PDA

View Full Version : Voor Turkse Nederlander!


Derk de Tweede
15 juni 2008, 21:54
Gefeliciteerd met het behalen van de overwinning!
Maar niet te lang claxonneren, de kinderen slapen al!

floppy
15 juni 2008, 21:58
Gefeliciteerd met het behalen van de overwinning!
Maar niet te lang claxonneren, de kinderen slapen al!

Jij bent eerst. Ik had bijna een draad gemaakt "voor Nederlandse Turken" (en Vlaamse ook natuurlijk!!!!) Een welgemeende!!!:-):-):-)

Derk de Tweede
15 juni 2008, 22:05
Jij bent eerst. Ik had bijna een draad gemaakt "voor Nederlandse Turken" (en Vlaamse ook natuurlijk!!!!) Een welgemeende!!!:-):-):-)


Zie je het voor je:
Finale Oranje - Turkije!

floppy
15 juni 2008, 22:15
Zie je het voor je:
Finale Oranje - Turkije!

Ik weet zelfs al de uitslag!!

Weezer
15 juni 2008, 22:25
Is het daar ook zo'n lawijt? :evil:

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 00:05
edit dubbel

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 00:07
Dank je wel Derk. Het was een geweldige wedstrijd. Ik heb heel even getoeterd. Ik kon me even niet inhouden door het verloop van de wedstrijd. Vandaag had ik mijn Turkije shirt aan. Dinsdag trek ik weer mijn Oranje shirt aan. Voor mij is het een geweldig toernooi tot nu toe. Nederland heeft Italie en Frankrijk van het matje gespeeld met subliem voetbal (subliem beschrijft het niet goed volgens mij). Turkije heeft in twee dramatische wedstrijden de kwartfinales gehaald. Als je een zwak hart hebt moet je niet naar wedstrijden van Turkije kijken.

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 00:08
Jij bent eerst. Ik had bijna een draad gemaakt "voor Nederlandse Turken" (en Vlaamse ook natuurlijk!!!!) Een welgemeende!!!:-):-):-)
Dank je wel floppy.

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 00:09
Zie je het voor je:
Finale Oranje - Turkije!
Ik hoop dat dat niet gebeurt. Als het wel gebeurt dan hoop ik dat we allemaal samen feest kunnen en elkaar kunnen troosten als dat nodig is.

Derk de Tweede
16 juni 2008, 08:48
Dank je wel Derk. Het was een geweldige wedstrijd. Ik heb heel even getoeterd. Ik kon me even niet inhouden door het verloop van de wedstrijd. Vandaag had ik mijn Turkije shirt aan. Dinsdag trek ik weer mijn Oranje shirt aan. Voor mij is het een geweldig toernooi tot nu toe. Nederland heeft Italie en Frankrijk van het matje gespeeld met subliem voetbal (subliem beschrijft het niet goed volgens mij). Turkije heeft in twee dramatische wedstrijden de kwartfinales gehaald. Als je een zwak hart hebt moet je niet naar wedstrijden van Turkije kijken.

Die Tsjechen hebben een enorme tactische fout gemaakt: verdedigen ipv aanvallen.
En Portugal met zijn B-team: Schande!

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 12:21
Die Tsjechen hebben een enorme tactische fout gemaakt: verdedigen ipv aanvallen.
En Portugal met zijn B-team: Schande!

Turkije had goed gewisseld en Tsjechie had verkeerd gewisseld. Het was wel een geweldige wedstrijd om te zien.

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 12:23
Beste wedstrijden:
Nederland - Italie
Nederland - Frankrijk

meest spectaculaire wedstrijden:
Turkije - Zwitserland
Turkije - Tsjechie

Nederland heeft zonder enige twijfel de beste ploeg van het EK. Ik verwacht dat Nederland doorstoomt naar de titel en over iedereen heen walst.

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 12:23
Vrijdag had ik trouwens mijn Oranje shirt aan in het cafe :) Nadat Oranje gewonnen had heb ik ook rond zitten toeteren.

Derk de Tweede
16 juni 2008, 12:39
De overwinning op Frankrijk deed me meer dan genoeg!
Is belangrijker dan het winnen van de EK!

lantjes
16 juni 2008, 13:26
Zie je het voor je:
Finale Oranje - Turkije!

De nieuwe derby der lage landen....8O

circe
16 juni 2008, 13:34
Vrijdag had ik trouwens mijn Oranje shirt aan in het cafe :) Nadat Oranje gewonnen had heb ik ook rond zitten toeteren.

ha ok! dan is het goed!

Normaal spreek ik niet meer tegen mensen die voor het verkeerd land supporteren. Maar als ge het zo doet dan gaat het ermee door. Uiteindelijk supporteren wij ook (node) voor Oranje omdat wij toch nooit mogen meespelen.

Toch nog altijd opmerkelijk dat het turkse hemd nog altijd nader is dan de hollandse rok zo te zien;

Let op: in moeilijke tijden staat er de doodstraf op desertie! :wink:

Anna List
16 juni 2008, 13:34
Jij bent eerst. Ik had bijna een draad gemaakt "voor Nederlandse Turken" (en Vlaamse ook natuurlijk!!!!) Een welgemeende!!!:-):-):-)


yup ene van flip kowlier...die Turken hebben in dit tornooi toch niks te zoeken zeker !?

stoemme tsjechen :roll:

Anna List
16 juni 2008, 13:36
ha ok! dan is het goed!

Normaal spreek ik niet meer tegen mensen die voor het verkeerd land supporteren. Maar als ge het zo doet dan gaat het ermee door. Uiteindelijk supporteren wij ook (node) voor Oranje omdat wij toch nooit mogen meespelen.

Toch nog altijd opmerkelijk dat het turkse hemd nog altijd nader is dan de hollandse rok zo te zien;

Let op: in moeilijke tijden staat er de doodstraf op desertie! :wink:


ola, ik stemde altijd al voor oranje hoor, ook als de duiveltjes meededen.

mijn nederlandse vlag ligt al klaar voor de volgende wedstrijd !

filosoof
16 juni 2008, 13:37
Jij bent eerst. Ik had bijna een draad gemaakt "voor Nederlandse Turken" (en Vlaamse ook natuurlijk!!!!) Een welgemeende!!!:-):-):-)Alsof mensen een verdienste hebben aan het gegeven dat in het land van hun voorouders 11 man te vinden zijn die beter sjotten dan 11 man uit één of meer andere landen?:-o:-o

vlijmscherp
16 juni 2008, 13:38
ook bij ons waren gisteren toeterende wagens. ook het gescandeer hebben we lang gehoord.

Derk de Tweede
16 juni 2008, 13:38
ola, ik stemde altijd al voor oranje hoor, ook als de duiveltjes meededen.

mijn nederlandse vlag ligt al klaar voor de volgende wedstrijd !

Is het waar dat Antwerpen ook een beetje oranje is ?
Van Gent en Brugge wist ik dat al.

Anna List
16 juni 2008, 13:38
:pom: Anna woont in een dode witte wijk :pom:

Anna List
16 juni 2008, 13:40
Is het waar dat Antwerpen ook een beetje oranje is ?
Van Gent en Brugge wist ik dat al.

tuurlijk ! Antwerpen is helemaal Oranje !!!

mocht die collabo van een Rubens er niet geleefd hebben, t had helemaal anders gelopen ;-)

filosoof
16 juni 2008, 13:41
ha ok! dan is het goed!

Normaal spreek ik niet meer tegen mensen die voor het verkeerd land supporteren. Let op: in moeilijke tijden staat er de doodstraf op desertie! :wink:
Heerlijk eenvoudig toch zulke zwart-wit visie over "juiste" en "verkeerde" landen (en er dan ook nog doodstraf bij sleuren(er staat een :wink: bij maar "al lachende zegt de zot ZIJN waarheid")
Valt me tegen van jou:-(

circe
16 juni 2008, 13:44
Heerlijk eenvoudig toch zulke zwart-wit visie over "juiste" en "verkeerde" landen (en er dan ook nog doodstraf bij sleuren(er staat een :wink: bij maar "al lachende zegt de zot ZIJN waarheid")
Valt me tegen van jou:-(

hoezo tegenvallen?
gij waart er toch zo'n voorstander van dat ze al die collabo's na WOII die voor het verkeerde land supporterden de kogel of tenminste levenslang voor hen en hun nazaten gaven?

Of hangt het er bij jou van af wat het verkeerde land is?

Dronkoers
16 juni 2008, 15:15
Ah? Doet Turkije mee? ;-)

Het is toch een Europees kampioenschap? :twisted:

Anna List
16 juni 2008, 15:17
Ah? Doet Turkije mee? ;-)

Het is toch een Europees kampioenschap? :twisted:

eindelijk nog iemand die zich daar vragen bij stelt

soit we zullen ze wel in de pan hakken die turken

am richtigen Moment

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 19:18
Ik heb wat Nederlandse discussiesites bezocht en het merendeel van de reacties zijn positief over het getoeter van de Turken en de meeste Nederlanders gunnen het de Turken vanwege de wijze waarop Turkije de wedstrijd gewonnen heeft. Ik vreesde de negatieve reacties op het getoeter maar gelukkig valt dat wel mee. Ik kan het best begrijpen als mensen zich boos maken om het getoeter. Veel Turken juichen ook voor Nederland maar ik vind dat ze dit explicieter moeten tonen.

Jazeker
16 juni 2008, 19:23
:pom: Anna woont in een dode witte wijk :pom:

Dode witte wijken :cheer:

eric v68
16 juni 2008, 20:23
Ik heb wat Nederlandse discussiesites bezocht .

welke ?

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 21:49
welke ?
fok

http://frontpage.fok.nl/nieuws/94044/-EK:-Spannende-ontknoping-in-poule-A.html

Voetbalzone:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=61784

Er zitten wel negatieve reacties bij maar het grootste deel is positief.

manta
16 juni 2008, 22:12
eindelijk nog iemand die zich daar vragen bij stelt

soit we zullen ze wel in de pan hakken die turken

am richtigen Moment

We ???
Zijn we al Nederlanders geworden ??? 8O

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 22:18
We ???
Zijn we al Nederlanders geworden ??? 8O
Of Duitsers (aangezien haar laatste zin in het Duits is)???

Maar misschien heeft Anna het over de Europeanen.

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 22:19
We ???
Zijn we al Nederlanders geworden ??? 8O

Jij bent al een Nederlander :)

manta
16 juni 2008, 22:30
Jij bent al een Nederlander :)

8O
Ikke ?????????


'k heb al voor minder met barkrukken gesmeten ... :evil:

Nu ja , dan haal ik me zo dadelijk wel een bal en een bamischijf uit de muur en ga ik gezellig om de hoek effe een heineken drinken ...:-(

Turkse Nederlander
16 juni 2008, 22:38
Nu ja , dan haal ik me zo dadelijk wel een bal en een bamischijf uit de muur en ga ik gezellig om de hoek effe een heineken drinken ...:-(

That's the spirit hahaha