PDA

View Full Version : De Fabiola afkick-draad


C2C
18 juni 2008, 21:18
Hier komen de Anonieme Fabiola-Verslaafden samen om af te kicken.

Het is in deze draad dat ze al hun woorden over Fabiola in de toekomst gaan opschrijven. Zodat ze dat in geen enkele andere draad meer willen doen.

Dit is de ultieme Fabiolieten-draad.

Txiki
18 juni 2008, 21:23
Je kon beter schrijven "De Fabiola Kick-draad"

Dronkoers
18 juni 2008, 21:32
Wie is fabiola? ;-)

floppy
18 juni 2008, 21:37
Wie is fabiola? ;-)

Ja, wat is dat, een drank, een drug,...?

Daimanta
18 juni 2008, 21:40
Dit zal behoorlijk moeilijk worden voor floppy, is het niet?

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:10
Hier komen de Anonieme Fabiola-Verslaafden samen om af te kicken.

Het is in deze draad dat ze al hun woorden over Fabiola in de toekomst gaan opschrijven. Zodat ze dat in geen enkele andere draad meer willen doen.

Dit is de ultieme Fabiolieten-draad.

Wel bij deze gelegenheid doe ik een bijzondere oproep!


laten we ophouden het steeds over Hare Majesteit Koningin Fabiola te hebben......


en voor de leuksten thuis: please, hou op met de Sprookjeskoningin belachelijk te maekn.


jullie houden op met de Koningin-schoonzuster te beledigen, en ik verwijder haar afbeelding uit mn avatar en zet er terug ene op van de mooie Andrea.;-)

manta
18 juni 2008, 22:13
ik verwijder haar afbeelding uit mn avatar
Da's hééééél goe van u ... :-D
en zet er terug ene op van de mooie Andrea.;-)
Da's al een pak minder ...:-(

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:14
Da's hééééél goe van u ... :-D

Da's al een pak minder ...:-(

Welke twee van de héél verschillende personen verkiest u op mn avatar?;-)

manta
18 juni 2008, 22:16
Welke twee van de héél verschillende personen verkiest u op mn avatar?;-)

Dat is als kiezen tussen pest en cholera ...:-(

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:21
Dat is als kiezen tussen pest en cholera ...:-(

Allé, dat zijn toch slanke mensen, verzorgd, goed voorkomen, chic gekleed, goede afkomst (vooral de koningin-weduwe), stijl en klasse, rijk, intelligent, ................ Waarom zijn jullie dan zo negatief tegenover hen?:-(

manta
18 juni 2008, 22:24
Allé, dat zijn toch slanke mensen, verzorgd, goed voorkomen, chic gekleed, goede afkomst (vooral de koningin-weduwe), stijl en klasse, rijk, intelligent, ................ Waarom zijn jullie dan zo negatief tegenover hen?:-(

Omdat wij voor da chic betalen , en voor dat "goed" voorkomen(smaken verschillen) ... Mollig is ook leuker en die haren afkomst is zo supergoed zenne ;-)
Enfin , zelfs ne foto van britney is beter als de keuzes die jij ons geeft ...:lol:

Jaani_Dushman
18 juni 2008, 22:35
en ik zet er terug ene op van de mooie Andrea.;-)Doe ons dat alstublieft niet aan!! We hebben wel lang genoeg op die zjanet moeten kijken (of toch diegenen die de afbeelding niet in hun blokeerlijst gezet hebben).

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:36
Doe ons dat alstublieft niet aan!! We hebben wel lang genoeg op die zjanet moeten kijken (of toch diegenen die de afbeelding niet in hun blokeerlijst gezet hebben).

Hij heeft al meer vrouwen versleten dan de meesten hier, dus, 'dzjanet' zou ik hem niet noemen.:-o

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:37
Doe ons dat alstublieft niet aan!! We hebben wel lang genoeg op die zjanet moeten kijken (of toch diegenen die de afbeelding niet in hun blokeerlijst gezet hebben).

En jaani, geef toe, er zijn toch vééééél lelijkere mannen dan hem? De meeste zelfs zou ik durven zeggen.

Jaani_Dushman
18 juni 2008, 22:50
En jaani, geef toe, er zijn toch vééééél lelijkere mannen dan hem? De meeste zelfs zou ik durven zeggen.Ongetwijfeld. Zo is er het verhaal van Gregorius de Wansmakelijke die in de 14e eeuw geitenboer was ergens in de Boheemse heuvels. Volgens de legende zou die nog lelijker zijn dan Andrea van Monaco. Maar ik denk dat dit maar een fabeltje was.

MaGNiFiCaT
18 juni 2008, 22:52
Ongetwijfeld. Zo is er het verhaal van Gregorius de Wansmakelijke die in de 14e eeuw geitenboer was ergens in de Boheemse heuvels. Volgens de legende zou die nog lelijker zijn dan Andrea van Monaco. Maar ik denk dat dit maar een fabeltje was.

Ik voel de pijn om telkens de spataderen uit uw avatar te moeten aanschouwen.............................:|

Jaani_Dushman
18 juni 2008, 22:54
Ik voel de pijn om telkens de spataderen uit uw avatar te moeten aanschouwen.............................:|Leuk, hé! :-D

jamás será vencido
18 juni 2008, 23:11
Ik zou het keijammer vinden moest die fabiola-avatar verdwijnen bij magnificat.
Ik vind het een enorm meerwaarde voor dit forum.
Het zou een groot gemis zijn.

manta
18 juni 2008, 23:15
Ik zou het keijammer vinden moest die fabiola-avatar verdwijnen bij magnificat.
Ik vind het een enorm meerwaarde voor dit forum.
Het zou een groot gemis zijn.

8O
Hoort deze niet bij "drunken posts" ???:?

jamás será vencido
18 juni 2008, 23:19
8O
Hoort deze niet bij "drunken posts" ???:?

Neen, komaan. Magnificat zou toch niet meer hetzelfde zonder die avatar. Ik wil niemand de sprookjeskonigin ontnemen hoor.

Ik zou ook niet willen dat iemand de sprookjesvalggetjes uit mijn avator zou willen zien verdwijnen ;-)

jamás será vencido
18 juni 2008, 23:20
De fabiola-posts van floppy zou ik trouwens ook een groot gemis vinden :-)

Dronkoers
19 juni 2008, 05:20
Allé, dat zijn toch slanke mensen, verzorgd, goed voorkomen, chic gekleed, goede afkomst (vooral de koningin-weduwe), stijl en klasse, rijk, intelligent, ................ Waarom zijn jullie dan zo negatief tegenover hen?:-(

Het doet mij walgen dat mensen alleen kijken op zulke punten :|

Paracelsus
19 juni 2008, 06:14
Kent iemand nog deze?

http://nl.youtube.com/watch?v=BzFtYlZzL1M

http://stevenrobbins.net/illustration/images/65%20-%20Enduce%20Vomiting.jpg

Txiki
19 juni 2008, 07:58
Fabiola is hier toch een bindmiddel. Voor de ene een sprookjeskoningin en voor de andere spookjeskoningin. Dan heb'k liever dat MaGNuM Fabiola in avatar zet dan die wassen pop. Met Fabiola kunnen we nog wat lachen, die andere geeft me alleen maar zin om hem door het raam te gooien (zoals in de koning in Braveheart doet met zo'n pippo)

FDM
19 juni 2008, 11:58
er zijn nu eenmaal mensen die op rijpe tot zeer rijpe vrouwen vallen ,

ooit gelezen : 'inbreker verkracht vrouw van 80 ' ; hoe moet je die straffen ? opsluiten in een vrouwengevangenis ?

Jazeker
19 juni 2008, 14:37
Ongetwijfeld. Zo is er het verhaal van Gregorius de Wansmakelijke die in de 14e eeuw geitenboer was ergens in de Boheemse heuvels. Volgens de legende zou die nog lelijker zijn dan Andrea van Monaco. Maar ik denk dat dit maar een fabeltje was.

:lol:

Weezer
19 juni 2008, 15:11
:lol:

Ik zie het zo uit de mond van Rowan Atkinson komen :lol:

floppy
20 juni 2008, 14:27
Ik zie het zo uit de mond van Rowan Atkinson komen :lol:

Beter uit de mond van Rowan Atkinson dan uit het gat van fabjolaja

Metternich
20 juni 2008, 14:32
Hij heeft al meer vrouwen versleten dan de meesten hier, dus, 'dzjanet' zou ik hem niet noemen.:-oWas dat een man op jouw andere foto? Ik dacht dat dat een vrouw was...:?