PDA

View Full Version : Wat zou je doen?


nubian
25 juli 2008, 13:25
Als er een beer bij u thuis op toilet zit?

manta
25 juli 2008, 13:26
't Schijt krijgen ??? 8O

Jaani_Dushman
25 juli 2008, 13:32
Wat zou je doen als er een beer bij u thuis op toilet zit?Het leven was zoveel eenvoudiger, toen ik mij dit nog niet afvroeg. :-(

L. J. Brutus
25 juli 2008, 13:33
Als er een beer bij u thuis op toilet zit?

Vragen of er genoeg papier is.

Weezer
25 juli 2008, 13:35
Als er een beer bij u thuis op toilet zit?

Vragen wie de beerput open heeft laten staan.

Lof der Zotheid
25 juli 2008, 13:41
Als er een beer bij u thuis op toilet zit?

Een pot honing geven?

Dronkoers
25 juli 2008, 13:58
Als er een beer bij u thuis op toilet zit?

"Ah, pa, zijt gij hier ook?" :mrgreen:

LastMohican
25 juli 2008, 14:05
Op het toilet boven gaan :rofl:

Jazeker
25 juli 2008, 14:06
Altijd eerst kloppen voor je het toilet binnengaat. Zijt maar nen beer en ge zit op uw gemakske te ********* en ineens staat daar zo ne mens op u te kijken.

nubian
25 juli 2008, 14:54
Ik zou hem visjes geven:mrgreen:

duveltje382
25 juli 2008, 14:58
Ik zou gaan lopen,beter bange pier dan dode pier :-D

Jaani_Dushman
25 juli 2008, 15:02
Ik zou gaan lopen,beter bange pier dan dode pier :-DMisschien kwam die beer je net waarschuwen voor een groot onheil.

Turkse Nederlander
25 juli 2008, 17:29
Vragen of er genoeg papier is.

:lol:

Jazeker
25 juli 2008, 17:37
A beer on the toilet? Opdrinken, tiens...

http://img357.imageshack.us/img357/6208/02a01001afrabiertoilettz8.jpg

L. J. Brutus
25 juli 2008, 17:37
Altijd eerst kloppen voor je het toilet binnengaat. Zijt maar nen beer en ge zit op uw gemakske te ********* en ineens staat daar zo ne mens op u te kijken.

Nee, jongeman. Die beer zit op MIJN gemakske. Hij mag wel eens eerst vragen of hij mag gaan he?

Jazeker
25 juli 2008, 17:41
Nee, jongeman. Die beer zit op MIJN gemakske. Hij mag wel eens eerst vragen of hij mag gaan he?

Nergens in het vraagstuk staat dat hij dat niet al gedaan heeft, eh?

L. J. Brutus
25 juli 2008, 17:48
Nergens in het vraagstuk staat dat hij dat niet al gedaan heeft, eh?

Nee, maar het vraagstuk impliceert dat hij dat niet heeft gedaan. Het luidt immers: "wat zou je doen als er een beer op je toilet zit". Dat wil dus zeggen dat je iets moet ondernemen. Zeg nu zelf, als iemand u vraagt of hij naar het toilet mag, en dat vervolgens ook doet, voelt u zich dan geroepen iets te ondernemen? Nee, u laat die persoon/entiteit rustig van uw gemak gebruik maken, zonder zorgen, zonder wrevel. Om dan achter de rug van die persoon/entiteit op een politiek forum een enquête erover te starten zou toch wel zeer ongepast zijn, meen ik. Daaruit concludeer ik dus dat desbetreffende beer weldegelijk ongevraagd op de koer zit!

Havana
25 juli 2008, 17:53
Zijn vel verkopen.

Turkse Nederlander
25 juli 2008, 17:55
Zou je lachen, zou je schelden, zou je zeggen dat ik een klootzak ben?
Zou je lachen, zou je vloeken, zou je zeggen dat je me niet meer kent?
Zou je lachen, zou je schelden, van verdriet?

oooowowuwoooooohhhhhh.........

wat zou je doen?

Jazeker
25 juli 2008, 17:57
Nee, maar het vraagstuk impliceert dat hij dat niet heeft gedaan. Het luidt immers: "wat zou je doen als er een beer op je toilet zit". Dat wil dus zeggen dat je iets moet ondernemen. Zeg nu zelf, als iemand u vraagt of hij naar het toilet mag, en dat vervolgens ook doet, voelt u zich dan geroepen iets te ondernemen? Nee, u laat die persoon/entiteit rustig van uw gemak gebruik maken, zonder zorgen, zonder wrevel. Om dan achter de rug van die persoon/entiteit op een politiek forum een enquête erover te starten zou toch wel zeer ongepast zijn, meen ik. Daaruit concludeer ik dus dat desbetreffende beer weldegelijk ongevraagd op de koer zit!

Nee, echt... stel nu dat ik (en dat ben ik voor alle duidelijkheid dus niet) zo'n perverseling ben die heelder dagen op internet foto's ruilt van naakte beren, liefst nog urinerend of kakkend want ik heb zo'n perverse fantasietjes. Ik probeer zo'n beer bij mij binnen te lokken (volgens de klassieke sprookjes a la gebroeders Grimm moet dat wel lukken met pap) en dat lukt. Eventjes later vraagt de beer of hij mijn toilet mag gebruiken en met amper verholen pretoogjes zeg ik "be my guest".

Dan is de vraag: wat doe ik nu?



Ge moet de mensen toch altijd uitleggen hoe het leven in mekaar zit, eh zeg...

Jazeker
25 juli 2008, 17:59
oooowowuwoooooohhhhhh.........

... ik heb zorgen,


oooowowuwoooooohhhhhh.........

... ik heb zorgen,


oooowowuwoooooohhhhhh.........

... ik heb zorgen, en dat verveelt me zo,


oooowowuwoooooohhhhhh.........


oooowowuwoooooohhhhhh.........

L. J. Brutus
25 juli 2008, 18:08
Nee, echt... stel nu dat ik (en dat ben ik voor alle duidelijkheid dus niet) zo'n perverseling ben die heelder dagen op internet foto's ruilt van naakte beren, liefst nog urinerend of kakkend want ik heb zo'n perverse fantasietjes. Ik probeer zo'n beer bij mij binnen te lokken (volgens de klassieke sprookjes a la gebroeders Grimm moet dat wel lukken met pap) en dat lukt. Eventjes later vraagt de beer of hij mijn toilet mag gebruiken en met amper verholen pretoogjes zeg ik "be my guest".

Dan is de vraag: wat doe ik nu?



Ge moet de mensen toch altijd uitleggen hoe het leven in mekaar zit, eh zeg...

Volgens uw theorie moet er dan geklopt worden. Nu begrijpt u toch dat u in die toestand, de beer in huis gelokt hebbende met pap en hem met pretoogjes toestemming gegeven hebbende ter accommodatie van zijn defecatoire noden, een onnozel figuur gaat slaan als u zich nog gaat bezighouden met etiquettaire fatsoenen zoals het kloppen alvorens te betreden?

Jazeker
25 juli 2008, 18:17
Volgens uw theorie moet er dan geklopt worden. Nu begrijpt u toch dat u in die toestand, de beer in huis gelokt hebbende met pap en hem met pretoogjes toestemming gegeven hebbende ter accommodatie van zijn defecatoire noden, een onnozel figuur gaat slaan als u zich nog gaat bezighouden met etiquettaire fatsoenen zoals het kloppen alvorens te betreden?

Daar heb je een punt. Maar onbeleefd zijn tegen een beer is geen al te goed idee. Dus je moet maar ergens hopen dat de interesse van de beer gewekt wordt door het kloppen. Vast krijg je eerst te horen dat het bezet is, maar dan kan je van achter de deur een gesprekje starten met de beer in kwestie en zo... beetje tarten zonder stoten, beetje grappen en zo. Zo de echte taktieken van je standaard pervers persoon.

manta
25 juli 2008, 18:20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
oooowowuwoooooohhhhhh.........

... ik heb zorgen,


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
oooowowuwoooooohhhhhh.........

... ik heb zorgen,


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
oooowowuwoooooohhhhhh.........

... ik heb zorgen, en dat verveelt me zo,


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
oooowowuwoooooohhhhhh.........

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander
oooowowuwoooooohhhhhh.........



:rofl:

/strijk :lol:

Jazeker
25 juli 2008, 18:22
:rofl:

/strijk :lol:

't zal aan mijnen aperitief liggen dat ik zo'n absurde ingevingen krijg :oops:

Turkse Nederlander
25 juli 2008, 18:23
... ik heb zorgen,



... ik heb zorgen,



... ik heb zorgen, en dat verveelt me zo,

Allemaal in de melodie van het nummer van Blof?:-D

manta
25 juli 2008, 18:24
Allemaal in de melodie van het nummer van Blof?:-D

8O


Neefs ??? :?

Jazeker
25 juli 2008, 18:25
Allemaal in de melodie van het nummer van Blof?:-D

hint: http://nl.youtube.com/watch?v=YjeHEbdqKaE

Turkse Nederlander
25 juli 2008, 18:27
hint: http://nl.youtube.com/watch?v=YjeHEbdqKaE

Ik ben in Turkije. Youtube is hier geblokkeerd:lol:

Jazeker
25 juli 2008, 18:28
Ik ben in Turkije. Youtube is hier geblokkeerd:lol:

Dat land moeten we dringend aan de EU toevoegen 8O :| :?

manta
25 juli 2008, 18:28
Dat land moeten we dringend aan de EU toevoegen 8O :| :?

8O
't Is wel vééééél te warm vandaag ... 8O

Jazeker
25 juli 2008, 18:29
Ik ben in Turkije. Youtube is hier geblokkeerd:lol:

Nu ja... sla de link op voor wanneer je terug in NL bent en dan snap je mijn post wel.

Jazeker
25 juli 2008, 18:29
8O
't Is wel vééééél te warm vandaag ... 8O

Misschien te warm om mijn ironie te ontwaren? ;-)

manta
25 juli 2008, 18:32
Misschien te warm om mijn ironie te ontwaren? ;-)

Ow ... Mijn fout , mja , met dit weer neem je de zaken snel voor serieus op hé ... ;-)

Turkse Nederlander
25 juli 2008, 18:33
Nu ja... sla de link op voor wanneer je terug in NL bent en dan snap je mijn post wel.

Ik stuur mezelf even een prive bericht met deze link;-)

Turkse Nederlander
25 juli 2008, 18:37
Dat land moeten we dringend aan de EU toevoegen 8O :| :?

Inderdaad. Turkije kan de verschillende EU landen goed informeren over hoe ze effectief internetcensuur kunnen toepassen:lol:

Havana
25 juli 2008, 18:39
Inderdaad. Turkije kan de verschillende EU landen goed informeren over hoe ze effectief internetcensuur kunnen toepassen:lol:

Och, je moest eens weten wat er via schotelantennes allemaal mogelijk is!

Groentje-18
25 juli 2008, 19:07
... ik heb zorgen,



... ik heb zorgen,



... ik heb zorgen, en dat verveelt me zo,

:-D

:rofl:

Groentje-18
25 juli 2008, 19:10
Nee, maar het vraagstuk impliceert dat hij dat niet heeft gedaan. Het luidt immers: "wat zou je doen als er een beer op je toilet zit". Dat wil dus zeggen dat je iets moet ondernemen. Zeg nu zelf, als iemand u vraagt of hij naar het toilet mag, en dat vervolgens ook doet, voelt u zich dan geroepen iets te ondernemen? Nee, u laat die persoon/entiteit rustig van uw gemak gebruik maken, zonder zorgen, zonder wrevel. Om dan achter de rug van die persoon/entiteit op een politiek forum een enquête erover te starten zou toch wel zeer ongepast zijn, meen ik. Daaruit concludeer ik dus dat desbetreffende beer weldegelijk ongevraagd op de koer zit!

Het blijkt zelfs ongepast te zijn om er een vraag over te stellen op een politiek forum, terwijl die persoon je gevraagd had dat te doen. :(

:mrgreen:

Jazeker
25 juli 2008, 19:11
:-D

:rofl:

Heerlijk... ik ben blij dat zulke jonge dame die grap doorziet :-D

L. J. Brutus
25 juli 2008, 19:17
Daar heb je een punt. Maar onbeleefd zijn tegen een beer is geen al te goed idee. Dus je moet maar ergens hopen dat de interesse van de beer gewekt wordt door het kloppen. Vast krijg je eerst te horen dat het bezet is, maar dan kan je van achter de deur een gesprekje starten met de beer in kwestie en zo... beetje tarten zonder stoten, beetje grappen en zo. Zo de echte taktieken van je standaard pervers persoon.

Aangezien ik me toch niet zo kan vinden in die perverse taktieken, ga ik zonder kloppen de deur openzwaaien en recht op beer af vragen of hij genoeg papier heeft. ;-)

L. J. Brutus
25 juli 2008, 19:20
hint: http://nl.youtube.com/watch?v=YjeHEbdqKaE

Nostalgie.... :-(

manta
25 juli 2008, 19:24
Zet gewoon een glazen deur aan je toilet , dan hoef je niet te kloppen en zie je ook of er een beer opzit voor je binnenkomt ... 8-)

Jazeker
25 juli 2008, 19:26
Zet gewoon een glazen deur aan je toilet , dan hoef je niet te kloppen en zie je ook of er een beer opzit voor je binnenkomt ... 8-)

Als ik ga kakken of pissen om even rare woorden te gebruiken dan wil ik GEEN glazen deuren. :evil:

manta
25 juli 2008, 19:33
Als ik ga kakken of pissen om even rare woorden te gebruiken dan wil ik GEEN glazen deuren. :evil:

Stel dat je net op de pot zit en er een beer binnenkomt omdat hij niet kon zien of er iemand op zit ... 8O

Jazeker
25 juli 2008, 19:35
Stel dat je net op de pot zit en er een beer binnenkomt omdat hij niet kon zien of er iemand op zit ... 8O

Blinde beren.... interessant spoor.

manta
25 juli 2008, 19:37
Blinde beren.... interessant spoor.

Voor eventuele resterende sporen verwijs ik u graag naar't borsteltje dat naast de pot staat ...8-)


(en neen , da's geen oud-Romeins toestel om uw gat mee af te vegen ... :-P)

Mitgard
25 juli 2008, 19:53
Als er een beer bij u thuis op toilet zit?


dan zou ik me toch afvragen alsmede zo iets hebben zo van 'o jee, wat is hier aan de hand'.

L. J. Brutus
25 juli 2008, 19:55
Voor eventuele resterende sporen verwijs ik u graag naar't borsteltje dat naast de pot staat ...8-)


(en neen , da's geen oud-Romeins toestel om uw gat mee af te vegen ... :-P)

Euh... waar dient het dan wel voor?? :?

manta
25 juli 2008, 20:04
Euh... waar dient het dan wel voor?? :?

De meeste mensen gebruiken dat om de eventuele "sporen" in de wc-pot te kuisen ... Kwestie van de volgende gebruiker ook een proper troon aan te bieden ...;-)
http://www.schoonmaakprodukten.be/uploads/producten/000189_gr.jpg

Dronkoers
25 juli 2008, 23:00
... ik heb zorgen,



... ik heb zorgen,



... ik heb zorgen, en dat verveelt me zo,

:rofl:

Kapot gaan!! :rofl:

Dronkoers
25 juli 2008, 23:02
Dat land moeten we dringend aan de EU toevoegen 8O :| :?

8O

Ben je zat of schelen we hier echt wel van mening? :?

Andro
25 juli 2008, 23:07
Als er een beer bij u thuis op toilet zit?
Tiens, ne keer zien wat hij tussen zijn benen hangen heeft natuurlijk.

Dronkoers
25 juli 2008, 23:10
Tiens, ne keer zien wat hij tussen zijn benen hangen heeft natuurlijk.
:lol:
Een drol, tiens ;-)

L. J. Brutus
25 juli 2008, 23:11
De meeste mensen gebruiken dat om de eventuele "sporen" in de wc-pot te kuisen

Ik moet toegeven... met diagonaal lezen las ik dus "g-spot". :?

Dronkoers
25 juli 2008, 23:16
Ik moet toegeven... met diagonaal lezen las ik dus "g-spot". :?

:-D

Andro
25 juli 2008, 23:17
:lol:
Een drol, tiens ;-)

Fout! Het was een dildo. ;-)

Dronkoers
25 juli 2008, 23:23
Fout! Het was een dildo. ;-)

8O

Dat moet dan toch een "Tarzan" zijn ;-)

Andro
25 juli 2008, 23:24
8O

Dat moet dan toch een "Tarzan" zijn ;-)
Ja, en ik hing er aan.:lol:

Dronkoers
25 juli 2008, 23:27
Ja, en ik hing er aan.:lol:

:-D

Met 2 worsten op uw hoofd en een "berepoot" aan uw derrière? :mrgreen:

Andro
25 juli 2008, 23:35
:-D

Met 2 worsten op uw hoofd en een "berepoot" aan uw derrière? :mrgreen:
Zotteke. ;-)

Dronkoers
25 juli 2008, 23:36
Zotteke. ;-)

Ik mag toch ook fantaseren? 8-)

Andro
25 juli 2008, 23:41
Ik mag toch ook fantaseren? 8-)
Tuurlijk mag jij dat, iedereen zelfs. ;-)

Dronkoers
25 juli 2008, 23:44
Tuurlijk mag jij dat, iedereen zelfs. ;-)

Excuseer me dan even, ik zit in de tenendraad :mrgreen:

Jazeker
26 juli 2008, 08:33
8O

Ben je zat of schelen we hier echt wel van mening? :?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3590096&postcount=33

;-)

Dronkoers
26 juli 2008, 08:58
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3590096&postcount=33

;-)

Oef ;-)

Boadicea
27 juli 2008, 00:28
Geen idee wat ik zou doen. In ieder geval: echt geweten bij een Amerikaans gezin, dat er 's nachts plots een grizzly in hun keuken stond en die plunderde heel hun ijskast.

En het beste wat ze konden doen, was hem laten begaan, want hij hem trotseren zou te gevaarlijk geweest zijn. Het beestje had namelijk grote honger.

Jazeker
27 juli 2008, 06:06
Geen idee wat ik zou doen. In ieder geval: echt geweten bij een Amerikaans gezin, dat er 's nachts plots een grizzly in hun keuken stond en die plunderde heel hun ijskast.

En het beste wat ze konden doen, was hem laten begaan, want hij hem trotseren zou te gevaarlijk geweest zijn. Het beestje had namelijk grote honger.

Als 'm aan mijn bier komt, heb ik hem vast

Duupje
27 juli 2008, 06:07
Als ik een Nederlander was, zou ik even Apeldoorn bellen.

Jazeker
27 juli 2008, 06:08
Als ik een Nederlander was, zou ik even Apeldoorn bellen.

:rofl:

From_Vlaanderen
27 juli 2008, 12:17
Geen idee wat ik zou doen. In ieder geval: echt geweten bij een Amerikaans gezin, dat er 's nachts plots een grizzly in hun keuken stond en die plunderde heel hun ijskast.


Dat is het dus als de Amerikanen zeggen:
"I've shot a grizzly last summer"