PDA

View Full Version : Vrouwen willen kale mannen


gertjan22
28 augustus 2008, 18:55
Vandaag in veel kranten verschenen: Vrouwen willen kale mannen,en hiermee bedoelen we niet het haar op het hoofd:-) Steeds meer vrouwen willen intiem geschoren mannen omdat het hygienischer zou zijn en de vrouwen het leuker vinden.

En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier?

longhorn
28 augustus 2008, 19:07
Vandaag in veel kranten verschenen: Vrouwen willen kale mannen,en hiermee bedoelen we niet het haar op het hoofd:-) Steeds meer vrouwen willen intiem geschoren mannen omdat het hygienischer zou zijn en de vrouwen het leuker vinden.

En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier?


Misschien verplaatsen naar KK(kale kl*ten)? Mijn mening, teveel werk en te gevaarlijk. Ik denk niet dat een vrouw valt op een man wiens materiaal vol plakkers hangt. En waxing...ik mag er niet aandenken hoe pijnlijk dat is.

gertjan22
28 augustus 2008, 19:12
En wat als de mannen nu eens kale vrouwen willen?:lol: Haar l*pjes zullen nog eens pijn doen na een scheerbeurt.

Rudy
28 augustus 2008, 19:18
En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier?
bwa, gezien een kale poes niet te versmaden is, waarom zouden de vrouwen dan hun zin niet mogen krijgen ...

Havana
28 augustus 2008, 19:20
28-08-2008 Nederland 3 : Mannen volgens vrouwen.

EDIT: k&k????

Queensburry
28 augustus 2008, 19:44
Het kadert allemaal in de obsessie voor de jeugd. Hoe minder lichaamshaar, hoe jonger men lijkt. Het is allemaal om niet al te ernstig te nemen.
Iedereen zou toch moeten weten dat een echte man haar op zijn borst én op zijn kloten heeft!

toccata
28 augustus 2008, 19:49
Het kadert allemaal in de obsessie voor de jeugd. Hoe minder lichaamshaar, hoe jonger men lijkt. Het is allemaal om niet al te ernstig te nemen.
Iedereen zou toch moeten weten dat een echte man haar op zijn borst én op zijn kloten heeft!

nee
een echte man heeft wat hij denkt dat goed is, niet wat de maatschappij hem opdringt.

Rudy
28 augustus 2008, 19:50
Iedereen zou toch moeten weten dat een echte man haar op zijn borst én op zijn kloten heeft! ...
... en de afwas doet.

Bhairav
28 augustus 2008, 20:23
Het kadert allemaal in de obsessie voor de jeugd. Hoe minder lichaamshaar, hoe jonger men lijkt. Het is allemaal om niet al te ernstig te nemen.
Iedereen zou toch moeten weten dat een echte man haar op zijn borst én op zijn kloten heeft!

Ja iedereen wilt jong zijn en niet zo'n gezaghebbende oude seut.:twisted:

Groentje-18
28 augustus 2008, 21:39
Misschien verplaatsen naar KK(kale kl*ten)? Mijn mening, teveel werk en te gevaarlijk. Ik denk niet dat een vrouw valt op een man wiens materiaal vol plakkers hangt. En waxing...ik mag er niet aandenken hoe pijnlijk dat is.

:rofl:!!

En wat als de mannen nu eens kale vrouwen willen?:lol: Haar l*pjes zullen nog eens pijn doen na een scheerbeurt.

Waarom zou dat pijn moeten doen? Als je heel erg onhandig bent en een superscherp mesje gebruikt misschien. :?

piraat
28 augustus 2008, 21:43
:rofl:!!



Waarom zou dat pijn moeten doen? Als je heel erg onhandig bent en een superscherp mesje gebruikt misschien. :?
Jij weet dat precies goed ? Scheer je je kut kaal ? Of die van je vriendin ?

BenIsaac
28 augustus 2008, 23:23
Bijtrimmen is niks mis mee, helemaal kaal lijkt mij vreselijk.

manta
29 augustus 2008, 00:21
Ja iedereen wilt jong zijn en niet zo'n gezaghebbende oude seut.:twisted:

Oei ... En elke dag word ge een beetje ouder en ouder ...:?
Binnenkort zijt ge ook zo nen ouwe ... ;-)

manta
29 augustus 2008, 00:23
Vandaag in veel kranten verschenen: Vrouwen willen kale mannen,en hiermee bedoelen we niet het haar op het hoofd:-) Steeds meer vrouwen willen intiem geschoren mannen omdat het hygienischer zou zijn en de vrouwen het leuker vinden.

En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier?

't staat er en 't staat er goe ... :?

Vanwaar toch die obsessie tegenwoordig om alles af te scheren , dingen te laten opvullen met botox en silicone ???

Bhairav
29 augustus 2008, 05:50
Oei ... En elke dag word ge een beetje ouder en ouder ...:?
Binnenkort zijt ge ook zo nen ouwe ... ;-)

Maar dan wel iemand die zijn best doet om jong te blijven. En zonder gezag.

Jazeker
29 augustus 2008, 07:03
@piraat... misschien even op je taal letten?

Anna List
29 augustus 2008, 07:19
Jij weet dat precies goed ? Scheer je je kut kaal ? Of die van je vriendin ?

nogal plattekes hé piraat ... :?


edit Jaz was mij voor

Laya
29 augustus 2008, 08:07
En wat als de mannen nu eens kale vrouwen willen?:lol: Haar l*pjes zullen nog eens pijn doen na een scheerbeurt.

Denk je nu echt dat vrouwen dat enkel doen omdat mannen dat willen?
En nee dat doet geen zeer, je moet af en toe de Flair eens lezen, dan blijf je mee met de laatste mode ;-)

Anna List
29 augustus 2008, 08:09
wat zijn dan de voor en nadelen ?

Laya
29 augustus 2008, 08:10
Het kadert allemaal in de obsessie voor de jeugd. Hoe minder lichaamshaar, hoe jonger men lijkt. Het is allemaal om niet al te ernstig te nemen.
Iedereen zou toch moeten weten dat een echte man haar op zijn borst én op zijn kloten heeft!

Jama dat op de borst mag blijven staan he.
Heeft niks met jeugdigheid te maken, ikzelf val trouwens totaal niet op borsthaarloze, jongensachtige mannen maar downunder is het heel handig als er niets in de weg zit. ;-)

vlijmscherp
29 augustus 2008, 08:11
... en de afwas doet.

als ik zeg dat ik de afwas doe, dan doe ik toch zeker! dat ze niet durft me dat te verbieden hé!

Jukes
29 augustus 2008, 08:22
Ik zie er al tegen op om het haar van mijn kin af te krabben, laat staan dat ik nog kostbare tijd zo steken in het verwijderen van andere lichaamsbegroeiing waar iedere échte vrouw geen enkel probleem mee heeft, integendeel. Natuurlijk... van die laatste soort zijn er niet zoveel meer.

Laya
29 augustus 2008, 08:32
Ik zie er al tegen op om het haar van mijn kin af te krabben, laat staan dat ik nog kostbare tijd zo steken in het verwijderen van andere lichaamsbegroeiing waar iedere échte vrouw geen enkel probleem mee heeft, integendeel. Natuurlijk... van die laatste soort zijn er niet zoveel meer.

Je hebt gelijk dat een vrouw niet van haar partner moet eisen waar en of hij zich scheert of niet.
Ik ben een echte vrouw en ik heb er geen probleem mee dat mijn man kaal is.

Maar van zijn borst en baard moet hij afblijven! :lol:

Jukes
29 augustus 2008, 08:37
Alle viriele (dus echte) mannen krijgen mettertijd een kale kop, dat is wetenschappelijk bewezen. En ze hebben meer haargroei op armen, borst en benen. Kwestie van hormonen, blijkbaar.

Anna List
29 augustus 2008, 09:08
Alle viriele (dus echte) mannen krijgen mettertijd een kale kop, dat is wetenschappelijk bewezen. En ze hebben meer haargroei op armen, borst en benen. Kwestie van hormonen, blijkbaar.

:oops: dat verklaart verdorie veel 8-)

Calle
29 augustus 2008, 09:12
Bij mij is het al langer kaal daar beneden. Bij het sporten oh zoveel makkelijker, stinkt niet meer tijdens het sporten. Douchen ook sneller. Sex aangenamer. Niks dan voordelen.

P.S. Op mijn buik en borst staat nog genoeg haar zenne. Gezicht ook trouwens.

Anna List
29 augustus 2008, 09:14
Bij mij is het al langer kaal daar beneden. Bij het sporten oh zoveel makkelijker, stinkt niet meer tijdens het sporten. Douchen ook sneller. Sex aangenamer. Niks dan voordelen.

P.S. Op mijn buik en borst staat nog genoeg haar zenne. Gezicht ook trouwens.

:? ... net een tikkeltje teveel info Calle ...

thanks for sharing :roll:

Laya
29 augustus 2008, 09:26
:? ... net een tikkeltje teveel info Calle ...

thanks for sharing :roll:

Vind ge?

Calle is gewoon to the point

:lol:

Anna List
29 augustus 2008, 09:49
Vind ge?

Calle is gewoon to the point

:lol:

teaserke :lol:

maf
29 augustus 2008, 10:19
Vandaag in veel kranten verschenen: Vrouwen willen kale mannen,en hiermee bedoelen we niet het haar op het hoofd:-) Steeds meer vrouwen willen intiem geschoren mannen omdat het hygienischer zou zijn en de vrouwen het leuker vinden.

En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier?

Gelieve ons forum niet te vullen met zaken die er toch niets toe doen, of een vijfpunter voor spam.

Laya
29 augustus 2008, 10:30
Gelieve ons forum niet te vullen met zaken die er toch niets toe doen, of een vijfpunter voor spam.

't Is niet omdat jij je daar geen fluit van aantrekt dat het voor een ander ook zo is he ;-)

Rudy
29 augustus 2008, 10:43
Denk je nu echt dat vrouwen dat enkel doen omdat mannen dat willen?

Vertel es. Niemand ziet dat toch, behalve hun man, of minnaar ...

... hoewel, ik herinner mij, toen k nog jong en schoon was, in Cap d'Agde, enkele die hun schaamhaar hadden geknipt in de vorm van een hartje, met of zonder piercing-ringetje. Wel knap. Maar, je loopt er niet mee te koop op straat. Dus, voor wie dan wel ?

Anna List
29 augustus 2008, 10:44
Gelieve ons forum niet te vullen met zaken die er toch niets toe doen, of een vijfpunter voor spam.

'ons forum' ?!?


hierzie ne nick van ne mod ontdekt ! :cheer:


zeepsmoel !

Anna List
29 augustus 2008, 10:45
't Is niet omdat jij je daar geen fluit van aantrekt dat het voor een ander ook zo is he ;-)


ahumm

Laya
29 augustus 2008, 10:53
Vertel es. Niemand ziet dat toch, behalve hun man, of minnaar ...

... hoewel, ik herinner mij, toen k nog jong en schoon was, in Cap d'Agde, enkele die hun schaamhaar hadden geknipt in de vorm van een hartje, met of zonder piercing-ringetje. Wel knap. Maar, je loopt er niet mee te koop op straat. Dus, voor wie dan wel ?

Voor jezelf verdorie! Als je mooie lingerie aantrekt onder je werktenue zullen je collega's dat (normaal gesproken ;-) ) ook niet te zien krijgen maar het geeft een veel beter gevoel dan een wit katoenen Zeeman setje. (Ik zie Rudy al voor zijn spiegel staan in een Marlies Dekkertje, kwestie van het zelf es te mogen ervaren :lol: )

Zwartengeel
29 augustus 2008, 11:08
Denk je nu echt dat vrouwen dat enkel doen omdat mannen dat willen?
En nee dat doet geen zeer, je moet af en toe de Flair eens lezen, dan blijf je mee met de laatste mode ;-)

Hoogtijd dat Dronkoers nog eens undercover gaat... :lol:

Calle
29 augustus 2008, 12:59
Vertel es. Niemand ziet dat toch, behalve hun man, of minnaar ...

... hoewel, ik herinner mij, toen k nog jong en schoon was, in Cap d'Agde, enkele die hun schaamhaar hadden geknipt in de vorm van een hartje, met of zonder piercing-ringetje. Wel knap. Maar, je loopt er niet mee te koop op straat. Dus, voor wie dan wel ?


Aha, het swingersparadijs hehe

Laya
29 augustus 2008, 14:41
Aha, het swingersparadijs hehe

Hoe weet jij dat dan? Ik heb daar vlakbij gelogeerd en ik wist da nie! ;-)

Groentje-18
29 augustus 2008, 14:48
Jij weet dat precies goed ? Scheer je je kut kaal ? Of die van je vriendin ?

???
Retorische vraag zeker?
En van mijn vriendin??? :?

Wiens dubbelnick ben jij trouwens? :?

Calle
29 augustus 2008, 15:28
Hoe weet jij dat dan? Ik heb daar vlakbij gelogeerd en ik wist da nie! ;-)


Een bisexuele vriendin opent een deur naar een hele nieuwe wereld :lol:

piraat
29 augustus 2008, 18:21
@piraat... misschien even op je taal letten?
:lol:

piraat
29 augustus 2008, 18:22
nogal plattekes hé piraat ... :?


edit Jaz was mij voor
Ik vroeg het aan Groentje. Is dat een beschermeling van jullie ?

piraat
29 augustus 2008, 18:24
:? ... net een tikkeltje teveel info Calle ...

thanks for sharing :roll:
Nogan preuts, hé, Anna List ...

piraat
29 augustus 2008, 18:27
???
Retorische vraag zeker?
En van mijn vriendin??? :?

Wiens dubbelnick ben jij trouwens? :?
Als mijn vraag u geneert bent u natuurlijk niet verplicht te antwoorden:-) En bent u een mijnheer of een mevrouw eigenlijk ?

piraat
29 augustus 2008, 18:32
@piraat... misschien even op je taal letten?
Ik vind dat hier wel moeilijk gedaan word soms...Vooral als men over zulke onbenullige zaken als wel- of niet afgeschoren schaamhaar bezig is. En ik maar denken dat dit een lach-topic was, zeg !!! Maar nee, die mensen zijn daar SERIEUS over aan het debatteren !!!:lol::lol:
Wereldschokkend nieuws : menhier en madam X. scheren hun haartjes van hun aars, en menhier en madam Y. niet.

Zwartengeel
29 augustus 2008, 18:57
Ik vind dat hier wel moeilijk gedaan word soms...Vooral als men over zulke onbenullige zaken als wel- of niet afgeschoren schaamhaar bezig is. En ik maar denken dat dit een lach-topic was, zeg !!! Maar nee, die mensen zijn daar SERIEUS over aan het debatteren !!!:lol::lol:
Wereldschokkend nieuws : menhier en madam X. scheren hun haartjes van hun aars, en menhier en madam Y. niet.

We zitten hier nog altijd niet in K&K, he. In de reguliere subfora is de algemene sfeer nu eenmaal iets, laat ons zeggen, eh... stijver. En dan nog eigenlijk; ik vond het eerlijk gezegd nogal een vrij indiscrete en nogal lullig (mja...) geformuleerde vraag.

joenk
29 augustus 2008, 19:30
Het positieve eraan is: de schaamluis is met uitsterven bedreigd. Geen grap.

piraat
29 augustus 2008, 22:06
We zitten hier nog altijd niet in K&K, he. In de reguliere subfora is de algemene sfeer nu eenmaal iets, laat ons zeggen, eh... stijver. En dan nog eigenlijk; ik vond het eerlijk gezegd nogal een vrij indiscrete en nogal lullig (mja...) geformuleerde vraag.OK, het is allang goed . Ik heb het begrepen : het was een onbeschofte, en LUL-lige vraag:lol: Een beetje ernst is op zijn plaats als er over belangrijke zaken ge-ouwehoerd word .

Rudy
29 augustus 2008, 22:20
OK, het is allang goed . Ik heb het begrepen : het was een onbeschofte, en LUL-lige vraag:lol: Een beetje ernst is op zijn plaats als er over belangrijke zaken ge-ouwehoerd word .
Als je het onderwerp te onbenullig vindt, wil je je dan onthouden van commentaar binnen de topic aub ?

Svennies
29 augustus 2008, 22:33
Het positieve eraan is: de schaamluis is met uitsterven bedreigd. Geen grap.

En nu is het bij de gaia alle hens aan dek....

Zouden er dan ook controleurs langskomen om hun rapportjes te maken...;-)

Rudy
29 augustus 2008, 22:48
Voor jezelf verdorie! Als je mooie lingerie aantrekt onder je werktenue zullen je collega's dat (normaal gesproken ;-) ) ook niet te zien krijgen maar het geeft een veel beter gevoeldan een wit katoenen Zeeman setje. (Ik zie Rudy al voor zijn spiegel staan in een Marlies Dekkertje, kwestie van het zelf es te mogen ervaren :lol: )

vrouwen & lingerie ... of, hoe krijg je een beter gevoel, ook al ziet geen kat wat je aan hebt. Moet kunnen. Zijn vrouwen nu echt zo of zijn ze slachtoffer geworden van de Flair? Btw, de Milo lijkt mij interessanter.
Nu ja, geschoren zijn geeft ook een lekker gevoel, wel bij de partner ...

Ambiorix
29 augustus 2008, 22:52
genoeg wassen eh pippo's. even hygiënisch als de schaar erin zetten;-)

piraat
29 augustus 2008, 23:04
Als je het onderwerp te onbenullig vindt, wil je je dan onthouden van commentaar binnen de topic aub ?
Integendeel, in feite is dit zéér belangrijk . Als het echt mode word om je als man helemaal te laten epileren, en baardloos en schaamhaarloos door het leven te gaan, is het de goede moment om terug met een baard van 3 dagen, en geurend naar zweet rond te lopen, zo men succes bij de vrouwtjes wil hebben. Dat is dan de enige manier om als origineel over te komen. D�*t + een grote mond, en voor de vrouwen hardhandig optreden tegen van die verwijfde kaalgeschotren modepopjes, zullen uw bedstee vullen met opgewonden vrouwvolk:lol:

piraat
29 augustus 2008, 23:04
Als je het onderwerp te onbenullig vindt, wil je je dan onthouden van commentaar binnen de topic aub ?
Integendeel, in feite is dit zéér belangrijk . Als het echt mode word om je als man helemaal te laten epileren, en baardloos en schaamhaarloos door het leven te gaan, is het de goede moment om terug met een baard van 3 dagen, en geurend naar zweet rond te lopen, zo men succes bij de vrouwtjes wil hebben. Dat is dan de enige manier om als origineel over te komen. D�*t + een grote mond, en voor de vrouwen hardhandig optreden tegen van die verwijfde kaalgeschotren modepopjes, zullen uw bedstee vullen met opgewonden vrouwvolk:lol:

Mambo
29 augustus 2008, 23:22
Dat scheren vind ik niet erg, maar dat jeuken nadien!

piraat
29 augustus 2008, 23:30
Dat scheren vind ik niet erg, maar dat jeuken nadien! Ja, als je nu denkt dat uw schaamluizen verdwijnen zogauw je je haar eraf geschoren hebt vergis je je natuurlijk, of je moet het minste of geringste haartje op uw anus ook epileren. Want die lieve beestjes leggen eitjes, die aan uw haartjes vastkleven, en pas een week later in een nieuwe invasie schaamluizen veranderen.:twisted:

Mambo
29 augustus 2008, 23:32
Ja, als je nu denkt dat uw schaamluizen verdwijnen zogauw je je haar eraf geschoren hebt vergis je je natuurlijk, of je moet het minste of geringste haartje op uw anus ook epileren. Want die lieve beestjes leggen eitjes, die aan uw haartjes vastkleven, en pas een week later in een nieuwe invasie schaamluizen veranderen.:twisted:

De dag dat ik een schaamluis zou vinden, brand ik hem weg met een gasbrander.

Mambo's hebben nooit luizen, ook geen schaamluizen.

Mambo
29 augustus 2008, 23:35
En het valt me op dat velen hier papa's scheermesje nog niet gevonden hebben.

Persoonlijk zie ik liever iets dat opgekuist en netjes staat dan zo een half boskieken dat te voorschijn springt.

Maar sommigen zien het liever andersom.
Vandaar dat wij nooit contact maken waarschijnlijk.

piraat
29 augustus 2008, 23:46
En het valt me op dat velen hier papa's scheermesje nog niet gevonden hebben.

Persoonlijk zie ik liever iets dat opgekuist en netjes staat dan zo een half boskieken dat te voorschijn springt.

Maar sommigen zien het liever andersom.
Vandaar dat wij nooit contact maken waarschijnlijk.

Kijk hier eens : ongeschoren vrouwelijk schoon :-) Hippiegoddess.com

piraat
29 augustus 2008, 23:49
De dag dat ik een schaamluis zou vinden, brand ik hem weg met een gasbrander.

Mambo's hebben nooit luizen, ook geen schaamluizen. Men vind die beestjes in de beste families hoor:-) Schaamluizen zijn nu écht zo een klassieker als je eens naar de hoeren gelopen bent, hé. Een souveniertje na een zware avond stappen met oude vrienden :lol:

Svennies
29 augustus 2008, 23:52
En het valt me op dat velen hier papa's scheermesje nog niet gevonden hebben.

Persoonlijk zie ik liever iets dat opgekuist en netjes staat dan zo een half boskieken dat te voorschijn springt.
Maar sommigen zien het liever andersom.
Vandaar dat wij nooit contact maken waarschijnlijk.

Hahaha,dit is er eentje om in te kaderen...

Als het nu eens een fazantje is dat te voorschijn springt, wat dan......
Te kaal kan nooit goed zijn,dan denk je weer terug aan de tijd dat je eerst maar mocht proberen als er haar genoeg opstond..dus tja,een kort geknipt en bijgetrimd gazonnetje is wat mij betreft al méér dan voldoende... en een brazillian waxje is de limiet...maar een full waxje , nee toch maar liever niet..;-)

Andro
30 augustus 2008, 00:10
Schaamhaar regelmatig bijknippen lekker kort, en balzak kaal is prima, veel hygiënischer en frisser ook.

King of beggars and fleas
30 augustus 2008, 01:51
heb het jaren geleden eens een keer geprobeert en nooit meer - jeuken dat dat deed als de stoppels er terug doorkomen - beetje zoals bij een doorschietende baard maar dan honderd keer erger - om gek van te worden

Elio di Supo
30 augustus 2008, 04:37
Ja iedereen wilt jong zijn en niet zo'n gezaghebbende oude seut.:twisted:

Ouch. Niet te veel fixeren op uw jeugd Bhairav want anders gaat uw midlife crisis hééél zwaar worden. Jaja, de midlife crisis.....

Elio di Supo
30 augustus 2008, 04:43
We zitten hier nog altijd niet in K&K, he. In de reguliere subfora is de algemene sfeer nu eenmaal iets, laat ons zeggen, eh... stijver. En dan nog eigenlijk; ik vond het eerlijk gezegd nogal een vrij indiscrete en nogal lullig (mja...) geformuleerde vraag.

Mag dat in Koetjes & Kalfjes wat losser? Ik heb de indruk dat je voor alle zekerheid maar beter in de stijve hark-modus blijft.

Laya
30 augustus 2008, 13:13
vrouwen & lingerie ... of, hoe krijg je een beter gevoel, ook al ziet geen kat wat je aan hebt. Moet kunnen. Zijn vrouwen nu echt zo of zijn ze slachtoffer geworden van de Flair? Btw, de Milo lijkt mij interessanter.
Nu ja, geschoren zijn geeft ook een lekker gevoel, wel bij de partner ...

Maar nee, dat is echt zo... hetzelfde met hoge hakken... in 'gemakkelijke' platte schoenen voel ik me heel anders dan op stiletto's. Je loopt anders, rechter, hebt een meer zelfzekere uitstraling.. En dat heeft niets te maken met de Flair... om professionele redenen zou ik dat mss niet mogen zeggen maar ik ben eigenlijk anti. Niemand hoeft me te zeggen wat ik moet dragen of hoe vaak ik moet vrijen en op welke manier.

Laya
30 augustus 2008, 13:18
heb het jaren geleden eens een keer geprobeert en nooit meer - jeuken dat dat deed als de stoppels er terug doorkomen - beetje zoals bij een doorschietende baard maar dan honderd keer erger - om gek van te worden

Hm.. Je bent nu de 2de die dat hier zegt... misschien geen scheerschuim/gel gebruikt? Of in de verkeerde richting? Wij hebben daar geen last van... ;-)

King of beggars and fleas
30 augustus 2008, 13:20
Hm.. Je bent nu de 2de die dat hier zegt... misschien geen scheerschuim/gel gebruikt? Of in de verkeerde richting? Wij hebben daar geen last van... ;-)mja ik heb mss een babyvelletje maar hoe dan ook nog veel plezier ermee gewenst - mijn portie mag je in ieder geval aan de hond geven ;-).

piraat
30 augustus 2008, 16:50
Hahaha,dit is er eentje om in te kaderen...

Als het nu eens een fazantje is dat te voorschijn springt, wat dan......
Te kaal kan nooit goed zijn,dan denk je weer terug aan de tijd dat je eerst maar mocht proberen als er haar genoeg opstond..dus tja,een kort geknipt en bijgetrimd gazonnetje is wat mij betreft al méér dan voldoende... en een brazillian waxje is de limiet...maar een full waxje , nee toch maar liever niet..;-) Waarom niet gewoon scalperen ? Lekker SM :twisted:

C2C
30 augustus 2008, 17:06
Ik ben tegen de infantilisering en pedofilisering van seks.

Geef mij maar een goed behaarde, natuurlijke vrouw. Ik heb immers geen schrik van vrouwen. Mannelijk plebs dat kale k*tjes verlangt duidelijk wel.

Volwassen mannen hebben niks op met al dat scheren. Dat is onhygiënisch en bederft de seksuele lust.

Elio di Supo
30 augustus 2008, 20:15
Ik ben tegen de infantilisering en pedofilisering van seks.

Geef mij maar een goed behaarde, natuurlijke vrouw. Ik heb immers geen schrik van vrouwen. Mannelijk plebs dat kale k*tjes verlangt duidelijk wel.

Volwassen mannen hebben niks op met al dat scheren. Dat is onhygiënisch en bederft de seksuele lust.

Ik heb ook niets tegen "bush county" maar ik zie toch liever dat mijn vriendin haar okselhaar afscheert. Het staat haar natuurlijk compleet vrij om dit verzoek straal te negeren. Als tegenreactie laat ik dan mijn neushaar groeien.

Duvelke
30 augustus 2008, 20:22
Het kadert allemaal in de obsessie voor de jeugd. Hoe minder lichaamshaar, hoe jonger men lijkt. Het is allemaal om niet al te ernstig te nemen.
Iedereen zou toch moeten weten dat een echte man haar op zijn borst én op zijn kloten heeft!

jaja, in de jaren stillekes misschien, toen viel men nog op 'behaarde' mannen
Ik hou het liever ook een beetje proper vanonder, niet volledig kaal, maar zowat trimmen is heus niets mis mee, en wordt geapprecieerd door men vriendin.

piraat
30 augustus 2008, 21:53
Schaamhaar regelmatig bijknippen lekker kort, en balzak kaal is prima, veel hygiënischer en frisser ook.

Man man, dat zijn toch allemaal wulpse verwijfde streken ?! Wat is me dat nu weer voor een onzin ? Wanneer make-up voor "mannen" ?

piraat
30 augustus 2008, 21:56
jaja, in de jaren stillekes misschien, toen viel men nog op 'behaarde' mannen
Ik hou het liever ook een beetje proper vanonder, niet volledig kaal, maar zowat trimmen is heus niets mis mee, en wordt geapprecieerd door men vriendin. Elke dag een douchke, is meer als genoeg. Want nu mag je je nog van kop tot teen kaalscheren, en overgieten met parfum, als je je niet wast ben je nog steeds een viezerik. Zelfs varkens ruiken lekker met parfum !

Mitgard
30 augustus 2008, 22:05
Vandaag in veel kranten verschenen: Vrouwen willen kale mannen,en hiermee bedoelen we niet het haar op het hoofd:-) Steeds meer vrouwen willen intiem geschoren mannen omdat het hygienischer zou zijn en de vrouwen het leuker vinden.

En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier?

wie hebben ze bevraagd?
hollandse bakvissen die fan zijn van tokio hotel?

piraat
30 augustus 2008, 22:07
wie hebben ze bevraagd?
hollandse bakvissen die fan zijn van tokio hotel? Die ventjes van tokio hotel hebben sowieso geen haren op hun lichaam, ze zijn pas uit hun luiers.:-)

Kallikles
30 augustus 2008, 22:22
Ik ben tegen de infantilisering en pedofilisering van seks.

Geef mij maar een goed behaarde, natuurlijke vrouw. Ik heb immers geen schrik van vrouwen. Mannelijk plebs dat kale k*tjes verlangt duidelijk wel.

Volwassen mannen hebben niks op met al dat scheren. Dat is onhygiënisch en bederft de seksuele lust.

Zo denk ik er ook over. Al dat gescheer vind ik maar pervers. Geef mij maar een échte, natuurlijke vrouw!

piraat
30 augustus 2008, 22:42
Zo denk ik er ook over. Al dat gescheer vind ik maar pervers. Geef mij maar een échte, natuurlijke vrouw!
Hippiegoddess.com

Crochettie
30 augustus 2008, 23:38
Die nieuwe rage is uitgevonden door ne rosse zekers?

Crochettie
30 augustus 2008, 23:53
*knip*

Crochettie
31 augustus 2008, 00:01
Het positieve eraan is: de schaamluis is met uitsterven bedreigd. Geen grap.

En als je scheermes even uitglijd is de schaambuis volledig uitgestorven

Duvelke
31 augustus 2008, 05:36
Man man, dat zijn toch allemaal wulpse verwijfde streken ?! Wat is me dat nu weer voor een onzin ? Wanneer make-up voor "mannen" ?

onzin, smonzin...als gij u goed voelt als een behaarde bosaap, mij geen probleem :)
Ik hou men haren liever lang op de plaatsen waar ik ze wil, ik denk niet dat jij daar last van hebt? ;-)

Ik doe het niet enkel voor mezelf, mijn vriendin vindt het ook leuk als ik het gazon af en toe eens afrij ;)

Duvelke
31 augustus 2008, 05:38
Elke dag een douchke, is meer als genoeg. Want nu mag je je nog van kop tot teen kaalscheren, en overgieten met parfum, als je je niet wast ben je nog steeds een viezerik. Zelfs varkens ruiken lekker met parfum !

tuurlijk was ik mij, dat staat er ook los van...
Vind jij een vrouw met okselhaar sexy?

Duvelke
31 augustus 2008, 05:39
Zo denk ik er ook over. Al dat gescheer vind ik maar pervers. Geef mij maar een échte, natuurlijke vrouw!

ieder zijn ding natuurlijk :)

maar mogen daarom sommige mensen (zowel mannen als vrouwen) dan niet het tegenovergesteld wensen?

kaptenkirk
31 augustus 2008, 09:08
Hier lopen toch een paar perverten rond, me dunkt. Wat is er sexy aan een kaalgeschoren foef en piet? Okselhaar tot daar aan toe. Ne kaalgeschoren prutje is voer voor pedofielen. Daarbij, hoe meer men scheert, hoe meer (en stijver haar) haargroei.

Geef me liever ne "prutje naturel" dan ne kaalgeschoren. Sommige vrouwen zijn van nature lichtbehaard, andere niet. Wat ik wel al ondervonden heb is dat blondines harder "ruiken" dan donkere types. Ooit ne negerin tussengepakt, maar is me nie goe bekomen. Man, dat was geen kuthaar, dat was prikkeldraad.

Duvelke
31 augustus 2008, 12:06
Hier lopen toch een paar perverten rond, me dunkt. Wat is er sexy aan een kaalgeschoren foef en piet? Okselhaar tot daar aan toe. Ne kaalgeschoren prutje is voer voor pedofielen. Daarbij, hoe meer men scheert, hoe meer (en stijver haar) haargroei.

Bij jouw licht de standaard op geen okselhaar, dat is jouw goed recht, waarom zouden anderen dan ook niet graag wensen dat er beneden niet te veel haar is? Wat is er pervers aan om je beneden te scheren? Persoonlijk hoeft het voor mij zeker niet kaal te zijn, maar een 'streepke' bij een vrouw vind ik toch wel schoon.

Geef me liever ne "prutje naturel" dan ne kaalgeschoren. Sommige vrouwen zijn van nature lichtbehaard, andere niet. Wat ik wel al ondervonden heb is dat blondines harder "ruiken" dan donkere types. Ooit ne negerin tussengepakt, maar is me nie goe bekomen. Man, dat was geen kuthaar, dat was prikkeldraad.
Nu zeg je zelf dat het schaamhaar soms een struikelblok is, dus waarom niet afscheren e? Ma bon, zoals al eerder gezegd: ieder zijn ding !

kaptenkirk
31 augustus 2008, 12:12
Misschien heeft al dat haargroei een lichamelijke funktie, anders was het wel door de eeuwen heen wel "wegge-evolueert".

Ne "moustachke" beneden vind ik ook lekker :p.

Kallikles
31 augustus 2008, 12:13
OPGEPAST

Dit werkt verslavend
Het begint met onschuldig kaalscheren van de schaamharen en eindigt uiteindelijk in dit

Inderdaad, geef mij maar een échte, natuurlijke vrouw en geen porno-actrice...

NB: Is het niet tegen het forumreglement om het forum te spammen met reclame voor porno-sites?

Kallikles
31 augustus 2008, 12:14
ieder zijn ding natuurlijk :)

maar mogen daarom sommige mensen (zowel mannen als vrouwen) dan niet het tegenovergesteld wensen?

Het is verboden te verbieden! :lol:

Of liever, zoals Nietzsche zou zeggen: het is verboden te straffen...

piraat
31 augustus 2008, 15:52
tuurlijk was ik mij, dat staat er ook los van...
Vind jij een vrouw met okselhaar sexy?
Hangt van de vrouw af, hé. Een monster met geschoren oksels interresseert mij niet. Een mooie meid met wat haar hier en daar stoort mij zeker niet.
Kijk hier eens, ik gaf die tip al een keer of drie:-) : Hippiegoddess.comToffe grieten, ongeschoren, op en top natuur8-)

C2C
31 augustus 2008, 16:06
Volgens mij komt al dat scheren ook het meest voor bij de lagere middenklasse. Het fenomeen is zeker sociaal gedetermineerd. Die mensen zijn het makkelijkst beïnvloedbaar en laten zich snel leiden door belachelijke trends.

Sociologisch onderzoek vond al dat de tattoo-cultuur ook typisch is voor Nancy's, Betty's, Davy's en Jimmy's.

Alleen lijkt het mij moeilijk om dat onderzoek te herhalen voor de schaamhaarscheercultuur. De hoger opgeleiden zouden de vragen trouwens te belachelijk vinden om te beantwoorden.

Alleszins, plebs, scheert maar rustig voort.

Rapture
31 augustus 2008, 17:11
Ik ben tegen de infantilisering en pedofilisering van seks.

Geef mij maar een goed behaarde, natuurlijke vrouw. Ik heb immers geen schrik van vrouwen. Mannelijk plebs dat kale k*tjes verlangt duidelijk wel.

Volwassen mannen hebben niks op met al dat scheren. Dat is onhygiënisch en bederft de seksuele lust.

En alle mannen die hun baard afscheren zijn dan zeker mietjes of infantiele ventjes met het Peter Pan-syndroom?

Als da volgens u te zien heeft met pedofilie zijn alle vrouwen die verlangen da hunne vent zijne baard afscheert ook pedofileuses.

Ne schuurborstel is voor u zeker een seksspeeltje :-D

Pantoffeldiertje
31 augustus 2008, 17:13
Jij weet dat precies goed ? Scheer je je kut kaal ? Of die van je vriendin ?

Zou piraat misschien een dubbelnick zijn..

Rudy
31 augustus 2008, 17:19
Ik doe het niet enkel voor mezelf, mijn vriendin vindt het ook leuk als ik het gazon af en toe eens afrij ;)

... of toch op z'n minst wat bijknippen. Haar tussen de tanden is niet prettig ...

Rudy
31 augustus 2008, 17:23
Volwassen mannen hebben niks op met al dat scheren. Dat is onhygiënisch en bederft de seksuele lust.
Je beseft niet wat je mist. Doen, binnen enkele jaren heeft zelfs scheren geen zin meer.

Rapture
31 augustus 2008, 17:29
Het feit dat wij (de mens) ons scheren, onderscheid ons van de bonobo's en dergelijke.

Rudy
31 augustus 2008, 17:32
Het feit dat wij (de mens) ons scheren, onderscheid ons van de bonobo's en dergelijke.

Bestaan er dan apen die zich scheren ?

Rapture
31 augustus 2008, 17:41
Bestaan er dan apen die zich scheren ?

nee, maar het is gebleken da de Bonobo's de enigste beesten zijn die seks hebben voor het plezier (samen met de mens dus). Daarom heeft de mens besloten zich te scheren om beide soorten uit elkaar te kunnen houden. Bij sommige mensen is het verschil nog niet duidelijk genoeg ondanks het feit da ze zich scheren btw.

piraat
31 augustus 2008, 21:43
Bestaan er dan apen die zich scheren ? Ik weet dat niet. Vraag eens aan Afrikanen of ze daar iets van weten ?

Duvelke
31 augustus 2008, 22:17
Volgens mij komt al dat scheren ook het meest voor bij de lagere middenklasse. Het fenomeen is zeker sociaal gedetermineerd. Die mensen zijn het makkelijkst beïnvloedbaar en laten zich snel leiden door belachelijke trends.

Sociologisch onderzoek vond al dat de tattoo-cultuur ook typisch is voor Nancy's, Betty's, Davy's en Jimmy's.

Alleen lijkt het mij moeilijk om dat onderzoek te herhalen voor de schaamhaarscheercultuur. De hoger opgeleiden zouden de vragen trouwens te belachelijk vinden om te beantwoorden.

Alleszins, plebs, scheert maar rustig voort.

sorry, maar het feit dat het scheren van schaamhaar te maken heeft met de klasse waarin je leeft is onjuist.
Ik speel voetbal en volleybal in competitieverband en zie dus 'veel'. Uit eigen ervaring moet ik u ongelijk geven. Het heeft niets met trends te maken. Vroeger werd het trouwens ook al gedaan. Mijn grootvader deed het zelfs, omdat ons moe het 'geire had'

freespirit
31 augustus 2008, 22:27
Misschien heeft al dat haargroei een lichamelijke funktie, anders was het wel door de eeuwen heen wel "wegge-evolueert".

Ne "moustachke" beneden vind ik ook lekker :p.

Tuurlijk, schaamhaar kan de zweetproductie in de erogene zones reguleren en binnen de perken houden. Het haar daar heeft wel degelijk een natuurlijke functie. Vrouwen houden ook instinctief van mannen met een gezonde bos schaamhaar, dat is natuurlijk en wijst zelfs op gezondheid en vruchtbaarheid. Helaas laten we ons steeds maar een hardnekkiger media-georiënteerd schoonheidsideaal opdringen, bij mannen is metroseksualiteit in en dat impliceert zo weinig mogelijk ruwe mannelijke kenmerken, dus ook al dat haar moet eraan geloven. En geloof me, de kaalheidstrend is ook bij mannen al ver doorgedrongen, dat zie ik elke week in de fitness. Ik wil niet zo ver gaan als sommigen op dit forum door te beweren dat de seksualiteit infantiliseert, maar ik vind dat kaal zijn toch vrij ergerlijk en onnatuurlijk (uiteraard doet iedereen zijn eigen goesting hiermee).

Ik laat deze 'trend' aan mij voorbijgaan en een eventuele vriendin / vrouw van mij, die wat haar niet ziet zitten, kan hem 'bollen'.

piraat
31 augustus 2008, 22:57
sorry, maar het feit dat het scheren van schaamhaar te maken heeft met de klasse waarin je leeft is onjuist.
Ik speel voetbal en volleybal in competitieverband en zie dus 'veel'. Uit eigen ervaring moet ik u ongelijk geven. Het heeft niets met trends te maken. Vroeger werd het trouwens ook al gedaan. Mijn grootvader deed het zelfs, omdat ons moe het 'geire had'

En uw grootva is dat aan jou komen vertellen ?:lol:

Duvelke
1 september 2008, 00:45
En uw grootva is dat aan jou komen vertellen ?:lol:

Nee, maar mijn grootvader speelde tot enkele jaren terug mee (trainde mee) aangezien hij nog speelde bij de senioren. In den douche had ik dat dan gezien, en ik had er eerst een grapke over gemaakt, waarop hij zei dat 'ons moe het geire had' ;)

Mijn grootva is kei cool trouwens 8-)

Groentje-18
1 september 2008, 00:48
Ik treed Laya bij, 't is fris, 't is hygiënisch, 't is praktisch.
Jeuk mag geen excuus zijn, want na enkele beurten is dat verdwenen. Anders biedt scheerolie soelaas.
Ik zal mijn man daaromtrent geen regels opleggen, maar wel hopen dat hij zich goed verzorgt en het daar liefst kort houdt of wegscheert. Dat vind ik ook een vorm van zelfrespect en respect voor de ander.
Maar ik zou er natuurlijk geen goede relatie voor beëindigen. It's not that a big deal.

Ik zal de dingen maar even zeggen hoe ze zijn:
ik vind niet dat het kadert in een infantilisering/pedofilisering van het lichaam, maar al zal dat in uitzonderlijke gevallen wel een rol spelen.
Het gaat er ook om dat het bij bepaalde seksuele handelingen praktischer is en je rechtstreeks contact hebt met een zachte huid, wat gewoon prettiger is, zowel voor de aanraker als de aangeraakte, vind ik toch.

Laya
1 september 2008, 06:42
Ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar hij of zij zin in heeft. Intiem scheren heeft toch niets te maken met perversiteit of pedofilie? Wat is dat nu voor zever.
Voor sommigen zal het wel te maken hebben met een trend, voor anderen is het een 'gewoonte' of zelf religieus voorschrift.
Een tip voor mensen die eens zonder inspiratie zitten: het is een verdomd plezante vorm van voorspel.

maf
1 september 2008, 09:13
't Is niet omdat jij je daar geen fluit van aantrekt dat het voor een ander ook zo is he ;-)
Persoonlijk aanvallen mag ook al niet, dus trek maar liever niet ammefluit.

piraat
1 september 2008, 14:16
Ik treed Laya bij, 't is fris, 't is hygiënisch, 't is praktisch.
Jeuk mag geen excuus zijn, want na enkele beurten is dat verdwenen. Anders biedt scheerolie soelaas.
Ik zal mijn man daaromtrent geen regels opleggen, maar wel hopen dat hij zich goed verzorgt en het daar liefst kort houdt of wegscheert. Dat vind ik ook een vorm van zelfrespect en respect voor de ander.
Maar ik zou er natuurlijk geen goede relatie voor beëindigen. It's not that a big deal.

Ik zal de dingen maar even zeggen hoe ze zijn:
ik vind niet dat het kadert in een infantilisering/pedofilisering van het lichaam, maar al zal dat in uitzonderlijke gevallen wel een rol spelen.
Het gaat er ook om dat het bij bepaalde seksuele handelingen praktischer is en je rechtstreeks contact hebt met een zachte huid, wat gewoon prettiger is, zowel voor de aanraker als de aangeraakte, vind ik toch.:lol:

Rudy
1 september 2008, 15:02
Een tip voor mensen die eens zonder inspiratie zitten: het is een verdomd plezante vorm van voorspel...

... en een streling voor het oog. Iedereen content dus.

Rudy
1 september 2008, 15:15
Ik laat deze 'trend' aan mij voorbijgaan en een eventuele vriendin / vrouw van mij, die wat haar niet ziet zitten, kan hem 'bollen'.

Het woord trend heb ik ondertussen al enkele keren mogen lezen binnen deze topic. Als je het hebt over een trend dan doet dat te veel denken aan een modeverschijnsel. Volgens mij heeft het daar niets mee te maken; Eerder met een soort taboe dat ondertussen wordt doorbroken. Dertig jaar geleden was de kans groot dat iemand met een kale schaamstreek voor hoer of mietje werd verweten, of voor iemand met een ziekte of iemand die zich niet verzorgde en bijgevolg last had van luizen. Maar kaalscheren omdat je het leuker vond ? Neen hoor, die had ze niet alle vijf.

Pietje
1 september 2008, 17:26
Jij weet dat precies goed ? Scheer je je kut kaal ? Of die van je vriendin ?

Wel, wel wel....................als ik dat soort vetzakkerij lees............kan ik enkle aan carlgustaaf aka forumspook denken........Hij is het blijkbaar nog altijd niet verleerd...

-=EXCALIBUR=-
1 september 2008, 18:45
Ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar hij of zij zin in heeft. Intiem scheren heeft toch niets te maken met perversiteit of pedofilie? Wat is dat nu voor zever.
Voor sommigen zal het wel te maken hebben met een trend, voor anderen is het een 'gewoonte' of zelf religieus voorschrift.
Een tip voor mensen die eens zonder inspiratie zitten: het is een verdomd plezante vorm van voorspel.
Of als het fout loopt is het een verdomd bloedbad :rofl:

Mitgard
1 september 2008, 18:54
Een tip voor mensen die eens zonder inspiratie zitten: het is een verdomd plezante vorm van voorspel.

jullie lijken me een saai koppel.

Laya
2 september 2008, 06:38
jullie lijken me een saai koppel.

Jij lijkt me iemand met weinig fantasie ;-)

Andro
2 september 2008, 06:51
Wel, wel wel....................als ik dat soort vetzakkerij lees............kan ik enkle aan carlgustaaf aka forumspook denken........Hij is het blijkbaar nog altijd niet verleerd...

Jij niet alleen. ;-)

maf
2 september 2008, 09:43
Vrouwen willen kale mannen
De voorkeur van vrouwen voor CHAUVINISTEN is me bekend...

Wautd
2 september 2008, 10:10
Vandaag in veel kranten verschenen: Vrouwen willen kale mannen,en hiermee bedoelen we niet het haar op het hoofd:-) Steeds meer vrouwen willen intiem geschoren mannen omdat het hygienischer zou zijn en de vrouwen het leuker vinden.

En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier?

Vrouwen willen elk jaar iets anders

Duvelke
4 september 2008, 08:59
pass the deutchie to the left hand site....

Calle
4 september 2008, 12:24
Ik zal het zo zeggen ; ik flos al genoeg uit mijn eigen , dus kaal is wel leuk.

Anna List
4 september 2008, 12:43
Ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar hij of zij zin in heeft. Intiem scheren heeft toch niets te maken met perversiteit of pedofilie? Wat is dat nu voor zever.
Voor sommigen zal het wel te maken hebben met een trend, voor anderen is het een 'gewoonte' of zelf religieus voorschrift.
Een tip voor mensen die eens zonder inspiratie zitten: het is een verdomd plezante vorm van voorspel.

been there done that ! :oops:


was wel den eerste keer dat zij vroeg of het voorspel nog niet lang genoeg geduurd had :oops again:

maf
4 september 2008, 14:51
Vrouwen willen kale mannen

Het echte probleem is, dat kale mannen vrouwen willen.

vlijmscherp
4 september 2008, 14:58
been there done that ! :oops:


was wel den eerste keer dat zij vroeg of het voorspel nog niet lang genoeg geduurd had :oops again:

voorspel? wasda??

Anna List
4 september 2008, 15:02
voorspel? wasda??

koopt u ne predictor

maf
4 september 2008, 15:03
voorspel? wasda??

Alles wat voorspelbaar is, is voorspel.

eno2
4 september 2008, 15:06
GertJan
Vrouwen willen kale mannen


Maf
Het echte probleem is, dat kale mannen vrouwen willen.

Zo te zien is, dank zij de wet van vraag en aanbod, de dekking volledig.

Anna List
4 september 2008, 15:28
Zo te zien is, dank zij de wet van vraag en aanbod, de dekking volledig.

tenzij er hier en daar sprake is van een dubbele dekking, dan krijgt ge aan de andere kant weer gaten