PDA

View Full Version : Op naar de 1300!

Thomas Hx
6 december 2002, 19:54
Ik heb dus nu al 1280 berichten geplaatst, ik denk dat de volgende stap bisschop is? Ik ben de derde meeste poster, jongste van dit fora en ook soms wel den domste ( je pense ) maar dat houd mij niet tegen om hier mijn mening te verkondigen. ( lijk Jezus wel :D )

Thomas :D :D

Knuppel
6 december 2002, 20:16
Ik heb dus nu al 1280 berichten geplaatst, ik denk dat de volgende stap bisschop is? Ik ben de derde meeste poster, jongste van dit fora en ook soms wel den domste ( je pense ) maar dat houd mij niet tegen om hier mijn mening te verkondigen. ( lijk Jezus wel :D )

Thomas :D :D

Proficiat :!:

Al was het alleen maar omdat je je niet zo gauw laat wegjagen. :)

Zelfspot werkt wel maar een tijdlang. :wink:

Met je bisschopskledij ga je misschien écht op Jezus lijken. 8O

VL
6 december 2002, 21:00
Was Jezus ook maar 1, 45m groot?

Knuppel
6 december 2002, 21:20
Was Jezus ook maar 1, 45m groot?

1,85 bedoel je zeker :?: :!:

VL
6 december 2002, 21:51
Is Thomas zo groot?

Toevallig geen basketter?

Knuppel
6 december 2002, 22:15
[quote="VL"]Is Thomas zo groot?

Volgens zijn eigen zeggen wel.

Toevallig geen basketter?

Ik denk het niet, maar christelijk is hij zeker.

Christelijk, democratisch (met stip) en Vlaams (zonder stip). :)

Supe®Staaf
7 december 2002, 15:52
Ik ben de derde meeste poster, jongste van dit fora en ook soms wel den domste ( je pense )
Uw denkvermogen gaat met sprongen vooruit. :P

maar dat houd mij niet tegen om hier mijn mening te verkondigen.
Zoveel hoofden zoveel zinnen.......

( lijk Jezus wel :D )
Filmtip: The last temptation of Christ (Martin Scorsese verfilmde het naar een boek van Nicos Kazantzakis denk ik)

Thomas Hx
7 december 2002, 18:50
Knuppel, ik denk dat het eerder 1 meter 75 is :wink:

Als ik je begrijp bedoel je dat ik niet Vlaams genoeg ben? Ik ben geen CD&V 'er voor de verduidelijking, volgens politicsinfo zelf een n-va'er, wel heel nipt :D Maar kom. Liet ik mij niet wegjagen? Neuh, en ben dat ook niet van plan :wink:

:wink: Superstaaf

:wink: vl

Thomas

Knuppel
7 december 2002, 19:35
Vindt je vader wel goed dat je dat "Vlaams" voorop zet inplaats van er helemaal achteraan, Thomas?

Houden zo!

Alleen wat minder "nipt" worden in je attitude. :wink:

VL
7 december 2002, 20:45
Vlaams voorop. En Alliantie. Van het sterke front dat we moeten vormen, om zo de Vlaamse onafhankelijkheid te bekomen. Maar daar zal je natuurlijk weer niet mee akkoord gaan.

Want het zal ondanks de Vlaams-nationalisten zijn zeker?

Knuppel
7 december 2002, 22:51
Vlaams voorop. En Alliantie. Van het sterke front dat we moeten vormen, om zo de Vlaamse onafhankelijkheid te bekomen. Maar daar zal je natuurlijk weer niet mee akkoord gaan.

Want het zal ondanks de Vlaams-nationalisten zijn zeker?

" Nieuw" voorop maar Vlaams in het vaandel.
Alliantie?
Met wie?
De VLD?
De CD&V?

Zo'n alliantie met drie zou het mogelijk maken maar zie jij het al gebeuren? Tegenover de VLD staat ook nog de PRL....met hun maatjes van het FDF...
Nochtans zou het zelfs dan voor het grootste stuk "ondanks" de Vlaams-nationalisten zijn...

Ik ben maar een simpele vrouw zonder diploma's.
Je moet het me dus maar vergeven als ik het een beetje anders bekijk dan geboren en getogen, politieke kenners. :wink:

VL
7 december 2002, 23:01
Ik ben maar een simpele vrouw zonder diploma's.
Je moet het me dus maar vergeven als ik het een beetje anders bekijk dan geboren en getogen, politieke kenners.

Zie ik daar een vleugje frustratie en minderwaardigheid?

Een diploma garandeert niet zo veel als je denkt. Er bestaan ook slechte dokters... Nochtans 7 jaar gestudeerd....

Pieterjan
8 december 2002, 00:22
Ik ben maar een simpele vrouw zonder diploma's

"Simpel"
"Vrouw"
"Zonder diploma's"

Deze drie begrippen in 1 volzin zijn iets te makkelijk om er een grapje over te maken :lol:

Knuppel
8 december 2002, 08:10
Het kan natuurlijk altijd nog erger.... 8)

Zoals de broer van een VU-minister en advokaat die nog niet eens het ligt had gezien ten tijde van de splitsing... :D

Tarzan
8 december 2002, 23:52
Sorry.......durf het maar heel kleintjes zeggen.........ben een uitgeweken Limburger.die nu in de Walonen woont !!

Kwestie van mijn Profiel in orde te brengen.

:oops: :oops:

VL
10 december 2002, 10:59
Zolang je hart naar Vlaanderen wijst, is er geen probleem.

Maar leer wel Frans hé. Integratie, remember?

Knuppel
10 december 2002, 11:27
Sorry.......durf het maar heel kleintjes zeggen.........ben een uitgeweken Limburger.die nu in de Walonen woont !!

Kwestie van mijn Profiel in orde te brengen.

:oops: :oops:

Niet teveel zorgen over maken, Tarzan.

Zelfs Laurette Onckelincx slaagde erin daar haar Limbugse roots kwijt te spelen...

Met jouw "profiel" zal dat ook wel lukken.

Of bedoelde je iets anders?

Kan je niet een beetje advokaat van de duivel spelen en ons op de hoogte houden van wat daar allemaal over de je ex. volksgenoten wordt gezegd? Dat moet voor jou nogal "nieuw" zijn. :wink:

Toch leuk dat je ons via het internet nog wilt opzoeken. :D

VL
10 december 2002, 11:40
Dat zijn Vlamingen hé Knuppel. Uit het oog maar NOOIT uit het hart.

Knuppel
10 december 2002, 12:45
Dat zijn Vlamingen hé Knuppel. Uit het oog maar NOOIT uit het hart.

Toch geen sneer daar deze Limburger? :wink:

Tarzan
10 december 2002, 15:42
VL leke............pas op hé den tarzan kan nog bijten zulle.....heeft zijn streken misschien verloren .maar nie zijn tanden.....

Dank u Knuppelke voor de steun ....

:cry: :cry:

http://members.lycos.nl/pretpagina1002/honden/030.gif

VL
10 december 2002, 18:15
Oho. Een Limburgs front...

Ik ben op m'n hoede. Hèhè.

Eens Vlaming altijd Vlaming!!!

Thomas Hx
11 december 2002, 19:05
Vindt je vader wel goed dat je dat "Vlaams" voorop zet inplaats van er helemaal achteraan, Thomas?

Houden zo!

Alleen wat minder "nipt" worden in je attitude. :wink:

Kijk,

1 zit momenteel met Frans in mijn hoofd ( morgen examen Frans ) en heb eigenlijk geen goesting om te verstaan wat attitude is :p
2 Vlaams voorop? Mijn vader dat goed vinden? Wat heeft die daarvan goed te vinden?

Thomas

Supe®Staaf
11 december 2002, 21:10
1 zit momenteel met Frans in mijn hoofd ( morgen examen Frans ) en heb eigenlijk geen goesting om te verstaan wat attitude is :p

Attitude is verdoemme hetzelfde in het frans als in het nederlands :!: :twisted: :roll:

Knuppel
11 december 2002, 22:34
Wat gaat dat worden als ze tweetaligheid in het onderwijssysteem gaan doorvoeren? :wink:

vrijevlaming
4 februari 2012, 21:17
trololololo