PDA

View Full Version : Voetballers, blijf jullie bal (len) trouw!


Knuppel
10 december 2002, 15:39
Ik zet het dan wel tussen de koeien en kalveren maar eigenlijk is het niet om mee te lachen.
Toch maar Jahjah ernstig nemen want als die de Arabische taal- en cultuur hier krijgt binnengesmokkeld staat jullie wat te wachten.
Gisteren stond namelijk het volgende in GvA te lezen:

Een Iraanse rechtbank heeft een 22-jarige voetbalinternational in beroep veroordeeld voor zijn bezoek aan een bordeel. Mojahed Khazirabi mag drie jaar lang niet spelen voor zijn team Esteqlal en mag de komende vijf jaar niet geselecteerd worden voor het nationale team. Bovenop die schorsing zal de jonge man ook 99 zweepslagen krijgen.

Mojahed Khazirabi werd in juni opgepakt bij een inval in een bordeel in Teheran. In juli sprak de rechtbank vijf jaar schorsing uit en werd hij veroordeeld tot 275 zweepslagen. Esteqlal tekende toen beroep aan tegen de veroordeling van zijn sterspeler.

De prostituee werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van 10 jaar, zweepslagen en een boete van 55.668 euro. Prostitutie is in Iran verboden sinds de Islamitische revolutie in 1979.



...en zoals het daar de gewoonte is wordt een vrouw nog harder gestraft voor dezelfde feiten...

Tarzan
10 december 2002, 18:16
Ja .ik zal maar in de Waalse Ardennen blijven zekers ??????????

http://sc.communities.msn.com/tn/4F/50/TarzanWaimesHogeVenen/5/50.jpg

VL
10 december 2002, 18:18
Op dat vlak houdt iik de islam liever buiten ons land. Zolang ze niet tegen de openbare orde indruisen is alles goed, maar dit gaat wel degelijk te ver!!!

Supe®Staaf
13 december 2002, 08:07
Ja .ik zal maar in de Waalse Ardennen blijven zekers ??????????
Op dat vlak houdt iik de islam liever buiten ons land. Zolang ze niet tegen de openbare orde indruisen is alles goed, maar dit gaat wel degelijk te ver!!!
Allemaal zo bang om in het bordeel betrapt te worden :?:
:twisted: 8O :P

Tarzan
13 december 2002, 16:57
Mag niet in Bordelen van ons vrouw...

Waarom niet ?????????


:lol: :lol:

VL
13 december 2002, 18:17
Superstaaf. Mijn hobbies zijn alles behalve culturele uitstapjes zoals jij die bedoelt. Ik mag er niet aan denken met welke perverse gedachten je hele achterhoofd bezoedeld moet zijn.

Supe®Staaf
14 december 2002, 07:58
Ik mag er niet aan denken met welke perverse gedachten je hele achterhoofd bezoedeld moet zijn.
......om van mijn voorhoofd nog maar te zwijgen.........

VL
15 december 2002, 12:33
Daar zitten je belgiscistische hersencellen. Nog duizend keer erger dan je achterhoofd dus. Mooi van je dat je het zelf aangeeft.

En voor één keer moet ik je gelijk geven.

Supe®Staaf
15 december 2002, 12:38
Daar zitten je belgiscistische hersencellen. Nog duizend keer erger dan je achterhoofd dus. Mooi van je dat je het zelf aangeeft.

En voor één keer moet ik je gelijk geven.
Neen hoor.
Mijn hele weelderige roze lichaam is een megaverzameling belgische hersen- en andere cellen.
Niks pervers.
Vooral rond de hartstreek is het zéér belgisch:

Rood
Geel
Zwart
De kleuren naar ons hart.
:P

VL
15 december 2002, 19:33
Neen hoor.
Mijn hele weelderige roze lichaam is een megaverzameling belgische hersen- en andere cellen.
Niks pervers.
Vooral rond de hartstreek is het zéér belgisch:

Rood
Geel
Zwart
De kleuren naar ons hart.




Hoest hoest hoest.

UW hart. Niet MIJN hart en niet het hart van zoveel Vlamingen.

Dat hart heeft dit motief:

http://thumb-2.image.altavista.com/image/260177976

Henri1
9 mei 2015, 09:20
Ik zet het dan wel tussen de koeien en kalveren maar eigenlijk is het niet om mee te lachen.
Toch maar Jahjah ernstig nemen want als die de Arabische taal- en cultuur hier krijgt binnengesmokkeld staat jullie wat te wachten.
Gisteren stond namelijk het volgende in GvA te lezen:

Een Iraanse rechtbank heeft een 22-jarige voetbalinternational in beroep veroordeeld voor zijn bezoek aan een bordeel. Mojahed Khazirabi mag drie jaar lang niet spelen voor zijn team Esteqlal en mag de komende vijf jaar niet geselecteerd worden voor het nationale team. Bovenop die schorsing zal de jonge man ook 99 zweepslagen krijgen.

Mojahed Khazirabi werd in juni opgepakt bij een inval in een bordeel in Teheran. In juli sprak de rechtbank vijf jaar schorsing uit en werd hij veroordeeld tot 275 zweepslagen. Esteqlal tekende toen beroep aan tegen de veroordeling van zijn sterspeler.

De prostituee werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van 10 jaar, zweepslagen en een boete van 55.668 euro. Prostitutie is in Iran verboden sinds de Islamitische revolutie in 1979.



...en zoals het daar de gewoonte is wordt een vrouw nog harder gestraft voor dezelfde feiten...

Ze hebben zijn "ballen" toch niet afgekapt ?