PDA

View Full Version : Wie wordt formateur?


Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 15:54
--Kiezen in de poll--

gelieve te kiezen wat je DENKT dat er gaat gebeuren, niet wat je HOOPT dat er gaat gebeuren.

-Ongetemde Leeuw

N-VA
15 juli 2008, 15:56
Komt er ooit nog een formateur?

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 15:58
Ik denk Reynders, maar stiekum hoop ik toch op Maingain :lol:

En gelieve te kiezen wat je DENKT dat er gaat gebeuren, niet wat je HOOPT dat er gaat gebeuren.

Gwyndion
15 juli 2008, 15:59
Kiezen in de poll

Is dit aannemende dat er nog een formateur komt en dee formateur die ons het beste zou uitkomen? Komt Olivier Mangain en laat het land maar barsten niet op hetzelfde neer?

Edit: Ah, wat we denken hmm...ik denk dat ze Leterme opnieuw gaan proberen of mogelijk Reynders.

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 16:00
Is dit aannemende dat er nog een formateur komt en dee formateur die ons het beste zou uitkomen? Komt Olivier Mangain en laat het land maar barsten niet op hetzelfde neer?

Edit: Ah, wat we denken hmm...ik denk dat ze Leterme opnieuw gaan proberen of mogelijk Reynders.

Dit is ls je gelooft dat de koning iemand gaat vinden om Leterme op te volgen. Anders barst het land en kies je voor het laatste.

Revolutie
15 juli 2008, 16:02
Di Rupo, dan is de droom van een onafhankelijk Vlaanderen geen utopie meer

N-VA
15 juli 2008, 16:03
Di Rupo, dan is de droom van een onafhankelijk Vlaanderen geen utopie meer
Die droom is al lang geen utopie meer.

lollysticky
15 juli 2008, 16:04
Di Rupo, dan is de droom van een onafhankelijk Vlaanderen geen utopie meer

maingain zou nog beter zijn

aangezien de optie "geen informateur, wel een confederale staatsvorm" er niet bijstond, heb ik op Reynders gestemd. Ik ben er echter 100% zeker van dat hij het niet zal aandurven om formateur te worden... politieke zelfmoord...

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 16:13
maingain zou nog beter zijn

aangezien de optie "geen informateur, wel een confederale staatsvorm" er niet bijstond, heb ik op Reynders gestemd. Ik ben er echter 100% zeker van dat hij het niet zal aandurven om formateur te worden... politieke zelfmoord...

Dat is waar, maar de confederale staatsvorm heeft wel eerst een formateur nodig om een consesus te bereiken, niet?

lollysticky
15 juli 2008, 16:15
geen idee feitelijk hoe de overgang van federalisme naar confederalisme verloopt :-P

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 16:45
geen idee feitelijk hoe de overgang van federalisme naar confederalisme verloopt :-P

eerst onafhankelijk :twisted:

Andro
15 juli 2008, 16:48
--Kiezen in de poll--

gelieve te kiezen wat je DENKT dat er gaat gebeuren, niet wat je HOOPT dat er gaat gebeuren.

-Ongetemde Leeuw

Bon, ne profiteur.

Boduo
15 juli 2008, 16:56
Is dit aannemende dat er nog een formateur komt en dee formateur die ons het beste zou uitkomen? Komt Olivier Mangain en laat het land maar barsten niet op hetzelfde neer?

Edit: Ah, wat we denken hmm...ik denk dat ze Leterme opnieuw gaan proberen of mogelijk Reynders.

Inderdaad: crapuultje maingain eraan zetten: de doodstrijd van dit land zal aanzienlijk verkorten...
:vlaander:

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 16:56
Bon, ne profiteur.

ja, maar welkene? :D

Don Quichote
15 juli 2008, 16:58
Een gek.

Andro
15 juli 2008, 17:04
ja, maar welkene? :D
Speelt dat dan een rol ? ;-)

Ongetemde Leeuw
15 juli 2008, 17:07
Speelt dat dan een rol ? ;-)

voor de toekomst wel ja

Jaani_Dushman
16 juli 2008, 00:44
Gezien de absolute wereldvreemdheid van Albert, maakt Reynders wel een goeie kans.

Ongetemde Leeuw
16 juli 2008, 18:33
Waarom stemde FDM voor BDW? :D Explain yourself

filosoof
16 juli 2008, 18:56
Inderdaad: crapuultje maingain eraan zetten: de doodstrijd van dit land zal aanzienlijk verkorten...
:vlaander: hij zal waarschijnlijk het beste overeenkomen met Vlaamse crapultjes zoals KNIP

Ongetemde Leeuw
16 juli 2008, 18:58
hij zal waarschijnlijk het beste overeenkomen met Vlaamse crapultjes zoals KNIP

Zeg maar, wij zijn een land zonder censuur. allej, zo zou het toch móeten zijn

Paracelsus
16 juli 2008, 20:43
Censureert die nu al z'n eigen? :lol:

Volgens mij schaadt het toch de gezondheid, political correctness...