PDA

View Full Version : Laya is de achtenvijfentigste forummer van de week


Pagina's : [1] 2

Pluche
22 juni 2008, 17:16
Het is weer zondag tijd voor een nieuwe FvdWn Weezer heeft Laya als zijn opvolgster gekozen. Laya beschrijft haarzelf als volgt:

Dag Pluche,

Die kandidatuur moet gesteld zijn in een vlaag van waanzin maar ik aanvaard het graag (na het lezen van het reglement, sommigen hebben het hier nogal moeilijk met mijn partnerkeuze en laten het niet na daarom af en toe ferm beledigend uit de hoek te komen.)
Denk dat het de bedoeling is dat ik me nu even kort voorstel:

Gegroet medeforummers, even in grote lijnen wat over mezelf, ik ben in feite een heel eenvoudig meisken, geboren begin jaren '70 in een arbeidersgezin en wel heel vroeg aan 'het leven' begonnen: ik maakte de middelbare school niet af om met mijn lief (later echtgenoot) een eigen zaak te beginnen op 17 jarige leeftijd.
Dat was een vorig leven, intussen ben ik hertrouwd met iemand uit het Midden-Oosten, opgegroeid in een heel andere cultuur dus maar ik ervaar dat eerder als een uitdaging dan een struikelblok.
Politiek zegt me niet zo heel veel maar ik discussieer wel es graag en zo ben ik ooit op dit forum terecht gekomen. Ik combineer een parttime job met een zaak in partnerschap met mijn man en probeer het 'huishouden' ook nog es draaiende te houden maar af en toe moet dat alles toch wijken voor de écht belangrijke en toch simpele dingen des levens.
Vraag maar raak zou ik zeggen.
Groeten.

Pluche
22 juni 2008, 17:17
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Pluche
22 juni 2008, 17:36
Wat vind je van Helmut Lotti?

Laya
22 juni 2008, 17:39
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Laat ons zeggen: gemiddeld eens/week. Nooit uit de frituur, 9 op de 10 keer handgeschild en -gesneden. Liefst met stoofvlees en mayonaise.

moser
22 juni 2008, 17:41
Kun je jezelf eens politiek situeren?

Weezer
22 juni 2008, 17:48
Wat vind je van Nederland(ers)?

Laya
22 juni 2008, 17:52
Wat vind je van Helmut Lotti?

:-) ... goeie vraag. Een jaar of 20 geleden had de baas van ons stamcafé in Berlare een mastodont van een feesttent gehuurd en Helmut geboekt. Het moment was heel slecht gekozen: een paar dagen na Berlare kermis, ieders geld was op en men moest nog bekomen van 4 dagen feesten. Resultaat: we waren daar met een 'man' of 20. Een financiële aderlating voor de cafébaas maar Helmut heeft daar heel goed op gereageerd en het beste van zichzelf gegeven.
Ik volg zijn carière niet maar we kunnen toch tenminste stellen dat hij het ver geschopt heeft als eenvoudige gast.

Laya
22 juni 2008, 17:54
Kun je jezelf eens politiek situeren?

Velen stoppen me hier in een uiterst links vakje maar ik ben het daar helemaal niet mee eens.

Laya
22 juni 2008, 17:59
Wat vind je van Nederland(ers)?

Ze zijn op zijn zachts gezegd mondiger, opener dan wij. Nederlands is als je't mij vraagt een bijzonder geschikt land voor een korte vakantie, ik verkies de weinig bebouwde kustlijn veruit boven de onze.

toccata
22 juni 2008, 18:20
Wat vind je het mooiste nederlandse woord?

eric v68
22 juni 2008, 18:22
uit welk deel van Vlaanderen kom je.

algemene indicatie hè.
ik hoef geen adres met routebeschrijving.;-)

Laya
22 juni 2008, 18:29
Wat vind je het mooiste nederlandse woord?
Slaapmutsje

Laya
22 juni 2008, 18:31
uit welk deel van Vlaanderen kom je.

algemene indicatie hè.
ik hoef geen adres met routebeschrijving.;-)

Ik ben geboren in Aalst maar woon nu nabij Dendermonde.

eric v68
22 juni 2008, 18:32
ken je het boek Eurabië van de schrijfster Bat Ye'or

toccata
22 juni 2008, 18:35
Wat is je lievelingsmuziek?

eric v68
22 juni 2008, 18:37
in welke delen van nederland ben je nog nooit geweest ?

Pluche
22 juni 2008, 18:54
Wie is het meisje op je avatar?

Pick Nick
22 juni 2008, 20:40
Ondervind je soms culturele problemen in je multicultureel huwelijk?

Laya
22 juni 2008, 20:56
ken je het boek Eurabië van de schrijfster Bat Ye'or

Neen, dat ken ik niet.

Laya
22 juni 2008, 20:58
Wat is je lievelingsmuziek?

Vooral de muziek uit mijn tienerjaren, de jaren '80 maar ik kan van heel veel muziekstijlen genieten. Bij tijden zelfs klassiek, hangt van mijn humeur af.

Laya
22 juni 2008, 21:09
in welke delen van nederland ben je nog nooit geweest ?

Denk dat het eenvoudiger is om de delen waar ik wel was op te noemen. Het meest noordelijke was Zwolle voor een weekje vakantie, mijn favoriete wandeling aan zee is Cadzand, om zakelijke redenen was ik het laatste jaar vaak in Nederland, Katwijk, Den haag, Amsterdam, Bunnik, Gouda, ... we proberen onze afspraken vroeg te zetten zodat we nog tijd hebben om wat te blijven 'hangen'. Ik had al verschillende korte tussendoor vakanties net over de grens.

Laya
22 juni 2008, 21:14
Wie is het meisje op je avatar?
Geen idee maar de foto sprak me om verschillende redenen aan. Ze heeft een Arabisch uiterlijk, paradeert met de zonnebril van haar moeder en lijkt me daarom ijdel en oogt bijzonder eigenwijs. Totaal het tegenovergestelde van het beeld dat de meeste mensen over arabische meisjes hebben.
Al geef ik toe dat dit niet altijd onterecht is.

Boadicea
22 juni 2008, 21:30
Hoi Laya. Nu we nog eens een vrouw als Forummer van de Week hebben: wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk overwicht hier op het forum?

Denk je dat meer vrouwen hier een ander beeld op de discussies zouden geven?

Laya
22 juni 2008, 21:33
Ondervind je soms culturele problemen in je multicultureel huwelijk?

Heb je even tijd? :lol:

Nee, serieus nu, je stelt de vraag een beetje verkeerd. Beter zou zijn: 'ondervind je soms culturele verschillen in je multicultureel huwelijk'. Uiteraard. En als we daar niet zouden tegen kunnen dan waren we hier beter niet mee begonnen. Feit is dat we dit beiden als boeiend en uitdagend zien. Geen van beiden dringt zijn cultuur op, vind zijn cultuur beter dan de andere (we hebben het niet over religie he), beiden zijn we bereid de ander zijn cultuur te ontdekken. Al moet ik zeggen dat er voor mijn man om evidente redenen meer aan te passen was dan voor mij, we leven nu eenmaal hier. Maar aangezien hij al een jaar of 8 in België was toen ik hem leerde kennen en hij altijd al meegedraaid heeft in onze maatschappij (dat is uitzonderlijk weet ik intussen) was hij al goed op de hoogte van het reilen en zeilen hier.

PollyCorrect
22 juni 2008, 21:35
Nou nou. Je huwelijk zien als een 'uitdaging'.
Is dat comfortabel?
Evolueer je goed?

In welke zin is het dan een uitdaging?

Laya
22 juni 2008, 21:42
Hoi Laya. Nu we nog eens een vrouw als Forummer van de Week hebben: wat vindt jij eigenlijk van het mannelijk overwicht hier op het forum?

Denk je dat meer vrouwen hier een ander beeld op de discussies zouden geven?

Hey Boadicea

Ik ben er van overtuigd, we zouden veel meer 'catfights' hebben zoals de laatste dagen in een andere draad hier in het k&k gedeelte. Maar ik weet niet of de mannelijke forummers dat erg zouden vinden want die lijken daarvan te smullen :lol:.

Ik vind het mannelijk overwicht helemaal niet erg, om de een of andere reden vind ik het discussieren met mannen interessanter. Als ik met vrouwen wil forummen ga ik wel naar de Flair site of zo maar daar hou ik het nooit lang vol.

Laya
22 juni 2008, 21:54
Nou nou. Je huwelijk zien als een 'uitdaging'.
Is dat comfortabel?
Evolueer je goed?

In welke zin is het dan een uitdaging?

Ja, tuurlijk, samenleven met iemand uit een andere cultuur kan heel boeiend zijn, leerrijk, gaat niet gauw vervelen. Mocht het nu zijn dat die cultuur me opgedrongen zou worden dan is het andere koek natuurlijk maar dat is in ons geval helemaal niet zo. Ik heb het gevoel dat we niet te gauw in een sleur gaan raken.
Je hebt mensen die zich comfortabel voelen in een relatie waar de ander totaal op dezelfde golflengte zit, dezelfde interesses deelt, dezelfde achtergrond heeft. Daar is niks mis mee. Maar je hebt er dan zoals wij die zich dan gauw zouden gaan vervelen en in hun relatie liever wat meer te ontdekken hebben.

PollyCorrect
22 juni 2008, 21:55
Ok, ik snap 'm re. uitdaging.

Savatage
22 juni 2008, 21:57
Ben je zelf ook al naar het Midden-Oosten (of aan die kanten) op reis geweest?

Derk de Tweede
22 juni 2008, 21:59
Je nadert de 40.
Denk je wel eens aan het feit dat leven eindigend is ?
(Ik had hierover een discussie vanmiddag)

Laya
23 juni 2008, 06:38
Ben je zelf ook al naar het Midden-Oosten (of aan die kanten) op reis geweest?

Nee, voorlopig nog niet, tenzij je een islamitisch land bedoelt en er zo Tunesië wil bijrekenen. Ik heb wel plannen in die richting. Volgend voorjaar zouden we de reis per auto willen maken via Italië, Griekenland en Turkije om zo een hele brok cultuur kunnen op te snuiven.

Laya
23 juni 2008, 06:48
Je nadert de 40.
Denk je wel eens aan het feit dat leven eindigend is ?
(Ik had hierover een discussie vanmiddag)

Zeker. Of misschien niet meteen aan het einde van het leven maar aan het einde van mijn 'jonge' jaren. Voor een deel heeft dat aan de basis gelegen van mijn scheiding, ik had zoiets van 'dit is niet wat ik wil voor de rest van mijn leven, als ik er nog iets van wil maken moet ik het nu doen, niet binnen 10 jaar want dan is het te laat'.
Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van mijn gezin, de tuin, mooi weer, veel meer dan pakweg 10 jaar geleden, toen was ik bezig met dingen die nu totaal onbelangrijk lijken.

Pluche
23 juni 2008, 06:48
Heb je kids?

Pluche
23 juni 2008, 06:49
Wat is je lievelingseten?

Pluche
23 juni 2008, 06:49
De lotto winnen of gezond 100 jaar worden?

Laya
23 juni 2008, 06:54
Heb je kids?

Ja, ik heb een zoon van 13, hij gaat nu naar het eerste jaar van de 2de graad... hoop ik. Een bijou van een jongen, tot nu toe merk ik nog weinig of niets van 'puberaal gedrag' maar hij is helemaal niet geïnteresseerd in zijn studies, weet totaal niet wat hij wil 'later'. Stress tijdens de examenperiode is hem helemaal onbekend... ben es benieuwd voor zijn resultaten komende vrijdag... hout vasthouden zeggen ze bij ons...

Laya
23 juni 2008, 06:55
Wat is je lievelingseten?

Konijn, moussaka, fajitas, gegratineerd witloof, hommos,... ik heb geen favo gerecht maar er zijn heel weinig dingen die ik niet graag eet. Oesters krijg ik niet binnen.

Laya
23 juni 2008, 06:59
De lotto winnen of gezond 100 jaar worden?

Als ik dan toch moet kiezen: gezond 100 jaar worden. Al is die 100 niet echt nodig, dat mag wat minder zijn.
Ik heb niets te kort en besef meer dan wie ook dat geld helemaal geen garantie is voor een gelukkig leven.

Anna List
23 juni 2008, 08:30
hey Laya, een hele goeie morgen.

-lekker geslapen ?
-fijn weekendje gehad ?
-nog vakantieplannen van t jaar ?

roger verhiest
23 juni 2008, 08:32
Wat voor zaak heb je ?

roger verhiest
23 juni 2008, 08:32
Uit welk land komt je echtgenoot ?

roger verhiest
23 juni 2008, 08:33
Doet je zoontje aan sport in clubverband ?

Derk de Tweede
23 juni 2008, 09:22
Derek and the Dominos: Layla

Ken je dat nummer ?

André de Hollander
23 juni 2008, 09:51
Hai Laya,

Is je man een medeforummer?

Wat is het belangrijkste positieve verschil dat je kan noemen tussen een autochtone echtgenoot en een allochtone echtgenoot?

Idem, negatieve verschil?

Laya
23 juni 2008, 10:28
hey Laya, een hele goeie morgen.

-lekker geslapen ?
-fijn weekendje gehad ?
-nog vakantieplannen van t jaar ?

-Ik heb heel goed geslapen hoor en hoop van jou hetzelfde

Goeiemiddag trouwens ;-)

-Het weekend was weer veel te kort en bestond enkel uit zondag, zoals altijd. We hebben het heel rustig aan gedaan, vooral genoten van de rust en elkaar eigenlijk.8-)

-Van't jaar nog wel maar niet meteen, ik heb wel een paar weekjes verlof voor de deur staan maar meer dan een paar dagen weg zal er niet in zitten. In het najaar zal het er wel van komen maar nog geen concrete plannen.

Laya
23 juni 2008, 10:29
Wat voor zaak heb je ?

Wij exporteren 2de hands kleding, vooral naar Afrika.

Laya
23 juni 2008, 10:31
Uit welk land komt je echtgenoot ?

Syrië, meer specifiek uit een 'dorp' met 100.000 inwoners in de buurt van Aleppo... hij blijft het ondanks het aantal inwoners een dorp noemen dus ik zal dat ook maar doen :-)

Laya
23 juni 2008, 10:32
Doet je zoontje aan sport in clubverband ?
Tot voor kort heeft hij aan karate gedaan, zo'n 7 jaar lang maar 'het stak hem tegen'. Ik wijt het eerder aan een slecht bestuur van de club.

Laya
23 juni 2008, 10:33
Derek and the Dominos: Layla

Ken je dat nummer ?

Nee, van de Kreuners ken ik het wel... als ik meer tijd heb zoek ik het eens op, ik ben momenteel aan het werk zie je ;-)

Anna List
23 juni 2008, 10:35
vanwaar de nick Laya ?


en eentje voor Dronkoers : heb je mooie voeten ? ;-)

Laya
23 juni 2008, 10:47
Hai Laya,

Is je man een medeforummer?

Wat is het belangrijkste positieve verschil dat je kan noemen tussen een autochtone echtgenoot en een allochtone echtgenoot?

Idem, negatieve verschil?

Nee, dat is hij niet, hij heeft daar trouwens geen tijd voor.

Das een moeilijke. Een zijn specifieke verschillen tussen mijn huidige en mijn vorige echtgenoot (uiteraard) maar of die nu werkelijk aan het al of niet allochtoon zijn liggen zou ik niet durven zeggen. Daarbij komt ook nog dat er zo een groot verschil is tussen allochtonen onderling dat je eigenlijk niet kan spreken over voordelen of nadelen aan een allochtone echtgenoot in het algemeen. En zoveel ervaring heb ik nu ook weer niet met allochtone partners he ;-)

Laya
23 juni 2008, 10:50
vanwaar de nick Laya ?


en eentje voor Dronkoers : heb je mooie voeten ? ;-)

Zoals je wellicht weet heb ik nog een parttime job en daar verkopen we iets leuk met de naam Laya (geen verdere details 8-)) en ik vond dat wel leuk klinken.

Momenteel zijn ze gehuld in sandalen met hoge hakken en de nageltjes zijn mooi verzorgd... ze mogen gezien worden ja ;-)

Anna List
23 juni 2008, 10:53
Zoals je wellicht weet heb ik nog een parttime job en daar verkopen we iets leuk met de naam Laya (geen verdere details 8-)) en ik vond dat wel leuk klinken.

Momenteel zijn ze gehuld in sandalen met hoge hakken en de nageltjes zijn mooi verzorgd... ze mogen gezien worden ja ;-)


als Dronkoers nu nog niet terugkomt, weet ik het ook niet meer ! :-P

manta
23 juni 2008, 11:09
Hey Boadicea

Ik ben er van overtuigd, we zouden veel meer 'catfights' hebben zoals de laatste dagen in een andere draad hier in het k&k gedeelte. Maar ik weet niet of de mannelijke forummers dat erg zouden vinden want die lijken daarvan te smullen :lol:.

Ik vind het mannelijk overwicht helemaal niet erg, om de een of andere reden vind ik het discussieren met mannen interessanter. Als ik met vrouwen wil forummen ga ik wel naar de Flair site of zo maar daar hou ik het nooit lang vol.

Hmmm ... Hoeveel nicks heb je op het flairforum ??? :-P
Heb je er recent nog ééntje bijgemaakt ? Gisteren of zo ??? 8-)

manta
23 juni 2008, 11:12
Welke auto zou je graag hebben ?


Welke moto ???

Laya
23 juni 2008, 11:13
Hmmm ... Hoeveel nicks heb je op het flairforum ??? :-P
Heb je er recent nog ééntje bijgemaakt ? Gisteren of zo ??? 8-)

Eén, nee, nee

Nog nooit zo kort geantwoord op zoveel vragen :lol:

Laya
23 juni 2008, 11:21
Welke auto zou je graag hebben ?


Welke moto ???


1 Range Rover (Sport)
2 Audi coupé/cabrio
3 BMW 3 reeks cabrio
4 BMW 1 reeks cabrio maar het prijsverschil met de 3 is veel te klein

Mijn eerste keuze was ooit onze gezinswagen maar met een veel te lichte motor. Ik reed daar zelden zelf mee en als ik het dan deed gaf ik steeds plankgas, die wagen leek niet vooruit te willen.
Ben trouwens best tevreden met de auto waar ik nu mee rij.

Ik wou als tiener een MTX! Nu zou ik op een Vespa es een deel van Italië of Griekenland willen verkennen... lijkt me hemels.

manta
23 juni 2008, 12:24
Ik wou als tiener een MTX! Nu zou ik op een Vespa es een deel van Italië of Griekenland willen verkennen... lijkt me hemels.

:-(
Mobilettekes ...


Plattekaas met bruine suiker of platte kaas met radijsjes ??? :-P

Anna List
23 juni 2008, 12:26
1 Range Rover (Sport)
2 Audi coupé/cabrio
3 BMW 3 reeks cabrio
4 BMW 1 reeks cabrio maar het prijsverschil met de 3 is veel te klein

Mijn eerste keuze was ooit onze gezinswagen maar met een veel te lichte motor. Ik reed daar zelden zelf mee en als ik het dan deed gaf ik steeds plankgas, die wagen leek niet vooruit te willen.
Ben trouwens best tevreden met de auto waar ik nu mee rij.

Ik wou als tiener een MTX! Nu zou ik op een Vespa es een deel van Italië of Griekenland willen verkennen... lijkt me hemels.


ge moogt gewoon achterop bij mij !

rijden we dan naar Rome of toch maar naar Firenze ? (ik kies zeker Firenze)

wanneer vertrekken we ?

Laya
23 juni 2008, 12:39
:-(
Mobilettekes ...


Plattekaas met bruine suiker of platte kaas met radijsjes ??? :-P

Radijsjes, bieslook, een beetje munt, vers brood. Een aangename zomerdag, op een dekentje in de tuin.
Ahja, en zo plat moet die kaas niet zijn hoor, het mag ook gewone verse kaas zijn.

Laya
23 juni 2008, 12:41
ge moogt gewoon achterop bij mij !

rijden we dan naar Rome of toch maar naar Firenze ? (ik kies zeker Firenze)

wanneer vertrekken we ?

Achterop je tweewieler mag ik toch hopen? En mijn man in een sidecar? :lol:

Anna List
23 juni 2008, 14:01
Achterop je tweewieler mag ik toch hopen? En mijn man in een sidecar? :lol:


hey zeg Laya, iemand moet de zaak openhouden hé ;-)

we sturen 'm een kaartje !

Jazeker
23 juni 2008, 15:56
Mis je Dronkoers al?

Jazeker
23 juni 2008, 15:58
Mis je Dronkoers al?

Vraag is al overbodig geworden...

Derk de Tweede
23 juni 2008, 15:58
Zou je voor 50.000 Euro's naakt in de Playboy willen staan ?

Laya
23 juni 2008, 16:04
Vraag is al overbodig geworden...
:cheer: He's Back!! :cheer:

Laya
23 juni 2008, 16:09
Zou je voor 50.000 Euro's naakt in de Playboy willen staan ?

Dus eigenlijk is de vraag of geld belangrijk genoeg voor me is om naakt te gaan poseren in een mannenblad? Nee

robert t
23 juni 2008, 17:21
Hoe sta je tegenover de begrippen Vlaming/Belg?

Ik stel je die vraag omdat je bij mijn weten niet of nauwelijks tussenkomt in politieke discussies, wat je goed recht is natuurlijk.

Dronkoers
23 juni 2008, 17:24
Slaapmutsje

Wat is uw favoriet slaapmutsje? ;-)

Dronkoers
23 juni 2008, 17:25
Ben je een aangenaam cafémakker?

Allez, gezellin ;-)

Dronkoers
23 juni 2008, 17:25
Is hygiëne belangrijk voor u?

André de Hollander
23 juni 2008, 22:35
Geef je antwoord op intieme vragen? ;-)

Laya
24 juni 2008, 06:51
Hoe sta je tegenover de begrippen Vlaming/Belg?

Ik stel je die vraag omdat je bij mijn weten niet of nauwelijks tussenkomt in politieke discussies, wat je goed recht is natuurlijk.
Nee dat klopt, ik hou me niet echt bezig met politiek, waarschijnlijk omdat ik altijd dacht dat die mensen wel wisten waarmee ze bezig waren, maw, ik had er vertrouwen in. Let op mijn woordkeuze: dacht, had.

De vraag of Vlaanderen onafhankelijk moet worden houdt me niet zo bezig, de vreemdelingenpolitiek trekt mijn aandacht meer, het gaat helemaal de verkeerde kant uit, het maakt me echt ongerust.

Laya
24 juni 2008, 06:53
Wat is uw favoriet slaapmutsje? ;-)

Ik ga je mijn 2de favoriet geven, een koffietje met Baileys ;-)

Laya
24 juni 2008, 07:01
Ben je een aangenaam cafémakker?

Allez, gezellin ;-)

Moeilijk om daar zelf op te antwoorden maar ik denk het wel. Al ga ik al jaren niet zo vaak meer op café, een overdosis gehad in mijn jeugd denk ik, we hadden er zelf een en later gingen mijn man en ik vaak uit, tot het moment dat 'de kleinen' kwam.
Je gaat me dus veel eerder in een restaurant vinden dan op café, belangrijk detail, ik heb geen alcohol nodig om 'op dreef' te komen, in tegendeel.

Laya
24 juni 2008, 07:13
Is hygiëne belangrijk voor u?

Op persoonlijk vlak: absoluut, eer ik de deur uitkom moet ik piekfijn verzorgd zijn. Niet alleen oppervlakkig. Al dacht ik altijd dat ik redelijk goed zat tot ik mijn man leerde kennen, hij is het toppunt van hygiëne.

Op huiselijk vlak: ik ben niet het type dat zodra ze tijd heeft met een stofzuiger door het huis loopt. Ik kan gerust het werk binnen laten staan om een hele dag in de tuin te zitten wroeten wanneer het aangenaam weer is. Het huis is netjes maar je ziet dat er geleefd wordt.

Laya
24 juni 2008, 07:18
Geef je antwoord op intieme vragen? ;-)

:-) Das te zien hoe intiem he. Probeer en je zal het rap weten ;-)

Pluche
24 juni 2008, 08:56
Stel je bent minister van begroting op welke posten gaa je besparen en op welke meer uitgeven?

André de Hollander
24 juni 2008, 09:11
:-) Das te zien hoe intiem he. Probeer en je zal het rap weten ;-)

Hoeveel mannen heb je 'verslonden'?

Hou oud was je bij je eerste keer?

Voldeed die eerste keer aan je verwachtingen?

Laya
24 juni 2008, 09:57
Stel je bent minister van begroting op welke posten gaa je besparen en op welke meer uitgeven?
Geen idee of dat de taak is van de minister van begroting maar ik zou eens flink kuis willen houden bij de steuntrekkers, zowel werkloosheidsuitkeringen als OCMW steun/sociale huisvesting (vooral bij de allochtonen, is misschien niet compleet 'pollitiek correct' maar dat zal me worst wezen) zodat enkel nog mensen die het echt nodig hebben uitkeringen krijgen en de pensioenen omhoog kunnen. Dan hoeven wij ons ook geen zorgen meer te maken of er voor ons nog iets zal overschieten.

Laya
24 juni 2008, 09:57
Hoeveel mannen heb je 'verslonden'?

Hou oud was je bij je eerste keer?

Voldeed die eerste keer aan je verwachtingen?

Heel weinig

Zo jong dat mijn toenmalige 8.5 jaar oudere lief (waar ik de volgende 17 jaar van mijn leven mee doorgebracht heb) nu een pedofiel zou genoemd worden. Wat belachelijk is natuurlijk.

Ik had totaal geen verwachtingen maar het viel tegen. Maar seks is zoals een wijn die alleen beter wordt met de jaren.

Anna List
24 juni 2008, 10:08
onder het moto 'de appelboom'

wat deden je ouders voor job/studie ?
zaten er bij je grootouders nog bijzondere beroepen/studies/specialekes ?

wat vind/vond je prachtig aan de aanpak van je ouders ?
wat wil je zeker anders doen ?

Anna List
24 juni 2008, 10:52
hoe kom je in godsnaam in de sector van de 'plezier'industrie ;-) terecht ??? :-P

André de Hollander
24 juni 2008, 11:22
Welke bijzondere eigenschappen moet ik bezitten om je weg te lokken bij je man? ;-)

Laya
24 juni 2008, 11:48
onder het moto 'de appelboom'

wat deden je ouders voor job/studie ?
zaten er bij je grootouders nog bijzondere beroepen/studies/specialekes ?

wat vind/vond je prachtig aan de aanpak van je ouders ?
wat wil je zeker anders doen ?

Mijn vader is schrijnwerker van opleiding en heeft dan ook zowat heel zijn leven in de bouwsector gewerkt. Mijn moeder is op haar 14de beginnen werken en heeft verschillende dingen gedaan tot ze een jaar of 10 geleden een diploma haalde in de gezondheidszorg en ze is tot op heden nog verzorgende. Mijn grootvader van moeders kant heeft heel zijn werkloopbaan in de 'abbatoir' te Anderlecht gesleten, hij heeft nooit een auto gehad, reed met de fiets naar Anderlecht en ging tot een paar jaar voor zijn dood (2006) overal in het dorp met paard en kar naartoe.
Mijn grootvader van vaders kant heb ik nooit persoonlijk gekend, die immigreerde naar Canada, mijn grootmoeder kon daar niet aarden en is met mijn vader teruggekomen.

Dat ze me zelf een keuze gelaten hebben qua geloof, ook al was mijn vader er eerst tegen, ik wou geen Jehova's Getuige zijn. Later besefte ik dat mijn afkeer voor die religie vooral voortkwam uit de reactie van buitenstaanders. Ik werd als kind louter daarop beoordeeld.

Wat ik anders wou doen? Ik wou mijn kind niet opzadelen met gescheiden ouders. Het is anders uitgedraaid.

Laya
24 juni 2008, 11:54
hoe kom je in godsnaam in de sector van de 'plezier'industrie ;-) terecht ??? :-P

Heel toevallig, ik voelde me niet goed in mijn job, zocht iets anders dat ik ook op zelfstandige basis kon uitoefenen, waar ik zelf mijn agenda kon regelen, geen 9 to 5 en toen ben ik toevallig op een advertentie van de firma gekomen waar ik nu nog voor werk. Ik ben gaan kennismaken, dat viel heel goed mee en nu werk ik er nog. Ik doe het heel graag, het gaat toch een heel stuk verder dan pakweg schoenen of juwelen verkopen, ik heb heel vaak heel intieme gesprekken met de klanten, trek regelmatig met een goed gevoel de deur achter me dicht 's avonds en dat kunnen er denk ik weinig zeggen.

Laya
24 juni 2008, 11:55
Welke bijzondere eigenschappen moet ik bezitten om je weg te lokken bij je man? ;-)

Men kan dat altijd proberen natuurlijk maar ik ben heel trouw en nog altijd 'zot' van mijne vent dus dat zal niet lukken. ;-)

Anna List
24 juni 2008, 12:03
Men kan dat altijd proberen natuurlijk maar ik ben heel trouw en nog altijd 'zot' van mijne vent dus dat zal niet lukken. ;-)



:cheer:

Anna List
24 juni 2008, 12:32
Heel toevallig, ik voelde me niet goed in mijn job, zocht iets anders dat ik ook op zelfstandige basis kon uitoefenen, waar ik zelf mijn agenda kon regelen, geen 9 to 5 en toen ben ik toevallig op een advertentie van de firma gekomen waar ik nu nog voor werk. Ik ben gaan kennismaken, dat viel heel goed mee en nu werk ik er nog. Ik doe het heel graag, het gaat toch een heel stuk verder dan pakweg schoenen of juwelen verkopen, ik heb heel vaak heel intieme gesprekken met de klanten, trek regelmatig met een goed gevoel de deur achter me dicht 's avonds en dat kunnen er denk ik weinig zeggen.

wat is de absoluut zotste annecdote die je daarin meemaakte ? :-P

manta
24 juni 2008, 12:44
Welk is je favoriete Simpsonfiguur ??

manta
24 juni 2008, 12:46
Wat draag je ?
De laatste nieuwe modetrends , de mode van 10 jaar geleden, of gewoon 't eerste 't beste dat je uit de kleerkast vist al is het een trui uit 1965 die al bleekgewassen is ???

Geef je veel uit aan kleding ??

Anna List
24 juni 2008, 12:46
wat eten jullie vanavond ?

André de Hollander
24 juni 2008, 12:47
Heel toevallig, ik voelde me niet goed in mijn job, zocht iets anders dat ik ook op zelfstandige basis kon uitoefenen, waar ik zelf mijn agenda kon regelen, geen 9 to 5 en toen ben ik toevallig op een advertentie van de firma gekomen waar ik nu nog voor werk. Ik ben gaan kennismaken, dat viel heel goed mee en nu werk ik er nog. Ik doe het heel graag, het gaat toch een heel stuk verder dan pakweg schoenen of juwelen verkopen, ik heb heel vaak heel intieme gesprekken met de klanten, trek regelmatig met een goed gevoel de deur achter me dicht 's avonds en dat kunnen er denk ik weinig zeggen.

Je handelt in 2-hands kleding, vooral in Afrika en ineens gaat het over je werk in de 'genotsindustrie'? Heb ik ergens iets gemist? :-(

Anna List
24 juni 2008, 12:51
Je handelt in 2-hands kleding, vooral in Afrika en ineens gaat het over je werk in de 'genotsindustrie'? Heb ik ergens iets gemist? :-( genieten is voor iedereen anders he André :-P

André de Hollander
24 juni 2008, 12:52
genieten is voor iedereen anders he André :-P

Dan kan ik toch meer genieten van het ontkleden van iemand dan van het kleden. :-P

Jij ook Laya?

Derk de Tweede
24 juni 2008, 12:56
Dus eigenlijk is de vraag of geld belangrijk genoeg voor me is om naakt te gaan poseren in een mannenblad? Nee

En hier op politics voor niets ?

Laya
24 juni 2008, 13:14
wat is de absoluut zotste annecdote die je daarin meemaakte ? :-P
Ow, ik maak heel vaak zotte dingen mee en sta dan ook regelmatig letterlijk te janken van het lachen in de winkel.
Iets dat me nu te binnen schiet is de keer dat 2 vriendinnen stonden te kijken naar een lipgloss die de bloedsomloop in je lippen bevordert en voor meer volume en kleur zorgt. Zegt de ene tegen de ander 'ik heb dat, das iets heel goed maar branden dat dat doet' terwijl ze de hoogte van haar kruis een waaiende beweging maakte met haar hand. Ben haar toch gaan uitleggen dat de lipgloss voor de lippen van haar mond bedoeld was en niet voor deze in lager gelegen regionen. :lol:

Laya
24 juni 2008, 13:14
Welk is je favoriete Simpsonfiguur ??

Bart natuurlijk

André de Hollander
24 juni 2008, 13:17
Bart natuurlijk

Zijn er eigenschappen van Bart die overeenstemmen met jouw eigenschappen?
Zo ja, welke?

robert t
24 juni 2008, 13:22
Dan kan ik toch meer genieten van het ontkleden van iemand dan van het kleden. :-P

Jij ook Laya?André jongen, je komt duidelijk iets te kort. Er zijn remedies voor, contactadvertenties bv in louche en andere blaadjes, tot zelfs in DS. Bij Laya maak je geen enkele kans, hoor. Deze dame lijkt me heel gelukkig in haar relatie en zo is het goed. Dus ergens anders uitkijken...

Laya
24 juni 2008, 13:24
Wat draag je ?
De laatste nieuwe modetrends , de mode van 10 jaar geleden, of gewoon 't eerste 't beste dat je uit de kleerkast vist al is het een trui uit 1965 die al bleekgewassen is ???

Geef je veel uit aan kleding ??
Soms zit er eens iets tussen van de nieuwste modetrends maar ik koop niets 'omdat het mode' is. In mijn kast vind je geen legging bijvoorbeeld. Ik draag heel graag jurken en rokken, hoge hakken. Mijn stijl kan je het best omschrijven als vrouwelijk, nooit sletterig of slonzig. Alhoewel, goed dat de tuin niet vanaf de straat te zien is, als ik groene vingers heb draag ik kledingstukken waarmee ik de straat niet opkom maar dan wil ik me helemaal op mijn gemak voelen.

Ik heb ooit immens veel aan kleding uitgegeven, nu nog heel weinig. We verwerken per maand zo'n 40 tot 60 ton textiel in onze firma, mijn man brengt bijna dagelijks mooie stukken mee. We hebben een middelgrote slaapkamer enkel voor onze kleding en die is nog te klein. Maar zowel mijn man als ik houden van shoppen dus af en toe worden er ook dingen aangekocht.

Laya
24 juni 2008, 13:24
wat eten jullie vanavond ?
Geen idee, ik werk vandaag dus ik ben laat thuis, dan gebeurt het wel eens dat mijn man kookt. Ik geef het niet graag toe maar hij kookt beter dan ik.
Zoniet kijk ik wat er in de diepvries ligt, die houden we goed gevuld maar nooit met bereide maaltijden.

Laya
24 juni 2008, 13:28
Je handelt in 2-hands kleding, vooral in Afrika en ineens gaat het over je werk in de 'genotsindustrie'? Heb ik ergens iets gemist? :-(

Nee hoor, ik werk al een aantal jaren parttime voor een bedrijf en ik hou die job. De zaak is voor mij geen fulltime bezigheid, ik verzorg vooral de administratie.

Laya
24 juni 2008, 13:29
Dan kan ik toch meer genieten van het ontkleden van iemand dan van het kleden. :-P

Jij ook Laya?


Ja natuurlijk André ;-)

Laya
24 juni 2008, 13:30
En hier op politics voor niets ?
:-) nee, toch niet

Anna List
24 juni 2008, 13:30
Geen idee, ik werk vandaag dus ik ben laat thuis, dan gebeurt het wel eens dat mijn man kookt. Ik geef het niet graag toe maar hij kookt beter dan ik.
Zoniet kijk ik wat er in de diepvries ligt, die houden we goed gevuld maar nooit met bereide maaltijden.


lap tot zo ver de inspiratie ;-)

Anna List
24 juni 2008, 13:31
:-) nee, toch niet


uit principe dan ! gratis omdat er toch al te veel geld omgaat in de industrie ?

André de Hollander
24 juni 2008, 13:32
André jongen, je komt duidelijk iets te kort. Er zijn remedies voor, contactadvertenties bv in louche en andere blaadjes, tot zelfs in DS. Bij Laya maak je geen enkele kans, hoor. Deze dame lijkt me heel gelukkig in haar relatie en zo is het goed. Dus ergens anders uitkijken...

Schijn bedriegt! Een serieuze poging zou je niet op het forum zien staan natuurlijk. Ik stel alleen maar vragen, o.a. over onderwerpen die mij interesseren. :-P

@ Laya, over welk onderwerp zou je graag eens een vraag beantwoorden?

Jazeker
24 juni 2008, 13:50
@Laya,

In welk ander land zou je willen wonen?

Laya
24 juni 2008, 14:00
Zijn er eigenschappen van Bart die overeenstemmen met jouw eigenschappen?
Zo ja, welke?
Eigenlijk wel, ik laat ook niet toe dat anderen me zeggen wat ik moet doen of wat goed voor me is. Soms loop ik wel eens met mijn 'kop' tegen een muur maar het is dan toch mijn eigen fout die ik gemaakt heb. Ik kom ook altijd weer op mijn pootjes terecht. Net als Bart! Ik heb wel een mooier kapsel :lol:

Laya
24 juni 2008, 14:04
lap tot zo ver de inspiratie ;-)

Lasagne met zalm en spinazie? Gewoon simpele aardappeltjes met kippenworst en appelmoes? Frietjes met sla en steak en champignons? Gehaktschotel met aubergine en veel ajuin (ik hou van gebakken ajuin!)? Simpele maar zeer lekkere spaghetti met Bolognaisesaus? Kippenvleugeltjes met veel look en oesterzwammen (hemels!)? Fajitas? Nog suggesties nodig? ;-)

Laya
24 juni 2008, 14:05
uit principe dan ! gratis omdat er toch al te veel geld omgaat in de industrie ?

Het zal niet gebeuren Anna, leg je erbij neer :lol:

roger verhiest
24 juni 2008, 14:05
De vraag of Vlaanderen onafhankelijk moet worden houdt me niet zo bezig, de vreemdelingenpolitiek trekt mijn aandacht meer, het gaat helemaal de verkeerde kant uit, het maakt me echt ongerust.

Definitie van "vreemdeling" : iemand die je niet kent.

akkoord of niet akkoord ?

Anna List
24 juni 2008, 14:05
Eigenlijk wel, ik laat ook niet toe dat anderen me zeggen wat ik moet doen of wat goed voor me is. Soms loop ik wel eens met mijn 'kop' tegen een muur maar het is dan toch mijn eigen fout die ik gemaakt heb. Ik kom ook altijd weer op mijn pootjes terecht. Net als Bart! Ik heb wel een mooier kapsel :lol:

² :-P

Laya
24 juni 2008, 14:06
@Laya,

In welk ander land zou je willen wonen?

Ik heb al jaren een droom, ik zou heel graag een B&B openen in een zuiders land maar het is er nooit van gekomen. Ik kon mijn ex man niet warm maken voor de idee maar mijn huidige man ziet het blijkbaar wel zitten. Volgend jaar plannen we een heel lange trip met de auto naar Syrië en we gaan een tijdje aan de kust logeren, ik ga het gebied dan uitgebreid verkennen. Syrië heeft enorme projecten ter bevordering van het toerisme, vooral in samenwerking met Italië en Duitsland. Buitenlanders die iets beginnen betalen de eerste jaren geen belastingen en het 5de jaar een éénmalige belasting van 50%. Dat is toch al een heel aanlokkelijk begin he?

Anna List
24 juni 2008, 14:06
Lasagne met zalm en spinazie? Gewoon simpele aardappeltjes met kippenworst en appelmoes? Frietjes met sla en steak en champignons? Gehaktschotel met aubergine en veel ajuin (ik hou van gebakken ajuin!)? Simpele maar zeer lekkere spaghetti met Bolognaisesaus? Kippenvleugeltjes met veel look en oesterzwammen (hemels!)? Fajitas? Nog suggesties nodig? ;-)

eej bedankt, die aubergine gehaktschotel met ajuin lijkt me wel iets !

Anna List
24 juni 2008, 14:07
Het zal niet gebeuren Anna, leg je erbij neer :lol:

jamais ! Anna gaat strijdend ten onder ;-)

André de Hollander
24 juni 2008, 14:11
Eigenlijk wel, ik laat ook niet toe dat anderen me zeggen wat ik moet doen of wat goed voor me is. Soms loop ik wel eens met mijn 'kop' tegen een muur maar het is dan toch mijn eigen fout die ik gemaakt heb. Ik kom ook altijd weer op mijn pootjes terecht. Net als Bart! Ik heb wel een mooier kapsel :lol:

Wil je dat a.u.b. bewijzen? Ik vraag meestal niet naar een bron, maar dit soort beweringen laat ik niet zonder bewijs over mijn kant gaan. ;-)

Laya
24 juni 2008, 14:13
Definitie van "vreemdeling" : iemand die je niet kent.

akkoord of niet akkoord ?

Akkoord maar als we praten over vreemdelingenbeleid hebben we het over iets anders. Akkoord?

André de Hollander
24 juni 2008, 14:14
Lasagne met zalm en spinazie? Gewoon simpele aardappeltjes met kippenworst en appelmoes? Frietjes met sla en steak en champignons? Gehaktschotel met aubergine en veel ajuin (ik hou van gebakken ajuin!)? Simpele maar zeer lekkere spaghetti met Bolognaisesaus? Kippenvleugeltjes met veel look en oesterzwammen (hemels!)? Fajitas? Nog suggesties nodig? ;-)

Hoe laat moeten we arriveren om op tijd te zijn voor dit hemelse diner (+ je adres)?

Jazeker
24 juni 2008, 14:16
off-topic: ons Laya moet er hier al twee van haar lijf houden :lol:

Anna List
24 juni 2008, 14:17
off-topic: ons Laya moet er hier al twee van haar lijf houden :lol:


ola, bij mij is dat al jaren bezig hoor !

Laya
24 juni 2008, 14:37
Wil je dat a.u.b. bewijzen? Ik vraag meestal niet naar een bron, maar dit soort beweringen laat ik niet zonder bewijs over mijn kant gaan. ;-)

Je gaat me gewoon op mijn woord moeten geloven André :-P

Dronkoers
24 juni 2008, 14:58
Soms zit er eens iets tussen van de nieuwste modetrends maar ik koop niets 'omdat het mode' is. In mijn kast vind je geen legging bijvoorbeeld. Ik draag heel graag jurken en rokken, hoge hakken. Mijn stijl kan je het best omschrijven als vrouwelijk, nooit sletterig of slonzig. Alhoewel, goed dat de tuin niet vanaf de straat te zien is, als ik groene vingers heb draag ik kledingstukken waarmee ik de straat niet opkom maar dan wil ik me helemaal op mijn gemak voelen.


Dus wil je nu zeggen dat je met jurken, rokken en hoge hakken niet op uw gemak voelt? Heeft dat voorrang op "verzorgd" voorkomen?

André de Hollander
24 juni 2008, 14:58
Je gaat me gewoon op mijn woord moeten geloven André :-P

Jawel juffrouw.

* André kruipt terug in zijn schulp *

Laya
24 juni 2008, 15:24
Dus wil je nu zeggen dat je met jurken, rokken en hoge hakken niet op uw gemak voelt? Heeft dat voorrang op "verzorgd" voorkomen?

Ik begrijp dat je daar persoonlijk geen ervaring mee hebt maar een gemakkelijk zittende broek en platte schoenen om in de tuin te werken zijn toch handiger dan een jurkje met hooggehakte sandaaltjes eronder?
Ik voel me wel op mijn gemak in mijn 'dagelijkse' kleding maar de andere zitten nu eenmaal comfortabeler. Maar dat heb ik er voor over hoor.

Dronkoers
24 juni 2008, 15:41
Ik begrijp dat je daar persoonlijk geen ervaring mee hebt maar een gemakkelijk zittende broek en platte schoenen om in de tuin te werken zijn toch handiger dan een jurkje met hooggehakte sandaaltjes eronder?
Ik voel me wel op mijn gemak in mijn 'dagelijkse' kleding maar de andere zitten nu eenmaal comfortabeler. Maar dat heb ik er voor over hoor.

Het zou me niet verwonderen dat er hier mannen zijn die in de tuin werken met een jurk en hoge hakken ze :mrgreen:


Ik heb al meerdere keren dat gij zo een soort van relatie-expert zijn of zoiets, dus vraag ik het eens aan u: Hoe komt het dat sommige mannen opgewonden raken van hoge hakken? ;-)

André de Hollander
24 juni 2008, 15:44
Wat vind je van de cat-fights hier op het forum? Heb je weleens zin om mee te doen?

Laya
24 juni 2008, 16:04
Het zou me niet verwonderen dat er hier mannen zijn die in de tuin werken met een jurk en hoge hakken ze :mrgreen:
Mij al helemaal niet, we hebben een vaste klant in de winkel die geregeld vrouwenlingerie komt kopen. Hij komt enkel wanneer hij een afspraak heeft met een of andere dame en houdt de lingerie meteen aan onder zijn nette kleren. Een heel verzorgd, zelfs aantrkkelijk type, helemaal geen rare snuiter. Ik wen er niet echt aan moet ik zeggen.

Ik heb al meerdere keren dat gij zo een soort van relatie-expert zijn of zoiets, dus vraag ik het eens aan u: Hoe komt het dat sommige mannen opgewonden raken van hoge hakken? ;-)
Ik ben helemaal geen relatie-experte hoor, ik geef eerder tips en advies op seksueel gebied. Het ene heeft niet noodzakelijk met het andere te maken ;-)

Laya
24 juni 2008, 16:06
Wat vind je van de cat-fights hier op het forum? Heb je weleens zin om mee te doen?
Jammer maar typisch.
Nee, dat is niet mijn ding, ik had al heel vlug door dat ik het beter kan vinden met mannen dan met vrouwen. Ik ben geen type dat graag ruzie maakt.

André de Hollander
24 juni 2008, 16:28
Ik ben helemaal geen relatie-experte hoor, ik geef eerder tips en advies op seksueel gebied. Het ene heeft niet noodzakelijk met het andere te maken ;-)

Welke 'tips en advies' wil je graag kwijt op dit forum?

Laya
24 juni 2008, 16:44
Welke 'tips en advies' wil je graag kwijt op dit forum?

Hier? Geen. Ik werk niet gratis :-P

Max van Dietschland
24 juni 2008, 19:56
Vind u ook dat het fascisme een aantal goede zaken bevat, of volgt u klakkeloos de propaganda dat in de schoolboekskes staat ?

Kan het fascisme in een aangepaste vorm voor u nog terugkeren ?

PollyCorrect
24 juni 2008, 20:25
Heet je zoon Sofian?

:shock: geloof het of niet maar ik had in Brussel een buurvrouw en die was met een Syriër getrouwd en die deden aan export van tweedehandskleren.

Vreemd.

André de Hollander
24 juni 2008, 22:30
Hier? Geen. Ik werk niet gratis :-P

:-( Maar goed voor je dat er geen cijfers meer worden toegekend na een forumsessie, pfftt. :-(

;-)

Ben je een 'collega' van Goedele Liekens?

duveltje382
25 juni 2008, 02:25
Voor of tegen pensioensleeftijd op 67 jaar?

duveltje382
25 juni 2008, 02:26
Voor of tegen de stakingen van overheidsdiensten?

duveltje382
25 juni 2008, 02:26
Wat vond U van Boudewijn?

Laya
25 juni 2008, 06:56
Vind u ook dat het fascisme een aantal goede zaken bevat, of volgt u klakkeloos de propaganda dat in de schoolboekskes staat ?

Kan het fascisme in een aangepaste vorm voor u nog terugkeren ?

Dit is er eentje waar ik later moet op terugkomen wegens nog niet helemaal wakker.

Laya
25 juni 2008, 07:05
Heet je zoon Sofian?

:shock: geloof het of niet maar ik had in Brussel een buurvrouw en die was met een Syriër getrouwd en die deden aan export van tweedehandskleren.

Vreemd.

Helemaal niet vreemd. Alleen al in onze streek ken ik 7 2de-handsbedrijven met Syriërs aan het hoofd.

manta
25 juni 2008, 07:25
Koffie of thee ???

André Hazes of Jo Vally ... :-P

Gaat er van die tweedehandskledij ook een deel naar een goed doel ? Ik denk hierbij aan iets in de trand van moeders voor moeders waar ze toch ook kledij uitdelen ... Zelf heb ik indertijd regelmatig containers moeten gaan laden in zo'n magazijnen waar kleren in grote pakken waren geperst, ongelooflijk hoeveel oude kledij er daar lag , 't geeft wel een beeld van wat de consumptiemaatschappij allemaal weggooit ...:?

Anna List
25 juni 2008, 08:11
Helemaal niet vreemd. Alleen al in onze streek ken ik 7 2de-handsbedrijven met Syriërs aan het hoofd.


cho Syriërs als voddeventen, dat had ik van jou nooit verwacht Laya ! ;-)


ontbijt je graag uitgebreid ?

heb je regelmatig ook een moment 'voor jezelf' ? (bedoel dan een halve dag zonder planning ttz niet volgepropt)

Laya
25 juni 2008, 08:46
Vind u ook dat het fascisme een aantal goede zaken bevat, of volgt u klakkeloos de propaganda dat in de schoolboekskes staat ?

Kan het fascisme in een aangepaste vorm voor u nog terugkeren ?

Ik had beloofd dat ik hier ging op terugkomen wanneer ik wakker was... moet toegeven dat ik me nooit verdiept heb in zo'n dingen en waar je geen verstand van hebt zwijg je beter over, toch? ;-)

Laya
25 juni 2008, 08:49
Voor of tegen pensioensleeftijd op 67 jaar?
Zeggen dat ik volop voor ben zou overdreven zijn maar ik vind het logisch dat wanneer we steeds ouder worden, we ook steeds langer moeten werken.

Laya
25 juni 2008, 09:00
Voor of tegen de stakingen van overheidsdiensten?

Mensen hebben het recht om te staken als ze het ergens niet mee eens zijn.
Maar dan moet het ook terecht zijn, ik heb enkele familieleden op het ministerie en die hebben totaal niets te klagen. In tegendeel.
Het zou beter zijn als iedereen een beetje eenvoudiger gaat leven, waarom moeten bijvoorbeeld huizen en auto's groot, nieuw ,exclusief en duur zijn? We maken het onszelf zo moeilijk. Velen weten niet meer wat echt belangrijk is.

Aan de andere kant vind ik het terecht als men gaat staken bij te grote werkdruk, onvoldoende veiligheid bij het personeel,.. zoals in de verzorgingssector of het openbaar vervoer.

Laya
25 juni 2008, 09:05
Wat vond U van Boudewijn?

Een heel zachtaardig man.

Toen ik onlangs hoorde dat koningin Fabiola meerdere miskramen heeft gehad begreep ik zijn standpunt in de abortuskwestie beter.

Jazeker
25 juni 2008, 09:11
@ Laya,

Ben je voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen? Een confederatie? Een federatie? Een unitair belgique? Een hereniging van Vlaanderen met Nederland, ... enz.

Laya
25 juni 2008, 09:30
Koffie of thee ???

André Hazes of Jo Vally ... :-P

Gaat er van die tweedehandskledij ook een deel naar een goed doel ? Ik denk hierbij aan iets in de trand van moeders voor moeders waar ze toch ook kledij uitdelen ... Zelf heb ik indertijd regelmatig containers moeten gaan laden in zo'n magazijnen waar kleren in grote pakken waren geperst, ongelooflijk hoeveel oude kledij er daar lag , 't geeft wel een beeld van wat de consumptiemaatschappij allemaal weggooit ...:?

's ochtends een tas koffie, elke avond thee. Gewone Lipton met heel veel verse Marokkaanse munt of Earl Grey van 'Ahmad Tea' geparfumeerd met bergamot. Heerlijk!

Ik ben opgegroeid met de muziek van die mannen, zodanig dat ik hun liedjes nu nog uit het hoofd ken!

Wij kopen die kleren bij allerhande hulporganisaties en zij financieren hun projecten met de opbrengst ervan.
Mensen staan er niet bij stil maar het is heel naief om te denken dat de zakken die men in containers dumpt of op de straat zet rechtstreeks naar de behoeftigen kunnen gestuurd worden. Wat kunnen ze in Afrika bijvoorbeeld aanvangen met onze winterkleren? Velen dumpen er ook gewoon hun afval in of kleren die niet meer draagbaar zijn.
Het textiel wordt gesorteerd per kwaliteit, seizoen,... de goede kwaliteit blijft in de buurt, de mindere gaat naar Afrika, Pakistan, ... onbruikbare spullen worden gerecycleerd (poetslappen). Het is heel arbeidsintensief werk.

Idd onvoorstelbaar hoeveel er weggegooid wordt, ik ken een bedrijf in West-Vlaanderen dat 50ton PER DAG verwerkt. 8O
Wij zijn een ietsiepietsietje kleiner :lol:

Laya
25 juni 2008, 09:32
cho Syriërs als voddeventen, dat had ik van jou nooit verwacht Laya ! ;-)


ontbijt je graag uitgebreid ?

heb je regelmatig ook een moment 'voor jezelf' ? (bedoel dan een halve dag zonder planning ttz niet volgepropt)

Ik ontbijt graag maar zelden uitgebreid.

Dat zijn heel kleine momenten, zo af en toe es tussendoor, ik ben zeer zelden een hele dag 'op mijn gemak' . Heb nu ook 101 dingen te doen maar ik maak toch even tijd voor politics :angel:
Om die reden gaan we zoveel mogelijk een paar dagen weg, anders komt het er niet van om eens echt te ontspannen.

Laya
25 juni 2008, 09:34
@ Laya,

Ben je voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen? Een confederatie? Een federatie? Een unitair belgique? Een hereniging van Vlaanderen met Nederland, ... enz.

Voor mij hoeft dat niet, ik ben in de eerste plaats een Belgische. Als ik lees hoeveel geld er naar Wallonië vloeit, hoe laks men daar omgaat met langdurige werkloosheid,... dan vind ik wel dat daar dringend iets moet aan gedaan worden.

Anna List
25 juni 2008, 10:23
Voor mij hoeft dat niet, ik ben in de eerste plaats een Belgische. Als ik lees hoeveel geld er naar Wallonië vloeit, hoe laks men daar omgaat met langdurige werkloosheid,... dan vind ik wel dat daar dringend iets moet aan gedaan worden.

welke meerwaarde heeft de staat België dan voor jou ?

je ziet toch ook dat alles daar vastloopt ? denk je niet dat onafhankelijkheid zowel voor Vlaanderen als Wallonie een dynamischer beleid dichter bij de wil van de burger zal opleveren ?

STOOF
25 juni 2008, 19:35
Ede gij vazze leven aa ne kier uin stoof augetoken en ede gij vazze leven aa ies in uin stoof gekotert?

Laya
26 juni 2008, 06:43
welke meerwaarde heeft de staat België dan voor jou ?

je ziet toch ook dat alles daar vastloopt ? denk je niet dat onafhankelijkheid zowel voor Vlaanderen als Wallonie een dynamischer beleid dichter bij de wil van de burger zal opleveren ?
Als de wil van de burger een scheiding is dan zal die er in de toekomst wel komen, zolang het maar geen vechtscheidng wordt.

Laya
26 juni 2008, 06:44
Ede gij vazze leven aa ne kier uin stoof augetoken en ede gij vazze leven aa ies in uin stoof gekotert?

Ik doen da geregeld stoof, een houtstoof nogwel.

Anna List
26 juni 2008, 07:36
goeiemorgen Laya,

lekker geslapen ?

Pluche
26 juni 2008, 08:22
In hoeveel landen ben je al op bezoek geweest?

Pluche
26 juni 2008, 08:23
Verhofstadt of Leterme?

Pluche
26 juni 2008, 08:24
Heb je al punten gehaald in de forumquiz?

Burkide
26 juni 2008, 09:14
Je hebt het misschien al gezegd, maar ik vraag het toch maar: spreek je de taal van je man (ik vermoed dat het Arabisch is)?

Dronkoers
26 juni 2008, 09:41
Hoeveel katers heb je al getrotseerd in uw leven?

Dronkoers
26 juni 2008, 09:41
Verzorgt ge uw voetjes? ;-)

Dronkoers
26 juni 2008, 09:41
Wat is het laatste dat je gekocht hebt?

toccata
26 juni 2008, 09:45
welke krant lees je?

Anna List
26 juni 2008, 09:47
vandaag druk op de job ?

Anna List
26 juni 2008, 09:47
al weekendplannen aant maken ?

Anna List
26 juni 2008, 09:47
heb je vrijdagavond al iets te doen ? :angel:

toccata
26 juni 2008, 10:03
Welke partij stem je?

Anna List
26 juni 2008, 10:05
ben je een rokjesvrouw ?
of toch meer broeken ?

draag je veel decoltés ?
of toch liever topjes ?

en vooral, wat is je favo schoeisel ?

:angel:

Laya
26 juni 2008, 11:14
goeiemorgen Laya,

lekker geslapen ?

Nee, eigenlijk niet, ik had een gruwelijke droom waar ik van wakker werd en het duurde nog een tijdje om terug in te slapen. Iets met geëlectokuteerde koeien of zo.. maf, ik weet het.

Laya
26 juni 2008, 11:16
In hoeveel landen ben je al op bezoek geweest?

8, sommige meerdere keren, nooit heel ver, max een uur of 4 vliegen.

Laya
26 juni 2008, 11:17
Verhofstadt of Leterme?

Verhofstadt, ik ben trouwens altijd een VLD stemmer geweest, behalve de laatste verkiezingen.

Laya
26 juni 2008, 11:20
Heb je al punten gehaald in de forumquiz?

Ik heb een paar keer de vraag gesteld dus ik heb wel punten gescoord maar meestal gaat het mijn petje te boven

Laya
26 juni 2008, 11:21
Je hebt het misschien al gezegd, maar ik vraag het toch maar: spreek je de taal van je man (ik vermoed dat het Arabisch is)?

Het is idd Arabisch maar ik spreek het niet, wij praten thuis Nederlands. Als ik het kan regelen met mijn werk ga ik me in september wel inschrijven voor een cursus, ik vind het een mooie, boeiende taal.

Laya
26 juni 2008, 11:23
Hoeveel katers heb je al getrotseerd in uw leven?

Ik ben één keer in mijn leven poepeloere geweest. Ik moet een jaar of 17/18 geweest zijn. Van Pisang. Ik was toen zo ziek dat ik mezelf gezworen heb om nooit meer dronken te worden en ik heb me eraan gehouden. Ik ben wel regelmatig 'in de wind' maar dat ben ik wel al van 1/2 glas wijn of apéritief

Laya
26 juni 2008, 11:24
Verzorgt ge uw voetjes? ;-)

Ja Dronkoers, toch wel ;-)

Laya
26 juni 2008, 11:24
Wat is het laatste dat je gekocht hebt?

Daarnet in de Doe-Het-Zelf enkele spullen om het terras aan te leggen.

Laya
26 juni 2008, 11:25
welke krant lees je?

HLN online, geen echte krant, ik weet het :lol:

Laya
26 juni 2008, 11:26
vandaag druk op de job ?

Ik sta deze week niet meer gepland in de winkel maar ik he het thuis minstens even druk.

Laya
26 juni 2008, 11:27
al weekendplannen aant maken ?

Het zijn open tuin dagen dit weekend. Ik ga straks bij Aveve langs voor een brochure en ga een route uitstippelen voor zondagnamiddag.
Voor tuinliefhebbers: een aanrader!

Laya
26 juni 2008, 11:27
heb je vrijdagavond al iets te doen ? :angel:

Nee, nog niet :lol:

Laya
26 juni 2008, 11:29
Welke partij stem je?

Ik ben momenteel partijloos moet ik toegeven, vroeger steeds VLD, nu weet ik het echt niet meer. Mijn man probeert me te overtuigen om Vl Belang te stemmen maar dat weiger ik pertinent. Alleen al om hem te pesten :lol:

Laya
26 juni 2008, 11:30
ben je een rokjesvrouw ?
of toch meer broeken ?

draag je veel decoltés ?
of toch liever topjes ?

en vooral, wat is je favo schoeisel ?

:angel:

Rokjes en jurken maar dat zei ik toch al? :-P

Een decolletétje mag wel maar niet té, voor mij geen slobbertoestanden.


Alles wat verfijnd en vrouwelijk is, geen stompe neuzen, niet plat, Buffalo's haatte ik.

Anna List
26 juni 2008, 11:41
Nee, nog niet :lol:


lol ! gij tease (uw ventje zal u nog wel uitvragen ;-) )

hou je van plagen ?

hou je van flirten met onbekende mannen ?

flirt je vaak ? altijd ? overal ?

Anna List
26 juni 2008, 11:59
ben je blij met je lijf ?

content met je borsten ?

en wat vind je van 'modern world' van Anouk ? :angel: (en heb je al eens naar de tekst geluisterd ?)

Anna List
26 juni 2008, 12:19
doe je aan sport ?

speel je tennis ? :p

Laya
26 juni 2008, 12:49
lol ! gij tease (uw ventje zal u nog wel uitvragen ;-) )

hou je van plagen ?

hou je van flirten met onbekende mannen ?

flirt je vaak ? altijd ? overal ?

Nee, ik ben geen flirt, vooral niet als ik in een relatie zit, ik ben nogal trouw weetjewel, ik zou het niet appreciëren van mijn man dus ik doe het ook niet.
Ik krijg wel graag complimentjes, uiteraard.
Ik ben een braaf masken ;-)

Anna List
26 juni 2008, 12:51
Nee, ik ben geen flirt, vooral niet als ik in een relatie zit, ik ben nogal trouw weetjewel, ik zou het niet appreciëren van mijn man dus ik doe het ook niet.
Ik krijg wel graag complimentjes, uiteraard.
Ik ben een braaf masken ;-)


tiens, ik zag in jou de vrouw van de verleidende blik in de supermarkt eigenlijk :-P
de subtiele glimlach, meer niet hoor, maar dat soort flirten, doe je dat ook niet ?

braaf maske ...
ik zou niet anders durven denken hoor !

Laya
26 juni 2008, 12:51
ben je blij met je lijf ?

content met je borsten ?

en wat vind je van 'modern world' van Anouk ? :angel: (en heb je al eens naar de tekst geluisterd ?)

Het kan altijd beter maar ik ben best tevreden ja.

Heel mooie song, zowel qua tekst als 'rockgehalte'. Vrouwen laten zich het schoonheidideaal te veel opdringen en mannen lopen te vaak achter hun piet(je). Zal dat ooit veranderen? Ik denk het niet.

Laya
26 juni 2008, 12:52
doe je aan sport ?

speel je tennis ? :p

Ik heb al vanalles gedaan maar hou niets vol en ik heb ooit tennislessen genomen ja :-P

Ik zwem af en toe, ben helemaal niet sportief.

Anna List
26 juni 2008, 12:52
Het kan altijd beter maar ik ben best tevreden ja.

Heel mooie song, zowel qua tekst als 'rockgehalte'. Vrouwen laten zich het schoonheidideaal te veel opdringen en mannen lopen te vaak achter hun piet(je). Zal dat ooit veranderen? Ik denk het niet.

goed voor jou ! houden zo !

laat ons hopen van niet ! ;-)

Anna List
26 juni 2008, 12:53
Ik heb al vanalles gedaan maar hou niets vol en ik heb ooit tennislessen genomen ja :-P

Ik zwem af en toe, ben helemaal niet sportief.

ga je morgenavond mee tennissen ? :angel:

Laya
26 juni 2008, 12:55
tiens, ik zag in jou de vrouw van de verleidende blik in de supermarkt eigenlijk :-P
de subtiele glimlach, meer niet hoor, maar dat soort flirten, doe je dat ook niet ?

braaf maske ...
ik zou niet anders durven denken hoor !

Men probeert wel eens met mij te flirten en dat streelt mijn ego maar ik ga het zeker niet zelf uitlokken of er niet in mee. Weten dat ik nog mag gezien worden is voor mij voldoende.
Ik ben écht, écht een braaf masken. ;-)

Laya
26 juni 2008, 12:56
ga je morgenavond mee tennissen ? :angel:

Ik heb geen racket meer (maar ik weet zeker dat jij daar een mouw kan aanpassen :lol:)

Anna List
26 juni 2008, 12:58
Men probeert wel eens met mij te flirten en dat streelt mijn ego maar ik ga het zeker niet zelf uitlokken of er niet in mee. Weten dat ik nog mag gezien worden is voor mij voldoende.
Ik ben écht, écht een braaf masken. ;-)

ok ... vind je flirten dan al fout ? zo'n glimlach, een vriendelijke blik, is dat dan al 'stout' ? :-o

Anna List
26 juni 2008, 12:59
Ik heb geen racket meer (maar ik weet zeker dat jij daar een mouw kan aanpassen :lol:)

tuurlijk! we zetten ons op terras van t clubhuis in t zonneke met een wit wijntje en keuvelen de avond gezellig vol. dat tennissen is toch maar niks eigenlijk hoor ;-)

Dope
26 juni 2008, 20:56
Ik ben momenteel partijloos moet ik toegeven, vroeger steeds VLD, nu weet ik het echt niet meer. Mijn man probeert me te overtuigen om Vl Belang te stemmen maar dat weiger ik pertinent. Alleen al om hem te pesten :lol:

:-)

stemt je man op het VB?

André de Hollander
26 juni 2008, 22:15
Weet het VB wel dat er Syrische tweedehandskledinghandelaren op VB stemmen? (dan richten ze zich nu misschien op de verkeerde doelgroep ;-) )

Laya
27 juni 2008, 06:31
:-)

stemt je man op het VB?

Die wordt nog niet uitgenodigd om te stemmen maar eens het zover is ben ik zeker van wel.

Laya
27 juni 2008, 06:41
Weet het VB wel dat er Syrische tweedehandskledinghandelaren op VB stemmen? (dan richten ze zich nu misschien op de verkeerde doelgroep ;-) )
:lol:

Ik denk dat je er nog van zou versteld staan hoeveel allochtonen dat doen. Sommigen willen een bepaalde groep nog liever zien vertrekken dan wij, hij stelt hen verantwoordelijk voor de keren dat hij te maken krijgt met racisme. Hoewel hij totaal niet de uiterlijke kenmerken heeft van een Noord-Afrikaan verwarren sommige (domme) Belgen hem toch met hen. Die krijgen dan heel hevig weerwoord :lol:

Laya
27 juni 2008, 06:42
ok ... vind je flirten dan al fout ? zo'n glimlach, een vriendelijke blik, is dat dan al 'stout' ? :-o

Ik heb daar gewoon helemaal geen behoefte aan, geloof het of niet. :oops:

Anna List
27 juni 2008, 09:27
:lol:

Ik denk dat je er nog van zou versteld staan hoeveel allochtonen dat doen. Sommigen willen een bepaalde groep nog liever zien vertrekken dan wij, hij stelt hen verantwoordelijk voor de keren dat hij te maken krijgt met racisme. Hoewel hij totaal niet de uiterlijke kenmerken heeft van een Noord-Afrikaan verwarren sommige (domme) Belgen hem toch met hen. Die krijgen dan heel hevig weerwoord :lol:

gij lijkt me zelfs nen toffe vent te hebben ! ;-)
is in de politiek gaan niks voor hem ?

André de Hollander
27 juni 2008, 09:37
:lol:

Ik denk dat je er nog van zou versteld staan hoeveel allochtonen dat doen. Sommigen willen een bepaalde groep nog liever zien vertrekken dan wij, hij stelt hen verantwoordelijk voor de keren dat hij te maken krijgt met racisme. Hoewel hij totaal niet de uiterlijke kenmerken heeft van een Noord-Afrikaan verwarren sommige (domme) Belgen hem toch met hen. Die krijgen dan heel hevig weerwoord :lol:


Hadden we maar meer Syriërs in ons midden. :-P

Ben je ook voor een hardere aanpak van onaangepaste en provocatieve Marokkanen?

Anna List
27 juni 2008, 09:40
Hadden we maar meer Syriërs in ons midden. :-P

Ben je ook voor een hardere aanpak van onaangepaste en provocatieve Marokkanen?


²
(en meer Laya's ook ;-) )

Dronkoers
27 juni 2008, 09:45
Is uw belastingsbrief al ingevuld?

Dronkoers
27 juni 2008, 09:45
Heb je hoogtevrees?

Dronkoers
27 juni 2008, 09:45
Wandel je veel?

Pluche
27 juni 2008, 09:52
Was het met je man liefde op het eerste gezicht?

Pluche
27 juni 2008, 09:53
Ga je soms naar de Sinksenfoor?

Pluche
27 juni 2008, 09:53
Geef je soms geld aan bedelaars?

Anna List
27 juni 2008, 09:54
hoe lang stond je vanmorgen in de badkamer ?

heb je vandaag je haar gewassen ?

en was dat nu ok voor dien tennis vanavond ? ;-)

Dronkoers
27 juni 2008, 09:56
Heb je al rake klappen uitgedeeld?

Dronkoers
27 juni 2008, 09:56
Hoeveel appels hangen er in een appelboom?

Dronkoers
27 juni 2008, 09:57
Wat is de vierkantswortel van 25?

Anna List
27 juni 2008, 09:58
loop je wel eens op sandalen ?

heb je wel eens een sluier om ?

kan je toevallig ook buikdansen ?

André de Hollander
27 juni 2008, 10:03
Wanneer heb je voor het laatst melk gedronken?

André de Hollander
27 juni 2008, 10:04
Melk of suiker in je koffie? (dit was geen aanbod, maar een vraag ;-) )

André de Hollander
27 juni 2008, 10:04
Hoe wordt je het liefst verwend? (ook dit is geen aanbod, maar een vraag :-P )

Laya
27 juni 2008, 12:05
gij lijkt me zelfs nen toffe vent te hebben ! ;-)
is in de politiek gaan niks voor hem ?

Dat moet je hem zelf eens vragen. Hij weet ongelooflijk veel over de politiek in het Midden-Oosten, kent massa's staatshoofden en ministers uit de hele wereld met naam en toenaam. Hij vindt ons nieuws trouwens belachelijk, een item over bijvoorbeeld ooievaars die terug zijn uit het zuiden of een bakker die de grootste croissant heeft gebakken vind hij niet passen in het journaal. Ik heb hem verteld dat het vroeger zo niet was maar mocht het enkel over politiek gaan dat er geen kat meer zou kijken.

Laya
27 juni 2008, 12:13
Hadden we maar meer Syriërs in ons midden. :-P

Ben je ook voor een hardere aanpak van onaangepaste en provocatieve Marokkanen?

Ze zijn allemaal niet zo hoor André maar aan de andere kant zijn het ook geen Noord-Afrikanen, verre van.

Ja, heel hard zelfs, hier geboren of niet, wie niet wil meedraaien in onze maatschappij moet het land uitgezet worden, criminelen moeten hun straffen ginder uitzitten en niet meer toegelaten worden tot Europa. Autochtonen zouden voorrang moeten krijgen op sociale woningen ed.

Mijn man zegt vaak dat het allemaal 'onze' (de regering bedoelt hij dan) eigen schuld is en ergens geef ik hem gelijk. We zijn veel te laks, 'ginder' beland je voor het minste in de gevangenis, in de meest gruwelijke omstandigheden. Gastjes die oude dames hun handtas uit hun handen grissen bestaan niet in Syrië, simpelweg omdat die door omstaanders gelyncht zouden worden nog voor de politie er is. Hier is het 'ieder voor zich' en 'trek je plan'.

Laya
27 juni 2008, 12:14
Is uw belastingsbrief al ingevuld?

De boekhouder heeft tijd tot oktober als ik me niet vergis, ik heb in hem alle vertrouwen ;-)

Laya
27 juni 2008, 12:18
Heb je hoogtevrees?

Ik heb 2 diploma's in de bouwsector, meer bepaald voor platte en hellende daken, ik heb dus ooit zonder vrees een ladder opgeklommen en een kerktoren met natuurleien bekleed (allé, ik ga eerlijk zijn, de toren stond in een 'hangar' op de grond maar het was nog hoog genoeg zenne ;-)) maar ik merk dat je dat toch moet onderhouden, ben zo zeker niet meer op een ladder.

Laya
27 juni 2008, 12:20
Wandel je veel?

Ik wandel wel graag, ga graag nieuwe plaatsen ontdekken overal in het land.

Laya
27 juni 2008, 12:23
Was het met je man liefde op het eerste gezicht?

Ja. Absoluut. Moet toegeven dat ik eerst op zijn 'verschijning' ben gevallen en dan pas op de rest. Ik mag zeggen dat ik een uitzonderlijk knappe, verzorgde man heb. (Maar hij wijt dat aan het feit dat liefde blind maakt, hij zegt 'een aap die naar haar jong kijkt ziet ook een gazelle') :lol:

Laya
27 juni 2008, 12:24
Ga je soms naar de Sinksenfoor?

Euh... de kermis in Antwerpen is dat toch he? Ja ik ben daar wel eens geweest, ik kijk daar niet echt naar uit maar toevallig kan ik daar wel eens terechtkomen. Ik hou meer van rustige dingen.

Laya
27 juni 2008, 12:27
Geef je soms geld aan bedelaars?

Ja, soms wel, ooit kwam ik eens uit de Delhaize en er zat een vader met zijn dochter van een jaar of 7, zigeuners vermoed ik. Ik wou geen geld geven maar gaf een pak koeken aan het meisje en ze mocht het niet aannemen van haar vader. Sindsdien gaf ik niets meer aan dat soort bedelaars.

Laya
27 juni 2008, 12:30
hoe lang stond je vanmorgen in de badkamer ?

heb je vandaag je haar gewassen ?

en was dat nu ok voor dien tennis vanavond ? ;-)

Niet lang, hoogstens een kwartier, ik heb gisteren na de middag heel zwaar en vuil werk gedaan en heb daarna een lang ontspannend bad genomen met alles erop en eraan.

BTW, mijn zoon heeft een A attest! :cheer:

Nee, ik ga al badmintonnen :-P;-)

Laya
27 juni 2008, 12:35
Heb je al rake klappen uitgedeeld?

:oops: Moet ik daar nu echt eerlijk op antwoorden?
Ik ben heel moeilijk heel kwaad te krijgen maar als ik écht, écht kwaad ben mag je een vent zijn van 100kg, je gaat best uit mijn weg.

Ik ga geen details geven maar ja, één keer, bij mijn ex vriend, ik heb hem diezelfde dag uit mijn huis gezet.

Dronkoers
27 juni 2008, 12:40
Niet lang, hoogstens een kwartier, ik heb gisteren na de middag heel zwaar en vuil werk gedaan en heb daarna een lang ontspannend bad genomen met alles erop en eraan.

BTW, mijn zoon heeft een A attest! :cheer:

Nee, ik ga al badmintonnen :-P;-)

Welke richting doet uw zoon?

Dronkoers
27 juni 2008, 12:41
:oops: Moet ik daar nu echt eerlijk op antwoorden?
Ik ben heel moeilijk heel kwaad te krijgen maar als ik écht, écht kwaad ben mag je een vent zijn van 100kg, je gaat best uit mijn weg.

Ik ga geen details geven maar ja, één keer, bij mijn ex vriend, ik heb hem diezelfde dag uit mijn huis gezet.

:cheer: Laya :cheer:

Details? :mrgreen:

Laya
27 juni 2008, 12:42
Hoeveel appels hangen er in een appelboom?

Genoeg om 124 potten appeltrot van te maken ;-)

Dronkoers
27 juni 2008, 12:42
Ga je het A-attest vieren?

Dronkoers
27 juni 2008, 12:42
Genoeg om 124 potten appeltrot van te maken ;-)

Grote of kleine pottekes? :-D

Laya
27 juni 2008, 12:42
Wat is de vierkantswortel van 25?

5

Laya
27 juni 2008, 12:48
loop je wel eens op sandalen ?

heb je wel eens een sluier om ?

kan je toevallig ook buikdansen ?
Sandalen met hoge hakken, platte heb ik niet, thuis loop ik meestal op teensloefkes rond maar wel met wat stijl he, lederen van Tommy Hilfiger ;-)

Mijn vorige auto was een cabrio en dan hield ik mijn haren wel eens in bedwang met een zijden sjaal, zoals in die films van de jaren '60.
Als ik mijn haren was draai ik er een handdoek rond.
Maar dat is niet wat je bedoelt he? Dan is het antwoord: nee!

Bellydansen? Tuurlijk kan ik dat ;-)

Laya
27 juni 2008, 12:49
Wanneer heb je voor het laatst melk gedronken?

Elke ochtend in mijn koffie, 's middags soms bij 'ontbijt'granen, altijd bij pannenkoeken.

Laya
27 juni 2008, 12:50
Melk of suiker in je koffie? (dit was geen aanbod, maar een vraag ;-) )

Beide, thuis verwarm ik altijd eerst wat melk in de microwave om mijn koffie niet af te koelen, enkel ruwe rietsuiker.

André de Hollander
27 juni 2008, 12:52
Ze zijn allemaal niet zo hoor André maar aan de andere kant zijn het ook geen Noord-Afrikanen, verre van.

Ja, heel hard zelfs, hier geboren of niet, wie niet wil meedraaien in onze maatschappij moet het land uitgezet worden, criminelen moeten hun straffen ginder uitzitten en niet meer toegelaten worden tot Europa. Autochtonen zouden voorrang moeten krijgen op sociale woningen ed.
Mijn man zegt vaak dat het allemaal 'onze' (de regering bedoelt hij dan) eigen schuld is en ergens geef ik hem gelijk. We zijn veel te laks, 'ginder' beland je voor het minste in de gevangenis, in de meest gruwelijke omstandigheden. Gastjes die oude dames hun handtas uit hun handen grissen bestaan niet in Syrië, simpelweg omdat die door omstaanders gelyncht zouden worden nog voor de politie er is. Hier is het 'ieder voor zich' en 'trek je plan'.

Laya :cheer::cheer::cheer:

* Voegt Laya toe aan vriendenlijst *

Laya
27 juni 2008, 12:57
Hoe wordt je het liefst verwend? (ook dit is geen aanbod, maar een vraag :-P )

Ik ben met heel kleine, eenvoudige dingen content hoor. Een welgemeende knuffel, een glas fris vers fruitsap waar ik niet eens naar gevraagd heb. Als het wat meer mag zijn: een namiddag in een beautyfarm op voorwaarde dat er veel lichaamsbehandelingen tussen zitten, massages en zo, gewoon verstand op 0 en genieten.

Laya
27 juni 2008, 12:59
Welke richting doet uw zoon?

Handel. Het was echt kantje boord, hij gaat graag naar school, is intelligent maar hij is te snel tevreden van zichzelf. Doet weinig of geen moeite.

Dronkoers
27 juni 2008, 12:59
Sandalen met hoge hakken, platte heb ik niet, thuis loop ik meestal op teensloefkes rond maar wel met wat stijl he, lederen van Tommy Hilfiger ;-)

Mijn vorige auto was een cabrio en dan hield ik mijn haren wel eens in bedwang met een zijden sjaal, zoals in die films van de jaren '60.
Als ik mijn haren was draai ik er een handdoek rond.
Maar dat is niet wat je bedoelt he? Dan is het antwoord: nee!

Bellydansen? Tuurlijk kan ik dat ;-)

*kuch* ;-)

Wat is volgens u dan een verkeerde stijl? :-P

Laya
27 juni 2008, 13:00
:cheer: Laya :cheer:

Details? :mrgreen:

Neenee, je mag op je 'kop' staan dansen :oops:

Laya
27 juni 2008, 13:02
Ga je het A-attest vieren?

Hij mocht kiezen.
Hij mag nóg wat meer op de pc en krijgt een nieuw spelletje voor op zijn DS.

André de Hollander
27 juni 2008, 13:04
Ja. Absoluut. Moet toegeven dat ik eerst op zijn 'verschijning' ben gevallen en dan pas op de rest. Ik mag zeggen dat ik een uitzonderlijk knappe, verzorgde man heb. (Maar hij wijt dat aan het feit dat liefde blind maakt, hij zegt 'een aap die naar haar jong kijkt ziet ook een gazelle') :lol:

En was je beledigd toen hij je 'aap' noemde? :-P

Dronkoers
27 juni 2008, 13:04
Neenee, je mag op je 'kop' staan dansen :oops:

*rolrol* *toltol* *zwier*
En nu? ;-)

Hij mocht kiezen.
Hij mag nóg wat meer op de pc en krijgt een nieuw spelletje voor op zijn DS.

Precies bij mijn ouderlijk thuis :-D Belonen als ge een A-attest haalt :-P

Is dat desalnietemin een motivatie voor hem?

Laya
27 juni 2008, 13:06
*kuch* ;-)

Wat is volgens u dan een verkeerde stijl? :-P

We doen in 2de hands (ook overstocks en zo) remember? Die dingen kosten mij een paar centen dus ik mag stoefen met mijn merken, ze kosten mij minder dan kleren van pakweg de Wibra ;-)

Laya
27 juni 2008, 13:07
En was je beledigd toen hij je 'aap' noemde? :-P

Ik w�*st het dat dit ging komen, hij bedoelde natuurlijk een moeder aap die naar haar jong kijkt he, hij is trouwens niet mijn jong ;-)

André de Hollander
27 juni 2008, 13:12
Ja, soms wel, ooit kwam ik eens uit de Delhaize en er zat een vader met zijn dochter van een jaar of 7, zigeuners vermoed ik. Ik wou geen geld geven maar gaf een pak koeken aan het meisje en ze mocht het niet aannemen van haar vader. Sindsdien gaf ik niets meer aan dat soort bedelaars.

Ja, dat zal die zigeuners leren om hun kinderen geen koek en snoep te voeren. :lol:

Niet overwogen om ze wat brood, fruit, melk, fruitsap ofzo te geven?

Laya
27 juni 2008, 13:12
*rolrol* *toltol* *zwier*
En nu? ;-)



Precies bij mijn ouderlijk thuis :-D Belonen als ge een A-attest haalt :-P

Is dat desalnietemin een motivatie voor hem?

Blijft nee, trouwens, word je daar niet zat van, zo op je kop staan dansen? :-P

Dit is een beloning voor het behaalde resulaat, motiveren tijdens het jaar doe ik anders, als hij een half uur studeert mag hij een kwartier op de pc. Hij heeft om de 2 weken rapport, als hij slechte resultaten heeft mag hij een week niet op de pc. Voor sommigen klinkt dit mss verkeerd, ik begrijp dat hoor maar runescape en zo van die dingen is het enige wat hem momenteel echt intereseert (liet ik hem doen dan stond hij om 5u30 op om te kunnen spelen voor hij naar school vertrekt), ook het enige waar ik hem mee kan straffen of belonen dus.
Suggesties altijd welkom.

André de Hollander
27 juni 2008, 13:13
Ik w�*st het dat dit ging komen, hij bedoelde natuurlijk een moeder aap die naar haar jong kijkt he, hij is trouwens niet mijn jong ;-)

Je bent te slim voor dit deel van het forum. ;-)

Laya
27 juni 2008, 13:14
Ja, dat zal die zigeuners leren om hun kinderen geen koek en snoep te voeren. :lol:

Niet overwogen om ze wat brood, fruit, melk, fruitsap ofzo te geven?

Brood, fruit,... koop ik daar niet en fruitsap en zo heb ik niet altijd in mijn kar he. Pffff, nooit nie goed :lol: