PDA

View Full Version : Zwitser schiet op luidruchtige Turken


«ProudToBeWhatIAm»
24 juni 2008, 15:13
De Volkskrant
*knip*

Gelieve het forumreglement na te lezen i.v.m. auteursrechten en zuivere copy/paste.

Haram
24 juni 2008, 16:08
Ja?

«ProudToBeWhatIAm»
24 juni 2008, 16:22
Turken moeten blij zijn dat het niet een turk die op zwister schiet anders wereldwijd over terrorist extremist moslim turk praten ... lol lol lol lol :-D

Rechtvaardigheid Nu!
24 juni 2008, 16:43
Iedere thread die jij opent gaat over Turken.

illwill
24 juni 2008, 17:02
Turken moeten blij zijn dat het niet een turk die op zwister schiet anders wereldwijd over terrorist extremist moslim turk praten ... lol lol lol lol :-D

En nu is het rasist...

Asshen Sukar
24 juni 2008, 22:14
Laat het woord Turk weg en je hebt niet meer dan een gewoon voetbalincident.

Lof der Zotheid
25 juni 2008, 21:12
ProudToBeWhatIAm = El Turco = Chupamela = JusticeLover...

filosoof
25 juni 2008, 21:39
De Volkskrant
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article1033839.ece/Zwitser_schiet_op_luidruchtige_Turken


Zwitser schiet op luidruchtige Turken
ANP
gepubliceerd op 21 juni 2008 21:41, bijgewerkt op 21:41

UNTERKULM - Een 56-jarige Zwitser uit Unterkulm was het lawaai van feestvierende Turkse voetbalsupporters zo zat, dat hij de fans met een pistool onder vuur nam. Niemand raakte gewond. De politie heeft de man zaterdag aangehouden.

De Turken vierden feest nadat hun ploeg vrijdag in de kwartfinale van het EK op wonderbaarlijke wijze had afgerekend met Kroatië. In de laatste minuut van de blessuretijd van de verlenging maakte Semih Sentürk gelijk (1-1), waarna Turkije de strafschoppen beter nam.Maar er zijn geen problemen met vuurwapenbezit in Zwitserland?

filosoof
25 juni 2008, 21:42
dubbel

filosoof
25 juni 2008, 21:45
Ja?Zwitserse christelijke autochtone ouderenterreur? Valt zeker te rechtvaardigen met een bijbelcitaat.:|
Laat het woord Turk weg en je hebt niet meer dan een gewoon voetbalincident.Laat in 3/4 van de berichtjes op dit forum één of twee woorden weg zoals "allochtoon" en je hebt gewone incidenten.

Dixie
25 juni 2008, 21:52
en wast raak?

«ProudToBeWhatIAm»
25 juni 2008, 21:56
ProudToBeWhatIAm = El Turco = Chupamela = JusticeLover...

????:roll::roll:

Lof der Zotheid = El suro = Furkakikki = PizzaLover

:-D:-D

«ProudToBeWhatIAm»
25 juni 2008, 21:57
Maar er zijn geen problemen met vuurwapenbezit in Zwitserland?


Ik weet er niets van.

Bobke
25 juni 2008, 21:59
Maar er zijn geen problemen met vuurwapenbezit in Zwitserland?
Natuurlijk niet, hij maakte niet meer lawaai dan de Turken.

sfinx666
25 juni 2008, 23:31
Maar er zijn geen problemen met vuurwapenbezit in Zwitserland?
Er werd met een pistool geschoten. De Zwitsers krijgen echter een geweer mee naar huis, in verband met hun legerdienst. Pistolen/revolvers zijn daar ook niet toegelaten.

Bobke
26 juni 2008, 16:06
Er werd met een pistool geschoten. De Zwitsers krijgen echter een geweer mee naar huis, in verband met hun legerdienst. Pistolen/revolvers zijn daar ook niet toegelaten.
En er vielen geen gewonden.
Weinig waarschijnlijk als men “een groep onder vuur neemt”
Ik ga er dus vanuit dat die Zwitser met een alarmpistool of een BB gun geschoten heeft. ;-)

Tamam
26 juni 2008, 22:27
ik zit momenteel in Madrid en ik hoop dat ze hier ophouden met te toeteren... anders haal ik mijn denkbeeldig geweer boven. voetbal is geen excuus voor nachtlawaai. GRR

Internaut
29 juni 2008, 20:34
ik durf het niet gezien de gevangenis straf maar moet wel een kick geven, die laatste blik in de ogen alvorens je hem neerknalt. Wetende dat jij beslist over zijn leven.
Zou wel graag eens een wapen willen gebruiken.
KKK gaat er voor zorgen dat Obama neergeschoten wordt eens hij verkozen is tot president. Dat is te zien in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=gmUILVsCfMU

Zwitser
30 juni 2008, 17:09
Er werd met een pistool geschoten. De Zwitsers krijgen echter een geweer mee naar huis, in verband met hun legerdienst. Pistolen/revolvers zijn daar ook niet toegelaten.

Zwitsers krijgen inderdaad hun dienstwapen mee naar huis, maar voor officieren is dat dus een pistool, niet een geweer. Verder is partikulier bezit van pistolen ook geen probleem, en tot voor kort hoefde je hiervoor niet eens een vergunning voor aan te vragen.

maddox
30 juni 2008, 17:23
Ik heb ook enkele keren op't punt gestaan de toeterSpanjolen te trakteren op een baksteen in't midden van hun voorruit. Stelletje voetbaldebielen.

Zwitser
1 juli 2008, 05:33
Ik heb ook enkele keren op't punt gestaan de toeterSpanjolen te trakteren op een baksteen in't midden van hun voorruit. Stelletje voetbaldebielen.

Ach ja. Hier is ook volop getoeterd. Vooral door Zwitsers. Want een Duitse nederlaag is nog beter dan een Zwitserse overwinning...