PDA

View Full Version : Moslimextremisten hangen 5-jarig jongetje op


Lamme Goedzak
3 juni 2008, 12:44
Weer een bewijs van beschaving:

Moslimextremisten hangen 5-jarig jongetje op
In Irak hebben extremisten een 5-jarige jongen ontvoerd en opgehangen. Het lichaam van de jonge Mustafa werd dinsdag gevonden in de stad Baquba, ten noordoosten van Bagdad.

Dat heeft een Iraaks persbureau gemeld. Het kind was drie dagen eerder ontvoerd en zou zijn gedood door islamitische fanatici.

Al-Qaida
De wijk waarin het incident gebeurde, stond lange tijd bekend als een broeinest van soennieten die het terreurnetwerk al-Qaida ondersteunden.

In Irak zijn sinds de door de Amerikanen geleide invasie in 2003 al veel kinderen ontvoerd. Meestal gebeurt dat door criminelen die losgeld eisen. (dpa/mvl)
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/298954/2008/06/03/Moslimextremisten-hangen-5-jarig-jongetje-op.dhtml

Waar blijven ze toch vandaan komen...
Beloont de islam kindermoordenaars?

-=EXCALIBUR=-
3 juni 2008, 12:48
Weer een bewijs van beschaving:


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/298954/2008/06/03/Moslimextremisten-hangen-5-jarig-jongetje-op.dhtml

Waar blijven ze toch vandaan komen...
Beloond de islam kindermoordenaars?

Eerder alle moordenaars.

Lamme Goedzak
3 juni 2008, 12:51
Wreed is dat een groep fanatici heel de wereld in een greep kunnen houden.

ministe van agitatie
3 juni 2008, 12:59
zou zijn gedood door islamitische fanatici ... meestal gebeurt dat door criminelen die losgeld eisen

Als u uw mening baseert op 'zou zijn gedood', dan is er nog aardig wat werk aan de winkel...

Lof der Zotheid
3 juni 2008, 13:11
Als u uw mening baseert op 'zou zijn gedood', dan is er nog aardig wat werk aan de winkel...

Begrijpend lezen schijnt uw sterkste kant niet te zijn. Het "zou zijn gedood" slaat overduidelijk op "islamitische fanatici", en niet op het feit zelf. Is het voor links dan altijd nodig om criminelen te verdedigen?

Savatage
3 juni 2008, 13:14
Als u uw mening baseert op 'zou zijn gedood', dan is er nog aardig wat werk aan de winkel...

Hij is ook effectief gedood; die 'zou zijn gedood' slaat terug op wat het persbureau beweert ('aldus het persbureau' zou er ook gestaan kunnen hebben).

ministe van agitatie
3 juni 2008, 13:17
Begrijpend lezen schijnt uw sterkste kant niet te zijn. Het "zou zijn gedood" slaat overduidelijk op "islamitische fanatici", en niet op het feit zelf. Is het voor links dan altijd nodig om criminelen te verdedigen?

Ik verdedig niemand. En het "begrijpend lezen" lijkt me eerder uw probleem.
Dat het kind gedood is, is wel duidelijk. Alleen niet door wie. Hoewel dat Meestal gebeurt ... door criminelen die losgeld eisen
zou het in dit geval zijn gedood door islamitische fanatici

Dat zou dus zijn. Waarom dat zo zou zijn, staat er niet bij, noch waarop men zich baseert om ervan uit te gaan dat het geen criminelen zijn die losgeld eisen.

Beginnen schelden op de islam omdat een kind door fanatici "zou zijn gedood", heet jumping to conlusions.

goodwill
3 juni 2008, 13:29
Weer een bewijs van beschaving:


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/298954/2008/06/03/Moslimextremisten-hangen-5-jarig-jongetje-op.dhtml

Waar blijven ze toch vandaan komen...
Beloont de islam kindermoordenaars?

verschrikkelijk
Het is te hopen dat de daders zo snel mogelijk gevonden en bestraft worden.
Deze criminelen moeten zo snel mogelijk gestopt worden.

Lamme Goedzak
3 juni 2008, 13:29
Als u uw mening baseert op 'zou zijn gedood', dan is er nog aardig wat werk aan de winkel...

U hebt misschien de 1ste regel niet goed gelezen?

"In Irak hebben extremisten een 5-jarige jongen ontvoerd en opgehangen."

Wat zei je weer over Jumping conclusions?

duveltje382
3 juni 2008, 13:42
verschrikkelijk
Het is te hopen dat de daders zo snel mogelijk gevonden en bestraft worden.
Deze criminelen moeten zo snel mogelijk gestopt worden.
Wat een giller van formaat zeg "al-Qaida" of" Osama bin Laden" gestraft worden,voor wanneer is dat zeg :lol:

ministe van agitatie
3 juni 2008, 13:43
U hebt misschien de 1ste regel niet goed gelezen?

"In Irak hebben extremisten een 5-jarige jongen ontvoerd en opgehangen."

Wat zei je weer over Jumping conclusions?

Ik kan het nog tien keer herhalen als je wil:
Meestal gebeurt dat door criminelen die losgeld eisen.

dit keer echter

zou het zijn gedood door islamitische fanatici

Waarom men vermoedt dat het dit keert om islamitische fanatici gaat hoewel het meestal gebeurt door criminelen die losgeld eisen, wordt er niet gezegd, maar het is duidelijk niet meer dan een vermoeden (zou zijn).

Als je een algemene conclusie baseert op een vermoeden dan heet dat jumping to conlusions

Maar laat er geen misverstand bestaan: voor die jongen maakt het niet uit of het islamitische gekken of andere criminelen zijn. En voor mij ook niet.

-=EXCALIBUR=-
3 juni 2008, 13:59
Wat een giller van formaat zeg "al-Qaida" of" Osama bin Laden" gestraft worden,voor wanneer is dat zeg :lol:
Met een beetje goodwill moet dat lukken ;-)

Derk de Tweede
3 juni 2008, 14:34
Er is geen verschil tussen al-Qaida of gewone Iraakse criminelen.
Allebei zeer verwerpelijke groeperingen.

Sodomis
3 juni 2008, 14:58
Er is geen verschil tussen al-Qaida of gewone Iraakse criminelen.
Allebei zeer verwerpelijke groeperingen.

Dat sterk staaltje zwart/wit denken in acht genomen,
Kan je gerust ook hetzelfde zeggen over de Nazi's & de gemiddelde Vlaamsblokker. :-D

Ik neem geen enkel persbericht meer serieus waarin Al Qaida & Irak worden genoemd. Pure oorlogspropaganda...
Volgens mij is dit een burgeroorlog pur-sang tussen soenieten & sjiiten.

Derk de Tweede
3 juni 2008, 15:00
Dat sterk staaltje zwart/wit denken in acht genomen,
Kan je gerust ook hetzelfde zeggen over de Nazi's & de gemiddelde Vlaamsblokker. :-D

Ik neem geen enkel persbericht meer serieus waarin Al Qaida & Irak worden genoemd. Pure oorlogspropaganda...
Volgens mij is dit een burgeroorlog pur-sang tussen soenieten & sjiiten.

Die dus door diverse groeperingen worden gesteund.

Lamme Goedzak
3 juni 2008, 15:03
Ik verdedig niemand. En het "begrijpend lezen" lijkt me eerder uw probleem.
Dat het kind gedood is, is wel duidelijk. Alleen niet door wie. Hoewel dat
het in dit geval

Dat zou dus zijn. Waarom dat zo zou zijn, staat er niet bij, noch waarop men zich baseert om ervan uit te gaan dat het geen criminelen zijn die losgeld eisen.

Beginnen schelden op de islam omdat een kind door fanatici "zou zijn gedood", heet jumping to conlusions.


de 'zou' slaat terug op het bericht van het Iraaks Persbureau.
Verder niet te veel achter zoeken.
Pas op hé, het kan zijn dat ik weer conclusions jump? ;)

ministe van agitatie
3 juni 2008, 15:46
de 'zou' slaat terug op het bericht van het Iraaks Persbureau.
Verder niet te veel achter zoeken.

Dus zeker geen verregaande conclusies uit trekken. Da's al wat ik wou aantonen.

goodwill
3 juni 2008, 15:48
Wat een giller van formaat zeg "al-Qaida" of" Osama bin Laden" gestraft worden,voor wanneer is dat zeg :lol:
heb je liever dat de daders vrij rondlopen ? schoon

we beginnen je te kennen, na een dagje ...

Ambiorix
3 juni 2008, 16:03
Zie, o zie, de "bevrijding" van Irak begint z'n vruchten af te werpen! leve de USA!

oei.. foute topic precies.

lombas
3 juni 2008, 16:09
Dat Al-Quadië is wel een machtig land precies. Overal hebben die milities, ontvoeringspogingen, legerkampen, invloed tot presidenten toe ...

Net als de VS!

Oei ... foute topic.

circe
3 juni 2008, 16:29
Zie, o zie, de "bevrijding" van Irak begint z'n vruchten af te werpen! leve de USA!

oei.. foute topic precies.

tja nu doen ze het stuk per stuk.
Saddam deed het dorp per dorp.

illwill
3 juni 2008, 17:14
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF03062008_076

Maar het zijn de amerikanen die het verkloten e.

-=EXCALIBUR=-
3 juni 2008, 17:49
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF03062008_076

Maar het zijn de amerikanen die het verkloten e.
Ziekelijk. :evil:


In dezelfde wijk schoten onbekenden dinsdag een elfjarige jongen dood toen die de school verliet.

illwill
3 juni 2008, 18:44
Ziekelijk. :evil:

Idd, dat je de amerikanen haat met al wat je hebt e, ok, maar waarom je dan onschuldige kinderen vermoord...dit zijn 2 verschillende dingen in mijn ogen hoor. Als er iemand een uitleg heeft hoe deze 2 samen komen...

Sodomis
4 juni 2008, 00:32
dit zijn 2 verschillende dingen in mijn ogen hoor. Als er iemand een uitleg heeft hoe deze 2 samen komen...

De Soenieten schieten een Sjiitische 11-jarige dood.
De Sjiiten hangen een 11-jarige soeniet op, misschien?

Oog om oog, tand om tand...

Ik denk dat de Amerikanen & de Britten daar maar best oprotten;
tzou veel beter zijn dat de VN daar een politiemacht van Moslims zou plaatsen om de partijen uit elkaar te houden...

willem1940NLD
4 juni 2008, 02:59
Hoe betrouwbaar is (of lijkt) het startbericht van deze draad?

illwill
4 juni 2008, 11:09
De Soenieten schieten een Sjiitische 11-jarige dood.
De Sjiiten hangen een 11-jarige soeniet op, misschien?

Oog om oog, tand om tand...

Ik denk dat de Amerikanen & de Britten daar maar best oprotten;
tzou veel beter zijn dat de VN daar een politiemacht van Moslims zou plaatsen om de partijen uit elkaar te houden...

Je moet het toch maar kunnen...als ze mijn kinderen zouden neerknallen zou ik de daders wel kunnen laten afzien maar om dan maar andere kinderen af te knallen? Dat zou er bij mij toch niet inkomen als idee.

Lamme Goedzak
4 juni 2008, 11:26
Hoe betrouwbaar is (of lijkt) het startbericht van deze draad?

ja ok, het komt uit Het Laagste Nieuws...

willem1940NLD
4 juni 2008, 11:40
Ik kan middels trefwoorden hierover niets vinden op Net; blijf er rekening mee houden dat het bericht vals kan zijn.

Hrafnar
4 juni 2008, 12:04
Ik kan middels trefwoorden hierover niets vinden op Net; blijf er rekening mee houden dat het bericht vals kan zijn.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2008/06/jongetje_verhangen_door_extrem.html

willem1940NLD
4 juni 2008, 12:16
Wel, misschien klopt het bericht in zoverre, dat er een kind gruwelijk is vermoord.

Ook best mogelijk dat daar veel moslims wonen.

Einde van bericht: vaker ontvoeringen door CRIMINELEN ginds, voor losgeld.

In de berichttitel zijn wellicht vrijmoedig wat dingen samengetrokken, want ik zou het gericht vermoorden van kinderen niet weten te relateren aan koran of islam; traditioneel eerder, in "oorlog": buitgemaakte kinderen adopteren.

Lof der Zotheid
4 juni 2008, 12:23
Je moet het toch maar kunnen...als ze mijn kinderen zouden neerknallen zou ik de daders wel kunnen laten afzien maar om dan maar andere kinderen af te knallen? Dat zou er bij mij toch niet inkomen als idee.

Gij zijt dan ook geen fanatieke moslim.

willem1940NLD
4 juni 2008, 12:27
Gij zijt dan ook geen fanatieke moslim.Ik denk niet dat zoiets er in dit geval mee te maken heeft; recht is recht en krom is krom.