.

De aanwezigen hier weten wel over welke "topic" ik het heb. Toen was dat blijkbaar héél lollig voor sommigen.

circe
12 mei 2008, 21:03
pfff... twee mannen zitten te fantaseren over rijpere vrouwkes en als er een antwoord zitten ze gelijk in mekaars haar?

Ik ben zo eens uitgeweest met vier mannen (de vrouwen waren buiten mij niet komen opdagen) en die waren elkaar een hele avond aan het opgeilen met verhalen over hun harem die ze zouden willen.... ze waren alle vier single!
Toen ik zei dat ze misschien al met ééntje konden beginnen stonden ze ineens met hun mond vol tanden!

Jazeker
12 mei 2008, 21:04
Ik zou nu héél kinderachtig kunnen doen en op dezelfde toon zeggen: "goh, wat een vermakelijke discussie toch :lol: " maar dat ga ik dus niet doen.

De aanwezigen hier weten wel over welke "topic" ik het heb. Toen was dat blijkbaar héél lollig voor sommigen.

Die discussie was ook lollig... maar jij mag deze ook lollig vinden hoor ;-)

Jazeker
12 mei 2008, 21:04
Enfin... ik ben weg :D

Kim
12 mei 2008, 21:08
Die discussie was ook lollig... maar jij mag deze ook lollig vinden hoor ;-)

Van jou weet ik dat ze lollig mag vinden... ;-)

En om eerlijk te zijn: ze is ook lollig! :-D

MaGNiFiCaT
12 mei 2008, 21:35
Een schatrijke babyboomer zonder kinderen, noch broers, zusters, neven , nichten, met een mooi verzorgd uiterlijk, intelligente en meisjesachitge uitstraling, en humor, heeft kans om mij te krijgen. (Een slanke, stijlvolle, gedistingeerde maar toch stoere en coole adonis.) Maar ze moet dan wèl schatrijk zijn éh. En ook niet meer te veel levensjaren voor de boeg. En ze meot bereid zijn te huwen in gemeenschap van goederen.

MaGNiFiCaT
12 mei 2008, 21:36
Oja, een goede stamboom is niet vereist, aangezien we toch niet zullen procrereren.:|

born2bewild
12 mei 2008, 21:37
Een schatrijke babyboomer zonder kinderen, noch broers, zusters, neven , nichten, met een mooi verzorgd uiterlijk, intelligente en meisjesachitge uitstraling, en humor, heeft kans om mij te krijgen. (Een slanke, stijlvolle, gedistingeerde maar toch stoere en coole adonis.) Maar ze moet dan wèl schatrijk zijn éh. En ook niet meer te veel levensjaren voor de boeg. En ze meot bereid zijn te huwen in gemeenschap van goederen.

fabi?

MaGNiFiCaT
12 mei 2008, 21:41
fabi?

Indien ze bereid is te huwen in gemeenschap van goederen, géén seks in het huwelijk, mij de volledige vrijheid schenken, dan zou ik nog overwegen om met een leeftijdsgenote met veel poen van Fabiola te huwen.

L. J. Brutus
12 mei 2008, 22:59
Ik zou nu héél kinderachtig kunnen doen en op dezelfde toon zeggen: "goh, wat een vermakelijke discussie toch :lol: " maar dat ga ik dus niet doen.

De aanwezigen hier weten wel over welke "topic" ik het heb. Toen was dat blijkbaar héél lollig voor sommigen.

Neenee Kim. Wij zijn present, mét campingstoeltjes. Hup Polly! Geeft hem er van langs! ;-)

Groentje-18
12 mei 2008, 23:23
fijntjes, Jaz. :?

Dit is K&K.
Veel van wat hier staat moet met een vrachtwagen zout genomen worden.
Sterker nog: er kunnen humoristische uitspraken tussenstaan. ;)

djimi
13 mei 2008, 06:15
Neenee Kim. Wij zijn present, mét campingstoeltjes. Hup Polly! Geeft hem er van langs! ;-)

En het bier? Of zal Hertog van Gelre daar voor zorgen?

Kim
13 mei 2008, 07:46
Neenee Kim. Wij zijn present, mét campingstoeltjes. Hup Polly! Geeft hem er van langs! ;-)

Ik niet, ik ga zodadelijk genieten van een stralend zonnetje...

Mijn campingstoeltje ook hebben? ;)

Mitgard
13 mei 2008, 08:41
Dat is er al, vanaf de leeftijd van rond de 40 (?) zijn de mannen in de meerderheid en menig sociologen knopen aan die demografische factoren maar al te graag theorieën vast over het gedrag van mannen respectievelijk vrouwen bij een overwicht van de ene of de andere sekse. Dat is wel boeiend. En soms lijkt het nog te kloppen ook.

dus er is een vrouwenoverschot, maar vanaf 40 zijn mannen in de meerderheid? :?

sfiete
13 mei 2008, 09:43
Is er ni een licht overgewicht van mannen tot 60 en dan een overgewicht aan vrouwen na de 60.
de reden hiervoor was dat vrouwen langer leven dan mannen, gemiddeld 6 jaar langer (hiep hiep hoi!)

Dronkoers
13 mei 2008, 11:51
En het bier? Of zal Hertog van Gelre daar voor zorgen?

Een Nederlander voor bier laten zorgen? Is dat te betrouwen? :-P

Is er ni een licht overgewicht van mannen tot 60 en dan een overgewicht aan vrouwen na de 60.
de reden hiervoor was dat vrouwen langer leven dan mannen, gemiddeld 6 jaar langer (hiep hiep hoi!)

Getrouwde mannen leven langer.
Vrijgezelle mannen leven liever ;-)

Groentje-18
13 mei 2008, 13:56
dus er is een vrouwenoverschot, maar vanaf 40 zijn mannen in de meerderheid? :?

Tenzij het ondertussen veranderd is:
op de eerste huwelijksleeftijd (20 �* 30) zijn er meer vrouwen dan mannen.
Op de tweede huwelijksleeftijd (±40) zijn er meer mannen dan vrouwen (mannen dus in de minderheid).
Dat komt omdat er veel mannen sterven door o.a. verkeers- en andere ongevallen.

Mitgard
13 mei 2008, 13:58
Tenzij het ondertussen veranderd is:
op de eerste huwelijksleeftijd (20 �* 30) zijn er meer vrouwen dan mannen.
Op de tweede huwelijksleeftijd (±40) zijn er meer mannen dan vrouwen (mannen dus in de minderheid).Dat komt omdat er veel mannen sterven door o.a. verkeers- en andere ongevallen.

als er meer mannen dan vrouwen zijn, zijn mannen dan niet in de meerderheid?

Jazeker
13 mei 2008, 13:59
Tenzij het ondertussen veranderd is:
op de eerste huwelijksleeftijd (20 �* 30) zijn er meer vrouwen dan mannen.
Op de tweede huwelijksleeftijd (±40) zijn er meer mannen dan vrouwen (mannen dus in de minderheid).
Dat komt omdat er veel mannen sterven door o.a. verkeers- en andere ongevallen.

Volgens mij klopt je logica niet ;-)

Mitgard
13 mei 2008, 14:03
misschien moeten we groentje even in het zwembad van kapermolen smijten. ;-)
meteen wakker.

jamás será vencido
13 mei 2008, 15:58
je weet dat ik niet zo ben :hondogen:

Je bent wel zo :-)

Groentje-18
13 mei 2008, 16:26
Volgens mij klopt je logica niet ;-)

Aaargh! Het bewijs dat binnen (in een te warme ruimte) achter de computer werken terwijl buiten het zonnetje schijnt nergens goed voor is, is geleverd.

Op de tweede huwelijksleeftijd zijn de vrouwen dus in de meerderheid. :P

Dronkoers
13 mei 2008, 16:54
De ideale huwelijksleeftijd is 5 jaar na uw dood ;-)

Kim
13 mei 2008, 17:05
Een Nederlander voor bier laten zorgen? Is dat te betrouwen? :-P

Ja inderdaad, voor je het weet zit je met liters Heineken opgescheept... Omschrijving smaak: frisdrank met een licht biersmaakje. :-P

Dronkoers
13 mei 2008, 17:42
Ja inderdaad, voor je het weet zit je met liters Heineken opgescheept... Omschrijving smaak: frisdrank met een licht biersmaakje. :-P

Dan proef jij meer dan ik ;-)

Kim
13 mei 2008, 18:02
Dan proef jij meer dan ik ;-)

Maar ik ben dan ook een eeuwige optimist he! ;-)

djimi
13 mei 2008, 18:06
Een Nederlander voor bier laten zorgen? Is dat te betrouwen?



In het algemeen : neen.

Maar Hertog van Gelre kent er wel wat van, dus voor deze keer zou ik het toch wel aandurven.
;-)

Dronkoers
13 mei 2008, 18:08
Maar ik ben dan ook een eeuwige optimist he! ;-)

Akkoord, maar nu overdrijf je wel :-P

Kim
13 mei 2008, 18:22
Voor een La Trappe wil ik me wel gerust in het zeteltje zetten en de boel wat aanmoedigen! :p

Dronkoers
13 mei 2008, 18:26
Voor een La Trappe wil ik me wel gerust in het zeteltje zetten en de boel wat aanmoedigen! :p

Ik doe mee! 8-)

L. J. Brutus
14 mei 2008, 22:28
De ideale huwelijksleeftijd is 5 jaar na uw dood ;-)

Voor u is dat dus binnen twee jaar?

Jazeker
14 mei 2008, 22:34
Polly is nog steeds kwaad op me :(

L. J. Brutus
14 mei 2008, 22:40
Polly is nog steeds kwaad op me :(

Bron?

Mitgard
14 mei 2008, 22:40
Polly is nog steeds kwaad op me :(

ze heeft ook gelijk.

gij moet maar 'ns leren met vrouwen omgaan.

PollyCorrect
15 mei 2008, 06:16
ze heeft ook gelijk.

gij moet maar 'ns leren met vrouwen omgaan.

Have I told you lately that you rock my socks off?

;-)

lantjes
15 mei 2008, 10:00
on topic, 'k Heb me laten vertellen dat wat oudere dames extra hun best doen tijdens het partijtje stoeien omdat ze denken dat het hun laatste keer wel eens zou kunnen zijn...

Anna List
15 mei 2008, 10:18
on topic, 'k Heb me laten vertellen dat wat oudere dames extra hun best doen tijdens het partijtje stoeien omdat ze denken dat het hun laatste keer wel eens zou kunnen zijn...

jij gaat toch ook geen goede punten halen bij Polly, me dunkt :lol:

laat staan enig resultaat resorteren op haar sokken ;-)

lantjes
15 mei 2008, 10:45
jij gaat toch ook geen goede punten halen bij Polly, me dunkt :lol:

laat staan enig resultaat resorteren op haar sokken ;-)

Dat is ook niet direct mijn ambitie hé Anna....alhoewel cyberflirten best plezant kan zijn.;-)

Vorige week trouwens een wat oudere dame (+/-40) eens meegenomen op de motor, op aanvraag natuurlijk. 'k Moet zeggen dat het al f-kes geleden was dat een wildvreemde me nog zo tussen haar benen had geknepen.....:-P

Mitgard
15 mei 2008, 16:13
Have I told you lately that you rock my socks off?

;-)



yes, but i'm still not tired of it. :>

Praetorian
15 mei 2008, 16:32
Euh neen, ik heb gekozen voor een groen blaadje. :cheer:

giserke
15 mei 2008, 17:56
Indien ze bereid is te huwen in gemeenschap van goederen, géén seks in het huwelijk, mij de volledige vrijheid schenken, dan zou ik nog overwegen om met een leeftijdsgenote met veel poen van Fabiola te huwen.

dood poepen, en this opgelost. je moet maar efkes een neusknijper en een blinddoek opzetten.

Kallikles
16 mei 2008, 21:59
pfff... twee mannen zitten te fantaseren over rijpere vrouwkes en als er een antwoord zitten ze gelijk in mekaars haar?

Ik ben zo eens uitgeweest met vier mannen (de vrouwen waren buiten mij niet komen opdagen) en die waren elkaar een hele avond aan het opgeilen met verhalen over hun harem die ze zouden willen.... ze waren alle vier single!
Toen ik zei dat ze misschien al met ééntje konden beginnen stonden ze ineens met hun mond vol tanden!

Tja. Hoe zou dat komen?

Dronkoers
16 mei 2008, 22:25
pfff... twee mannen zitten te fantaseren over rijpere vrouwkes en als er een antwoord zitten ze gelijk in mekaars haar?

Ik ben zo eens uitgeweest met vier mannen (de vrouwen waren buiten mij niet komen opdagen) en die waren elkaar een hele avond aan het opgeilen met verhalen over hun harem die ze zouden willen.... ze waren alle vier single!
Toen ik zei dat ze misschien al met ééntje konden beginnen stonden ze ineens met hun mond vol tanden!

Niet moeilijk dat hun vrouw niet kwam :-P