PDA

View Full Version : Heilbot van 300 kilo gevangen met werphengel


largo_w
22 mei 2008, 17:13
GENT/BALEGEM - 'Ze hebben mij 's nachts uit bed gebeld. Of ik een heilbot van driehonderd kilo wou kopen. Natuurlijk!' Guido Meersschaut poseert trots naast het beest dat met een werphengel werd gevangen in de koude zee bij het Noorse Bergen.
In de vissershaven van Bergen (Noorwegen) hangt elke grote visverdeler met het telefoonnummer van Guido Meersschaut aan zijn computer. Iedereen weet dat uitzonderlijk grote vissen meteen kunnen worden aangeboden bij de zeventigjarige vishandelaar uit Ledeberg. 'Ik heb er 4.300 euro voor betaald. Dat is het dier ook waard.'

Het dier werd twee dagen geleden gevangen door een visser met een werphengel. Die man zal wel geschrokken zijn, nadat zijn dobber naar beneden ging. Hij haalde zijn lijn binnen en voelde meteen dat er iets kolossaals aanhing. Met een paar vrienden werd het gevaarte uit zee getrokken.

'Toen ik hem hier kreeg, woog hij zonder ingewanden nog 282kilogram. Het beest moet dus ruim over de driehonderd kilogram hebben gewogen. We hebben het deze ochtend met de heftruck omhoog getild en aan één kant gefileerd. De kop bewaren we. Die gaat naar de universiteit voor onderzoek. Ik zag meteen dat het om een dikke, vette vis ging. Dat zijn uiterst voedzame dieren met bijzonder lekker vlees. Ik verkoop het gewoon aan de klanten hier en een mooi stuk gaat naar het Hof van Oranje in Balegem. Die hebben al vijftig kilo gereserveerd.'


voila dit is eens echt binnenlands nieuws zie... Een Heilbot van 300 kilo te koop bij Meerschaut in Ledeberg... Alé vooruit!

Altijd dat gezwans over vlaanderen en een zogenaamde splitsing die in de maak is :roll:...

Wat denken jullie? ;-)

edit: oej de foto hierse

Zwartengeel
22 mei 2008, 17:21
voila dit is eens echt binnenlands nieuws zie... Een Heilbot van 300 kilo te koop bij Meerschaut in Ledeberg... Alé vooruit!

Altijd dat gezwans over vlaanderen en een zogenaamde splitsing die in de maak is :roll:...

Wat denken jullie? ;-)

edit: oej de foto hierse

Ik denk dat het tijd wordt om eens aan tafel aan te schuiven in het Hof Van Oranje... :-P

largo_w
22 mei 2008, 17:25
Ik denk dat het tijd wordt om eens aan tafel aan te schuiven in het Hof Van Oranje... :-P

:-P
jep zij hebben 14 kilo gekocht of zo...:-D

Vriendelijke mensen aldaar...je moet wel behoorlijk dom zijn om daar heilbot te eten als ze een steack hebben om -echt- U tegen te zeggen

Den Ardennees
22 mei 2008, 17:26
het is wachten op de eerste reactie van Groen! dat dit het gevolg is van de toenemende vervuiling.

largo_w
22 mei 2008, 17:30
het is wachten op de eerste reactie van Groen! dat dit het gevolg is van de toenemende vervuiling.

:lol:

Ge kunt er nogal wat arme mensen mee voederen nogtans...

largo_w
22 mei 2008, 17:45
Trouwens ligt dat aan mij of is 4300€ precies wel heel wat geld? Goh die koopkrachtvermindering...:-D

De Garde
22 mei 2008, 18:11
Ik denk dat het tijd wordt om eens aan tafel aan te schuiven in het Hof Van Oranje... :-P

Zowiezo een goed restaurant.

Mr. Orange
22 mei 2008, 18:28
Amai, dat is tenminste ne VETTE vis.

Respect voor diegene die hem gevangen heeft.

kelt
22 mei 2008, 18:54
het is wachten op de eerste reactie van Groen! dat dit het gevolg is van de toenemende vervuiling.

Dit is eigenlijk een NORMALE grootte van een vis die de kans heeft gekregen zich volledig te ontwikkelen gedurende misschien wel 20 jaar.
Ook kabeljauwen zouden eigenlijk ruim boven de meter moeten zijn...

Maar door de intensieve visserij op de visgronden voor de Europese- en Amerikaanse kusten zijn kompleet volwassen exemplaren van vrijwel al de "goede oude" consumptievissoorten extreem zeldzaam geworden....

En ja,enkel hengelaars,die hun tuig kunnen uitzetten op plaatsen waar de "zeerovers met netten" niet bijkunnen maken nog kans dergelijke kolossen te vangen.... :?

groene flamingant
22 mei 2008, 21:12
Amai, dat is tenminste ne VETTE vis.
Een vette vis. Dringend Bart De Wever bellen.

Gwyndion
22 mei 2008, 21:17
Een vette vis. Dringend Bart De Wever bellen.

Amaai, het heft lang geduurd voor iemand dat zei :lol:.

Mr. Orange
22 mei 2008, 21:53
Amaai, het heft lang geduurd voor iemand dat zei :lol:.

Het ligt er dan ook vingerdik op é ;-)

largo_w
23 mei 2008, 12:59
Zowiezo een goed restaurant.

understatement ;-)

largo_w
23 mei 2008, 13:01
Amai, dat is tenminste ne VETTE vis.

Respect voor diegene die hem gevangen heeft.

Met een hengel hé... Niet teveel blabla rond gemaakt en gewoon binnengehaald. Zoals het hoort dus... Nu is veel media aandacht eenmaal de vis gefileerd wordt maar daarvoor stilte. Goeie technieken allemaal...

largo_w
23 mei 2008, 13:06
Een vette vis. Dringend Bart De Wever bellen.

bwah die heeft ondertussen wel al bewezen dat hij het niet kan hé... Vissen bedoel ik he ;-)

De Garde
23 mei 2008, 13:07
bwah die heeft ondertussen wel al bewezen dat hij het niet kan hé... Vissen bedoel ik he ;-)

achter 't net wel.

largo_w
23 mei 2008, 13:10
achter 't net wel.

ge zout beginnen twijfelen oft echt om dat vissen te doen is hé :-)

Anna List
23 mei 2008, 13:15
Het dier werd twee dagen geleden gevangen door een visser met een werphengel. Die man zal wel geschrokken zijn, nadat zijn dobber naar beneden ging. Hij haalde zijn lijn binnen en voelde meteen dat er iets kolossaals aanhing. Met een paar vrienden werd het gevaarte uit zee getrokken.



8O8O8O 300 kg

ok ik denk even mee,

je draad houdt het,
je hengel breekt niet,
je krijgt die vis binnen handbereik getrokken,

maar heb je al eens 300kg glad dood gewicht proberen oppakken met een drie �* vier ?

het verhaal klopt niet.

Anna List
23 mei 2008, 13:16
bwah die heeft ondertussen wel al bewezen dat hij het niet kan hé... Vissen bedoel ik he ;-)

anders al weken windstil ... zou er niet van verschieten dat ie al weken in Noorwegen zit

largo_w
23 mei 2008, 13:27
anders al weken windstil ... zou er niet van verschieten dat ie al weken in Noorwegen zit

Misschien samen met Maingain laat ons hopen dat ze samen de vis toch niet tè groot maken ;-). Kzou nie willen dat Meersschaut failliet gaat... (alhoewel ik geen vis lust)

De Garde
23 mei 2008, 13:27
anders al weken windstil ... zou er niet van verschieten dat ie al weken in Noorwegen zit

Neuh, gelijk ne paling in nen emmer snot, daar zit hij!

De Garde
23 mei 2008, 13:28
understatement ;-)

Ook al geweest toch?

Anna List
23 mei 2008, 13:29
Misschien samen met Maingain laat ons hopen dat ze samen de vis toch niet tè groot maken ;-). Kzou nie willen dat Meersschaut failliet gaat... (alhoewel ik geen vis lust)

nee, Maingain is actief gebleven, die komt nog wekelijks in de media ...

De Garde
23 mei 2008, 13:30
8O8O8O 300 kg

ok ik denk even mee,

je draad houdt het,
je hengel breekt niet,
je krijgt die vis binnen handbereik getrokken,

maar heb je al eens 300kg glad dood gewicht proberen oppakken met een drie �* vier ?

het verhaal klopt niet.

Lijkt me anders wel te doen. Als je de trekkracht van een vis van 300 kilogram kan trotseren en met de hulp van drie anderen? Zo te lezen waren het ook geen zaterdagvissers maar zo van die gasten die er iets meer dan een hobby van gemaakt hebben.

Anna List
23 mei 2008, 13:33
Lijkt me anders wel te doen. Als je de trekkracht van een vis van 300 kilogram kan trotseren en met de hulp van drie anderen? Zo te lezen waren het ook geen zaterdagvissers maar zo van die gasten die er iets meer dan een hobby van gemaakt hebben.


die hadden gegarandeerd illegaal materiaal aan boord waarmee ze die vis hebben binnengehaald, anders hadden ze trouwens wel in de gazet gestaan...

largo_w
23 mei 2008, 13:43
Ook al geweest toch?

't hof van oranje in Balegem? Of course :-)...

largo_w
23 mei 2008, 13:44
nee, Maingain is actief gebleven, die komt nog wekelijks in de media ...

nen zondagsvisser :roll: Hij gaat alleen karper vangen denk ik :-)

largo_w
23 mei 2008, 13:46
die hadden gegarandeerd illegaal materiaal aan boord waarmee ze die vis hebben binnengehaald, anders hadden ze trouwens wel in de gazet gestaan...

zoals wat? kranen en zo? of zo van die machinen om walvissen te schieten? Bah nee... http://www.youtube.com/watch?v=t2UAQr_JdF0 is wat minder maar zelf... trouwens tgaat om zo een lome oude vis hé.

filosoof
23 mei 2008, 13:49
post 27
Maingain en Ward de Bever zijn al geciteerd: nu nog op circe, shaddy, Gargamel, Vuyschthaemer en Alice wachten;-)

largo_w
23 mei 2008, 14:02
Alice

ja dat was zeker de naam van die vis... Alice; Alice de megavis ;-)

largo_w
23 mei 2008, 14:03
Lijkt me anders wel te doen. Als je de trekkracht van een vis van 300 kilogram kan trotseren en met de hulp van drie anderen? Zo te lezen waren het ook geen zaterdagvissers maar zo van die gasten die er iets meer dan een hobby van gemaakt hebben.

4300€ verdienen aan je hobby; chilll8-)

De Garde
23 mei 2008, 14:06
ja dat was zeker de naam van die vis... Alice; Alice de megavis ;-)
Welke van de 2?
http://www.youtube.com/watch?v=CsrfovOPcjk
http://www.youtube.com/watch?v=1hsWZO8e2Po

De Garde
23 mei 2008, 14:08
4300€ verdienen aan je hobby; chilll8-)

dat gebeurt dan ook niet alle dagen hé.

largo_w
23 mei 2008, 14:09
dat gebeurt dan ook niet alle dagen hé.

nee da's waar maar zijn materiaal is alvast terugbetaald...

largo_w
23 mei 2008, 14:11
Welke van de 2?
http://www.youtube.com/watch?v=CsrfovOPcjk
http://www.youtube.com/watch?v=1hsWZO8e2Po

Alice de megavis!

Gargamel
23 mei 2008, 15:14
post 27
Maingain en Ward de Bever zijn al geciteerd: nu nog op circe, shaddy, Gargamel, Vuyschthaemer en Alice wachten;-)


Om je te plezieren....

Dat die heilbot zo dik is,waarschijnlijk de fout van het VB :-P

Zijn ze trouwens zeker dat het een heilbot is,wie weet,sloegen ze die vetkwal aan de haak met zen groen brilleke

De Garde
23 mei 2008, 15:20
Om je te plezieren....

Dat die heilbot zo dik is,waarschijnlijk de fout van het VB :-P

Zijn ze trouwens zeker dat het een heilbot is,wie weet,sloegen ze die vetkwal aan de haak met zen groen brilleke

Niks van, de opwarming van de aarde... maar dat zal ook wel weer de fout zijn van....

largo_w
23 mei 2008, 15:46
Niks van, de opwarming van de aarde... maar dat zal ook wel weer de fout zijn van....

waar paars duidelijk heeft aan meegewerkt...;-)

Graziëlla
23 mei 2008, 18:05
Zoiets hoort toch niet in binnenland want die vis is in Noorwegen gevangen. Dus het zou tenminste in buitenland moeten. Trouwens, ik vind dit artikel van laag niveau. Wat valt daarover te discussiëren?

born2bewild
23 mei 2008, 18:14
kunnen we deze infantiele topic verhuizen naar k&k?

largo_w
23 mei 2008, 19:25
kunnen we deze infantiele topic verhuizen naar k&k?

neen dit is hoogst belangerijk BINNENLANDS nieuws...

largo_w
23 mei 2008, 19:28
Zoiets hoort toch niet in binnenland want die vis is in Noorwegen gevangen. Dus het zou tenminste in buitenland moeten. Trouwens, ik vind dit artikel van laag niveau. Wat valt daarover te discussiëren?

Hij wordt wel in België opgepeuzelt, gefileerd, gekocht,... Met het buitenland heeft die vis niks meer te maken. Onze vismarchant uit Ledeberg -vanwie het nummer zelf in noorwegen gekend is- heeft het opgekocht...

En wat is daar laag niveau aan? Pas op ik lust ook geen vis hoor...

Deze discussie staat open en kan dus nog elke kant uit... Aan u de eer om uw hengel te smijten!

Graziëlla
23 mei 2008, 19:28
neen dit is hoogst belangerijk BINNENLANDS nieuws...

Wat is nu in Gods naam belangrijk aan een grote vis die gevangen is? In het buitenland dan nog! Leg mij dat maar eens uit.

largo_w
23 mei 2008, 19:33
Wat is nu in Gods naam belangrijk aan een grote vis die gevangen is? In het buitenland dan nog! Leg mij dat maar eens uit.

;-)

light in the darkness...

Het is niet erg dat u het niet snapt en born2bewild logischerwijs ook niet

largo_w
24 mei 2008, 12:25
ligt het aan mij of moeten de mensen van dit forum het niet echt hebben van ècht binnenlands nieuws? ;-)

Kazan
24 mei 2008, 17:57
Met een werphengel! :-o Da was ne straffe visser!

circe
24 mei 2008, 18:25
8O8O8O 300 kg

ok ik denk even mee,

je draad houdt het,
je hengel breekt niet,
je krijgt die vis binnen handbereik getrokken,

maar heb je al eens 300kg glad dood gewicht proberen oppakken met een drie �* vier ?

het verhaal klopt niet.


dacht ik ook al.
Nu , IN het water weegt dat wel niet zoveel, maar als dat dan nog eens tegenspartelt zie ik dat niet zo goed zitten.

Neenee, nen echte vette poisson is dat niet. Gewoon veel blabla, veel "latine de pêcheurs" en diene stommerik heeft er weeral eerst poen voor gelegd.

Trouwens, kan evengoed ne dooie vette poisson geweest zijn...

largo_w
24 mei 2008, 19:53
dacht ik ook al.
Nu , IN het water weegt dat wel niet zoveel, maar als dat dan nog eens tegenspartelt zie ik dat niet zo goed zitten.

Neenee, nen echte vette poisson is dat niet. Gewoon veel blabla, veel "latine de pêcheurs" en diene stommerik heeft er weeral eerst poen voor gelegd.

Trouwens, kan evengoed ne dooie vette poisson geweest zijn...

maar nen vetten poisson nevertheless...

Een beetje geld neertellen om er achteraf zelf x keer zoveel aan te verdienen dat is geen probleem voor niemand, toch? Zo hoor het ook... Iedereen blij aftger all.

Mitgard
24 mei 2008, 19:55
Een vette vis. Dringend Bart De Wever bellen.

:-D

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 15:26
voila dit is eens echt binnenlands nieuws zie... Een Heilbot van 300 kilo te koop bij Meerschaut in Ledeberg... Alé vooruit!

Altijd dat gezwans over vlaanderen en een zogenaamde splitsing die in de maak is :roll:...

Wat denken jullie? ;-)

edit: oej de foto hierse


8O8O OMG 8O8O Wat een gigantisch vette vis!!!!! :-oChiwawa zeg!!!:-o

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 15:27
dacht ik ook al.
Nu , IN het water weegt dat wel niet zoveel, maar als dat dan nog eens tegenspartelt zie ik dat niet zo goed zitten.

Neenee, nen echte vette poisson is dat niet. Gewoon veel blabla, veel "latine de pêcheurs" en diene stommerik heeft er weeral eerst poen voor gelegd.

Trouwens, kan evengoed ne dooie vette poisson geweest zijn...


In elk geval circe, nu is ze dood!

Trouwens, de vis was NIET dood, want dode dieren mogen niet voor consumptie dienen. Geslachte dieren immers wél.

largo_w
25 mei 2008, 15:32
wat doet dit hier? :evil:

Geert C
25 mei 2008, 15:34
wat doet dit hier? :evil:
²

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 15:39
wat doet dit hier? :evil:

Waar zou dit wel dan moeten staan? Trouwens, ik zie dat jij ze aangemaakt hebt, dus ik begrijp je vraag niet.:-o

largo_w
25 mei 2008, 15:39
Ik vind dat degenen die op da driehoekske gedrukt hebben dat hier ook allemaal eens mogen komen zeggen...:evil:

largo_w
25 mei 2008, 15:41
Waar zou dit wel dan moeten staan? Trouwens, ik zie dat jij ze aangemaakt hebt, dus ik begrijp je vraag niet.:-o

Ik had ze aangemaakt in binnenland om het belachelijk eenzijdig worden van dat forumdeel eens te doorprikken... De eerste reacties waren positief later volgende de verzuurden natuurlijk. Maar soit deze draad zat op haar plaats in het onderdeel binnenland (dit IS binnenlands nieuws!!) maar was wegens weinig interesse aan het vergaan nu plots duikt hij hier op... Flauw gewoon denk ik zo!

Kazan
25 mei 2008, 15:42
wat doet dit hier? :evil:

:rofl:

largo_w
25 mei 2008, 15:44
Flauw gewoon denk ik zo!

Hoe vraagt men een slotje aan op een draad? Want deze mag dicht!

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 15:46
Ik had ze aangemaakt in binnenland om het belachelijk eenzijdig worden van dat forumdeel eens te doorprikken... De eerste reacties waren positief later volgende de verzuurden natuurlijk. Maar soit deze draad zat op haar plaats in het onderdeel binnenland (dit IS binnenlands nieuws!!) maar was wegens weinig interesse aan het vergaan nu plots duikt hij hier op... Flauw gewoon denk ik zo!

:rofl::rofl::rofl::splat:


Maar je hebt wel gelijk met het op deze manier aan te tonen dat men daar op een belachelijke manier bezig is over altijd hetzelfde te zagen en hetzelfde te herkauwen. Worden zij dat dan nooit beu?8O

En het feit dat ze dees topic hebben weggestemd zegt wel dat zij nogal kleinmenselijk zijn eh:lol:

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 15:47
Hoe vraagt men een slotje aan op een draad? Want deze mag dicht!

Bwa neen, hier kan men ook discusiëren over de gigantische megavis.:-o

largo_w
25 mei 2008, 15:49
:rofl::rofl::rofl::splat:

:rofl:
Maar je hebt wel gelijk met het op deze manier aan te tonen dat men daar op een belachelijke manier bezig is over altijd hetzelfde te zagen en hetzelfde te herkauwen. Worden zij dat dan nooit beu?8O

nee nee ze worden dat niet beu :lol: kheb dat ook al gemerkt... Wel grappig af en toe. En dan hoor je de helden "op het forum van le soir...blablabla" ze doen net hetzelfde :lol:. Nuja...
En het feit dat ze dees topic hebben weggestemd zegt wel dat zij nogal kleinmenselijk zijn eh:lol:
Inderdaad maar nu mag het dan ook weg hé alhier... heeft hier niks verloren. Mag dicht ze heeft gedient ;-)

largo_w
25 mei 2008, 15:50
Bwa neen, hier kan men ook discusiëren over de gigantische megavis.:-o

mja wacht maar tot Dronkoers hier is die gaat dat hier weer over stront en tenen maken ge gaat zien...8O

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 16:14
mja wacht maar tot Dronkoers hier is die gaat dat hier weer over stront en tenen maken ge gaat zien...8O

Owwjah, dat is ook waar8O...................dronkoers................ .....8O8Oidd, nu gaat het een potje worden8O.........................:-o

De Garde
25 mei 2008, 16:34
Misschien eens een draad beginnen over het beste restaurant in 'Binnenland'. Geef toe: da's niet triviaal en schitterend als reclame voor de horeca...

largo_w
25 mei 2008, 16:36
Misschien eens een draad beginnen over het beste restaurant in 'Binnenland'. Geef toe: da's niet triviaal en schitterend als reclame voor de horeca...

is niet bepaald nieuws hé en in België valt daar niet echt over te discussiëren... thof van cleef is en blijft de beste in België. Dus nééé flauw!

largo_w
25 mei 2008, 17:11
anyway ik ben (samen met deze draad) weg voor een tijdje...

De Garde
25 mei 2008, 17:21
is niet bepaald nieuws hé en in België valt daar niet echt over te discussiëren... thof van cleef is en blijft de beste in België. Dus nééé flauw!

Goh, 't was een poging hé. Vond deze draad best leuk.

C2C
25 mei 2008, 17:23
Moet deze draad niet bij Binnenlandse Politiek?

Jazeker
25 mei 2008, 17:26
Moet deze draad niet bij Binnenlandse Politiek?

In Noorwegen wordt een grote vis gevangen en jij wil dat onder binnenlandse politiek? 8O

Soms verdenk ik er je toch van dat je meer inhaleert dan enkel zuurstof.

filosoof
25 mei 2008, 17:31
Als 't een hond was zouden forummers verontwaardigd zijn, maar een vis? Aaibaarheidsfactor=0??

C2C
25 mei 2008, 17:41
In Noorwegen wordt een grote vis gevangen en jij wil dat onder binnenlandse politiek? 8O

Soms verdenk ik er je toch van dat je meer inhaleert dan enkel zuurstof.

Omdat het bij Jazeker soms erg lang kan duren eer de grap doorkomt, gaan we gewoon uiterst sec blijven:

Ledeberg ligt bij mijn weten nog altijd bij Gent, in Vlaanderen.

Maar goed, als gij dezen draad per sé onder "Internationaal" wilt rangschikken omdat de vis in Noorwegen gevangen was, dan doet ge maar hé.

Ik blijf bij mijn punt: dit is binnenlands nieuws. Het gaat tenslotte om de Guido.

De Garde
25 mei 2008, 18:00
Omdat het bij Jazeker soms erg lang kan duren eer de grap doorkomt, gaan we gewoon uiterst sec blijven:

Ledeberg ligt bij mijn weten nog altijd bij Gent, in Vlaanderen.

Maar goed, als gij dezen draad per sé onder "Internationaal" wilt rangschikken omdat de vis in Noorwegen gevangen was, dan doet ge maar hé.

Ik blijf bij mijn punt: dit is binnenlands nieuws. Het gaat tenslotte om de Guido.

Naar 't schijnt sprak de vis plat Gents.

De Garde
25 mei 2008, 18:01
Als 't een hond was zouden forummers verontwaardigd zijn, maar een vis? Aaibaarheidsfactor=0??

Moet je je vis niet uitlaten?

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 19:43
mja wacht maar tot Dronkoers hier is die gaat dat hier weer over stront en tenen maken ge gaat zien...8O

Vreemd, we hebben hem hier nog niet gezien. Hij waart hier nogthans rond hhor op het forum...........:|

Jazeker
25 mei 2008, 19:45
Omdat het bij Jazeker soms erg lang kan duren eer de grap doorkomt, gaan we gewoon uiterst sec blijven:

Ledeberg ligt bij mijn weten nog altijd bij Gent, in Vlaanderen.

Maar goed, als gij dezen draad per sé onder "Internationaal" wilt rangschikken omdat de vis in Noorwegen gevangen was, dan doet ge maar hé.

Ik blijf bij mijn punt: dit is binnenlands nieuws. Het gaat tenslotte om de Guido.

Ik zal wel dom zijn. ;-)

Dronkoers
25 mei 2008, 19:50
Vreemd, we hebben hem hier nog niet gezien. Hij waart hier nogthans rond hhor op het forum...........:|

Van heilbot overschakelen naar tenen en/of stront doe je niet zomaar ze ;-)

C2C
25 mei 2008, 19:52
Ik zal wel dom zijn. ;-)

Nee, ik deed gewoon effe ambetant omdat je veronderstelde dat ik aan de wijn zat. Ik pik dat niet. Ik zit aan den Duvel.

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 19:52
:shocked!::shocked!: OMG!!! Hij is er!!!8O Hij heeft het tóch gevonden..........8O

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 19:54
Nee, ik deed gewoon effe ambetant omdat je veronderstelde dat ik aan de wijn zat. Ik pik dat niet. Ik zit aan den Duvel.

8O8OFOEI!!! C2C!! Ik had van jou toch méér goede smaak verwacht??!! Jij bent tevreden met een simpele, och here, een simpele Duvel???????? En je prefereert dat dan nog boven de wijn??? Zo'n hondenpis??? Je daalt in mn achting!:x:x

Dronkoers
25 mei 2008, 19:59
8O8OFOEI!!! C2C!! Ik had van jou toch méér goede smaak verwacht??!! Jij bent tevreden met een simpele, och here, een simpele Duvel???????? En je prefereert dat dan nog boven de wijn??? Zo'n hondenpis??? Je daalt in mn achting!:x:x

Nu begin ik te beseffen waarom ik niet mag weten waar ge woont/werkt, of ge had bezoek vandaag :twisted:

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 20:01
Nu begin ik te beseffen waarom ik niet mag weten waar ge woont/werkt, of ge had bezoek vandaag :twisted:

:splat::fist::twisted:

Jazeker
25 mei 2008, 20:02
Nu begin ik te beseffen waarom ik niet mag weten waar ge woont/werkt, of ge had bezoek vandaag :twisted:

Breng een verslag uit als je bij magnificat binnenkomt. :twisted:

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 20:03
Breng een verslag uit als je bij magnificat binnenkomt. :twisted:

Ik denk dat hij dán daartoe niet meer in staat zal zijn.....................:|...........:-)

Dronkoers
25 mei 2008, 20:05
http://www.hanszngrietje.nl/custom/Duvel.JPG

C2C
25 mei 2008, 20:05
Nu begin ik te beseffen waarom ik niet mag weten waar ge woont/werkt, of ge had bezoek vandaag :twisted:

²

We kunnen nog altijd proberen zijn IP-adres te achterhalen en hem zo een dezer dagen zwaar gaan martelen, liefst al Duvel-Boardend.

Duvel is heilig.

Dronkoers
25 mei 2008, 20:05
Breng een verslag uit als je bij magnificat binnenkomt. :twisted:

Je zal het dan wel in de gazet lezen :twisted:

Dronkoers
25 mei 2008, 20:07
²

We kunnen nog altijd proberen zijn IP-adres te achterhalen en hem zo een dezer dagen zwaar gaan martelen, liefst al Duvel-Boardend.

Duvel is heilig.

Inderdaad :twisted:

Kazan
25 mei 2008, 20:08
8O8OFOEI!!! C2C!! Ik had van jou toch méér goede smaak verwacht??!! Jij bent tevreden met een simpele, och here, een simpele Duvel???????? En je prefereert dat dan nog boven de wijn??? Zo'n hondenpis??? Je daalt in mn achting!:x:x

Heb jij zonet Duvel hondepis genoemd?8O
LOPEN MAGNY!!!! LOOOPPPPEEEEEE!!!!!! DRONKOERS KOMT!

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 20:10
Als de Duvel zit in de man, dan zit de Duvel in de man..............8O..................:|

Dronkoers
25 mei 2008, 20:11
Heb jij zonet Duvel hondepis genoemd?8O
LOPEN MAGNY!!!! LOOOPPPPEEEEEE!!!!!! DRONKOERS KOMT!

Ik denk dat ik even ga samenwerken met de NWO om alles van magni te weten te komen ;-)

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 20:11
Heb jij zonet Duvel hondepis genoemd?8O
LOPEN MAGNY!!!! LOOOPPPPEEEEEE!!!!!! DRONKOERS KOMT!

Geen paniek kazan, een beetje blazen en t'is weg..................:-D

C2C
25 mei 2008, 20:11
Inderdaad :twisted:

Alhoewel, Duvel-Boarden zou zonde zijn van den Duvel. Hij verdient dat niet.

We zullen hem van zijnen eigen wijvenwijn laten genieten.

Dronkoers
25 mei 2008, 20:12
Als de Duvel zit in de man, dan zit de Duvel in de man..............8O..................:|

Dat mag je wel letterlijk nemen, het feestje van gisteren is nog steeds niet voor 100% verwerkt ;-)

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 20:12
Alhoewel, Duvel-Boarden zou zonde zijn van den Duvel. Hij verdient dat niet.

We zullen hem van zijnen eigen wijvenwijn laten genieten.

Wijn is wijn, géén wijvenwijn!:|

Dronkoers
25 mei 2008, 20:13
Alhoewel, Duvel-Boarden zou zonde zijn van den Duvel. Hij verdient dat niet.

We zullen hem van zijnen eigen wijvenwijn laten genieten.

Als we hem nu druiven voeren met een trechter tot zijn maag scheurt :twisted:

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 20:15
Als we hem nu druiven voeren met een trechter tot zijn maag scheurt :twisted:

Allemaal goed en wel dronkoers, maar............één probleem................je moet de trechter tot mn mond krijgen eh. Denk je écht dat dit zómaar zal lukken???:|

Dronkoers
25 mei 2008, 20:18
Allemaal goed en wel dronkoers, maar............één probleem................je moet de trechter tot mn mond krijgen eh. Denk je écht dat dit zómaar zal lukken???:|

Wel als ik in mijn Duvelfurie zit :twisted:

Paracelsus
25 mei 2008, 20:51
Het beledigen van het Belgisch bierpatrimonium zou strafbaar gesteld moeten worden!

Allemaal goed en wel dronkoers, maar............één probleem................je moet de trechter tot mn mond krijgen eh. Denk je écht dat dit zómaar zal lukken???:|

Bwa, voor zo'n werkjes schakelen we Iwan "de viller" Iwanowitsj in. :-P

MaGNiFiCaT
25 mei 2008, 21:20
Het beledigen van het Belgisch bierpatrimonium zou strafbaar gesteld moeten worden!



Bwa, voor zo'n werkjes schakelen we Iwan "de viller" Iwanowitsj in. :-P

Zozo, de vuile werkjes door een ander laten opknappen..........:-o

Dronkoers
25 mei 2008, 21:23
Zozo, de vuile werkjes door een ander laten opknappen..........:-o

Dat waart gij toch die een kuisvrouw heeft eh? ;-)

C2C
25 mei 2008, 21:38
Allemaal goed en wel dronkoers, maar............één probleem................je moet de trechter tot mn mond krijgen eh. Denk je écht dat dit zómaar zal lukken???:|

Dat is het minste.

Waar ge u vooral op moet voorbereiden is de gisting van de rottende druiven in uw maag. En daarna het feit dat we daar met onze blote voeten gaan op trappen. Tot ons aller jolijt.

Daarna steken we der een kurk op. En laten we u zielsalleen in den donkere kelder achter.

Dronkoers
25 mei 2008, 21:39
Dat is het minste.

Waar ge u vooral op moet voorbereiden is de gisting van de rottende druiven in uw maag. En daarna het feit dat we daar met onze blote voeten gaan op trappen. Tot ons aller jolijt.

Daarna steken we der een kurk op.

:|
Hier heb ik ergens een moreel bezwaar ;-)

C2C
25 mei 2008, 21:40
:|
Hier heb ik ergens een moreel bezwaar ;-)

Op druiven moet ge toch af en toe trappen?

Ge moet dat eens doen, dat kriebelt heel erg aan de voeten.

Dronkoers
25 mei 2008, 21:42
Op druiven moet ge toch af en toe trappen?

Ge moet dat eens doen, dat kriebelt heel erg aan de voeten.

Dan kun je toch evengoed met uw schoenen doen, nadat je eerst in een hondendrol bent gestapt ;-)

filosoof
25 mei 2008, 21:48
Het beledigen van het Belgisch bierpatrimonium zou strafbaar gesteld moeten worden!



Bwa, voor zo'n werkjes schakelen we Iwan "de viller" Iwanowitsj in. :-PEen beruchte tekst van Baudelaire:
http://fr.wikisource.org/wiki/Opinion_de_M._Hetzel_sur_le_faro

C2C
25 mei 2008, 22:00
Dan kun je toch evengoed met uw schoenen doen, nadat je eerst in een hondendrol bent gestapt ;-)

Ah zo'n moreel bezwaar bedoel je. Soms neem ik de zaken echt te serieus.


Tijd voor een Duvelke.

Dronkoers
25 mei 2008, 22:05
Ah zo'n moreel bezwaar bedoel je. Soms neem ik de zaken echt te serieus.


Tijd voor een Duvelke.

:cheer:

Gesproken als een man! ;-)

largo_w
31 mei 2008, 09:59
Piep!!!

Dronkoers
31 mei 2008, 10:05
Heilbot :cheer:

largo_w
31 mei 2008, 10:06
Heilbot :cheer:

:cheer: hielbot

Dronkoers
31 mei 2008, 10:12
:cheer: hielbot

teenbot :cheer:

hoewel...

teenslets :cheer:

Jazeker
31 mei 2008, 10:13
Gij hebt iets met bots?

largo_w
31 mei 2008, 10:14
teenbot :cheer:

hoewel...

teenslets :cheer:

ey da zijn nie dezelfde letters!!!!!

nuja...:cheer: slet :cheer:

largo_w
31 mei 2008, 10:14
Gij hebt iets met bots?

alleen heilige bots van 300 kilo

Dronkoers
31 mei 2008, 10:19
ey da zijn nie dezelfde letters!!!!!

nuja...:cheer: slet :cheer:

hiel....teen... ;-)

Dronkoers
31 mei 2008, 10:19
Gij hebt iets met bots?

nee, dat zijn slettedingen ;-)

largo_w
31 mei 2008, 13:13
ale ik ben weer CIAOOOOO!

Kazan
31 mei 2008, 13:14
ale ik ben weer CIAOOOOO!

Tshüß

Dronkoers
31 mei 2008, 13:25
ale ik ben weer CIAOOOOO!

Stickers plakken op auto's enzo? ;-)

largo_w
31 mei 2008, 16:48
...dus die werphengel 8-)

Dronkoers
31 mei 2008, 16:54
...dus die werphengel 8-)

Ik heb geen flauw idee waarover ge het hebt, maar ge klinkt grappig ;-)

MaGNiFiCaT
31 mei 2008, 16:59
Piep!!!

Aha, komt gij je dom topic weer updaten.:-)

Dronkoers
31 mei 2008, 17:02
Aha, komt gij je dom topic weer updaten.:-)

Laten we deze kapotspammen :cheer:


Ohja, nog eens kijken in de NWO-draad, die moet kapotgespamt zijn voor ze de 20 000 halen ;-)

MaGNiFiCaT
31 mei 2008, 17:08
Laten we deze kapotspammen :cheer:


)

Uiteraard, daarvoor dient dit topic!:twisted:

Dronkoers
31 mei 2008, 17:09
Uiteraard, daarvoor dient dit topic!:twisted:

maar hoe gaan we dat doen?

largo_w
31 mei 2008, 17:11
maar hoe gaan we dat doen?

moeilijk hé als het over heilbot gaat :-)

MaGNiFiCaT
31 mei 2008, 17:11
maar hoe gaan we dat doen?

Phhfff, zoals we gewoon zijn zekers...........;-) Voor jou is dat toch geen probleem?:twisted:

MaGNiFiCaT
31 mei 2008, 17:12
moeilijk hé als het over heilbot gaat :-)

Gij bent ook met tetten afgekomen in een draad over Hare Meest Katholieke Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe!:evil:

largo_w
31 mei 2008, 17:14
Gij bent ook met tetten afgekomen in een draad over Hare Meest Katholieke Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe!:evil:

...you've got a point :-D

Dronkoers
31 mei 2008, 17:19
moeilijk hé als het over heilbot gaat :-)

We kunnen de draad weer opnemen eh...

Heilbot, hielbot, teenbot, teenslets, sletten.... :-P

largo_w
31 mei 2008, 17:20
We kunnen de draad weer opnemen eh...

Heilbot, hielbot, teenbot, teenslets, sletten.... :-P

raar maar het volgende woord waar ik plots aan denk is TETTEN :-o

Dronkoers
31 mei 2008, 17:24
raar maar het volgende woord waar ik plots aan denk is TETTEN :-o

:cheer: We zijn er :cheer:

largo_w
1 juni 2008, 21:42
damn schone foto toch... Nuja ik ben weer es weg voor een tijdje!
CIAO!!!

Dronkoers
1 juni 2008, 21:49
damn schone foto toch... Nuja ik ben weer es weg voor een tijdje!
CIAO!!!

8O

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaay to much info :?

largo_w
8 juni 2008, 09:14
8O

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaay to much info :?

:lol: you fool :lol:

Dronkoers
8 juni 2008, 09:59
:lol: you fool :lol:

Hoe was het? ;-)

largo_w
8 juni 2008, 10:01
Hoe was het? ;-)

een week lang 8O...

moser
8 juni 2008, 10:07
Kunnen we dit topic niet weer naar "binnenland" krijgen , het heeft zijn "doel" namelijk nog steeds niet bereikt? :wink:

largo_w
8 juni 2008, 10:20
Kunnen we dit topic niet weer naar "binnenland" krijgen , het heeft zijn "doel" namelijk nog steeds niet bereikt? :wink:

:thumbsup:

;-) neen dat gaat niet meer denk ik... Tis ier democratie de meerderheid heeft bepaald of zoiets :-). Binnenland werd gekaapt door het leger "der goeien en echterste vlamingen" het is verloren :-(. LoL

Maar ja kom niet getreurd deze draad kan nog eens goed dienen hier we waren goed bezig met die foto van Dronk(znh)oers. maar deze draad gaat altijd weg als ik weg ga :lol:

MaGNiFiCaT
8 juni 2008, 11:15
Hé, nu ik die heilbot heb gezien herinner ik me nu dat ik een rare droom heb gehad.

Ik heb gedroomd dat in de beken in mn streek vol vissen lag boven te drijven die de grote hadden van de beek zelf.8O8O Véél groter dan jou heilbot, largo. En ik dacht: Wablieft? Zat hier zo veel vis? En zulke grote, wat komen die hier doen? En hoe komt dat zij nu allemaal overleden zijn? Zuurstof te kort?

Héél domme absurde droom.:?

MaGNiFiCaT
8 juni 2008, 11:16
damn schone foto toch... Nuja ik ben weer es weg voor een tijdje!
CIAO!!!

ben je nu weer weg? En je bent hier nog maar?:-o

largo_w
8 juni 2008, 11:17
Hé, nu ik die heilbot heb gezien herinner ik me nu dat ik een rare droom heb gehad.

Ik heb gedroomd dat in de beken in mn streek vol vissen lag boven te drijven die de grote hadden van de beek zelf.8O8O Véél groter dan jou heilbot, largo. En ik dacht: Wablieft? Zat hier zo veel vis? En zulke grote, wat komen die hier doen? En hoe komt dat zij nu allemaal overleden zijn? Zuurstof te kort?

Héél domme absurde droom.:?

dat lijkt mij ook :lol:

gij zijt er toch één ze gij... niemand zou zoiets ooit durven posten maar jij komt dat hier gewoon poneren zoals Dronkoers weer eens tetten post :lol:

largo_w
8 juni 2008, 11:17
ben je nu weer weg? En je bent hier nog maar?:-o

data checken!

edit; en ahja hier moet je nog op antwoorden M; http://forum.politics.be/showpost.php?p=3481007&postcount=180

Dronkoers
8 juni 2008, 11:28
Hé, nu ik die heilbot heb gezien herinner ik me nu dat ik een rare droom heb gehad.

Ik heb gedroomd dat in de beken in mn streek vol vissen lag boven te drijven die de grote hadden van de beek zelf.8O8O Véél groter dan jou heilbot, largo. En ik dacht: Wablieft? Zat hier zo veel vis? En zulke grote, wat komen die hier doen? En hoe komt dat zij nu allemaal overleden zijn? Zuurstof te kort?

Héél domme absurde droom.:?

Gebruik jij niet teveel hallucinerende middelen? ;-)

MaGNiFiCaT
8 juni 2008, 11:43
data checken!

edit; en ahja hier moet je nog op antwoorden M; http://forum.politics.be/showpost.php?p=3481007&postcount=180

Ik heb nu geantwoord. Zie fvdw: Txiki.

largo_w
12 juli 2008, 14:53
okey largo_w is weer voesj! Twas weer gezellig... Ma kheb mijn punt gemaakt tot...euhm...binnen lang!