PDA

View Full Version : hoe ziet u eruit ?


Pagina's : [1] 2

Tamam
18 juni 2008, 20:36
ik ben benieuwd ! post eens een foto van u (in al dan niet beschonken toestand) !

-=EXCALIBUR=-
18 juni 2008, 20:37
ik ben benieuwd ! post eens een foto van u (in al dan niet beschonken toestand) !
Waar is den uwe?

Hier is de mijne van vorige week vrijdag.

Groentje-18
18 juni 2008, 20:41
ik ben benieuwd ! post eens een foto van u (in al dan niet beschonken toestand) !

Ik dacht dat we onszelf hier moesten komen beschrijven, wat me wel grappig leek. :)

Tamam
18 juni 2008, 20:42
ok dan maar, maar hoe post je foto's ? via een img code ?

hoe dan ook toestand : BESCHONKEN, :P

(img)http://i81.photobucket.com/albums/j223/good__times/sarrrrrrah.jpg(/img)

toccata
18 juni 2008, 20:43
Het is misschien toffer als de mensen zichzelf beschrijven?
Dat lijkt me grappiger en laat "het mysterie" in tact. :)

(Er is hier eigenlijk ook al ergens een foto-topic.) :)

²

Kim
18 juni 2008, 20:43
Ik ben gewoon de knapste brok van het forum. Punt.

:p

Tamam
18 juni 2008, 20:46
haha, dat ga ik niet betwisten eh Kim! :)

waar is de link naar dat topic ? benieuwd om al die Vlaams Blokkers eens in het gezicht te zien ! ;(

floppy
18 juni 2008, 20:51
Ik heb een broskop, vierkant smoelwerk, ben breedgeschouderd, combat-shoes, leren jekker en op mijn kaalgeschoren achterhoofd een tatoe "Mieke Vogels forever!"

Tamam
18 juni 2008, 20:52
haha. .. en ergens zie ik dit als mogelijk op een forum als dit


ps DEDECKER FOR LIFE ! in gotische letters op mn rug

moser
18 juni 2008, 20:54
Ik heb een broskop, vierkant smoelwerk, ben breedgeschouderd, combat-shoes, leren jekker en op mijn kaalgeschoren achterhoofd een tatoe "Mieke Vogels forever!" Tsss ge valt uit uw rol , floppy! Je had " een tattoo Fabiola forever" moeten schrijven :wink:

floppy
18 juni 2008, 20:55
haha. .. en ergens zie ik dit als mogelijk op een forum als dit


ps DEDECKER FOR LIFE ! in gotische letters op mn rug

Waarom niet? Uiterlijk kan heel bedrieglijk zijn.

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 20:57
Waarom niet? Uiterlijk kan heel bedrieglijk zijn.

Floppy, je haar hangt serieus voor je ogen. En wat heb je grote oren! En wat heb je een lange hals.............................................. :|

Je ziet er raar uit floppy............................................ .........:|

floppy
18 juni 2008, 21:01
Floppy, je haar hangt serieus voor je ogen. En wat heb je grote oren! En wat heb je een lange hals.............................................. :|

Je ziet er raar uit floppy............................................ .........:|

Op wat slaat dat?

Kim
18 juni 2008, 21:07
Ik heb een broskop, vierkant smoelwerk, ben breedgeschouderd, combat-shoes, leren jekker en op mijn kaalgeschoren achterhoofd een tatoe "Mieke Vogels forever!"

Nu dacht ik toch echt wel dat jij meer een "Magda Aelvoet" type was... 8O

Jazeker
18 juni 2008, 21:07
Ik ben gewoon de knapste brok van het forum. Punt.

:p

Qua mooie ogen kan je dat best wel zeggen. De rest kan een mens niet per foto beoordelen.

floppy
18 juni 2008, 21:08
Nu dacht ik toch echt wel dat jij meer een "Magda Aelvoet" type was... 8O

Welnee, hoewel ik al gepoogd heb er "Vera Dua" van te laten maken...

Dronkoers
18 juni 2008, 21:20
ik ben benieuwd ! post eens een foto van u (in al dan niet beschonken toestand) !

maar ik ben nooit zat :|

Alkohol is de duivel!

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:13
Ik zal mezelf maar niet omschrijven, of beter: ik zal maar niet zeggen hoe anderen mij omschrijven, of ik wordt afgedaan als een ziekelijke Narcist.:-(8-)8-)

Groentje-18
18 juni 2008, 22:33
Ik zal mezelf maar niet omschrijven, of beter: ik zal maar niet zeggen hoe anderen mij omschrijven, of ik wordt afgedaan als een ziekelijke Narcist.:-(8-)8-)

Vertel! :mrgreen:

Kim
18 juni 2008, 22:39
Ik zal mezelf maar niet omschrijven, of beter: ik zal maar niet zeggen hoe anderen mij omschrijven, of ik wordt afgedaan als een ziekelijke Narcist.:-(8-)8-)

Oh, maar dat doen we nu al hoor. :twisted:

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:44
Oh, maar dat doen we nu al hoor. :twisted:

Mja, als narcist moeten doorgaan kan missch overkomen als wat oppervlakkig en lichtzinnig:-(, maar t'is toch geen misdaad eh.;-)

Jaani_Dushman
18 juni 2008, 22:46
Ik zal mezelf maar niet omschrijven, of beter: ik zal maar niet zeggen hoe anderen mij omschrijven, of ik wordt afgedaan als een ziekelijke Narcist.:-(8-)8-)Mag ik hier jouw foto plaatsen van tijdens onze laatste ontmoeting?

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:47
Mag ik hier jouw foto plaatsen van tijdens onze laatste ontmoeting?

:| je hebt me nog nooit gezien en je zult me ook nooit zien........:|

Jaani_Dushman
18 juni 2008, 22:52
:| je hebt me nog nooit gezien en je zult me ook nooit zien........:|Dat dacht je maar...

DaBlacky
18 juni 2008, 23:17
ik ben benieuwd ! post eens een foto van u (in al dan niet beschonken toestand) !

Omdat ge het zo vriendelijk vraagt:

http://img101.imageshack.us/img101/8343/cc080820070012ak0.jpg

Andro
19 juni 2008, 03:41
Mijn foto's zijn hier op het forum al enige tijd te bekijken.

Kazan
19 juni 2008, 11:02
Kijk eens in de 'Hunk du jour' draad. Daar vind je vast en zeker een foto van mij :mrgreen:

Derk de Tweede
19 juni 2008, 11:07
Ik ben gewoon de knapste brok van het forum. Punt.

:p

Op één na he! :roll:

Cisalpina
19 juni 2008, 11:08
de enige echte Cisalpina:

34792

Kim
19 juni 2008, 11:10
Op één na he! :roll:

Wie dan?

Toch niet die .... ..... ? :-P

Duupje
19 juni 2008, 11:11
Qua mooie ogen kan je dat best wel zeggen. De rest kan een mens niet per foto beoordelen.

Dat zeg jij toch echt tegen elke vrouw éh, :lol: dat ze mooie ogen hebben.

Kim
19 juni 2008, 11:11
Dat zeg jij toch echt tegen elke vrouw éh. :lol:

:cheer: He's got a fetisj! :cheer:

Duupje
19 juni 2008, 11:12
:cheer: He's got a fetisj! :cheer:

:cheer:

een 8O-fetisj !
:cheer:

Derk de Tweede
19 juni 2008, 11:14
http://www.portalplanetasedna.com.ar/archivos_varios/hippie.jpg

Derk de Tweede
19 juni 2008, 11:15
Wie dan?

Toch niet die .... ..... ? :-P

Ja....die....8-)

HAMC
19 juni 2008, 11:15
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik ben gewoon de knapste brok van het forum. Punt.


Mmmmm.....

HAMC
19 juni 2008, 11:16
http://www.portalplanetasedna.com.ar/archivos_varios/hippie.jpg

Precies Chong.

Kim
19 juni 2008, 11:16
Ja....die....8-)

Ik wist niet dat jij op "oudjes" kickte? :-P

Derk de Tweede
19 juni 2008, 11:21
Ik wist niet dat jij op "oudjes" kickte? :-P

Ze had.....of eigenlijk net niet....m'n dochter kunnen zijn!

Djiezes
19 juni 2008, 11:43
Dat dacht je maar...


Gij zult mijn foto niet ijdel gebruiken...

lantjes
19 juni 2008, 11:45
:cheer:

een 8O-fetisj !
:cheer:

Dat doet me aan mijn schoonzusje denken...
Er kwam een kwispel op haar af met de openingszin "Amaai V...gij hebt schoon ogen" waarop ze die wandelen stuurde met de boodschap: Da kunde tegen mijn vader ook zeggen want we hebben dezelfde"....:-P Daar had ik bij willen zijn...:-P

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 12:12
Dat zeg jij toch echt tegen elke vrouw éh, :lol: dat ze mooie ogen hebben.Zijn versiermodus staat al een paar jaar op cruise-control, denk ik.

By the way... Hebenn ze je al verteld dat jij een bijzonder mooie alvleesklier hebt. 8-)

Duupje
19 juni 2008, 12:35
Zijn versiermodus staat al een paar jaar op cruise-control, denk ik.

By the way... Hebenn ze je al verteld dat jij een bijzonder mooie alvleesklier hebt. 8-)

Ja, moest die nu nog werken zou het helemaal ok zijn. ;-)

Duupje
19 juni 2008, 12:35
Dat doet me aan mijn schoonzusje denken...
Er kwam een kwispel op haar af met de openingszin "Amaai V...gij hebt schoon ogen" waarop ze die wandelen stuurde met de boodschap: Da kunde tegen mijn vader ook zeggen want we hebben dezelfde"....:-P Daar had ik bij willen zijn...:-P

Zalige reactie. :-D

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 15:00
Ja, moest die nu nog werken zou het helemaal ok zijn. ;-)Was even vergeten. :oops:

De uitdrukking "soi belle et tais toi" is dus wel van toepassing op dat pancreasje. ;-)

Anna List
19 juni 2008, 15:19
maar ik ben nooit zat :|

Alkohol is de duivel!


Dronkoers zijne user gehacked !!!

aux secours !!!

Weezer
19 juni 2008, 15:27
Nu mijn haar wat langer is, lijk ik als ik het achteroverkam volgens sommigen op Hans Teeuwen...

vlijmscherp
19 juni 2008, 15:43
niemand wilt weten hoe ik er uitzie

echt waar

Laya
19 juni 2008, 16:00
Vandaag waarschijnlijk een beetje moe, morgen weer fris en monter (want ik ga mijne sjoe zijn wekker sabotteren ;-))

Groentje-18
19 juni 2008, 16:29
Wie dan?

Toch niet die .... ..... ? :-P

Hier wil ik meer over weten.

Dronkoers
19 juni 2008, 16:30
Dronkoers zijne user gehacked !!!

aux secours !!!

:-D

Groentje-18
19 juni 2008, 16:32
Het is trouwens niet nodig om te beschrijven hoe ik eruitzie, want ik heb vernomen dat er een foto over mij de ronde doet. :?

Riksken
19 juni 2008, 16:41
ikke

L. J. Brutus
19 juni 2008, 16:56
Ik zie eruit als een forummer.

Kim
19 juni 2008, 17:25
Hier wil ik meer over weten.

Nee, het gaat niet over jou... :roll:

Havana
19 juni 2008, 18:09
Een kruising tussen Alex Turner (Arctic Monkeys) & Paul Weller (de jonge versie) ;-)

Groentje-18
19 juni 2008, 18:12
Nee, het gaat niet over jou... :roll:

Misschien moet je toch maar eens in de spiegel kijken als je mensen van paranoïa beschuldigd. Wtf. :?

Geert C
19 juni 2008, 18:16
Kijk eens in de 'Hunk du jour' draad. Daar vind je vast en zeker een foto van mij :mrgreen:
Stoefer. :|

toccata
19 juni 2008, 18:21
http://img135.imageshack.us/img135/6478/2637se3.jpg

Gespierde vent (?)
Ben jij dit Kazan?

Geert C
19 juni 2008, 18:23
Ben jij dit KazaN?
:rofl:

Kazan
19 juni 2008, 18:26
Ben jij dit Kazan?

Ik heb iets meer in m'n broek ;-)

Kim
19 juni 2008, 19:02
Misschien moet je toch maar eens in de spiegel kijken als je mensen van paranoïa beschuldigd. Wtf. :?

Waarom wil jij er per se meer van weten?

Zoals je al meerdere keren tegen mij hebt gezegd: moei je met je eigen zaken.

manta
19 juni 2008, 19:17
Dames dames ... Kalmte en deze draad (http://forum.politics.be/showthread.php?t=107945) kunnen u helpen ... :-P

L. J. Brutus
19 juni 2008, 19:22
Nee, wij willen conflicten! Conflicten zeg ik u!

manta
19 juni 2008, 19:24
Nee, wij willen conflicten! Conflicten zeg ik u!

Nix van ... Vrede , blote vrouwenbillen en een frisse pint willen we ...;-)

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 19:26
Nix van ... Vrede , blote vrouwenbillen en een frisse pint willen we ...;-)In stijgende volgorde van belang.

Dronkoers
19 juni 2008, 19:27
Nix van ... Vrede , blote vrouwenbillen en een frisse pint willen we ...;-)

Die billen kunnen ook in een moddergevechtje ze ;-)

Groentje-18
19 juni 2008, 20:42
Waarom wil jij er per se meer van weten?

Zoals je al meerdere keren tegen mij hebt gezegd: moei je met je eigen zaken.

Ehm, het was jij die zelf eerst de vraag stelde aan Derk de tweede hé. En gewoon, omdat ik het grappig vond.
Waarom moest jij per se van alles weten over mijn privéleven? Die zijn toch wel minder uw zaken dan hetgene jij op een openbaar forum schrijft dacht ik zo. En ja het klopt: ik heb ook iets over mijn privéleven op het forum geschreven omdat ik daarover de mening van anderen wou weten. Maar die informatie was duidelijk niet genoeg voor mevrouw.

Voor de rest antwoord ik door jou te qouten:
Nogmaals: jij hebt mij niet te zeggen waar ik me al dan niet mee mag moeien. Het is een vrij land en een vrij forum, learn to live with it. Als het je niet aanstaat, richt dan je eigen forum op of zo.

Kan jij nu nooit eens normaal reageren vraag ik me stilaan af en moet een persoonlijk probleem dat je hebt met een forummer over dit hele forum meegesleept worden doorheen zoveel mogelijk topics ofzo, zelfs tot in K&K? :? Sfeer verzekerd alvast... :?

manta
19 juni 2008, 20:50
:? Sfeer verzekerd alvast... :?

*kuch*
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3512153&postcount=63


:-P

Dronkoers
19 juni 2008, 20:55
Ik vind het nochtans een leuke wending :-D

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 21:00
Ik vind het nochtans een leuke wending :-DDronkoers ziet het al helemaal zitten. ;-)

manta
19 juni 2008, 21:02
http://nl.youtube.com/watch?v=lGvQmpPADvI

Dronkoers
19 juni 2008, 21:10
Dronkoers ziet het al helemaal zitten. ;-)

Helemaal! 8-)

Kim
19 juni 2008, 21:11
Ehm, het was jij die zelf eerst de vraag stelde aan Derk de tweede hé. En gewoon, omdat ik het grappig vond.
Waarom moest jij per se van alles weten over mijn privéleven? Die zijn toch wel minder uw zaken dan hetgene jij op een openbaar forum schrijft dacht ik zo. En ja het klopt: ik heb ook iets over mijn privéleven op het forum geschreven omdat ik daarover de mening van anderen wou weten. Maar die informatie was duidelijk niet genoeg voor mevrouw.
Jouw privéleven interesseert mij nougabollen, maar ik ben niet de enige die zich doodergert aan jouw constant gedoe over Adrian Healey.

Kan jij nu nooit eens normaal reageren vraag ik me stilaan af en moet een persoonlijk probleem dat je hebt met een forummer over dit hele forum meegesleept worden doorheen zoveel mogelijk topics ofzo, zelfs tot in K&K? :? Sfeer verzekerd alvast... :?
Jij doet net hetzelfde met AH, maar dat acht je maar niet meer dan normaal, tuurlijk (het gaat over jou en het levert je aandacht op).

En ja, ik heb een probleem met jouw manier van discussiëren. Iedereen die het niet met je eens is of je posts belachelijk maakt, die moet "geband" of "gewaarschuwd" worden.

Dronkoers
19 juni 2008, 21:24
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

manta
19 juni 2008, 21:27
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Geen slijk ... :-(
Geen bier ...:-(
Chickfight ... :cheer:

Weezer
19 juni 2008, 21:27
Hertog van Gelre heeft de campingstoeltjes nog zeker? Wie zorgt er voor bier? (n.a.v. een ander catfight op het forum een week of wat terug :mrgreen:)

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 21:29
Jouw privéleven interesseert mij nougabollen, maar ik ben niet de enige die zich doodergert aan jouw constant gedoe over Adrian Healey.Vechten met woorden is niet netjes. Er zijn meer beschaafde manier om dit dispuut op te lossen:

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 21:32
Geen slijk ... :-(
Geen bier ...:-(
Chickfight ... :cheer:Chick fight?? :?

Dronkoers
19 juni 2008, 21:33
Catfight! :cheer:
http://www.stephenrahn.com/blog/wp-content/uploads/2006/02/catfight.jpg

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 21:36
Turtle fight. http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif

manta
19 juni 2008, 21:38
Turtle fight. http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif

Past wel bij de snelheid van 't forum tegenwoordig ... :-D

Kim
19 juni 2008, 21:39
Turtle fight. http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif

Waarom doet die pee mij aan vader Abraham denken? :-D

Groentje-18
19 juni 2008, 21:39
Jouw privéleven interesseert mij nougabollen, maar ik ben niet de enige die zich doodergert aan jouw constant gedoe over Adrian Healey.


Als dat waar was zou je niet te rade gegaan zijn bij mijn ex ...

Jij doet net hetzelfde met AH, maar dat acht je maar niet meer dan normaal, tuurlijk (het gaat over jou en het levert je aandacht op).

En ja, ik heb een probleem met jouw manier van discussiëren. Iedereen die het niet met je eens is of je posts belachelijk maakt, die moet "geband" of "gewaarschuwd" worden.

Dat is onzin. AH valt mensen persoonlijk aan. Niet alleen mij overigens. De zoekfunctie hier werkt er niet goed genoeg voor, maar google wel. Er zijn al meerdere mensen die hebben aangegeven problemen te hebben met zijn discussiestijl of die de discussies er zelfs voor verlaten hebben. Dat vind ik jammer.

Het is wel vreemd dat je dat aan mij toeschrijft trouwens. Ik ga nl zelden met jou in discussie en ik verdenk je er niet van de discussies waaraan ik deelneem te volgen (bv die van milieu). Het is trouwens op aanraden van anderen, die die waarschuwingsdriehoekjes zelfs al voor mij zijn gaan gebruiken, dat ik erop ben gaan klikken. Ze hadden gelijk.

Kim
19 juni 2008, 21:39
Turtle fight. http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif

Waarom doet die pee mij aan vader Abraham denken? :-D

Kim
19 juni 2008, 21:43
Als dat waar was zou je niet te rade gegaan zijn bij mijn ex ...
Ik ben niet te rade gegaan bij jouw ex. Ik spreek nl. nogal eens met jouw ex op msn en zo. En ja, jij hebt me ook willen toevoegen maar jij komt nu eenmaal niet in mijn msn-lijst.

Het is wel vreemd dat je dat aan mij toeschrijft trouwens. Ik ga nl zelden met jou in discussie en ik verdenk je er niet van de discussies waaraan ik deelneem te volgen (bv die van milieu).
Milieu e.d. interesseren mij bitter weinig, op dit forum althans. Laat staan dat ik nog eens speciaal jouw topics zou gaan lezen.

Het is trouwens op aanraden van anderen, die die waarschuwingsdriehoekjes zelfs al voor mij zijn gaan gebruiken, dat ik erop ben gaan klikken. Ze hadden gelijk.

Ja, jij hebt echt hele forum achter je aanhangen he... Iedereen steunt je in privéberichten maar op dit forum durven ze openlijk niets te zeggen.

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je inbox altijd vol zit tegen Valentijn en je een speciale vermelding hier moet maken (zodat je geen aanzoeken mist e.d.)

Dronkoers
19 juni 2008, 21:43
Turtle fight. http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif

:lol:

Duupje
19 juni 2008, 21:44
Verschrikkelijk.

Dronkoers
19 juni 2008, 21:45
...en we doen verder :cheer:

Dronkoers
19 juni 2008, 21:45
Verschrikkelijk.

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupjeeeeeee!!! :cheer:

toccata
19 juni 2008, 21:46
Liefde is de oplossing

Groentje-18
19 juni 2008, 21:46
Ik ben niet te rade gegaan bij jouw ex. Ik spreek nl. nogal eens met jouw ex op msn en zo. En ja, jij hebt me ook willen toevoegen maar jij komt nu eenmaal niet in mijn msn-lijst.

Wel, dan ben je bij hem te rade gegaan. Of dat is allessinds wat hij me heeft proberen wijs te maken. In ieder geval zijn jullie duidelijk aan mekaar gewaagd.
Ik heb je idd toe willen voegen om te weten wat meneer je allemaal op de mouw gespeld had. Maar bij nader inzien interesseert het me zelfs geen zier.


Milieu e.d. interesseren mij bitter weinig, op dit forum althans. Laat staan dat ik nog eens speciaal jouw topics zou gaan lezen.

Bedankt om toe te geven dat deze uitspraak nergens op sloeg:
En ja, ik heb een probleem met jouw manier van discussiëren. Iedereen die het niet met je eens is of je posts belachelijk maakt, die moet "geband" of "gewaarschuwd" worden.



Ja, jij hebt echt hele forum achter je aanhangen he... Iedereen steunt je in privéberichten maar op dit forum durven ze openlijk niets te zeggen.

De confrontaties met de bende achter de schermen indien ze me openlijk steunden was minder aangenaam werd me gezegd ja...

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je inbox altijd vol zit tegen Valentijn en je een speciale vermelding hier moet maken (zodat je geen aanzoeken mist e.d.)

Oh komaan Kim. Heb je nu nog altijd niet geaccepteerd dat ik niet geinteresseerd ben in Valentijn en ik niet eens wist welke dag het was maar het wel niet grappig vond om te merken dat niemand me had verwittigd dat mijn pb-box vol zat? Iets wat je overigens goed genoeg gelezen hebt in dat topic zelf maar het blijkbaar je hobby is om me van vanalles te beschuldigen wat niet zo is maar wat wel in jouw mooie kadertje past? :?

Verdere woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.

Duupje
19 juni 2008, 21:48
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupjeeeeeee!!! :cheer:

You rang mylord?

Duupje
19 juni 2008, 21:50
@ Kim en Groentje : chill folks, chill ! Life is too short.

Dronkoers
19 juni 2008, 21:50
You rang mylord?

Wil je me onderstoppen? :>

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 21:52
@ Kim en Groentje : chill folks, chill ! Life is too short.Niets van. Wij willen bitch fight zien! :-D

Duupje
19 juni 2008, 21:52
Wil je me onderstoppen? :>

Mss maar niet nu, of kga derbij liggen.

Duupje
19 juni 2008, 21:52
Niets van. Wij willen bitch fight zien! :-D

Dat kan niet, tis maar één bitch. De ander is een engeltje. :-D

Dronkoers
19 juni 2008, 21:53
@ Kim en Groentje : chill folks, chill ! Life is too short.

Neeeee!

Catfight! :cheer:

Dronkoers
19 juni 2008, 21:53
Mss maar niet nu, of kga derbij liggen.

Dan zal ik wel zelf gaan :-(

Duupje
19 juni 2008, 21:54
Neeeee!

Catfight! :cheer:

Dat kan niet, tis maar één bitch. De ander is een engeltje. :-D

8-)

Duupje
19 juni 2008, 21:54
Dan zal ik wel zelf gaan :-(

Mja, kga da in gedachten meedoen, en sebiet int echt ook.

Ik heb enkele uren slaap in te halen. :?

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 21:56
Ik heb enkele uren slaap in te halen. :?Zie maar dat je fris en monter op het examen bent! :-P

Dronkoers
19 juni 2008, 21:56
8-)

Bitchen en engeltjes geven mooie catfights ;-)

Duupje
19 juni 2008, 21:56
Zie maar dat je fris en monter op het examen bent! :-P

Maandag ben ik geflest, en dat van gisteren heb ik niet meer kunnen doen (mag dat maandag ek in komen halen.:|

Dronkoers
19 juni 2008, 21:57
Mja, kga da in gedachten meedoen, en sebiet int echt ook.

Ik heb enkele uren slaap in te halen. :?

Ik ook, veel te lang vroeg moeten opstaan :-(

Kim
19 juni 2008, 22:08
Wel, dan ben je bij hem te rade gegaan. Of dat is allessinds wat hij me heeft proberen wijs te maken. In ieder geval zijn jullie duidelijk aan mekaar gewaagd.
Het werd jou wat te warm in je topic met Nynorsk (nog een forummer die niet in jouw leuke forumwereldje past) en afgezien van je pb's wilde je me waarschijnlijk ook nog wat intimideren op msn.
Ik heb je idd toe willen voegen om te weten wat meneer je allemaal op de mouw gespeld had. Maar bij nader inzien interesseert het me zelfs geen zier.
Nee, tuurlijk niet... :roll:
Bedankt om toe te geven dat deze uitspraak nergens op sloeg
Bij mijn weten ben je ook nogal druk bezig in partijdiscussies, en dat lees ik wel mee.
Ook je topics in S&M gaan constant over hetzelfde. En dan ga jij beweren dat ik niet weet wat jij post.
De confrontaties met de bende achter de schermen indien ze me openlijk steunden was minder aangenaam werd me gezegd ja...
Zeggen is veel he... en dat ze dat ook nog eens aan jou komen vertellen. Hoe nobel zeg.
Oh komaan Kim. Heb je nu nog altijd niet geaccepteerd dat ik niet geinteresseerd ben in Valentijn en ik niet eens wist welke dag het was maar het wel niet grappig vond om te merken dat niemand me had verwittigd dat mijn pb-box vol zat?
:lol: Yeah right.

Je krijgt overigens ALTIJD een melding wanneer je inbox BIJNA vol zit. 8-)
Iets wat je overigens goed genoeg gelezen hebt in dat topic zelf maar het blijkbaar je hobby is om me van vanalles te beschuldigen wat niet zo is maar wat wel in jouw mooie kadertje past? :?
Tja, soms zegt jouw bedoeling meer dan de woorden die je hier post.

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 22:09
Maandag ben ik geflestOei. Welk was't?

Duupje
19 juni 2008, 22:10
Oei. Welk was't?

Geschiedenis, ik was zo suf, ik kon zelfs de Joden niet meer linken aan het Zionisme jong. Het ging echt niet. Ik herinner mij zelfs niet goed hoe ik in 1 geheel terug thuis ben geraakt die dag. Dat zegt al genoeg zeker?

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 22:13
Geschiedenis, ik was zo suf, ik kon zelfs de Joden niet meer linken aan het Zionisme jong. Het ging echt niet. Ik herinner mij zelfs niet goed hoe ik in 1 geheel terug thuis ben geraakt die dag. Dat zegt al genoeg zeker?Damned. Geen echt gezonde geest in een gezond lichaam, lijkt me zo. :-(

Duupje
19 juni 2008, 22:16
Damned. Geen echt gezonde geest in een gezond lichaam, lijkt me zo. :-(

1 van de vragen dat ik mij nog herinner was nen tekst dat we kregen, en waar we dan 5 vragen over moesten beantwoorden, als dan de letterkes voor uwe neus dansen, is da verdomd moeilijk se!
Nu jah, stond op 200 punten, ik maak mij geen illusies erover, het enige wat ik nog deftig kon uitleggen was operatie overlord. En dat was het. Dus ik zal die module mogen opnieuw doen. Voor de andere helft ben ik wel ruimschoots geslaagd (3 papers van geschiedenis)

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 22:19
1 van de vragen dat ik mij nog herinner was nen tekst dat we kregen, en waar we dan 5 vragen over moesten beantwoorden, als dan de letterkes voor uwe neus dansen, is da verdomd moeilijk se!Hangt ervan af welke dans. Riverdance, dan blijven ze allemaal nog redelijk goed op hun plaats staan. Maar als ze door elkaar gaan walsen, dan mag je het idd vergeten.

Voor de andere helft ben ik wel ruimschoots geslaagd (3 papers van geschiedenis)Daar heffen we het glas op! :-P

Duupje
19 juni 2008, 22:20
Hangt ervan af welke dans. Riverdance, dan blijven ze allemaal nog redelijk goed op hun plaats staan. Maar als ze door elkaar gaan walsen, dan mag je het idd vergeten.

Daar heffen we het glas op! :-P

Een waterke aub, kga anders helemaal raar gaan doen met die antibiotica kuur die ik momenteel aan het bezigen ben. :lol:

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 22:22
kga anders helemaal raar gaan doenGij? Raar doen? Noooooooooooooit! 8-)

Duupje
19 juni 2008, 22:23
Gij? Raar doen? Noooooooooooooit! 8-)

Toch ene die weet dat ik een uiterst normale madam ben ! 8-)

Duupje
19 juni 2008, 22:24
Daarbij, donderdagavond is het party avond op school. Uitreiking van de diploma's aan de afgestudeerden, 'rapport' voor de anderen, en aansluitend receptie, bbq en feestjeuh ! YIHAAA

Vraag me de dag daarna nog maar eens hoe ik eruit zie. :lol:

Groentje-18
19 juni 2008, 22:30
Dat topic is nu niet echt het enige topic waarin ik discussieer. Misschien zelfs niet het enigste waarin ik discussieer met AH. If that does ring any bells ...



Je krijgt overigens ALTIJD een melding wanneer je inbox BIJNA vol zit. 8-)

Misschien heb ik die wel genegeerd? Zou dat kunnen?


Tja, soms zegt jouw bedoeling meer dan de woorden die je hier post.

Zolang je beseft dat er een onderscheid is tussen wat jij denkt dat mijn bedoeling is en mijn werkelijke bedoeling, is er niets mis met je zin. *geeuw*

Duupje
19 juni 2008, 22:32
Dat topic is nu niet echt het enige topic waarin ik discussieer. Misschien zelfs niet het enigste waarin ik discussieer met AH. If that does ring any bells ...



Misschien heb ik die wel genegeerd? Zou dat kunnen?




Zolang je beseft dat er een onderscheid is tussen wat jij denkt dat mijn bedoeling is en mijn werkelijke bedoeling, is er niets mis met je zin. *geeuw*

Tijd dat je gaat slapen dan.

Kim
19 juni 2008, 22:38
Dat topic is nu niet echt het enige topic waarin ik discussieer. Misschien zelfs niet het enigste waarin ik discussieer met AH. If that does ring any bells ...
:roll: Tell me something I didn't know...
Misschien heb ik die wel genegeerd? Zou dat kunnen?
Je hebt altijd gezegd dat je niets hebt gezien, en nu heb je ze ineens genegeerd?
Kijk, dat is wat ik wil aantonen met jouw "bedoeling". Vroeg of laat zet jij altijd jezelf wel schaakmat.
Zolang je beseft dat er een onderscheid is tussen wat jij denkt dat mijn bedoeling is en mijn werkelijke bedoeling, is er niets mis met je zin. *geeuw*
Bwoh, ik ben niet de enige die dergelijke conclusie trekt, maak je maar geen zorgen. 8-)

Btw, slaapwel he... Dan heb je morgen alleszins geen excuus om te beweren "ik was moe, ik wist niet meer wat ik getypt had". ;)

Duupje
19 juni 2008, 22:40
Ligt dat nu aan mij, of heeft Groentje altijd zoveel vriendelijke gesprekken hier?

Pukkel
19 juni 2008, 22:44
Dat topic is nu niet echt het enige topic waarin ik discussieer. Misschien zelfs niet het enigste waarin ik discussieer met AH. If that does ring any bells ...


Praat u vaak met Adolf Hitler ?

Groentje-18
19 juni 2008, 22:55
Ligt dat nu aan mij, of heeft Groentje altijd zoveel vriendelijke gesprekken hier?

Het zal je al opgevallen zijn dat het steeds dezelfde mensen zijn die terugkomen. Hier zit een vriendenkliekje wat me uiterst graag mag, en dat gevoel is wederzijds. ;)

Groentje-18
19 juni 2008, 22:57
:roll: Tell me something I didn't know...

Je hebt altijd gezegd dat je niets hebt gezien, en nu heb je ze ineens genegeerd?
Kijk, dat is wat ik wil aantonen met jouw "bedoeling". Vroeg of laat zet jij altijd jezelf wel schaakmat.

Bwoh, ik ben niet de enige die dergelijke conclusie trekt, maak je maar geen zorgen. 8-)

Btw, slaapwel he... Dan heb je morgen alleszins geen excuus om te beweren "ik was moe, ik wist niet meer wat ik getypt had". ;)

D'r staat zo'n balkske ja, dat heb ik niet ontkend. Ik zag dat verkleuren ...
Enfin ja, nogal belachelijk dat ik me ga verantwoorden tov jou. Ik voel er weinig reden toe en does it really matter?
For the record, geeuwen wijst ook wel eens op desinteresse.

Duupje
19 juni 2008, 23:01
D'r staat zo'n balkske ja, dat heb ik niet ontkend. Ik zag dat verkleuren ...
Enfin ja, nogal belachelijk dat ik me ga verantwoorden tov jou. Ik voel er weinig reden toe en does it really matter?
For the record, geeuwen wijst ook wel eens op desinteresse.

Foei, dat is uiterst onbeleefd !

Duupje
19 juni 2008, 23:02
Het zal je al opgevallen zijn dat het steeds dezelfde mensen zijn die terugkomen. Hier zit een vriendenkliekje wat me uiterst graag mag, en dat gevoel is wederzijds. ;)

Het enige dat mij opvalt is dat ik u steeds in de clinch zie gaan. :lol:

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 23:03
Het zal je al opgevallen zijn dat het steeds dezelfde mensen zijn die terugkomen. Hier zit een vriendenkliekje wat me uiterst graag mag, en dat gevoel is wederzijds. ;)Jaani geeft gratis advies.

Gebruikersinstellingen -> Vrienden- en negeerlijsten -> Negeerlijst -> Nieuwe gebruiker aan de lijst toevoegen -> Adrian Healey -> Lijst oplaan

Gebruikersinstellingen -> Vrienden- en negeerlijsten -> Negeerlijst -> Nieuwe gebruiker aan de lijst toevoegen -> Kim -> Lijst oplaan

DaBlacky
19 juni 2008, 23:05
Jaani geeft gratis advies.

Gebruikersinstellingen -> Vrienden- en negeerlijsten -> Negeerlijst -> Nieuwe gebruiker aan de lijst toevoegen -> Adrian Healey -> Lijst oplaan

Gebruikersinstellingen -> Vrienden- en negeerlijsten -> Negeerlijst -> Nieuwe gebruiker aan de lijst toevoegen -> Kim -> Lijst oplaan

Dag werkt toch niet. Ik heb dat ook es geprobeerd. Het gevolg is dan dat die mensen in de topic blijven verschijnen, maar dat de avatar, het onderschrift en de inhoud van het bericht verdwenen is. Dan kun je klikken op "bericht tonen" en eigenlijk doe je dit toch altijd... Zeer inefficiënt ;)

Duupje
19 juni 2008, 23:05
Applaus voor Jaani !!!

:clapping::clapping::clapping::clapping::clapping: :clapping::clapping::clapping::clapping::clapping: :clapping::clapping::clapping::clapping::clapping: :clapping::clapping::clapping::clapping::clapping: :clapping::clapping::clapping::clapping::clapping: :clapping::clapping::clapping::clapping:

Groentje-18
19 juni 2008, 23:13
Dag werkt toch niet. Ik heb dat ook es geprobeerd. Het gevolg is dan dat die mensen in de topic blijven verschijnen, maar dat de avatar, het onderschrift en de inhoud van het bericht verdwenen is. Dan kun je klikken op "bericht tonen" en eigenlijk doe je dit toch altijd... Zeer inefficiënt ;)

Ja inderdaad. Vooral omdat mensen dan over je kunnen zeggen wat je willen.

Maar toch merci voor het oplossings-voorstel. :)

DaBlacky
19 juni 2008, 23:18
Ja inderdaad. Vooral omdat mensen dan over je kunnen zeggen wat je willen.

Maar toch merci voor het oplossings-voorstel. :)

Ja, juist. Om de een of andere reden denk je dat ze toch over jou bezig zijn. Heeft ook te maken met het feit dat mensen die het negeerlijst gebruiken om de een of andere reden dit met veel bombarie verkondigen (waaronder ik toen... dom van mij).

Ik denk dat zelfdiscipline beter werkt ;)

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 23:18
Ja inderdaad. Vooral omdat mensen dan over je kunnen zeggen wat je willen.

Maar toch merci voor het oplossings-voorstel. :)Dan zal ik in uw afwezigheid uw eer verdedigen. 8-)

DaBlacky
19 juni 2008, 23:19
Dan zal ik in uw afwezigheid uw eer verdedigen. 8-)

Het is trouwens wel grappig dat je de mensen die je genegeerd hebt hun bericht toch kunt lezen als anderen die hebben gequote....

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 23:21
Het is trouwens wel grappig dat je de mensen die je genegeerd hebt hun bericht toch kunt lezen als anderen die hebben gequote....Dan zullen ook deze mensen genegeerd worden. :twisted:
Met als uiteindelijk resultaat: een forum vol hemelse rust en kalmte. :-D

Nynorsk
19 juni 2008, 23:21
De confrontaties met de bende achter de schermen indien ze me openlijk steunden was minder aangenaam werd me gezegd ja...

:rofl: :rofl:

Bij deze geef ik in naam van "de bende" de toestemming om deze pm's allemaal openlijk te posten op het forum.

Nynorsk
19 juni 2008, 23:27
Ja inderdaad. Vooral omdat mensen dan over je kunnen zeggen wat je willen.

dat kunnen ze altijd hoor.
meisje meisje, je kunt niet iedereen in je macht proberen krijgen hoor.

Jaani_Dushman
19 juni 2008, 23:28
:rofl: :rofl:Oh, gij valschen preerheidhond! Hoe waegt gij het de eer van mijner beschermelinghe te bezoedelen. Mijn deegen zal de kwaadtongerij het zwijghen opleggen!

Groentje-18
19 juni 2008, 23:32
Dan zal ik in uw afwezigheid uw eer verdedigen. 8-)

Thanks! :)

Je zal veel werk hebben ... een deel 'bendeleden' hebben de weg naar hier al gevonden. :(


;)

Boadicea
19 juni 2008, 23:36
Olalala, deze draad kan toch nog interessant worden.

Nynorsk
19 juni 2008, 23:37
Er voelt er zich weer eentje achtervolgd door een imaginaire bende ze.

L. J. Brutus
19 juni 2008, 23:41
Tijd voor campingstoeltjes. Vandaag drinken we Duits bier, trouwens.

L. J. Brutus
19 juni 2008, 23:42
Thanks! :)

Je zal veel werk hebben ... een deel 'bendeleden' hebben de weg naar hier al gevonden. :(


;)

Dat zijn geen bendeleden, dat zijn dubbelnicks. ;-)

Nynorsk
19 juni 2008, 23:56
waar blijven al die pm's nu :-(

Jaani_Dushman
20 juni 2008, 00:01
waar blijven al die pm's nu :-(None shall pass.

Nynorsk
20 juni 2008, 00:03
Maar allez, ik zeg gewoon tegen Groentje dat al die bedreigingen enzo wel eens mogen getoond worden. Want dat is niet lief eh, wat die mensen doen.

AdrianHealey
20 juni 2008, 00:08
Ik heb al zeker 10 bedreigingen gestuurd.

Jaani_Dushman
20 juni 2008, 00:14
Maar allez, ik zeg gewoon tegen Groentje dat al die bedreigingen enzo wel eens mogen getoond worden. Want dat is niet lief eh, wat die mensen doen.None shall pass.

Groentje-18
20 juni 2008, 00:15
Zucht. Het breidt zich weeral uit naar andere subfora waarin ik op post. We zijn weer vertrokken voor minstens een week of twee. :?

Nynorsk
20 juni 2008, 00:16
Zucht. Het breidt zich weeral uit naar andere subfora waarin ik op post. We zijn weer vertrokken voor minstens een week of twee. :?

Maar je vindt dat tof, al die aandacht.
Je hebt een hele fanclub joh.

Nynorsk
20 juni 2008, 00:17
Ik heb al zeker 10 bedreigingen gestuurd.

watje.

Jaani_Dushman
20 juni 2008, 00:25
Ik heb al zeker 10 bedreigingen gestuurd.En dan komen wenen als dit de reactie is...

Hertog van Gelre
20 juni 2008, 00:58
Hertog van Gelre heeft de campingstoeltjes nog zeker? Wie zorgt er voor bier? (n.a.v. een ander catfight op het forum een week of wat terug :mrgreen:) Hier ben ik! Campingstoeltjes uit de schuur gehaald. Ben ik nog op tijd?

Hertog van Gelre
20 juni 2008, 01:01
Ah, Healey is verbannen, zie ik. Goh.

Tiberius CA
20 juni 2008, 01:56
8-)Thanks! :)

Je zal veel werk hebben ... een deel 'bendeleden' hebben de weg naar hier al gevonden. :(


;)


YEAH BABY

BRING IT ON

BRING IT FUCKING ON!!



8-)

Tiberius CA
20 juni 2008, 01:59
Ah, Healey is verbannen, zie ik. Goh.



Hoe belachelijk is dat nu niet, zeg.

Iedereen wiens IQ boven de 60 ligt wordt hier precies gebannen!

Metternich
20 juni 2008, 02:07
een deel 'bendeleden'De Bende van Nijvel? 8O

Bill Ayers
20 juni 2008, 06:38
Bende, puh. Een collectief individualisten ja!

floppy
20 juni 2008, 06:50
Hoe belachelijk is dat nu niet, zeg.

Iedereen wiens IQ boven de 60 ligt wordt hier precies gebannen!

Ha, en ik behoor tot de gelukkigen...

floppy
20 juni 2008, 06:51
None shall pass.

Ook niet de knights who say 'ni'?

Txiki
20 juni 2008, 08:02
Ik heb hier precies iets gemist de voorbije dagen. Voor wanneer is het duel? Of wordt het een massa-gevecht?

Alleszins, hier een foto van een Txiki in magerdere doen. Jaja, ik werk er aan, sport opnieuw elke dag minstens een uur.

Duupje
20 juni 2008, 08:13
Kvind uw haar in uwe avatar mooier.

Txiki
20 juni 2008, 08:20
Kvind uw haar in uwe avatar mooier.

Een pruik is veel te warm hoor. Dat is mijn groot probleem op carnavalfeesten, ik kan dat geen uur ophouden of het begint te ambeteren.

Kim
20 juni 2008, 08:34
Het enige dat mij opvalt is dat ik u steeds in de clinch zie gaan. :lol:

²

Txiki
20 juni 2008, 08:39
Zucht. Het breidt zich weeral uit naar andere subfora waarin ik op post. We zijn weer vertrokken voor minstens een week of twee. :?

Ga er dan niet op in. Je moet je zo gemakkelijk niet laten provoceren. Of ben je een tikkeltje overspannen?

lantjes
20 juni 2008, 08:55
Eigelijk ging het hier over "hoe zie je der uit"...
Bij deze : was ik geen schattig bazeke? ('t is er wel al af ondertussen...)
34838

Txiki
20 juni 2008, 09:06
En hier een kleine Txiki

lantjes
20 juni 2008, 09:11
En hier een kleine Txiki

Met datzelfde mutske !! :-P enfin, 'k heb daar ook nog mee rondgelopen in mijn zotte jaren....

Groentje-18
20 juni 2008, 09:18
²

Ik denk niet dat het nog nodig was een bepaalde stelling te bewijzen, maar het is toch leuk dat je het doet.

@ Txiki: Als persoonlijke aanvallen niet mogen, mogen ze niet. Dat heel vaak doen verandert er niets aan bij mij, sorry. :)

Kim
20 juni 2008, 09:23
Als persoonlijke aanvallen niet mogen, mogen ze niet. Dat heel vaak doen verandert er niets aan bij mij, sorry. :)

Tof. Als je dan toch zo rechtlijnig bent, ga ik van jou ook eens een aantal zaken rapporteren.

Djiezes
20 juni 2008, 09:26
Zo! Discussie gesloten! Nu terug on-topic aub!

Txiki
20 juni 2008, 09:28
@ Txiki: Als persoonlijke aanvallen niet mogen, mogen ze niet. Dat heel vaak doen verandert er niets aan bij mij, sorry. :)

Ik ga me niet teveel moeien in die discussie. Maar ik zie de woordenkogels over-en-weer vliegen. Er moet toch eens iemand stoppen met schieten?

Groentje-18
20 juni 2008, 09:32
Juist.
Ik zal de woordenkogels vanaf nu negeren.

Txiki
20 juni 2008, 09:35
Juist.
Ik zal de woordenkogels vanaf nu negeren.

:thumbsup: Fantastische beslissing. Echt. On topic: wat vind je van de magerdere en kleine Txiki? ;-)

Groentje-18
20 juni 2008, 10:03
:thumbsup: Fantastische beslissing. Echt. On topic: wat vind je van de magerdere en kleine Txiki? ;-)

Heu, wat bedoel je? :oops:

Edit: Ah! (ik had mijn afbeeldingen afstaan)

Supperschattig!!! :D
Doet me denken aan de supersnoezig uitziende maar een beetje deugnieterige kinderen die ik op vakantie in Spanje tegenkom.

Ben jij dat echt?

Zwartengeel
20 juni 2008, 10:10
Ook niet de knights who say 'ni'?

Laat De Waal hier buiten, alsjeblieft.

floppy
20 juni 2008, 14:24
on topic:

floppy
20 juni 2008, 14:24
Laat De Waal hier buiten, alsjeblieft.

De Waal? Is dat niet the knight who says 'oui'?

Dronkoers
20 juni 2008, 14:43
:-(

Ik heb blijkbaar nog veel gemist gisteren :-(

*stookstook* ;-)

Jazeker
20 juni 2008, 15:03
Ik heb hier precies iets gemist de voorbije dagen. Voor wanneer is het duel? Of wordt het een massa-gevecht?

Alleszins, hier een foto van een Txiki in magerdere doen. Jaja, ik werk er aan, sport opnieuw elke dag minstens een uur.

Den Andrew is Baskisch? 8O

Txiki
20 juni 2008, 15:21
Den Andrew is Baskisch? 8O

:-D ik wist het ik wist het sinds kort

vlijmscherp
20 juni 2008, 15:22
:-(

Ik heb blijkbaar nog veel gemist gisteren :-(

*stookstook* ;-)

bwa, valt nog mee, veel modder is er hier niet te zien :(

MaGNiFiCaT
20 juni 2008, 18:21
En hier een kleine Txiki

En zóó braaf dat het toen nog was............................................... ...:-o

Nu daarentegen................8O

floppy
20 juni 2008, 20:18
En zóó braaf dat het toen nog was............................................... ...:-o

Nu daarentegen................8O

En zóó gaaf dat het toen nog was......het vel van de koningin.......................................... ..:-o

Nu daarentegen................8O

Jaani_Dushman
20 juni 2008, 21:50
Ik heb hier precies iets gemist de voorbije dagen. Voor wanneer is het duel? Of wordt het een massa-gevecht?Het duel zal in stijl zijn, of het zal niet zijn.

Jaani_Dushman
20 juni 2008, 23:15
:-(

Ik heb blijkbaar nog veel gemist gisteren :-(

*stookstook* ;-)Geen zorgen. Ik heb foto's getrokken.

Dronkoers
21 juni 2008, 00:08
Geen zorgen. Ik heb foto's getrokken.

:lol:

Waar blijft ge ze halen.... :-D

Groentje-18
21 juni 2008, 00:09
:lol:

Waar blijft ge ze halen.... :-D

²

Ik vind ze wel super! :)

lombas
21 juni 2008, 00:55
We zullen eens een geste doen zie, om de zaak weer op het thema te trekken - weg van het gekonkelfoes - een door het Hoogcommissariaat voor Propaganda goedgekeurde foto!

Derk de Tweede
21 juni 2008, 08:13
We zullen eens een geste doen zie, om de zaak weer op het thema te trekken - weg van het gekonkelfoes - een door het Hoogcommissariaat voor Propaganda goedgekeurde foto!

Je bent in ene keer een stuk jonger geworden! 8-)

Derk de Tweede
21 juni 2008, 08:18
O.K. vooruit dan maar:
Dit ben ik in 1949:

http://img95.imageshack.us/img95/1847/familietukker3yy2.jpg

duveltje382
21 juni 2008, 08:21
We zullen eens een geste doen zie, om de zaak weer op het thema te trekken - weg van het gekonkelfoes - een door het Hoogcommissariaat voor Propaganda goedgekeurde foto!Voor mij niets nieuw ik had U met Kim al eens op de Groenplaats in de GB gezien,toen zag ze mij niet :-D

Jaani_Dushman
21 juni 2008, 19:21
een door het Hoogcommissariaat voor Propaganda goedgekeurde foto!Vreemde koosnaampjes die jij en Kim voor elkaar hebben. :?

Vlaams-nationalist
4 september 2008, 15:12
We zullen eens een geste doen zie, om de zaak weer op het thema te trekken - weg van het gekonkelfoes - een door het Hoogcommissariaat voor Propaganda goedgekeurde foto!

Aaaah, jij bent echt Kims vriend?! Ik dacht dat het maar om te lachen was op politics. Ne mens komt nogal wat te weten zeg...

Anna List
4 september 2008, 15:29
niet

MaGNiFiCaT
4 september 2008, 15:38
Ik wil FOTO'S zien! Géén gelul maar FOTO's!:evil:

Duupje
4 september 2008, 15:42
Ik wil FOTO'S zien! Géén gelul maar FOTO's!:evil:

Awel, plaats dan uw foto éh !

Txiki
4 september 2008, 15:42
Ik wil FOTO'S zien! Géén gelul maar FOTO's!:evil:

rustig blijven he MaGNi, niet hysterisch doen hoor...

MaGNiFiCaT
4 september 2008, 16:25
Awel, plaats dan uw foto éh !

neen, zolang jullie het niet doen doe ik het niet.

MaGNiFiCaT
4 september 2008, 16:26
rustig blijven he MaGNi, niet hysterisch doen hoor...

maar ik ben de rust zelve.:-)

Dronkoers
4 september 2008, 16:28
neen, zolang jullie het niet doen doe ik het niet.

Hier hebben nochtans als minstens 20 forummers hun foto geplaatst ze ;-)

PollyCorrect
4 september 2008, 16:28
Ik wil FOTO'S zien! Géén gelul maar FOTO's!:evil:

ik weet wel een leuke foto, van een aap.

Dronkoers
4 september 2008, 16:30
ik weet wel een leuke foto, van een aap.

:lol:

Duupje
4 september 2008, 16:30
neen, zolang jullie het niet doen doe ik het niet.

Mijn staat hier ergens op het forum.
Dus... MaGNi, ge hebt geen geldig excuus om het niet te doen.

Duupje
4 september 2008, 16:31
Hier hebben nochtans als minstens 20 forummers hun foto geplaatst ze ;-)

Hij zal wel een ander excuus zoeken om er onderuit te muizen. ;-)

Jazeker
4 september 2008, 16:32
ik weet wel een leuke foto, van een aap.

Een sprookjesaap, wel te verstaan...

Dronkoers
4 september 2008, 16:32
Hij zal wel een ander excuus zoeken om er onderuit te muizen. ;-)

Tuurlijk, zo is em wel ;-)

Een ander iets laten doen wat em zelf niet durft ;-)

Duupje
4 september 2008, 16:33
Tuurlijk, zo is em wel ;-)

Een ander iets laten doen wat em zelf niet durft ;-)

Nagel op de kop ! ;-)

MaGNiFiCaT
4 september 2008, 16:33
ik weet wel een leuke foto, van een aap.

neen ik moet geen apen zien, trouwens, ik trek me nu terug want ik heb geent ijd meer. byebye everyone.:-)

Duupje
4 september 2008, 16:34
Hij zal wel een ander excuus zoeken om er onderuit te muizen. ;-)

neen ik moet geen apen zien, trouwens, ik trek me nu terug want ik heb geent ijd meer. byebye everyone.:-)

:rofl:

Jazeker
4 september 2008, 16:36
Hij zal wel een ander excuus zoeken om er onderuit te muizen. ;-)

trouwens, ik trek me nu terug want ik heb geent ijd meer. byebye everyone.:-)

:lol:

Dronkoers
4 september 2008, 16:36
neen ik moet geen apen zien, trouwens, ik trek me nu terug want ik heb geent ijd meer. byebye everyone.:-)

Apen...terugtrekken... pervert! ;-)

Zwartengeel
4 september 2008, 16:37
Voor mij niets nieuw ik had U met Kim al eens op de Groenplaats in de GB gezien,toen zag ze mij niet :-D

Die mods kijken toch maar neer op het gepeupel, nietwaar? :twisted:

manta
4 september 2008, 16:38
neen ik moet geen apen zien, trouwens, ik trek me nu terug want ik heb geent ijd meer. byebye everyone.:-)

Waahahahaaa , bangerik ... :lol:


Sliep sliep sliepuit :-P



Chicken ??? :-D

manta
4 september 2008, 16:40
Die mods kijken toch maar neer op het gepeupel, nietwaar? :twisted:

Idd , vermoedelijk stond Kim nog express op een doos,om toch maar vanuit de hoogte te doen ... :-D

Uh-Huh
4 september 2008, 17:09
We zullen eens een geste doen zie, om de zaak weer op het thema te trekken - weg van het gekonkelfoes - een door het Hoogcommissariaat voor Propaganda goedgekeurde foto!
gij doet mij denken aan Jamal van achter 't hoekske.

Kim
4 september 2008, 17:53
Idd , vermoedelijk stond Kim nog express op een doos,om toch maar vanuit de hoogte te doen ... :-D

Zeg maar gerust ladder... ;)

Groentje-18
5 september 2008, 01:21
Zo veel posts maar geen enkele nieuwe foto meer. :(

Dronkoers
5 september 2008, 07:19
Welke forummer is dit? ;-)

http://www.belch.com/img/allgier.jpg

Andro
5 september 2008, 07:29
Welke forummer is dit? ;-)

http://www.belch.com/img/allgier.jpg

Paulus, met zijn handtekening; Ik schrijf, dus ik pen

Dronkoers
5 september 2008, 07:33
Paulus, met zijn handtekening; Ik schrijf, dus ik pen

:-D:lol:

Anna List
5 september 2008, 07:45
gij doet mij denken aan Jamal van achter 't hoekske.

het hoekske op de Stenebrug ?

lombas
7 september 2008, 20:44
Aaaah, jij bent echt Kims vriend?! Ik dacht dat het maar om te lachen was op politics. Ne mens komt nogal wat te weten zeg...

Ongelofelijk he.

From_Vlaanderen
7 september 2008, 21:05
Hoe ik eruit zie? Goed.

From_Vlaanderen
7 september 2008, 21:05
Maar nu ga ik slapen.

Dronkoers
7 september 2008, 21:13
Maar nu ga ik slapen.

Dat heb je de laatste 2 minuten al 5 keer gezegd :-P

BenIsaac
7 september 2008, 21:48
Klein, overgewicht, haakneus.

Vlaams-nationalist
7 september 2008, 21:52
Klein, overgewicht, haakneus.
:lol:

piraat
7 september 2008, 22:58
Ik dacht dat we onszelf hier moesten komen beschrijven, wat me wel grappig leek. :) Ik dacht dat we de anderen moesten beschrijven: jij bvb:
Een meisje met sproeten, bril, grote voortanden en vlechtjes. Ziet een beetke scheel. Ouderwetse jurk met bloemetjes op. Eerste van de klas.:lol:

piraat
7 september 2008, 22:59
Ik ben gewoon de knapste brok van het forum. Punt.

:p
Pretentie maakt zelfs de mooiste vrouw onaantrekkelijk.:twisted:

lombas
7 september 2008, 23:02
Pretentie maakt zelfs de mooiste vrouw onaantrekkelijk.:twisted:

Euh, ik, euh, denk dat - euh - Kim gelijk, heeft? Nee? Echt?

Kim
7 september 2008, 23:03
Euh, ik, euh, denk dat - euh - Kim gelijk, heeft? Nee? Echt?

:hug:

piraat
7 september 2008, 23:03
Ik zal mezelf maar niet omschrijven, of beter: ik zal maar niet zeggen hoe anderen mij omschrijven, of ik wordt afgedaan als een ziekelijke Narcist.:-(8-)8-)Even mottig als je avatar zeker ? Verdient dat goed, vogelschrik spelen ? Voor gewone burgers wil ik zeggen. Van koninggsgespuis weten we wel dat het opbrengt.

Groentje-18
7 september 2008, 23:04
Ik dacht dat we de anderen moesten beschrijven: jij bvb:
Een meisje met sproeten, bril, grote voortanden en vlechtjes. Ziet een beetke scheel. Ouderwetse jurk met bloemetjes op. Eerste van de klas.:lol:

Heel klein beetje mis. :-/

lombas
7 september 2008, 23:04
:hug:

Slijmbal.

Kim
7 september 2008, 23:04
Slijmbal.

Rodenbachslet :-P

lombas
7 september 2008, 23:06
Rodenbachslet :-P

Als du zegt: drinch, denn drinch ich - nikt?

André de Hollander
7 september 2008, 23:06
Slijmbal.

Get a room. ;-)

lombas
7 september 2008, 23:06
Get a room. ;-)

Die hebben we al.

:-P

piraat
7 september 2008, 23:07
Het is trouwens niet nodig om te beschrijven hoe ik eruitzie, want ik heb vernomen dat er een foto over mij de ronde doet. :?
Ah ja, die naaktfoto...

Kim
7 september 2008, 23:08
Als du zegt: drinch, denn drinch ich - nikt?

En het is met tegenzin he... Ja, ik begrijp dat wel. Jij hebt toch echt een zwaar leven he, zo onder de sloef liggen bij mij! :-P

lombas
7 september 2008, 23:09
En het is met tegenzin he... Ja, ik begrijp dat wel. Jij hebt toch echt een zwaar leven he, zo onder de sloef liggen bij mij! :-P

"No woman no cry"

- Bob M.

piraat
7 september 2008, 23:09
Ben jij dit Kazan?
da's Fabiola toen ze jong was...We verstaan beter dat er nooit kinderen van gekomen zijn met de Boudewijn:lol:

piraat
7 september 2008, 23:12
Ehm, het was jij die zelf eerst de vraag stelde aan Derk de tweede hé. En gewoon, omdat ik het grappig vond.
Waarom moest jij per se van alles weten over mijn privéleven? Die zijn toch wel minder uw zaken dan hetgene jij op een openbaar forum schrijft dacht ik zo. En ja het klopt: ik heb ook iets over mijn privéleven op het forum geschreven omdat ik daarover de mening van anderen wou weten. Maar die informatie was duidelijk niet genoeg voor mevrouw.

Voor de rest antwoord ik door jou te qouten:


Kan jij nu nooit eens normaal reageren vraag ik me stilaan af en moet een persoonlijk probleem dat je hebt met een forummer over dit hele forum meegesleept worden doorheen zoveel mogelijk topics ofzo, zelfs tot in K&K? :? Sfeer verzekerd alvast... :?
Niets is zo venijnig als een twist tussen verliefde vrouwen...

Groentje-18
7 september 2008, 23:12
Ah ja, die naaktfoto...

Jezus Christus.
Het is ondertussen iedereen al duidelijk dat je heel beschaafd, gemanierd en absoluut geen marginaal bent.
Kan je je vuile en ordinaire prietpraat desondanks misschien toch wat voor jezelf houden?

Dank u!

Edit: dat geldt ook voor bovenstaande bericht. Wil je stoppen met vanalles over mij uit je nek te lullen aub wat kant noch wal raakt? :? :? En wel met onmiddellijke ingang?

manta
7 september 2008, 23:13
Ah ja, die naaktfoto...

8O


Aha , stuur maar door zou'k zeggen ... :-D

piraat
7 september 2008, 23:18
8O


Aha , stuur maar door zou'k zeggen ... :-D...Dan gaat ze écht kwaad zijn hoor...Ik weet niet of ik dat durf...

piraat
7 september 2008, 23:18
8O


Aha , stuur maar door zou'k zeggen ... :-D...Dan gaat ze écht kwaad zijn hoor...Ik weet niet of ik dat durf...

piraat
7 september 2008, 23:19
Jezus Christus.
Het is ondertussen iedereen al duidelijk dat je heel beschaafd, gemanierd en absoluut geen marginaal bent.Kan je je vuile en ordinaire prietpraat desondanks misschien toch wat voor jezelf houden?

Dank u!

Edit: dat geldt ook voor bovenstaande bericht. Wil je stoppen met vanalles over mij uit je nek te lullen aub wat kant noch wal raakt? :? :? En wel met onmiddellijke ingang? Ik bewonder je mensenkennis :-)...Maar da's dan ook alles:lol:

piraat
7 september 2008, 23:21
Jezus Christus.
Het is ondertussen iedereen al duidelijk dat je heel beschaafd, gemanierd en absoluut geen marginaal bent.
Kan je je vuile en ordinaire prietpraat desondanks misschien toch wat voor jezelf houden?

Dank u!

Edit: dat geldt ook voor bovenstaande bericht. Wil je stoppen met vanalles over mij uit je nek te lullen aub wat kant noch wal raakt? :? :? En wel met onmiddellijke ingang?
Wat ? Mag ik direct binnen ?8O

manta
7 september 2008, 23:21
...Dan gaat ze écht kwaad zijn hoor...Ik weet niet of ik dat durf...

Hmmm, mss idd beter gewoon wachten tot iemand die post ... :-P

piraat
7 september 2008, 23:23
Hmmm, mss idd beter gewoon wachten tot iemand die post ... :-P
ja, dan kan ze niet zeggen dat het mijn schuld is:twisted: