PDA

View Full Version : Large Hadron Collider wordt op 10 Sept. opgestart - einde van de wereld door NWO?!?


C2C
7 augustus 2008, 21:50
Op 10 September zullen EU-bonzen, Joden, Zwitserse Bankiers, en andere Amerikanen de Large Hadron Collider (LHC) voor het eerst opstarten in het CERN, nabij Genève, zo meldt deze organisatie:

http://press.web.cern.ch/press/PressReleases/Releases2008/PR06.08E.html

http://a1.vox.com/6a00c2251c28f3f21900cdf7e74979094f-500pi
De Large Hadron Collider - een enorm stuk speelgoed van de NWO?

Iedereen die iets van deeltjesversnellers kent, weet dat het eigenlijk ringvormige quantumschuilkelders zijn voor leden van de NWO. De plattegrond ervan werd duizenden jaren doorgegeven door Buitenaardse Foorwijven die enorm kunnen zagen. De NWO gebruikt deze geheime kennis vandaag om zichzelf te behoeden tegen wat komen gaat.

Na 10 September komt normaal 11 September. Maar het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn dat dit zo is.

Want volgens sommigen zal de gigantische LHC een Zwart Gat voortbrengen dat de hele Aarde en vooral het plebs opslokt. Op hetzelfde moment viert de NWO ook zijn eigen verdwijntruuk want het controleert namelijk zelf de productie van Zwarte Gaten en van Wormholen waarlangs het op tijd kan ontsnappen.


En zo komt het verhaal van het Leven op Aarde aan zijn einde. Op 10 September. De NWO verhuist dan naar een andere planeet om daar andere paranoïde creaturen te achtervolgen. We kunnen dan ook alle draden over de NWO op dit forum opdoeken. Omdat dit forum er niet meer zal zijn hé!!!


Kijk, persoonlijk geloof ik niet dat de NWO zo machtig is dat ze artificiële Zwarte Gaten kan maken én beheren. Maar ik kan mij vergissen. Er zijn hier trouwens mensen op het forum die meer weten over de geheime macht van de NWO dan ikzelf.

Laten we dat dus pollen.

manta
7 augustus 2008, 22:39
'k Heb er geen idee van wat die deeltjesversneller gaat doen , en ik vermoed dat de wetenschappers die er mee bezig zijn ook niet eens zeker weten wat het resultaat kan zijn ...
Volgens mij zijn ze met dingen bezig die hun kopje te boven gaan en kan er wel eens miserie van komen ...:-(
En de NWO ??? 'k Weet niet , maar om de centen bij elkaar te krijgen ('t was een duur speeltje ook) moet je toch al serieuze ellebogen hebben , er zijn andere zaken die er mee gedaan kunnen worden hé ...

kelt
8 augustus 2008, 07:14
Ze gaan kijken of ze NOG kleinere elementaire deeltjes kunnen ontdekken..

Nochtans is het enige,voor de mensheid relevante projekt in de fysica die ik momenteel kan bedenken eigenlijk het op orde krijgen van kernfusie,een uitdaging waar ze best nog een paar duizend knappe koppen aan mogen toewijzen dacht ik zo ...

Mij lijkt die LHC eerder een soort "wetenschappelijke zelfbevrediging" van het type "welk geslacht hebben de engelen",iets waarvan het antwoord zonder problemen nog een paar generaties uitgesteld mag worden....

.

Een serieuze nieuwe energiebron echter zou best DEZE generatie on-line komen :?


Een beetje van dezelfde klasse als "wetenschappelijke" ruimtevaart.Voor Homo Sapiens lijkt het me irrelevant om NU te bepalen hoe alle details in elkaar zitten van processen die nog miljarden jaren kunnen verdergaan,maar NU is wel het "tijdsgewricht" om van "de mens" een ruimtewezen te maken...onze blauwe bol is te klein en te kwetsbaar...

Asshen Sukar
8 augustus 2008, 10:48
Om te reageren op die zwarte gaten:

1. Het is een hypothese dat ze zouden kunnen ontstaan.
2. Deze HLC simuleert processen die ook gebeuren in de hoogste regionen van onze atmosfeer, waaruit zou volgen dat er zwarte gaten zouden ontstaan. Dit houdt dan in er constant zwarte gaten zouden onstaan in onze atmosfeer die direct weer verdwijnen.
3. Een zwart gat verliest ook massa door hawkingstraling. Indien een zwart gat klein genoeg is zou het direct terug verdampen. Dit is theoretisch en nog niet aangetoond.
4.Indien een stabiel zwart gat zou onstaan zou dit de diameter de grootte hebben van 100 waterstofatomen. Het zou de huidige leeftijd van de aarde kosten eerst dit zwarte gat de aarde kan verwelgen.
5. De Schwarzschild radius(de radius waaruit niks kan ontsnappen) van zon zwart gat zou de diameter zijn een atoom. Die van de aarde bedraagt 3cm.

Het mogelijkheid van zwarte gaten is een totaal uit zijn context gerukt iets door mensen die een nieuw doemscenario willen voorstellen

Babylonia
8 augustus 2008, 11:19
hahahaaha
waw dit zal de armoede uit de wereld helpen
dat zie je zo
dus ik stemde maar ja

Daimanta
8 augustus 2008, 12:10
Om te reageren op die zwarte gaten:


3. Een zwart gat verliest ook massa door hawkingstraling. Indien een zwart gat klein genoeg is zou het direct terug verdampen. Dit is theoretisch en nog niet aangetoond.


Ja, dat is wel frappant. Zwarte gaten die we nog nooit direct hebben waargenomen worden vernietigd door straling waarvan we niet weten of het bestaat.

Ik kan dus rustig gaan slapen :roll:

exodus
8 augustus 2008, 12:11
Weer een belachelijk topic van C2C die beter zou gecatalogeerd worden als spam. De LHC heeft niets met de NWO te maken.

Johan Bollen
8 augustus 2008, 14:07
Ze gaan kijken of ze NOG kleinere elementaire deeltjes kunnen ontdekken..
typisch menselijk, de bron zoeken, en dat terwijl onze intuitie zegt dat het steeds kleiner er steeds groter kan. Alé, die van mij toch. De vreugde zal dus gepaard gaan met nieuwe nieuwgierigheid, alsof we van 4 tot 5 hebben leren tellen en nu 6 willen kunnen zeggen. Het komt toch ergens over als trappelen ter plaatse eerlijk gezegd.

Asshen Sukar
8 augustus 2008, 15:25
typisch menselijk, de bron zoeken, en dat terwijl onze intuitie zegt dat het steeds kleiner er steeds groter kan. Alé, die van mij toch. De vreugde zal dus gepaard gaan met nieuwe nieuwgierigheid, alsof we van 4 tot 5 hebben leren tellen en nu 6 willen kunnen zeggen. Het komt toch ergens over als trappelen ter plaatse eerlijk gezegd.

Een kennis van quantumfysica wordt al toegepast in oa electronica.
Transistors op 32 nanometer hebben last van electronenlekage en ander processen die zich alleen op heel kleine schaal voordoen.

Zij maar zeker dat je nieuwe pc gebruikt maakt van onnutige onderzoek op zo'n kleine schaal dat de mense ze niet eens kan bevatten.