PDA

View Full Version : borstvoeding op 8j.


morgen
11 juni 2008, 00:47
http://youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74

Kim
11 juni 2008, 12:39
Wtf? 8O

Komaan zeg, dat is gewoon ziek!

Derk de Tweede
11 juni 2008, 12:43
Wordt soms in Africa gedaan om de eerste ovulatie na een geboorte uit te stellen.
Een zogende vrouw is meestal onvruchtbaar!
Maar hier zal dat zeker niet van toepassing zijn.

job
11 juni 2008, 13:07
human nature

Anna List
11 juni 2008, 13:14
haha lol

filmpje met jongetjes was er wellicht zelfs voor hen over ;-)

morgen
11 juni 2008, 13:24
Wordt soms in Africa gedaan om de eerste ovulatie na een geboorte uit te stellen.
Een zogende vrouw is meestal onvruchtbaar!
Maar hier zal dat zeker niet van toepassing zijn.

mja, als 'anticonceptiemiddel' vind ik dat nog iets anders.

job
11 juni 2008, 13:38
human nature

duveltje382
11 juni 2008, 13:39
Idd laat de natuur zijn gang maar gerust gaan hoor ,ik begrijp Kim haar reactie gewoonweg niet :roll:

Kim
11 juni 2008, 13:43
Idd laat de natuur zijn gang maar gerust gaan hoor ,ik begrijp Kim haar reactie gewoonweg niet :roll:

Jij bent dus van mening dat het perfect normaal is dat kinderen van 8 (!) nog aan de borst van hun moeder hangen???

Ik vind dat ziek, echt ziek!

Kim
11 juni 2008, 13:43
Dat je als moeder zoiets kunt toelaten begrijp ik echt niet!

lantjes
11 juni 2008, 13:54
8O'k heb dat al horen vertellen van mannen van +/- 30.....of was het enkel "om eens te proeven"?8O (ni naar mij kijken hé...'k heb nog nooit een zogende vriendin gehad...)

Derk de Tweede
11 juni 2008, 13:56
8O'k heb dat al horen vertellen van mannen van +/- 30.....of was het enkel "om eens te proeven"?8O (ni naar mij kijken hé...'k heb nog nooit een zogende vriendin gehad...)

Het smaakt ook helemaal niet lekker, net suikermelk!

duveltje382
11 juni 2008, 14:00
Dat je als moeder zoiets kunt toelaten begrijp ik echt niet!

Waarom niet Kim zeg dan wat er juist fout aan is,het heeft dan ook veel te maken met gevoelens van dat kind,die moeder verdient bij mij zelfs een dikke vette pluim
Kinderen hebben moeder en vader liefde nodig,maar nu ga maar lekker werken met zen twee en laat het kind maar over aan derde,das juist opvoeden
Ik had hier iemand op het forum belooft dat ik deze gebreken van de tijd zou aantonen,wel dat is er al eentje van zé

Kim
11 juni 2008, 14:04
Waarom niet Kim zeg dan wat er juist fout aan is,het heeft dan ook veel te maken met gevoelens van dat kind,die moeder verdient bij mij zelfs een dikke vette pluim
Kinderen hebben moeder en vader liefde nodig,maar nu ga maar lekker werken met zen twee en laat het kind maar over aan derde,das juist opvoeden
Ik had hier iemand op het forum belooft dat ik deze gebreken van de tijd zou aantonen,wel dat is er al eentje van zé

Er is niets mis mee om je kind borstvoeding te geven. Er is wel iets fundamenteel mis als je je kind op haar 8 jaar nog borstvoeding geeft.

Hoe lang gaat ze er nog mee doorgaan, die moeder? Tot haar kind zestien is misschien??? 8O

Neen, ik vind dat erover gaan en ik vind het zeker geen vorm van moederliefde.

manta
11 juni 2008, 14:11
Waarom niet Kim zeg dan wat er juist fout aan is,het heeft dan ook veel te maken met gevoelens van dat kind,die moeder verdient bij mij zelfs een dikke vette pluim
Kinderen hebben moeder en vader liefde nodig,maar nu ga maar lekker werken met zen twee en laat het kind maar over aan derde,das juist opvoeden
Ik had hier iemand op het forum belooft dat ik deze gebreken van de tijd zou aantonen,wel dat is er al eentje van zé

Komaan duveltje , die klein is 8 jaar 8O ...

't Lijkt me in dit soort gevallen eerder een stoornis bij de moeder te zijn ... Mss kan ze dat niet missen om zich op die manier toch belangrijk te vinden of zo .
Of het voor de kinderen een goed idee is betwijfel ik ook , om de voedingsstoffen is het hen niet te doen , en op die leeftijd zijn er al wel andere manieren om moederliefde te ontvangen ...
Kortom , 't mens is gewoon geflipt :?

duveltje382
11 juni 2008, 14:19
Komaan duveltje , die klein is 8 jaar 8O ...

't Lijkt me in dit soort gevallen eerder een stoornis bij de moeder te zijn ... Mss kan ze dat niet missen om zich op die manier toch belangrijk te vinden of zo .
Of het voor de kinderen een goed idee is betwijfel ik ook , om de voedingsstoffen is het hen niet te doen , en op die leeftijd zijn er al wel andere manieren om moederliefde te ontvangen ...
Kortom , 't mens is gewoon geflipt :?

Hier gaat het meer over het idee om nog echt moeder te zijn,en geen overgestresseerde vrouw die alles probeert uit haar carrière te halen ten kosten van de kinderen zoals nu het geval is meestal
Ik vond het idd ook wel raar als ik het filmpje bekeek,maar ik begrijp het wel

duveltje382
11 juni 2008, 14:22
Even dit nog ook dit vind ik kindermishandeling als moeder en vader geen tijd hebben voor hun eigen kinderen,en deze laten opvoeden door derde :evil:

lantjes
11 juni 2008, 14:38
het gat in de markt...? :-D

34465

morgen
11 juni 2008, 14:51
stopt ge normaal ni ongeveer wanneer het kind tandjes begint te krijgen ofzo? :)

duveltje382
11 juni 2008, 14:52
stopt ge normaal ni ongeveer wanneer het kind tandjes begint te krijgen ofzo? :)
Mss voor sommige vrouwen nog leuk hé :-P

morgen
11 juni 2008, 14:54
Mss voor sommige vrouwen nog leuk hé :-P

Mja, ik heb zelfs eens gehoord over vrouwen die orgasmes krijgen van borstvoeding geven...

Dronkoers
11 juni 2008, 17:22
Jij bent dus van mening dat het perfect normaal is dat kinderen van 8 (!) nog aan de borst van hun moeder hangen???

Ik vind dat ziek, echt ziek!

Op die leeftijd moesten ze al eens zat geweest zijn! ;-)

Dronkoers
11 juni 2008, 17:25
Trouwens, hoe komt het dat nu niemand iets zegt over "pedofilie"?

Derk de Tweede
11 juni 2008, 17:27
Trouwens, hoe komt het dat nu niemand iets zegt over "pedofilie"?

Jij begint erover!

Dit is gewoon zo'n super alpha-moeder die in de Flair gelezen heeft dat borstvoeding goed voor het gebit is!

Scherven A. Mok
11 juni 2008, 18:57
Zolang papa het maar niet met zijn lepel probeert lijkt het me leven en laten leven tot degelijk onderzoek kan bewijzen dat het voor de kinderen nadelig is.

Jazeker
11 juni 2008, 19:17
http://youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74

8O8O8O


Meer kan ik daarover niet kwijt... echt 8O

duveltje382
11 juni 2008, 19:21
8O8O8O


Meer kan ik daarover niet kwijt... echt 8O

Das dan ook een bericht waar je lang moet over na denken,het heeft vele zijden waar je het kan in plaatsen...

Linkse Vogel
11 juni 2008, 19:27
Er is niets mis mee om je kind borstvoeding te geven. Er is wel iets fundamenteel mis als je je kind op haar 8 jaar nog borstvoeding geeft.

Hoe lang gaat ze er nog mee doorgaan, die moeder? Tot haar kind zestien is misschien??? 8O

Neen, ik vind dat erover gaan en ik vind het zeker geen vorm van moederliefde.

Maar daar is toch niets mis mee... Ik krijg ook nog borstvoeding!

duveltje382
11 juni 2008, 19:29
Maar daar is toch niets mis mee... Ik krijg ook nog borstvoeding!
Knap,leg uit AUB :-P

Linkse Vogel
11 juni 2008, 19:35
Knap,leg uit AUB :-P

te mo voe te lahhen :-) Te mo e hraptsjen :-P

berre
11 juni 2008, 19:52
te mo voe te lahhen :-) Te mo e hraptsjen :-Pdie malle linkse vogel toch

duveltje382
11 juni 2008, 19:53
die malle linkse vogel toch
Toch nen toffe gast hé ;-)

BigF
12 juni 2008, 11:36
Hier zijn ze nog geen acht jaar maar toch...

http://img141.imageshack.us/img141/4855/lolwhatsthisgx5.jpg

manta
12 juni 2008, 11:50
Zolang papa het maar niet met zijn lepel probeert lijkt het me leven en laten leven tot degelijk onderzoek kan bewijzen dat het voor de kinderen nadelig is.

Hmmm... Maar wanneer is't bewezen hé ??? :?
http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/2148686/DiaperforEhow-main_Full.jpghttp://blogs.knoxnews.com/knx/young/archives/diaper2.jpg

abou Anis
12 juni 2008, 11:51
http://www.youtube.com/watch?v=l8orUaCJ0GY

Derk de Tweede
12 juni 2008, 15:14
Mja, ik heb zelfs eens gehoord over vrouwen die orgasmes krijgen van borstvoeding geven...
incest! :evil: