PDA

View Full Version : De Stones moeten dood ...


manta
31 juli 2008, 16:57
Jamison Stone, de knaap van 11 die een tv-ster werd in de VS nadat hij een enorm wild varken van bijna 500 kilo afschoot is niet meer gerust. Hij en zijn familie worden achtervolgd door dierenactivisten. Ze stalken de Stones met doodsbedreigingen, nachtelijk telefoontjes en haatmails.
Hogzilla
Toen Jamison eind vorig jaar het gigavarken van drie meter omlegde in de bossen van Delta in Alabama, was hij meteen een celebrity. De foto's die zijn pa nam van de jongen bij zijn jachttrofee gingen de wereld rond. Jamison had een nieuw record gevestigd: dit varken was groter dan de legendarisch Hogzilla, een wild zwijn van 362 kilo dat in 2004 in Georgia was afgeschoten.
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/10/3/large_458313.jpg
Leg die maar eens op de BBQ ... :lol:
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Bedreigde-Dieren/article/detail/365340/2008/07/31/Geen-rust-voor-11-jarige-die-megavarken-afknalde.dhtml

Andro
31 juli 2008, 17:01
Jamison Stone, de knaap van 11 die een tv-ster werd in de VS nadat hij een enorm wild varken van bijna 500 kilo afschoot is niet meer gerust. Hij en zijn familie worden achtervolgd door dierenactivisten. Ze stalken de Stones met doodsbedreigingen, nachtelijk telefoontjes en haatmails.
[/url]
Als die knaap hem zelf opgevreten heeft dan vergeef ik het hem.

Havana
31 juli 2008, 17:03
Oef, nu dacht ik al dat het over The Rolling Stones ging..

manta
31 juli 2008, 17:03
Als die knaap hem zelf opgevreten heeft dan vergeef ik het hem.

Dat zal dan een deftig familiefeestje moeten geweest zijn ... een kleine 400 kilo varken ... :?

manta
31 juli 2008, 17:03
Oef, nu dacht ik al dat het over The Rolling Stones ging..

Neen , DIT zwijn rolt niet meer :lol:

Havana
31 juli 2008, 17:15
Neen , DIT zwijn rolt niet meer :lol:

Die andere stones zijn thans ook varkens ;-)

manta
31 juli 2008, 17:18
Wel raar , ze klagen dat die jongen negen keer heeft moeten schieten voor 't beestje dood was ...

BEKIJK DA BEEST 8O DENKEN ZE NU ECHT DAT DIE GAAT LIGGEN MET 1 KOGEL DOOR Z'N BAST ???

Andro
31 juli 2008, 17:18
Die knaap op die foto kunnen ze precies ook rollen.

van Maerlant
31 juli 2008, 17:26
Jammer dat zo een prachtexemplaren neergelegd worden.

Jagers :roll:

manta
31 juli 2008, 17:41
Die knaap op die foto kunnen ze precies ook rollen.

Uiteraard ... Ene uit de VS ... Als je bekijkt wat voor varkenskoteletten ze daar hebben verschiet ik er niet meer van ... :-D

Jazeker
31 juli 2008, 18:21
Hmmm... gemengde gevoelens bij dit bericht.

1. Een kind van elf jaar hoort geen pistool in handen te hebben. De ouders zouden moeten worden bestraft voor zulke zaken.

2. Het bericht is onduidelijk. Woonden die mensen in dat bosrijk gebied en kwam die kadee dat beest tegen of was hij door papa mee uitgenodigd op jacht in een bosgebied waar normaal enkel dieren en jagers zaten en verder geen mensen in de buurt wonen? Zo'n enorm everzwijnachtig beest van die grootte kan natuurlijk WEL erg gevaarlijk zijn voor mensen.

Zolang die informatie niet wordt verstrekt, kan je geen oordeel vellen over de zaak. Maar over punt 1 heb ik een uitgesproken mening. Dat doe je niet. Ik ben tegen te zware wapenwetten, maar een kind van 11 dat een pistool in handen krijgt... dat is er gewoonweg over. Dat ruikt naar rednecks die zelf hun kogels maken in de kelder en hun kinderen vanaf hun 6e opvoeden om ermee te oefenen. Ik moet ergens denken aan die wapenliefhebbers uit de film "Tremors" (middelmatige griezelfilm). Je geeft een kind van 11 jaar geen pistool in handen. Het drie jaar jongere zusje kan slachtoffer worden bij een kinderlijk gevechtje tussen broer en zus over wie op het bed mag springen.

3. Alles hangt af van het feit of dat beest dicht bij huizen zat of niet. Als ik dat beest op een kilometer van mijn huis (en nee hoor, ik woon op een appartementje) in het bos zou aantreffen, dan zou ik het ook neerleggen. Dat is een gevaar voor de mens. Moest dit zijn gebeurd ver weg van elke woonwijk dan is dit gewoon jagersgedrag en dan nog met een 11-jarige.

Dus... deze hele historie ontbreekt aan feiten.

De Garde
31 juli 2008, 18:30
Oef, nu dacht ik al dat het over The Rolling Stones ging..

http://nl.youtube.com/watch?v=4BqqRGxKetM

the one and only

liberalist_NL
31 juli 2008, 18:59
Wow wat een cool beest.

Havana
31 juli 2008, 19:00
http://nl.youtube.com/watch?v=4BqqRGxKetM

the one and only

The Ramones?

kiko
31 juli 2008, 20:06
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/10/3/large_458313.jpg
Leg die maar eens op de BBQ ... :lol:
1. De foto is fake. Hij knielt eigenlijk enkele meters achter het dier.

2. Het was eigenlijk geen "wild" zwijn, maar een rustig zwijn dat opgroeide in een naburige boerderij, en werd pas enkele dagen voor zijn ongelukkige dood verkocht door de eigenaars.

longhorn
31 juli 2008, 20:11
Alabama is een achterlijk boeregat.

liberalist_NL
31 juli 2008, 20:39
Alabama is een achterlijk boeregat.

Het is wel een hele leuke naam, vooral op z'n zuidelijks uitgesproken. :-D

PollyCorrect
31 juli 2008, 20:41
Jamison Stone, de knaap van 11 die een tv-ster werd in de VS nadat hij een enorm wild varken van bijna 500 kilo afschoot is niet meer gerust. Hij en zijn familie worden achtervolgd door dierenactivisten. Ze stalken de Stones met doodsbedreigingen, nachtelijk telefoontjes en haatmails.
Hogzilla
Toen Jamison eind vorig jaar het gigavarken van drie meter omlegde in de bossen van Delta in Alabama, was hij meteen een celebrity. De foto's die zijn pa nam van de jongen bij zijn jachttrofee gingen de wereld rond. Jamison had een nieuw record gevestigd: dit varken was groter dan de legendarisch Hogzilla, een wild zwijn van 362 kilo dat in 2004 in Georgia was afgeschoten.
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/10/3/large_458313.jpg
Leg die maar eens op de BBQ ... :lol:
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Bedreigde-Dieren/article/detail/365340/2008/07/31/Geen-rust-voor-11-jarige-die-megavarken-afknalde.dhtml

:roll: waar de """""""pers""""" zich tegenwoordig mee bezighoudt.

Jonge talenten zoals Doherty en Winehouse de typhus inhelpen door gestalk.

En nu dit. Een jong zwijn dat een groot varken doodt. En dat daar beroemd door wordt.
Media shmedia.
Gadverdamme.

Het Laatste Nieuws?

BigF
31 juli 2008, 23:12
Ten eerste ist Alberto.
Ten tweede is dat begot een fameus groot varken
Ten derde ben ik niet in staat hier nu enige steekhoudende commentaar op te geven.

BigF
31 juli 2008, 23:13
Maar tis echt wel een groot varken seg

BigF
31 juli 2008, 23:14
En een dood varken ook

Een groot, dood varken dus.

Dronkoers
1 augustus 2008, 04:20
Volgens mij is het een buffel met een varkensneus

Derk de Tweede
1 augustus 2008, 08:38
Oef, nu dacht ik al dat het over The Rolling Stones ging..
Ik ook, ik schrok al!

Bometal
1 augustus 2008, 10:39
I want the rolling stones killed ...

Jazeker
1 augustus 2008, 10:43
Montgommery Burns :cheer:

Jazeker
1 augustus 2008, 10:58
Volgens mij is het een buffel met een varkensneus

:lol:

ossaert
2 augustus 2008, 12:44
Jamison Stone, de knaap van 11 die een tv-ster werd in de VS nadat hij een enorm wild varken van bijna 500 kilo afschoot is niet meer gerust. Hij en zijn familie worden achtervolgd door dierenactivisten. Ze stalken de Stones met doodsbedreigingen, nachtelijk telefoontjes en haatmails.
Hogzilla
Toen Jamison eind vorig jaar het gigavarken van drie meter omlegde in de bossen van Delta in Alabama, was hij meteen een celebrity. De foto's die zijn pa nam van de jongen bij zijn jachttrofee gingen de wereld rond. Jamison had een nieuw record gevestigd: dit varken was groter dan de legendarisch Hogzilla, een wild zwijn van 362 kilo dat in 2004 in Georgia was afgeschoten.
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/14/10/3/large_458313.jpg
Leg die maar eens op de BBQ ... :lol:
http://www.hln.be/hln/nl/2661/Bedreigde-Dieren/article/detail/365340/2008/07/31/Geen-rust-voor-11-jarige-die-megavarken-afknalde.dhtml

Vreemd, ik meende ergens gelezen te hebben dat dat oorspronkelijke bericht een hoax was...

manta
2 augustus 2008, 12:52
Vreemd, ik meende ergens gelezen te hebben dat dat oorspronkelijke bericht een hoax was...

Ze hebben ooit eens een docu op NGC gegeven over Hogzilla ...8-)
't Schijnt toch te bestaan zo'n grote varkens ...
En als je op k&k rondkijkt zie je ook wel wat grote zwijnen hé ... :lol:

HAMC
2 augustus 2008, 13:41
Goed geschoten jongen.

Ja dat mag ook wel eens gezegd worden.

hurricane
2 augustus 2008, 13:48
:roll: waar de """""""pers""""" zich tegenwoordig mee bezighoudt.

Jonge talenten zoals Doherty en Winehouse de typhus inhelpen door gestalk.

En nu dit. Een jong zwijn dat een groot varken doodt. En dat daar beroemd door wordt.
Media shmedia.
Gadverdamme.

Het Laatste Nieuws?

Tjah, varkens zijn onrein en mogen aldus afgeschoten worden, eh Polly.
Liefst nog zo pijnlijk mogekijk 8-)

hurricane
2 augustus 2008, 13:50
Goed geschoten jongen.

Ja dat mag ook wel eens gezegd worden.

:-D
En dat allemaal zonder vizier.
De vraag is : wat hangt er nu aan die zijn schouw ?

Mitgard
2 augustus 2008, 14:24
Hij en zijn familie worden achtervolgd door dierenactivisten. Ze stalken de Stones met doodsbedreigingen, nachtelijk telefoontjes en haatmails.


amerika is dan blijkbaar toch niet helemaal achterlijk.
gelukkig.

circe
2 augustus 2008, 14:38
amerika is dan blijkbaar toch niet helemaal achterlijk.
gelukkig.

doodsbedreigingen uiten is natuurlijk niet achterlijk. Wij worden hier ook verrijkt daarmee tegenwoordig.

Doodsbedreigingen uiten omwille van een vervalste foto lijkt me een TOTALE verrijking!

Mitgard
2 augustus 2008, 14:45
doodsbedreigingen uiten is natuurlijk niet achterlijk. Wij worden hier ook verrijkt daarmee tegenwoordig.

Doodsbedreigingen uiten omwille van een vervalste foto lijkt me een TOTALE verrijking!


ik vind het maar hoopgevend dat er nog protest bestaat tegen het cowboygewijs afknallen van weerloze dieren door kinderen van 11 jaar.
mag het even?

Jazeker
2 augustus 2008, 14:51
Doodsbedreigingen zijn erover. Maar een kind van 11 hoort geen geweer in zijn pollen te hebben.

Maar ik ga wel eens opzoeken of het nu een hoax is of niet.

circe
2 augustus 2008, 14:57
Doodsbedreigingen zijn erover. Maar een kind van 11 hoort geen geweer in zijn pollen te hebben.

Maar ik ga wel eens opzoeken of het nu een hoax is of niet.

ik was net bezig.

Shortly after the story hit the press, the truth about the origins of the pig were revealed. Four days before "Monster Pig" was shot, he lived on a nearby farm under the name "Fred". The owners, Rhonda and Phil Blissitt, stated that the pig loved to play with their grandchildren and his favorite treat was canned sweet potatoes.[12] Previous stories reported that the pig had escaped domestication,[13] however the Blissits in fact sold the pig to the game preserve[14] and he was released on the reserve four days before being hunted and killed by Stone. Once it was reported that Fred was a farm raised hog used for breeding, the issue was no longer whether or not the so-called Monster Pig should be considered a domestic pig killed during a canned hunt or a free range feral pig, killed in a regular hunt. According to Alabama law, four days does not constitute a feral animal.[citation needed]

The original owners of Fred, Phil and Rhonda Blissitt, sold him to the owner of the hunting preserve just four days before he was killed, and according to the Anniston Star report had raised him from a piglet as a pet. The Blissitts had been selling all of the pigs on their farm, and came forward as they were concerned that Fred was being passed off as a wild pig.

het beest was dus wèl groot, maar niet wild.
het werd opgekweekt als huisdier, djeezes.

En dan in een afgesloten deel vrijgezet zodat het netjes kon worden afgeschoten.

brrr...

het beestje is worstjes geworden nadien.

http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Pig

Jazeker
2 augustus 2008, 15:00
ABC news claims there are some doubts. A report notes that after The Associated Press printed a story and Jamison posted a picture of him and his "monster pig" on his Web site, the blogosphere started buzzing: Was it a hog or a hoax? One blogger suggested the photo was doctored, writing: "I'm thinking there's someone sitting behind a computer out there having a bit of a giggle at everyone's expense."

"A bunch of people could not believe it. Lots of my friends said, 'You didn't kill something like this,' until they saw the Web site," Jamison said.

***

One comment says: "I don't think this is a "wide angle" "depth of field" trick. That kind of image would have obvious barrel distortion. No, this is a 3,500 lb Photoshop pig with a kid behind it. Note to the perps of this hoax, next time you come up with something like this, think it all the way through. It is a little too convenient and for a hog that has been shot a number of times, it was surely shot in all the right places so that only a little blood is coming out of its mouth."

Ook interessant om lezen: http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Pig

Daarin gaat de vraag echter vooral over authenticiteit van de grootte van het zwijn en niet het feit of die 11-jarige hem neerknalde.

Dus ik vrees dat het eerder een half-hoax is waarvan het meest vriendelijke gedeelte een hoax is en het meest erge gedeelte waarheid.

Jazeker
2 augustus 2008, 15:05
En dan in een afgesloten deel vrijgezet zodat het netjes kon worden afgeschoten.

Deze zin geeft net iets teveel conclusie. Het dier werd afgestaan aan een wild-reservaat. Door een of andere trigger happy cowboy heeft dat reservaat zo'n slechte naam gekregen dat het is gesloten en te koop staat nu.

;-) van dezelfde wiki pagina als de jouwe.

Maar soit... weinig gevonden op hoax debunking sites, dus het verhaal is dus wel ten dele waar, al twijfelen sommigen nog aan de afmetingen van het beest.

Wat er ook van weze... de ouders van Jamisson zouden in elk geval moeten worden aangeklaagd om hun kind zo op te voeden. Dat ze het kind met wapens willen leren omgaan is hun goede recht, maar ik zou dat eens proberen op hun 18 dan en niet als ze 11 zijn. Smell of cowboys in the air...

Mitgard
2 augustus 2008, 15:06
omg hou erover op.

ge zit hier verdomme over een ordinaire plattelands bagatel in amerika te lullen.

manta
2 augustus 2008, 15:07
ik was net bezig.

Oei , sorry voor 't storen dan ... :-P

het beest was dus wèl groot, maar niet wild.
het werd opgekweekt als huisdier, djeezes.

En dan in een afgesloten deel vrijgezet zodat het netjes kon worden afgeschoten.

brrr...

het beestje is worstjes geworden nadien.

http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Pig
Maar dat is toch hetgeen ze hier ook doen hé ...
Fazanten uitzetten zodat DeCroo en consoorten ze maar af te knallen hebben ...
't Meeste wild dat er in dit land afgeschoten wordt is gekweekt en daarna effe uitgezet ...

manta
2 augustus 2008, 15:08
omg hou erover op.

ge zit hier verdomme over een ordinaire plattelands bagatel in amerika te lullen.

De varkensboeren zouden nogal blij zijn moesten ze zo'n grote beesten hebben ... :-D

Mitgard
2 augustus 2008, 15:10
Oei , sorry voor 't storen dan ... :-P


Maar dat is toch hetgeen ze hier ook doen hé ...
Fazanten uitzetten zodat DeCroo en consoorten ze maar af te knallen hebben ...
't Meeste wild dat er in dit land afgeschoten wordt is gekweekt en daarna effe uitgezet ...


och, het is vast even leutig om gekweekte beesten af te schieten als wilde.
ze bloeden even hard hé.

manta
2 augustus 2008, 15:16
och, het is vast even leutig om gekweekte beesten af te schieten als wilde.
ze bloeden even hard hé.

Maar neen gij ... Die wilde beesten vliegen te snel weg , en da's te moeilijk voor de jagers hé ...
Die tamme blijven zitten , en als het te ver is om er een stuk af te schieten en dat een uur te laten kreperen strooien ze wat broodkuimels zodat ze dichter komen ...
Jagen is een sport hé ... (Maar ge moet er ni al te sportief voor zijn ...):?

Mitgard
2 augustus 2008, 15:16
ge hoeft zelfs niet eens goed te kunnen schieten om die tamme beesten te raken.
die zitten daar maar wat, die vluchten niet eens weg.
gewoon richten naar zo'n nietsvermoedend rondscharrelend dier en knallen.
als ge zo slecht kunt schieten dat ge het nog niet met een schot doodt, kunt ge nog es proberen om het hinkend of spartelend dier te raken.
zoveel ge maar wilt.
kunt ge u voorstellen hoe plezant zo'n jachtpartij moet zijn?

manta
2 augustus 2008, 15:18
ge hoeft zelfs niet eens goed te kunnen schieten om die tamme beesten te raken.
die zitten daar maar wat, die vluchten niet eens weg.
gewoon richten naar zo'n nietsvermoedend rondscharrelend dier en knallen.
als ge zo slecht kunt schieten dat ge het nog niet met een schot doodt, kunt ge nog es proberen om het hinkend of spartelend dier te raken.
zoveel ge maar wilt.
kunt ge u voorstellen hoe plezant zo'n jachtpartij moet zijn?

Kunt ge u dan nog voorstellen dat ze er in slagen om hun jachtmakkers neer te schieten ook ... :?

Jazeker
2 augustus 2008, 15:19
omg hou erover op.

ge zit hier verdomme over een ordinaire plattelands bagatel in amerika te lullen.

Mitgard,

Als je een draad ziet in K&K met de titel "De Stones moeten dood...", dan klik je daar in het vervolg niet meer op. Want als die nog bovenaan staat dan betekent het dat er nog mensen op hebben gereageerd en dat is blijkbaar slecht voor je bloeddruk.

mvg,
Jazeker

Jazeker
2 augustus 2008, 15:22
och, het is vast even leutig om gekweekte beesten af te schieten als wilde.
ze bloeden even hard hé.

Ik vind jagers niet bepaald leuk. Maar het heeft net dat ietsje perverser om ze te kweken om ze achteraf op te jagen dan in het wild te gaan. Maar net dat ietsje he...

Mitgard
2 augustus 2008, 15:23
Kunt ge u dan nog voorstellen dat ze er in slagen om hun jachtmakkers neer te schieten ook ... :?

daar heb ik dan weer minder problemen mee. 8-)

Jazeker
2 augustus 2008, 15:24
Kunt ge u dan nog voorstellen dat ze er in slagen om hun jachtmakkers neer te schieten ook ... :?

Ne vroegere maat van mij komt uit een familie van jagers. Zijn grootvader was erin geslaagd zijn eigen jachthond af te schieten. Hij dus met dat bloedend beest op de achterbank terwijl grootvader naar de dierenarts vloog.

Gek dat de jachthond de beste zorgen moet krijgen terwijl de dieren in het bos prooi zijn.

manta
2 augustus 2008, 15:36
daar heb ik dan weer minder problemen mee. 8-)

Volgens mij ben jij perfect in staat om de dieren in't bos te gaan bewapenen ook ... :lol:

Konijn met ne katapult , eekhoorns als snipers ...

manta
2 augustus 2008, 15:39
Ik vind jagers niet bepaald leuk. Maar het heeft net dat ietsje perverser om ze te kweken om ze achteraf op te jagen dan in het wild te gaan. Maar net dat ietsje he...

Jacht is eeuwenoud ... En iemand die jaagt om eten op tafel te hebben kan ik begrijpen (hoewel die dan eerder strikken en vallen zouden zetten ...
Maar om nu gewoon te knallen op halfgedrogeerde everzwijnen , tamme snippen of weet ik veel wat er nog in't bos zit (kaboutertjes en hier en daar een naakte vrouw die erotische spellekes speelt) ... Dan kan je op de foor ook gaan schieten hé...

Jazeker
2 augustus 2008, 15:40
Jacht is eeuwenoud ... En iemand die jaagt om eten op tafel te hebben kan ik begrijpen (hoewel die dan eerder strikken en vallen zouden zetten ...
Maar om nu gewoon te knallen op halfgedrogeerde everzwijnen , tamme snippen of weet ik veel wat er nog in't bos zit (kaboutertjes en hier en daar een naakte vrouw die erotische spellekes speelt) ... Dan kan je op de foor ook gaan schieten hé...

Wel se... op de foor schieten vind ik dan weer leuk ;-)

circe
2 augustus 2008, 15:45
Deze zin geeft net iets teveel conclusie. Het dier werd afgestaan aan een wild-reservaat. Door een of andere trigger happy cowboy heeft dat reservaat zo'n slechte naam gekregen dat het is gesloten en te koop staat nu.

daar heb ik overgelezen.

Er stond toch iets van "canned hunt" wat ik begrijp als: uitgezet in een afgesloten gebied om te worden afgeschoten (bejaagd in het proper vloms).

Van mij mag men jagen, schieten, slachten etc... want ik ben vleeseter.

Wat men van mij niét mag is beestekes opkweken als "ho schattig lief huisdierke", het met de kindjes laten spelen "hé daar komen de kindjes, kom we gaan spellekes doen" en er dan een kind op af sturen om pang pang te doen, maar dan niet zoals het Belgische leger, maar met échte kogels.

kiko
2 augustus 2008, 15:52
Nogmaals, die foto is zo fake als maar kan zijn. Ongetwijfeld een groot zwijn, zeker en vast, maar niet de reus die de foto impliceert. Die jongen knielt gewoon enkele meters achter het arme dier.

Een dier dat trouwens tam was.

manta
2 augustus 2008, 15:54
Nogmaals, die foto is zo fake als maar kan zijn. Ongetwijfeld een groot zwijn, zeker en vast, maar niet de reus die de foto impliceert. Die jongen knielt gewoon enkele meters achter het arme dier.

Een dier dat trouwens tam was.

Hoe groot moet een varken van 500 kilo dan eigenlijk zijn ???
http://en.wikipedia.org/wiki/Hogzilla

kiko
2 augustus 2008, 15:56
Hoe groot moet een varken van 500 kilo dan eigenlijk zijn ???
Weet ik veel, vraag het eens aan een varkenshouder. Ik zie niet in wat dat met de foto te maken heeft trouwens.

manta
2 augustus 2008, 15:57
Weet ik veel, vraag het eens aan een varkenshouder. Ik zie niet in wat dat met de foto te maken heeft trouwens.

Ik heb nog een link naar de wikipagina gezet , daar staat een foto op van de originele hogzilla ... Niet schrikken hé , die was ongeveer 350 kilo ...

Jazeker
2 augustus 2008, 16:00
Het enige dat telt is dat men daar 11-jarige jongens een geweer in handen geeft en er nog fier op is. Een andere jager zou dat zwijn vroeg of laat ook wel hebben neergelegd. Ik vind dat quasi elke persoon een wapen mag dragen, maar 11-jarige kids met een geweer? WTF?

manta
2 augustus 2008, 16:04
Het enige dat telt is dat men daar 11-jarige jongens een geweer in handen geeft en er nog fier op is. Een andere jager zou dat zwijn vroeg of laat ook wel hebben neergelegd. Ik vind dat quasi elke persoon een wapen mag dragen, maar 11-jarige kids met een geweer? WTF?

En weet je wel hoeveel arme moslimkindertjes ze daar eten mee zouden kunnen geven ???
Maar die dikke Amerikanen hebben dat waarschijnlijk zelf opgegeten ...:evil:

Jazeker
2 augustus 2008, 16:08
En weet je wel hoeveel arme moslimkindertjes ze daar eten mee zouden kunnen geven ???
Maar die dikke Amerikanen hebben dat waarschijnlijk zelf opgegeten ...:evil:

Het gaat mij niet om het geld... die amerikanen kopen maar wat in hun budget ligt... maar als jouw kroost de 11 jaar raakt... geef je hen een jachtgeweer in handen? kdenketnie, eh? En het zou je doel niet zijn om zwijnen af te schieten ook niet.

kiko
2 augustus 2008, 16:08
Ik heb nog een link naar de wikipagina gezet , daar staat een foto op van de originele hogzilla ... Niet schrikken hé , die was ongeveer 350 kilo ...
Dat is goed voor Hogzilla - of slecht, hangt ervan af hoe je het bekijkt - maar dat maakt het huidige verhaal rond het nieuwe superzwijn niet geloofwaardiger.

manta
2 augustus 2008, 16:14
Het gaat mij niet om het geld... die amerikanen kopen maar wat in hun budget ligt... maar als jouw kroost de 11 jaar raakt... geef je hen een jachtgeweer in handen? kdenketnie, eh? En het zou je doel niet zijn om zwijnen af te schieten ook niet.

Euh ...8-)

From_Vlaanderen
2 augustus 2008, 18:12
Wel raar , ze klagen dat die jongen negen keer heeft moeten schieten voor 't beestje dood was ...

BEKIJK DA BEEST 8O DENKEN ZE NU ECHT DAT DIE GAAT LIGGEN MET 1 KOGEL DOOR Z'N BAST ???

Zo is dat. Jagen met een pistool is niet zo evident. Ze zullen die kleine een pistool hebben gegeven omdat hij een geweer niet kan vasthouden, omdat dit te zwaar was waarschijnlijk. Zielig is dat. :-(

Ziet er ook niet zo'n ervaren jager, schutter uit. Hij moet het toch ooit eens leren. Voor hetzelfde geld, was hij er zelf aan.

Jaani_Dushman
2 augustus 2008, 18:58
Jamison Stone, de knaap van 11 die een tv-ster werd in de VS nadat hij een enorm wild varken van bijna 500 kilo afschoot is niet meer gerust. Hij en zijn familie worden achtervolgd door dierenactivisten.Zwijntje dood => minder mest => minder nitraten in het grondwater => Vera Dua blij.

HAMC
2 augustus 2008, 19:30
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
omg hou erover op.

ge zit hier verdomme over een ordinaire plattelands bagatel in amerika te lullen.

Mitgard, rechts vanboven, een rood vierkantje met een wit kruisje erin.

Links clicken met de muis.