PDA

View Full Version : 4-1: Moet Vlaanderen Nederland koloniseren en zijn voetbalploeg opeisen?


C2C
13 juni 2008, 21:40
Ik heb niks met Hollanders omdat ze meer van Vlamingen verschillen dan pakweg Papoeas of Birmezen.

Maar louter omwille van de geografische nabijheid van die natie, en omdat ze een interessante voetbalploeg heeft, wil ik kolonisering nog wel overwegen.

Moeten onze 90 millimeter-kanonnen in gereedheid worden gebracht?

Derk de Tweede
13 juni 2008, 21:41
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.

http://www.unibind.com/dealers/NED-dealers/images/nederland_vlag.gif

evilbu
13 juni 2008, 21:42
Ik heb niks met Hollanders omdat ze meer van Vlamingen verschillen dan pakweg Papoeas of Birmezen.

Maar louter omwille van de geografische nabijheid van die natie, en omdat ze een interessante voetbalploeg heeft, wil ik kolonisering nog wel overwegen.

Moeten onze 90 millimeter-kanonnen in gereedheid worden gebracht?

http://www.monsterevo.co.uk/Non%20Car%20Pics/tumbleweed.jpg

Daimanta
13 juni 2008, 21:49
Het moderne Belgische leger:

http://img201.imageshack.us/img201/3446/gendarmerieversctenuefy0.jpg

:D

Zwartengeel
13 juni 2008, 21:54
Ik heb niks met Hollanders omdat ze meer van Vlamingen verschillen dan pakweg Papoeas of Birmezen.

Maar louter omwille van de geografische nabijheid van die natie, en omdat ze een interessante voetbalploeg heeft, wil ik kolonisering nog wel overwegen.

Moeten onze 90 millimeter-kanonnen in gereedheid worden gebracht?

Fantastische kontendraaierij-draad van de man die vond dat Vlaanderen maar beter een Frans departement werd.

Hrafnar
13 juni 2008, 22:09
Fantastische kontendraaierij-draad van de man die vond dat Vlaanderen maar beter een Frans departement werd.
2 ^

Dronkoers
13 juni 2008, 22:12
Voetvbal is en blijft boor seuten, maar de frane hebbe een pak van hun broek gekregen :cheer:

Zwartengeel
13 juni 2008, 22:18
Voetvbal is en blijft boor seuten, maar de frane hebbe een pak van hun broek gekregen :cheer:

Een baar zbelvauden in bovenzdaadne zni...

floppy
13 juni 2008, 22:20
Een baar zbelvauden in bovenzdaadne zni...

dne drnak....

Unie der Provinciën
13 juni 2008, 22:21
Voetvbal is en blijft boor seuten, maar de frane hebbe een pak van hun broek gekregen :cheer:

Je hebt toch niet stiekum een pintje gepakt om Neerlands overwinning op de Fransozen te vieren hee kul! Je klinkt een beetje....ja, hoe zal ik het noemen? Uh..''van de planeet'' ;)

MakingProgress
13 juni 2008, 22:22
de fransoozen hebbe ook serieuze zpelvouten gemaakt

MaGNiFiCaT
13 juni 2008, 22:39
Ik heb niks met Hollanders omdat ze meer van Vlamingen verschillen dan pakweg Papoeas of Birmezen.

Maar louter omwille van de geografische nabijheid van die natie, en omdat ze een interessante voetbalploeg heeft, wil ik kolonisering nog wel overwegen.

Moeten onze 90 millimeter-kanonnen in gereedheid worden gebracht?

Voor die voetbalploeg moet je het niet doen. Dit is maar een uiterst zeldzaam opflakkeringetje. Daarvoor moeten we onszelf niet verloochenen.

C2C
14 juni 2008, 00:25
Fantastische kontendraaierij-draad van de man die vond dat Vlaanderen maar beter een Frans departement werd.

Voetbal doet iets met een mens hé. Dat is precies de bedoeling.

Herr Oberst
14 juni 2008, 00:29
Voor die voetbalploeg moet je het niet doen

Nee, er zijn zo ook al genoeg redenen.

I amsterdam
14 juni 2008, 10:00
Voor die voetbalploeg moet je het niet doen. Dit is maar een uiterst zeldzaam opflakkeringetje. Daarvoor moeten we onszelf niet verloochenen.

Omdat de Vlaamse mietjes al 180 jaar kruipen voor hun Franse heersers,
moest het Nederlands elftal de Latino's wel een lesje leren.
Voor de Belgicisten komt dat hard aan ,dat begrijp ik. De grote afgang van La Grande Patrie ,gaat je niet in de koude kleren zitten.

Hrafnar
14 juni 2008, 10:19
Ik heb niks met Hollanders omdat ze meer van Vlamingen verschillen dan pakweg Papoeas of Birmezen.

Maar louter omwille van de geografische nabijheid van die natie, en omdat ze een interessante voetbalploeg heeft, wil ik kolonisering nog wel overwegen.

Moeten onze 90 millimeter-kanonnen in gereedheid worden gebracht?
Zelfs al zou je willen, dan zou je het niet eens kunnen:

Belgisch leger bijna zonder kogels

BRUSSEL - Het Belgisch leger heeft bijna geen kogels meer. Per militair zijn er gemiddeld nog maar enkele kogels.

Een recente bestelling voor 5 miljoen kogels stuitte op vormfouten. De aankoopprocedure moest overnieuw. Dat zorgt voor maandenlange vertraging in de aanvoer.

„Oorzaak is een uiterst secuur werkende inspecteur van financiën”, aldus een woordvoerster van de Belgische Defensie zaterdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. „Die mannen gaan inderdaad met een vergrootglas langs de order en hebben blijkbaar enkele vormfouten gevonden.”

Militairen meldden op sites dat het kogeltekort leidt tot gevaarlijke situaties in Afghanistan. Naar verluidt krijgen ze daar 215 patronen per persoon, terwijl ze er normaal over tweeduizend stuks beschikken.

België heeft 360 militairen gelegerd bij het vliegveld van Kabul en in Kunduz. Later dit jaar wordt dat aantal uitgebreid naar vijfhonderd.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/4230505/_Belgisch_leger_bijna_zonder_kogels__.html

Succes met de inval C2C. Probeer het maar met stokken en stenen in plaats van die compleet waardeloos geworden 90 millimeterkanonnekes.

toccata
14 juni 2008, 10:28
Succes van Oranje doet Kruidvat de das om
De excuses van drogisterijketen Kruidvat voor de online EK-actie, waarbij korting werd gegeven op televisieschermen, zijn onvoldoende. Dat stelt de Nederlandse Consumentenbond. De bond en Kruidvat onderhandelen momenteel over een 'redelijke' oplossing. Die moet binnen een week bekend zijn, zo zijn beide partijen overeengekomen.
100 euro korting per Oranjegoal
Voor elk Nederlands doelpunt gaf Kruidvat honderd euro korting op een lcd-scherm dat gewoonlijk voor 399 euro wordt verkocht. Door de 3-0 winst van Oranje tegen Italië kostten de schermen uiteindelijk nog maar 99 euro. De website van Kruidvat werd bezocht door honderdduizenden bezoekers en lag direct na de wedstrijd een uur plat.

Amper 250 tv's in voorraad
De Consumentenbond heeft naar eigen zeggen veel klachten van leden ontvangen over deze actie. Niet alleen was de website tijdelijk onbereikbaar, ook bleek Kruidvat maar 250 beeldschermen in voorraad te hebben. De bond vindt dat de drogist onvoldoende rekening heeft gehouden met de mogelijk grote belangstelling voor goedkope lcd-schermen tijdens het EK. Zeker omdat de keten klanten massaal 'lekker' heeft gemaakt.

Kruidvat was vanochtend niet bereikbaar voor commentaar. (novum/eb)

:-D hier hoeft kruidvat Belgie alvast geen schrik van te hebben

Cisalpina
14 juni 2008, 10:55
Ik heb niks met Hollanders omdat ze meer van Vlamingen verschillen dan pakweg Papoeas of Birmezen.

Maar louter omwille van de geografische nabijheid van die natie, en omdat ze een interessante voetbalploeg heeft, wil ik kolonisering nog wel overwegen.

Moeten onze 90 millimeter-kanonnen in gereedheid worden gebracht?

Niet zo slecht. En in ruil: als de Nederlanders Vlamingen worden, dan winnen ze ook eens 10 voor taal.

MakingProgress
14 juni 2008, 12:24
:-D hier hoeft kruidvat Belgie alvast geen schrik van te hebben

Nee, maar hebben ze wel 5 miljoen kogels in voorraad ? :lol:

Jazeker
14 juni 2008, 12:26
Voetvbal is en blijft boor seuten, maar de frane hebbe een pak van hun broek gekregen :cheer:

Het was nen toffen avond precies :D

Jazeker
14 juni 2008, 12:27
Fantastische kontendraaierij-draad van de man die vond dat Vlaanderen maar beter een Frans departement werd.

^2

Dronkoers
14 juni 2008, 12:30
Het was nen toffen avond precies :D

:-P

De ochtend was weliswaar wat minder ;-)

Jazeker
14 juni 2008, 12:37
:-P

De ochtend was weliswaar wat minder ;-)

Om hoe laat zijt ge weer weg? :D

Dronkoers
14 juni 2008, 12:40
Om hoe laat zijt ge weer weg? :D

Ik ben al in zware onderhandeling: deze middag is het schieting ;-)

Jazeker
14 juni 2008, 12:41
En ik maar wassen, afwassen en shoppen :(

Dronkoers
14 juni 2008, 12:43
En ik maar wassen, afwassen en shoppen :(

Troost u, morgen ga ik de wc en de douche kuisen...als ik op tijd wakker ben :-P

Dronkoers
14 juni 2008, 12:43
Ik ben al in zware onderhandeling: deze middag is het schieting ;-)

Wijziging van plannen: om half 3 vetrekken we naar "de Rots" ;-)

liberalist_NL
14 juni 2008, 14:04
Jongens, het eindresultaat tekent zich af.

NE-DER-LAND KAM-PI-OEN! :-D

http://3dflags.com/art/comps/nld0001/3dflags_nld0001-0003a.gif

Weezer
14 juni 2008, 14:18
:-P

De ochtend was weliswaar wat minder ;-)

²

Ben maar niet meer op het forum verschenen...

Jazeker
14 juni 2008, 15:11
²

Ben maar niet meer op het forum verschenen...

Jammer. Je was geweldig vorige keer :D

Weezer
14 juni 2008, 16:07
Jammer. Je was geweldig vorige keer :D

Nou, eerlijk gezegd heb ik geen drupel gedronken gisteren. Maar ik was pas om 1u thuis en moest er om 6u weer uit :( Ik heb de wedstrijd gekeken bij vrienden in Rotterdam moest weer terugrijden naar Zeeland...

PimFortuyn
14 juni 2008, 16:17
Nou, eerlijk gezegd heb ik geen drupel gedronken gisteren. Maar ik was pas om 1u thuis en moest er om 6u weer uit :( Ik heb de wedstrijd gekeken bij vrienden in Rotterdam moest weer terugrijden naar Zeeland...

Wat sneu voor je. Ik heb anders de wedstrijd wel met een half oog kunnen zien met een lekker biertje derbij. Heb je wel nodig op zo'n moment, niet?

We worden Europees kampioen! Wat ik je brom. :)

Ik ga me dringend eens zo'n brul-shirt moeten kopen, hoewel dat ergens niet samen gaat met mijn gevoel voor eigenwaarde.

Weezer
14 juni 2008, 16:26
Wat sneu voor je. Ik heb anders de wedstrijd wel met een half oog kunnen zien met een lekker biertje derbij. Heb je wel nodig op zo'n moment, niet?

We worden Europees kampioen! Wat ik je brom. :)

Ik ga me dringend eens zo'n brul-shirt moeten kopen, hoewel dat ergens niet samen gaat met mijn gevoel voor eigenwaarde.

Was u niet overleden? 8O

Jazeker
14 juni 2008, 16:49
Was u niet overleden? 8O

Lopen hier geen mensen rond met Che avatars? Die is ook al dood, dacht ik.

Jazeker
14 juni 2008, 16:50
En gezien de tijd dat hij al dood is, zou dat van dat halve oog wel eens waar kunnen zijn. :?

MaGNiFiCaT
14 juni 2008, 18:24
Omdat de Vlaamse mietjes al 180 jaar kruipen voor hun Franse heersers,
moest het Nederlands elftal de Latino's wel een lesje leren.
Voor de Belgicisten komt dat hard aan ,dat begrijp ik. De grote afgang van La Grande Patrie ,gaat je niet in de koude kleren zitten.

Kijk, de Katholieke Vlamingen kozen er 180 jaren geleden voor om met Katholieke Franstalige gelijkgezinden samen te werken ipv zich te laten knechten door die vreselijke mieterige Hollandse protestanten. Wat een vreselijke schande was me dat?!?!?

Wat de hele voetbalsituatie van vandaag nu betekent is dat jullie Hollanders bewezen hebben: niet dat jullie géén mietjes zijn, dat zijn jullie wel, maar dat mietjes bij momenten ook wel eens hun mannetje kunnen staan. T'is een grote uitzondering, dus geniet er maar van, nu de gelegenheid er is.:-)

stropdrager
14 juni 2008, 18:51
Was u niet overleden? 8O

Na de goede prestaties van Oranje, is hij verrezen.

Weezer
14 juni 2008, 19:05
Na de goede prestaties van Oranje, is hij verrezen.

Om het met Wilders te zeggen: het moet niet gekker worden.

robert t
14 juni 2008, 19:14
Ik ben al in zware onderhandeling: deze middag is het schieting ;-)Liggende of staande wip?

robert t
14 juni 2008, 19:27
Kijk, de Katholieke Vlamingen kozen er 180 jaren geleden voor om met Katholieke Franstalige gelijkgezinden samen te werken ipv zich te laten knechten door die vreselijke mieterige Hollandse protestanten. Wat een vreselijke schande was me dat?!?!?

Wat de hele voetbalsituatie van vandaag nu betekent is dat jullie Hollanders bewezen hebben: niet dat jullie géén mietjes zijn, dat zijn jullie wel, maar dat mietjes bij momenten ook wel eens hun mannetje kunnen staan. T'is een grote uitzondering, dus geniet er maar van, nu de gelegenheid er is.:-)Ten eerste hadden de katholieke Vlamingen met de afscheuring niks te maken en ten tweede waren de katholieke Franstaligen waarover je het hebt feitelijk een bende Frans crapuul, het uitschot dat afstamde van de Franse revolutionairen van 1789. Enige kennis van de geschiedenis zou je niet misstaan, Belgicistisch mietje.