PDA

View Full Version : World Government, here we come ...


Gun
24 mei 2008, 19:38
http://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.311376!image/4256377160.jpg_gen/derivatives/large/4256377160.jpgDe twaalf landen van Zuid-Amerika hebben in de Braziliaanse hoofdstad Brasilia de Unie van Zuid-Amerikaanse Naties (UNASUR) boven de doopvont gehouden. De Chileense president Michelle Bachelet wordt de eerste voorzitter van de Zuid-Amerikaanse tegenhanger van de Europese Unie (EU).

"Door zijn nieuwe pogingen tot integratie gaat het subcontinent een reuzensprong maken in zijn economische en sociale ontwikkeling", zei de Braziliaanse president Luiz Inacio Lula da Silva, gastheer van de UNASUR-top.

Brazilië, Argentinië en Venezuela willen ook een Zuid-Amerikaanse Defensieraad, maar daarvoor wringt Colombia tegen. De Colombiaanse president Alvaro Uribe is een bondgenoot van de Verenigde Staten, die een sterk militair bondgenootschap in Zuid-Amerika niet zien zitten.

"Je kan het ook niet over alles eens zijn", relativeert Lula da Silva. "Zo heeft de onenigheid binnen de Europese Unie over de Brits-Amerikaanse invasie en bezetting van Irak de EU als organisatie niet verzwakt."

De Chileense president Michelle Bachelet zei dat UNASUR zal leiden tot betere levensomstandigheden en betere communicatie in Zuid-Amerika. Zo is het de bedoeling om recente conflicten zoals dat tussen Colombia en Ecuador voortaan in de kiem te smoren.

Op economisch vlak is Zuid-Amerika vrij gezond. Het subcontinent kende vorig jaar een gezamenlijke groei van 5,7 procent. Dit jaar zou dat 4,7 procent zijn. Bovendien is Brazilië een van de BRIC-landen (Brazilië, Rusland, India en China), die worden beschouwd als nieuwe economische grootmachten.http://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.222254!image/3537058804.jpg

Na de EU, het in het geheim gesloten akkoord tussen Canada, US & Mexico, ... vormt de UNASUR een nieuwe stap in de wereldregering die er zit aan te komen, de UNASAR is ook gedetaileerd besproken op de laatste verscheidene Bilderberggroepbijeenkomsten (mooi woord;-)).

It's getting worse

Geert C
24 mei 2008, 19:50
:cheer:

Internaut
24 mei 2008, 21:38
Als ik me op de fieten richt is het wel een feit dat een groep mensen rond Bush (Cheney, Rumsfeld, Rise,...) de PNAC heeft opgericht wat staat voor Project for a New American Century. Ze willen dus als supermacht blijven bestaan in de wereld. Na de oorlog installeerde ze hun systeem hier namelijk dat van kapitalisme en vrije markteconomie.

Na de val van de muur en de ineenstorting van het communisme zagen ze hun kans voor een new world order zoals papa bush zei.
Nu wat er in die PNAC documenten staan, zijn gelekt en kan je dus vinden op internet.
Het is een feit dat ze Irak binnenvielen omwille van andere redenen dan massavernietigingswapens want die had Saddam nooit. Dat weten we allemaal en we weten dat Bush en co liegt met ogen gericht in de camera. Als ze dat doen, wil ik gerust geloven dat het nog andere dingen fout zijn, dingen die het daglicht niet mogen zien.

Johan Bollen
24 mei 2008, 22:28
Unasur wil in de eerste plaats een gezamelijke Zuidamerikaanse energiepolitiek. Verder denken ze aan een gezamelijke munt, een gezamelijke drug politiek, een Zuidamerika vrij van nucleaire wapens en buitenlandse militaire basissen, een campagne tegen het witwassen van geld door het internationaal financieel systeem. Dit tast de hegemonie van DEA en South Command aan.

We zullen zien wat er van komt, maar dit is toch niet direct iets dat ze in Brussel, Washington, of een of andere wereldheerschappijgroep zouden bedenken lijkt me.

dirk001
24 mei 2008, 22:50
Unasur wil in de eerste plaats een gezamelijke Zuidamerikaanse energiepolitiek. Verder denken ze aan een gezamelijke munt, een gezamelijke drug politiek, een Zuidamerika vrij van nucleaire wapens en buitenlandse militaire basissen, een campagne tegen het witwassen van geld door het internationaal financieel systeem. Dit tast de hegemonie van DEA en South Command aan.

We zullen zien wat er van komt, maar dit is toch niet direct iets dat ze in Brussel, Washington, of een of andere wereldheerschappijgroep zouden bedenken lijkt me.


En hoe begon de EU ? ...... oops dat was ook voor energie ! en staal ... dat was ook het begin van de huidige EU. Ze gaan door dezelfde stadia gaan, maar veel sneller.
Het is nu afwachten tot de NAU officieel wordt.

Vergeet ook niet dat er al een aziatische unie is ook en een afrikaanse !

Ze gaan de wereld in 10 delen verdelen en 3 daarvan zullen nog een keer samengaan en uit 1 van deze 3 komt de leider/antichrist van de NWO ! En deze man zal over de hele wereld heersen voor een korte (paar jaar ) tijd.

Babylonia
24 mei 2008, 23:08
the pnac is of line sinds een week

Johan Bollen
24 mei 2008, 23:12
Ze gaan de wereld in 10 delen verdelen en 3 daarvan zullen nog een keer samengaan en uit 1 van deze 3 komt de leider/antichrist van de NWO ! En deze man zal over de hele wereld heersen voor een korte (paar jaar ) tijd.
Zover kan ik niet in de toekomst denken.

Gelukkig is het maar voor een paar jaar dat u denkt dat die heerschappij van dat personage duurt, want sympatiek lijkt hij of zij niet te zijn.

dirk001
24 mei 2008, 23:16
Zover kan ik niet in de toekomst denken.

Gelukkig is het maar voor een paar jaar dat u denkt dat die heerschappij van dat personage duurt, want sympatiek lijkt hij of zij niet te zijn.

Mja ..... wat erna komt is ook niet leuk als je aan de verkeerde kant staat lol als je die paar jaar al gaat overleven ... .

Johan Bollen
24 mei 2008, 23:19
Mja ..... wat erna komt is ook niet leuk als je aan de verkeerde kant staat lol als je die paar jaar al gaat overleven ... .
Is er geen herstel van de democratie dan?

Geert C
24 mei 2008, 23:32
Als ik me op de fieten richt is het wel een feit dat een groep mensen rond Bush (Cheney, Rumsfeld, Rise,...) de PNAC heeft opgericht wat staat voor Project for a New American Century. Ze willen dus als supermacht blijven bestaan in de wereld. Na de oorlog installeerde ze hun systeem hier namelijk dat van kapitalisme en vrije markteconomie.
En welk systeem hadden we voor de oorlog? Juist ja...

Groentje-18
24 mei 2008, 23:39
Eén grote wereldregering! :cheer:

AdrianHealey
25 mei 2008, 06:17
Eén grote wereldregering! :cheer:

:lolabove:

Doe je dat nu express? Zo gaan voor de meest naïeve persoon van geheel politics?
Accountability? Prioriteiten? Lobbyen? Dat soort zaken?

Andro
25 mei 2008, 06:43
....

Ze gaan de wereld in 10 delen verdelen en 3 daarvan zullen nog een keer samengaan en uit 1 van deze 3 komt de leider/antichrist van de NWO ! En deze man zal over de hele wereld heersen voor een korte (paar jaar ) tijd.


http://forum.politics.be/images/smilies/extra1/lolabove.gif

jevaly
25 mei 2008, 09:08
En hoe begon de EU ? ...... oops dat was ook voor energie ! en staal ... dat was ook het begin van de huidige EU. Ze gaan door dezelfde stadia gaan, maar veel sneller.
Het is nu afwachten tot de NAU officieel wordt.

Vergeet ook niet dat er al een aziatische unie is ook en een afrikaanse !

Ze gaan de wereld in 10 delen verdelen en 3 daarvan zullen nog een keer samengaan en uit 1 van deze 3 komt de leider/antichrist van de NWO ! En deze man zal over de hele wereld heersen voor een korte (paar jaar ) tijd.

de apocalyps van johannes is maar een vertelselke ze, ge moet dat niet zo serieus pakken...

illwill
25 mei 2008, 10:57
http://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.311376!image/4256377160.jpg_gen/derivatives/large/4256377160.jpghttp://www.deredactie.be/polopoly_fs/1.222254!image/3537058804.jpg

Na de EU, het in het geheim gesloten akkoord tussen Canada, US & Mexico, ... vormt de UNASUR een nieuwe stap in de wereldregering die er zit aan te komen, de UNASAR is ook gedetaileerd besproken op de laatste verscheidene Bilderberggroepbijeenkomsten (mooi woord;-)).

It's getting worse

In het geheim, maar dan wel met z'n drietjes mooi poseren naast mekaar om op de foto te staan? Yeah right.:roll:

Babylonia
25 mei 2008, 11:54
Politics are dancing!!!
http://www.youtube.com/watch?v=OpjObTiwxug
:-D:-D:-D:-D:-D

Bertie
25 mei 2008, 15:01
de apocalyps van johannes is maar een vertelselke ze, ge moet dat niet zo serieus pakken...Jaja - en vóór 1948 dachten velen dat iets dat net 60 jaar bestaat ook maar een "niet serieus te nemen vertelselke" was.

Maar wees gerust, er is geen gebrek aan broodjeaapverhalen:

http://aycu15.webshots.com/image/33734/2003490624049200250_rs.jpg
http://aycu04.webshots.com/image/37163/2002309603336925381_rs.jpg

exodus
25 mei 2008, 16:43
De nieuwe wereld werkt verder, stap voor stap. Precies wat wij hier al lang zeggen.

dirk001
25 mei 2008, 18:02
Misschien dat het eens interessant zou zijn om de al bestaande unies + de NAU eens op het forum te zetten met hun desbetreffende leden ... in dit topic.

Babylonia
25 mei 2008, 18:03
De wetenschap staat voor niks.
:-)
lekker broodje aap

Cisalpina
25 mei 2008, 18:19
En de VN dan? Opdoeken?

Het zou anders wel fak zijn, dan kunnen we misschien eindelijk eens beginnen met het heelal te gaan verkennen (en vervuilen) op een deftige manier.
Ik geef toe: dat is wellicht te romantisch gedacht.

dirk001
25 mei 2008, 23:40
En de VN dan? Opdoeken?

Het zou anders wel fak zijn, dan kunnen we misschien eindelijk eens beginnen met het heelal te gaan verkennen (en vervuilen) op een deftige manier.
Ik geef toe: dat is wellicht te romantisch gedacht.


Dat denk ik niet. Ik denk eerder dat de VN de plaats zal zijn waar die "wereldregering" zal gevormd worden ... . De VN is nu al druk bezig met zich met alles en nog wat te moeien, zie maar de vlaamse wooncode ... .

Sodomis
26 mei 2008, 08:36
ja ja, ...en Simon Bolivar was een NWO agent. :jerry:

Gun
26 mei 2008, 09:01
In het geheim, maar dan wel met z'n drietjes mooi poseren naast mekaar om op de foto te staan? Yeah right.:roll:Leer *knip*

Levert mij dit nu een aantal strafpunten op het zij zo, van tijd tot tijd doet het deugd om de waarheid uit te schreeuwen

Gun
26 mei 2008, 09:02
Eén grote wereldregering! :cheer:Naïeveling;-)

Babylonia
26 mei 2008, 22:36
ja inderdaad
heb toch es door dat ze via geweld oorlog en aanslagen ons in angst doen leven met dreigementen van noodtoestanden en honger en schaarste
wat een bulshit dat er over ons kop heen komt, het heeft gene naam
Ik dacht dat we van de hel en verdoemenis af waren nu is het precies overal verspreid als een kanker virus.
cameras flikken bonne n boetes deurwaarders
regels en verboden een ware gevangenis
heb je dat niet door?

lombas
26 mei 2008, 23:15
Ik juich een wereldstaat toe.

Gun
26 mei 2008, 23:24
Ik juich een wereldstaat toe.
R U serious?

lombas
26 mei 2008, 23:39
R U serious?

'Tuurlijk. Ge moet dat niet verpakken in allerlei idealistische spielereien, ge moet dat gewoon nuchter in de ogen kijken en vragen: "Wat boeit het?"

Gun
26 mei 2008, 23:48
'Tuurlijk. Ge moet dat niet verpakken in allerlei idealistische spielereien, ge moet dat gewoon nuchter in de ogen kijken en vragen: "Wat boeit het?"
Moeten is dwang beste lombas

Jij mag het eens wat van de nuchtere kant bekijken!

Babylonia
27 mei 2008, 01:13
vrijgegeven onder freedom of information act
heel interessant bewijsmateriaal van de leugens en manipulaties

http://www.dod.mil/pubs/foi/milanalysts/

Sodomis
27 mei 2008, 08:38
Ik dacht dat we van de hel en verdoemenis af waren nu is het precies overal verspreid als een kanker virus.
cameras flikken bonne n boetes deurwaarders
regels en verboden een ware gevangenis
heb je dat niet door?

Sterk staaltje "advanced paranoia".
Damn, het voorbeeld kan zo rechtstreeks een schoolboek in.

Babylonia ga naar de psychiater !