PDA

View Full Version : Hier werd ik toch even stil van...


LastMohican
10 augustus 2008, 18:58
Respect voor de vader ! :thumbsup:

Bekijk hier het filmpje van Team Hoyt... (http://www.dailymotion.com/video/x3cbxu_worlds-strongest-dad-team-hoyt_sport)

Ik kreeg er zowaar een krop van in de keel...

Meer info over Team Hoyt op:

http://www.teamhoyt.com/

Duupje
10 augustus 2008, 19:26
Amai ja. Chapeau.

Preuße
10 augustus 2008, 19:31
De VLD en andere atheïsten willen deze kinderen nochtans heel anders "aanpakken". Wat een sterke ouders, die hun kind door 't leven dragen zowel in de letterlijke als figuurlijke betekenis van 't woord. Zoiets ziet men niet vaak meer.

parcifal
10 augustus 2008, 19:57
De VLD en andere atheïsten willen deze kinderen nochtans heel anders "aanpakken". Wat een sterke ouders, die hun kind door 't leven dragen zowel in de letterlijke als figuurlijke betekenis van 't woord. Zoiets ziet men niet vaak meer.

Ja zeg, stel je voor, de mensen de keuze geven of ze deze last wel wensen te dragen. Niet alle vaders en moeders hebben immers even sterke schouders.

Wat een smeerlappen, die atheisten, nietwaar?
It takes one to know one, it seems. :evil:

Dronkoers
10 augustus 2008, 21:03
'k Heb er toch mijn gedacht bij ze

Txiki
11 augustus 2008, 10:07
euh... voor zover ik het begrepen heb, is dat een liedje met een videoclip?

LastMohican
11 augustus 2008, 10:55
euh... voor zover ik het begrepen heb, is dat een liedje met een videoclip?

Niet begrepen dus. Dit filmpje gaat over team Hoyt. De zoon is zwaar mentaal gehandicapt door problemen bij de geboorte, en de vader reist nu samen met hem de hele wereld af om samen triathlons en marathons te doen.

Deze familie heeft constant de grenzen verlegd, en iedere keer wanneer iemand zei "gehandicapten kunnen dit niet of dat niet" bewezen zij dat het wel kon.

Veel meer dan een videoclipje dus.

Txiki
11 augustus 2008, 11:00
Niet begrepen dus. Dit filmpje gaat over team Hoyt. De zoon is zwaar mentaal gehandicapt door problemen bij de geboorte, en de vader reist nu samen met hem de hele wereld af om samen triathlons en marathons te doen.

Deze familie heeft constant de grenzen verlegd, en iedere keer wanneer iemand zei "gehandicapten kunnen dit niet of dat niet" bewezen zij dat het wel kon.

Veel meer dan een videoclipje dus.

Bedankt voor de info! Dat wist ik allemaal niet. Chapeau voor die mensen! :thumbsup:

De Garde
11 augustus 2008, 13:33
Jammer dat zoiets ook K&K is.

Txiki
11 augustus 2008, 14:23
Jammer dat zoiets ook K&K is.

Van mij mag dat gerust in het onderdeel maatschappij komen

De Garde
11 augustus 2008, 21:50
precies wel rap stilgevallen.

Jazeker
11 augustus 2008, 22:23
precies wel rap stilgevallen.

'k moet werken morgen. En nu weer naar bed. duh.