PDA

View Full Version : Range


Tiberius CA
25 mei 2008, 02:39
Iemand goede/slechte ervaring met range rover?

Mitgard
25 mei 2008, 09:03
slechte.
het is veel te groot, het stinkt veel te hard, het is lomp, lelijk, het neemt 2 parkeerplaatsen in en het is gevaarlijk voor andere weggebruikers. voor mannen is 't een penisverlenging en voor vrouwen een veilige bunker die hen beschermt tegen hun eigen lomp rijgedrag.

geef mij maar een leuk, klein europees wagentje.
een opel corsa, of een citroën C2.
veel socialer en een kleinere ecologische voetafdruk ook.

Laya
25 mei 2008, 09:40
We hebben ooit een Mulberry 2.5 gehad als gezinswagen. Ik bestuurde de Range zelden zelf en als ik het dan deed was het net alsof die dienst weigerde, ik gaf constant plankgas en dat beest leek maar niet vooruit te willen gaan, ik stond mijn eigen (vinnige) auto daarom dan ook zelden af. Als je er een aanschaft zie dus dat de motor krachtig genoeg is om in die 2.5ton (als ik het me goed herinner, het is een jaar of 5 geleden) een beetje beweging te krijgen.
Verder, heel betrouwbare auto, vond de hoogte super, heerlijk om mee op vakantie te gaan. Herinner me wel nog de torenhoge onderhoudsfacturen, er zitten onderdelen op die je zelden gebruikt (als je er niet mee offroad gaat) maar die toch om de zoveel km vervangen worden. Heel handig dat je de auto kan verlagen om te lossen en te laden.
Ik zou hem niet aanschaffen om vaak mee de stad in te gaan, dan is hij idd groot en onhandig, om veel km mee af te leggen vind ik het nog steeds dé auto.

Tiberius CA
25 mei 2008, 15:29
duur in onderhoud? over wat spreken we dan?

en moest hij veel in onderhoud? betrouwbaar zeg je?

Jaani_Dushman
25 mei 2008, 15:38
Iemand goede/slechte ervaring met range rover?http://nl.youtube.com/watch?v=g-RzQEq9a4k

Ik zou toch kiezen voor de Challenger 2 tank.

Tiberius CA
25 mei 2008, 15:53
Lol

Jazeker
25 mei 2008, 17:20
Zelf een Rover gehad (geen Range Rover, maar een 620 sdi) Lekker wagentje maar duur in onderhoud is dat wel. Stijl: 10/10, pragmatisch: 0/10.

Tiberius CA
25 mei 2008, 17:53
wat is duur?

land rover?

Scherven A. Mok
25 mei 2008, 19:58
wat is duur?

land rover?
nee, land roven