PDA

View Full Version : Berre is de eenenzestigste forummer van de week

Pagina's : [1] 2

Pluche
20 juli 2008, 14:42
Ambiorix heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Berre.

Berre omschrijft zichzelf als volgt:

hallo,

ik ben berre, 18 jaar, en heb juist mijn middelbaar achter mij gelaten. mijn keuze ivm. volgend jaar balanceert nog tussen geografie en geschiedenis. maar ik heb in elk geval nog tijd zat om te kiezen..

op politiek vlak heb ik weinig echt uitgesproken meningen. ik ben een bewust flamingant, maar hou me verder niet zo veel bezig met partijpolitiek. dit is ontstaan door mijn afkeer van 'hokjesdenken' en discussies die altijd blijven steken op hetzelfde niveau. sinds een dik jaar schenk ik wel wat meer aandacht aan de problematiek ivm. milieuvervuiling, leefomgeving ed. ik probeer mijn levenswijze aan te passen waar dat nodig is, en anderen te wijzen op zaken die het milieu en de leefomgeving verpesten.

ik hou van muziek, natuur, pintjes, chillen, een goei filmpke, soms wat beweging, doe-het-zelf'en, lezen, een warm zonneke, en nog een hoop andere dingen die me momenteel niet direct binnen schieten.. later wil ik vooral een hoop reizen. veel andere culturen zien, er tussen leven, en mezelf ermee verruimen!

aan iedereen die meer wil weten: schiet u vragen maar af.

berre

Pluche
20 juli 2008, 14:43
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

berre
20 juli 2008, 14:57
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?tussen de 5 en de 8 keer per maand frieten, altijd met mayonaise.

manta
20 juli 2008, 15:06
Hey Berre ...

Wat is je favoriete vakantieland ???:-D

manta
20 juli 2008, 15:08
Zou je ooit op de lijst van een politieke partij willen staan (op een verkiesbare plaats) ???
En indien ja ... Voor welke partij ? :-D

Geert C
20 juli 2008, 15:08
Waarom geografie of geschiedenis? :-)

manta
20 juli 2008, 15:17
sinds een dik jaar schenk ik wel wat meer aandacht aan de problematiek ivm. milieuvervuiling, leefomgeving ed. ik probeer mijn levenswijze aan te passen waar dat nodig is, en anderen te wijzen op zaken die het milieu en de leefomgeving verpesten.
Hoever ga je daarin ???
Gooi je nagels op de baan om de vervuilende auto's te laten stoppen ?
Ga je mensen helpen om hun afval te sorteren ??
Verniel je hun platen van Jo Vally ?

Allee ja , dat soort zaken hé ...;-)

berre
20 juli 2008, 15:18
Hey Berre ...

Wat is je favoriete vakantieland ???:-Dik ben nog niet veel in het buitenland op vakantie geweest dus daarbij zal ik je vraag vervormen tot: "waar zou je nog graag op vakantie willen gaan?"

spanje, griekenland, turkije, zuid-afrika, australië...

berre
20 juli 2008, 15:19
Zou je ooit op de lijst van een politieke partij willen staan (op een verkiesbare plaats) ???
En indien ja ... Voor welke partij ? :-Dmoest ik ooit op een lijst komen te staan van een politieke partij zou dat voor NVA zijn. maar ik acht de kans klein dat ik dit ooit zou willen..

berre
20 juli 2008, 15:20
Waarom geografie of geschiedenis? :-)omdat al de rest mij
a) niet interesseert
b) te moeilijk is
c) niet interesseert én te moeilijk is

berre
20 juli 2008, 15:22
Hoever ga je daarin ???
Gooi je nagels op de baan om de vervuilende auto's te laten stoppen ?
Ga je mensen helpen om hun afval te sorteren ??
Verniel je hun platen van Jo Vally ?

Allee ja , dat soort zaken hé ...;-)dat soort zaken dus niet :-)

nee ik probeer vaak gewoon vriendelijk te zeggen dat sommige zaken overbodig zijn of anders kunnen. als daar niet op gereageerd worden laat ik het vallen.

Pluche
20 juli 2008, 15:26
Als je minister van begroting was: op welke 3 punten zou je meer uitgeven en op welke minder?

roger verhiest
20 juli 2008, 15:27
En wat denk je te doen na je studies geografie of (en?) geschiedenis ?
Lesgeven ?

berre
20 juli 2008, 15:32
En wat denk je te doen na je studies geografie of (en?) geschiedenis ?
Lesgeven ?dat is een optie die ik openhoud, maar ik heb er verder nog niet echt een idee van wat ik precies wil gaan doen..

Uh-Huh
20 juli 2008, 15:36
later wil ik vooral een hoop reizen. veel andere culturen zien, er tussen leven, en mezelf ermee verruimen!
Geil...

0485678905, Borgerhout.
Bel me.

OK, serieus :-P:

1) Wat lees je zoal graag?
2) Ben je lid van een organisatie die zich inzet voor natuur, milieu, leefomgeving, etc.? Zoals Natuurpunt, bijv.
3) Voel je je niet een beetje jong op dit forum? :-)
4) Wat is je lievelingsgerecht?
5) Wat is je seksuele geaardheid en hoe sta je t.o.v. seks? :angel:
6) Game je ook? Zo ja, welke spelletjes speel je dan?
7) + 8) + 9) + 10) volgen later nog, denk ik.

berre
20 juli 2008, 15:41
Als je minister van begroting was: op welke 3 punten zou je meer uitgeven en op welke minder?meer:
veiligheid
zorg voor gehandicapten, ouderen, zieken ed..
groene energie en behoud/aanplanting van groene zone's

minder:
neerpoten van flitspalen
loon van de koning en familie
behoud van belgië

berre
20 juli 2008, 15:52
Geil...

0485678905, Borgerhout.
Bel me.

OK, serieus :-P:

1) Wat lees je zoal graag?
2) Ben je lid van een organisatie die zich inzet voor natuur, milieu, leefomgeving, etc.? Zoals Natuurpunt, bijv.
3) Voel je je niet een beetje jong op dit forum? :-)
4) Wat is je lievelingsgerecht?
5) Wat is je seksuele geaardheid en hoe sta je t.o.v. seks? :angel:
6) Game je ook? Zo ja, welke spelletjes speel je dan?
7) + 8) + 9) + 10) volgen later nog, denk ik.*zet nummer in gsm* (da's voor een zatte avond..)

ok serieus:
hm een hoop vragen

1) ik lees vooral dedectives, spionage- en oorlogsboeken. ben fan van Alistair MACLean
2) ik ben geen lid van zo'n organisatie maar ben wel aan het overwegen om dit eens te doen. ik zou wel nog niet weten bij welke organisatie, moet ik eens bekijken..
3) soms heb ik inderdaad het gevoel hier tussen ouwe zakken te zitten;-)
4) ik eet te veel dingen graag om 1 ding het liefst te eten.. een goeie, stevige en lekkere maaltijd kan me altijd bekoren (als er een pintje of een lekker wijntje bij zit is mijn dag gemaakt.)
5) ik ben hetero en sta positief tov. seks
6) ik heb vroeger vaak spellekes gespeeld (duke nukem 3D heeft destijds dagen gevuld! toen we doorhadden hoe het in netwerk te spelen kwamen daar nog eens weken bij). nu speel ik zo heel soms nog eens een spelleke (even wat quake3Arena'en, of een call of duty'ke steken) maar het vult nooit veel tijd..

Dronkoers
20 juli 2008, 15:55
:cheer: Berre! :cheer:

Nie veel tijd, dus vlug effe 3 vragen:

Ben je een aangenaam cafémakker?

Dronkoers
20 juli 2008, 15:56
Ben je ooit al eens ladderzat in een beek gereden?

Dronkoers
20 juli 2008, 15:56
Stink je als je zweet?

Doeeei! ;-)

berre
20 juli 2008, 15:57
:cheer: Berre! :cheer:

Nie veel tijd, dus vlug effe 3 vragen:

Ben je een aangenaam cafémakker?ja

berre
20 juli 2008, 15:58
Ben je ooit al eens ladderzat in een beek gereden?een beek nog niet, maar een haag of een goot hebben me al wel verrast op dergelijke momenten

berre
20 juli 2008, 15:58
Stink je als je zweet?

Doeeei! ;-)ja

Dronkoers
20 juli 2008, 15:59
Dat is snel :-D

Dan kunnen er nog 3 bij:

Hoeveel vriendinnetjes heb je al gesleten?

Dronkoers
20 juli 2008, 16:00
Krijg jij ook de kriebels als ze zeggen dat een tango goed bier is?

Dronkoers
20 juli 2008, 16:00
Hoeveel barbeque's doe je per jaar?

berre
20 juli 2008, 16:02
Dat is snel :-D

Dan kunnen er nog 3 bij:

Hoeveel vriendinnetjes heb je al gesleten?3

berre
20 juli 2008, 16:03
Krijg jij ook de kriebels als ze zeggen dat een tango goed bier is?ik trek dan mijn wenkbrauwen op en vraag met af wat tango met bier te maken heeft..

berre
20 juli 2008, 16:03
Hoeveel barbeque's doe je per jaar?geen flauw idee, tijdens de zomermaanden: een hoop.

Uh-Huh
20 juli 2008, 16:05
*zet nummer in gsm* (da's voor een zatte avond..)
Da's geen echt nummer, zenne. Enfin, 't is in ieder geval niet die van mij... Zó makkelijk geraak je daar niet aan! :-P

ok serieus:
hm een hoop vragen
Ja, ik vind je blijkbaar een beetje interessant. Merci voor de antwoorden. :-)

L. J. Brutus
20 juli 2008, 16:20
Bertje! Wanneer ga je heavy metal leren appreciëren en terug met elektrische gitaren aan de slag gaan?

berre
20 juli 2008, 16:21
Bertje! Wanneer ga je heavy metal leren appreciëren en terug met elektrische gitaren aan de slag gaan?de volgende keer dat pasen op een dinsdag valt ;-)

Geert C
20 juli 2008, 18:03
ik trek dan mijn wenkbrauwen op en vraag met af wat tango met bier te maken heeft..
Tango is het resultaat van een proces waarbij men een poging doet om grenadine te verbeteren door er bier aan toe te voegen. :-)

Vind je dat mensen die grenadine aan bier toevoegen het verdienen om voor het Internationaal Strafhof te moeten verschijnen wegens misdaden tegen de menselijkheid?

berre
20 juli 2008, 18:06
Tango is het resultaat van een proces waarbij men een poging doet om grenadine te verbeteren door er bier aan toe te voegen. :-)

Vind je dat mensen die grenadine aan bier toevoegen het verdienen om voor het Internationaal Strafhof te moeten verschijnen wegens misdaden tegen de menselijkheid?ik weet ook wel wat tango is, desondanks blijft mijn antwoord hetzelfde ;-)

en met zo'n mensen: tegen een paal en de kogel. daar hoeft het internationaal strafhof niet bij komen te kijken eh..

Geert C
20 juli 2008, 18:10
Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

berre
20 juli 2008, 18:13
Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?Twintig avonturen van Sherlock Holmes.. lezen staat momenteel op een iets lager pitje

manta
20 juli 2008, 18:18
Wat is de eerste cd / elpee die je ooit kocht ?

manta
20 juli 2008, 18:20
kook je vaak zelf ???
En welk gerecht maak je het best ???

manta
20 juli 2008, 18:21
Welke extreme sporten (neen , niet darts in't donker) wil je nog beoefenen ???8-)

Weezer
20 juli 2008, 18:24
Over het Internationaal Strafhof gesproken: verdienen Nicole & Hugo een uitlevering hieraan vanwege hun cover van de Pastorale?

PollyCorrect
Berreman!

Hoe eet je avocado's het liefst?

Ben je echt zo serieus en leuk tegelijk zoals je hier overkomt?

Heb je een exotisch gerecht dat je graag lust?

Noem spontaan het eerste liedje dat in je opkomt.

Welke kleuren zijn het meest aanwezig in jouw garderobe?

Ben je wel eens echt hardcore in Brussel geweest? Dus niet Grand Place maar echt op schok?

Spreek je Engels?

Hoe vaak drink jij alcohol per week?

Wat vind je goeie schoenen om te dragen?

Ga je vaak uit?

Heb je een favoriet tv programma?

Vind je Bob Dylan zo te gek? En Arno?

Dat was het even voor nu. Doeg!!

Weezer
Wat vind je van Nederland(ers)?

PollyCorrect
Over het Internationaal Strafhof gesproken: verdienen Nicole & Hugo een uitlevering hieraan vanwege hun cover van de Pastorale?

:oops: :lol:

Weezer
20 juli 2008, 18:25
Mocht je ervoor in de positie zijn, op welke Nederlandse partij zou je stemmen?

Duupje
20 juli 2008, 18:28
Favoriete band ? Favoriete film ? Favoriet boek ? Favoriet dier ?

Duupje
TOP 10 van uw favoriete forummers !:twisted:

Durf je je eraan te wagen ? :mrgreen:

Duupje
Wat is het meest domme dat je ooit deed in je leven (tot hier toe) ?

berre
20 juli 2008, 18:29
Wat is de eerste cd / elpee die je ooit kocht ?ik meen me te herinneren dat dat er eentje van linkin park was

jaja mensen er is een tijd geweest dat ik daar naar luisterde..

de cd zelf nu bevindt zich op een plaats die zich niet meer in mijn geheugen bevindt.

manta
20 juli 2008, 18:30
de cd zelf nu bevindt zich op een plaats die zich niet meer in mijn geheugen bevindt.

8O

Voor alle duidelijkheid ... Schijnt daar de zon ???:?

berre
20 juli 2008, 18:30
kook je vaak zelf ???
En welk gerecht maak je het best ???soms wil dat wel eens lukken dat ik mezelf terugvind aan het fornuis, maar dat is dan nooit voor cullinaire hoogstandjes. meer als een appelcake, spaghetti of spek met eike komt er niet vaak van..

Duupje
20 juli 2008, 18:31
Wat is DE ultieme heldendaad van berre ?

manta
Top tien van forummers waar je een hekel aan hebt ??? :-P

Duupje
Je krijgt 3 wensen van me : welke worden het ?

Duupje
20 juli 2008, 18:32
Met wat kan iemand jou verleiden ?

manta
Heb je ooit een hond geslagen ???8O

Duupje
Wat zou je nog graag willen doen ?
En wat nooit meer ?

Duupje
Kan je paardrijden ?

manta
20 juli 2008, 18:33
Lust je cavia (Nationaal gerecht van Peru zowat hé;-))
En vooral , zou je 't eten ?

Duupje
Beschrijf jezelf in 3 woorden.

duveltje382
beste berre :w8 maooar

Duupje
Wat is magie volgens jou ?

berre
Welke extreme sporten (neen , niet darts in't donker) wil je nog beoefenen ???8-)ik zou dolgraag willen skydiven, bergbeklimmen, amazonewoud doortrekken en nog meer die zaken. gelukkig besef ik dat de meeste zaken er niet van zullen komen, maar ik ga toch mijn best doen om zoveel mogelijk van die dromen mogelijk te maken.

Duupje
Hoe sta je tegenover religie ?

manta
20 juli 2008, 18:34
Wat vind je van mensen die maar niet aan hun rijbewijs geraken ??? :-D

Duupje
Voor wat mogen ze u midden in de nacht uit bed halen ?

berre
Over het Internationaal Strafhof gesproken: verdienen Nicole & Hugo een uitlevering hieraan vanwege hun cover van de Pastorale?sorry, ik ben te lui om "Nicole & Hugo Pastorale" in te typen op google. verdere commentaar op deze vraag zal dus uitblijven.

manta
20 juli 2008, 18:35
beste berre :w8 maooar

Berre , wat vind je van duveltjes vraag ??? :-D

Duupje
20 juli 2008, 18:35
Hoe ziet jouw toekomst er volgens jou uit ? Wat wil je bereiken in het leven ? Waar droom je van ?

manta
20 juli 2008, 18:36
Je mag een maand gaan kamperen ...
Wat kies je ?
Een maand in een caravan in Blankenberge of een maand in een lekkend tentje in Spanje ???

PollyCorrect
20 juli 2008, 18:37
Zeg in vijf woorden hoe je je NU voelt.

manta
Welke criminele feiten heb je al op je geweten ?8-)

Duupje
Je favoriete vakantieland ?

manta
20 juli 2008, 18:38
Mag men in een moskee hot-dogs verkopen ??? :-D

PollyCorrect
Je favoriete vakantieland ?

die vraag hebben we al gehad ;-)

manta
Wat vind je van spammers ? 8O

duveltje382
20 juli 2008, 18:39
sorry, ik ben te lui om "Nicole & Hugo Pastorale" in te typen op google. verdere commentaar op deze vraag zal dus uitblijven.
oJongens
toch
http://nl.youtube.com/watch?v=KCfhaKBkLCE&feature=related

duveltje382
20 juli 2008, 18:40
oMOijn
computer is stuk :oops:

manta
20 juli 2008, 18:41
Speel je mee met de lotto ???

Duupje
20 juli 2008, 18:42
Wat lijkt jou een droomjob ?

Duupje
Je wint 1 miljoen € : wat doe je ermee ?

manta
Een makkelijke ...:

Wat is jouw oplossing voor de huidige "belgische crisis" ?

manta
20 juli 2008, 18:43
Je' wint 2.5 euro , wat doe je daar mee ...

manta
20 juli 2008, 18:44
Stemrecht of stemplicht ???

berre
20 juli 2008, 18:48
Berreman!

1. Hoe eet je avocado's het liefst?

2. Ben je echt zo serieus en leuk tegelijk zoals je hier overkomt?

3. Heb je een exotisch gerecht dat je graag lust?

4. Noem spontaan het eerste liedje dat in je opkomt.

5. Welke kleuren zijn het meest aanwezig in jouw garderobe?

6. Ben je wel eens echt hardcore in Brussel geweest? Dus niet Grand Place maar echt op schok?

7. Spreek je Engels?

8. Hoe vaak drink jij alcohol per week?

9. Wat vind je goeie schoenen om te dragen?

10. Ga je vaak uit?

11. Heb je een favoriet tv programma?

12. Vind je Bob Dylan zo te gek? En Arno?

Dat was het even voor nu. Doeg!!ik ga je vraagjes nummeren en ze zo beantwoorden.

1. niet

2. wie is er nu de shlijmerd? ;-) nee serieus polly, je moest eens weten!

3. paella gaat er gemakkelijk in (is dat exotisch genoeg?)

4. It takes a lot to laugh, it takes a train to cry van bob dylan, ik vind de titel alleen al prachtig!

5. pff wat een meisjesvraag, weetikveel, blauw zeker

6. nee

7. ja

8. en 10. horen meestal wel bij elkaar, uitgaan en alcohol drinken gebeuren zo meestal in periodes. periode voor de examens en van de examens zelf bv gaan gepaard met een dieptepunt, terwijl in de periode die hierop volgt ik elke nacht wel ergens plezier en een druppeltje aan het opzoeken ben. gewoon onder het jaar ga ik wel regelmatig de vrijdagavond weg. komend jaar zal met het afleggen van de middelbare verplichtingen mijn uitgaansgemiddelde ook wel een goeie boost krijgen.

9. ik koop ongeveer 1 keer per jaar nieuwe schoenen. ik wil chille gemakkelijke plooibare schoenen met een dunne zool.

11. niet echt, ik kijk weinig tv

12. ja

berre
20 juli 2008, 18:48
Wat vind je van Nederland(ers)?jammer van de uitspraak..

berre
20 juli 2008, 18:49
Mocht je ervoor in de positie zijn, op welke Nederlandse partij zou je stemmen?sorry ik ken écht te weinig van nederlandse politiek om hierop te antwoorden.

berre
20 juli 2008, 18:51
Favoriete band ? Favoriete film ? Favoriet boek ? Favoriet dier ?ik merk bij zo'n vragen dus elke keer opnieuw dat ik niet zo into die "favoriete-dit en favoriete-dat" ben. ik geniet liever van vanalles, zonder dat daar een nummer 1 hoeft te zijn. ik zal toch zien ofdat ik min of meer kan antwoorden op je vraag:

favoriete film is denk ik shawshank redemption (prachtig!)
favoriet dier is de luipaard. dit is al zo van sinds ik een klein kind was, dan stoefte ik er altijd mee dat mijn lievelingsdier het snelste ter wereld was. damn ik pwnde toen wel de boel!

berre
20 juli 2008, 18:52
TOP 10 van uw favoriete forummers !:twisted:

Durf je je eraan te wagen ? :mrgreen:nee sorry duupje maar hier durf ik echt niet aan te beginnen. ik zou uren nodig hebben om dit samen te stellen en zou er dan nog niet tevreden mee zijn... :-)

berre
20 juli 2008, 18:55
Wat is het meest domme dat je ooit deed in je leven (tot hier toe) ?hm ik heb wel iets zeer dom in gedachten dat ik vorig jaar heb voor gehad: ik ben toen de trein op gestapt hier in leuven naar dour festival, pas toen ik ginder trein en bus enal gepasseerd was merkte ik dat mijn ticket nog thuis lag. al die uren van het naar ginder gaan en terug en terug naar ginder heb ik dus niet als een lamme hond daar op de weide kunnen doorbrengen. ofdat het het domste is weet ik eerlijk gezegd niet.. misschien zijn er nog dommere dingen die ik niet heb durven onthouden

berre
20 juli 2008, 18:57
Wat is DE ultieme heldendaad van berre ?ik heb gisteren de afwas gedaan? ... :|

berre
20 juli 2008, 18:58
Top tien van forummers waar je een hekel aan hebt ??? :-Pook hier pas ik

sorry :-)

berre
20 juli 2008, 19:03
Je krijgt 3 wensen van me : welke worden het ?mooie vraag!

ik wil in mijn leven zoveel mogelijk van mijn dromen waargemaakt hebben (ik moet gewoon op het einde van mijn leven kunnen terugblikken en tevreden zijn)
ik wil vrede op aarde en mensen van goede wil
en de laatste wens denk ik in stilte, da's er eentje voor mezelf ;-)

duveltje382
20 juli 2008, 19:07
oGeen aontw:oord op het duveltje :?

berre
20 juli 2008, 19:10
Met wat kan iemand jou verleiden ?ook een toffe vraag!

een meiske dat met haar twee voeten stevig in de wereld staat, dat weet wat er rondom haar gebeurt, waar ge een volwassen gesprek mee kunt voeren, dat verder kijkt dan haar eigen borsten, dat er niet bijloopt als een hoer, dat niet schrikt van een pintje en dat knap is.

hiermee ben ik te verleiden :-)

berre
20 juli 2008, 19:11
Heb je ooit een hond geslagen ???8Onee

berre
20 juli 2008, 19:14
Wat zou je nog graag willen doen ?
En wat nooit meer ?er is nog veel dat ik graag wil doen

wat ik nooit meer wil doen: met een traktorretje van de oprit langszij naar beneden razen en pas halverwege opmerken dat de poort vanvoor gesloten is en dat er geen remmen op het traktorretje zitten. (jaja malle berre toch, wat heb jij allemaal uitgespookt toen je klein was)

berre
20 juli 2008, 19:14
Kan je paardrijden ?nee

duveltje382
20 juli 2008, 19:15
thnx

berre
20 juli 2008, 19:15
Lust je cavia (Nationaal gerecht van Peru zowat hé;-))
En vooral , zou je 't eten ?als het smaakt zoals konijn zou ik het lusten.. ik zou het ook eten.

toccata
20 juli 2008, 19:16
Hoeveel bomen staan er in uw tuin?

berre
20 juli 2008, 19:17
Beschrijf jezelf in 3 woorden.dit laat ik dus liever over aan anderen.

van mezelf kan ik wel zeggen dat ik rustig ben.

berre
20 juli 2008, 19:18
Wat is magie volgens jou ?dingen die niet kunnen toch laten kunnen

berre
20 juli 2008, 19:20
Hoe sta je tegenover religie ?dit ligt een beetje moeilijk. ik ben heel katholiek opgevoed, en probeer dat nu een beetje op mijn eigen manier te verwerken. ik sta in elk geval wel nogal pessimistisch tov de kerk. ik vind dat ze op veel vlakken de bal totaal verkeerd slaan.

berre
20 juli 2008, 19:20
Wat vind je van mensen die maar niet aan hun rijbewijs geraken ??? :-Dwij spreken elkaar binnen 3 dagen nog eens.

berre
20 juli 2008, 19:21
Voor wat mogen ze u midden in de nacht uit bed halen ?een meiske zoals ik het beschreven heb in één van de voorgaande posts ;-)

berre
20 juli 2008, 19:23
Hoe ziet jouw toekomst er volgens jou uit ? Wat wil je bereiken in het leven ? Waar droom je van ?ik ben 18 en zit vol met dromen en beelden van het leven, antwoord geven op deze vraag zal dus bij veel de gedachte geven "ach kom laat hem maar een beetje dromen". ik ga in elk geval wel mijn best doen om mijn grootste verlangen waar te maken: nl zoveel mogelijk van de wereld gezien hebben.

berre
20 juli 2008, 19:24
Je mag een maand gaan kamperen ...
Wat kies je ?
Een maand in een caravan in Blankenberge of een maand in een lekkend tentje in Spanje ???de lekkende tent in spanje

berre
20 juli 2008, 19:26
Zeg in vijf woorden hoe je je NU voelt.hmpf, ik voel me nu chill

daar hoeven geen andere adjectieven meer bij eigenlijk..

berre
20 juli 2008, 19:27
Wat vind je van spammers ? 8Oik vergeef het hun, ze weten immers niet beter..

berre
20 juli 2008, 19:27
Speel je mee met de lotto ???nope, ben daarbij nog maar pas 18.. maar meedoen zal nooit gebeuren.

berre
20 juli 2008, 19:30
Wat lijkt jou een droomjob ?iets met geografie of geschiedenis..

berre
20 juli 2008, 19:32
Je wint 1 miljoen € : wat doe je ermee ?een half miljoen naar een goei doel, 499.000 naar mijn spaarrekening (en mens gaat eens een huis en een auto moeten kopen..) en met de overige 1.000 koop ik mezelf een nieuw paar schoenen en hou ik een dikke bbq in de tuin hier.

berre
20 juli 2008, 19:34
Een makkelijke ...:

Wat is jouw oplossing voor de huidige "belgische crisis" ?kom je moet de vragen ook niet té loos gaan stellen eh..:|

berre
20 juli 2008, 19:34
Je' wint 2.5 euro , wat doe je daar mee ...een pintje gaan pakken.

berre
20 juli 2008, 19:35
Stemrecht of stemplicht ???stemplicht.

toccata
20 juli 2008, 19:36
Waar sta je op ethisch vlak?

manta
20 juli 2008, 19:38
Heb je de Vlaamse mosselen al gegeten ???

berre
20 juli 2008, 19:39
Hoeveel bomen staan er in uw tuin?we hebben hier een hele bomenrij, een beetje een uit de hand gelopen haag. ik zou begot niet weten hoeveel het er zijn!

berre
20 juli 2008, 19:40
Waar sta je op ethisch vlak?ik ben tegen abortus en voor euthanasie

vertel jij me maar waar ik sta :-)

Pantoffeldiertje
Wat vind je hiervan? (http://frietmetstoofvlees.blogspot.com/2008/07/communisme-werkt-zimbabwe-bewijst-het_19.html)

berre
Heb je de Vlaamse mosselen al gegeten ???mosselen heb ik al gegeten, of ze vlaams waren weet ik niet..

berre
20 juli 2008, 19:42
beste berre :w8 maooar:cheer: duveltje :cheer:

berre
ik ben even voetsie
ciao

manta
Aan welke goede doelen geef jij geld ???
En ga je dan na of het goed besteed wordt ook ??

manta
20 juli 2008, 19:45
Wil je later kinderen ??? (Of heb je er al?)

Weezer
20 juli 2008, 20:00
stemplicht.

waarom?

Weezer
20 juli 2008, 20:01
Draag je driekwartsbroeken?

Weezer
20 juli 2008, 20:01
Favoriete cabaretier(s)?

manta
20 juli 2008, 20:09
Welk tijdperk van de geschiedenis spreekt je het meeste aan ???

manta
20 juli 2008, 20:12
Is er buitenaards leven ?

berre
20 juli 2008, 20:36
Aan welke goede doelen geef jij geld ???
En ga je dan na of het goed besteed wordt ook ??als ze ergens staan voor een goed doel of rondkomen voor het één of ander geef ik wel altijd een cent. echt nagaan of het goed besteed wordt kan je niet echt doen en ik heb ook niet de tijd om dat allemaal na te gaan. moest ik, zoals eerder vermeld, een miljoen verdienen dan zou ik wel eerst bij mezelf te rade gaan om te zien aan welke organisatie ik het best mijn geld zou geven.

berre
20 juli 2008, 20:37
Wil je later kinderen ??? (Of heb je er al?)ik heb nog geen kinderen wat me vrij evident lijkt op mijn leeftijd.. ik zou wel dolgraag later kinderen willen hebben. min. 2, max. 4

berre
20 juli 2008, 20:40
waarom?als iemand verkozen wordt in een land moet die door de meerderheid van de gehele bevolking verkozen zijn, niet door de meerderheid van een deel van de bevolking. ik vind dat elke burger het stemmen als plicht heeft, het is een verantwoordelijkheid die iedereen op zich moet nemen.

berre
20 juli 2008, 20:40
Draag je driekwartsbroeken?nooit! ik haat driekwartsbroeken!

bah!

berre
20 juli 2008, 20:41
Welk tijdperk van de geschiedenis spreekt je het meeste aan ???niets is er zo fascinerend als onze goeie ouwe 20ste eeuw!

berre
20 juli 2008, 20:42
Is er buitenaards leven ?leven, ja. intelligent leven, don't ask me!

berre
20 juli 2008, 20:43
Favoriete cabaretier(s)?ik ken er niet zo veel, maar teeuwen en maassen kunnen me altijd wel aan het lachen brengen.

berre
20 juli 2008, 20:44
intermezzo: ik hoop dat dat niet elke dag 7 pagina's gaan zijn:|

berre
20 juli 2008, 20:48
Wat vind je hiervan? (http://frietmetstoofvlees.blogspot.com/2008/07/communisme-werkt-zimbabwe-bewijst-het_19.html)ik zal deze vraag beantwoorden wanneer ik wat fitter van geest ben :-)

Pantoffeldiertje
20 juli 2008, 21:02
ik zal deze vraag beantwoorden wanneer ik wat fitter van geest ben :-)

Allez, het is goed voor deze ene keer.

Cynicus
20 juli 2008, 21:17
Onze openbare financiën staan er zeer slecht voor. Welke structurele saneringsmaatregelen (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2115704&postcount=79) dienen er te worden doorgevoerd ten einde onze openbare financiën opnieuw gezond te maken ?

Op welke manier moet de overheid de expansie van de uitgaven inzake gezondheidszorg (http://forum.politics.be/showthread.php?t=36325) opnieuw onder controle krijgen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om de vergrijzing (http://forum.politics.be/showpost.php?p=690750&postcount=8) betaalbaar te houden ?

Hoe moet de werkloosheid en de onvrijwillige armoede (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) worden bestreden ?

Hoe moet het drugsprobleem (http://forum.politics.be/showthread.php?t=13829) worden opgelost ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om het roken (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25948) te ontmoedigen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen tegen alcoholmisbruik ?

berre
20 juli 2008, 21:28
Allez, het is goed voor deze ene keer.:cheer: deze ene keer :cheer:

Uh-Huh
20 juli 2008, 21:34
ook een toffe vraag!

een meiske dat met haar twee voeten stevig in de wereld staat, dat weet wat er rondom haar gebeurt, waar ge een volwassen gesprek mee kunt voeren, dat verder kijkt dan haar eigen borsten, dat er niet bijloopt als een hoer, dat niet schrikt van een pintje en dat knap is.

hiermee ben ik te verleiden :-)
Wat versta je onder "hoer" of vind je "hoerig"?

manta
20 juli 2008, 21:35
leven, ja. intelligent leven, don't ask me!

I'm asking you ... :-D

manta
20 juli 2008, 21:36
intermezzo: ik hoop dat dat niet elke dag 7 pagina's gaan zijn:|

Heb je er al spijt van dat je FVDW bent ???

manta
20 juli 2008, 21:37
Zou je de stap durven nemen om zelfstandige te worden ???
In deze onzekere financiële tijden is't een risico hé .

berre
20 juli 2008, 21:38
Wat versta je onder "hoer" of vind je "hoerig"?overdreven korte rokjes en topjes, ik bedoel gewoon kledij dat er echt om vraagt...

berre
20 juli 2008, 21:40
Onze openbare financiën staan er zeer slecht voor. Welke structurele saneringsmaatregelen (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2115704&postcount=79) dienen er te worden doorgevoerd ten einde onze openbare financiën opnieuw gezond te maken ?

Op welke manier moet de overheid de expansie van de uitgaven inzake gezondheidszorg (http://forum.politics.be/showthread.php?t=36325) opnieuw onder controle krijgen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om de vergrijzing (http://forum.politics.be/showpost.php?p=690750&postcount=8) betaalbaar te houden ?

Hoe moet de werkloosheid en de onvrijwillige armoede (http://forum.politics.be/showpost.php?p=2156880&postcount=813) worden bestreden ?

Hoe moet het drugsprobleem (http://forum.politics.be/showthread.php?t=13829) worden opgelost ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen om het roken (http://forum.politics.be/showthread.php?t=25948) te ontmoedigen ?

Welke maatregelen moeten er worden genomen tegen alcoholmisbruik ?mijn beste cynicus, wat een vragen!!?
het spijt me werkelijk maar over de meeste van de voorgaande zaken heb ik nog nooit mijn hoofd gebroken en kan ik je dus ook geen antwoord geven. als ik in een helder moment de oplossing van één van je probleemstellingen vind zal ik het je onmiddelijk laten weten!

berre
20 juli 2008, 21:41
I'm asking you ... :-D*zucht*

;-)

berre
20 juli 2008, 21:41
Heb je er al spijt van dat je FVDW bent ???hmmmwa

nee hoor, het is eigenlijk nog wel leuk om zo eens allemaal vragen over uzelf te beantwoorden, en mens leert er zichzelf nog eens wat beter bij kennen..

berre
20 juli 2008, 21:44
Zou je de stap durven nemen om zelfstandige te worden ???
In deze onzekere financiële tijden is't een risico hé .ik betwijfel eerlijk gezegd dat ik ooit een zelfstandige zal worden. ik heb al bij veel mensen die ik ken gezien wat voor onzekerheid het met zich meebrengt en wat een risico dat het is.

maar het is voor mij nog een beetje vroeg om daar nu al zekerheid over te hebben.

manta
20 juli 2008, 21:56
*zucht*

;-)

Eigen schuld ... Ge had op k&k maar braver moeten zijn ... :lol:

Kom je naar de forummeeting op het duveltjesstrand ?

manta
20 juli 2008, 21:57
Zijn er dag of weekbladen die je niet zou willen missen ???

manta
20 juli 2008, 23:58
Ben jij iemand die snel beslissingen neemt ? Of neem je er de tijd voor om te wikken en wegen ...

Dronkoers
21 juli 2008, 02:11
Was je niet liever de 60ste forummer van de week?

Dronkoers
21 juli 2008, 02:12
Heel belangrijk!

Teensletsen of hoerebotten?

Dronkoers
21 juli 2008, 02:12
Wat vind jij ervan dat ze mannenpoten posten in de tenendraad?

filosoof
21 juli 2008, 02:17
Berre,
Gefeliciteerd met je diploma!!:cheer:

Dronkoers
21 juli 2008, 02:21
Hangt uw was nog buiten?

Dronkoers
21 juli 2008, 02:22
Heb je al autospiegels afgeschupt?

Dronkoers
21 juli 2008, 02:22
Hoeveel wielen heeft een driewieler?

berre
21 juli 2008, 08:11
Eigen schuld ... Ge had op k&k maar braver moeten zijn ... :lol:

Kom je naar de forummeeting op het duveltjesstrand ?forummeeting? duveltjesstrand?

waarom weet ik van niets? :-(

berre
21 juli 2008, 08:11
Zijn er dag of weekbladen die je niet zou willen missen ???nee

berre
21 juli 2008, 08:12
Ben jij iemand die snel beslissingen neemt ? Of neem je er de tijd voor om te wikken en wegen ...snelle beslissingen dragen mijn voorkeur

berre
21 juli 2008, 08:12
Was je niet liever de 60ste forummer van de week?dolgraag!

berre
21 juli 2008, 08:13
Heel belangrijk!

Teensletsen of hoerebotten?teensletsen

ik zie nog altijd niet het grote heil in die botjes..

berre
21 juli 2008, 08:14
Wat vind jij ervan dat ze mannenpoten posten in de tenendraad?zie antwoord ivm behandeling van mensen die tango bier noemen

berre
21 juli 2008, 08:15
Berre,
Gefeliciteerd met je diploma!!:cheer::cheer: danku :cheer:
:cheer: filosoof :cheer:

berre
21 juli 2008, 08:15
Hangt uw was nog buiten?nee

berre
21 juli 2008, 08:16
Heb je al autospiegels afgeschupt?ben ik dat gisteren nu rast vergeten om dat te doen zeg 8O

berre
21 juli 2008, 08:17
Hoeveel wielen heeft een driewieler?neeh neeh da's niet eerlijk! ik krijg altijd zo van dit soort vragen!! en ze weten dat wiskunde nooit zo mijn sterkste vak is geweest!:cry:

Jazeker
21 juli 2008, 08:25
neeh neeh da's niet eerlijk! ik krijg altijd zo van dit soort vragen!! en ze weten dat wiskunde nooit zo mijn sterkste vak is geweest!:cry:

Freya???? 8O8O8O8O

Pluche
21 juli 2008, 08:39
Geloof je in horoscopen?

Pluche
21 juli 2008, 08:40
gezond 100 jaar worden of de lotto winnen?

Dronkoers
21 juli 2008, 09:57
teensletsen

ik zie nog altijd niet het grote heil in die botjes..

:cheer:

Is het vandaag een hoogdag of een zwarte dag?

Dronkoers
21 juli 2008, 09:58
Zou jij het kunnen overwegen om een zebra als huisdierr te houden?

Dronkoers
21 juli 2008, 09:58
Ben jij zo ene die zijn diploma gaat inkaderen?

manta
21 juli 2008, 11:33
Moet er een belasting komen op belastingvrije aankopen ???
(Bv. winkels in de luchthaven en andere taxfree shops)

manta
21 juli 2008, 11:36
Alcoholvrije Duvel of de gewone versie ... :lol:

L. J. Brutus
21 juli 2008, 11:43
Allez Berre, zo populair jongen. Daar komen broks van!

Dan nog maar wat over muziek: wat vindt ge van hard rock? AC/DC, Deep Purple, Van Halen... Is dat ook voor Pasen op dinsdag?

L. J. Brutus
21 juli 2008, 11:44
En waarom geschiedenis studeren? Ge zijt bereid om in stoffige archieven te gaan kamperen? En geografie, moet ge daar niet wiskundig voor zijn?

manta
21 juli 2008, 11:46
André hazes of Frans Bauer ???

Dronkoers
21 juli 2008, 11:51
Heb jij ook zo'n ministrandbal van Babybel? :cheer:

Dronkoers
Neem je medicatie?

Dronkoers
Wat ligt er allemaal op uw pc-tafel?

manta
21 juli 2008, 11:55
Heeft jezus echt bestaan volgens jou ???

manta
21 juli 2008, 11:56
Zijn softdrugs een opstapje naar harddrugs ??? Of vind je het best meevallen ???

Dronkoers
21 juli 2008, 11:56
Was je op die bewuste 9/11 aanwezig in het WTC?

Dronkoers
21 juli 2008, 11:57
Aan welke forummer/ster heb jij een bloedhekel? ;-)

manta
21 juli 2008, 11:57
Welk is je favoriete kleur ? En zou je je huis volledig in die kleur schilderen ???;-)

manta
21 juli 2008, 11:58
Dans je ???

Dronkoers
21 juli 2008, 11:58
Wat zit er zoal in uw zakdoek?

manta
21 juli 2008, 11:59
Heb je een Vlaamse leeuw in huis ?

Dronkoers
21 juli 2008, 11:59
Kun jij uren lullen over een f*cking GSM? :|

manta
21 juli 2008, 12:00
Schil je een appel voor je hem opeet of vreet je gewoon alles op ???

manta
21 juli 2008, 12:00
Welke drie dingen neem je mee naar een onbewoond eiland ???

manta
21 juli 2008, 12:02
kan je een vuur maken zonder lucifers of aansteker ???

Dronkoers
21 juli 2008, 12:02
Kun jij 10 vrouwelijke forummers opnoemen zonder na te denken?
Indien ja: bewijzen eh ;-)

manta
21 juli 2008, 12:08
Ben je nog aktief op andere forums ook ???

manta
21 juli 2008, 12:08
Hoeveel uur per week zit je eigenlijk achter je pc ??

manta
21 juli 2008, 12:09
Kan je breien , haken of borduren ???

Dronkoers
21 juli 2008, 12:14
Durf je de achtergrond van uw pc hier plaatsen?

Dronkoers
21 juli 2008, 12:15
Heb je een zus? :-P

manta
21 juli 2008, 12:16
Heb je een zus? :-P

Is't een knappe ???:-P

manta
21 juli 2008, 12:18
Heb je ooit al eens een zakje chips over een agent gekiepert ??

Indien ja , welke smaak ..

Indien neen , waarom niet ???

Cynicus
21 juli 2008, 14:04
mijn beste cynicus, wat een vragen!!?
het spijt me werkelijk maar over de meeste van de voorgaande zaken heb ik nog nooit mijn hoofd gebroken en kan ik je dus ook geen antwoord geven. als ik in een helder moment de oplossing van één van je probleemstellingen vind zal ik het je onmiddelijk laten weten!

Zijn die vragen dan soms te moeilijk ???

Met hoeveel punten van mijn alternatief, onconventioneel, maatschappelijk twintigpuntenprogramma (http://forum.politics.be/showthread.php?t=90126) kunt u min of meer akkoord gaan ?

Dronkoers
21 juli 2008, 14:16
Is't een knappe ???:-P

Dikke tetten en klein teentjes? :-P

roger verhiest
21 juli 2008, 14:22
Heb je de Vlaamse mosselen al gegeten ???

Waar zijn die te krijgen ? Ik vind alleeen maar zeeuwse of bretoense ...

PollyCorrect
21 juli 2008, 16:04
Vanaf welke leeftijd vind jij dat men een ouwe lul of zak of trut is?

berre
21 juli 2008, 19:08
Geloof je in horoscopen?nee

berre
21 juli 2008, 19:10
gezond 100 jaar worden of de lotto winnen?gezond 100 jaar worden én de lotto winnen.

berre
21 juli 2008, 19:10
:cheer:

Is het vandaag een hoogdag of een zwarte dag?een dag zoals een ander. ik heb vandaag een paar uurtjes bij een kennis in de tuin gewerkt en wat geld bijeengeschraapt.

berre
21 juli 2008, 19:12
Zou jij het kunnen overwegen om een zebra als huisdierr te houden?een zebra interesseert me niet bepaald. een grote frigo met pinguins lijkt me anders nog wat.

nee hoor, ik ben kontent als ik later een luie kat heb die mee met mij tv kijkt.

berre
21 juli 2008, 19:12
Ben jij zo ene die zijn diploma gaat inkaderen?mijn diploma van het middelbaar bevindt zich nog altijd in het mapje waarin ik het gekregen heb, en dat mapje bevindt zich ergens onder de stapelhoge rotzooi op mijn bureau.

berre
21 juli 2008, 19:14
Moet er een belasting komen op belastingvrije aankopen ???
(Bv. winkels in de luchthaven en andere taxfree shops)nee

berre
21 juli 2008, 19:14
Alcoholvrije Duvel of de gewone versie ... :lol:alcoholvrije duvel? 8O

alstublief de gewone versie, danku!!

berre
21 juli 2008, 19:16
Allez Berre, zo populair jongen. Daar komen broks van!

Dan nog maar wat over muziek: wat vindt ge van hard rock? AC/DC, Deep Purple, Van Halen... Is dat ook voor Pasen op dinsdag?acdc, deep purple en van halen zijn terug te vinden in mijn playlist en staan zo nu en dan ook eens op. het is apprecieërbare muziek ;-)

berre
21 juli 2008, 19:18
En waarom geschiedenis studeren? Ge zijt bereid om in stoffige archieven te gaan kamperen? En geografie, moet ge daar niet wiskundig voor zijn?geschiedenis interesseert me.

en voor geografie moet je niet specifiek wiskundig zijn hoor. het eerste jaar staat wiskunde als vak nog op het programma, vanaf het tweede jaar zal wiskunde enkel nog gebruikt worden in toepassingen.. (dit is toch zo ongeveer wat ik er van verstaan heb, indien iemand beter weet, corrigeer me)

berre
21 juli 2008, 19:19
André hazes of Frans Bauer ???no comment

berre
Heb jij ook zo'n ministrandbal van Babybel? :cheer:nee

berre
Neem je medicatie?als ik ziek ben.

berre
21 juli 2008, 19:20
Wat ligt er allemaal op uw pc-tafel?beste dronkie, aan die lijst ga ik nu niet beginnen. als ik ooit de boel hier opgeruimd heb en ik ben nog steeds forummer van de week zal ik het vermelden.

;-)

berre
21 juli 2008, 19:21
Heeft jezus echt bestaan volgens jou ???ja

berre
21 juli 2008, 19:22
Zijn softdrugs een opstapje naar harddrugs ??? Of vind je het best meevallen ???in mijn ogen zijn softdrugs zeker géén opstapje naar harddrugs, maar ik heb al vaak gezien dat dat voor veel mensen wel zo het geval is.

berre
Was je op die bewuste 9/11 aanwezig in het WTC?in de bunker van de NWO de boel op breedbeeld aan het meevolgen

L. J. Brutus
acdc, deep purple en van halen zijn terug te vinden in mijn playlist en staan zo nu en dan ook eens op. het is apprecieërbare muziek ;-)

Ha goed, dan zet ik u op mijn white list. ;-)

berre
21 juli 2008, 19:23
Aan welke forummer/ster heb jij een bloedhekel? ;-)wel er is hier nu eens niemand aan wie ik echt een bloedhekel heb. en ik ga ook geen namen opnoemen van mensen aan wie ik mij soms erger..

berre
21 juli 2008, 19:24
Welk is je favoriete kleur ? En zou je je huis volledig in die kleur schilderen ???;-)favoriete kleur is donkergroen, en neen, mijn huis gaat nooit helemaal donker groen worden :-)

berre
21 juli 2008, 19:25
Dans je ???ik heb het bij LO al moeten doen (met echte meiskes :cheer: )

berre
21 juli 2008, 19:25
Wat zit er zoal in uw zakdoek?ik heb geen zakdoek

berre
21 juli 2008, 19:26
Heb je een Vlaamse leeuw in huis ?jep, momenteel zelfs eentje ophangen in mijn kamer

berre
21 juli 2008, 19:26
Kun jij uren lullen over een f*cking GSM? :|hangt er vanaf hoeveel geld ik ervoor krijg...

berre
21 juli 2008, 19:27
Schil je een appel voor je hem opeet of vreet je gewoon alles op ???ik vreet alles op, zelfs het klokhuis moet er vaak aan geloven..

berre
21 juli 2008, 19:32
Welke drie dingen neem je mee naar een onbewoond eiland ???hm van die doordenkertjes eh

1) touw
2) vuur
3) een meiske, zoals beschreven door mij eerder in deze draad

berre
21 juli 2008, 19:33
kan je een vuur maken zonder lucifers of aansteker ???met een loep en wat droog gras en genoeg zon ja. anders, nee.

berre
21 juli 2008, 19:33
Kun jij 10 vrouwelijke forummers opnoemen zonder na te denken?
Indien ja: bewijzen eh ;-)nee

berre
21 juli 2008, 19:35
Ben je nog aktief op andere forums ook ???ik heb nog een tijd op chez paulus gezeten maar daar heb ik nu al een tijdje niet meer naartoe gegaan, ik weet eigenlijk niet goed hoe dat komt..
ik ben nu ook zo nu en dan op ubuntu.nl bezig voor wat probleempjes en oplossingen voor mijn pas geïnstalleerde ubuntu.

eric v68
21 juli 2008, 19:36
welk deel van Nederland is voor jou nog volstrekt onbekend terrein

berre
Hoeveel uur per week zit je eigenlijk achter je pc ??de ene week zijn er dat 2, de andere week soms zelfs 10. tijdens de vakantie ligt dat dikwijls wat hoger dan onder het schooljaar.

berre
Kan je breien , haken of borduren ???ik kan vlechten :oops:

berre
21 juli 2008, 19:38
Durf je de achtergrond van uw pc hier plaatsen?ja

berre
21 juli 2008, 19:38
Heb je een zus? :-Pja

berre
21 juli 2008, 19:39
Is't een knappe ???:-Pno comment

berre
21 juli 2008, 19:40
Heb je ooit al eens een zakje chips over een agent gekiepert ??

Indien ja , welke smaak ..

Indien neen , waarom niet ???nee, het lot is mij nog nooit te beurt gevallen een agent te zien terwijl ik een zak chips in mijn handen had. speciaal een zak chips gaan kopen om over een agent te kieperen vind ik dan weer zo een beetje bizar... dat doe je toch niet echt eh... nee?

eric v68
21 juli 2008, 19:41
ga je fietsen 7 september ?

berre
21 juli 2008, 19:41
Dikke tetten en klein teentjes? :-Pdat rode driehoekje wordt verdacht aantrekkelijk!:-)

eric v68
21 juli 2008, 19:42
wel doping - geen doping ?

berre
21 juli 2008, 19:43
Vanaf welke leeftijd vind jij dat men een ouwe lul of zak of trut is?zolang iemand jong van geest is, is hij geen ouwe lul, noch een zak, noch een trut.

manta
21 juli 2008, 19:43
Waar zijn die te krijgen ? Ik vind alleeen maar zeeuwse of bretoense ...

Aan't groot water in't westen zouden die er toch al moeten zijn ???
Volgens deze kwaliteitskrant toch ... (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=iu1t8bhe) :-D

berre
21 juli 2008, 19:44
welk deel van Nederland is voor jou nog volstrekt onbekend terreinzo goed als heel nederland hoor!