PDA

View Full Version : facebook


Pagina's : [1] 2 3 4

Mitgard
9 augustus 2008, 18:14
bent u jong, hip, hoogopgeleid, succesvol en heeft u een uitgebreide vriendenkring?
dat bent u helemaal face-book!
heeft u al een facebook-profiel?
als u nog niet ingelogd bent op facebook, maak dan nu een profiel aan!

let me off the hook...
get your face on the book!

Weezer
9 augustus 2008, 18:25
Heb ik niet, wel hyves (www.hyves.nl)

PollyCorrect
9 augustus 2008, 18:31
Hé Mitgardino.
Guess what i just on the do was?
Yes, mijn Gezichtsboek aan het kijken!

Pantoffeldiertje
9 augustus 2008, 19:16
bent u jong, hip, hoogopgeleid, succesvol en heeft u een uitgebreide vriendenkring?
dat bent u helemaal face-book!
heeft u al een facebook-profiel?
als u nog niet ingelogd bent op facebook, maak dan nu een profiel aan!

let me off the hook...
get your face on the book!

Facebook, MySpace, Hyves, ...

Allemaal belachelijk.

toccata
9 augustus 2008, 19:21
Facebook, MySpace, Hyves, ...

Allemaal belachelijk.

²

manta
9 augustus 2008, 19:22
Facebook, MySpace, Hyves, ...

Allemaal belachelijk.

³

AdrianHealey
9 augustus 2008, 19:22
Als facebook belachelijk is, dan staat politics toch een gradaatje erger, denk ik.

Ik heb beide. :cheer:

PollyCorrect
9 augustus 2008, 19:24
ach, je moet ermee om weten te gaan.

Sommigen vinden 'uitpers' daarentegen weer goed... :roll:

Kim
9 augustus 2008, 19:50
Ik heb facebook maar ik voeg enkel mensen toe die ik ook daadwerkelijk ken (van die hopeloze gevallen die ernaar streven zoveel mogelijk mensen in hun profiel te hebben staan krijg ik de zenuwen...)

Duupje
9 augustus 2008, 19:51
Ik heb facebook maar ik voeg enkel mensen toe die ik ook daadwerkelijk ken (van die hopeloze gevallen die ernaar streven zoveel mogelijk mensen in hun profiel te hebben staan krijg ik de zenuwen...)

:cheer:

toccata
9 augustus 2008, 19:51
Ik heb nooit de voordelen van facebook ed gesnapt

Kim
9 augustus 2008, 19:52
Ik heb nooit de voordelen van facebook ed gesnapt

Ik ben via facebook heel wat mensen van vroeger tegengekomen (school e.d.).

Duupje
9 augustus 2008, 19:54
Ik ben via facebook heel wat mensen van vroeger tegengekomen (school e.d.).

Ik ook, zelfs mensen waar ik eens mee naar de foor ging. :lol:

Kim
9 augustus 2008, 19:56
Ik ook, zelfs mensen waar ik eens mee naar de foor ging. :lol:

Oe ja... En er circuleren ook zo van die foto's genomen in het spiegelpaleis, hm? :twisted: :-D

Duupje
9 augustus 2008, 19:57
Oe ja... En er circuleren ook zo van die foto's genomen in het spiegelpaleis, hm? :twisted: :-D

Uhu, ik heb daar mijn lieftallig oog al eens op laten vallen.

Als het even kan, zou'k dat oog graag terug willen. :-D

Duupje
9 augustus 2008, 19:58
Ik heb vooral facebook om de reis van iemand te volgen, die zwiert haar reisfoto's daar altijd op.

Kim
9 augustus 2008, 20:00
Uhu, ik heb daar mijn lieftallig oog al eens op laten vallen.

Als het even kan, zou'k dat oog graag terug willen. :-D

Niks van, ik vond dat oog leuk! Laat je ander oog ook eens vallen, dan kan ik eens afwisselen want die lenzen zijn uiteindelijk maar niks! :-D

Zwartengeel
9 augustus 2008, 20:02
Ik moet op mijn werk stilaan zowat de laatste zijn die nog niet meedoet met die hype...

Mitgard
9 augustus 2008, 20:05
heet van de naald: ondertussen is het hip om uw facebook te deactiveren.
sinds iedereen dat heeft hé.

Duupje
9 augustus 2008, 20:06
heet van de naald: ondertussen is het hip om uw facebook te deactiveren.
sinds iedereen dat heeft hé.

Maar niet iedereen heeft dat, dus is dat nog niet hip.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 20:08
Ik moet op mijn werk stilaan zowat de laatste zijn die nog niet meedoet met die hype...

Hype? Ik heb niet zo'n hebbe, hebbe, hebbe, persoonlijkheid die een zo groot mogelijk sociaal leven wil hebben. Ik neem genoeg met de schietclub, schoolmaten en wat forumzever.

Ik ben de laatste met nog geen GSM :cheer:. Geweldig is dat, die zielige mensen het bloed uit hun nagels en het geld uit hun portefeuille (of die van hun papa) SMS'en.
't Is er wel niet makkelijker op geworden. Als je nu een leuke dame ziet, en je denkt; Jawadde, laat ik daar eens me klappen. 1 op 2 dat ze met haar GSM'etje bezig is :-(.

Ps: Wanneer komt die andere avatar?

Duupje
9 augustus 2008, 20:09
Hype? Ik heb niet zo'n hebbe, hebbe, hebbe, persoonlijkheid die een zo groot mogelijk sociaal leven wil hebben. Ik neem genoeg met de schietclub, schoolmaten en wat forumzever.

Ik ben de laatste met nog geen GSM :cheer:. Geweldig is dat, die zielige mensen het bloed uit hun nagels en het geld uit hun portefeuille (of die van hun papa) SMS'en.
't Is er wel niet makkelijker op geworden. Als je nu een leuke dame ziet, en je denkt; Jawadde, laat ik daar eens me klappen. 1 op 2 dat ze met haar GSM'etje bezig is :-(.

Ps: Wanneer komt die andere avatar?

Ik heb een bloedhekel aan gsm. Ik heb er wel één, maar ik ben hem ofwel kwijt, ofwel te laat om op te nemen.

Ik heb hem vooral alleen bij als ik weg ben met de wagen. Puur uit gezondheidsnoodzaak. Maar voor mij is en blijft een gsm een lastig ding.

Andro
9 augustus 2008, 20:11
Nog nooit van gehoord.

Mitgard
9 augustus 2008, 20:11
Ik moet op mijn werk stilaan zowat de laatste zijn die nog niet meedoet met die hype...

ik ben op mijn werk ongeveer de enige die dat heeft.
de meesten hebben niet eens een pc.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 20:12
Ik heb een bloedhekel aan gsm. Ik heb er wel één, maar ik ben hem ofwel kwijt, ofwel te laat om op te nemen.

Ik heb hem vooral alleen bij als ik weg ben met de wagen. Puur uit gezondheidsnoodzaak. Maar voor mij is en blijft een gsm een lastig ding.

Bojcot GSM!

Duupje
9 augustus 2008, 20:12
ik ben op mijn werk ongeveer de enige die dat heeft.
de meesten hebben niet eens een pc.


Dus om hip te zijn ga jij dat nu deactiveren ? :-P

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 20:12
ik ben op mijn werk ongeveer de enige die dat heeft.
de meesten hebben niet eens een pc.

Op den bouw?

Duupje
9 augustus 2008, 20:13
Bojcot GSM!

Ik moet ten alle tijde 112 kunnen bellen.. :?

Mitgard
9 augustus 2008, 20:14
Op den bouw?

lager.

manta
9 augustus 2008, 20:14
Dat degenen die die faceboek zo geweldig vinden de link naar hun pagina hier eens zetten , zo kan iedereen eens kijken naar die beroemde faceboektoestanden ...

manta
9 augustus 2008, 20:15
lager.

De metro ??? 8O

Andro
9 augustus 2008, 20:16
Ik moet ten alle tijde 112 kunnen bellen.. :?
Zit je met een cronische zieke ?

Duupje
9 augustus 2008, 20:16
Dat degenen die die faceboek zo geweldig vinden de link naar hun pagina hier eens zetten , zo kan iedereen eens kijken naar die beroemde faceboektoestanden ...

Goed geprobeerd. :lol:
Als je mijne hebt, vindt je ons Kim ook al.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 20:16
De metro ??? 8O

De mijn.

Zwartengeel
9 augustus 2008, 20:16
ik ben op mijn werk ongeveer de enige die dat heeft.
de meesten hebben niet eens een pc.

Op mijn werk hebben zelfs de onderhoudstechnici een toughbook. Het ene bedrijf is blijkbaar iets meer IT-minded dan het andere...

Mitgard
9 augustus 2008, 20:16
De metro ??? 8O

voor den bouw hebt ge toch een diploma nodig, nee?
metser ofzo?

Kim
9 augustus 2008, 20:17
Dat degenen die die faceboek zo geweldig vinden de link naar hun pagina hier eens zetten , zo kan iedereen eens kijken naar die beroemde faceboektoestanden ...

Gewoon een naam ingeven en je komt op mijn pagina terecht. 8-)

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 20:17
Zit je met een cronische zieke ?

Iets met zout was dat.

Duupje
9 augustus 2008, 20:17
Zit je met een cronische zieke ?
Diabetes, type 1 dus insuline afhankelijk. Als ik weg ben en mij onwel voel worden, moet'k een dokter kunnen bereiken.;-)
Maar anders vloog dien gsm zoooooooooooo ver de raam uit éh. :-D

Duupje
9 augustus 2008, 20:17
Gewoon een naam ingeven en je komt op mijn pagina terecht. 8-)


Bij mij klopt dat al niet. 8-)

Andro
9 augustus 2008, 20:19
Diabetes, type 1 dus insuline afhankelijk. Als ik weg ben en mij onwel voel worden, moet'k een dokter kunnen bereiken.;-)
Maar anders vloog dien gsm zoooooooooooo ver de raam uit éh. :-D

Oei, dat is minder leuk. :hug:;-)

Mitgard
9 augustus 2008, 20:19
Op mijn werk hebben zelfs de onderhoudstechnici een toughbook. Het ene bedrijf is blijkbaar iets meer IT-minded dan het andere...

wat the fuck is een toughbook?

Zwartengeel
9 augustus 2008, 20:21
Gewoon een naam ingeven en je komt op mijn pagina terecht. 8-)

Misschien de link erbij in je handtekening zetten? Dan komen we allen met één klik bij jou terecht, gediplomeerde luiaards als we allemaal zijn. ;-)

Zwartengeel
9 augustus 2008, 20:22
wat the fuck is een toughbook?

http://www.toughbook.eu/NLD/toughbooks_home.aspx

Duupje
9 augustus 2008, 20:23
Ik dacht dat je op facebook 'bevriend' moet zijn om de pagina's te bekijken

Kim
9 augustus 2008, 20:24
Ja, inderdaad... Je ziet enkel een foto.

Duupje
9 augustus 2008, 20:25
Ja, inderdaad... Je ziet enkel een foto.

Werkt niet Kim. Dien link daarnet dus... Kieke, verandert ze dat rap. :lol:

Zwartengeel
9 augustus 2008, 20:25
Ik dacht dat je op facebook 'bevriend' moet zijn om de pagina's te bekijken

Geen idee, ik ben dan ook een n00b op dat gebied. ;-)

Duupje
9 augustus 2008, 20:27
Die moeten er ook zijn Z&G ;-)

Mitgard
9 augustus 2008, 20:28
http://www.toughbook.eu/NLD/toughbooks_home.aspx

dat ziet me er niet erg werkmans-achtig uit.

eerder iets voor cravattendragers.

Weezer
9 augustus 2008, 20:29
Heb me vandaag geregistreerd op facebook, trouwens.

Kim
9 augustus 2008, 20:29
Werkt niet Kim. Dien link daarnet dus... Kieke, verandert ze dat rap. :lol:

Ik had gewoon al veel sneller door dat het niet werkte, wie is hier dus het kieke! :-P

Duupje
9 augustus 2008, 20:30
Heb me vandaag geregistreerd op facebook, trouwens.

Aha, linken linken linken ! :-P

Duupje
9 augustus 2008, 20:31
Ik had gewoon al veel sneller door dat het niet werkte, wie is hier dus het kieke! :-P

Gij, altijd, dat weet ge toch ? Ik heb zo geen ferme pluimen. Ahnee das androke zekers ? :-P

Kim
9 augustus 2008, 20:31
Gij, altijd, dat weet ge toch ? Ik heb zo geen ferme pluimen. Ahnee das androke zekers ? :-P

Eh... pluimen en zo... ik kick daar niet echt op, maar als jij je er goed bij voelt: have fun! ;-)

Zwartengeel
9 augustus 2008, 20:31
dat ziet me er niet erg werkmans-achtig uit.

eerder iets voor cravattendragers.

Die 'full ruggedized' wel. Die is nogal robuust van uiterlijk, met rubberen zijkanten. Kan tegen een stootje. En kan bovendien eveneens bediend worden door het scherm aan te raken ipv het toetsenbord te gebruiken.

Kim
9 augustus 2008, 20:32
Is dat bij Andro trouwens geen pompon, of is dat een pluim dat te lang in de permanent heeft gezeten?

Andro
9 augustus 2008, 20:33
Gij, altijd, dat weet ge toch ? Ik heb zo geen ferme pluimen. Ahnee das androke zekers ? :-P

Is dat bij Andro trouwens geen pompon, of is dat een pluim dat te lang in de permanent heeft gezeten?

LOL!

Weezer
9 augustus 2008, 20:34
Aha, linken linken linken ! :-P

is goed hoor, stuur maar een pbtje. Er valt nu nog niks op te zien, geen foto's of niks. Doe ik volgende week wel na de vakantie.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 20:54
is goed hoor, stuur maar een pbtje. Er valt nu nog niks op te zien, geen foto's of niks. Doe ik volgende week wel na de vakantie.
8O Zit gij nu op reis te forummen?:?

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 20:55
is goed hoor, stuur maar een pbtje. Er valt nu nog niks op te zien, geen foto's of niks. Doe ik volgende week wel na de vakantie.
8O Zit gij nu op reis te forummen?:?

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 20:56
Heb me vandaag geregistreerd op facebook, trouwens.

Ik heb me al langer geregistreerd.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 20:57
bent u jong, hip, hoogopgeleid, succesvol en heeft u een uitgebreide vriendenkring?
dat bent u helemaal face-book!
heeft u al een facebook-profiel?
als u nog niet ingelogd bent op facebook, maak dan nu een profiel aan!

let me off the hook...
get your face on the book!

Ik heb al langer een profiel op facebook aangemaakt, maar verwacht niet dat ik een link ga geven: ik sta op mn privacie!

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 20:58
Ik heb facebook maar ik voeg enkel mensen toe die ik ook daadwerkelijk ken (van die hopeloze gevallen die ernaar streven zoveel mogelijk mensen in hun profiel te hebben staan krijg ik de zenuwen...)

Ik vind het ook maar dom dat plots zo een vreemde vraagt om zich toe te voegen.:?

Weezer
9 augustus 2008, 21:00
8O Zit gij nu op reis te forummen?:?

Nee, ik vertrek morgenmiddag.

(waar zie je me voor aan zeg)

Johan Bollen
9 augustus 2008, 21:00
Overlaatst vertelde me iemand 'opgepast met facebook want dat is van de CIA'. Ik heb daar persoonlijk geen zich op maar de positie van degene die me dat vertelde doen me niet direct denken aan paranoia.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:03
Ik heb nooit de voordelen van facebook ed gesnapt

Het voordeel van facebook is dat ieder zn echte naam en foto's, dus zn echte identiteit gebruikt. Het grote voordeel daaraan is dat men zich niet kan veroorloven zich onhebbelijk, dom, onnozel, trollend,ed te gedragen.

Nog een voordeel is, dat je mensen die je uit het oog verloor kunt terugvinden, nadat je hun naam even hebt gegoogled.



Wat ik ook leuk vind aan facebook is dat, wanneer ik een profiel bekijk, en dan de vrienden bezie, ik klik op één van die vrienden, daarna nog een klikje naar één deses vrienden (ondertussen allemaal helemaal vreemden), enzo kom ik plots in Spanje terecht, dan Portugal, dan Brazillië, dan Amerika, dan Canada, etc. etc. etc.:-D

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:03
Nee, ik vertrek morgenmiddag.

(waar zie je me voor aan zeg)


:lol:

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:04
Overlaatst vertelde me iemand 'opgepast met facebook want dat is van de CIA'. Ik heb daar persoonlijk geen zich op maar de positie van degene die me dat vertelde doen me niet direct denken aan paranoia.

Als je een eerzaam eerlijk persoon bent heb je niks te verliezen.

Weezer
9 augustus 2008, 21:06
:lol:

Vakantie betekent voor mij: Geen internet, mobiele telefoon of wat dan ook. Zelfs de mp3-speler blijft thuis.
(en ik weet eigenlijk niet of ik wil weten waar je me voor aanziet)

Johan Bollen
9 augustus 2008, 21:06
Als je een eerzaam eerlijk persoon bent heb je niks te verliezen.
Natuurlijk. het is maar een 'weetje'.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:07
Bij mij klopt dat al niet. 8-)

Dan is dat omdat je dat zo ingesteld hebt.


Wat ik dom vind is dat er mensen zijn die zelfs hun vrienden compleet afschermen.:?

Duupje
9 augustus 2008, 21:08
Dan is dat omdat je dat zo ingesteld hebt.


Wat ik dom vind is dat er mensen zijn die zelfs hun vrienden compleet afschermen.:?

Ik heb geen zin mijn echte naam op eender welke site neer te poten, die mij kennen, weten hoe ik noem. ;-)

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:08
Vakantie betekent voor mij: Geen internet, mobiele telefoon of wat dan ook. Zelfs de mp3-speler blijft thuis.
(en ik weet eigenlijk niet of ik wil weten waar je me voor aanziet)

Wel, ik zie je toch nog niet direct aan als die archilelijke kwiet op je avatar.:-)

Duupje
9 augustus 2008, 21:08
Dan is dat omdat je dat zo ingesteld hebt.


Wat ik dom vind is dat er mensen zijn die zelfs hun vrienden compleet afschermen.:?

Hoe bedoel je?

Weezer
9 augustus 2008, 21:09
Wel, ik zie je toch nog niet direct aan als die archilelijke kwiet op je avatar.:-)

Terecht :mrgreen:

Zwartengeel
9 augustus 2008, 21:09
Ik heb geen zin mijn echte naam op eender welke site neer te poten, die mij kennen, weten hoe ik noem. ;-)

Tiens. Ik ken jou van haar noch pluimen en toch ken ik je echte naam...

manta
9 augustus 2008, 21:09
Als je een eerzaam eerlijk persoon bent heb je niks te verliezen.

Zijn er op die facebook ook al geen inbreuken vastgesteld ???
Hoe weet je trouwes dat iemand er echt op staat ? Jan Jansens uit de Jansenstraat of zo is makkelijk getypt , maar daarom staat dat niet op zijne pas hé ...

Weezer
9 augustus 2008, 21:12
Op mijn hyves is alles voor iedere hyver zichtbaar. Niet altijd even raadzaam voor mensen die met jongeren werken. Ik krijg af en toe zelfs krabbels van: 'meneer, wat was het huiswerk ook alweer voor dinsdag?' :? Ik kijk wel even hoe komend schooljaar verloopt...

Duupje
9 augustus 2008, 21:14
Tiens. Ik ken jou van haar noch pluimen en toch ken ik je echte naam...


Ah, maar ik heb hem u verteld éh.
En wat ben je nu met enkel mijn voornaam ? ;-) Er zijn veeeeeeeeel mensen met mijn voornaam. Met de voornaam alleen ga je mij niet vinden.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:14
Hoe bedoel je?

Wel, als je op hun facebook komt zie je geen enkele naam of afbeelding van vrienden, geen enkele link daarnaartoe. Je moet specifiek een vriend zijn, of de toestemming van de houder hebben, om ze te kunnen bezien.:?

Duupje
9 augustus 2008, 21:16
Wel, als je op hun facebook komt zie je geen enkele naam of afbeelding van vrienden, geen enkele link daarnaartoe. Je moet specifiek een vriend zijn, of de toestemming van de houder hebben, om ze te kunnen bezien.:?
Ah, dat, nee daar doe ik niet aan mee. Maar zo zijn er wel een aantal die dat doen ja.

Zwartengeel
9 augustus 2008, 21:17
Ah, maar ik heb hem u verteld éh.
En wat ben je nu met enkel mijn voornaam ? ;-)

Wat ik met je voornaam ben?

De wetenschap dat ik niet tegen een - God forbid - 'Saartje' bezig ben... :twisted:

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:17
Zijn er op die facebook ook al geen inbreuken vastgesteld ???
Hoe weet je trouwes dat iemand er echt op staat ? Jan Jansens uit de Jansenstraat of zo is makkelijk getypt , maar daarom staat dat niet op zijne pas hé ...


Bij facebook doet men dat gewoon niet zo. Missch enkelen, maar iedereen is gewoon zichzelf, en maakt zn profiel aan met zn eigen naam. Zo wordt je ook veel sneller herkend/gevonden door kenissen en vrienden.

Facebook is géén forum, géén datingssite, gewoon een plaats waar je naaste mensen kan ontmoeten.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:19
Ah, dat, nee daar doe ik niet aan mee. Maar zo zijn er wel een aantal die dat doen ja.


En hoe stel je dat eigenlijk in? Heb er al -uit curiositeit- naar gezocht, maar niet gevonden.

Duupje
9 augustus 2008, 21:20
Wat ik met je voornaam ben?

De wetenschap dat ik niet tegen een - God forbid - 'Saartje' bezig ben... :twisted:

Ons moeder wou mij Sofie noemen... Tnx God for my grandpa ! Dien mens had nog wel het verstand op de juiste plek om haar daar van te weerhouden. :-D

Duupje
9 augustus 2008, 21:20
En hoe stel je dat eigenlijk in? Heb er al -uit curiositeit- naar gezocht, maar niet gevonden.
Ik zal eens even kijken, ik zou het zo zelf ook niet direct weten.

Duupje
9 augustus 2008, 21:22
Bij instellingen, accountinstellingen. ;-)

Bovenaan uw facebook pagina, rechts.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:22
Ons moeder wou mij Sofie noemen... Tnx God for my grandpa ! Dien mens had nog wel het verstand op de juiste plek om haar daar van te weerhouden. :-D

Sophie is toch een prachtige naam? En welke naam is er dan in de plaats gekomen?

Duupje
9 augustus 2008, 21:23
Sophie is toch een prachtige naam? En welke naam is er dan in de plaats gekomen?


Ik haat Sofie, dat zijn zo voor mij van die meiskes die met barbies spelen etc. :lol:

manta
9 augustus 2008, 21:25
Bij facebook doet men dat gewoon niet zo. Missch enkelen, maar iedereen is gewoon zichzelf, en maakt zn profiel aan met zn eigen naam. Zo wordt je ook veel sneller herkend/gevonden door kenissen en vrienden.

Facebook is géén forum, géén datingssite, gewoon een plaats waar je naaste mensen kan ontmoeten.

:?
Iets in de stijl van "manta zoekt linksgezinde belgicisten om af en toe te praten over de vervuiling in Maleisië ???
Of is het eerder een manier om uw fotoboeken aan familie en vrienden te laten zien ??? (spaart wel telkens drinken en snoep uit:-D)

manta
9 augustus 2008, 21:26
Ik haat Sofie, dat zijn zo voor mij van die meiskes die met barbies spelen etc. :lol:

Wat is er nu mis met barbie ??? Zo leren die meisjes om Paris Hiltonnekes te worden hé ...


Paris Hilton for president :cheer:

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:29
:?
Iets in de stijl van "manta zoekt linksgezinde belgicisten om af en toe te praten over de vervuiling in Maleisië ???
Of is het eerder een manier om uw fotoboeken aan familie en vrienden te laten zien ??? (spaart wel telkens drinken en snoep uit:-D)

Het tweede, je communiceert gewoon met bekenden, vrienden, familieleden.

Het eerste is alweer de trend van een forum.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:30
Ik haat Sofie, dat zijn zo voor mij van die meiskes die met barbies spelen etc. :lol:

Dus Sophie vind je een lelijke naam. Maar welke naam heeft het uiteindelijk gewonnen tegenover Sophie? Ik zou graag eens mijn mening kunnen zeggen.;-)

Zwartengeel
9 augustus 2008, 21:31
Wat is er nu mis met barbie ??? Zo leren die meisjes om Paris Hiltonnekes te worden hé ...


Paris Hilton for president :cheer:

De mensen die Duupje al in het echt ontmoet hebben zullen het wellicht moeilijk hebben om in haar een Paris Hilton te zien (weet ik van horen zeggen)...

manta
9 augustus 2008, 21:32
Dus Sophie vind je een lelijke naam. Maar welke naam heeft het uiteindelijk gewonnen tegenover Sophie? Ik zou graag eens mijn mening kunnen zeggen.;-)

Vraag je nu aan Gertrude hoe ze in't echt heet ??? 8O

manta
9 augustus 2008, 21:34
De mensen die Duupje al in het echt ontmoet hebben zullen het wellicht moeilijk hebben om in haar een Paris Hilton te zien (weet ik van horen zeggen)...

Da was op dat spelen met barbies :-D...

Duupje zou eerder barbies op satéstokjes spietsen en ze grillen denk ik :lol:

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:36
Dus Sophie vind je een lelijke naam. Maar welke naam heeft het uiteindelijk gewonnen tegenover Sophie? Ik zou graag eens mijn mening kunnen zeggen.;-)

duuuuuuupjeeuuh:-)

Zwartengeel
9 augustus 2008, 21:37
Da was op dat spelen met barbies :-D...

Duupje zou eerder barbies op satéstokjes spietsen en ze grillen denk ik :lol:

Ik dacht eerder aan iets als voodoopopjes... ;-)

Weezer
9 augustus 2008, 21:37
duuuuuuupjeeuuh:-)

Er staat ook nog altijd een vraag van mij aan jou open in dat Merodetopic :roll:

Duupje
9 augustus 2008, 21:38
De mensen die Duupje al in het echt ontmoet hebben zullen het wellicht moeilijk hebben om in haar een Paris Hilton te zien (weet ik van horen zeggen)...

:lol:

Ik zou mezelf verhangen moest ik op haar lijken. :lol:

Duupje
9 augustus 2008, 21:39
Vraag je nu aan Gertrude hoe ze in't echt heet ??? 8O

:rofl: Dat past wel bij mij éh.

Duupje
9 augustus 2008, 21:39
Da was op dat spelen met barbies :-D...

Duupje zou eerder barbies op satéstokjes spietsen en ze grillen denk ik :lol:
Hell yeah beejbie. :>

Duupje
9 augustus 2008, 21:41
Er staat ook nog altijd een vraag van mij aan jou open in dat Merodetopic :roll:

Aan mij ?
Ik zie daar geen vraag aan mij gericht.

Duupje
9 augustus 2008, 21:42
Ik dacht eerder aan iets als voodoopopjes... ;-)

Die maak ik liever zelf. Die zijn mooier dan de barbies. :-P

Duupje
9 augustus 2008, 21:42
duuuuuuupjeeuuh:-)

MaGNiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-)

Weezer
9 augustus 2008, 21:43
Aan mij ?
Ik zie daar geen vraag aan mij gericht.

Nee, aan Magnificat. Heb ik verkeerd gequoted? :oops:

Duupje
9 augustus 2008, 21:44
Nee, aan Magnificat. Heb ik verkeerd gequoted? :oops:

Ik heel die topic maar doorzoeken naar een vraag. Ik vreesde al iets aan mijn ogen te hebben.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:45
:rofl: Dat past wel bij mij éh.

Ik weet je naam nog altijd niet eh.;-)

Duupje
9 augustus 2008, 21:45
Ik weet je naam nog altijd niet eh.;-)

Goed hé !

Zoveel weten die hier niet. En maar goed ook. :-D

Raadt er maar op los. Als je juist zit, geef'k het toe.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:46
:lol:

Ik zou mezelf verhangen moest ik op haar lijken. :lol:

Ik vind dat ook maar een lelijke troela. Veel te mager, een domme blik, en vooral véél te onconventioneel. Gewoon hoerig.:?

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:47
Nee, aan Magnificat. Heb ik verkeerd gequoted? :oops:

Ah da was aan mij. Ik zal wel eens antwoorden als ik zin heb. Heb nu geen zin om naar dat onderwerp te gaan.:-);-)

manta
9 augustus 2008, 21:47
Goed hé !

Zoveel weten die hier niet. En maar goed ook. :-D

Raadt er maar op los. Als je juist zit, geef'k het toe.

En geeft ge een vat ??? :-P

Zwartengeel
9 augustus 2008, 21:48
Ik heel die topic maar doorzoeken naar een vraag. Ik vreesde al iets aan mijn ogen te hebben.

Niet echt verwonderlijk, aangezien:

http://forum.politics.be/showthread.php?p=3618525#post3618525

Weezer
9 augustus 2008, 21:49
Ah da was aan mij. Ik zal wel eens antwoorden als ik zin heb. Heb nu geen zin om naar dat onderwerp te gaan.:-);-)

De vraag was niet specifiek aan jou gericht, toegegeven. Maar jij deed de bewering en ondanks dat ik geen royaltywatcher ben, leer ik graag bij.

Duupje
9 augustus 2008, 21:50
Ik vind dat ook maar een lelijke troela. Veel te mager, een domme blik, en vooral véél te onconventioneel. Gewoon hoerig.:?
Ah maar ik ben dat ook, veel te dik, een dwaze blik en veel te controversieel, dat hoerig laat ik er wel af. :lol:

Duupje
9 augustus 2008, 21:50
En geeft ge een vat ??? :-P

Zedde na ielemaal van de pot gerukt ?

Duupje
9 augustus 2008, 21:50
Niet echt verwonderlijk, aangezien:

http://forum.politics.be/showthread.php?p=3618525#post3618525

:lol:

Waarom gebruiken jullie ook echt alles tegen mij ? :lol:

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:51
Nog een vraag duupje. Hoe kan je zien we je account bezocht heeft? Kun je dit zien?

manta
9 augustus 2008, 21:52
Zedde na ielemaal van de pot gerukt ?

8O

Wat een taal ...8O

En neen , nix pot , al wel van m'ne stoel gevallen vandaag ... :-D

Duupje
9 augustus 2008, 21:52
Nog een vraag duupje. Hoe kan je zien we je account bezocht heeft? Kun je dit zien?

Euh, kzou dat echt niet weten MaGNi, misschien beter eens aan een ander ervarener facebook gebruiker vragen.

MaGNiFiCaT
9 augustus 2008, 21:52
De vraag was niet specifiek aan jou gericht, toegegeven. Maar jij deed de bewering en ondanks dat ik geen royaltywatcher ben, leer ik graag bij.

Ik ben ook geen royaltywatcher.;-)

Duupje
9 augustus 2008, 21:53
8O

Wat een taal ...8O

En neen , nix pot , al wel van m'ne stoel gevallen vandaag ... :-D

Das een achtergebleven aantwaarpse handicap.

Van uwe stoel gevallen ? Vertel ? Zoiets houdt ge gewoon NIET achter voor mij éh... :lol:

Zwartengeel
9 augustus 2008, 21:57
Das een achtergebleven aantwaarpse handicap.

Van uwe stoel gevallen ? Vertel ? Zoiets houdt ge gewoon NIET achter voor mij éh... :lol:

* op de muziek van Sting *

'k zaain en vremde
'k zaain en wettelaaike vremde
'k zaain en aantwaarpse in iezegèèm

manta
9 augustus 2008, 21:57
Das een achtergebleven aantwaarpse handicap.

Van uwe stoel gevallen ? Vertel ? Zoiets houdt ge gewoon NIET achter voor mij éh... :lol:

Nee , vertel da ni :-D
Ge zou er toch maar mee lachen ... :-(

Duupje
9 augustus 2008, 21:58
* op de muziek van Sting *

'k zaain en vremde
'k zaain en wettelaaike vremde
'k zaain en aantwaarpse in iezegèèm

:-D

Zoiets jah. Maar kga toch niet meer weer. ;-)

PS : geeft mij maar thof van commerce met Izzegem. :-P

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 21:59
Van uwe stoel gevallen ?

Ik weet nog, in 'tweede studiejaar. Onze meester, meester Aaizermans. Die hield er een eigen opvoeding op na;-), als ge iets verkeerd dee, dan stond die op en dan stapte die over de banken naar u bank en dan schotte die uwe pennezak eraf.

En wij hadden zo nog van die klaslokalen waarbij de leraar op een verhoogske stond. Ik zie hem nog met zijn bureau stoel van dat verhoogske afrijden, geweldig was dat.

Duupje
9 augustus 2008, 22:09
Toffe vent. 8O

De Garde
9 augustus 2008, 22:12
Ik heb facebook maar ik voeg enkel mensen toe die ik ook daadwerkelijk ken (van die hopeloze gevallen die ernaar streven zoveel mogelijk mensen in hun profiel te hebben staan krijg ik de zenuwen...)
Merci meiske. Waarmee iedereen nu wel weet dat ik ook op smoelboek zit.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 22:13
Toffe vent. 8O

Da was nog is ne leraar se, nu zou em ontslagen worden. Toen kon dat nog:twisted:.
Die heeft:
Mijn eerste 4 kleuren stylo van 3de naar beneden gegooid omdat 'k daar mee aan het frullen was.
Hij heeft mij zelf ooit eens op gepakt met mijn shirt en mijn broek en mij in nen hoek gegooid, hij was écht kwaad toen.
Wat hem ook deed was. Vroeger (op de jongenschool) hadden wij allemaal een broske, dat was de norm. Als ge dan iets stout gedaan had dan pakte die u vast bij u haar dat juist boven u oor staat, dat doet echt zeer.

Duupje
9 augustus 2008, 22:15
Dienen tist had nu wel een ferm proces on zen been. En een pak rammel van de ouders, als het al niet van de leerling zelf kwam.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 22:17
Dienen tist had nu wel een ferm proces on zen been. En een pak rammel van de ouders, als het al niet van de leerling zelf kwam.

't Was wel den beste van heel de lagere school. Behalve vrijdag namiddag, dan was het "Knutselen". Daar deed hij niet aan mee, daar waart ge later toch niks mee, en da kon hem zelf ook niet. Reken was het :-(.

Groentje-18
9 augustus 2008, 22:34
Overlaatst vertelde me iemand 'opgepast met facebook want dat is van de CIA'. Ik heb daar persoonlijk geen zich op maar de positie van degene die me dat vertelde doen me niet direct denken aan paranoia.

Ik dacht dat het werd opgericht door een Brits student?

Ik heb uiteindelijk ook een feesboek aangemaakt.
Het valt wel mee, ik heb zo toch al enkele mensen teruggevonden die ik uit het oog verloor. Plots krijg je daar dan bangelijke informatie over: ze zijn ondertussen getrouwd, of verhuisd naar de andere kant van de wereld. Dat je foto's kan bekijken is ook tof.

Zwartengeel
9 augustus 2008, 22:35
Ik dacht dat het werd opgericht door een Brits student?

Het is voor hem te hopen dat hij er een patent op genomen heeft?

Groentje-18
9 augustus 2008, 22:38
En hoe stel je dat eigenlijk in? Heb er al -uit curiositeit- naar gezocht, maar niet gevonden.

Privacy en dan profile. Ik heb het wel zo gedaan dat enkel mensen die ik heb aanvaard als vriend de inhoud van mijn page willen zien.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 22:40
Amai, hier zitten hier nogal PC Goeroes.

Kim
9 augustus 2008, 22:54
Merci meiske. Waarmee iedereen nu wel weet dat ik ook op smoelboek zit.

:mrgreen:

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:03
:mrgreen:

Lacht tem uit.

Kim
9 augustus 2008, 23:05
Lacht tem uit.

Uiteraard, maar ik mag dat. ;)

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:07
Uiteraard, maar ik mag dat. ;)

Ik niet, maar ik doe het toch... hahahahah..

Kim
9 augustus 2008, 23:09
Ik niet, maar ik doe het toch... hahahahah..

Lacht maar niet te hard of ik laat uw wapenvergunning intrekken. :twisted:

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:10
Lacht maar niet te hard of ik laat uw wapenvergunning intrekken. :twisted:

Ik heb nog wel ander speelgoed ze.;-)

De Garde
9 augustus 2008, 23:10
Uiteraard, maar ik mag dat. ;)

Och ja, 'vrienden' onder elkaar hé. Maar hou me niet bezig om die 'magische' grens van 5000 te halen.

Kim
9 augustus 2008, 23:10
Ik heb nog wel ander speelgoed ze.;-)

Legaal of niet? :-P

Kim
9 augustus 2008, 23:11
Och ja, 'vrienden' onder elkaar hé. Maar hou me niet bezig om die 'magische' grens van 5000 te halen.

Ik ook niet, maar ik verbaas me er toch telkens over hoeveel mensen je uiteindelijk toch kent (vooral via via ben ik redelijk wat mensen terug tegengekomen).

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:12
Legaal of niet? :-P

Allemaal legaal.
Ne 9 mm luchtbuks heb ik nog niet. Die krengen gaan aanhoudend stuk.

Kim
9 augustus 2008, 23:12
Allemaal legaal.

Dju, je hebt het net op tijd aangepast! :-P

De Garde
9 augustus 2008, 23:12
Ik ook niet, maar ik verbaas me er toch telkens over hoeveel mensen je uiteindelijk toch kent.

true. Die pagina van politics is trouwens ook best leuk, al kan ik me bij een heel aantal mensen niet indenken onder welke naam ze hier rondhangen.

Kim
9 augustus 2008, 23:13
true. Die pagina van politics is trouwens ook best leuk, al kan ik me bij een heel aantal mensen niet indenken onder welke naam ze hier rondhangen.

Inderdaad, dat had een vereiste moeten zijn: lid worden en zeggen wie je bent!

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:14
Dju, je hebt het net op tijd aangepast! :-P

Heb ge het dan gezien?

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:15
Inderdaad, dat had een vereiste moeten zijn: lid worden en zeggen wie je bent!

Zie maar eens bij de olympische spelen van 2025 bij 10m airrifle men.

De Garde
9 augustus 2008, 23:15
Inderdaad, dat had een vereiste moeten zijn: lid worden en zeggen wie je bent!

En voor de rest is het een volstrekt onnuttig iets op het net maar... leuk!

De Garde
9 augustus 2008, 23:16
Heb ge het dan gezien?

Ik zou in 't geval van Kim niet twijfelen.

Kim
9 augustus 2008, 23:17
Heb ge het dan gezien?

Jep, en het was in beide gevallen beschamend! ;-)

Kim
9 augustus 2008, 23:17
En voor de rest is het een volstrekt onnuttig iets op het net maar... leuk!

Mjah, dat is zoals die pinata's he... volstrekt nutteloos maar o zo fijn om die van uw vrienden de vernieling in te meppen! 8-)

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:18
Jep, en het was in beide gevallen beschamend! ;-)

Khad juist mijn loop gereinigd met de antieke pompstok, vetzakkerij dat daar uit kwam!

manta
9 augustus 2008, 23:19
Jep, en het was in beide gevallen beschamend! ;-)

Bijde gevallen ??? ;-)

Kim
9 augustus 2008, 23:20
Bijde gevallen ??? ;-)

Uhu! :-D

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:21
Uhu! :-D

Tja, Power ain't nothing without control. Wacht tot dat ge mij bezig ziet.

De Garde
9 augustus 2008, 23:21
Mjah, dat is zoals die pinata's he... volstrekt nutteloos maar o zo fijn om die van uw vrienden de vernieling in te meppen! 8-)

yep, of onder fotookes de meest onzinnige commentaren te schrijven. Soms wat 't verlengde van politics...

Of om te kijken wie we nu weer gaan wisselen voor Ingrid Betancourt. De lijst lijkt gewoon eindeloos.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:22
yep, of onder fotookes de meest onzinnige commentaren te schrijven. Soms wat 't verlengde van politics...

Of om te kijken wie we nu weer gaan wisselen voor Ingrid Betancourt. De lijst lijkt gewoon eindeloos.

Geweldige avatar!

Kim
9 augustus 2008, 23:23
Tja, Power ain't nothing without control. Wacht tot dat ge mij bezig ziet.

De kans is klein tot onbestaande vrees ik...

Maar goed, ik ben volop aan het afkicken van die wapentoestanden. 8-)

De Garde
9 augustus 2008, 23:24
Geweldige avatar!

Die hier of die ginder?

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:24
De kans is klein tot onbestaande vrees ik...

Maar goed, ik ben volop aan het afkicken van die wapentoestanden. 8-)

Anti-Wapens?

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:24
Die hier of die ginder?

Die van A

De Garde
9 augustus 2008, 23:26
Die van A

Goh ja, politics heeft soms wat weg van dat historische duo. 't Kan je soms ergeren, maar 't blijft een onmisbaar deel van de politiek van vandaag.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:28
Goh ja, politics heeft soms wat weg van dat historische duo. 't Kan je soms ergeren, maar 't blijft een onmisbaar deel van de politiek van vandaag.

BHV zal rap opgelost zijn.
Mar eerst gan we der eens ene pakken met de Walen. Vlaanderen trakteert!

Kim
9 augustus 2008, 23:29
Anti-Wapens?
Niet echt, al zou ik het zelf nooit kopen.

Ik heb wel iets tegen jagers die enkel voor de lol een weekendje op stap gaan om dieren neer te knallen (en daar verder dus ook niets mee doen, enkel voor de lol om ter meest vogels naar beneden halen e.d.).

De Garde
9 augustus 2008, 23:32
Niet echt, al zou ik het zelf nooit kopen.

Ik heb wel iets tegen jagers die enkel voor de lol een weekendje op stap gaan om dieren neer te knallen (en daar verder dus ook niets mee doen, enkel voor de lol om ter meest vogels naar beneden halen e.d.).

Die tijd is wel een beetje voorbij. Nu, jagen die je voor de lol, ook al om in de natuur te mogen rondlopen (en dan nog beter dat dan op een golfbaan waar hele hectares voor worden opgeofferd) maar er is nogal wat toezicht. Je mag niet zomaar rondlopen en op alles schieten wat er rondloopt of vliegt.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:33
Niet echt, al zou ik het zelf nooit kopen.

Ik heb wel iets tegen jagers die enkel voor de lol een weekendje op stap gaan om dieren neer te knallen (en daar verder dus ook niets mee doen, enkel voor de lol om ter meest vogels naar beneden halen e.d.).
Die eerste zin, geen vijandigheid, daar had ik niet op gerekend. I love you!;-)

't Ga raar overkomen, dat weet ik. Jagen is iets raars, moeilijk in woorden uit te leggen. Ik haal ook wel graag wat naar beneden. Je ziet die dan vallen, tol tol tol DONK.
Ik eet het echter wel op, behalve kraaien enzo.

De meeste jagers eten hun wild wel op ze.

Kim
9 augustus 2008, 23:35
Die tijd is wel een beetje voorbij. Nu, jagen die je voor de lol, ook al om in de natuur te mogen rondlopen (en dan nog beter dat dan op een golfbaan waar hele hectares voor worden opgeofferd) maar er is nogal wat toezicht. Je mag niet zomaar rondlopen en op alles schieten wat er rondloopt of vliegt.

Hier in België is dat inderdaad zo, in het buitenland echter niet (niet in alle landen weliswaar, maar er zijn uitzonderingen).

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:37
Die tijd is wel een beetje voorbij. Nu, jagen die je voor de lol, ook al om in de natuur te mogen rondlopen (en dan nog beter dat dan op een golfbaan waar hele hectares voor worden opgeofferd) maar er is nogal wat toezicht. Je mag niet zomaar rondlopen en op alles schieten wat er rondloopt of vliegt.

Tuurlijk, als jager kun je op 50m + zien wat voor beest dat dat is aan de contouren van de vleugels en de manier van vliegen.

Zoals je weet mag je hier niet echt met een kogelgeweer schieten, zoals America. Waardoor je soms wat Wild West ziet. Mensen die met hun 12 gewoon door het bos lopen, en dan vliegt er een duif op, van een tak. BOENK BOENK.

Lig ik liever met een .22 lr op 100m.

De Garde
9 augustus 2008, 23:39
Hier in België is dat inderdaad zo, in het buitenland echter niet (niet in alle landen weliswaar, maar er zijn uitzonderingen).

tja kijk... da's hun verantwoordelijkheid en da's een zaak waar ze een prijs voor betalen op termijn. Net zozeer als de inwoners van de buitengemeenten een prijs betalen als de groenen vossen uitzetten in de jachtgebieden.

Nu, er is nog een tijd geweest dat gekweekte fazanten een week voor de jacht werden losgelaten en ze als 't ware zelf voor het geweer kwamen staan maar da's gelukkig ook voorbij.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:40
tja kijk... da's hun verantwoordelijkheid en da's een zaak waar ze een prijs voor betalen op termijn. Net zozeer als de inwoners van de buitengemeenten een prijs betalen als de groenen vossen uitzetten in de jachtgebieden.

Nu, er is nog een tijd geweest dat gekweekte fazanten een week voor de jacht werden losgelaten en ze als 't ware zelf voor het geweer kwamen staan maar da's gelukkig ook voorbij.

Niet voorbij, maar dan hoeft het voor mij ook niet meer. Als ik het met mijn handen kan pakken, dan DOE ik het met mijn handen.

De Garde
9 augustus 2008, 23:42
Tuurlijk, als jager kun je op 50m + zien wat voor beest dat dat is aan de contouren van de vleugels en de manier van vliegen.

Zoals je weet mag je hier niet echt met een kogelgeweer schieten, zoals America. Waardoor je soms wat Wild West ziet. Mensen die met hun 12 gewoon door het bos lopen, en dan vliegt er een duif op, van een tak. BOENK BOENK.

Lig ik liever met een .22 lr op 100m.

Net zoals het binnenkort verboden is om nog met cartouchen met loden bolletjes te schieten. Maar een jager moet weten waar hij of zij naar schiet. Trouwens, bosduiven mogen bejaagd worden. En eerlijk gezegd: al die verwilderde duiven zouden beter ook bestreden worden. Die beesten dragen genoeg ziektes mee.

De Garde
9 augustus 2008, 23:43
Niet voorbij, maar dan hoeft het voor mij ook niet meer. Als ik het met mijn handen kan pakken, dan DOE ik het met mijn handen.

Sure, Rambo.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:46
Net zoals het binnenkort verboden is om nog met cartouchen met loden bolletjes te schieten. Maar een jager moet weten waar hij of zij naar schiet. Trouwens, bosduiven mogen bejaagd worden. En eerlijk gezegd: al die verwilderde duiven zouden beter ook bestreden worden. Die beesten dragen genoeg ziektes mee.

Dat weet ik, dat weet ik. 't Probleem is: staal hagel is niet zo denderend, daar heb je ne booster voor nodig en dat is duurder, en je kunt er misschien nog een nieuw wapen voor kopen ook.
Lood is nog steeds het beste, maar wie gaat u cartouchen controleren?
Ik mag niet met loden bolletes SCHIETEN, maar ik mag ze toch wel in mijn loop hebben zitten niet?

Daarvoor ben ik dus niet voor 't Groen se.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:46
Sure, Rambo.

Yup, met een mes.;-)
I'm the second son of Rambo;-).
Ben eigenlijk meer een sportschutter dan een jager, maar zoals je waarschijnlijk niet weet. T is allemaal een pot nat.

De Garde
9 augustus 2008, 23:50
Dat weet ik, dat weet ik. 't Probleem is: staal hagel is niet zo denderend, daar heb je ne booster voor nodig en dat is duurder, en je kunt er misschien nog een nieuw wapen voor kopen ook.
Lood is nog steeds het beste, maar wie gaat u cartouchen controleren?
Ik mag niet met loden bolletes SCHIETEN, maar ik mag ze toch wel in mijn loop hebben zitten niet?

Daarvoor ben ik dus niet voor 't Groen se.

Ik kan maar zeggen dat er heel wat jagersverenigingen daar toch geen risico lijken te willen gaan lopen. Wat dat laatste betreft: wie het schoentje passe, trekke het aan.

En ik ben ook niet voor Groen!, maar wel voor het groen in mijn omgeving. Toch een kleine nuance maar met verstrekkende gevolgen.

From_Vlaanderen
9 augustus 2008, 23:51
Ik kan maar zeggen dat er heel wat jagersverenigingen daar toch geen risico lijken te willen gaan lopen. Wat dat laatste betreft: wie het schoentje passe, trekke het aan.

En ik ben ook niet voor Groen!, maar wel voor het groen in mijn omgeving. Toch een kleine nuance maar met verstrekkende gevolgen.

Hoe meer bossen, hoe meer jachtvelden.;-).

manta
9 augustus 2008, 23:56
Seg is , 't ging hier over nen halve datingsite of zo ... Niet over 't neerknallen van wilde bosmuggen ... :?

Kim
10 augustus 2008, 10:32
Seg is , 't ging hier over nen halve datingsite of zo ... Niet over 't neerknallen van wilde bosmuggen ... :?

Facebook is geen datingsite. ;)

Txiki
10 augustus 2008, 10:39
Het enige waarvoor ik Facebook gebruik, is om oude bekenden terug te vinden. Of beter, zij vinden mij terug. Ik snap immers de ballen van dat spel. En in feite interesseert me dat speelgoed verder ook niet.

Pelgrim
10 augustus 2008, 11:18
ik snap er ook gene zak van. Ik krijg continu pinatas, cadeau'kes, testen en nog vanalles doorgestuurd, en als ik dat dan wil opendoen moet ik plots zeventig andere mensen gaan lastig vallen door er zelf ook te versturen. :?

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 11:22
ik snap er ook gene zak van. Ik krijg continu pinatas, cadeau'kes, testen en nog vanalles doorgestuurd, en als ik dat dan wil opendoen moet ik plots zeventig andere mensen gaan lastig vallen door er zelf ook te versturen. :?

Dat zijn maffiapraktijken.

Burkide
10 augustus 2008, 11:47
gewoon een plaats waar je naaste mensen kan ontmoeten.

In "mijn tijd" heette zoiets gewoon nog een café...

Ik heb dus nog geen facebook. De mensen die ik wil contacteren weet ik zo al te vinden; en mensen die ik uit het oog verloren ben, interesseren me sowieso zelden (misschien daarom dat ik hen uit het oog verloren ben).

Daarbij, is zoiets niet arbeidsintensief? Ik verdoe zo al genoeg tijd op dit forum.

Txiki
10 augustus 2008, 12:31
In "mijn tijd" heette zoiets gewoon nog een café...

Ik heb dus nog geen facebook. De mensen die ik wil contacteren weet ik zo al te vinden; en mensen die ik uit het oog verloren ben, interesseren me sowieso zelden (misschien daarom dat ik hen uit het oog verloren ben).

Daarbij, is zoiets niet arbeidsintensief? Ik verdoe zo al genoeg tijd op dit forum.

Wie kom je nog tegen op café tegenwoordig... En arbeidsintensief is Facebook als je dat zelf wil. Je moet daar niets mee doen he.

Mitgard
10 augustus 2008, 12:34
heeft er iemand netlog?

:-P

Groentje-18
10 augustus 2008, 12:42
Privacy en dan profile. Ik heb het wel zo gedaan dat enkel mensen die ik heb aanvaard als vriend de inhoud van mijn page willen zien.

Amai, hier zitten hier nogal PC Goeroes.

Maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere weten.
Zoals een aantal mensen hier wel weten/gemerkt hebben heb ik privé- en online problemen gehad met bepaalde mensen, die er overigens niet vies van zijn bepaalde dreigementen te uiten, incluis niet schromen om je familie lastig te vallen. Daarom heb ik ervoor gezorgd dat alles afgeschermd staat.

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 12:46
Maar je kan maar beter het zekere voor het onzekere weten.
Zoals een aantal mensen hier wel weten/gemerkt hebben heb ik privé- en online problemen gehad met bepaalde mensen, die er overigens niet vies van zijn bepaalde dreigementen te uiten, incluis niet schromen om je familie lastig te vallen. Daarom heb ik ervoor gezorgd dat alles afgeschermd staat.

Ik denk dat vrouwen hier sneller last van zullen hebben als mannen.

Groentje-18
10 augustus 2008, 12:47
Dat zijn maffiapraktijken.

Dat is idd gewoon ongelofelijk pervert.
Waar het bij facebook om gaat zijn om de door marketingbureaus heel erg gewenste persoonlijke gegevens...
Je voegt een applicatie toe en mag daar gebruik van maken, in ruil geef je het toegang om bv je surfgedrag enzo te controleren... :?
Alleen besef je dat als nieuweling niet onmiddellijk.

In "mijn tijd" heette zoiets gewoon nog een café...

Ik heb dus nog geen facebook. De mensen die ik wil contacteren weet ik zo al te vinden; en mensen die ik uit het oog verloren ben, interesseren me sowieso zelden (misschien daarom dat ik hen uit het oog verloren ben).

Daarbij, is zoiets niet arbeidsintensief? Ik verdoe zo al genoeg tijd op dit forum.

Er zijn groepen mensen die vooral nog online contact hebben met zelfs hun beste vrienden, en in't echt nauwelijks nog afspreken. Vooral bij de jongere generatie is dat het geval heb ik soms 't gevoel. :?
Ik maak daarom altijd een onderscheid tussen mijn echte meest close vrienden, die ik niet op zo'n facebooktoestand heb (tenzij ze me toevallig vinden en toevoegen), en de betere (of verdere) kennissen of wat verder wonende vrienden, of mensen die ik online heb leren kennen.
Om van het reilen en zeilen van die mensen op de hoogte te brengen, is facebook wel handig. Mensen met me wie je in't echt niet snel afspreekt dus.

Ik laat dat ding mijn adressenboek ook niet doorzoeken ofzo. Brrr.

Kim
10 augustus 2008, 12:52
Ik denk dat vrouwen hier sneller last van zullen hebben als mannen.

Zeker niet alle vrouwen... het hangt er ook wel vanaf wat je zelf doet.

Groentje-18
10 augustus 2008, 12:54
Ik denk dat vrouwen hier sneller last van zullen hebben als mannen.

Ik denk dat het ervan afhangt wie je (puur door toeval) tegenkomt, op welk moment en van je mensenkennis.

PollyCorrect
10 augustus 2008, 13:01
Wat een wijsheden hier allemaal ! :shock:

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 13:14
Ik denk dat het ervan afhangt wie je (puur door toeval) tegenkomt, op welk moment en van je mensenkennis.

Mannen zien er over het algemeen "sterker" uit, toch in onze cultuur. Ik krijg af en toe wel eens een telefoontje van buitenlanders die interesse hebben in wat ik verkoop! En die mannen die proberen u toch wel wat onder druk te zetten. Toen mijn moeder op deze telefoon antwoordde. Zij ze tegen mij dat ze zich aangevallen voelde.

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 13:17
Dat is idd gewoon ongelofelijk pervert.
Waar het bij facebook om gaat zijn om de door marketingbureaus heel erg gewenste persoonlijke gegevens...
Je voegt een applicatie toe en mag daar gebruik van maken, in ruil geef je het toegang om bv je surfgedrag enzo te controleren... :?
Alleen besef je dat als nieuweling niet onmiddellijk.


Surfgedrag controleren? Dat vind ik er over! Wat is het volgende, keyloggers?

garfield
10 augustus 2008, 14:45
ik heb daar ook een profieltje. :-D

PollyCorrect
10 augustus 2008, 14:53
Surfgedrag controleren? Dat vind ik er over! Wat is het volgende, keyloggers?

het is ook niet waar, From.

Jazeker
10 augustus 2008, 15:26
het is ook niet waar, From.

Waar leven ze dan van?

Burkide
10 augustus 2008, 15:27
Wie kom je nog tegen op café tegenwoordig...

Je kunt ook gewoon met mensen afspreken.

Jazeker
10 augustus 2008, 15:29
Je kunt ook gewoon met mensen afspreken.

Gaan we even de extraverten uithangen, of wa?

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 15:30
Waar leven ze dan van?

Nog beter, waarvan betalen ze hun advocaten?

Burkide
10 augustus 2008, 15:32
Gaan we even de extraverten uithangen, of wa?

Ik heb ook niet gezegd dat ik mensen ga opbellen, he. Dat zij zich zelf moe maken! :-)

Jazeker
10 augustus 2008, 15:33
Ik heb ook niet gezegd dat ik mensen ga opbellen, he. Dat zij zich zelf moe maken! :-)

Maar dan moet ge nog altijd onder de mensen komen... brrrrrrr

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 15:37
Maar dan moet ge nog altijd onder de mensen komen... brrrrrrr

Aan de voorkant van onze poort, sta zo'n bordje: "Betreden op eigen risico." Dat doet ook zijn werk.

Groentje-18
10 augustus 2008, 15:55
Je moet trouwens de kracht van onlinemedia niet onderschatten als het aankomt op alles wat betrekking heeft tot privacy en degenen waarvan je liever niet wilt dat ze alles over je privacy weten. Bv politie, toekomstige werkgevers, misschien collega's, leerkrachten, onder- en bovensgeschiken... Ze hebben allemaal een vette kluif aan je facebookavonturen. Ik wil niemand paranoia maken, maar de slagkracht hiervan wordt echt ongelofelijk onderschat.

lombas
10 augustus 2008, 15:57
Ik heb facebook en vind dat wel ietwat leuk.

Het is maar een pagina eh. Jezus.

Kim
10 augustus 2008, 15:57
Je moet trouwens de kracht van onlinemedia niet onderschatten als het aankomt op alles wat betrekking heeft tot privacy en degenen waarvan je liever niet wilt dat ze alles over je privacy weten. Bv politie, toekomstige werkgevers, misschien collega's, ... Ze hebben allemaal een vette kluif aan je facebookavonturen. ;)

Je zet toch maar op facebook wat je zelf wil?

PollyCorrect
10 augustus 2008, 15:59
ik zet alles op 'privé'.

En zoveel weet een mens nou ook weer niet door daarop te kijken.
Sommigen met enorme netwerken hebben maar 4 vrienden, en anderen die eigenlijk kluizenaar zijn zitten daar met 809 mensen. Het betekent heus niet zoveel, en verder doe je ermee wat je zelf wilt. Ik vind het wel leuk, het is een moderne vorm van buiten spelen.

garfield
10 augustus 2008, 16:00
Je zet toch maar op facebook wat je zelf wil?

vwl. Als ze meer willen weten, dat ze een email sturen. Dan beslis ik of ik een antwoord stuur. :twisted:

Groentje-18
10 augustus 2008, 16:01
Godzijdank!
Maar ik denk niet dat iedereen die er iets opzet zich de vraag stelt of hij ook werkelijk wil dat wat hij erop zet gezien wordt door zowat iedereen (voornamelijk bovenstaande groepen ;)).
Maar facebook stuurt, als je dat aanvinkt, naar iedereen door wat je hebt gedaan. Er was eens een site (ik denk niet facebook maar kan zijn van wel), die ook naar iedereen in je contactenlijst doorstuurde wat je online kocht, zonder de toestemming van de gebruikers ... Je kan je wel voorstellen dat niet iedereen daar blij mee was. ;)

Kim
10 augustus 2008, 16:02
Maar facebook stuurt, als je dat aanvinkt, naar iedereen door wat je hebt gedaan. Er was eens een site (ik denk niet facebook maar kan zijn van wel), die ook naar iedereen in je contactenlijst doorstuurde wat je online kocht, zonder de toestemming van de gebruikers ... Je kan je wel voorstellen dat niet iedereen daar blij mee was. ;)
Je zegt het zelf: als je dat zelf aanvinkt.

Facebook stuurt verder niets door wat je online koopt, naar wie je mailt etc...

PollyCorrect
10 augustus 2008, 16:02
Surfgedrag controleren? Dat vind ik er over! Wat is het volgende, keyloggers?

Godzijdank!
Maar ik denk niet dat iedereen die er iets opzet zich de vraag stelt of hij ook werkelijk wil dat wat hij erop zet gezien wordt door zowat iedereen (voornamelijk bovenstaande groepen ;)).
Maar facebook stuurt, als je dat aanvinkt, naar iedereen door wat je hebt gedaan. Er was eens een site (ik denk niet facebook maar kan zijn van wel), die ook naar iedereen in je contactenlijst doorstuurde wat je online kocht, zonder de toestemming van de gebruikers ... Je kan je wel voorstellen dat niet iedereen daar blij mee was. ;)

Rielex, Groen!

Jazeker
10 augustus 2008, 16:06
Je moet trouwens de kracht van onlinemedia niet onderschatten als het aankomt op alles wat betrekking heeft tot privacy en degenen waarvan je liever niet wilt dat ze alles over je privacy weten. Bv politie, toekomstige werkgevers, misschien collega's, leerkrachten, onder- en bovensgeschiken... Ze hebben allemaal een vette kluif aan je facebookavonturen. Ik wil niemand paranoia maken, maar de slagkracht hiervan wordt echt ongelofelijk onderschat.

Ik ben het met je eens hoor. Google doet dat ook trouwens. Stel nu dat je een commentaar wil leveren op een youtube video (youtube is al een tijdje eigendom van Google). Dan moet je een accountje aanmaken. Geen probleem... misschien onderzoeken ze wel naar wat soort video's je kijkt en op youtube staat niet vaak dingen die subversief zijn. Maar als je wat later gewoon in google iets gaat opzoeken merk je vaak dat in je rechter bovenhoek staat dat je ingemeld bent met je google account. En daar gebeurt het. Op youtube en google kunnen ze al je gegevens verzamelen en op alle pagina's met google ads wordt die verzamelde informatie gebruikt. Logisch... Google is geen charity bedrijf, eh. Hun search engine is maar de "gratis" motor achter hun advertising bedrijf dat het geld binnen brengt. Google als search engine gebruiken is niet verkeerd, maar zorg dat je uitgelogd bent en dus anoniem... en verwijder de cookies op tijd.

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 16:07
Rielex, Groen!

Typ maar eens een naam in op google enzo, kom je ook al wel wat te weten.

Jazeker
10 augustus 2008, 16:10
Ik heb facebook en vind dat wel ietwat leuk.

Het is maar een pagina eh. Jezus.

*kuch* account *kuch* cookies * kuch * account blijft je herkennen als je op google gaat zoeken.

Nee, het is niet zomaar een pagina en facebook, google, netlog, en heel die nest die enorm rijk worden met het aanbieden van gratis services... daar gaat een lichtje branden mag ik hopen.

Nu ja... niet dat het kwaad kan hoor. Verander je IP adres af en toe en verwijder cookies elke dag. Maar het is toch wel een sluipende methode die je pas merkt dat je youtube account (waar ik nog niks heb gepost) ineens verschijnt bovenaan je google scherm. Da is nie pluis, meneer.

PollyCorrect
10 augustus 2008, 16:10
Typ maar eens een naam in op google enzo, kom je ook al wel wat te weten.

Héééééé!!

Groentje-18
10 augustus 2008, 16:12
Rielex, Groen!

Ik jaag me daar niet over op hoor.
Ik hoop alleen dat zoveel mogelijk mensen beseffen dat er andere kanten zijn aan veel persoonlijke informatie online zetten en die voor iedereen toegankelijk maken, zodat ze hun toekomst niet onnodig hypothikeren.
Mijn ervaring is dat mensen zich ongelofelijk onbewust zijn van de mogelijke gevolgen van slordig omgaan met de eigen gegevens.

Om een heel simpel voorbeeld te geven: jongen maakt een profielsite aan met de naam 'speedertje76' (ik zeg maar iets) die gelinkt is met zijn e-mailadres, plaatst hierop foto's van zijn snelle auto's , her en der wordt er in zijn gastenboek gemeld hoe goed en snel hij kan rijden. Jongen krijgt een ongeval. Verzekeringsmaatschappij moet betalen. Verzekeringsmaatschappij gaat googlen en ontdekt dit profiel ... Ik denk niet dat dit momenteel in België al mogelijk is of gebeurt, maar het kan ondertussen wel.

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 16:22
Ik denk niet dat dit momenteel in België al mogelijk is of gebeurt, maar het kan ondertussen wel.

Krijg ik soms ook op mijn brood.
U bent schutter?
Ja, tenminste ik heb er toch een vergunning voor.

Jazeker
10 augustus 2008, 16:29
Ik jaag me daar niet over op hoor.
Ik hoop alleen dat zoveel mogelijk mensen beseffen dat er andere kanten zijn aan veel persoonlijke informatie online zetten en die voor iedereen toegankelijk maken, zodat ze hun toekomst niet onnodig hypothikeren.
Mijn ervaring is dat mensen zich ongelofelijk onbewust zijn van de mogelijke gevolgen van slordig omgaan met de eigen gegevens.

Om een heel simpel voorbeeld te geven: jongen maakt een profielsite aan met de naam 'speedertje76' (ik zeg maar iets) die gelinkt is met zijn e-mailadres, plaatst hierop foto's van zijn snelle auto's , her en der wordt er in zijn gastenboek gemeld hoe goed en snel hij kan rijden. Jongen krijgt een ongeval. Verzekeringsmaatschappij moet betalen. Verzekeringsmaatschappij gaat googlen en ontdekt dit profiel ... Ik denk niet dat dit momenteel in België al mogelijk is of gebeurt, maar het kan ondertussen wel.

Dit is iets voor Groentje-18:
http://bofh.ntk.net/PersonalSecurity.html

Het is van een kerel die nu in Nieuw-Zeeland werkt en die enorm leuke fictieve verhalen schrijft (eentje per week ongeveer voor Theregister.co.uk, een heel goede ICT site). Hij heeft dit jaren geleden geschreven en het is nog actueel.

Lees het eens en dan moet je maar denken aan hem als je ergens een account opent op weer een site. Wees voorzichtig. Die man weet waarover hij schrijft.

mvg,
Jazeker.

lombas
10 augustus 2008, 16:34
*kuch* account *kuch* cookies * kuch * account blijft je herkennen als je op google gaat zoeken.

Nee, het is niet zomaar een pagina en facebook, google, netlog, en heel die nest die enorm rijk worden met het aanbieden van gratis services... daar gaat een lichtje branden mag ik hopen.

Nu ja... niet dat het kwaad kan hoor. Verander je IP adres af en toe en verwijder cookies elke dag. Maar het is toch wel een sluipende methode die je pas merkt dat je youtube account (waar ik nog niks heb gepost) ineens verschijnt bovenaan je google scherm. Da is nie pluis, meneer.

Ik ben niet vatbaar voor reclame. Het enige wat ik op het net koop, zijn boeken. Voor de rest moet ik er nauwelijks zijn.

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 16:36
Dit is iets voor Groentje-18:
http://bofh.ntk.net/PersonalSecurity.html

Het is van een kerel die nu in Nieuw-Zeeland werkt en die enorm leuke fictieve verhalen schrijft (eentje per week ongeveer voor Theregister.co.uk, een heel goede ICT site). Hij heeft dit jaren geleden geschreven en het is nog actueel.

Lees het eens en dan moet je maar denken aan hem als je ergens een account opent op weer een site. Wees voorzichtig. Die man weet waarover hij schrijft.

mvg,
Jazeker.

Doet mij denken aan een boek die ik ooit eens gelezen heb. "The art of social engineering."

Jazeker
10 augustus 2008, 16:36
Ik ben niet vatbaar voor reclame. Het enige wat ik op het net koop, zijn boeken. Voor de rest moet ik er nauwelijks zijn.

Maar intussen ben je bekend bij google en al je voorkeuren zitten in je database. Ik vind dat een beetje minder leuk.

Txiki
10 augustus 2008, 16:38
Je kunt ook gewoon met mensen afspreken.

Madarikatuaaaaaa!!! :twisted: En dat moet je tegen mij zeggen! Ik probeer al jaaaaaaren met een aantal mensen af te spreken, en dat lukt nooit. Altijd wel een telefoontje of een mail met "zeg nu moeten we echt toch eens afspreken he" en dan antwoord ik altijd "ja zeg maar wanneer he". En dan komt dat er niet van. Hier (in Vlaanderen) heeft bijna iedereen het veel te druk met zijn of haar eigen kleine leven.

En, als ik dan eens voor een paar weken naar Baskenland ga, wat gebeurt er dan? Dan zitten ze daar in het café te wachten, ik moet hen zelfs geen twee dagen op voorhand opbellen. "We zien elkaar toch, je weet ons te vinden". Dan komen vrienden die in andere provincies wonen, tot daar en zo zien we iedereen terug.

"Je kunt ook gewoon met mensen afspreken" zegt hem hier... Ha, dat heb ik hier al lang opgegeven maat.

From_Vlaanderen
10 augustus 2008, 16:39
Maar intussen ben je bekend bij google en al je voorkeuren zitten in je database. Ik vind dat een beetje minder leuk.

Bwa, iedereen laat zijn spoor na. Het is echt niet moeilijk om over iemand veel te weten te komen.

lombas
10 augustus 2008, 17:52
Maar intussen ben je bekend bij google en al je voorkeuren zitten in je database. Ik vind dat een beetje minder leuk.

O nee, ik vind Festen een leuke film en daar wordt keihard in geneukt.

Gniffel, gniffel - zeggen de googlebonzen?

Jazeker
10 augustus 2008, 18:20
O nee, ik vind Festen een leuke film en daar wordt keihard in geneukt.

Gniffel, gniffel - zeggen de googlebonzen?

Die film moet ik nog zien. Maar ligt hier wel op DVD klaar. Mijn DVD speler is niet verbonden met het internet. ;-)

PollyCorrect
10 augustus 2008, 18:21
Die film moet ik nog zien. Maar ligt hier wel op DVD klaar. Mijn DVD speler is niet verbonden met het internet. ;-)

te gekke film.

lombas
10 augustus 2008, 18:44
Die film moet ik nog zien. Maar ligt hier wel op DVD klaar. Mijn DVD speler is niet verbonden met het internet. ;-)

Ge gaat er van snoepen. Ik ben zo iemand die dingen te veel in praktijk omzet.

PollyCorrect
10 augustus 2008, 18:47
Ge gaat er van snoepen. Ik ben zo iemand die dingen te veel in praktijk omzet.

of je vader? :shock:

lombas
10 augustus 2008, 18:48
of je vader? :shock:

Ik doelde op het meemaken van zulke familiefeestjes.

:-D

PollyCorrect
10 augustus 2008, 18:53
Ik doelde op het meemaken van zulke familiefeestjes.

:-D

oh, ok! Gezellig joh.

Groentje-18
10 augustus 2008, 19:44
Ik ben niet vatbaar voor reclame. Het enige wat ik op het net koop, zijn boeken. Voor de rest moet ik er nauwelijks zijn.

De mensen die dat denken zijn vaak het vatbaarst omdat ze denken dat reclame op hun geen effect heeft.
Maar iedereen is er vatbaar voor, alleen is dat heel vaak onbewust. Het besef dat je er vatbaar voor bent, is het belangrijkste wapen tegen de invloed van reclame.

lombas
10 augustus 2008, 19:56
De mensen die dat denken zijn vaak het vatbaarst omdat ze denken dat reclame op hun geen effect heeft.
Maar iedereen is er vatbaar voor, alleen is dat heel vaak onbewust. Het besef dat je er vatbaar voor bent, is het belangrijkste wapen tegen de invloed van reclame.

Wel, ik negeer reclame op internet en koop er enkel boeken op (en twee reizen en één paar concerttickets tot nu toe).

QED

Groentje-18
10 augustus 2008, 20:18
Wel, ik negeer reclame op internet en koop er enkel boeken op (en twee reizen en één paar concerttickets tot nu toe).

QED

Ah, je bedoelt het op die manier.
Maar negeren haalt niet veel uit, als je al moet negeren dan weet je dat er al ergens reclame is en je onbewuste heeft dan dus toch die informatie (deels) gezien. En om een logo van een bekend merk te herkennen heeft je onbewuste aan een vaag logo genoeg hoor. :twisted:

;)

De meeste van ons beschermen zichzelf zoveel mogelijk tegen banners allerhande denk ik. Ik heb zelfs ooit gesurfd met alle java- en flash toestanden af. Dat was een verrijking.
Maar ik dacht dat je het over reclame in het algemeen had. :)

lombas
10 augustus 2008, 20:24
Ah, je bedoelt het op die manier.
Maar negeren haalt niet veel uit, als je al moet negeren dan weet je dat er al ergens reclame is en je onbewuste heeft dan dus toch die informatie (deels) gezien. En om een logo van een bekend merk te herkennen heeft je onbewuste aan een vaag logo genoeg hoor. :twisted:

;)

De meeste van ons beschermen zichzelf zoveel mogelijk tegen banners allerhande denk ik. Ik heb zelfs ooit gesurfd met alle java- en flash toestanden af. Dat was een verrijking.
Maar ik dacht dat je het over reclame in het algemeen had. :)

Ik heb ook psychologische antropologie gehad ze, ik weet wel iéts van die gegevens in al mijn ongetwijfelde achtergesteldheid. Uiteraard herken je logo's &c. Ik herken ook omgevingen, kennissen - het is vanzelfsprekend dat je iets waar je al dan niet gewild veel mee geconfronteerd wordt, herkent.

Wat reclame in het algemeen betreft, ook dat heeft betrekkelijk weinig invloed op me. Ik ga voornamelijk naar de Lidl en Aldi, koop mijn kleren niet in dure grote-namen-winkels maar doordeweekse groothandels als C&A, &c. Ik loop niet warm van het nieuwe Dreft-afwasmiddel dat ook zacht is voor je handen. Ik wil die fucking vaat zo snel en goedkoop mogelijk goed afgehandeld zien zodat ik iets interessant kan gaan doen.

MaGNiFiCaT
10 augustus 2008, 22:17
Een vraagtjen aan vertrouwde facebookgebruikers:


-Kan men zien wie er zo allemaal op uw facbookaccount heeft gekeken?

-Kan men die optie instellen indien mogelijk?

-Ik weet nog altijd niet of je kan zien of iemand online is of niet. Kan men dat ergens aan zien?



TANKEWEL WI!!!

PollyCorrect
10 augustus 2008, 22:18
Een vraagtjen aan vertrouwde facebookgebruikers:


-Kan men zien wie er zo allemaal op uw facbookaccount heeft gekeken?

-Kan men die optie instellen indien mogelijk?

-Ik weet nog altijd niet of je kan zien of iemand online is of niet. Kan men dat ergens aan zien?



TANKEWEL WI!!!

- Nee
- Nee
- Kan indien die persoon zichtbaar is/wil zijn, en men zelf zichtbaar is. Fair = Fair.

MaGNiFiCaT
10 augustus 2008, 22:21
- Nee
- Nee
- Kan indien die persoon zichtbaar is/wil zijn, en men zelf zichtbaar is. Fair = Fair.

Ik vind het ambetant dat ik niet weet wie er zoal op mn facebookaccount heeft gekeken!:x

MaGNiFiCaT
10 augustus 2008, 22:22
- Nee
- Nee
- Kan indien die persoon zichtbaar is/wil zijn, en men zelf zichtbaar is. Fair = Fair.

Hoe weet je dat zo zeker Polly?

Groentje-18
10 augustus 2008, 23:13
Ik heb ook psychologische antropologie gehad ze, ik weet wel iéts van die gegevens in al mijn ongetwijfelde achtergesteldheid.

Toffe veronderstellingen heb je.
Ik wou er nog bij schrijven dat je je niet aangevallen moest voelen maar dat leek me erover. Toch beter gedaan dus ...

Wat reclame in het algemeen betreft, ook dat heeft betrekkelijk weinig invloed op me. Ik ga voornamelijk naar de Lidl en Aldi, koop mijn kleren niet in dure grote-namen-winkels maar doordeweekse groothandels als C&A, &c. Ik loop niet warm van het nieuwe Dreft-afwasmiddel dat ook zacht is voor je handen. Ik wil die fucking vaat zo snel en goedkoop mogelijk goed afgehandeld zien zodat ik iets interessant kan gaan doen.

Lidl, Aldi, C&A... maken ook reclame hé. :mrgreen:

;)

Kim
11 augustus 2008, 07:55
Lidl, Aldi, C&A... maken ook reclame hé. :mrgreen:

;)

Lijkt me niet meer dan normaal, toch?

Je beslist zelf in welke mate je toegeeft aan die reclame, tenzij je graag half hysterisch onder je bureau duikt omdat het zoveelste reclameblok op de tv is verschenen.

Pelgrim
11 augustus 2008, 08:32
ik sla meestal met een baseball knuppel op dat tv toestel.

Jazeker
11 augustus 2008, 09:37
ik sla meestal met een baseball knuppel op dat tv toestel.

Hoeveel spendeer jij zo per jaar aan tv toestellen? :-o

Txiki
11 augustus 2008, 09:50
ik sla meestal met een baseball knuppel op dat tv toestel.

Ik kijk gewoon geen tv, lijkt me gezonder...

toccata
11 augustus 2008, 11:44
Ik kijk gewoon geen tv, lijkt me gezonder...

²

toccata
20 december 2008, 20:54
²

Bij nader inzien vind ik facebook toch wel tof:-)

Burkide
20 december 2008, 21:00
Ik zit nog altijd niet op facebook, en begrijp het nut daarvan nog steeds niet. Misschien moet je er wel eerst opzitten voor je het begrijpt...

Ik heb het al gezegd: voor de mensen met wie ik nog steeds omga heb ik het niet nodig, en mensen die ik uit het oog verloren heb interesseren me doorgaans niet. En zelfs als ik ermee contact wou hebben, heb ik toch doorgaans voldoende aan een e-mail. 't Enige nut lijkt me te zijn dat je daarmee hun e-mailadres te weten zou kunnen komen (als dat zo is).

Wel grappig zijn die uitnodigingen die ik om de haverklap krijg:
- Jan nodigt je uit op Facebook. Jan heeft 156 vrienden!
- Piet nodigt je uit op Facebook. Piet heeft 304 vrienden!
Alleen al daarom doe ik het niet: ik noem iemand nu eenmaal niet zo snel "vriend". Mochten ze het nu "kennissen" noemen...

arnoldus
20 december 2008, 21:44
Dat is omdat Amerikanen iedereen graag als 'vriend' bestempellen, zonder echte amicale bedoelingen. Het inhoudsloze jargon van Amerika, hierheen overgewaaid.

Ambiorix
20 december 2008, 22:04
ik gebruik het wel voor foto's, wel tof;