PDA

View Full Version : De reaktie van de VlPr stelt me meest van al teleur


De schoofzak
15 juli 2008, 11:39
Dat de frankodolle partijen het nog niet begrepen hebben, dat was te verwachten.
Maar de reaktie van de spiritisten, allez, de VlaamsePr(utsers), is echt beneden alle peil.

In deze omstandigheden, zo'n scherp en negatief oordeel: dat zal zijn sporen nalaten. Ik zie dit niet zo gauw weggemasseerd, wat betekent dat in de nabije toekomst de samenwerking met de tsjeven en de nva problematisch is.

Ik roep minister Boergois op om daar even over te praten in de Vlaamse regering.
En min pres Peeters mag zijn stem daarover ook laten horen.


link: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF15072008_055

dinsdag 15 juli 2008 | Bron: belga
REACTIES. Vl.Pro: 'Hooghartig kartel'

BRUSSEL - De oorzaak van de huidige politieke crisis ligt volgens VlaamsProgressieven duidelijk bij het kartel CD&V/N-VA. 'Door de hooghartige houding van het kartel zijn de standpunten van de Franstaligen alleen maar verscherpt en werd de situatie met de dag uitzichtlozer', meldt de partij dinsdag in een persbericht.
Dat Leterme na een jaar onderhandelen opnieuw zijn deadline niet heeft gehaald, bewijst volgens VlaamsProgressieven niet alleen de onkunde van Leterme als onderhandelaar, maar het toont ook aan dat het kartel CD&V/N-VA zijn verantwoordelijkheid ontloopt.

Volgens VlaamsProgressieven is vooral CD&V een stuurloos schip. 'Het gebrek aan leiderschap en de voortdurende voorzitterswissels geven Bart De Wever telkens opnieuw de gelegenheid om een cynisch machtsspel te spelen', stelt partijvoorzitster Bettina Geysen.

Volgens VlaamsProgressieven worden zowel Leterme als De Wever nu gegijzeld door hun eigen straffe uitspraken. 'De heren, die met vijf minuten politieke moed een vette communautaire vis in de pan gingen leggen en tegelijk ook even BHV gingen splitsen, blijven met lege handen achter', luidt het.

Vette Pois(s)on
15 juli 2008, 11:47
niet meer dan wat gepruts in de marge.
maar het blijft erg.

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 12:04
Dat de frankodolle partijen het nog niet begrepen hebben, dat was te verwachten.
Maar de reaktie van de spiritisten, allez, de VlaamsePr(utsers), is echt beneden alle peil.

In deze omstandigheden, zo'n scherp en negatief oordeel: dat zal zijn sporen nalaten. Ik zie dit niet zo gauw weggemasseerd, wat betekent dat in de nabije toekomst de samenwerking met de tsjeven en de nva problematisch is.

Ik roep minister Boergois op om daar even over te praten in de Vlaamse regering.
En min pres Peeters mag zijn stem daarover ook laten horen.


link: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF15072008_055

dinsdag 15 juli 2008 | Bron: belga
REACTIES. Vl.Pro: 'Hooghartig kartel'

BRUSSEL - De oorzaak van de huidige politieke crisis ligt volgens VlaamsProgressieven duidelijk bij het kartel CD&V/N-VA. 'Door de hooghartige houding van het kartel zijn de standpunten van de Franstaligen alleen maar verscherpt en werd de situatie met de dag uitzichtlozer', meldt de partij dinsdag in een persbericht.
Dat Leterme na een jaar onderhandelen opnieuw zijn deadline niet heeft gehaald, bewijst volgens VlaamsProgressieven niet alleen de onkunde van Leterme als onderhandelaar, maar het toont ook aan dat het kartel CD&V/N-VA zijn verantwoordelijkheid ontloopt.

Volgens VlaamsProgressieven is vooral CD&V een stuurloos schip. 'Het gebrek aan leiderschap en de voortdurende voorzitterswissels geven Bart De Wever telkens opnieuw de gelegenheid om een cynisch machtsspel te spelen', stelt partijvoorzitster Bettina Geysen.

Volgens VlaamsProgressieven worden zowel Leterme als De Wever nu gegijzeld door hun eigen straffe uitspraken. 'De heren, die met vijf minuten politieke moed een vette communautaire vis in de pan gingen leggen en tegelijk ook even BHV gingen splitsen, blijven met lege handen achter', luidt het.

Wa ne zever :roll:

solidarnosc
15 juli 2008, 17:02
De ironie vind ik dat je de reactie van de SP.a eerder had verwacht bij VL dinges en dat van SP.a bij de VL.pro. Misschien hebben ze van hoofding gemist toen ze het bericht de wereld in zonden.

Den Ardennees
15 juli 2008, 18:38
ben benieuwd of Vic Anciaux nog zo enthousiast is over het feit dat zoonlief bij de partij VL. Progressief zit.

solidarnosc
15 juli 2008, 18:47
ben benieuwd of Vic Anciaux nog zo enthousiast is over het feit dat zoonlief bij de partij VL. Progressief zit.

Persoonlijk kan ik geen touw vastknopen aan de communautaire koers van dat kartel. Ik vermoed dat ze het zelf ook niet weten.

Den Ardennees
15 juli 2008, 18:48
Persoonlijk kan ik geen touw vastknopen aan de communautaire koers van dat kartel. Ik vermoed dat ze het zelf ook niet weten.

Het verwondert me trouwens dat ze SPIRIT/VL. PROG nog niet aan de deur hebben gezet, daar het duidelijk is dat dat partijtje geen enkele meerwaarde meer biedt (tenzij je Bert Anciaux een meerwaarde noemt, natuurlijk...)

Max van Dietschland
15 juli 2008, 19:03
Dit extreem progressief micro partijtje is het ergste wat Vlaanderen heeft. Ook een verderfelijke ideologie, die totaal haaks staat op een gezond nationaal solidaristisch beleid: het links liberalisme.

FDM
15 juli 2008, 19:12
leedvermaak noem ik dat , zie je vaak bij iq-armen

korvo
15 juli 2008, 20:12
Persoonlijk kan ik geen touw vastknopen aan de communautaire koers van dat kartel. Ik vermoed dat ze het zelf ook niet weten.

Ik ken er een paar en ik vermoed hetzelfde ;-)

Den Ardennees
15 juli 2008, 20:36
dubbel: http://forum.politics.be/showthread.php?p=3567141&posted=1#post3567141

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 21:23
leedvermaak noem ik dat , zie je vaak bij iq-armen

BUB ed