PDA

View Full Version : Kogels Belgisch leger vrijwel op:


Derk de Tweede
16 juni 2008, 11:02
Belgische leger bijna zonder kogels

BRUSSEL - Het machtige Belgische leger heeft bijna geen kogels meer. Per militair zijn er gemiddeld nog maar enkele patronen. Een recente bestelling van 5 miljoen kogels stuitte door vertaalfouten op een fiasco. De aankoopprocedure moest overnieuw gedaan worden.

Militairen meldden op sites dat het kogeltekort leidt tot gevaarlijke situaties in Afghanistan. België heeft 360 militairen gelegerd bij het vliegveld van Kabul en in Kunduz.

Het ministerie van Defensie ontkent stellig dat militairen bij oefeningen onlangs ‘pang-pang’ moesten roepen.

Het was namelijk 'poef-paf-pang' :lol:

ANP

Jaani_Dushman
16 juni 2008, 11:08
Daar hebben wij Vlamen, gewapend met goedendag en riek, helemaal geen last van.

floppy
16 juni 2008, 11:11
Je hebt onze oprukkende tankbrigade nog niet gezien:

anubis
16 juni 2008, 11:13
Je komt achter, het nieuws werd gepropageerd door de (minuscule) liberale vakbond van het leger, die om de een of andere onbegrijpbare reden liever Flahaut hadden. Na onderzoek heeft het kabinet gezegd dat er nog voor twee jaar normale operaties voorraad ligt. En dat heb ik ook gehoord van mijn contacten. Much ado 'bout nothing.

Derk de Tweede
16 juni 2008, 11:21
Het Belgische ministerie raakte recent al in opspraak door de aankoop van pantserwagens met een verkeerd kanon. De achttien pantserwagens waren abusievelijk besteld met een 90 mm-loop. Geen enkel NAVO-land schiet met zulke lichte kanonnen.

Afbestellen van de order kon niet meer. Minister Pieter De Crem (Defensie) meldde zaterdag dat hij de pantserwagens, die 70 miljoen euro kosten, direct bij aankomst te koop zet.
Wellicht iets voor het toekomstige Waalse leger ?

Weezer
16 juni 2008, 11:30
Je hebt onze oprukkende tankbrigade nog niet gezien:

:rofl:

BigF
16 juni 2008, 11:36
En nu is er met de in allerhaast bestelde pijlen ook nog eens iets mis gelopen!
http://img255.imageshack.us/img255/8351/soldierru7.jpg

BigF
16 juni 2008, 11:39
Defensie ontkent dat er ook bij de bestelling van nieuwe uniformen iets mis gegaan is.
http://img391.imageshack.us/img391/6623/harnas20met20zwaard20zite7.jpg

lantjes
16 juni 2008, 11:40
Boodschap aan het voetvolk, Steek u bij vijandige situatie niet weg achter de dikke bomen, daar zitten de officieren....

Kunnen we "onze jongens" niet op cursus "stenen gooien" sturen bij de Palestijntjes?

BigF
16 juni 2008, 11:42
Tijdens dezelfde persconferentie gaf men toe dat het huidig model Leopard wel heel sterk afwijkt van het vorige maar om niet overhaast te reageren wacht men de resultaten van de tests in het veld af.
http://img386.imageshack.us/img386/3476/leopardfin20low20reshb3.jpg

Derk de Tweede
16 juni 2008, 11:49
Tijdens dezelfde persconferentie gaf men toe dat het huidig model Leopard wel heel sterk afwijkt van het vorige maar om niet overhaast te reageren wacht men de resultaten van de tests in het veld af.
http://img386.imageshack.us/img386/3476/leopardfin20low20reshb3.jpg

Mini Leopard IIIA
Dodelijker dan een seksbom!

Mitgard
16 juni 2008, 11:52
Hollandse soldaten schieten op eigen makkers

Bij gevechten met de Taliban in Deh Rawod schoten enkele zeer dappere Nederlandse militairen in januari per ongeluk op de eigen troepen. Daarbij kwamen twee Nederlandse militairen en twee Afghaanse bondgenoten om het leven. Een derde Nederlander raakte zwaargewond en verloor beide benen.

Het ministerie van Defensie constateerde eerder dat er wel procedurele fouten waren gemaakt tijdens de gevechten. Het OM laat weten dat 'bij geen van de gebeurtenissen is gebleken van individueel traceerbaar strafrechtelijk verwijtbare fouten, maar dat het misschien te maken zou kunnen hebben met het feit dat sommige militairen verblind waren door een fluo-oranje leopard tank.

De twee Nederlandse militairen die omkwamen bevonden zich tijdens de gevechten op een woning. Andere Nederlandse troepen meenden daar vijandelijk strijders te zien, of toch minstens een taverne waar je je eigen boterhammen niet mocht opeten.

Bij het gevecht waarbij de Nederlandse militair beide benen verloor, werd een aantal personen in het open veld waargenomen. Zij werden als vijandelijke strijders beschouwd en het vuur werd geopend.

Het ministerie van defensie overweegt nu om de nederlandse soldaten geen munitie meer te geven en hen voor de veiligheid van de eigen troepen gewoon 'pang pang' te laten roepen.

Mitgard
16 juni 2008, 11:58
oei, heb ik de sfeer verpest?

HAMC
16 juni 2008, 12:06
oei, heb ik de sfeer verpest?

Dat is wat we verwachten.

Anna List
16 juni 2008, 12:35
Hollandse soldaten schieten op eigen makkers

Bij gevechten met de Taliban in Deh Rawod schoten enkele zeer dappere Nederlandse militairen in januari per ongeluk op de eigen troepen. Daarbij kwamen twee Nederlandse militairen en twee Afghaanse bondgenoten om het leven. Een derde Nederlander raakte zwaargewond en verloor beide benen.

Het ministerie van Defensie constateerde eerder dat er wel procedurele fouten waren gemaakt tijdens de gevechten. Het OM laat weten dat 'bij geen van de gebeurtenissen is gebleken van individueel traceerbaar strafrechtelijk verwijtbare fouten, maar dat het misschien te maken zou kunnen hebben met het feit dat sommige militairen verblind waren door een fluo-oranje leopard tank.

De twee Nederlandse militairen die omkwamen bevonden zich tijdens de gevechten op een woning. Andere Nederlandse troepen meenden daar vijandelijk strijders te zien, of toch minstens een taverne waar je je eigen boterhammen niet mocht opeten.

Bij het gevecht waarbij de Nederlandse militair beide benen verloor, werd een aantal personen in het open veld waargenomen. Zij werden als vijandelijke strijders beschouwd en het vuur werd geopend.

Het ministerie van defensie overweegt nu om de nederlandse soldaten geen munitie meer te geven en hen voor de veiligheid van de eigen troepen gewoon 'pang pang' te laten roepen.

chauvinistischer en nationalistischer dan jij komen ze niet Mitgard ! :lol:

Anna List
16 juni 2008, 12:35
En nu is er met de in allerhaast bestelde pijlen ook nog eens iets mis gelopen!
http://img255.imageshack.us/img255/8351/soldierru7.jpg

gieren !!!

soldaat met gevoel voor humor 8O

Derk de Tweede
16 juni 2008, 12:37
Hollandse soldaten schieten op eigen makkers

Bij gevechten met de Taliban in Deh Rawod schoten enkele zeer dappere Nederlandse militairen in januari per ongeluk op de eigen troepen. Daarbij kwamen twee Nederlandse militairen en twee Afghaanse bondgenoten om het leven. Een derde Nederlander raakte zwaargewond en verloor beide benen.

Het ministerie van Defensie constateerde eerder dat er wel procedurele fouten waren gemaakt tijdens de gevechten. Het OM laat weten dat 'bij geen van de gebeurtenissen is gebleken van individueel traceerbaar strafrechtelijk verwijtbare fouten, maar dat het misschien te maken zou kunnen hebben met het feit dat sommige militairen verblind waren door een fluo-oranje leopard tank.

De twee Nederlandse militairen die omkwamen bevonden zich tijdens de gevechten op een woning. Andere Nederlandse troepen meenden daar vijandelijk strijders te zien, of toch minstens een taverne waar je je eigen boterhammen niet mocht opeten.

Bij het gevecht waarbij de Nederlandse militair beide benen verloor, werd een aantal personen in het open veld waargenomen. Zij werden als vijandelijke strijders beschouwd en het vuur werd geopend.

Het ministerie van defensie overweegt nu om de nederlandse soldaten geen munitie meer te geven en hen voor de veiligheid van de eigen troepen gewoon 'pang pang' te laten roepen.

Voel je je geroepen of persoonlijk gekwetst ?

Anna List
16 juni 2008, 12:37
Belgische leger bijna zonder kogels

BRUSSEL - Het machtige Belgische leger heeft bijna geen kogels meer. Per militair zijn er gemiddeld nog maar enkele patronen. Een recente bestelling van 5 miljoen kogels stuitte door vertaalfouten op een fiasco. De aankoopprocedure moest overnieuw gedaan worden.

Militairen meldden op sites dat het kogeltekort leidt tot gevaarlijke situaties in Afghanistan. België heeft 360 militairen gelegerd bij het vliegveld van Kabul en in Kunduz.

Het ministerie van Defensie ontkent stellig dat militairen bij oefeningen onlangs ‘pang-pang’ moesten roepen.

Het was namelijk 'poef-paf-pang' :lol:

ANP


nog niks veranderd dat ABL ...

ooit in opleiding op kamp een oefening gehad, ... de instructeur van dienst had graag gehad dat we "pang" riepen ipv te schieten met flodders uit zuinigheid

(t was in januari ... tegelijk hoorden we dat de vorige 'lichting' vuurwerk had moeten houden omdat de voorraden op moesten (dat was dan december uiteraard))

DaBlacky
16 juni 2008, 12:39
gieren !!!

soldaat met gevoel voor humor 8O

beangstigend...

Derk de Tweede
16 juni 2008, 12:43
nog niks veranderd dat ABL ...

ooit in opleiding op kamp een oefening gehad, ... de instructeur van dienst had graag gehad dat we "pang" riepen ipv te schieten met flodders uit zuinigheid

(t was in januari ... tegelijk hoorden we dat de vorige 'lichting' vuurwerk had moeten houden omdat de voorraden op moesten (dat was dan december uiteraard))

Ik ben een keer mijn Uzi kwijtgeraakt!
Heel stevige douw gekregen, hij lag nog in het bos.
Overgens was in de jaren '50 of '60 Nederland een aantal jeeps vergeten in een bekend Frans oefengebied. La Coutine of zoiets.

Mitgard
16 juni 2008, 12:44
Voel je je geroepen of persoonlijk gekwetst ?

ik ben niet nationalistisch of gekwetst of eender wat.
ik vind het alleen een beetje arrogant dat je als hollander op een belgisch forum continu zit te belgië-bashen en daarbij ook nog eens een hollands superioriteitsgevoel tentoonspreidt.

Anna List
16 juni 2008, 12:46
beangstigend...

lol !

Mitgard
16 juni 2008, 12:46
Voel je je geroepen of persoonlijk gekwetst ?

vind je dat niet grappig trouwens?

of kun je alleen om belgenmoppen lachen?

Anna List
16 juni 2008, 12:48
ik ben niet nationalistisch of gekwetst of eender wat.
ik vind het alleen een beetje arrogant dat je als hollander op een belgisch forum continu zit te belgië-bashen en daarbij ook nog eens een hollands superioriteitsgevoel tentoonspreidt.

ocharme

lees jij wel eens wat hier allemaal over 'ollanders' geschreven wt ???

ik vind een prikje terug af en toe wel gezond !

Anna List
16 juni 2008, 12:49
vind je dat niet grappig trouwens?

of kun je alleen om belgenmoppen lachen?

daar was niks grappig aan

jij was zodanig met je eigen Belgische gekrenktheid bezig dat je wellicht niet doorhad dat je met doden aan het spotten was ...


laag, heel laag ... maar niet grappig.

floppy
16 juni 2008, 12:49
vind je dat niet grappig trouwens?

of kun je alleen om belgenmoppen lachen?

haha, jij hebt heel lange tenen. Of je hebt je slokje azijn vandaag nog niet binnen...

Mitgard
16 juni 2008, 12:51
daar was niks grappig aan

jij was zodanig met je eigen Belgische gekrenktheid bezig dat je wellicht niet doorhad dat je met doden aan het spotten was ...


laag, heel laag ... maar niet grappig.

maak daar 'hollandse arrogantie' van.
belgië kan mij namelijk ook gestolen worden. maar daarom moet ik hollanders nog niet leuk vinden.

floppy
16 juni 2008, 12:51
Nieuw type kogels voor Belgisch leger!

Mitgard
16 juni 2008, 12:54
daar was niks grappig aan

jij was zodanig met je eigen Belgische gekrenktheid bezig dat je wellicht niet doorhad dat je met doden aan het spotten was ...


laag, heel laag ... maar niet grappig.

er zijn hier al 'humorischerwijs' doodswensen geuit aan kinderen, baby's omdat diens ouders toevallig van koninklijken bloede waren.
ik denk dat we het laagste dus al lang gehad hebben.

maarja, koningsbaby's guillotines en rattevergif toewensen is gr�*ppig natuurlijk.

Anna List
16 juni 2008, 12:55
maak daar 'hollandse arrogantie' van.
belgië kan mij namelijk ook gestolen worden. maar daarom moet ik hollanders nog niet leuk vinden.

bullshit, je bent stevig door de mand van de menselijkheid gegaan Mitgard ...


allez, morgen nen beteren dag !

Anna List
16 juni 2008, 12:57
er is zijn hier al 'humorischerwijs' doodswensen geuit aan kinderen, baby's omdat diens ouders toevallig van koninklijken bloede waren.
ik denk dat we het laagste dus al lang gehad hebben.

maarja, koningsbaby's guillotines en rattevergif toewensen is gr�*ppig natuurlijk.

uiteraard, want dat is volkomen fictie ...
nu dat rattevergif vond ik er ook over (als je denkt dat die van mij kwamen vergis je je dus), die guillotines dat heeft tenminste nog een royale relevantie

jij was aan het spotten met recent gesneuvelden ...

Mitgard
16 juni 2008, 12:58
bullshit, je bent stevig door de mand van de menselijkheid gegaan Mitgard ...




oh nee.
ik ben zo slecht hé.

Mitgard
16 juni 2008, 12:59
jij was aan het spotten met recent gesneuvelden ...

ja so what.

blij dat de topic om zeep is.

mission accomplished.

have a nice day.

Anna List
16 juni 2008, 13:02
oh nee.
ik ben zo slecht hé.


ik zou dat eerder zielig noemen

floppy
16 juni 2008, 13:04
ja so what.

blij dat de topic om zeep is.

mission accomplished.

have a nice day.

Om zeep? Verre van...

Landmacht experimenteert met nieuw type bom. SPECTACULAIR (http://www.meldersnet.nl/~firestorm/kookboek/tpb1.htm)

floppy
16 juni 2008, 13:24
Stafchef van de Luchtmacht, Gen-Majoor Metgaarde, stelt nieuwe straaljager voor (van gerecycleerd, ongebleekt papier!)

Derk de Tweede
16 juni 2008, 13:35
maak daar 'hollandse arrogantie' van.
belgië kan mij namelijk ook gestolen worden. maar daarom moet ik hollanders nog niet leuk vinden.

Gallia Belgica forever!

Anna List
16 juni 2008, 13:42
Om zeep? Verre van...

Landmacht experimenteert met nieuw type bom. SPECTACULAIR (http://www.meldersnet.nl/~firestorm/kookboek/tpb1.htm)


breek mij de bek niet open over zeep en het ABL trouwens ! ;-)

duveltje382
16 juni 2008, 13:43
Ik schaam mij als Belg,wat moet het buitenland hier nu van denken ....

Anna List
16 juni 2008, 13:45
Ik schaam mij als Belg,wat moet het buitenland hier nu van denken ....

:lol:

geen erg Duveltje, die lachen daar gewoon eens goed mee !

die Waalse pedofielen, da's veel erger voor t imago ...

Mitgard
16 juni 2008, 13:46
Gallia Belgica forever!

jaja.
ga nog wat posten over muziek en treintjes van 50 jaar geleden ofzo.

floppy
16 juni 2008, 13:48
jaja.
ga nog wat posten over muziek en treintjes van 50 jaar geleden ofzo.

Hahaha :-(

Mitgard
16 juni 2008, 13:49
Hahaha :-(

geen inspiratie meer voor een fabiola-mopje?

vlijmscherp
16 juni 2008, 13:51
zou het Waals leger al die kogels hebben gepikt???

floppy
16 juni 2008, 13:51
geen inspiratie meer voor een fabiola-mopje?

toch wel hoor, en ik zal al wat verklappen: er komt een bouvier in voor, die een kom yoghurt uitlikt.

Derk de Tweede
16 juni 2008, 13:51
jaja.
ga nog wat posten over muziek en treintjes van 50 jaar geleden ofzo.

Allebei tegelijk:

1956:
De Belhamels, kinderkoor olv Jacob Hamel: Ik ben zo blij met mijn Märklintrein.

lantjes
16 juni 2008, 13:52
zou het Waals leger al die kogels hebben gepikt???

Of de Chinezen omwille van het koper?

floppy
16 juni 2008, 13:52
Allebei tegelijk:

1956:
De Belhamels, kinderkoor olv Jacob Hamel: Ik ben zo blij met mijn Märklintrein.

:-):-D

filosoof
16 juni 2008, 13:52
Om zeep? Verre van...

Landmacht experimenteert met nieuw type bom. SPECTACULAIR

[QUOTE=De morgen]
maandag 16 juni 2008- 14u49:26


> Nieuws
Handleiding voor bom op internet voortaan strafbaar in EU

Het aanzetten tot terreurdaden, het rekruteren van vrijwilligers voor terrorisme of de verspreiding op het internet van een handleiding voor de vervaardiging van een bom zullen voortaan in de hele Europese Unie strafrechtelijk vervolgd worden. De lidstaten van de EU hebben in Luxemburg beslist hun kaderbesluit van juni 2002 over de strijd tegen terrorisme te versterken. Het besluit kwam destijds naar aanleiding van de aanslagen van 11 september tot stand.

Aan de tekst werden drie nieuwe inbreuken toegevoegd: mensen openlijk aanzetten tot het plegen van terreurdaden, mensen rekruteren voor terrorisme en mensen trainen voor terrorisme, telkens in de ruime betekenis ervan. Zo wordt onder meer informatie over terroristische tactieken geviseerd, evenals handleidingen om bommen of explosieven te fabriceren of te gebruiken, ook als de informatie of de handleiding op het internet is geplaatst.

floppy
16 juni 2008, 13:54
Schrapping van die link vragen aub.

Oei, er stopt een combi voor mijn deur....

duveltje382
16 juni 2008, 13:54
:lol:

geen erg Duveltje, die lachen daar gewoon eens goed mee !

die Waalse pedofielen, da's veel erger voor t imago ...
Ik zie ze al op een vredesmissie in Afghanistan bv,halt ik schiet mss .....:oops:

Pang pang dan maar hé :-P

Mitgard
16 juni 2008, 13:55
toch wel hoor, en ik zal al wat verklappen: er komt een bouvier in voor, die een kom yoghurt uitlikt.

hoho, de spanning opbouwen zeg.

dat is alleen de groten gegeven...

HAMC
16 juni 2008, 13:56
Oei, er stopt een combi voor mijn deur....

Lopen langs achter.

Anna List
16 juni 2008, 13:57
Oei, er stopt een combi voor mijn deur....

politieuniformen of witte frakken ? :lol:

floppy
16 juni 2008, 13:59
politieuniformen of witte frakken ? :lol:

Hmm, geen van beide. Ik ga eens opendoen.

Derk de Tweede
16 juni 2008, 14:00
Is Kapllan Murat al vrij ?8O

Anna List
16 juni 2008, 14:01
Hmm, geen van beide. Ik ga eens opendoen.

pffft allemaal blond .... ;-)

duveltje382
16 juni 2008, 14:01
Hmm, geen van beide. Ik ga eens opendoen.
Stuurt die ook eens naar het duveltje aub

filosoof
16 juni 2008, 14:02
zou het Waals leger al die kogels hebben gepikt???Schrik dat ze ze terugsturen???:-o

vlijmscherp
16 juni 2008, 14:03
Schrik dat ze ze terugsturen???:-o

ironie is niet aan jou besteed hé :-(

Anna List
16 juni 2008, 14:05
Stuurt die ook eens naar het duveltje aub

tuttuttut gij hebt zo'n formidabel vrouwke ! ;-)

floppy
16 juni 2008, 14:05
pffft allemaal blond .... ;-)

Ja, maar ik zal meteen weten wat verneukeleren is...

floppy
16 juni 2008, 14:05
tuttuttut gij hebt zo'n formidabel vrouwke ! ;-)

:rofl:

Anna List
16 juni 2008, 14:06
Ja, maar ik zal meteen weten wat verneukeleren is...

say no more (on topic)

duveltje382
16 juni 2008, 14:12
tuttuttut gij hebt zo'n formidabel vrouwke ! ;-)

Daar heb je dan ook weer gelijk in,ik moet er straks voor koken zé :-P

filosoof
16 juni 2008, 14:13
Oei, er stopt een combi voor mijn deur....
Allemaal mannen in witte jassen? Kalm blijven!:)

lantjes
16 juni 2008, 14:15
Stuurt die ook eens naar het duveltje aub

't is presies rap over....8O
http://forum.politics.be/showthread.php?t=107624

duveltje382
16 juni 2008, 14:17
't is presies rap over....8O
http://forum.politics.be/showthread.php?t=107624
:oops:

Nee nee ik blijf wel bij dat lief vriendinneke :-P

jamás será vencido
16 juni 2008, 14:19
Je hebt onze oprukkende tankbrigade nog niet gezien:

:-D

lantjes
16 juni 2008, 14:19
:oops:

Nee nee ik blijf wel bij dat lief vriendinneke :-P

't is ni omdat je op dieet staat dat je naar de menu niet meer mag kijken hé...:lol:

duveltje382
16 juni 2008, 14:21
't is ni omdat je op dieet staat dat je naar de menu niet meer mag kijken hé...:lol:
Idd dat dacht ik ook al,oei seffes staat ze aan de deur ....

Jazeker
16 juni 2008, 14:25
Je hebt onze oprukkende tankbrigade nog niet gezien:

:rofl:

Hertog van Gelre
16 juni 2008, 15:14
Ik ben een keer mijn Uzi kwijtgeraakt!
Heel stevige douw gekregen, hij lag nog in het bos.
Overgens was in de jaren '50 of '60 Nederland een aantal jeeps vergeten in een bekend Frans oefengebied. La Coutine of zoiets.
Derk! Dat je deze niet kent!
1964
Rijk de Gooyer
Brief uit la Courtine

Beste ouders, lieve Ine
Ik schrijf dit uit la Courtine
Dat was lachen onder 't eten
Onze generaal is door een slang gebeten

't Stikt hier van de wilde dieren
Een van onze officieren
'n Zeek're Aernoud Dendermonde
Daarvan hebben ze alleen z'n bril gevonden

Ik krijg strakjes weer visite
Van een hele troep muskieten
Zeven jongens, lieve moeder
Zijn finaal vergiftigd door d'insektenpoeder

Je kan niemand hier vertrouwen
Zijn het rooien, zijn het blauwen
En de Fransen staan te bleren
Want die zien ons aan voor Duitse militairen

Ik leer kruipen door de modder
Schieten met 'n losse flodder
En nog meer, dat volgens de majoor
Ons straks te pas komt op kantoor

Elke avond gaan we gokken
Met de dorpelingen knokken
En daarna hebben we 't allemaal
Heel fijn in 't hospitaal

Ik ben nou een kettingroker
Ik speel heel goed vals met poker
'k Zit hartstikke vol littekens
En ik slaap met 'n pistool onder m'n dekens

Daarom ouders, lieve Ine
'k Zit nu een week in la Courtine
Maar ik kan je nu al schrijven
'k Zou hier best m'n hele leven willen blijven

Derk de Tweede
16 juni 2008, 15:26
Derk! Dat je deze niet kent!

Das zo lang geleden Hertog!

Daimanta
16 juni 2008, 15:41
België is zwak nu, laat ons in een dag of 10 België veroveren. Lang leven Willem! :p

Anna List
16 juni 2008, 15:42
België is zwak nu, laat ons in een dag of 10 België veroveren. Lang leven Willem! :p

:cheer:

floppy
16 juni 2008, 15:44
:cheer:

Oei, wat gaat Mietgaarde zeggen?

Anna List
16 juni 2008, 15:44
wsl iets misplaatst.

Derk de Tweede
16 juni 2008, 15:48
Oei, wat gaat Mietgaarde zeggen?

Willen jullie die aardige jongen niet zo pesten! ;-)

Derk de Tweede
16 juni 2008, 15:48
http://forum.politics.be/images/smilies/roflol.gif

Geert C
16 juni 2008, 17:13
Eindelijk! :-D Make love, not war! :cheer:

Dronkoers
16 juni 2008, 17:14
Eindelijk! :-D Make love, not war! :cheer:

http://www.youtube.com/watch?v=sKvRpaeguSA

Geert C
16 juni 2008, 17:19
http://www.youtube.com/watch?v=sKvRpaeguSA
:magniet:

Dronkoers
16 juni 2008, 17:21
:magniet:

:mrgreen:

Geert C
16 juni 2008, 17:23
:mrgreen:
:-(

Dronkoers
16 juni 2008, 17:26
:-(

http://www.youtube.com/watch?v=1KEwvpGdMtk :twisted:

Geert C
16 juni 2008, 17:29
http://www.youtube.com/watch?v=1KEwvpGdMtk :twisted:
:cry:

Groentje-18
16 juni 2008, 17:29
Het Belgische ministerie raakte recent al in opspraak door de aankoop van pantserwagens met een verkeerd kanon. De achttien pantserwagens waren abusievelijk besteld met een 90 mm-loop. Geen enkel NAVO-land schiet met zulke lichte kanonnen.

Afbestellen van de order kon niet meer. Minister Pieter De Crem (Defensie) meldde zaterdag dat hij de pantserwagens, die 70 miljoen euro kosten, direct bij aankomst te koop zet.
Wellicht iets voor het toekomstige Waalse leger ?

Oh neen hoor. In het midden-oosten is daar een markt voor. :-/

Dronkoers
16 juni 2008, 17:32
:cry:

Ik ken nog zo van die leuke liekes ze ;-)