PDA

View Full Version : het wilde westen ?


FDM
29 augustus 2008, 23:35
'Elf onthoofde lichamen gevonden in Mexico'

moeten wij openstaan voor toeristen uit de ganse wereld en riskeren dat feiten als deze ook bij ons dagelijkse kost worden ?

de zuid-amerikaanse zeden zijn niet de onze

filosoof
31 augustus 2008, 10:50
'Elf onthoofde lichamen gevonden in Mexico'

moeten wij openstaan voor toeristen uit de ganse wereld en riskeren dat feiten als deze ook bij ons dagelijkse kost worden ?

de zuid-amerikaanse zeden zijn niet de onzeDie van Dutroux wél?:shocked!:

C2C
31 augustus 2008, 14:29
'Elf onthoofde lichamen gevonden in Mexico'

moeten wij openstaan voor toeristen uit de ganse wereld en riskeren dat feiten als deze ook bij ons dagelijkse kost worden ?

de zuid-amerikaanse zeden zijn niet de onze

Nee, alleen Vlaams-Brabanders mogen voortaan nog Vlaanderen bewonen en bewandelen. Alle andere volksvreemde types zijn gevaarlijke, mensen-onthoofdende psychopathische gekken.

Zo is dat. En als ge niet met mij akkoord zijt hak ik iets van uw lijf, met een bot mes. Eender wat. Het gaat om het hakken.

C2C
31 augustus 2008, 14:44
Trouwens, vermoedelijk zijn deze slachtpartijen, net zoals de befaamde moorden in Ciudad Juarez, het werk van blanke Angelsaksische Amerikaanse moord-toeristen, die in Mexico hun lusten gaan botvieren in het weekend.

Want vergeet het niet, de meest gestoorde moorden op dat continent zijn altijd het werk van blanke protestantse Angelsaksen. Ga maar na.

Den Ardennees
31 augustus 2008, 20:58
Nee, alleen Vlaams-Brabanders mogen voortaan nog Vlaanderen bewonen en bewandelen. Alle andere volksvreemde types zijn gevaarlijke, mensen-onthoofdende psychopathische gekken.

Zo is dat. En als ge niet met mij akkoord zijt hak ik iets van uw lijf, met een bot mes. Eender wat. Het gaat om het hakken.

ga jij maar snel naar Cuba wonen, of Noord-Korea:roll:

FDM
31 augustus 2008, 21:42
Die van Dutroux wél?

er is al miserie veroorzaakt door het eigen volk , zonder dat we nog wat zotten gaan invoeren

hurricane
31 augustus 2008, 21:46
Die van Dutroux wél?:shocked!:

Neuh. Maar die durven ze wél oppakken ...

Johan Bollen
31 augustus 2008, 21:47
'Elf onthoofde lichamen gevonden in Mexico'

moeten wij openstaan voor toeristen uit de ganse wereld en riskeren dat feiten als deze ook bij ons dagelijkse kost worden ?

de zuid-amerikaanse zeden zijn niet de onze
Mexico is geen deel van zuid Amerika. Maar het is inderdaad een van de gevaarlijkste landen van latijns amerika, een feit dat lange tijd geen aandacht kreeg in de 'westerse' pers. Daarvoor moesten eerst meer dan honderdduizend mexicanen de straat op voor de derde keer of zo. Mexico steekt ook colombia naar de kroon als het gevaarlijkste land van het continent om aan journalistiek te doen. 8 gedode journalisten vorig jaar als ik me goed herinner. Daar zal je 'reporters zonder grenzen' niet over horen klagen nochthans. Die wachten waarschijnlijk tot er een journalist vermoord wordt in Venezuela voordat hun verontwaardiging vorm aanneemt. Idem voor de Europese pers.

Johan Bollen
31 augustus 2008, 21:51
Want vergeet het niet, de meest gestoorde moorden op dat continent zijn altijd het werk van blanke protestantse Angelsaksen. Ga maar na.
Dat lijkt me semi-racistische 'zever'. Heeft u daar een bron van? (om deze vaak terugkerende vraag op dit forum, soms gebruikt als dooddoener, ook maar eens te stellen)

filosoof
31 augustus 2008, 21:55
Mexico is geen deel van zuid Amerika. Maar het is inderdaad een van de gevaarlijkste landen van latijns amerika, een feit dat lange tijd geen aandacht kreeg in de 'westerse' pers. Daarvoor moesten eerst meer dan honderdduizend mexicanen de straat op voor de derde keer of zo. Mexico steekt ook colombia naar de kroon als het gevaarlijkste land van het continent om aan journalistiek te doen. 8 gedode journalisten vorig jaar als ik me goed herinner. Daar zal je 'reporters zonder grenzen' niet over horen klagen nochthans.Ik weet het, ik reisde drie weken alleen rond in Yucatan. De armoede is er ongelofelijk op sommige plaatsen, het analfabetisme ook. In een dorp maar enkele mensen tegenkomen die Spaans kennen bvb.

filosoof
31 augustus 2008, 22:00
Nee, alleen Vlaams-Brabanders mogen voortaan nog Vlaanderen bewonen en bewandelen. Alle andere volksvreemde types zijn gevaarlijke, mensen-onthoofdende psychopathische gekken.

Zo is dat. En als ge niet met mij akkoord zijt hak ik iets van uw lijf, met een bot mes. Eender wat. Het gaat om het hakken.Een mes?8O Meer dan een zelfgemaakte silexbijl mag jij niet hebben! ;)

FDM
1 september 2008, 15:48
'Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.
de vrouwen, waaronder drie tieners, zouden eerst zijn beschoten en terwijl ze nog ademden in een graf gegooid en toegedekt met aarde.

zullen we nog wat van die gekken naar hier halen ??

Elio di Supo
1 september 2008, 18:30
Trouwens, vermoedelijk zijn deze slachtpartijen, net zoals de befaamde moorden in Ciudad Juarez, het werk van blanke Angelsaksische Amerikaanse moord-toeristen, die in Mexico hun lusten gaan botvieren in het weekend.

Want vergeet het niet, de meest gestoorde moorden op dat continent zijn altijd het werk van blanke protestantse Angelsaksen. Ga maar na.

Dit is u waarschijnlijk ingegeven na het bekijken van films zoals "Bowling for Columbine". Wist u dat in Guatemala er zich een ernstig probleem stelt inzake het quasi straffeloos vermoorden en verkrachten van vrouwen?