PDA

View Full Version : Big Brother The Big Picture


brontosaurus
12 juli 2008, 04:41
http://video.google.com/videosearch?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLJ_enNL243NL243&q=David+icke&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wv&oi=property_suggestions&resnum=0&ct=property-revision&cd=1#

Omdat iedereen verantwoording draagt voor elkaar wil ik met aandrang vragen deze lezing te beluisteren en aan iedereen door te geven.

Babylonia
14 juli 2008, 02:41
connecting the dots
Bravo David!!!

a must see:?

exodus
14 juli 2008, 13:04
Zeer goeie lecture. David Icke is een begaafd sprekers en zijn pogingen om mensen meer en meer bewust te maken van de NWO lukken zeer goed.

Big Slick
15 juli 2008, 16:18
Ik vond het korte filmpje over repeaters goed.
Als je maar genoeg iets herhaald, geloven de mensen het.
Vb: als je maar blijft herhalen dat het "normaal" is dat de WTC gebouwen zijn ingestort ten gevolge van de "inferno" die er heerste, dan geloven de mensen dat.
Ondanks het feit dat nooit in de geschiedenis een gebouw volledig is ingestort tgv een brand, ondanks het feit dat er helemaal geen "inferno" was, maar een uitdovende brand die zwarte rook produceerde ipv uitslaande vlammen.

Pindar
17 juli 2008, 09:22
Ik vond het korte filmpje over repeaters goed.
Als je maar genoeg iets herhaald, geloven de mensen het.
Vb: als je maar blijft herhalen dat het "normaal" is dat de WTC gebouwen zijn ingestort ten gevolge van de "inferno" die er heerste, dan geloven de mensen dat.
Ondanks het feit dat nooit in de geschiedenis een gebouw volledig is ingestort tgv een brand, ondanks het feit dat er helemaal geen "inferno" was, maar een uitdovende brand die zwarte rook produceerde ipv uitslaande vlammen.

yep!

Hitler zei het geloof ik al dat over die leugen.

Hij moet ook vrij groot zijn, die leugen!


It's a strange world


Pin d"Ar