PDA

View Full Version : Trekt u de WC door terwijl u er nog op zit?


C2C
29 mei 2008, 23:05
Waarom wij het nooit zullen vinden met onze Noorderburen, de Nederlanders.

Blijkbaar hebben zij de bizarre gewoonte om de WC door te trekken terwijl ze nog op de bril zitten. Zo krijgen ze natte billen, en dat willen ze niet. Daarom verkiezen ze zo'n WC waarin de drol eerst op het droge blijft liggen, - dampend, vlakbij het achterwerk.

Blijkbaar hebben ze niet door dat men ook eerst kan rechtstaan en pas daarna door te trekken.

Een enorm cultuurverschil dus.

We moeten die gigantische, onoverbrugbare socio-politico-culturele kloof peilen, want de WC-cultuur zegt heel veel over de volksaard der mensen.

L. J. Brutus
29 mei 2008, 23:07
Een interessantere vraag zou zijn: veegt u uw achterwerk af al zittende, of al rechtstaande. Blijkbaar zijn er mensen die daarvoor gaan rechtstaan.

MaGNiFiCaT
29 mei 2008, 23:16
Je hebt de keuzemogelijkheid: "ik ben Nederlander en ik spoel maar om de vier beurten de WC door omzo de kosten van water uit te sparen".!8O

C2C
29 mei 2008, 23:22
Je hebt de keuzemogelijkheid: "ik ben Nederlander en ik spoel maar om de vier beurten de WC door omzo de kosten van water uit te sparen".!8O

Ik heb ooit eens het ongeluk gehad om op een luchthaven na een Nederlander de WC te moeten gebruiken.

Tot mijn verbijstering was al het water uit de pot gewoon weg!

Rob Roy
29 mei 2008, 23:25
Waarom wij het nooit zullen vinden met onze Noorderburen, de Nederlanders.

Blijkbaar hebben zij de bizarre gewoonte om de WC door te trekken terwijl ze nog op de bril zitten. Zo krijgen ze natte billen, en dat willen ze niet. Daarom verkiezen ze zo'n WC waarin de drol eerst op het droge blijft liggen, - dampend, vlakbij het achterwerk.

Blijkbaar hebben ze niet door dat men ook eerst kan rechtstaan en pas daarna door te trekken.

Een enorm cultuurverschil dus.

We moeten die gigantische, onoverbrugbare socio-politico-culturele kloof peilen, want de WC-cultuur zegt heel veel over de volksaard der mensen.

Ik kan het wel waarderen dat

het thema België-Nederland en de mogelijke reünificatie tegenwoordig vaak aan bod komen in uw postings;
de kwaliteit van uw argumenten tegen reünificatie zo razend snel toeneemt.

Hrafnar
29 mei 2008, 23:26
Wat gaat de volgende enquête worden? Of de wc-rol met het papier naar binnen of naar buiten wordt opgehangen? Vergeet ook vooral niet te onderzoeken of Nederlanders en Vlamingen een uitgesproken voorkeur voor één van de twee opties hebben.

C2C
29 mei 2008, 23:28
Rob Roy en Hrafnaf, misschien kunnen jullie dit eens lezen:

Knee-Deep

By Slavoj Žižek, London Review of Books.

http://www.lrb.co.uk/v26/n17/print/zize01_.html

Dan begrijp je het belang van de WC-cultuur.

MaGNiFiCaT
29 mei 2008, 23:29
Ik heb ooit eens het ongeluk gehad om op een luchthaven na een Nederlander de WC te moeten gebruiken.

Tot mijn verbijstering was al het water uit de pot gewoon weg!

8O8OOMG!!!8O8O 8O8OO M F G!!!!8O8O

Dronkoers
30 mei 2008, 05:15
Doortrekken? Da's toch voor de volgende? :-P

Scherven A. Mok
30 mei 2008, 05:41
Wc ?

Rob Roy
30 mei 2008, 06:33
Dan begrijp je het belang van de WC-cultuur.

Ik begrijp het, het is dé basis van een aparte Belgische staat. Nu nog enkele details zoals de economie, de geografie, de ecologie en de immigratie.

Derk de Tweede
30 mei 2008, 07:00
De kat van ome Willem is op reis geweest
Op reis geweest, op reis geweest
De kat van ome Willem is op reis geweest
Waar ging die dan naar toe, hee

Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweest
Parijs geweest, Parijs geweest
Zodat 'ie nou alleen maar Franse kranten leest
Bonjour en voulez vouz

Hij heeft zoiets elegants
Hij geeft kopjes op z'n Frans
Hij gaat met de rozenkrans naar de Franse kathedraal
Allemaal (allemaal), allemaal (allemaal)
Ja de kat van ome Willem is brutaal, oh la la

Die kat is op een echte Franse school geweest
Op school geweest, op school geweest
Die kat is op een echte Franse school geweest
En zegt nou "oh, pardon"

Hij is ook op visite bij de Gaulle geweest
De Gaulle geweest, de Gaulle geweest
Hij is ook op visite bij de Gaulle geweest
En zegt voortdurend "non"

Zingt een liedje op z'n Frans
Over de maagd van Orleans
Hij lust enkel jus d'orange
En af en toe cognac
Op 't dak (op 't dak), op 't dak (op 't dak)
En hij wil alleen maar op een Franse bak (kouwe kak) :D

De kat van ome Willem is op reis geweest
Op reis geweest, op reis geweest
De kat van ome Willem is op reis geweest
Waar ging die dan naar toe, hee

Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweest
Parijs geweest, Parijs geweest
De kat van ome Willem is op reis geweest
Bonjour en voulez vouz
Hey

-=EXCALIBUR=-
30 mei 2008, 08:53
Altijd maar bashen op onze taalgenoten...

lantjes
30 mei 2008, 11:11
Dit enquete is weeral verre van volledig. Het hangt bv eveneens van de kwaliteit, de consistentie en, zeker niet in het minste, de vorm van het gebruikte toilet af. Bij "spetterpoep" kan het aangewezen zijn halverwege al eens door te spoelen om geur en spatten te verwijderen, vergeet ook de onderkant van de zitting niet te reinigen... maar ook bij het toilet naar Duits model, waarbij uw uitscheiding u vanop een "verhoogje" kan liggen aanstaren en het dus niet in het water plonst, kan het bij grote hoeveelheden aangewezen zijn onderweg eens aan de hendel te hangen.
Je ziet, er is meer ....aan de knikker dan op het eerste zicht laat vermoeden.

morgen
30 mei 2008, 11:21
Waarom wij het nooit zullen vinden met onze Noorderburen, de Nederlanders.

Blijkbaar hebben zij de bizarre gewoonte om de WC door te trekken terwijl ze nog op de bril zitten. Zo krijgen ze natte billen, en dat willen ze niet. Daarom verkiezen ze zo'n WC waarin de drol eerst op het droge blijft liggen, - dampend, vlakbij het achterwerk.

Blijkbaar hebben ze niet door dat men ook eerst kan rechtstaan en pas daarna door te trekken.

Een enorm cultuurverschil dus.

We moeten die gigantische, onoverbrugbare socio-politico-culturele kloof peilen, want de WC-cultuur zegt heel veel over de volksaard der mensen.


:lol: :lol:

Gargamel
30 mei 2008, 11:36
Je weet zo waar Hollanders wonen,het toiletpapier hangt te drogen aan de waslijn.
Abortus doen ze ook zo,smijten een centje in de wc,en de kleine springt erachter.

Mitgard
30 mei 2008, 11:50
hollanders hebben misschien schrik dat hun kak ontsnapt als ze rechtstaan.

HAMC
30 mei 2008, 12:31
Al die vragen over WC's en stront en dergelijke meer doen me terugdenken aan mijn tijd bij het leger.

Ze stuurden me daar naar het militair hospitaal in Mariaburg (Keulen) voor een psychiatrische evaluatie, mijn peletoncommandant toen dacht - of was er van overtuigd dat ik gek was. Die psychiatrische evaluatie ging een week duren.

Het begon daar met een vragenlijst die ik moest invullen. A4 formaat, een blabzijde of vijftig met vragen waarvan de meerderheid over stront ging. Ik dat eerst even lezen, die vragen waren werkelijk onwaarschijnlijk.

U hebt naar toilet geweest, ziet u in de pot voor u doortrekt of niet. Zoja, leg uit waarom, zonee, leg uit waarom.

Is de kleur van uw uitwerpselen naar believen of had u graag een andere kleur gehad? Zoja, welke, zonee, waarom niet.

Zo een paar honderd vragen. Ik bekijk die psychiater en scheur die vragenlijst in twee en gooi die op de grond. Hela, zegt de psychiater, je moet die vragen invullen.

Ik bekeek die kerel nogeens, en vertelde hem, dan is de kans groot dat u me zot verklaard.

2 uur later stond ik terug in de kazerne, mijn peletonscommandant was ten zeerste verbaast. :)

Later kon ik men medisch dossier inzien, er stond in, psychiatrische evaluatie niet doorgegaan bij gebrek aan medewerking van de patient. :rofl:

Gargamel
30 mei 2008, 12:44
Mwoehahahahahaha

Rob Roy
30 mei 2008, 12:48
Je weet zo waar Hollanders wonen,het toiletpapier hangt te drogen aan de waslijn.

Als ge, zoals Mitgard, door de Nederlanders graag "Belg" wilt genoemd worden, moet ge maar doorgaan met hen "Hollanders" te noemen.

C2C
31 mei 2008, 17:16
Al die vragen over WC's en stront en dergelijke meer doen me terugdenken aan mijn tijd bij het leger.

Ze stuurden me daar naar het militair hospitaal in Mariaburg (Keulen) voor een psychiatrische evaluatie, mijn peletoncommandant toen dacht - of was er van overtuigd dat ik gek was. Die psychiatrische evaluatie ging een week duren.

Het begon daar met een vragenlijst die ik moest invullen. A4 formaat, een blabzijde of vijftig met vragen waarvan de meerderheid over stront ging. Ik dat eerst even lezen, die vragen waren werkelijk onwaarschijnlijk.

U hebt naar toilet geweest, ziet u in de pot voor u doortrekt of niet. Zoja, leg uit waarom, zonee, leg uit waarom.

Is de kleur van uw uitwerpselen naar believen of had u graag een andere kleur gehad? Zoja, welke, zonee, waarom niet.

Zo een paar honderd vragen. Ik bekijk die psychiater en scheur die vragenlijst in twee en gooi die op de grond. Hela, zegt de psychiater, je moet die vragen invullen.

Ik bekeek die kerel nogeens, en vertelde hem, dan is de kans groot dat u me zot verklaard.

2 uur later stond ik terug in de kazerne, mijn peletonscommandant was ten zeerste verbaast. :)

Later kon ik men medisch dossier inzien, er stond in, psychiatrische evaluatie niet doorgegaan bij gebrek aan medewerking van de patient. :rofl:

LMAO!!

Het volstaat inderdaad soms om tijdens een consultatie gewoon een pak van uw eigen drek mee te nemen (doe er een strikje rond), zodat de psychiater iets heeft om mee te spelen. Hij verklaart u dan stantepede als normaal.

Maar serieus, het verbaast me niet dat dit in Duitsland plaatsvond. Het is bekend dat Duitsers geobsedeerd zijn door kak. De hele scat-industrie én, zoals Zizek aantoonde, de toiletten gemaakt om uw kak te analyseren, zijn typisch Duits.

C2C
31 mei 2008, 17:17
Je weet zo waar Hollanders wonen,het toiletpapier hangt te drogen aan de waslijn.

:lol:

AdrianHealey
31 mei 2008, 18:16
Een beetje spijtig dat Zizek misbruikt wordt voor dit soort topics.

Jazeker
31 mei 2008, 18:23
Waarom wij het nooit zullen vinden met onze Noorderburen, de Nederlanders.

Blijkbaar hebben zij de bizarre gewoonte om de WC door te trekken terwijl ze nog op de bril zitten. Zo krijgen ze natte billen, en dat willen ze niet. Daarom verkiezen ze zo'n WC waarin de drol eerst op het droge blijft liggen, - dampend, vlakbij het achterwerk.

Blijkbaar hebben ze niet door dat men ook eerst kan rechtstaan en pas daarna door te trekken.

Een enorm cultuurverschil dus.

We moeten die gigantische, onoverbrugbare socio-politico-culturele kloof peilen, want de WC-cultuur zegt heel veel over de volksaard der mensen.

Ik ken heel wat Nederlanders en voor zover ik weet - het is niet bepaald het gespreksonderwerp van de dag maar je hebt zo van die momenten dat je met een Nederlandse onder 1 dak woont (gastvrij volkje) - is niks van jouw beweringen gestoeld (no pun intended) op enige waarheid.

Derhalve zou je jezelf moeten excuseren tegenover het hele forum en speciaal tegenover de Nederlanders hier aanwezig.

Je excuus is dat je een doorgedraaide belgicist bent en je domweg door de overheid en het regime waarvan je het slaafje bent, je hebt laten inlepelen dat "den ollander" op elk vlak anders is dan ons.

Zoniet, dan ga ik naar het CGKR.

Echt, je racisme kent geen grenzen. Maar Stalinisten hebben nu eenmaal dat soort van maniertjes.

Animalman
31 mei 2008, 18:31
Het is raar en misschien toevallig, maar op de toilet is de enige moment dat ik me nog Belg voel.

De militaire psy:Are you the ...? (http://www.youtube.com/watch?v=iomfnn6XHaE&feature=related)

Mitgard
31 mei 2008, 18:48
Ik ken heel wat Nederlanders en voor zover ik weet - het is niet bepaald het gespreksonderwerp van de dag maar je hebt zo van die momenten dat je met een Nederlandse onder 1 dak woont (gastvrij volkje) - is niks van jouw beweringen gestoeld (no pun intended) op enige waarheid.

Derhalve zou je jezelf moeten excuseren tegenover het hele forum en speciaal tegenover de Nederlanders hier aanwezig.

Je excuus is dat je een doorgedraaide belgicist bent en je domweg door de overheid en het regime waarvan je het slaafje bent, je hebt laten inlepelen dat "den ollander" op elk vlak anders is dan ons.

Zoniet, dan ga ik naar het CGKR.

Echt, je racisme kent geen grenzen. Maar Stalinisten hebben nu eenmaal dat soort van maniertjes.


laten we de hollanders hun reet likken net zolang tot we 'één volk' zijn.

Mitgard
31 mei 2008, 18:51
de verschillen tot op het niveau van kak uitspitten is belachelijk.
de verschillen onder tafel vegen om de mythe van een 'groot diets volk' aan te zwengelen is dat evenzeer.

maar goed, dit is k&k, hier mag alles.

Jazeker
31 mei 2008, 18:58
de verschillen tot op het niveau van kak uitspitten is belachelijk.

Dat was ongeveer mijn idee toen ik deze openingspost las.

Ik ken vele Nederlanders en daar zie ik geen enkel verschil met ons (of wel... die nemen geen prijsverhogingen hoor... is het duurder aan het worden dan gaan we naar de supermarkt waar het goedkoper is. Hier zitten ze op een forum te zeuren dat alles duurder wordt. In Nederland heb je dat niet). Onze lethargie tegenover onze politiek is misschien wel tekenend. We trekken het ons niet aan hoe bepaalde schandalen en fraude-zaken zoals die van Den Baard ons worden gemeld door 1 blad en de rest van de media niet.

In Nederland zou die persoon meteen worden buitengesmeten. Maar ja... wij zijn beter he. Want nous sommes tous de belges!

born2bewild
31 mei 2008, 19:00
de verschillen onder tafel vegen om de mythe van een 'groot diets volk' aan te zwengelen is dat evenzeer.


welke verschillen?

Mitgard
31 mei 2008, 19:04
liefde maakt blind...

Jazeker
31 mei 2008, 19:04
de verschillen onder tafel vegen om de mythe van een 'groot diets volk' aan te zwengelen is dat evenzeer.

Dat is ook belachelijk. Doenbaar is het wel, maar dan moet de Vlaming mondiger worden. En niet liggen janken en zeuren terwijl een Nederlander geen probleem heeft met het uitspelen van supermarkten tegen elkaar om de prijzen laag te houden. En tegelijk hebben ze ook goede consumentenorganisaties die nagaan of die lage prijs komt door vermindering van de winst of door het aanbieden van slechte producten (en dan heb ik het over voeding).

Enfin... Een Dietsland zou leuk zijn. Maar dat gezaag daarover kan maar enkel als Vlaanderen zich los krijgt uit belgique en er in de geesten ook een "we kunnen het" mentaliteit ontstaat en geen "we willen lijmen" mentaliteit.

Enfin... ik ben weer te serieus. Ik ga aan mijn eten beginnen.

C2C
31 mei 2008, 19:15
Een beetje spijtig dat Zizek misbruikt wordt voor dit soort topics.

Kent er iemand een sterk laxeermiddel om Adrian van zijn constipatie te bevrijden?

Die jongen leeft zo geknepen.

Ik vrees dat we het in de hoek van de veterinaire moeten gaan zoeken. Een paardenmiddel ofzo. Want er zit daar duidelijk heel wat opgekropt. ;-)

Jazeker
31 mei 2008, 19:17
Kent er iemand een sterk laxeermiddel om Adrian van zijn constipatie te bevrijden?

Die jongen leeft zo geknepen.

Ik vrees dat we het in de hoek van de veterinaire moeten gaan zoeken. Een paardenmiddel ofzo. Want er zit daar duidelijk heel wat opgekropt. ;-)

Moet dit een repliek voorstellen?

C2C
31 mei 2008, 19:18
Ik ken heel wat Nederlanders en voor zover ik weet - het is niet bepaald het gespreksonderwerp van de dag maar je hebt zo van die momenten dat je met een Nederlandse onder 1 dak woont (gastvrij volkje) - is niks van jouw beweringen gestoeld (no pun intended) op enige waarheid.

Derhalve zou je jezelf moeten excuseren tegenover het hele forum en speciaal tegenover de Nederlanders hier aanwezig.

Je excuus is dat je een doorgedraaide belgicist bent en je domweg door de overheid en het regime waarvan je het slaafje bent, je hebt laten inlepelen dat "den ollander" op elk vlak anders is dan ons.

Zoniet, dan ga ik naar het CGKR.

Echt, je racisme kent geen grenzen. Maar Stalinisten hebben nu eenmaal dat soort van maniertjes.

http://www.vapco.com/graphics/products/lax-it.jpg

berre
31 mei 2008, 19:18
maar goed, dit is k&k, hier mag alles.:cheer: mitgard :cheer:

't is me toch wat met die kaka altijd!

C2C
31 mei 2008, 19:19
Moet dit een repliek voorstellen?

Nee, dit is een klinische ingreep.

Nu wachten en hopen tot het komt.

Animalman
31 mei 2008, 19:21
Nu wachten en hopen tot het komt.

Zoals die staatshervorming, de splitsing van Absurdistan of het 'en vogue' komen van gezond verstand bij onze 'verkozenen'.

MaGNiFiCaT
31 mei 2008, 19:23
Zeg Jazeker, dit topic gaat hier wel over stront eh.:-)

MaGNiFiCaT
31 mei 2008, 19:24
Zoals die staatshervorming, de splitsing van Absurdistan of het 'en vogue' komen van gezond verstand bij onze 'verkozenen'.

Geen staatshervormingen maar stront!

largo_w
31 mei 2008, 19:24
:cheer: mitgard :cheer:

this I second alvast voor zijn heel correcte tussenkomst in deze draad!

:lol:

en dat voor een limburger zeg ;-)

Jazeker
31 mei 2008, 20:29
http://www.vapco.com/graphics/products/lax-it.jpg

Probeer het eens. Misschien raak je dan je eitje kwijt.

C2C
31 mei 2008, 21:49
Zoals die staatshervorming, de splitsing van Absurdistan of het 'en vogue' komen van gezond verstand bij onze 'verkozenen'.

Lol, een stevig laxatief ook daar vereist.

Nu krijgen we alleen af en toe een geitenkeutel (een goedbestuurde geitenkeutel weliswaar), terwijl we toch beter meteen de hele stal uitmesten.