PDA

View Full Version : Dronken Belgen proberen trein te jatten


Derk de Tweede
22 mei 2008, 16:12
In de Belgische plaats Aarschot hebben twee mannen geprobeerd om een trein, volgeladen met nieuwe auto's, te stelen. Ooggetuigen zagen het duo bij de goederentrein en waarschuwden de politie. Beide verdachten gingen er snel vandoor toen ze ontdekt werden. De politie heeft één van hen opgepakt en ze weten wie de ander is.

De 23-jarige D. 8-) kon na een korte achtervolging worden aangehouden. Tijdens zijn arrestatie gedroeg de dronkaard zich agressief en probeerde hij agenten te slaan en te bijten. De flikken moesten uiteindelijk pepperspray gebruiken om de man in bedwang te houden.

http://www.eriksmail.de/Templates/070217dedensen/140047dedensen170207.jpg

L. J. Brutus
22 mei 2008, 16:14
Waar is Dronkoers?

Nee, die zou zoiets niet doen.

Dronkoers
22 mei 2008, 16:17
Waar is Dronkoers?

Nee, die zou zoiets niet doen.

Ik ben dan ook geen 23 ;-)

HAMC
22 mei 2008, 16:29
...

HAMC
22 mei 2008, 16:30
Ik ben dan ook nog geen 23 ;-)

Fixed. :)

L. J. Brutus
22 mei 2008, 16:36
Ik ben dan ook geen 23 ;-)

Nee, maar de andere figuur hebben ze nog niet. Dat ze weten wie het is, is evident. Iedereen kent Dronkoers toch? Maar krijgt hem maar eens te pakken! Heb je hem bijna bij de kraag, als een haas heeft hij zich al verstopt aan een andere toog!

Dronkoers
22 mei 2008, 16:36
Fixed. :)

Het was inderdaad wachten op de eerste reactie ;-)

reinaert68
22 mei 2008, 16:39
Een trein pikken? Where do you go from there? 't Is niet dat ge dat subtiel ergens kunt parkeren ofzo:-)

Vet gedaan!

Kazan
22 mei 2008, 16:40
Hoe zat moet je dan zijn :rofl:

reinaert68
22 mei 2008, 16:40
Nee, maar de andere figuur hebben ze nog niet. Dat ze weten wie het is, is evident. Iedereen kent Dronkoers toch? Maar krijgt hem maar eens te pakken! Heb je hem bijna bij de kraag, als een haas heeft hij zich al verstopt aan een andere toog!

Er is deze week ook al een flitspaal gestolen...

Derk de Tweede
22 mei 2008, 16:45
Een trein pikken? Where do you go from there? 't Is niet dat ge dat subtiel ergens kunt parkeren ofzo:-)

Vet gedaan!

Het was dan ook in........

http://www.henkwestbroek.com/pics/belgie.jpg

reinaert68
22 mei 2008, 16:50
Het was dan ook in........

http://www.henkwestbroek.com/pics/belgie.jpg
http://www.zibb.nl/upload/6526145_661_1210850552305-heineken_trom-pet.jpg


Als we het zo gaan spelen;-)

Zwartengeel
22 mei 2008, 18:16
Een trein pikken? Where do you go from there? 't Is niet dat ge dat subtiel ergens kunt parkeren ofzo:-)

Vet gedaan!

Het was misschien bij Bart Smit of zo... :-)

stropkeuh
22 mei 2008, 18:58
Hoe zat moet je dan zijn :rofl:

Heeeeeeeeeeeel zat..:lol::lol:
Maar één voordeel, ge kunt nie zien da ge zat zijt als ge ermee rijdt; die trien blijft int recht spoor rije en ne zatte ottomobilist niet.

Jazeker
22 mei 2008, 19:00
Een trein pikken? Where do you go from there? 't Is niet dat ge dat subtiel ergens kunt parkeren ofzo:-)

Dat was ook zo mijn eerste gedacht.

Marc: "maat, we moeten hier weg"
Koen: "kgaan ier links proberen te geraken, daar ken ik een steegske waar z'm nie gaan vinde"

:? Ik denk dat zelfs Dronkoers op oudejaarsavond nog helderder kan denken. Of misschien dat hij dat niet maar is te zat om dat trapje te beklimmen zodat hij daadwerkelijk op die trein raak.

Jazeker
22 mei 2008, 19:02
Het was dan ook in........

http://www.henkwestbroek.com/pics/belgie.jpg

Ik blijf de Nederlanders dat lied kwalijk nemen. Als Nederland belgique prijzen, dat DOE je gewoon niet.

Dronkoers
22 mei 2008, 19:06
Dat was ook zo mijn eerste gedacht.

Marc: "maat, we moeten hier weg"
Koen: "kgaan ier links proberen te geraken, daar ken ik een steegske waar z'm nie gaan vinde"

:? Ik denk dat zelfs Dronkoers op oudejaarsavond nog helderder kan denken. Of misschien dat hij dat niet maar is te zat om dat trapje te beklimmen zodat hij daadwerkelijk op die trein raak.

;-) Op oudejaar leef ik bijna niet meer, dus laat staan dat ik nog kan denken

Jazeker
22 mei 2008, 19:08
;-) Op oudejaar leef ik bijna niet meer, dus laat staan dat ik nog kan denken

Ik mag het hopen. Ik zou het jammer vinden dat je het gevang in moet omdat je - for god's sake - een trein wil pikken. :?

Volgens mij waren die gasten niet enkel dronken maar hadden die ook een record aan hard drugs binnen :|

Dronkoers
22 mei 2008, 19:11
Ik mag het hopen. Ik zou het jammer vinden dat je het gevang in moet omdat je - for god's sake - een trein wil pikken. :?

Volgens mij waren die gasten niet enkel dronken maar hadden die ook een record aan hard drugs binnen :|

Allez, om serieus te blijven: ik heb een bloedhekel aan stelen, dus zal ik altijd zo "nuchter" blijven om zulke stommiteiten niet te doen ;-)

En die gasten zijn gewoon een vijs kwijt ;-)

HAMC
23 mei 2008, 00:55
Die gasten zitten duidelijk op het verkeerde spoor.

Anna List
23 mei 2008, 09:03
je zou denken 'die sporen niet', maar ze spoorden wel ...

Anna List
23 mei 2008, 09:06
aan den andere kant, ik kan wel in de logica komen :

'watte, staken die luxepaardjes nu weeral ?!'
'wacht we zullen wij rijden ! nah! '

zo vertrekt zoiets , volgens mij, (ja, ik heb zo'n vrienden)ik moet dan altijd zeggen, 'kom, laat ons eerst nog ene gaan drinken'...'

Den Ardennees
23 mei 2008, 15:19
In de Belgische plaats Aarschot hebben twee mannen geprobeerd om een trein, volgeladen met nieuwe auto's, te stelen. Ooggetuigen zagen het duo bij de goederentrein en waarschuwden de politie. Beide verdachten gingen er snel vandoor toen ze ontdekt werden. De politie heeft één van hen opgepakt en ze weten wie de ander is.

De 23-jarige D. 8-) kon na een korte achtervolging worden aangehouden. Tijdens zijn arrestatie gedroeg de dronkaard zich agressief en probeerde hij agenten te slaan en te bijten. De flikken moesten uiteindelijk pepperspray gebruiken om de man in bedwang te houden.

http://www.eriksmail.de/Templates/070217dedensen/140047dedensen170207.jpg

redelijk krankzinnig toch wel, heb vandaag voor m'n werk nog meegereden met een goederenlocomotief, en daar zit dus geen stuur in hé, je kan geen kant op met zo'n ding, en de seinen niet kennende is dit gewoon zelfmoord!

Den Ardennees
23 mei 2008, 15:23
Die gasten zitten duidelijk op het verkeerde spoor.

dit is het werk van ontspoorde jongeren inderdaad

Dronkoers
23 mei 2008, 15:24
redelijk krankzinnig toch wel, heb vandaag nog meegereden met een goederenlocomotief, en daar zit dus geen stuur in hé, je kan geen kant op met zo'n ding, en de seinen niet kennende is dit gewoon zelfmoord!

Als ge dat ding niet kent zult ge ook niet ver geraken ;-)

vlijmscherp
23 mei 2008, 15:25
komkom, als er dan eens mensen het groots zien, is het weer niet goed!

HAMC
23 mei 2008, 16:27
dit is het werk van ontspoorde jongeren inderdaad

:p

filosoof
23 mei 2008, 16:34
Waar is Dronkoers?

Nee, die zou zoiets niet doen.Die is het brein, Online, Lincoln en Vuyschthaemert ontbreken ook...:roll:

Groentje-18
23 mei 2008, 16:35
Bijkomend probleem is dat je niet van die sporen afraakt. Of ik zou toch niet weten hoe, tenzij je verwoede pogingen onderneemt natuurlijk, die m.i. meestal zullen resulteren in een treincrash. Of men zou de wagons subtiel met een kraan moeten gaan verslepen.

HAMC
23 mei 2008, 16:38
Kom aan mensen! Hebben jullie dat nog nooit gedaan? Geen komedie he.

filosoof
23 mei 2008, 16:42
Kom aan mensen! Hebben jullie dat nog nooit gedaan? Geen komedie he.Mijn vader vertelde me altijd dat voor de oorlog zo eens twee treinen hier gestolen werden en in 1946 een oorlogschip in de haven van Napels. Het volledig volkshuis van Brussel werd zo gesloopt en alles "verdween".
Een 10 jaar geleden is er ook iemand in geslaagd de Eiffeltoren te verkopen.
In het Louvre staat een volledige Egyptische tempel, origineel.

HAMC
23 mei 2008, 16:57
Mijn vader vertelde me altijd dat voor de oorlog zo eens twee treinen hier gestolen werden en in 1946 een oorlogschip in de haven van Napels. Het volledig volkshuis van Brussel werd zo gesloopt en alles "verdween".
Een 10 jaar geleden is er ook iemand in geslaagd de Eiffeltoren te verkopen.
In het Louvre staat een volledige Egyptische tempel, origineel.

Zo'n trein zal wel wat opbrengen bij het oud ijzer.