PDA

View Full Version : Kunnen jullie mij helpen met mijn onderzoek?


graphsic
31 mei 2008, 11:07
Hallo hallo!

Ik studeer grafische vormgeving en doe een onderzoek naar interesses en kennisgebieden van groepen mensen. Zou je aub 2 a 3 onderwerpen kunnen invullen waar je (veel) van af weet en mininmaal 5 onderwerpen waar je graag nog meer over te weten zou willen komen. Dit kan van alles zijn; van beroepskennis tot hobby's tot (specifieke) onderwerpen/ervaringen die je gewoon interessant vindt.
Laat je niet beperken en schrijf alles gewoon op!!

Je kan de antwoorden mailen naar: info [@] graphsic . com

Hartelijk bedankt!!

Vincent

graphsic
4 juni 2008, 08:12
Mensen alsjeblieft kunnen jullie mij helpen?! Ik heb zoveel mogelijk antwoorden nodig. En nee, dit is geen spam oid, ik ben gewoon een student die jullie wat vragen wil stellen!!!

Ik zou het ERG op prijs stellen als jullie mij helpen!!

Alvast hartelijk bedankt!

Anna List
4 juni 2008, 08:14
geef eens wat meer info ... welk jaar doe je ... wanneer is je deadline enzo ...

graphsic
4 juni 2008, 08:18
ik zit in het 3e jaar van de design academy in eindhoven. Ik volg de richting man&communication; dat wil zeggen grafische vormgeving in de breedste zin van het woord. Voor een opdracht die afloopt over 2,5 week doe ik een onderzoek naar de interesses en kennisgebieden van allerlei mensen. Maar vooral ook van groepen mensen zoals, mensen die geloven in god, mensen die dat niet doen, (jeugd)subculturen enz enz enz. Ik wil uiteindelijk de overeenkomsten en verschillen gaan bekijken om daar interessante conclusies uit te trekken. De onderzoeksresultaten moeten a.s. maandag ochtend binnen zijn en dan moet ik ze geordend hebben! Dat is dus al snel!

Djiezes
4 juni 2008, 08:26
Mensen alsjeblieft kunnen jullie mij helpen?! Ik heb zoveel mogelijk antwoorden nodig. En nee, dit is geen spam oid, ik ben gewoon een student die jullie wat vragen wil stellen!!!

Ik zou het ERG op prijs stellen als jullie mij helpen!!