PDA

View Full Version : Gruwelijke beestenbeulen


Boadicea
19 augustus 2008, 00:28
http://news.be.msn.com/bizar/article.aspx?cp-documentid=9227138

www.belga.be - 14/08/2008 13:56
Dode hond en gewonde kat na echtelijke ruzie in Nederland
Een koppel uit het Nederlandse Delft heeft woensdag tijdens een echtelijke ruzie de hele inboedel, inclusief kat en hond, uit het raam gegooid. De hond bekocht de val van de vierde verdieping met zijn leven.

De 36-jarige vrouw gooide beide huisdieren naar beneden om zich te wreken op haar 31-jarige partner, die haar zou hebben mishandeld. De dierenambulance kwam ter plaatse, maar voor de hond kon geen hulp meer baten. De kat overleefde de val wel. De kinderen van de vrouw waren thuis tijdens het voorval en raakten fel overstuur. De twee ruziemakers zijn aangehouden. (DWM)


Sorry, maar hiervan moet ik walgen. Als je je partner wil raken, gooi hem/haar dan door het raam, maar geen onschuldige dieren en zeker niet onder de ogen van je kinderen.
Ik heb met mijn eigen ogen ook eens ooit gezien dat er iemand een hond door het raam gooide om zijn vrouw te kwetsen. Hij zal daarna wel geweten hebben waarom hij niet meer naar beneden durfde komen en de deuren op slot gedaan had, want ik stond niet alleen te popelen om hem aan te pakken.

Hebben zulke beesten eigenlijk nog wel het recht om te leven?

Kim
19 augustus 2008, 05:58
Sinds jij je zo hebt liggen verkneukelen bij die aangespoelde kinderlijkjes stel ik mezelf de vraag in welke mate je hier oprecht van wakker kunt liggen...

Boadicea
19 augustus 2008, 12:24
Ik lig hier wel oprecht van wakker. En wat die aangespoelde kinderlijken betreft: dat is daar dagelijkse kost. Ik begrijp best dat de mensen daar liever verder willen gaan met hun leven, dan er continu voor in rouw te zijn.
En ik zei duidelijk dat de publieke opinie in Italië tegen Roma zigeuners aan het keren is en dat Berlusconi duidelijk maakt dat ze bij hem niet welkom zijn.

Ik gaf weer wat de mensen daar denken. Wat ik zelf denk: ik begrijp de situatie daar. Moest ik daar wonen en ik zie elke dag lijken op het strand, kan ik me voorstellen dat ik er op den duur ook niet meer op let. Het leven moet verder. Als we van elke dode vluchteling een groot drama maken, kunnen we van alles wakker liggen.

En ik vind dierenleed inderdaad erger dan mensenleed, omdat mensen onder gelijken het elkaar aandoen, maar dieren zijn onschuldige wezens, die ons niet kwaad gezind zijn.

Daimanta
19 augustus 2008, 13:18
maar dieren zijn onschuldige wezens, die ons niet kwaad gezind zijn.

Hahahahahahhaahha.

Linkse onzin voor mensen die blind zijn.
Speelt een kat niet met zijn prooi terwijl dat geen enkele functie heeft? Doet een orca niet hetzelfde? En zullen wolfen, leeuwen en tijgers ons niet opeten als ze honger hebben en de mogelijkheid? Dieren onschuldig mijn achterwerk. De dag dat dieren onschuldig zijn houd ik op met vlees eten.

Patsy Stone
19 augustus 2008, 14:02
Hahahahahahhaahha.

Linkse onzin voor mensen die blind zijn.
Is dat zo?

Speelt een kat niet met zijn prooi terwijl dat geen enkele functie heeft?
Gedomesticeerde katten doen dat inderdaad. Of dat spelen geen enkele functie heeft, zou ik niet gezegd willen hebben.

Doet een orca niet hetzelfde?
Speelt een orca met zijn prooi?

En zullen wolfen, leeuwen en tijgers ons niet opeten als ze honger hebben en de mogelijkheid?
Ongetwijfeld. Maar ik zie niet meteen in wat dat precies met het walgelijke gedrag uit de openingspost te maken heeft.

Dieren onschuldig mijn achterwerk. De dag dat dieren onschuldig zijn houd ik op met vlees eten.
Laat dan vanavond je biefstukje al maar liggen.

PollyCorrect
19 augustus 2008, 14:49
Oh nee ik kan niet tegen dierenbeulen. :(
China is daar ook zo goed in.
Ik ga niet eens kijken. :cry:

I can not against it!

Bierke
19 augustus 2008, 16:11
Sinds jij je zo hebt liggen verkneukelen bij die aangespoelde kinderlijkjes stel ik mezelf de vraag in welke mate je hier oprecht van wakker kunt liggen...
Die dieren hebben er niet voor gekozen ?

Vette Pois(s)on
19 augustus 2008, 16:26
Die vrouw is een heks, geen excuus hiervoor.

En dierenvriend zijn heeft niks, maar dan ook niks te maken met links of rechts.

HAMC
19 augustus 2008, 16:53
I can not against it!

You dont can?

Kim
19 augustus 2008, 17:02
Die dieren hebben er niet voor gekozen ?

Hey, even ter info... Ik steun de dierenbescherming dus wat hier heeft plaatsgevonden is gruwelijk.

Hoe Boadicea reageerde op die kinderlijkjes was dat echter eveneens. Angstaanjagend gewoon.

En dan hier de medelevende dierenvriend komen uithangen, ik vind het een beetje hypocriet.

Rudy
19 augustus 2008, 17:34
En ik vind dierenleed inderdaad erger dan mensenleed, omdat mensen onder gelijken het elkaar aandoen, maar dieren zijn onschuldige wezens, die ons niet kwaad gezind zijn.

Toch maar eens zien hoe heel wat vrouwen in bepaalde hoeken van de wereld worden behandeld. Je kan bezwaarlijk beweren dat ze dit zichzelf aandoen.

Wat niet belet dat ik onnodig dierenleed onverantwoord vind.

Boadicea
19 augustus 2008, 18:23
Toch maar eens zien hoe heel wat vrouwen in bepaalde hoeken van de wereld worden behandeld. Je kan bezwaarlijk beweren dat ze dit zichzelf aandoen.

Wat niet belet dat ik onnodig dierenleed onverantwoord vind.

Die vrouwen hebben tot zover ik weet het intellect om mogelijk uit hun onderdrukte positie uit te komen. Hier was het vroeger ook niet beter, maar de vrouwen hebben hier bewezen wat ze waard zijn.
Ik blijf optimistisch dat deze evolutie elders ter wereld ook nog kan. Wat dieren betreft: daar moeten we eens gaan over nadenken.

Onderdrukken die ons ergens? Pakken die onze rechten af? Daar moeten we eens over nadenken.

Boadicea
19 augustus 2008, 18:24
Hey, even ter info... Ik steun de dierenbescherming dus wat hier heeft plaatsgevonden is gruwelijk.

Hoe Boadicea reageerde op die kinderlijkjes was dat echter eveneens. Angstaanjagend gewoon.

En dan hier de medelevende dierenvriend komen uithangen, ik vind het een beetje hypocriet.

Ik beschreef hoe de badgasten reageerden en dat kan ik best begrijpen. Volgens mij moet jij eens verder gaan lezen in die topic. Dan snap je het misschien.

Elio di Supo
19 augustus 2008, 19:13
Hahahahahahhaahha.

Linkse onzin voor mensen die blind zijn.
Speelt een kat niet met zijn prooi terwijl dat geen enkele functie heeft? Doet een orca niet hetzelfde? En zullen wolfen, leeuwen en tijgers ons niet opeten als ze honger hebben en de mogelijkheid? Dieren onschuldig mijn achterwerk. De dag dat dieren onschuldig zijn houd ik op met vlees eten.

Ik weet niet zo zeker of dat geen functie heeft dat een kat met haar prooi speelt. Naar het schijnt heeft een kat er baat bij dat de prooi eerst bezweet is zodat ze makkelijker kan doorgeslikt worden. Voor de rest doden dieren enkel om te overleven of als ze zich bedreigd voelen. Op één fenomeen weet ik niet meteen een reden. Bunzingen hebben naar het schijnt de gewoonte om aan "overkill" te doen als ze bv. een kippenhok binnendringen.

Meer geef toe, geen enkel levend wezen heeft sadisme en leedvermaak zo tot in de puntjes uitgewerkt als de mens. We hoeven dit niet te ontkennen. Het hoort nu eenmaal bij onze status van hoog ontwikkeld wezen, hoe paradoxaal dat ook zijn mag.

Internaut
19 augustus 2008, 19:22
Sinds jij je zo hebt liggen verkneukelen bij die aangespoelde kinderlijkjes stel ik mezelf de vraag in welke mate je hier oprecht van wakker kunt liggen...

ook al zit jij hier langer wist ik het antwoord hierop.
In Boadisco haar profiel staat dat ze groot dierenliefhebster is, dus had ik wel verwacht dat ze dit toch zou erg vinden ?
Mensenhaat is iets totaal anders dan haat voor dieren.

Mbeya
19 augustus 2008, 19:56
Mensenhaat is iets totaal anders dan haat voor dieren.
voor uw soort misschien
:evil:

Mbeya
19 augustus 2008, 19:58
http://news.be.msn.com/bizar/article.aspx?cp-documentid=9227138



Sorry, maar hiervan moet ik walgen. Als je je partner wil raken, gooi hem/haar dan door het raam, maar geen onschuldige dieren en zeker niet onder de ogen van je kinderen.
Hebben zulke beesten eigenlijk nog wel het recht om te leven?

om nog maar te zwijgen van koppels in vechtscheidingen die onschuldige kinderen daarvoor gebruiken

maar erg voor die dieren, dat wel

shaddy
19 augustus 2008, 21:25
Hahahahahahhaahha.

Linkse onzin voor mensen die blind zijn.
Speelt een kat niet met zijn prooi terwijl dat geen enkele functie heeft? Doet een orca niet hetzelfde? En zullen wolfen, leeuwen en tijgers ons niet opeten als ze honger hebben en de mogelijkheid? Dieren onschuldig mijn achterwerk. De dag dat dieren onschuldig zijn houd ik op met vlees eten.

Dieren kennen niet de haat zoals de mensheid. Dus laat je stuk vlees maar liggen . :roll:

Internaut
20 augustus 2008, 00:01
voor uw soort misschien
:evil:

Neen is zo, zelfs Hitler bv hield veel van zijn hond.
Wel is het zo dat de meeste zotten zich in hun jeugd bezig hielden met het pesten van dieren maar hier is zeker geen constant patroon in te vinden.
Mensen zijn verantwoordelijk voor al de miserie en ook onze privé problemen die meestal worden veroorzaakt door andere mensen. Kortom de mens is de oorzaak van al het kwaad.
De natuur en ons milieu word juist verwoest door mensen en dan sta je verstomd dat mensen misantroop worden ?

piraat
22 augustus 2008, 13:01
Hey, even ter info... Ik steun de dierenbescherming dus wat hier heeft plaatsgevonden is gruwelijk.

Hoe Boadicea reageerde op die kinderlijkjes was dat echter eveneens. Angstaanjagend gewoon.

En dan hier de medelevende dierenvriend komen uithangen, ik vind het een beetje hypocriet.

Er zijn wel meer mensen die liever dieren zien dan mensen. Dit verbaasd mij helemaal niet.
Voor mij hangt het er van af over wie het gaat. Het leven van mijn hond is mij beslist meer waard dan het leven van een paar smeerlappen die ik ken, en haat. En ik ken ook enkele honden die ik graag dood zou zien, zo een slecht karakter dat die beesten hebben.
Dieren, net zoals mensen, hebben een persoonlijk, goed, of slecht, karakter. Er zijn dieren, zowel als mensen, die ik met plezier dood zou zien. Net zoals er dieren en mensen zijn die ik dolgraag zie.

piraat
22 augustus 2008, 13:06
Ik weet niet zo zeker of dat geen functie heeft dat een kat met haar prooi speelt. Naar het schijnt heeft een kat er baat bij dat de prooi eerst bezweet is zodat ze makkelijker kan doorgeslikt worden. Voor de rest doden dieren enkel om te overleven of als ze zich bedreigd voelen. Op één fenomeen weet ik niet meteen een reden. Bunzingen hebben naar het schijnt de gewoonte om aan "overkill" te doen als ze bv. een kippenhok binnendringen.Meer geef toe, geen enkel levend wezen heeft sadisme en leedvermaak zo tot in de puntjes uitgewerkt als de mens. We hoeven dit niet te ontkennen. Het hoort nu eenmaal bij onze status van hoog ontwikkeld wezen, hoe paradoxaal dat ook zijn mag.

Bunzingen, en vossen ook, die een kippenhok binnendringen, maken zo snel als mogelijk alle kippen kapot. Waarom ? Dat ligt voor de hand : dan maken die geen lawaai meer, en dus word de eigenaar van die kiekens niet wakker, en komt hij niet aangelopen met zijn geweer. Het roofdier kiest daarna op zijn gemak de mooiste stukken uit, en sleept die weg.

duveltje382
22 augustus 2008, 13:06
http://news.be.msn.com/bizar/article.aspx?cp-documentid=9227138



Sorry, maar hiervan moet ik walgen. Als je je partner wil raken, gooi hem/haar dan door het raam, maar geen onschuldige dieren en zeker niet onder de ogen van je kinderen.
Ik heb met mijn eigen ogen ook eens ooit gezien dat er iemand een hond door het raam gooide om zijn vrouw te kwetsen. Hij zal daarna wel geweten hebben waarom hij niet meer naar beneden durfde komen en de deuren op slot gedaan had, want ik stond niet alleen te popelen om hem aan te pakken.

Hebben zulke beesten eigenlijk nog wel het recht om te leven?
Denk jij nu echt dat een mens geen beest is,wat met al die mannen die hun vrouwen mishandelen,of anders om wat volgens mijj veel meer gebeurd....


Niets zo wreed als een mens :?

duveltje382
22 augustus 2008, 13:12
Het verschil tussen mensen en beesten,is dat een beest het dan nog eerlijk uitvecht volgens de natuurwetten,mensen zijn laf stuk voor stuk ...

piraat
22 augustus 2008, 13:25
Het verschil tussen mensen en beesten,is dat een beest het dan nog eerlijk uitvecht volgens de natuurwetten,mensen zijn laf stuk voor stuk ...
Uzelf ook ?