PDA

View Full Version : Anderlecht kampioen 08'-09'


Pantoffeldiertje
20 juli 2008, 12:18
Er bestaat nu al geen twijfel over wie de landstitel binnen rijft. Anderlecht deed een paar op papier uitstekende aankopen (Rnic, Losada, El pirato Cordobés (=Suarez)) en behoudt een paar sterspelers (Boussoufa, de gouden driehoek op het middenveld maar dan zonder Biglia..?) en is klaar voor de 30ste landstitel.

Genk zit duidelijk in overgangsjaren, Standard is goed maar niet beter, en Gent laat ik al helemaal weg (geen regelmaat in de prestaties). Cercle Brugge zakt waarschijnlijk totaal weg.

En tja, Brugge : wel een paar goede aankopen maar die kunnen het slecht middenveld niet verdoezelen. Akpala mag dan wel topschutter zijn maar dat was wijlen Sterchele ook en die scoorde minder dan het jaar waarin hij topschutter werd..


Conclusie : Sporting kampioen!



Voila, een objectieve analyse. :oops:

Dixie
20 juli 2008, 12:24
hmm tzal gaan tss de grote drie rsca fcb en standard ... hopelijk doet mijn ploegske minstens even goed als vorig seizoen (5de stek)

Den Ardennees
20 juli 2008, 12:26
ahahaha, Anderlecht kampioen, in 3e klasse zeker :lol:

Pantoffeldiertje
20 juli 2008, 12:32
ahahaha, Anderlecht kampioen, in 3e klasse zeker :lol:

Statistisch gezien spelen we om de paar jaar kampioen (29 landstitels, al een goeie 70 jaar in Eerste Klasse).

Je kunt er niet aan ontkomen, om de 2,3 jaar wint Anderlecht.

moser
20 juli 2008, 12:32
Er bestaat nu al geen twijfel over wie de landstitel binnen rijft. Anderlecht deed een paar op papier uitstekende aankopen (Rnic, Losada, El pirato Cordobés (=Suarez)) en behoudt een paar sterspelers (Boussoufa, de gouden driehoek op het middenveld maar dan zonder Biglia..?) en is klaar voor de 30ste landstitel.

Genk zit duidelijk in overgangsjaren, Standard is goed maar niet beter, en Gent laat ik al helemaal weg (geen regelmaat in de prestaties). Cercle Brugge zakt waarschijnlijk totaal weg.

En tja, Brugge : wel een paar goede aankopen maar die kunnen het slecht middenveld niet verdoezelen. Akpala mag dan wel topschutter zijn maar dat was wijlen Sterchele ook en die scoorde minder dan het jaar waarin hij topschutter werd..


Conclusie : Sporting kampioen!



Voila, een objectieve analyse. :oops:Het wordt een raar seizoen met dat olympisch gedoe: gaan er matchen uitgesteld worden? Wat zal de conditie zijn van de spelers die terugkomen uit Peking (ik denk dan vooral aan die van standard) enzov.. Ik verwacht dit seizoen wel iets van Roland Lamah.

Pantoffeldiertje
20 juli 2008, 12:35
Het wordt een raar seizoen met dat olympisch gedoe: gaan er matchen uitgesteld worden? Wat zal de conditie zijn van de spelers die terugkomen uit Peking (ik denk dan vooral aan die van standard) enzov.. Ik verwacht dit seizoen wel iets van Roland Lamah.

Nee, Anderlecht heeft beslist geen matchen uit te stellen. Ze waren aan het afwachten hoeveel spelers geselecteerd zouden worden, maar uiteindelijk zijn dat er maar een paar.

(Anders hadden ze de eerste 2 matchen uitgesteld)

eric v68
20 juli 2008, 14:20
Er bestaat nu al geen twijfel over wie de landstitel binnen rijft. Anderlecht deed een paar op papier uitstekende aankopen (Rnic, Losada, El pirato Cordobés (=Suarez)) en behoudt een paar sterspelers (Boussoufa, de gouden driehoek op het middenveld maar dan zonder Biglia..?) en is klaar voor de 30ste landstitel.

Genk zit duidelijk in overgangsjaren, Standard is goed maar niet beter, en Gent laat ik al helemaal weg (geen regelmaat in de prestaties). Cercle Brugge zakt waarschijnlijk totaal weg.

En tja, Brugge : wel een paar goede aankopen maar die kunnen het slecht middenveld niet verdoezelen. Akpala mag dan wel topschutter zijn maar dat was wijlen Sterchele ook en die scoorde minder dan het jaar waarin hij topschutter werd..


Conclusie : Sporting kampioen!



Voila, een objectieve analyse. :oops:


Seizoen 08-09 met de winterstop afgebroken.

Club Brugge aanwinst voor de nederlandse eredivisie.
nieuwe Brabantse derby ; NAC Breda - Germinal Beerschot :-)

eric v68
20 juli 2008, 14:22
Overigens ook Anderlecht is uiteraard gewoon van de partij aangezien de club in Vlaams Brabant zijn stadion heeft. ;-)

stropdrager
20 juli 2008, 14:24
Ik denk dat dit jaar mijn favoriete ploeg eindelijk voor de eerste keer kampioen zal worden.

Dixie
20 juli 2008, 14:27
nieuwe Brabantse derby ; NAC Breda - Germinal Beerschot :-) zie ik wel zitten:-o

eric v68
20 juli 2008, 14:33
Ik denk dat dit jaar mijn favoriete ploeg eindelijk voor de eerste keer kampioen zal worden.

en dat is ?

AA Gent ?

eric v68
20 juli 2008, 14:36
kritische vragen wimpel ik gelijk af.

Onze lokale trots - Vitesse (Vitâs ut Ernhum) - wordt weer helemaal niks komend jaar......zoals gebruikelijk.

stropdrager
20 juli 2008, 14:37
en dat is ?

AA Gent ?

:boo:

stropdrager
20 juli 2008, 14:45
kritische vragen wimpel ik gelijk af.

Onze lokale trots - Vitesse (Vitâs ut Ernhum) - wordt weer helemaal niks komend jaar......zoals gebruikelijk.

Jammer, ze hebben nochtans een mooi stadion en een paar jaar geleden waren ze toch nog een subtopper?

eric v68
20 juli 2008, 14:48
:boo:

:oops:
neem me niet kwalijk. Ik dacht dat je uit Gent kwam.
Kom je misschien uit Gendt met dt (in de Betuwe ?)

woarom stoat de Vitâs-aanhang altied op suid ?
dan stoan we in ieder geval met de rug noar Nijmege. :-D

:twisted:

eric v68
20 juli 2008, 14:51
Jammer, ze hebben nochtans een mooi stadion en een paar jaar geleden waren ze toch nog een subtopper?

da's al weer ff terug.

dat stadion is de molensteen om de financiële begroting.
Vitesse is om de 2 jaar failliet en krijgt dan weer een enorme zak met geld van de gemeente of provincie Gelderland.
De laatste keer van het voorjaar was dat geloof ik weer een miljoentje of 13.
of het niks is.

Den Ardennees
20 juli 2008, 14:55
Ik denk dat dit jaar mijn favoriete ploeg eindelijk voor de eerste keer kampioen zal worden.


Ja, AA Gent zal het zeker goed doen, voor de titel is het misschien nog wat te vroeg, maar men moet Preud'homme zijn goede invloed niet onderschatten.

stropdrager
20 juli 2008, 14:57
:oops:
neem me niet kwalijk. Ik dacht dat je uit Gent kwam.
Kom je misschien uit Gendt met dt (in de Betuwe ?)

woarom stoat de Vitâs-aanhang altied op suid ?
dan stoan we in ieder geval met de rug noar Nijmege. :-D

:twisted:

Gendt? Nog nooit van gehoord. ;-)

Ik woon wel degelijk in Gent, maar dat wil nog niet zeggen dat ik voor Gent supporter.

stropdrager
20 juli 2008, 14:58
da's al weer ff terug.

dat stadion is de molensteen om de financiële begroting.
Vitesse is om de 2 jaar failliet en krijgt dan weer een enorme zak met geld van de gemeente of provincie Gelderland.
De laatste keer van het voorjaar was dat geloof ik weer een miljoentje of 13.
of het niks is.

Dus het is goed mogelijk dat Vitesse in de komende jaren zal degraderen?

Pantoffeldiertje
20 juli 2008, 16:22
da's al weer ff terug.

dat stadion is de molensteen om de financiële begroting.
Vitesse is om de 2 jaar failliet en krijgt dan weer een enorme zak met geld van de gemeente of provincie Gelderland.
De laatste keer van het voorjaar was dat geloof ik weer een miljoentje of 13.
of het niks is.

Heeft Vitesse een gezond transferbeleid?

longhorn
20 juli 2008, 19:14
Cercle Brugge zakt waarschijnlijk totaal weg.



:evil: Ik vrees(hoop) dat je na de 1e speeldag anders zult piepen. Leve Cercle!

eric v68
20 juli 2008, 19:30
Heeft Vitesse een gezond transferbeleid?

ze hebben een behoorlijk goede jeugdopleiding.

echter de financiële injectie van het voorjaar was de zoveelste.
het volk begint een beetje te morren.

de KNVB-voorzitter heeft al gedreigd dat Vitesse maar een ander stadion moet zoeken als ze de begroting niet op orde krijgen. anders kost het ze de licentie.

Pantoffeldiertje
20 juli 2008, 19:34
:evil: Ik vrees(hoop) dat je na de 1e speeldag anders zult piepen. Leve Cercle!

Jaja, tegen een Anderlecht in vorm..3-1 om de oren :twisted:

longhorn
20 juli 2008, 20:16
Jaja, tegen een Anderlecht in vorm..3-1 om de oren :twisted:

Ik zou heel kontent zijn met die uitslag want Cercle speelt thuis op 16 augustus.:-P

Pantoffeldiertje
20 juli 2008, 20:22
Ik zou heel kontent zijn met die uitslag want Cercle speelt thuis op 16 augustus.:-P

Ik refereerde naar vorig seizoen en dat weet je maar al te goed!;-)

DebianFox
20 juli 2008, 20:26
kritische vragen wimpel ik gelijk af.

Onze lokale trots - Vitesse (Vitâs ut Ernhum) - wordt weer helemaal niks komend jaar......zoals gebruikelijk.

Ik dacht eerder aan FC Twente ... :-)

DebianFox
20 juli 2008, 20:29
Gendt? Nog nooit van gehoord. ;-)

Ik woon wel degelijk in Gent, maar dat wil nog niet zeggen dat ik voor Gent supporter.

Hehe, ik supporter als Deinzenaar ironisch genoeg ook voor SV Zulte-Waregem.

koewachtenaar
20 juli 2008, 20:37
leve lokeren!!

*Lorre*
20 juli 2008, 20:41
Er bestaat nu al geen twijfel over wie de landstitel binnen rijft. Anderlecht deed een paar op papier uitstekende aankopen (Rnic, Losada, El pirato Cordobés (=Suarez)) en behoudt een paar sterspelers (Boussoufa, de gouden driehoek op het middenveld maar dan zonder Biglia..?) en is klaar voor de 30ste landstitel.

Genk zit duidelijk in overgangsjaren, Standard is goed maar niet beter, en Gent laat ik al helemaal weg (geen regelmaat in de prestaties). Cercle Brugge zakt waarschijnlijk totaal weg.

En tja, Brugge : wel een paar goede aankopen maar die kunnen het slecht middenveld niet verdoezelen. Akpala mag dan wel topschutter zijn maar dat was wijlen Sterchele ook en die scoorde minder dan het jaar waarin hij topschutter werd..


Conclusie : Sporting kampioen!



Voila, een objectieve analyse. :oops:

Volgens mij gaat het dit sezoen tussen Standard en rsca gaan
Anderlecht heeft inderdaad al goede transfers gedaan, maar de transferperiode is nog niet voorbij.
Toch zie ik ons , standard de titel nemen, zelfs als er geen versterkingen bijkomen
Zal veel afhangen van het feit of we de Cl kunnen halen.
Standard kampioen, we zullen enkel ons vorige seizoen bevestigen:-D

FC Loppem zal er volgens mij volledig niet aan te passen.
Het zal volgens mij Gent zijn die de derde stek gaat inpalmen en fc loppem de vijfde en cercle op de vierde

eric v68
20 juli 2008, 22:39
Ik dacht eerder aan FC Twente ... :-)

oei, da's een gevoelig punt.
Mijn familie komt uit Enschede zelf. 'tukkerland'.

eigenlijk heb ik Vitesse al opgegeven dus ik kom weer terug op mijn oude liefde ; FC Twente (dat zal mijn vader goed doen, de man heeft mij geloof ik wel 10x onterft. ;-))
'FC T' heeft afgelopen jaar in de play-offs Ajax verslagen en mag nu dus voorrondes Champions League spelen. Daar hebben ze in dat rare grachtendorp nu nog steeds pijn van. :-D

Maar je kent het motto van de Twentenaren hè ;
'kiek'n wat 't wurd'. (op zijn Vlaams - afwachten maar)

Dronkoers
21 juli 2008, 02:13
FC Dender! :cheer:

DebianFox
21 juli 2008, 08:27
oei, da's een gevoelig punt.
Mijn familie komt uit Enschede zelf. 'tukkerland'.

eigenlijk heb ik Vitesse al opgegeven dus ik kom weer terug op mijn oude liefde ; FC Twente (dat zal mijn vader goed doen, de man heeft mij geloof ik wel 10x onterft. ;-))
'FC T' heeft afgelopen jaar in de play-offs Ajax verslagen en mag nu dus voorrondes Champions League spelen. Daar hebben ze in dat rare grachtendorp nu nog steeds pijn van. :-D

Maar je kent het motto van de Twentenaren hè ;
'kiek'n wat 't wurd'. (op zijn Vlaams - afwachten maar)

FC Twente heeft wel 'n paar aardige spelers, ik denk aan mensen zoals N'Kufo, Engelaar, Hersi en natuurlijk onze Huysegems.:lol:

Vreemd "kiekn" betekent ook "kijken" in West-Vlaanderen.

stropdrager
21 juli 2008, 11:16
Hehe, ik supporter als Deinzenaar ironisch genoeg ook voor SV Zulte-Waregem.

Zulte Waregem? Die ploeg kan wat mij betreft de hoogste boom in.

Waarom supporter je trouwens niet voor SK Deinze? ;-)

DebianFox
21 juli 2008, 21:51
Zulte Waregem? Die ploeg kan wat mij betreft de hoogste boom in.

Lol, waarom?

Voor welke club supporter je dan?

Waarom supporter je trouwens niet voor SK Deinze? ;-)

SK Deinze heeft veel van z'n pluimen verloren. SK Deinze is natuurlijk al de langste ploeg in tweede klasse maar ze zijn twee keer mogen blijven doordat een ploeg z'n licentie niet haalde. En dat dus terwijl Deinze dat seizoen - sportief gezien - moest degraderen, ze waren 17e.

Lang geleden werd Deinze eens derde in tweede klasse en waren ze zelfs periodekampioen. Eendracht Aalst werd toen geviseerd wegens een omkoopschandaal en riskeerde een degradatie. Als Aalst ging zakken mocht Deinze toen naar eerste klasse.

Het is altijd hetzelfde met SK Deinze. Het jong talent verkast vaak naar goede grotere clubs. Bovendien blijft SK Deinze een satellietclubje van AA Gent. Spelers zoals Vanderdonckt en Tony Sergeant zijn hun carrière bij SK Deinze begonnen.

Ik werd het dus beu om al ons talent meteen te zien vertrekken. De fusieclub SV Zulte-Waregem (SV Waregem en VVV Zulte) was toen al opgericht en meteen oogstten ze succes. Ik werd eigenlijk jaloers en zag dat er ook in Deinze meer fans kwamen voor SV Zulte-Waregem en ik zelf ben dan ook plots overgestapt.

Vroeger was er trouwens een heerlijke rivaliteit tussen SK Deinze vs SV Waregem en SK Deinze vs SV Zulte-Waregem. Door de promotie en de successen van Essevee is die rivaliteit natuurlijk afgenomen, vroeger was de derby altijd heerlijk en geladen. De sfeer en de rivaliteit kon je echt opsnuiven.

daiwa
22 juli 2008, 01:13
Ik werd het dus beu om al ons talent meteen te zien vertrekken. .

Dat is nu eenmaal het lot van alle ''kleine'' ploegen.
Ook ploegen zoals Anderlecht, Standard en Brugge zijn verplicht hun beste spelers te laten gaan als er een hoog bod komt uit het buitenland.

Pantoffeldiertje
22 juli 2008, 10:53
Dat is nu eenmaal het lot van alle ''kleine'' ploegen.
Ook ploegen zoals Anderlecht, Standard en Brugge zijn verplicht hun beste spelers te laten gaan als er een hoog bod komt uit het buitenland.

Polak sloeg anders wel een miljoenenbod af.

Maar het is waar dat al ons toptalent (Kompany, Vadis, Van den Borre, ..) vertrekt. Men ziet de Belgische competitie gewoon als ideale springplank. Het ligt tussen de grootste competities ter wereld maar is een paar niveaus lager. Perfect om ervaring op te doen, niet om er te blijven..

eric v68
22 juli 2008, 20:46
FC Twente heeft wel 'n paar aardige spelers, ik denk aan mensen zoals N'Kufo, Engelaar, Hersi en natuurlijk onze Huysegems.:lol:

Vreemd "kiekn" betekent ook "kijken" in West-Vlaanderen.

Engelaar gaat naar Schalke. dus die zijn ze al vast kwijt.

ff los van het voetbal. Ik denk dat het Achterhoeks verrassend veel op het Vlaams dialect lijkt.

Twents is echt andere koek.
volge je de regionale soap 'van jonge leu en oale groond'.
Ik dacht op 2e net publieke omroep

Dixie
22 juli 2008, 21:24
Gendt? Nog nooit van gehoord. ;-)

Ik woon wel degelijk in Gent, maar dat wil nog niet zeggen dat ik voor Gent supporter. steun je lokaal team!!!

DebianFox
23 juli 2008, 16:31
ff los van het voetbal. Ik denk dat het Achterhoeks verrassend veel op het Vlaams dialect lijkt.

Twents is echt andere koek.
volge je de regionale soap 'van jonge leu en oale groond'.
Ik dacht op 2e net publieke omroep

Eh ik dacht dat Twents Achterhoeks was. :oops:

Ik heb inderdaad al een paar afleveringen van die serie (=van jonge leu en oale grond) gezien en als halve West-Vlaming kan ik het meeste makkelijk begrijpen.

Soms bemerk ik typische klankveranderingen - bv. de [ij] wordt vervangen door een [ie] - die volledig overeenstemmen met ons dialect. Andere elementen van dat "taaltje" lijkt echt op Duits en is voor mij enkel te begrijpen met ondertitels.

stropdrager
23 juli 2008, 17:45
Lol, waarom?

Voor welke club supporter je dan?



Voor Lokeren, de ploeg uit mijn geboortestreek.

Op de eerste speeldag is het meteen Zulte-Waregem-Lokeren. ;-)

koewachtenaar
23 juli 2008, 21:31
Voor Lokeren, de ploeg uit mijn geboortestreek.

Op de eerste speeldag is het meteen Zulte-Waregem-Lokeren. ;-)
Komaan sporting!!

garfield
27 juli 2008, 16:13
RSCA kampioen. 10de jaar abo eerste jaar K1

stropdrager
30 juli 2008, 23:23
Wat een schitterende demonstratie van de toekomstige kampioen hebben we vanavond kunnen zien. Echt indrukwekkend! :lol:

Pluche
30 juli 2008, 23:36
Wat een schitterende demonstratie van de toekomstige kampioen hebben we vanavond kunnen zien. Echt indrukwekkend! :lol:

Een echte afgang ja en dan nog thuis gewoonweg schandalig.

MakingProgress
2 augustus 2008, 19:42
En als Anderlecht geen europees speelt zijn ze na de winterstop de helft van hun toppers kwijt natuurlijk aan ploegen waar ze wel europees kunnen spelen. :?

C uit W
2 augustus 2008, 20:21
En als Anderlecht geen europees speelt zijn ze na de winterstop de helft van hun toppers kwijt natuurlijk aan ploegen waar ze wel europees kunnen spelen. :?
Toppers?

MakingProgress
2 augustus 2008, 20:25
Toppers?


Relatief tov de andere spelers in de ploeg natuurlijk ;-)

Pantoffeldiertje
3 augustus 2008, 12:52
Toppers?

Ja, spelers waar miljoenen voor neergeteld wordt door andere ploegen en die gewild zijn in buitenlandse competities.

Tchité, Polak, Biglia, Boussoufa, Kruiswijk,

Zwartengeel
6 augustus 2008, 20:37
Wat een schitterende demonstratie van de toekomstige kampioen hebben we vanavond kunnen zien. Echt indrukwekkend! :lol:

Vanavond zelfs nog beter. Het is alweer voorbij nog voor het goed en wel begonnen was... :roll2:

Den Ardennees
6 augustus 2008, 21:21
Vanavond zelfs nog beter. Het is alweer voorbij nog voor het goed en wel begonnen was... :roll2:

en Standard straks tegen Liverpool, het wordt weer huilen met de pet op:?

stropdrager
6 augustus 2008, 21:28
Arm Belgisch voetbal!

Dixie
7 augustus 2008, 00:10
RSCA kampioen. 10de jaar abo eerste jaar K1
zitten de hooligans daar ni :oops:

Havana
7 augustus 2008, 06:16
Vanavond zelfs nog beter. Het is alweer voorbij nog voor het goed en wel begonnen was... :roll2:

En dat is jammer voor het Belgisch voetbal...:|

Geertje
7 augustus 2008, 12:36
Er bestaat nu al geen twijfel over wie de landstitel binnen rijft. Anderlecht deed een paar op papier uitstekende aankopen (Rnic, Losada, El pirato Cordobés (=Suarez)) en behoudt een paar sterspelers (Boussoufa, de gouden driehoek op het middenveld maar dan zonder Biglia..?) en is klaar voor de 30ste landstitel.

Genk zit duidelijk in overgangsjaren, Standard is goed maar niet beter, en Gent laat ik al helemaal weg (geen regelmaat in de prestaties). Cercle Brugge zakt waarschijnlijk totaal weg.

En tja, Brugge : wel een paar goede aankopen maar die kunnen het slecht middenveld niet verdoezelen. Akpala mag dan wel topschutter zijn maar dat was wijlen Sterchele ook en die scoorde minder dan het jaar waarin hij topschutter werd..


Conclusie : Sporting kampioen!



Voila, een objectieve analyse. :oops:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:


Wat een caféploegske is dat !

Niet gemotiveerd, een deel potstampers die niet kunnen voetballen, ... Ze hebben toch wel verdiend verloren. 8O

Maar ja, dit is nu eenmaal een afspiegeling van de maatschappij. Na jarenlange verwaarlozing van het gezondheidsbeleid van de jeugd krijgen we dit nu. Om dit recht te trekken, moet het roer om gegooid worden bvb. verplicht minstens 1 uur per dag sport op school, gemeenten en steden dienen verplicht in bepaalde sportinfrastructuur te voorzien, sportclubs met jeugdwerking dienen geen taksen meer te betalen, bezoldiging van vrijwilligerswerk in sportclubs moet fiscaal vrijgesteld worden, scholen krijgen een sportcoefficient en als deze lager is dan een bepaald niveau verliezen ze een deel van de subsidies, ...

Als dit in werking wordt gezet, zullen we binnen twintig jaar terug bovenaan aan de top kunnnen geraken.

Pantoffeldiertje
7 augustus 2008, 14:55
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:


Wat een caféploegske is dat !

Niet gemotiveerd, een deel potstampers die niet kunnen voetballen, ... Ze hebben toch wel verdiend verloren. 8O

Maar ja, dit is nu eenmaal een afspiegeling van de maatschappij. Na jarenlange verwaarlozing van het gezondheidsbeleid van de jeugd krijgen we dit nu. Om dit recht te trekken, moet het roer om gegooid worden bvb. verplicht minstens 1 uur per dag sport op school, gemeenten en steden dienen verplicht in bepaalde sportinfrastructuur te voorzien, sportclubs met jeugdwerking dienen geen taksen meer te betalen, bezoldiging van vrijwilligerswerk in sportclubs moet fiscaal vrijgesteld worden, scholen krijgen een sportcoefficient en als deze lager is dan een bepaald niveau verliezen ze een deel van de subsidies, ...

Als dit in werking wordt gezet, zullen we binnen twintig jaar terug bovenaan aan de top kunnnen geraken.

Wat bazelt u allemaal..Het enige wat je hiermee bereikt is dat u hopen kinderen verplicht tot iets wat ze niet leuk vinden.

De echte talenten sluiten zich niet aan bij een voetbalclub omdat ze op school veel LO kregen, maar omdat ze voelen dat ze wel goed zijn.

Geertje
7 augustus 2008, 15:11
Wat bazelt u allemaal..Het enige wat je hiermee bereikt is dat u hopen kinderen verplicht tot iets wat ze niet leuk vinden.

De echte talenten sluiten zich niet aan bij een voetbalclub omdat ze op school veel LO kregen, maar omdat ze voelen dat ze wel goed zijn.

Dus kinderen moeten niet gemotiveerd worden om te bewegen, maar mogen dik en lui worden in hun zetel. 8O

Pantoffeldiertje
7 augustus 2008, 15:17
Dus kinderen moeten niet gemotiveerd worden om te bewegen, maar mogen dik en lui worden in hun zetel. 8O

Kinderen moeten meer bewegen, maar meer beweging betekent niet dat er meer talent zal bovendrijven.

Geertje
7 augustus 2008, 15:22
Kinderen moeten meer bewegen, maar meer beweging betekent niet dat er meer talent zal bovendrijven.

Hoe groter de vijver, hoe meer kans op talent er uit gevist wordt. Dit is gewoon pure wiskunde !

Het gaat me trouwens niet om de toptalenten maar om de algemene gezondheid van de volgende generaties.

Dronkoers
7 augustus 2008, 16:26
De schande van Europa!


:mrgreen:

Pantoffeldiertje
8 augustus 2008, 14:08
Hoe groter de vijver, hoe meer kans op talent er uit gevist wordt. Dit is gewoon pure wiskunde !

Het gaat me trouwens niet om de toptalenten maar om de algemene gezondheid van de volgende generaties.

In die context is het inderdaad een goed voorstel, maar de meeste jongeren die aangesloten zijn bij een voetbalclub zijn dit niet omdat ze op school eens hebben mogen voetballen, maar omdat ze zelf merken dat ze er wel iets van kunnen :).

Txiki
12 augustus 2008, 10:42
Anderlecht kampioen 08-09? :rofl: Spijtig dat ik deze topic nu pas zie. Het zou kunnen natuurlijk, maar dan zijn de andere ploegen nóg slechter.

Geertje
12 augustus 2008, 10:51
Anderlecht kampioen 08-09? :rofl: Spijtig dat ik deze topic nu pas zie. Het zou kunnen natuurlijk, maar dan zijn de andere ploegen nóg slechter.

In het nieuwsblad is men al een tijdje bezig met de plaatsen te voorspellen wie waar eindigt. We zijn nu aan de laatste dag beland, plaats 3 t/m 18 is reeds ingevuld, er ontbreken nog twee ploegen : Club Brugge en RSC Anderlecht.

Ik ben benieuwd of Anderlecht bovenaan zal staan. :-)

Journalisten zijn ook maar mensen (en dus supporters). :lol:

Txiki
12 augustus 2008, 10:54
In het nieuwsblad is men al een tijdje bezig met de plaatsen te voorspellen wie waar eindigt. We zijn nu aan de laatste dag beland, plaats 3 t/m 18 is reeds ingevuld, er ontbreken nog twee ploegen : Club Brugge en RSC Anderlecht.

Ik ben benieuwd of ze bovenaan zullen staan. :-)

Journalisten zijn ook maar mensen (en dus supporters). :lol:

:lol: Eigenlijk zou je dan als lezer puur voor de leut berichten moeten sturen met andere rangschikkingslijstjes. Waar ze zich mee bezighouden. Hoe zouden ze die voorspellingen maken? Hebben ze met één of ander FIFA-spelletje simulaties gedaan?

Geertje
12 augustus 2008, 11:01
:lol: Eigenlijk zou je dan als lezer puur voor de leut berichten moeten sturen met andere rangschikkingslijstjes. Waar ze zich mee bezighouden. Hoe zouden ze die voorspellingen maken? Hebben ze met één of ander FIFA-spelletje simulaties gedaan?

Ik vind het altijd leuk als Anderlecht voor het seizoen opgeblazen wordt, ze gaan bijna altijd gegarandeerd onderuit.

Bij het nieuwsblad zit het vol Anderlechtsupporters. Ze beschouwen Club Brugge nog altijd als het boerenploegsken. Enkele jaren geleden als Club meedeed met de Champions League, nog voor er één wedstrijd gespeeld was, waren ze al aan het voorspellen dat Club het record ging breken van nul punten te halen. Het draaide anders uit : de seizoenen nadien heeft Anderlecht dit record gebroken. :lol::lol::lol:
Gelachen dat ik toen heb. :rofl::rofl::rofl:

vlijmscherp
12 augustus 2008, 11:04
Anderlecht kampioen 08-09? :rofl: Spijtig dat ik deze topic nu pas zie. Het zou kunnen natuurlijk, maar dan zijn de andere ploegen nóg slechter.

moeilijk te zeggen natuurlijk, het seizoen moet nog beginnen. maar het feit dat ze niet Europees spelen, kan hun natuurlijk wel helpen.

Geertje
12 augustus 2008, 11:54
moeilijk te zeggen natuurlijk, het seizoen moet nog beginnen. maar het feit dat ze niet Europees spelen, kan hun natuurlijk wel helpen.

... ze kunnen nu de rotste appels verkopen. Alhoewel dan komen ze volk tekort.

Txiki
12 augustus 2008, 11:55
... ze kunnen nu de rotste appels verkopen. Alhoewel dan komen ze volk tekort.

Ik wil er gerust gaan sjotten ze

Geertje
12 augustus 2008, 11:56
Ik wil er gerust gaan sjotten ze

voor de helft van hun pré ?

Pantoffeldiertje
12 augustus 2008, 11:57
Ik vind het altijd leuk als Anderlecht voor het seizoen opgeblazen wordt, ze gaan bijna altijd gegarandeerd onderuit.

Bij het nieuwsblad zit het vol Anderlechtsupporters. Ze beschouwen Club Brugge nog altijd als het boerenploegsken. Enkele jaren geleden als Club meedeed met de Champions League, nog voor er één wedstrijd gespeeld was, waren ze al aan het voorspellen dat Club het record ging breken van nul punten te halen. Het draaide anders uit : de seizoenen nadien heeft Anderlecht dit record gebroken. :lol::lol::lol:
Gelachen dat ik toen heb. :rofl::rofl::rofl:

Wat zeg jij nu allemaal. Het Nieuwsblad laat geen gelegenheid onbenut om op Anderlecht in te hakken.

Pantoffeldiertje
12 augustus 2008, 11:57
Anderlecht kampioen 08-09? :rofl: Spijtig dat ik deze topic nu pas zie. Het zou kunnen natuurlijk, maar dan zijn de andere ploegen nóg slechter.

29.

Txiki
12 augustus 2008, 11:59
voor de helft van hun pré ?

Zelfs voor de helft van hun pree. Maar ik zou wel van sponsor veranderen...

Txiki
12 augustus 2008, 11:59
29.

29? Als ik nog goed kan tellen, zou het dit jaar 30 moeten worden.

Geertje
12 augustus 2008, 12:00
Wat zeg jij nu allemaal. Het Nieuwsblad laat geen gelegenheid onbenut om op Anderlecht in te hakken.

Jij bent een nog grotere supporter, dus. ;-)

Allez, voor jou dan : Anderlecht wordt kampioen met het maximum van de punten, ze hebben de beste spelers die ook nog eens het meest gemotiveerd zijn. :lol:

Pantoffeldiertje
12 augustus 2008, 23:55
29? Als ik nog goed kan tellen, zou het dit jaar 30 moeten worden.

Uw rekenkundige vermogens werken uitstekend.

Pantoffeldiertje
12 augustus 2008, 23:56
Jij bent een nog grotere supporter, dus. ;-)

Allez, voor jou dan : Anderlecht wordt kampioen met het maximum van de punten, ze hebben de beste spelers die ook nog eens het meest gemotiveerd zijn. :lol:

Het Nieuwsblad en andere media menen dat Anderlecht, als vlaggenschip van de Belgische competitie, champagnevoetbal moeten brengen. En als ze dat niet doen, staat Het Nieuwsblad klaar om ze te veroordelen.

longhorn
13 augustus 2008, 00:38
Het Nieuwsblad en andere media menen dat Anderlecht, als vlaggenschip van de Belgische competitie, champagnevoetbal moeten brengen. En als ze dat niet doen, staat Het Nieuwsblad klaar om ze te veroordelen.

En wie denkt ge dat er zaterdag champagne zal drinken? Cercle of Anderlecht? Mijn pronostiek: 3-1 voor Cercletje!

Pennywise
13 augustus 2008, 01:14
RSCA valt dit jaar weer eens door de mand, t zal brugge of standard worden, en de plaatsen drie tot zeven zijn voor Beerschot, Cercle, Anderlecht, Genk & Gent, en liefst in die volgorde :-)

Geertje
13 augustus 2008, 12:06
Het Nieuwsblad en andere media menen dat Anderlecht, als vlaggenschip van de Belgische competitie, champagnevoetbal moeten brengen. En als ze dat niet doen, staat Het Nieuwsblad klaar om ze te veroordelen.

Het lijkt momenteel eerder plat-water-voetbal. Technisch gaan ze er elk jaar op achteruit. :-o Ze hadden eigenlijk Vercauteren moeten laten doen : alle rommel eruit en met jonge spelers beginnen en de eerste 3 jaar geen resultaten verwachten.

C uit W
13 augustus 2008, 13:10
Wat zeg jij nu allemaal. Het Nieuwsblad laat geen gelegenheid onbenut om op Anderlecht in te hakken.

Kritische supporters blijven supporters.
Wel een goeie cartoonist daar: http://users.telenet.be/KAAGENT/Boussoufa.jpg

Geertje
14 augustus 2008, 11:24
Als je het voetbal vergelijkt dat Standard tegen Liverpool gespeeld heeft tegenover het voetbal dat Anderlecht gespeeld heeft tegen Borisov, dan zou je wel denken dat Standard 1ste klasse speelt en Anderlecht 2de klasse speelt.

C uit W
14 augustus 2008, 14:49
Als je het voetbal vergelijkt dat Standard tegen Liverpool gespeeld heeft tegenover het voetbal dat Anderlecht gespeeld heeft tegen Borisov, dan zou je wel denken dat Standard 1ste klasse speelt en Anderlecht 2de klasse speelt.

Anderlecht zonder hulp van de ref is dan ook slechts een modale middenmoter. 8-)

Nick_
14 augustus 2008, 17:27
Anderlecht zonder hulp van de ref is dan ook slechts een modale middenmoter. 8-)

Bull's eye! :-D


(of ben ik iets te partijdig ingesteld? ;))

Pantoffeldiertje
14 augustus 2008, 21:47
Anderlecht zonder hulp van de ref is dan ook slechts een modale middenmoter. 8-)


Laten we zeggen 30 wedstrijden per seizoen, *29 = 870 wedstrijden een partijdige scheids.



Hm, iemand zou daar eens iets van moeten zeggen.

Pantoffeldiertje
16 augustus 2008, 21:00
En wie denkt ge dat er zaterdag champagne zal drinken? Cercle of Anderlecht? Mijn pronostiek: 3-1 voor Cercletje!

:rofl: :rofl: :rofl:

0-3 :rofl:



Naast het uitlachen van Cercle, wil ik ook nog even vermelden dat dit de topic wordt voor alle matchen van Anderlecht in de Jupiler League :)



Cercle 0 - 3 Anderlecht!

Pantoffeldiertje
16 augustus 2008, 21:11
.

longhorn
16 augustus 2008, 21:46
:rofl: :rofl: :rofl:

0-3 :rofl:



Naast het uitlachen van Cercle, wil ik ook nog even vermelden dat dit de topic wordt voor alle matchen van Anderlecht in de Jupiler League :)



Cercle 0 - 3 Anderlecht!



:evil::twisted::evil::evil::evil::evil:

En ik kan het zelfs niet op den arbiter steken.:evil:

Dronkoers
16 augustus 2008, 22:45
Of hoe voetbal van mannen echte simpele zielen maakt... ;-)

Pantoffeldiertje
23 augustus 2008, 21:53
Anderlecht 2 - 2 AA Gent