PDA

View Full Version : Wat zou je doen?


Turkse Nederlander
23 juli 2008, 10:29
Door een druk op een knop kun je OF de vrouw van je dromen redden OF 100 lelijke vrouwen redden. Als je voor de mooie vrouw kiest zijn alle 100 lelijke vrouwen dood en vice versa. wie zou je redden en waarom?

Voor degenen die op mannen vallen geldt dezelfde vraag.

Geertje
23 juli 2008, 10:35
Door een druk op een knop kun je OF de vrouw van je dromen redden OF 100 lelijke vrouwen redden. Als je voor de mooie vrouw kiest zijn alle 100 lelijke vrouwen dood en vice versa. wie zou je redden en waarom?

Voor degenen die op mannen vallen geldt dezelfde vraag.

De 100 lelijke vrouwen, zijn dit maagden en zitten ze in het hiernamaals te wachten op een held ?

:-)

floppy
23 juli 2008, 10:37
Krijg je nadien 100 belgische vlaggen of dweilen?

Jazeker
23 juli 2008, 10:38
De 100 lelijke vrouwen, zijn dit maagden en zitten ze in het hiernamaals te wachten op een held ?

:-)

:rofl: wilt er iemand de moslimfundi's een loer draaien?

berre
23 juli 2008, 11:31
:rofl: wilt er iemand de moslimfundi's een loer draaien?ja je moet het maar voorhebben! blaas je jezelf op, kom je vol verwachtingen aan in de hemel, staan daar twintig lelijke mokkels op u te wachten..
"sorry meneer, maagden zijn maagden, het contract biedt geen bijkomende specificaties"

Dronkoers
23 juli 2008, 11:36
Kijken naar de 1010 spartelende tenen ;-)

Zwartengeel
23 juli 2008, 11:56
Kijken naar de 1010 spartelende tenen ;-)

:lol:

Jaani_Dushman
23 juli 2008, 13:27
Door een druk op een knop kun je OF de vrouw van je dromen redden OF 100 lelijke vrouwen redden. Als je voor de mooie vrouw kiest zijn alle 100 lelijke vrouwen dood en vice versa. wie zou je redden en waarom?

Voor degenen die op mannen vallen geldt dezelfde vraag.Is één van die aartslelijke vrouwen plastisch chirurge?

Djiezes
23 juli 2008, 13:43
Laat ons vooral niet schijnheilig doen... die 100 lelijke wijven hebben dus vette pech.

nubian
23 juli 2008, 16:11
Ik zou de persoon van mijn dromen redden, waarom omdat je elke dag zovelen lelijke mensen tegenkomt of ontmoet terwijl je de persoon van je dromen eenmaal in je leven zal tegenkomen en die kans moet je natuurlijk grijpen eh en ik ben ook een liefhebster van schoonheid.

HAMC
23 juli 2008, 16:19
Honderd lelijke vrouwen > 1 mooie.

Amai, ik krijg het al warm...

Jazeker
23 juli 2008, 16:29
Ik zou de persoon van mijn dromen redden, waarom omdat je elke dag zovelen lelijke mensen tegenkomt of ontmoet terwijl je de persoon van je dromen eenmaal in je leven zal tegenkomen en die kans moet je natuurlijk grijpen eh en ik ben ook een liefhebster van schoonheid.

Dank je, dat is heel lief van je. Ik voel me vereerd.





:mrgreen:

nubian
23 juli 2008, 16:55
Dank je, dat is heel lief van je. Ik voel me vereerd.





:mrgreen:sssssstttttt......;-)

Jazeker
23 juli 2008, 16:56
sssssstttttt......;-)

Allez, in stilte dan... :>

Dronkoers
23 juli 2008, 16:57
Allez, in stilte dan... :>

Ze moet u nog vinden tussen die andere 99 lelijkaards eh :mrgreen:

Jazeker
23 juli 2008, 16:59
Ze moet u nog vinden tussen die andere 99 lelijkaards eh :mrgreen:

Ik ben den dienen die de aandacht van een vrouw niet probeert te trekken door constant over flitspalen te vloeken :-P

Dronkoers
23 juli 2008, 17:03
Ik ben den dienen die de aandacht van een vrouw niet probeert te trekken door constant over flitspalen te vloeken :-P

:lol:

Allez, nog 98 dan :-D

nubian
23 juli 2008, 17:04
Ze moet u nog vinden tussen die andere 99 lelijkaards eh :mrgreen:oeeeeeeew, deze was raak kittiekat
......get'em bubba:-D

Uh-Huh
23 juli 2008, 17:05
Ik zou de persoon van mijn dromen redden om er daarna 100 lelijke personen mee op de wereld te zetten.

Ofzoiets.

Dronkoers
23 juli 2008, 17:07
oeeeeeeew, deze was raak kittiekat
......get'em bubba:-D
Hij is sneller dan je denkt ;-)
Ik zou de persoon van mijn dromen redden om er daarna 100 lelijke personen mee op de wereld te zetten.

Ofzoiets.

:-D

Succes bij de bevallingen! ;-)

Jazeker
23 juli 2008, 17:09
oeeeeeeew, deze was raak kittiekat
......get'em bubba:-D

Heb ik al gedaan 8-)

Jazeker
23 juli 2008, 17:10
Ik zou de persoon van mijn dromen redden om er daarna 100 lelijke personen mee op de wereld te zetten.

Ofzoiets.

Die is origineel, maar vertel je daarmee niks over jezelf en de persoon van je dromen? Erfelijkheid of zoiets? :|

:|

Uh-Huh
23 juli 2008, 17:20
Die is origineel, maar vertel je daarmee niks over jezelf en de persoon van je dromen? Erfelijkheid of zoiets? :|

:|
Het was een grap. Waarom vat jij alles altijd zo serieus op? :?

HAMC
23 juli 2008, 17:44
Honderd lelijke vrouwen > 1 mooie.

Amai, ik krijg het al warm...

Ik heb hier nu enkele uren van wakker gelegen dus ik voel dat ik wat moet uitbreiden.

Of misschien toch maar beter niet, tenslotte zitten er hier minderjarigen.

Alleszins, het concept 100 lelijke vrouwen + een fles rum doet me huiveren.

HAMC
23 juli 2008, 17:44
Het was een grap. Waarom vat jij alles altijd zo serieus op? :?

Maandstonden.

Jazeker
23 juli 2008, 17:48
Het was een grap. Waarom vat jij alles altijd zo serieus op? :?

Beste Uh-Huh, Ik nam dat niet serieus op. Het was een wedergrapje. Zoals ik al zei... ik vond je bijdrage origineel en ging er dan verder op in. De logica of stomme grappen over hoe je lelijke kinderen kan maken. Punt 1:lelijke ouders zijn belangrijk. En ik heb ooit ergens een foto van je gezien en het laatste wat ik je kan noemen is lelijk.

Maar goed. Je moet niet alles van mij persoonlijk of te serieus nemen. Goed... in K&K post ik misschien wat te weinig smileys of zo, maar hier ben ik meestal niet serieus.

En dus nee, beste Uh-huh, ik nam je post totaal niet serieus. Net als ik de vraag van de openingsstarter ook niet serieus kan nemen.

mvg,
Jazeker.

Jazeker
23 juli 2008, 17:54
Maandstonden.

8O

HAMC
23 juli 2008, 17:55
8O

:rofl:

Jazeker
23 juli 2008, 18:10
:rofl:

Laten we Uh-huh even sparen eh...

Havana
23 juli 2008, 18:19
Door een druk op een knop kun je OF de vrouw van je dromen redden OF 100 lelijke vrouwen redden. Als je voor de mooie vrouw kiest zijn alle 100 lelijke vrouwen dood en vice versa. wie zou je redden en waarom?

Voor degenen die op mannen vallen geldt dezelfde vraag.

Ik haat dilemma's! :twisted::evil::twisted:

Dronkoers
23 juli 2008, 23:29
Laten we Uh-huh even sparen eh...

Alleen als ze schoon tenen heeft :twisted:

L. J. Brutus
23 juli 2008, 23:38
Beste Uh-Huh, Ik nam dat niet serieus op. Het was een wedergrapje. Zoals ik al zei... ik vond je bijdrage origineel en ging er dan verder op in. De logica of stomme grappen over hoe je lelijke kinderen kan maken. Punt 1:lelijke ouders zijn belangrijk. En ik heb ooit ergens een foto van je gezien en het laatste wat ik je kan noemen is lelijk.

Maar goed. Je moet niet alles van mij persoonlijk of te serieus nemen. Goed... in K&K post ik misschien wat te weinig smileys of zo, maar hier ben ik meestal niet serieus.

En dus nee, beste Uh-huh, ik nam je post totaal niet serieus. Net als ik de vraag van de openingsstarter ook niet serieus kan nemen.

mvg,
Jazeker.

Je pent een oerlang bericht, en zelfs na vijf minuten zit je het nog aan te passen. En dan ben je niet serieus? Jamaar, hier zit een contradictie in hoor.

filosoof
23 juli 2008, 23:43
ja je moet het maar voorhebben! blaas je jezelf op, kom je vol verwachtingen aan in de hemel, staan daar twintig lelijke mokkels op u te wachten..
"sorry meneer, maagden zijn maagden, het contract biedt geen bijkomende specificaties"Je lacht ermee, maar volgens de koran en de soennas komt het daar idd op neer: elke vrouw wordt terug maagd als ze in het Paradijs komt: trek zelf je conclusies...:twisted: