PDA

View Full Version : Allochtonen beroven doodzieke scholier van cadeautjes


vercetti
1 september 2008, 13:37
Een stelletje schorem heeft dit weekend een groepje scholieren beroofd van een tas die bestemd was voor een ongeneeslijk zieke klasgenoot. De scholieren van het Saenredam College uit Zaanstad vertrokken per trein naar Amsterdam. Daar wilden ze hun doodzieke klasgenoot Tim Weerstand (15) bezoeken die in het Academisch Medisch Centrum (AMC) ligt.

(Lees verder op http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html )

En ja. Wéér waren het allochtonen. Gespuis dat nergens respect voor heeft. Zelfs niet voor een ongeneselijke scholier van 15 jaar. :evil:

FDM
1 september 2008, 14:18
ze kwamen hun culturele verrijking opeisen

Duvelke
1 september 2008, 14:29
amsterdam? hoort dit dan niet in buitenland?

Rudy
1 september 2008, 14:50
fok.nl is uiteraard een zeer betrouwbare objectieve bron.

alice
1 september 2008, 15:03
Dus u denkt dat de telegraaf dit publiceert om mensen op te zetten tegen allochtonen?
Ligt daar dan de nadruk? Wie en niet wat er geschreven wordt?

Rudy
1 september 2008, 15:24
Dus u denkt dat de telegraaf dit publiceert om mensen op te zetten tegen allochtonen?
Ligt daar dan de nadruk? Wie en niet wat er geschreven wordt?

Nee Alice, je hebt gelijk, dit kan de bedoeling niet zijn. De Telegraaf zal echter ook niet vertellen dat het WEER de allochtonen zijn zoals we in de beginpost kunnen lezen.

goodwill
1 september 2008, 15:32
Een stelletje schorem heeft dit weekend een groepje scholieren beroofd van een tas die bestemd was voor een ongeneeslijk zieke klasgenoot. De scholieren van het Saenredam College uit Zaanstad vertrokken per trein naar Amsterdam. Daar wilden ze hun doodzieke klasgenoot Tim Weerstand (15) bezoeken die in het Academisch Medisch Centrum (AMC) ligt.

(Lees verder op http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html )

En ja. Wéér waren het allochtonen. Gespuis dat nergens respect voor heeft. Zelfs niet voor een ongeneselijke scholier van 15 jaar. :evil:

Gespuis heb je overal.

wat bereik je ermee door te klagen dat het 'weer allochtonen waren'?
Vertel eens Vecetti ? Wat stel jij voor om er aan te doen. Komaan, laat jij eens weten wat jij in gedachten hebt als constrcutief voorstel of voorstellen, binnen de wet natuurlijk?
Vertel eens Vecetti; je bent met een gebeurtenis afgekomen, wat stel je voor ?
Allee, Vercetti, doe maar. We luisteren. Vertel het aan je mede-forumleden.

shaddy
1 september 2008, 16:07
fok.nl is uiteraard een zeer betrouwbare objectieve bron.

Juist ja iedereen die de waarheid zegt is geen betrouwbare bron? :roll: Iedereen die poco dingen zegt wel? bah !

Zou me niet verwo,nderen dat het islammieten waren immers de ongelovigen beteken niets en mogen worden bestolen. Typisch voor islammieten om anderen onder hun te zetten. ;-)

Pick Nick
1 september 2008, 18:50
Gespuis heb je overal.

wat bereik je ermee door te klagen dat het 'weer allochtonen waren'?
Vertel eens Vecetti ? Wat stel jij voor om er aan te doen. Komaan, laat jij eens weten wat jij in gedachten hebt als constrcutief voorstel of voorstellen, binnen de wet natuurlijk?
Vertel eens Vecetti; je bent met een gebeurtenis afgekomen, wat stel je voor ?
Allee, Vercetti, doe maar. We luisteren. Vertel het aan je mede-forumleden.

Alé, vertel jij eens goodwill, wat ga jij eraan doen? Welke constructieve voorstellen stel jij voor? 'Op zijn links' de oogkleppen harder aantrekken en jammeren dat het uitlokking is en dat die allahtone sukkeltjes zodanig karmarm zijn dat ze van de linkse kerk automatisch het groen op licht krijgen om autochtonen te overvallen?
Het opbergen van het gedoogbeleid door de progressieve kerk, zegt je dat iets?

alvinvdv
1 september 2008, 20:18
Een stelletje schorem heeft dit weekend een groepje scholieren beroofd van een tas die bestemd was voor een ongeneeslijk zieke klasgenoot. De scholieren van het Saenredam College uit Zaanstad vertrokken per trein naar Amsterdam. Daar wilden ze hun doodzieke klasgenoot Tim Weerstand (15) bezoeken die in het Academisch Medisch Centrum (AMC) ligt.

(Lees verder op http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html )

En ja. Wéér waren het allochtonen. Gespuis dat nergens respect voor heeft. Zelfs niet voor een ongeneselijke scholier van 15 jaar. :evil:


Zulke onderwerpen zijn m.i. stillaan wel uitgemolken!
Je gaat echt geen zieltjes meer winnen!;-)

Dixie
1 september 2008, 20:25
Zulke onderwerpen zijn m.i. stillaan wel uitgemolken!
Je gaat echt geen zieltjes meer winnen!;-) tja het went natuurlijk deze dagelijkse 'verijking' van de allochtoontjes

LastMohican
1 september 2008, 21:33
Gespuis heb je overal.

wat bereik je ermee door te klagen dat het 'weer allochtonen waren'?
Vertel eens Vecetti ? Wat stel jij voor om er aan te doen. Komaan, laat jij eens weten wat jij in gedachten hebt als constrcutief voorstel of voorstellen, binnen de wet natuurlijk?
Vertel eens Vecetti; je bent met een gebeurtenis afgekomen, wat stel je voor ?
Allee, Vercetti, doe maar. We luisteren. Vertel het aan je mede-forumleden.

Wet veranderen. Grote kuis houden. Probleem opgelost.

Geen dank.

alvinvdv
1 september 2008, 21:40
Wet veranderen. Grote kuis houden. Probleem opgelost.

Geen dank.

Kinderlijk idee.....

Alsof dat allemaal zo gemakkelijk is!

Pick Nick
1 september 2008, 21:43
Kinderlijk idee.....

Alsof dat allemaal zo gemakkelijk is!


Niet is onmogelijk. Waar een (politieke) wil is, is een weg.

alvinvdv
1 september 2008, 21:52
Niet is onmogelijk. Waar een (politieke) wil is, is een weg.

Als dat op een democratische manier kan....

BitterSweet
1 september 2008, 22:35
Als dat op een democratische manier kan....

Overvallen is ook niet democratisch en toch richt ge uw pijlen op diegenen die het aanklagen en niet op de daders.

Diego Raga
1 september 2008, 22:36
Wat stel jij voor om er aan te doen. Komaan, laat jij eens weten wat jij in gedachten hebt als constrcutief voorstel of voorstellen, binnen de wet natuurlijk?
'Binnen de wet' ? :lol:
Binnen de democratische grondwet of de sharia ? Het verschil ?
De eerste is door politieke agenda's uitgehold en laat niets 'ondemocratisch' toe 'binnen de wet', de tweede alles, wat ondemocratische handelingen betreft.

Maar hey, het is nog steeds wachten geblazen op jouw ongetwijfeld constructief-revolutionaire voorstellen, ivm de aanpak van het betrokken gespuis, allochtoon of niet, dat dagelijks de straten fysiek onveilig maakt.
Neem gerust de tijd...

Internaut
2 september 2008, 01:38
Gespuis heb je overal.


Das makkelijk gezegd natuurlijk. Als je honderdduizenden vreemdelingen binnenhaalt die behoren tot het laagste van het laagste (een Marokkaan hier is anders dan ginder) dan moet je niet verbaasd staan dat zulke zaken gebeuren.

goodwill
2 september 2008, 08:52
Alé, vertel jij eens goodwill, wat ga jij eraan doen? Welke constructieve voorstellen stel jij voor? 'Op zijn links' de oogkleppen harder aantrekken en jammeren dat het uitlokking is en dat die allahtone sukkeltjes zodanig karmarm zijn dat ze van de linkse kerk automatisch het groen op licht krijgen om autochtonen te overvallen?
Het opbergen van het gedoogbeleid door de progressieve kerk, zegt je dat iets?

nee, verkeerd!
Een gedoogbeleid kan niet. Gewoonweg kordaat en correct optreden. Niet meer , niet minder.
Gelijke rechten en plichten voor iedereen dus. Is dit duidelijk ?

By the way, ik zou graag een antwoord hebben van ons licht vercetti.

goodwill
2 september 2008, 08:53
Overvallen is ook niet democratisch en toch richt ge uw pijlen op diegenen die het aanklagen en niet op de daders.

We hebben de wet. Die moet kordaat toegepast worden.
Dus: de politie moet eens wat meer in actie schieten.

goodwill
2 september 2008, 08:55
'Binnen de wet' ? :lol:
Binnen de democratische grondwet of de sharia ? Het verschil ?
De eerste is door politieke agenda's uitgehold en laat niets 'ondemocratisch' toe 'binnen de wet', de tweede alles, wat ondemocratische handelingen betreft.

Maar hey, het is nog steeds wachten geblazen op jouw ongetwijfeld constructief-revolutionaire voorstellen, ivm de aanpak van het betrokken gespuis, allochtoon of niet, dat dagelijks de straten fysiek onveilig maakt.
Neem gerust de tijd...

Blijf eens on topic. Wat heeft sharia hier mee te maken ? (of heb je alleen maar goedkope slogans, Diego ?)

De wet is de wet zoals in België, Nederland, ...

Er zijn diverse maatregelen om gesuis aan te pakken, zowel repressief als preventief. En nu aan het werk

goodwill
2 september 2008, 08:57
Das makkelijk gezegd natuurlijk. Als je honderdduizenden vreemdelingen binnenhaalt die behoren tot het laagste van het laagste (een Marokkaan hier is anders dan ginder) dan moet je niet verbaasd staan dat zulke zaken gebeuren.

Er zijn er al genoeg die dit hebben gezegd.

Nu: aan een oplossing werken en kordaat optreden.

Pick Nick
2 september 2008, 11:16
nee, verkeerd!
Een gedoogbeleid kan niet. Gewoonweg kordaat en correct optreden. Niet meer , niet minder.
Gelijke rechten en plichten voor iedereen dus. Is dit duidelijk ?

.

Voor mij wel, voor de pocos en de linkse bende blijkbaar nog niet.

alvinvdv
2 september 2008, 12:18
Das makkelijk gezegd natuurlijk. Als je honderdduizenden vreemdelingen binnenhaalt die behoren tot het laagste van het laagste (een Marokkaan hier is anders dan ginder) dan moet je niet verbaasd staan dat zulke zaken gebeuren.


Niet geschoold is niet het laagste van het laagste hé....

Is even stom te zeggen dat de doorsnee VB-stemmer het laagste van het laagste van de Belgische bevolking is!

Constructieve oplossingen.... geen poppulistische prietpraat!
Doe dat op café....;-)

Pick Nick
2 september 2008, 15:11
nee, verkeerd!
Een gedoogbeleid kan niet. Gewoonweg kordaat en correct optreden. Niet meer , niet minder.
Gelijke rechten en plichten voor iedereen dus. Is dit duidelijk ?



Voor deze politiek benoemde rechters nog steeds niet.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3664929&postcount=1

shaddy
2 september 2008, 16:13
Als dat op een democratische manier kan....

De doorsnee poco en democratie jaja vrijheid van godsdienst raar toch dat net die religie onderdrukking en ongelijkheid predikt in schril contrast met onze democratie. maar dan zijn alle pocos plots blind doof en kruipen ze angstig weg en dreigen ze met racisme processen en censuur immers de harde realiteit kwetst.

shaddy
2 september 2008, 16:14
Voor deze politiek benoemde rechters nog steeds niet.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3664929&postcount=1

Tja we kennen de pocos en hun linkse rechters - jammer maar toch doorbijten en hun monddood maken zoals ze de realisten al jaren proberen monddood te maken.

alvinvdv
2 september 2008, 17:24
De doorsnee poco en democratie jaja vrijheid van godsdienst raar toch dat net die religie onderdrukking en ongelijkheid predikt in schril contrast met onze democratie. maar dan zijn alle pocos plots blind doof en kruipen ze angstig weg en dreigen ze met racisme processen en censuur immers de harde realiteit kwetst.

Stop een met in elke zin op dit forum het woord 'poco' te gebruiken!!
Dit irriteerd me in hoogste mate!!!
Heb je echt nik beter te brengen op simpele zieltjes te winnen voor Uw extreem rechts gedachtengoed?????

Trouwens 'poco' bestaat enkel in U extreem rechtzS droomwereldje en is derhalve geen Nederlandstalige uitdrukking!!

Kan U nu echt niks anders dan poppulistische prietpraat op internet zetten????

Ga ff klagen bij de moderators.... misschien geven ze me wel een ban!!;-);-);-)

Pick Nick
2 september 2008, 17:45
Stop een met in elke zin op dit forum het woord 'poco' te gebruiken!!
Dit irriteerd me in hoogste mate!!!
Heb je echt nik beter te brengen op simpele zieltjes te winnen voor Uw extreem rechts gedachtengoed?????

Trouwens 'poco' bestaat enkel in U extreem rechtzS droomwereldje en is derhalve geen Nederlandstalige uitdrukking!!

Kan U nu echt niks anders dan poppulistische prietpraat op internet zetten????

Ga ff klagen bij de moderators.... misschien geven ze me wel een ban!!;-);-);-)


Heb jij niets beter op te brengen van importcriminelen te vergoelijken en zieltjes te winnen voor de (extreem-)linkse politieke bondgenoten van de terroristenreligie, de islam ?
Laat die linkse populistische prietpraat maar achterwege. " Wie gelooft die mensen nog." Binnenkort niemand nog, als je hun verkiezingsresultaten bekijkt.

alvinvdv
2 september 2008, 17:53
Heb jij niets beter op te brengen van importcriminelen te vergoelijken en zieltjes te winnen voor de (extreem-)linkse politieke bondgenoten van de terroristenreligie, de islam ?
Laat die linkse populistische prietpraat maar achterwege. " Wie gelooft die mensen nog." Binnenkort niemand nog, als je hun verkiezingsresultaten bekijkt.

Mijn stemgedrag kan je situeren bij de VLD!!! (gezond verstan en liberalisme)

Dus stop ff met je verhaaltjes hé..........

Pick Nick
2 september 2008, 17:59
Mijn stemgedrag kan je situeren bij de VLD!!! (gezond verstan en liberalisme)

Dus stop ff met je verhaaltjes hé..........


Bij de VLD zijn ze nochtans ook niet opgezet met dat import racaille. Natuurlijk zullen ze het zo niet voor de camera's formuleren. Maar achter de schermen ...

alvinvdv
2 september 2008, 18:00
Bij de VLD zijn ze nochtans ook niet opgezet met dat import racaille. Natuurlijk zullen ze het zo niet voor de camera's formuleren. Maar achter de schermen ...

En uitgerkend U kan dat weten zeker.....;-)

Pick Nick
2 september 2008, 18:06
En uitgerkend U kan dat weten zeker.....;-)

Yep, uitgerekend ik. Moest je weten hoe vaak ik in de Melsenstraat het een en ander 'opgepikt' heb in verleden.

alvinvdv
2 september 2008, 18:07
Yep, uitgerekend ik. Moest je weten hoe vaak ik in de Melsenstraat het een en ander 'opgepikt' heb in verleden.


U zit nu in het café zeker met Uw laptop en hebt al een halve bak Duvel op???

Nee de VLAMING trapt daar niet meer in hoor.........

Pick Nick
2 september 2008, 18:11
U zit nu in het café zeker met Uw laptop en hebt al een halve bak Duvel op???

Nee de VLAMING trapt daar niet meer in hoor.........

VLD-er en nog nooit van de Melsenstraat gehoord?
Tjonge toch. Niet verwonderlijk dat je het enkel moet hebben van "bak-Duvel-argumenten".

alvinvdv
2 september 2008, 18:17
VLD-er en nog nooit van de Melsenstraat gehoord?
Tjonge toch. Niet verwonderlijk dat je het enkel moet hebben van "bak-Duvel-argumenten".


Moet je ons een haarfijn uitleggen!!!

Of erover zwijgen!!!;-);-);-);-);-) OK??????????????????????????

Pick Nick
2 september 2008, 18:19
Moet je ons een haarfijn uitleggen!!!

Of erover zwijgen!!!;-);-);-);-);-) OK??????????????????????????

Een beetje research doen hé maat. Goed voor uw intellectuele ontplooiing.

alvinvdv
2 september 2008, 18:22
Een beetje research doen hé maat. Goed voor uw intellectuele ontplooiing.


onzin dus!:-D

Diego Raga
2 september 2008, 18:29
Stop een met in elke zin op dit forum het woord 'poco' te gebruiken!!

... is derhalve geen Nederlandstalige uitdrukking!!

Ga ff klagen bij de moderators....
ff ook niet...

alvinvdv
2 september 2008, 18:47
ff ook niet...


Blijkt zelfs dat het niet om vreemdelingen ging....!!! Maar om Nederlanders!!!
Afgang is nu compleet!!!!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

shaddy
2 september 2008, 18:53
Stop een met in elke zin op dit forum het woord 'poco' te gebruiken!!
Dit irriteerd me in hoogste mate!!!
Heb je echt nik beter te brengen op simpele zieltjes te winnen voor Uw extreem rechts gedachtengoed?????

Trouwens 'poco' bestaat enkel in U extreem rechtzS droomwereldje en is derhalve geen Nederlandstalige uitdrukking!!

Kan U nu echt niks anders dan poppulistische prietpraat op internet zetten????

Ga ff klagen bij de moderators.... misschien geven ze me wel een ban!!;-);-);-)

ahahahahahahahaahaha irriteer ik u ahahahahahahahhahaha die is grappig

stop met u wleugens ik ben niet extreem rechts en ik zal deze persoonlijke aanvallen aanklagen bij de mods iedereen weet dat mijn voorouders gestreden hebben tegen de nazis en dat ik nu strijd om mijn vrijheid te behouden tegen de sharia tegen de islam en de pocos die onze vrijheden willen afnemen om wat macht nota bene VOILA !

alvinvdv
2 september 2008, 18:54
ahahahahahahahaahaha irriteer ik u ahahahahahahahhahaha die is grappig

stop met u wleugens ik ben niet extreem rechts en ik zal deze persoonlijke aanvallen aanklagen bij de mods iedereen weet dat mijn voorouders gestreden hebben tegen de nazis en dat ik nu strijd om mijn vrijheid te behouden tegen de sharia tegen de islam en de pocos die onze vrijheden willen afnemen om wat macht nota bene VOILA !

ooooooooo wat zijn we stil!!!!!!

alvinvdv
2 september 2008, 18:55
populistische prietpraat is zoveel SIMPELER dan serieuze argumenten!!

Daarom scoren de ziek-rechtsen bij de simpelen!!

shaddy
2 september 2008, 18:56
ooooooooo wat zijn we stil!!!!!!

gezegd is gezegd :roll:

alvinvdv
2 september 2008, 18:56
gezegd is gezegd :roll:
alez..... op naar 1567;-);-);-)

ERLICH
2 september 2008, 19:11
Kinderlijk idee.....

Alsof dat allemaal zo gemakkelijk is! Wie weet zijn zulke kinderlijke ideeën misschien nog de beste. Wat zou u voorstellen, hetgeen nu politiek aan de gang is, oogjes en oortjes dicht en mogelijk nog de andere kant opkijken en indien dat niet werkt. Ze Betuttelen, ze afschilderen als kansarm, gediscrimineerd, slachtoffers van het opkomend racisme, misbegrepen, geen respect voor hun geloof en cultuur en zo verder. Misschien nog iets vergeten plaats het erbij.

In al uw wijsheid kunt u misschien ook antwoorden op de vraag. Hoe het komt wanneer een autochtoon zich vergrijpt aan een allochtoon dit valt onder racisme en dit lang en breed wordt uitgesmeerd in de media. Wanneer een allochtoon zich vergrijpt aan een autochtoon dit automatisch valt onder hetgeen hier boven is vernoemd maar "nooit" onder racisme. Terwijl het eerste veel minder aan de orde is dan het tweede. Of ziet u dit anders?

Geeft dan nu eens een serieus argument.

alvinvdv
2 september 2008, 19:13
Wie weet zijn zulke kinderlijke ideeën misschien nog de beste. Wat zou u voorstellen, hetgeen nu politiek aan de gang is, oogjes en oortjes dicht en mogelijk nog de andere kant opkijken en indien dat niet werkt. Ze Betuttelen, ze afschilderen als kansarm, gediscrimineerd, slachtoffers van het opkomend racisme, misbegrepen, geen respect voor hun geloof en cultuur en zo verder. Misschien nog iets vergeten plaats het erbij.

In al uw wijsheid kunt u misschien ook antwoorden op de vraag. Hoe het komt wanneer een autochtoon zich vergrijpt aan een allochtoon dit valt onder racisme en dit lang en breed wordt uitgesmeerd in de media. Wanneer een allochtoon zich vergrijpt aan een autochtoon dit automatisch valt onder hetgeen hier boven is vernoemd maar "nooit" onder racisme. Terwijl het eerste veel minder aan de orde is dan het tweede. Of ziet u dit anders?

Geeft dan nu eens een serieus argument.

:-D Leven en laten leven zou ik zeggen...

Er zijn prioriteiten????

ERLICH
2 september 2008, 19:22
Niet geschoold is niet het laagste van het laagste hé....

Is even stom te zeggen dat de doorsnee VB-stemmer het laagste van het laagste van de Belgische bevolking is!

Constructieve oplossingen.... geen poppulistische prietpraat!
Doe dat op café....;-) Nu even serieus in linkse progressieve middens, wordt toch over een doorsnee VB'er gesproken als het laagste van het laagste. Ook ze zijn dom en ongeschoold daarom stemmen ze Vb enz. Dat ik dit hier even aanhaal is, omdat ik regelmatig personen in deze middens bezig hoor en me dan afvraag, is het dit dat deze heren/dames verstaan onder hetgeen ze naar de buitenwereld verkopen als zijnde verdraagzaam, gelijke rechten en behandeling en iedereen is gelijk enz. Dus afgaand op uw redenering, zou men kunnen besluiten dat men in linske progressieve kringen toh redelijk wat dommeriken tegen het lijf loopt terwijl ze zich willen verkopen als intelligent. Dus constructieve oplossingen zal men dan van die kant ook niet moeten verwachten, daarom misschien dat ze ze alles stillekes laten verloederen.

alvinvdv
2 september 2008, 19:24
Nu even serieus in linkse progressieve middens, wordt toch over een doorsnee VB'er gesproken als het laagste van het laagste. Ook ze zijn dom en ongeschoold daarom stemmen ze Vb enz. Dat ik dit hier even aanhaal is, omdat ik regelmatig personen in deze middens bezig hoor en me dan afvraag, is het dit dat deze heren/dames verstaan onder hetgeen ze naar de buitenwereld verkopen als zijnde verdraagzaam, gelijke rechten en behandeling en iedereen is gelijk enz. Dus afgaand op uw redenering, zou men kunnen besluiten dat men in linske progressieve kringen toh redelijk wat dommeriken tegen het lijf loopt terwijl ze zich willen verkopen als intelligent. Dus constructieve oplossingen zal men dan van die kant ook niet moeten verwachten, daarom misschien dat ze ze alles stillekes laten verloederen.

:-D:-D:-D

ERLICH
2 september 2008, 19:25
:-D Leven en laten leven zou ik zeggen...

Er zijn prioriteiten???? Dat is een gezegde, wat mogen dan wel uw prioriteiten zijn?

LastMohican
2 september 2008, 19:26
:-D Leven en laten leven zou ik zeggen...

Er zijn prioriteiten????

Ik herinner U aan die woorden volgende keer dat er een gek een paar gekleurde mensen afknalt in Antwerpen. Leven en laten leven.

ERLICH
2 september 2008, 19:27
:-D:-D:-D Dat is nu een eerlijke reactie, meer had ik niet verwacht. U vertoeft ook regelmatig in die linkse progressieve middens zo te zien.

alvinvdv
2 september 2008, 19:28
Ik herinner U aan die woorden volgende keer dat er een gek een paar gekleurde mensen afknalt in Antwerpen. Leven en laten leven.


Al goed dat U het een gek noemt!!

Ik herinner U op mijn beurt daar U ook aan....

Misschien kicjt U op een gek die mensen afknald??? Ik hoop dat U nooit agfgeknald zal worden....:-D:-D:-D:-D:-D

alvinvdv
2 september 2008, 19:29
Dat is nu een eerlijke reactie, meer had ik niet verwacht. U vertoeft ook regelmatig in die linkse progressieve middens zo te zien.

pointe ontgaat me...

LastMohican
2 september 2008, 19:29
Al goed dat U het een gek noemt!!

Ik herinner U op mijn beurt daar U ook aan....

Misschien kicjt U op een gek die mensen afknald??? Ik hoop dat U nooit agfgeknald zal worden....:-D:-D:-D:-D:-D

Zucht. Laat alsjeblief de computer van papa gerust en ga slapen. Morgen is het weer school.

alvinvdv
2 september 2008, 19:30
Zucht. Laat alsjeblief de computer van papa gerust en ga slapen. Morgen is het weer school.


En de inspiratie is weer al eens op!!!;-);-);-)

stropkeuh
2 september 2008, 19:33
Zulke onderwerpen zijn m.i. stillaan wel uitgemolken!
Je gaat echt geen zieltjes meer winnen!;-)

Die zieltjes moet niet gewonnen worden, die moeten ze buiten zwieren.!!! :twisted:

LastMohican
2 september 2008, 19:37
*knip*

Gelieve de wetgeving inzake privacy te respecteren.

Mahalingam
2 september 2008, 19:47
Als ik zo vrij mag zijn om eventjes terug te komen op het begin van deze draad, hetvolgende:

We moeten deze allahtone jongeren niet zo hard veroordelen. De Ramadan is net begonnen en de eerste dagen zijn het zwaarst. Hongerig hangen ze rond en dan opeens zien ze een tas vol snoep. Dan is het moeilijk om je te beheersen vooral omdat het zo duidelijk is dat dit een provocatie van die ongelovigen is om hun op het verkeerde pad te brengen.
Dus aub. een beetje meer inleving in de gevoelswereld van deze mensen. Ze hebben het al zo moeilijk.

LastMohican
2 september 2008, 19:50
U moet wel heel ziek zijn om zo ver te gaan een forumlid op te sporen!!!!:lol::lol::lol::lol:

Neen, maar nu begrijp ik waarom je steeds zo op de bres springt voor allahtonen...Crimineel of niet.

Trouwens als je zo bezorgd bent over je priveleven zet je beter je rommel niet op facebook en nog een half dozijn andere "social networking" sites. :roll:

alvinvdv
2 september 2008, 19:51
Neen, maar nu begrijp ik waarom je steeds zo op de bres springt voor allahtonen...Crimineel of niet.

Trouwens als je zo bezorgd bent over je priveleven zet je beter je rommel niet op facebook en nog een half dozijn andere "social networking" sites. :roll:

Leg dat eens uit!!!??????


??????8O8O8O8O8O8O

LastMohican
2 september 2008, 19:51
Als ik zo vrij mag zijn om eventjes terug te komen op het begin van deze draad, hetvolgende:

We moeten deze allahtone jongeren niet zo hard veroordelen. De Ramadan is net begonnen en de eerste dagen zijn het zwaarst. Hongerig hangen ze rond en dan opeens zien ze een tas vol snoep. Dan is het moeilijk om je te beheersen vooral omdat het zo duidelijk is dat dit een provocatie van die ongelovigen is om hun op het verkeerde pad te brengen.
Dus aub. een beetje meer inleving in de gevoelswereld van deze mensen. Ze hebben het al zo moeilijk.

Is dit een grap of wat ? :evil:

LastMohican
2 september 2008, 19:52
Leg dat eens uit!!!??????

Laat ons zeggen dat je contacten zich hoofdzakelijk in de "exotische" categorie bevinden.

alvinvdv
2 september 2008, 19:53
Laat ons zeggen dat je contacten zich hoofdzakelijk in de "exotische" categorie bevinden.

Heb je deze ook nagetrokken????;-);-);-)

Presleys Solicitors
- [ Vertaal deze pagina ]
Chide Atojoko (Miss). Chide holds a Bachelor of Laws degree (LL.B) graduating from the University of Ibadan, she was subsequently called to the Nigerian Bar ...
presleysolicitors.com/our_partners.html - 13k -

En jij????

LastMohican
2 september 2008, 19:54
Heb je deze ook nagetrokken????;-);-);-)

Tuurlijk. Als je iets doet moet je het goed doen he.

alvinvdv
2 september 2008, 19:56
Tuurlijk. Als je iets doet moet je het goed doen he.


Blijkbaar ongaat je dan een en ander wel hé...

Presleys Solicitors
- [ Vertaal deze pagina ]
Chide Atojoko (Miss). Chide holds a Bachelor of Laws degree (LL.B) graduating from the University of Ibadan, she was subsequently called to the Nigerian Bar ...
presleysolicitors.com/our_partners.html - 13k -

EN JIJ???
Welke tittel heb jij??? 'Internetzijker???'

LastMohican
2 september 2008, 19:59
EN JIJ???
Welke tittel heb jij??? 'Internetzijker???'

Master in de Industriële Wetenschappen.

En u ?

alvinvdv
2 september 2008, 20:00
Master in de Industriële Wetenschappen.

En u ?

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Zo annoniem als uw nick zeker...........;-);-);-);-);-);-);-)

LastMohican
2 september 2008, 20:02
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Zo annoniem als uw nick zeker...........;-);-);-);-);-);-);-)

Het breekt mijn hart dat u me niet gelooft, maar ik denk dat ik het wel zal overleven.

filosoof
2 september 2008, 20:02
Niet geschoold is niet het laagste van het laagste hé....

Is even stom te zeggen dat de doorsnee VB-stemmer het laagste van het laagste van de Belgische bevolking is!

Constructieve oplossingen.... geen poppulistische prietpraat!
Doe dat op café....;-)Bart Dewever noemt VB kiezers een "mesthoop":shit::
N.a.v. het VTM-programma “Polspoel & Desmet” , dat gisteravond uitgezonden werd en vandaag om 12 uur herhaald wordt – vertelde Bart De Wever dat “Filip Dewinter zich boven op een mesthoop van kiezers bevindt”.
BRON (http://www.filipdewinter.be/page.php?linkID=211)

shaddy
2 september 2008, 20:02
Neen, maar nu begrijp ik waarom je steeds zo op de bres springt voor allahtonen...Crimineel of niet.

Trouwens als je zo bezorgd bent over je priveleven zet je beter je rommel niet op facebook en nog een half dozijn andere "social networking" sites. :roll:

Kan niet geloven dat deze persoon een en dezelfde is. deze persoon heeft een duidelijke afkeer van vrouwen anders zou hij niet akkoord gaan met de sharia en het bedekken van vrouwen ?????

alvinvdv
2 september 2008, 20:03
Master in de Industriële Wetenschappen.

En u ?

Internet beheersen mijn jongen.....;-)

alvinvdv
2 september 2008, 20:04
Kan niet geloven dat deze persoon een en dezelfde is. deze persoon heeft een duidelijke afkeer van vrouwen anders zou hij niet akkoord gaan met de sharia en het bedekken van vrouwen ?????

8-)8-)8-)8-)

shaddy
2 september 2008, 20:05
8-)8-)8-)8-)

Ik zou niet trots zijn op dit. :roll:

filosoof
2 september 2008, 20:09
Is dit een grap of wat ? :evil:nee, provocatie.

alvinvdv
2 september 2008, 20:11
Kan niet geloven dat deze persoon een en dezelfde is. deze persoon heeft een duidelijke afkeer van vrouwen anders zou hij niet akkoord gaan met de sharia en het bedekken van vrouwen ?????

Uw fantasie kent geen grenzen!!!

Mijn voorstel was bepaalde delen van de shria te integreren in onze rechtspraak!!!

voor·stel (het; voorstellen; voorstelletje)
1 zaak die men voorstelt

Dit voor geschillen tussen Moslims onderling, nooit voor zaken tussen Moslims en niet Moslims!

on·der·ling (bijvoeglijk naamwoord)
1 onder elkaar

Bebrijpend lezen??? Nooit je sterkste vak zeker???

be·grij·pen2 (overgankelijk werkwoord; begreep, heeft begrepen)
1 met het verstand kunnen volgen
2 een bepaalde uitleg aan iets geven

shaddy
2 september 2008, 20:12
Is dit een grap of wat ? :evil:

neen zwarte humor ahahahahahahaa schitterend te bedenken dat de moslims die ik ken varkensvlees eten onder de middag en dan maar faken. Nog nooit zulke hypocretie gezien behalve bij de islam. zielig zulle durf toch tegen je familie in te gaan. Neen hopen ze dat "wij" iets aan die godsdienst gaan doen. Vanmiddag een turkse vrouw ik stem op het Vb want ik ben die ambetante moslims beu met hun gezaag van hoofddoeken en ramadam. euh wablieft lol ahahahahaa

filosoof
2 september 2008, 20:13
Iets mis met mijn profiel???

Een verregaande aanval opmijn privé-leven...
Maar ik heb niks te verbergen....!!

Een zielige nick die een trotse indianestam misbruikt daarintegen????


Ga je me nu komen zoeken ofwat???;-) Veel succes!!!

U moet wel heel ziek zijn om zo ver te gaan een forumlid op te sporen!!!!:lol::lol::lol::lol:



Wettellijk niet toegelaten zijn:
-
-
-privacy-schending (in het bijzonder het vrijgeven van privé-gegevens van forumdeelnemers zonder hun uitdrukkelijke toestemming) (5 bp)
-

alvinvdv
2 september 2008, 20:16
Zal ik dan maar gaan zeuren bij de moderator???;-)

Toen ik 5 jaar geleden mij nick (?) aanmaalte was men blijkbaar nog niet zo verziekt... mij te gaan opsporen....

pfffft.......

Ik kom op voor mijn mening.... en hoef geen zielige nickname die een indianenstam misbruikt voor ziek-rechtse doeleinden!!!!

Heb je lef???? Dan weet lastmohican wat te doen....;-);-);-)

filosoof
2 september 2008, 20:17
neen zwarte humor ahahahahahahaa schitterend te bedenken dat de moslims die ik ken varkensvlees eten onder de middag en dan maar faken. Nog nooit zulke hypocretie gezien behalve bij de islam. zielig zulle durf toch tegen je familie in te gaan. Neen hopen ze dat "wij" iets aan die godsdienst gaan doen. Vanmiddag een turkse vrouw ik stem op het Vb want ik ben die ambetante moslims beu met hun gezaag van hoofddoeken en ramadam. euh wablieft lol ahahahahaa
ahahahahahahaa
ahahahahaa
...

shaddy
2 september 2008, 20:20
Kan niet geloven dat deze persoon een en dezelfde is. deze persoon heeft een duidelijke afkeer van vrouwen anders zou hij niet akkoord gaan met de sharia en het bedekken van vrouwen ?????

Uw fantasie kent geen grenzen!!!

Mijn voorstel was bepaalde delen van de shria te integreren in onze rechtspraak!!!

voor·stel (het; voorstellen; voorstelletje)
1 zaak die men voorstelt

Dit voor geschillen tussen Moslims onderling, nooit voor zaken tussen Moslims en niet Moslims!

on·der·ling (bijvoeglijk naamwoord)
1 onder elkaar

Bebrijpend lezen??? Nooit je sterkste vak zeker???

be·grij·pen2 (overgankelijk werkwoord; begreep, heeft begrepen)
1 met het verstand kunnen volgen
2 een bepaalde uitleg aan iets geven

Ik ben iniedergeval slimmer om in te zien dat je moslims niet helpt door die extremistische sharia op te dringen, integendeel de mannen gaan ze misbruiken tegen de vrouwen. Lekker nog meer en veel ongelijkheden en discriminatie zoals ik u reeds zei. Maar begrijpend lezen is niet het sterkste vak van de doorsnee poco. Je helpt moslims alleen door te zorgen dat de islam in zeer verzwakte vorm kan worden toegepast dat is wat de doorsnee moslim wil. De doorsne moslim wil weg van de islam of een zeer zwakke vorm. De doorsnee poco echter wil een extreme islam met de sharia zodat ze macht krijgen en houden. Kijk eens hier de religie al 100 den jaren het wapen om mensen te onderdrukken. Dat snap ik alvast wel... ik ben dan ook een master in de .... ahaahahah ;-) De doorsnee poco en zijn honger voor macht - de doorsnee poco die niet wil inzien dat het redden van de democratie belangrijker is dan godsdienst vrijheid. neen dreigen met processen van racisme dreigen met delen van de sharia goed te keuren ts moslims. alle dingen die wreed zijn immers moslimas willen niet allemaal worden onderdrukt en vele moslims willen die ramadam en wreedaardig slachten niet.

shaddy
2 september 2008, 20:21
...

kun je duidelijker zijn :roll:

LastMohican
2 september 2008, 20:26
Prive gegevens ?

http://www.google.com/search?hl=en&q=alvinvdv&btnG=Google+Search

Wat ik hier gepost heb is even prive als wat er hier op dit forum gepost wordt.

Facebook, MySpace, etc... profielen zijn juist het TEGENOVERGESTELDE van prive. Het is de BEDOELING van deze informatie wereldkundig te maken.

Filoke toch...

Al de informatie staat in zijn PUBLIEK profiel. PUBLIEK profiel != privacy. QED.

alvinvdv
2 september 2008, 20:29
Prive gegevens ?

http://www.google.com/search?hl=en&q=alvinvdv&btnG=Google+Search

Wat ik hier gepost heb is even prive als wat er hier op dit forum gepost wordt.

Facebook, MySpace, etc... profielen zijn juist het TEGENOVERGESTELDE van prive. Het is de BEDOELING van deze informatie wereldkundig te maken.

Filoke toch...

Al de informatie staat in zijn PUBLIEK profiel. PUBLIEK profiel != privacy. QED.

Mensen... maak jullie niet druk!!

Ik erger me veel meer aan een of ander sujet dat een trotse indianenstam (3x) misbruikt om ziek rechtse ideeên te
verkondigen!!!!

zonder reactie

alvinvdv
2 september 2008, 20:34
Prive gegevens ?

http://www.google.com/search?hl=en&q=alvinvdv&btnG=Google+Search

Wat ik hier gepost heb is even prive als wat er hier op dit forum gepost wordt.

Facebook, MySpace, etc... profielen zijn juist het TEGENOVERGESTELDE van prive. Het is de BEDOELING van deze informatie wereldkundig te maken.

Filoke toch...

Al de informatie staat in zijn PUBLIEK profiel. PUBLIEK profiel != privacy. QED.

Hoeveel Last Mohicans staan er op facebook???
Maar dat is weer iets anders zeker???;-)

shaddy
2 september 2008, 20:36
Mensen... maak jullie niet druk!!

Ik erger me veel meer aan een of ander sujet dat een trotse indianenstam (3x) misbruikt om ziek rechtse ideeên te
verkondigen!!!!

zonder reactie

als het zo verder gaat dan zullen de autochtone net als de indianen worden verjaagd dr de islam met hulp van de pocos :roll:

shaddy
2 september 2008, 20:38
Prive gegevens ?

http://www.google.com/search?hl=en&q=alvinvdv&btnG=Google+Search

Wat ik hier gepost heb is even prive als wat er hier op dit forum gepost wordt.

Facebook, MySpace, etc... profielen zijn juist het TEGENOVERGESTELDE van prive. Het is de BEDOELING van deze informatie wereldkundig te maken.

Filoke toch...

Al de informatie staat in zijn PUBLIEK profiel. PUBLIEK profiel != privacy. QED.


deze persoon haat dieren en wie dieren al haat is ook slecht voor de mensen bbrrrrr

alvinvdv
2 september 2008, 20:43
deze persoon haat dieren en wie dieren al haat is ook slecht voor de mensen bbrrrrr

Halloo... uw gaat wel ver... (tja achter uw computertje is het simpel hé)

Ik haat geen dieren.... nodeloos dierenleed is niet wenselijk!!
Foi gras is foei... maar een biefstuk is OK! Vagetarier of niet hé!!
En ja.... ik moet geen poesen of honden in mijn huis.... is dat een misdaad??? Maar ik zal nooit een dier kwaad doen!
Wat mij irriteert is dat mensen zeuren over dierenleed (terrecht) maar intussen blind zijn voor mensen!
Een mishandelde hond is erger dan een mishandelde 'neger' om het grof uit te drukken!

Mag ik vragen hiermee te stoppen.... U bent echt 'laag/goedkoop' bezig!!

Durft U ook zo ver gaan bij een fisieke confrontatie of bent U daar te LAF voor?????

Hebt U ooit al een 10 woorden gwisseld met een moslim???


Enfin... m'n eigen schuld..... ik wist niet dat er zo'n zielige types rondliepen... enfin ik zal het geweten hebben!!!!

Diego Raga
2 september 2008, 20:44
Blijkt zelfs dat het niet om vreemdelingen ging....!!! Maar om Nederlanders!!! Leer lezen:
Bij Sloterdijk stapten ze over in de metro waar ze lastig werden gevallen door twee allochtone jongens die zeiden dat ze moesten ''opzouten''. Twee haltes verder kwamen twaalf vrienden van hen binnen, die ook begonnen te treiteren.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html
Allah akhbar dus of waren dat 12 klompenmakers mss ?
Afgang is nu compleet!!!!
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Goed dat je 't zelf weet... :twisted:

alvinvdv
2 september 2008, 20:45
Leer lezen:

Allah akhbar dus of waren dat 12 klompenmakers mss ?

Goed dat je 't zelf weet... :twisted:

Nee hoor het waren NEDERLANDERS!!!!!

shaddy
2 september 2008, 20:48
Halloo... uw gaat wel ver... (tja achter uw computertje is het simpel hé)

Ik haat geen dieren.... nodeloos dierenleed is niet wenselijk!!
Foi gras is foei... maar een biefstuk is OK! Vagetarier of niet hé!!
Wat mij irriteert is dat mensen zeuren over dierenleed (terrecht) maar intussen blind zijn voor mensen!
Een mishandelde hond is erger dan een mishandelde 'neger' om het grof uit te drukken!

Mag ik vragen hiermee te stoppen.... U bent echt 'laag/goedkoop' bezig!!

Durft U ook zo ver gaan bij een fisieke confrontatie of bent U daar te LAF voor?????

Hebt U ooit al een 10 woorden gwisseld met een moslim???


Enfin... m'n eigen schuld..... ik wist niet dat er zo'n zielige types rondliepen... enfin ik zal het geweten hebben!!!!

u zegt dus dat u "deze persoon" (via google wel bent) ? Eerst beweerde je van niet.

Goed gevonden van je lastmohican respect man ! En dan nu maar schelden en zeggen dat ik laf ben omdat ik in ga op the google post van last mohican ...die persoon schrijft duidelijk ik hou niet van dieren ... voila

Enne ik ken vele moslims vandaar dat ik hun leed aan trek. Heb jij al eens met een mishandelde moslima gesproken??? :roll: Ik doe aan vrijwilligerswerk wat is uw bijdrage? :roll:
Dus over zielig gesproken dat zijn de pocos die voor de sharia en voor het bedekken en onderdrukken van vrouwen zijn simpel weg omdat ze de islam steunen voor wat macht en omdat het politiek correct is. :roll: bah !

Een religie is onverdedigbaar !!!! Vooral als het draait rond kelen van dieren vrouwenonderdrukking pedo's veroveren .... .

LastMohican
2 september 2008, 20:48
Mensen... maak jullie niet druk!!

Ik erger me veel meer aan een of ander sujet dat een trotse indianenstam (3x) misbruikt om ziek rechtse ideeên te
verkondigen!!!!

zonder reactie

"Ziek rechtse ideeen" ? Je bedoelt waarschijnlijk reacties op de zieke politieke correctheid en manifeste struisvogelpolitiek en oogkleppen vanwege de linksen. Natuurlijk als de import van verrijkers stopt, stopt ook de aanvoer van hun electoraat.

Diego Raga
2 september 2008, 20:49
Nee hoor het waren NEDERLANDERS!!!!!
Waar leest u dat ?

alvinvdv
2 september 2008, 20:51
Waar leest u dat ?

internet...

last mohican is de specialist...;-)

LastMohican
2 september 2008, 21:59
Er is er weer een gaan janken bij de moderatie. Is mogelijk dat ik een tijdje op vakantie ga :rofl:

LastMohican
2 september 2008, 22:00
Moet zeggen dat dat "klikken" onze linkse rakkers zeer goed afgaat ! :roll:

alvinvdv
2 september 2008, 22:07
Er is er weer een gaan janken bij de moderatie. Is mogelijk dat ik een tijdje op vakantie ga :rofl:

troost U ik ben juist een week op vakantie geweest!;-)

filosoof
2 september 2008, 22:11
Al goed dat U het een gek noemt!!

Ik herinner U op mijn beurt daar U ook aan....

Misschien kicjt U op een gek die mensen afknald??? Ik hoop dat U nooit agfgeknald zal worden....:-D:-D:-D:-D:-D

Volkert Van der Graaf
Levensloop
Van der Graaf werd geboren als tweede kind van een Nederlandse vader, die biologieleraar was en overleed toen Volkert 17 was, en een Engelse moeder. Hij volgde het atheneum, ging milieuhygiëne studeren aan de Wageningen Universiteit, werd veganist, en richtte in 1992 samen met Sjoerd van der Wouw de Vereniging Milieu-Offensief (VMO) op. De VMO hield zich met succes bezig met juridische procesvoering tegen milieuovertredingen en dierenmishandeling. Hij controleerde of veehouders en boeren over de vereiste milieuvergunningen beschikten, en spande procedures aan bij de Raad van State.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkert_van_der_Graaf]BRON

alvinvdv
2 september 2008, 22:12
Er is er weer een gaan janken bij de moderatie. Is mogelijk dat ik een tijdje op vakantie ga :rofl:

Ja zou eens tijd gaan worden.... er zijn er voor veel minder.....

filosoof
2 september 2008, 22:17
Nu even serieus in linkse progressieve middens, wordt toch over een doorsnee VB'er gesproken als het laagste van het laagste. Ook ze zijn dom en ongeschoold daarom stemmen ze Vb enz. Dat ik dit hier even aanhaal is, omdat ik regelmatig personen in deze middens bezig hoor en me dan afvraag, is het dit dat deze heren/dames verstaan onder hetgeen ze naar de buitenwereld verkopen als zijnde verdraagzaam, gelijke rechten en behandeling en iedereen is gelijk enz. Dus afgaand op uw redenering, zou men kunnen besluiten dat men in linske progressieve kringen toh redelijk wat dommeriken tegen het lijf loopt terwijl ze zich willen verkopen als intelligent. Dus constructieve oplossingen zal men dan van die kant ook niet moeten verwachten, daarom misschien dat ze ze alles stillekes laten verloederen.Alléén in linkse progressieve middens, dacht jij? Ik copiëer even:
N.a.v. het VTM-programma “Polspoel & Desmet” , dat gisteravond uitgezonden werd en vandaag om 12 uur herhaald wordt – vertelde Bart De Wever dat “Filip Dewinter zich boven op een mesthoop van kiezers bevindt”. De Wever vergeleek het overgestapte Vlaams parlementslid van het Vlaams Belang Marie-Rose Morel met iemand “die het oudste beroep ter wereld beoefent”, een prostituee dus.
BRON (http://www.filipdewinter.be/page.php?linkID=211) Ik ben niet zo zeker of Bart De Wever "links progressief" genoemd wil worden.:?

Diego Raga
2 september 2008, 22:30
internet...
U wenst blijkbaar liever niet in te gaan, op de kranttekst die ik meegaf en eveneens op andere bronteksten die ik in andere posts meegeef, maar kom, we beginnen je zowaar te kennen, beste Alvin.

Bon, geef jij dan eens een bron ?

FDM
2 september 2008, 22:54
jes een bronnengevecht

ERLICH
3 september 2008, 15:58
pointe ontgaat me... Serieus! 8O Zou het kunnen dat er hier en daar u meer ontgaat? :roll:

alvinvdv
3 september 2008, 15:59
Serieus! 8O Zou het kunnen dat er hier en daar u meer ontgaat? :roll:

DSe 'zuren' op hun best!:-D:-D:-D:-D

ERLICH
3 september 2008, 16:13
Alléén in linkse progressieve middens, dacht jij? Ik copiëer even:
Ik ben niet zo zeker of Bart De Wever "links progressief" genoemd wil worden.:? Wat Bart de Wever betreft. Een persoon die in het bootje zit wil toch kost wat kost blijven varen of niet. Dus waarom zou hij niet mee huilen met het(normaal moet hier wolven staan, maar uit respect voor deze dieren laten we dit achterwegen en vervangen het door de juiste benaming) schorem
waar hij mee in het bos zit.

En u weet het of u weet het niet, De wever zou maar wat graag de strontvlieg zijn die zich te goed zou doen aan de mesthoop van deze kiezers.

Diego Raga
3 september 2008, 19:03
DSe 'zuren' op hun best!:-D:-D:-D:-D
Beste Alvin, heb je ondertussen al een bron gevonden, die jou bewering staaft ?

drosophila
3 september 2008, 19:09
Dit is een ordinair geval van straatcriminaliteit - hoe betreurenswaardig het ook is - maar het heeft helemaal niks te maken met integratie noch met immigratie. Posten in een verkeerd subforum is niet toegestaan.

shaddy
3 september 2008, 19:11
Dit is een ordinair geval van straatcriminaliteit - hoe betreurenswaardig het ook is - maar het heeft helemaal niks te maken met integratie noch met immigratie. Posten in een verkeerd subforum is niet toegestaan.

Natuurlijk en het hoer roepen en ambeteren van vrouwen dr moslims en zagen over bedekken dat zijn ook fait divers zekers. :roll:

drosophila
3 september 2008, 19:23
Natuurlijk en het hoer roepen en ambeteren van vrouwen dr moslims en zagen over bedekken dat zijn ook fait divers zekers. :roll:

Waar staat er ergens in dit bericht (http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html) dat het om moslims zou gaan? die hoer roepen? zagen over bedekken?

LastMohican
3 september 2008, 19:25
Dit is een ordinair geval van straatcriminaliteit - hoe betreurenswaardig het ook is - maar het heeft helemaal niks te maken met integratie noch met immigratie. Posten in een verkeerd subforum is niet toegestaan.

Alle problemen met migranten hebben dus niets te maken met immigratie en integratie.

U wint vandaag de gulden politiek correcte oogklep. Bravo !

shaddy
3 september 2008, 19:26
Waar staat er ergens in dit bericht (http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html) dat het om moslims zou gaan? die hoer roepen? zagen over bedekken?

ach ja dit is en fait divers en de rest niet zucht :roll:

LastMohican
3 september 2008, 19:27
Waar staat er ergens in dit bericht (http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html) dat het om moslims zou gaan? die hoer roepen? zagen over bedekken?

twee allochtone jongens die zeiden dat ze moesten ''opzouten''. Twee haltes verder kwamen twaalf vrienden van hen binnen, die ook begonnen te treiteren. Een tas met persoonlijke brieven, snoep en beterschapwensen werd gejat en de scholieren werden de metro uitgeschopt.

U was blijkbaar geen grote fan van de lessen begrijpend lezen.

Elio di Supo
3 september 2008, 19:27
Dit is een ordinair geval van straatcriminaliteit - hoe betreurenswaardig het ook is - maar het heeft helemaal niks te maken met integratie noch met immigratie. Posten in een verkeerd subforum is niet toegestaan.

U heeft dit toch gemeld aan de moderatie mag ik hopen?

drosophila
3 september 2008, 19:28
Alle problemen met migranten hebben dus niets te maken met immigratie en integratie.


Beweer ik dat dan? Of schort er iets aan uw redeneervermogen?

drosophila
3 september 2008, 19:28
U heeft dit toch gemeld aan de moderatie mag ik hopen?

Uiteraard.

LastMohican
3 september 2008, 19:28
U heeft dit toch gemeld aan de moderatie mag ik hopen?

Het zou er nog aan mankeren ! Ik denk dat fruitvlieg in haar slaap nog op het driehoekje klikt ! :rofl:

drosophila
3 september 2008, 19:30
U was blijkbaar geen grote fan van de lessen begrijpend lezen.

allochtone jongens = moslims? :lol:
niet-allochtone jongens/niet-moslims plegen geen straatcriminaliteit? :lol:

Elio di Supo
3 september 2008, 19:30
Uiteraard.

Prima. Uw Sophie Scholl-gehalte stijgt zienderogen.

shaddy
3 september 2008, 19:30
Uiteraard.

QUOTE=drosophila;3667565]Dit is een ordinair geval van straatcriminaliteit - hoe betreurenswaardig het ook is - maar het heeft helemaal niks te maken met integratie noch met immigratie. Posten in een verkeerd subforum is niet toegestaan.[/QUOTE]



dit betwist ik !!!!!!!! en mijn advokaat ook !!!!

immers u gedragen in de maatschappij is een deel van het integratie proces !!! ongelovige beroven is geen integratie maar de religie wederom misbruiken om ergens mee weg te geraken - iniedergeval als het om islammieten gaat want die verwarring met allah en allochtonen vind ik pffffff moeilijk te volgen ;-)

LastMohican
3 september 2008, 19:32
allochtone jongens = moslims? :lol:
niet-allochtone jongens/niet-moslims plegen geen straatcriminaliteit? :lol:

Toch wel. Is een beetje als zeggen dat alle universitairen autochtoon zijn. Of dat enkel autochtonen werken. Dat zou ook een loopje nemen met de waarheid zijn. Er zitten daar zeker ook wel een paar tussen die allochtoon zijn. Net zoals er tussen die straatcriminelen ook een paar zitten die autochtoon zijn. Volledig gelijk heb je !

drosophila
3 september 2008, 19:35
Volledig gelijk heb je !
bedankt ;-)

drosophila
3 september 2008, 19:39
immers u gedragen in de maatschappij is een deel van het integratie proces !!!
In dat geval mag ik hier alle berichten over criminaliteit posten

ongelovige beroven is geen integratie maar de religie wederom misbruiken om ergens mee weg te geraken - iniedergeval als het om islammieten gaat want die verwarring met allah en allochtonen vind ik pffffff moeilijk te volgen ;-)
Ik lees niks over religie in dat artikel

shaddy
3 september 2008, 19:42
In dat geval mag ik hier alle berichten over criminaliteit posten


Ik lees niks over religie in dat artikel

ik zeg dan ook stel he ahahahahah trouwens ik ken hun advokaten ze hadden de islam als religie tja jammer he

alvinvdv
3 september 2008, 19:46
Toch wel. Is een beetje als zeggen dat alle universitairen autochtoon zijn. Of dat enkel autochtonen werken. Dat zou ook een loopje nemen met de waarheid zijn. Er zitten daar zeker ook wel een paar tussen die allochtoon zijn. Net zoals er tussen die straatcriminelen ook een paar zitten die autochtoon zijn. Volledig gelijk heb je !

De daders van die overval zijn NEDERLANDERS!!!
Dit topic is misbruikt door extreem rechts!!!

shaddy
3 september 2008, 19:47
De daders van die overval zijn NEDERLANDERS!!!
Dit topic is misbruikt door extreem rechts!!!

oei extreem links met de islam en extreem rechts met de nazi

vergis je je niet???

filosoof
3 september 2008, 19:51
ik zeg dan ook stel he ahahahahah trouwens ik ken hun advokaten ze hadden de islam als religie tja jammer heHoe zou 't komen dat ik deze post niet geloof, denk je?

LastMohican
3 september 2008, 20:08
De daders van die overval zijn NEDERLANDERS!!!
Dit topic is misbruikt door extreem rechts!!!

Semantics. You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.

alvinvdv
3 september 2008, 20:14
Semantics. You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.

Toon jij eens aan dat die jongeren géén Nederlanders waren!

LastMohican
3 september 2008, 20:16
Toon jij eens aan dat die jongeren géén Nederlanders waren!

Het is niet omdat ze een Nederlands paspoort hadden dat het Nederlanders waren. Het waren allochtone "Nederlanders". Net zoals de "Belgen" bij iedere match nog steeds fanatiek voor Turkije/Marokko/Chakamaka supporteren en met de valggen van deze landen rondrijden.

Vandaar...You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.

alvinvdv
3 september 2008, 20:20
Het is niet omdat ze een Nederlands paspoort hadden dat het Nederlanders waren. Het waren allochtone "Nederlanders". Net zoals de "Belgen" bij iedere match nog steeds fanatiek voor Turkije/Marokko/Chakamaka supporteren en met de valggen van deze landen rondrijden.

Vandaar...You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.

Goed dat U mij gelijk geeft dat het inderdaad WEL Nederlanders waren!
Mijn dank!

De rest is prietpraat!

drosophila
3 september 2008, 20:23
Vandaar...You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.

Dat is al de tweede keer dat u allochtonen met varkens vergelijkt. Ik ben voor minder met enkele strafpuntjes beloond...

smiley
3 september 2008, 20:28
De rest is prietpraat!

Helemaal niet. Het is niet omdat je een buitenlander, of iemand die hier geboren is maar als een buitenlander (islamitisch) is opgevoed, naast zijn buitenlands paspoort ook een Nederlands paspoort geeft dat die zich dan ook volledig Nederlander voelt of als een Nederlander denkt.

Het lijkt ons hoogstnoodzakelijk dat Europa zich grondig informeert over de islam. Want de houding van veel linkse intellectuelen getuigt van een onbewust etnocentrisme, wat des te onbegrijpelijker is omdat ze zo luid de verderfelijkheid van datzelfde etnocentrisme prediken. Blijkbaar zijn ze volstrekt niet in staat zich voor te stellen dat een islamiet anders, maar dan ook werkelijk totaal anders denkt dan een welwillende, linkse, antikatholieke Vlaamse intellectueel.

Bericht aan weldenkend links
Geert Van Istendael

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=11310&sid=554726355ea5c381727fe7ca3bc1574e

alvinvdv
3 september 2008, 20:29
Het is niet omdat ze een Nederlands paspoort hadden dat het Nederlanders waren. Het waren allochtone "Nederlanders". Net zoals de "Belgen" bij iedere match nog steeds fanatiek voor Turkije/Marokko/Chakamaka supporteren en met de valggen van deze landen rondrijden.

Vandaar...You can put lipstick on a pig, but it's still a pig.

Kan U me meer info over dat land bezorgen!

drosophila
3 september 2008, 20:31
Helemaal niet. Het is niet omdat je een buitenlander, of iemand die hier geboren is maar als een buitenlander is opgevoed, naast zijn buitenlands paspoort ook een Nederlands paspoort geeft dat die zich dan ook volledig Nederlander voelt of als een Nederlander denkt.

Maar er wordt helemaal niks gezegd over dergelijke aspecten in het bericht! Het is niet omdat u hier toevallig begint te fantaseren over paspoorten en over hoe mensen voelen of denken, dat dat iets met deze zaak te maken zou hebben.

alvinvdv
3 september 2008, 20:31
Helemaal niet. Het is niet omdat je een buitenlander, of iemand die hier geboren is maar als een buitenlander (islamitisch) is opgevoed, naast zijn buitenlands paspoort ook een Nederlands paspoort geeft dat die zich dan ook volledig Nederlander voelt of als een Nederlander denkt.

Het lijkt ons hoogstnoodzakelijk dat Europa zich grondig informeert over de islam. Want de houding van veel linkse intellectuelen getuigt van een onbewust etnocentrisme, wat des te onbegrijpelijker is omdat ze zo luid de verderfelijkheid van datzelfde etnocentrisme prediken. Blijkbaar zijn ze volstrekt niet in staat zich voor te stellen dat een islamiet anders, maar dan ook werkelijk totaal anders denkt dan een welwillende, linkse, antikatholieke Vlaamse intellectueel.

Bericht aan weldenkend links
Geert Van Istendael

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=11310&sid=554726355ea5c381727fe7ca3bc1574e

Leg een uit hoe een Nederlander/Belg denkt!
Zoals jij zeker???:-D:-D:-D:-D:-D
Je bent soms wel grappig!

drosophila
3 september 2008, 20:33
Het lijkt ons hoogstnoodzakelijk dat Europa zich grondig informeert over de islam. Want de houding van veel linkse intellectuelen getuigt van een onbewust etnocentrisme, wat des te onbegrijpelijker is omdat ze zo luid de verderfelijkheid van datzelfde etnocentrisme prediken. Blijkbaar zijn ze volstrekt niet in staat zich voor te stellen dat een islamiet anders, maar dan ook werkelijk totaal anders denkt dan een welwillende, linkse, antikatholieke Vlaamse intellectueel.

Bericht aan weldenkend links
Geert Van Istendael

En dat heeft er helemaal geen kl*ten mee te maken. Dit bericht hoort hier niet thuis.

smiley
3 september 2008, 20:34
En dat heeft er helemaal geen kl*ten mee te maken. Dit bericht hoort hier niet thuis.

Kunt u mij uitleggen waarom dat dit hier niets mee te maken heeft. Het heeft er immers alles mee te maken.

smiley
3 september 2008, 20:36
Leg een uit hoe een Nederlander/Belg denkt!
Zoals jij zeker???:-D:-D:-D:-D:-D
Je bent soms wel grappig!

Aleszins niet vijandig tegenover onze vrije westerse samenleving en diens bevolking.

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.

http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel1.html

drosophila
3 september 2008, 20:38
Kunt u mij uitleggen waarom dat dit hier niets mee te maken heeft. Het heeft er immers alles mee te maken.
Het ene gaat over het etnocentrisme van de linkse intellectueel. Het andere gaat over steaming.
Overigens: de bewijslast ligt bij u. Als u vindt dat dit bericht hier thuishoort, dan is het aan u om het vermeende verband aan te tonen.

smiley
3 september 2008, 20:42
Het ene gaat over het etnocentrisme van de linkse intellectueel. Het andere gaat over steaming.
Overigens: de bewijslast ligt bij u. Als u vindt dat dit bericht hier thuishoort, dan is het aan u om het vermeende verband aan te tonen.

U slaat de bal volledig mis. Begrijpend lezen is niet uw sterkste kant. Het gaat over het anders denken van de hier binnengelaten mensen met een al dan niet Nederlands paspoort. En uit dat anders denken (vijandig staan tegenover onze samenleving) komen dan 'problemen' voort

zijn ze volstrekt niet in staat zich voor te stellen dat een islamiet anders, maar dan ook werkelijk totaal anders denkt dan een welwillende, linkse, antikatholieke Vlaamse intellectueel.

Die een paspoortje geven veranderd daar niets aan.

drosophila
3 september 2008, 20:43
Aleszins niet vijandig tegenover onze vrije westerse samenleving en diens bevolking.
Wat heeft dat te maken met het criminele feit dat hier bediscussieerd wordt?

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.
Zeer dubieuze uitspraak. Maar compleet irrelevant aangezien er helmaal niets nougabollen nada bekend is over de religie van de daders. Laat staan dat dat al relevant zou zijn.

alvinvdv
3 september 2008, 20:43
U slaat de bal volledig mis. Begrijpend lezen is niet uw sterkste kant. Het gaat over het anders denken van de hier binnengelaten mensen met een al dan niet Nederlands paspoort. En uit dat anders denken (vijandig staan tegenover onze samenleving) komen dan 'problemen' voort

Hoe weet U hoe anderen denken (over de ganse lijn)?

drosophila
3 september 2008, 20:45
U slaat de bal volledig mis. Begrijpend lezen is niet uw sterkste kant. Het gaat over het anders denken van de hier binnengelaten mensen met een al dan niet Nederlands paspoort.

En voor lezen tout court zult u niet gauw in de prijzen vallen, want Van Istendael heeft het nergens over "hier binnen gelaten mensen met een al dan niet Nederlands paspoort".

smiley
3 september 2008, 20:50
Wat heeft dat te maken met het criminele feit dat hier bediscussieerd wordt?

Men moet niet verbaast zijn dat iemand die vijandig staat tegenover onze vrije samenleving en diens bevolking criminele feiten pleegt.


Zeer dubieuze uitspraak. Maar compleet irrelevant aangezien er helmaal niets nougabollen nada bekend is over de religie van de daders.Laat staan dat dat al relevant zou zijn.

Beter gezegd u wil het liever niet weten. Islam is immers 'peace' nietwaar.

smiley
3 september 2008, 20:51
En voor lezen tout court zult u niet gauw in de prijzen vallen, want Van Istendael heeft het nergens over "hier binnen gelaten mensen met een al dan niet Nederlands paspoort".


Geert Van Istendael is zelfs veel preciezer. Hij heeft het over islamieten.

drosophila
3 september 2008, 20:52
Geert Van Istendael is zelfs veel preciezer. Hij heeft het over islamieten.
Precies. U geeft mij dus gelijk.

LastMohican
3 september 2008, 20:53
Dat is al de tweede keer dat u allochtonen met varkens vergelijkt. Ik ben voor minder met enkele strafpuntjes beloond...

Geijkte uitdrukking mijn beste. Wil zeggen dat het niet is omdat je uitwendige ingrepen toepast op iets dat het iets anders wordt dan wat het in den beginne was.

Ik kan er ook niet aan doen dat de uitvinders van de uitdrukking nu net een varken in gedachten hadden. Heeft waarschijnlijk met Miss Piggy te maken.

Ben trouwens grote fan van varkens, dus zie er niets pejoratiefs in. De beesten zijn verbazingwekkend proper. Ze zijn slim. En als bonus smaken ze nog goed ook !

drosophila
3 september 2008, 20:56
Men moet niet verbaast zijn dat iemand die vijandig staat tegenover onze vrije samenleving en diens bevolking criminele feiten pleegt.
Als we elk crimineel feit beschouwen als "vijandig tegenover onze samenleving" en als we dat op zijn beurt zo ruim interpreteren dat dat onder (een gebrek aan) integratie valt, dan begin ik hier als een bezetene te posten over witteboordcriminaliteit, verkeersagressie, burenruzies, noem maar op.



Beter gezegd u wil het liever niet weten. Islam is immers 'peace' nietwaar.
Begin er gerust een draad over in het religie-subforum.

smiley
3 september 2008, 20:56
Precies. U geeft mij dus gelijk.

Het gaat dan ook de hele tijd om islamieten of had u dit nog niet door ?

Oorspronkelijk geplaatst door smiley
Helemaal niet. Het is niet omdat je een buitenlander, of iemand die hier geboren is maar als een buitenlander (islamitisch) is opgevoed, naast zijn buitenlands paspoort ook een Nederlands paspoort geeft dat die zich dan ook volledig Nederlander voelt of als een Nederlander denkt.

drosophila
3 september 2008, 20:59
Het gaat dan ook de hele tijd om islamieten of had u dit nog niet door ?
Uiteraard heb ik dat door, anders zou ik niet blijven hameren op het feit dat niets is geweten over de religie van de daders, laat staan over een verband van die onbekende religie met de misdaad. U geeft me dus weer gelijk!

smiley
3 september 2008, 21:01
Uiteraard heb ik dat door, anders zou ik niet blijven hameren op het feit dat niets is geweten over de religie van de daders, laat staan over een verband van die onbekende religie met de misdaad. U geeft me dus weer gelijk!

Enkel in uw dromen geef ik u gelijk net zoals het onmogelijk in uw koppeke te krijgen is dat de oorzaak van de vele 'integratie' (waar men speciaal straathoek en andere werkers voor dient op te trommelen) en andere problemen voortkomen uit islam, de echte ware zuivere islam, dezelfde die de 'profeet' beoefende en ten toon spreide in al zijn misdaden tegen de mens(elijk)heid.

drosophila
3 september 2008, 21:05
Enkel in uw dromen geef ik u gelijk net zoals het onmogelijk in uw koppeke te krijgen is dat de oorzaak van de vele 'integratie' (waar men speciaal straathoek en andere werkers voor dient op te trommelen) en andere problemen voortkomen uit islam.
U blijft maar emmeren over de islam. Antwoord nu eens gewoon op de vraag wat dat te maken heeft met het bericht in de openingspost.

drosophila
3 september 2008, 21:08
Dat heb ik gedaan. Spijtig genoeg bevalt mijn antwoord u niet.

Dat hebt u niet gedaan.

smiley
3 september 2008, 21:09
Dat hebt u niet gedaan.

Slaapt u rustig verder.

drosophila
3 september 2008, 21:09
ALLAH AKBAR COUSIN !
ON VA LES BAISER !

JIHAD !
ON VA BRULER L'EGLISE !
http://www.youtube.com/watch?v=Q_OAyUni8Fg&feature=related

Als Calimero als spam wordt aanzien, hoe zit het dan met dit?

smiley
3 september 2008, 21:12
Als Calimero als spam wordt aanzien, hoe zit het dan met dit?


Als u wil zal ik een andere tekst met een ander filmpje posten die dezelfde boodschap meegeeft dat je dan niet als 'spam' kunt bestempelen, maar het is niet dat wat je stoort maar de boodschap die ik breng die je stoort. En zulk een boodschapper dient uit politieke correctheid het zwijgen te worden opgelegd.

manta
3 september 2008, 21:13
Dit is een ordinair geval van straatcriminaliteit - hoe betreurenswaardig het ook is - maar het heeft helemaal niks te maken met integratie noch met immigratie. Posten in een verkeerd subforum is niet toegestaan.

Het gaat toch om allochtonen ??? Aangezin ze crimineel zijn ook is dit als voorbeeld van mislukte integratie wel degelijk juist gepost hier ...
Kijk : duidelijk allochtonen :
-lastig werden gevallen door twee allochtone jongens
-kwamen twaalf vrienden van hen binnen (Klinkt niet bekend? In Antwerpen is dit soort toestanden typisch voor de marokkaanse jeugd , vraag maar aan de politie die telkens hun combi's omsingeld zien ..:?)
-de scholieren werden de metro uitgeschopt
Een fait -divers ??? pure dagdagelijkse miserie , waar mensen die er slachtoffer van worden geen luisterend oor voor vinden ... Je mag namelijk niet klagen als je zoiets meemaakt , anders noemen ze je verzuurd ... :?

U wil dat mensen stoppen met op criminele feiten van allochtonen te wijzen ??? Zorg dan dat die allochtonen zich gedragen zoals het hoort , dan klaagt niemand er over ... (als het er niet teveel zijn , 't moet leefbaar blijven ...:mrgreen: )

drosophila
3 september 2008, 21:15
Als u wil zal ik een andere tekst met een ander filmpje posten die dezelfde boodschap meegeeft dat je dan niet als 'spam' kunt bestempelen, maar het is niet dat wat je stoort maar de boodschap die ik breng die je stoort. En zulk een boodschapper dient uit politieke correctheid het zwijgen te worden opgelegd.
Dezelfde boodschap zal dezelfde relevantie hebben. Geen.

smiley
3 september 2008, 21:17
Dezelfde boodschap zal dezelfde relevantie hebben. Geen.


Voor mensen zoals u niet neen. Vandaar dat de politiek correcte meute maar blijft aanmodderen in plaats van de werkelijke oorzaak van het probleem te erkennen en aan te pakken.

drosophila
3 september 2008, 21:17
Het gaat toch om allochtonen ??? Aangezin ze crimineel zijn ook is dit als voorbeeld van mislukte integratie wel degelijk juist gepost hier ...
Kijk : duidelijk allochtonen :
-lastig werden gevallen door twee allochtone jongens
-kwamen twaalf vrienden van hen binnen (Klinkt niet bekend? In Antwerpen is dit soort toestanden typisch voor de marokkaanse jeugd , vraag maar aan de politie die telkens hun combi's omsingeld zien ..:?)
-de scholieren werden de metro uitgeschopt
Een fait -divers ??? pure dagdagelijkse miserie , waar mensen die er slachtoffer van worden geen luisterend oor voor vinden ... Je mag namelijk niet klagen als je zoiets meemaakt , anders noemen ze je verzuurd ... :?

U wil dat mensen stoppen met op criminele feiten van allochtonen te wijzen ??? Zorg dan dat die allochtonen zich gedragen zoals het hoort , dan klaagt niemand er over ... (als het er niet teveel zijn , 't moet leefbaar blijven ...:mrgreen: )
Tip, om te vermijden dat u weer cirkeltjes begint te draaien: post 148.

manta
3 september 2008, 21:18
Als Calimero als spam wordt aanzien, hoe zit het dan met dit?
Foto's en afbeeldingen moeten dan ook waarde toedragen aan een discussie ...
Gaat het bv. over motoren , en u wil uw groene Kawasaki een beetje extra versieren , dan kan ik bv. als hulpmiddel deze naar u sturen ...:
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/7395/Image/motor/calimero.JPG
Niemand zal daar een probleem mee hebben , aangezien het enkel is om u te helpen , en ik dit met plezier post voor u ... :mrgreen:

Maar , de post van smiley kan niet eens als spam worden aanzien daar het enkel voor mensen is bedoeld die de gebruikte taal kennen , of de uitspraak in een historische context kennen ...
De andere forummers lezen er gewoon over hé ... ;-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley

ALLAH AKBAR COUSIN !
ON VA LES BAISER !

JIHAD !
ON VA BRULER L'EGLISE !
http://www.youtube.com/watch?v=Q_OAy...eature=related :?

manta
3 september 2008, 21:21
Als we elk crimineel feit beschouwen als "vijandig tegenover onze samenleving" en als we dat op zijn beurt zo ruim interpreteren dat dat onder (een gebrek aan) integratie valt, dan begin ik hier als een bezetene te posten over witteboordcriminaliteit, verkeersagressie, burenruzies, noem maar op.


Zolang uw interpeteren dan nog steeds gaat over misdaden van allochtonen (en andere vreemde mensen en culturen ) tegen de autochtone bevolking en levenswijze zit dat wel goed hier ... :-D

smiley
3 september 2008, 21:22
Het gaat toch om allochtonen ??? Aangezin ze crimineel zijn ook is dit als voorbeeld van mislukte integratie wel degelijk juist gepost hier ...
Kijk : duidelijk allochtonen :
-lastig werden gevallen door twee allochtone jongens
-kwamen twaalf vrienden van hen binnen (Klinkt niet bekend? In Antwerpen is dit soort toestanden typisch voor de marokkaanse jeugd , vraag maar aan de politie die telkens hun combi's omsingeld zien ..:?)
-de scholieren werden de metro uitgeschopt
Een fait -divers ??? pure dagdagelijkse miserie , waar mensen die er slachtoffer van worden geen luisterend oor voor vinden ... Je mag namelijk niet klagen als je zoiets meemaakt , anders noemen ze je verzuurd ... :?

U wil dat mensen stoppen met op criminele feiten van allochtonen te wijzen ??? Zorg dan dat die allochtonen zich gedragen zoals het hoort , dan klaagt niemand er over ... (als het er niet teveel zijn , 't moet leefbaar blijven ...:mrgreen: )

Inderdaad. De politiek correcten zullen u er echter op wijzen dat diegene die de politie met 50 man of meer omsingelen of die de politie verhinderen om criminelen onder hun 'broeders' op te pakken (zoals destijds de doodschopper van de Moor in Antwerpen of het ander busincident in een 'verrijkte' wijk in brussel) dat dit BELGEN zijn en dat dit niks maar dan ook niks met islam of islamitisch denken te maken heeft ook al roepen zij 'allah akbar'.

Maar die gastjes gaan niet naar de moskee, zal er al vlug op tv een politieker uit de moslimgemeenschap komen vertellen....

Moslimspunkers in het Westen
En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=4743

manta
3 september 2008, 21:22
Tip, om te vermijden dat u weer cirkeltjes begint te draaien: post 148.

'k was het net aan't lezen se , toch bedankt ... ;-)

drosophila
3 september 2008, 21:26
Inderdaad. De politiek correcten zullen u er echter op wijzen dat diegene die de politie met 50 man of meer omsingelen of die de politie verhinderen om criminelen onder hun 'broeders' op te pakken (zoals destijds de doodschopper van de Moor in Antwerpen of het ander busincident in een 'verrijkte' wijk in brussel) dat dit BELGEN zijn en dat dit niks maar dan ook niks met islam of islamitisch denken te maken heeft ook al roepen zij 'allah akbar'.
Tiens, u kent die daders blijkbaar goed. Volgens u zijn het Belgen, waren ze met 50 i.p.v. 14, hebben ze ook nog eens de politie verhinderd om criminelen op te pakken, 'allah akbar' roepend... allemaal zaken die ik niet lees in het persbericht.
Met al die info raad ik u aan de Nederlandse politie te contacteren.

drosophila
3 september 2008, 21:29
Zolang uw interpeteren dan nog steeds gaat over misdaden van allochtonen (en andere vreemde mensen en culturen ) tegen de autochtone bevolking en levenswijze zit dat wel goed hier ... :-D

Ach zo, de straatcriminaliteit van 'pure' Nederlanders beschouwt u WEL als 'geintegreerd' gedrag?

smiley
3 september 2008, 21:32
Ach zo, de straatcriminaliteit van 'pure' Nederlanders beschouwt u WEL als 'geintegreerd' gedrag?

Kunt u mij een voorbeeld geven van politieomsingelingen door autochtone Nederlanders, of die de politie zitten te verhinderen dat die een autochtone crimineel oppakt ? laat staan autochtonen die complete wijken in vuur en vlam zetten zoals in heel Frankrijk.

drosophila
3 september 2008, 21:35
Kunt u mij een voorbeeld geven van politieomsingelingen door autochtone Nederlanders, of die de politie zitten te verhinderen dat die een autochtone crimineel oppakt ? laat staan complete wijken in vuur en vlam zetten zoals in heel Frankrijk.

Hey, psst 8-) post 166...

smiley
3 september 2008, 21:38
Tiens, u kent die daders blijkbaar goed. Volgens u zijn het Belgen, waren ze met 50 i.p.v. 14, hebben ze ook nog eens de politie verhinderd om criminelen op te pakken, 'allah akbar' roepend... allemaal zaken die ik niet lees in het persbericht.
Met al die info raad ik u aan de Nederlandse politie te contacteren.

Het zijn bendeleden. De islam schept een band. Ware volgelingen van de leer en levenswijze van roverhoofdman mohammed en zijn roversbende die haat predikte en terreur zaaide onder de ongelovigen

"Mohammed is Allahs apostel. Zij die hem volgen zijn meedogenloos voor de ongelovigen maar mild voor elkander." [48:29]

drosophila
3 september 2008, 21:40
Het zijn bendeleden. De islam schept een band. Ware volgelingen van de leer en levenswijze van roverhoofdman mohammed en zijn roversbende die haat predikte en terreur zaaide onder de ongelovigen

"Mohammed is Allahs apostel. Zij die hem volgen zijn meedogenloos voor de ongelovigen maar mild voor elkander." [48:29]
Wie van de steamers is moslim en hoe weet u dat?

smiley
3 september 2008, 21:53
Wie van de steamers is moslim en hoe weet u dat?


Allemaal, broeders helpen elkaar in hun strijd tegen de ongelovigen.

manta
3 september 2008, 21:58
Ach zo, de straatcriminaliteit van 'pure' Nederlanders beschouwt u WEL als 'geintegreerd' gedrag?

DAT zou dan weer niet thuishoren in dit subforum ...
Zolang uw interpeteren dan nog steeds gaat over misdaden van allochtonen (en andere vreemde mensen en culturen ) tegen de autochtone bevolking en levenswijze zit dat wel goed hier ...

Criminaliteit die uitgevoerd wordt door die pure Nederlanders van u zijn zaken die wel in maatschappelijke kunnen gezet worden ...
(Of , indien het Nederlanders zijn die een migratie naar Vlaanderen hebben gedaan , dan kan het weer wel hier ... ;-))

Criminele autochtonen zijn niet naar hier gekomen om te leven naar de waarden en normen (en wetten :-P)van dit land , maar daar zij ook niet "geïntegreerd" zijn naar diezelfde normen dragen ze er ook de gevolgen van , namelijk , ze worden gestraft (moesten de gevangenissen niet uitpuilen van de allochtonen zouden ze dan ook nog een serieuze straf kunnen krijgen ...

En je zegt geen woord over m'ne calimero-foto hé , 'k was nog zo blij... :-(

alvinvdv
3 september 2008, 22:15
Allemaal, broeders helpen elkaar in hun strijd tegen de ongelovigen.

Hoe weet U dat de daders van deze steaming Moslims zijn?
Kent U ze.....
Kristallen bol!
Helderziend?

smiley
3 september 2008, 22:17
Hoe weet U dat de daders van deze steaming Moslims zijn?
Kent U ze.....
Kristallen bol!
Helderziend?


U weet hoe broeders denken of u weet dit niet

"broeders helpen elkaar in hun strijd tegen de ongelovigen"

Twee allochtone jongens begonnen vervelend te doen en zeiden dat we moesten 'opzouten'. Toen we op onze plek bleven, dachten we van ze af te zijn. Maar twee haltes verder kwamen twaalf vrienden van hen binnen en die begonnen ook te duwen en te slaan. De tas met onze spullen werd afgepakt en toen de metro stopte, werden we eruit gegooid."

http://www.webregio.nl/102011205280792674/Scholieren+overvallen+van+cadeautjes+voor+doodziek e+vriend.aspx

alvinvdv
3 september 2008, 22:23
U weet hoe broerders denken of u weet dit niet

Diagnose:
Afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen.


Twee allochtone jongens begonnen vervelend te doen en zeiden dat we moesten 'opzouten'. Toen we op onze plek bleven, dachten we van ze af te zijn. Maar twee haltes verder kwamen twaalf vrienden van hen binnen en die begonnen ook te duwen en te slaan. De tas met onze spullen werd afgepakt en toen de metro stopte, werden we eruit gegooid."

http://www.webregio.nl/102011205280792674/Scholieren+overvallen+van+cadeautjes+voor+doodziek e+vriend.aspx

smiley
3 september 2008, 22:29
Inderdaad alvindvd. Het komt allemaal voort vanwege armoede en vanwege een door racisme geplaagde groep of neen beter nog, het komt gewoonweg voort uit verveling omdat zij geen werk krijgen van de 'racisten' al de rest is cafépraat dit zeggen staat immers intellectueler... beter gezegd 'politiek correcter', m.a.w. de ware symptomen, de ware oorzaak achter dit 'verrijkend' fenomeen, een fenomeen dat men notabene in alle 'verrijkte' landen kan vaststellen met net die bepaalde groep met een moslimachtergrond, niet erkennen. Het zou immers te stigmatizerend kunnen werken. Ondertussen blijft men maar aanmodderen met bepamperen en worden de problemen alsmaar groter.

'broeders trommelen elkaar op per gsm'

Moslimspunkers in het Westen

En dan heb je volgens mij de gevaarlijkste groep. Zij die we alle dagen tegenkomen, maar snel voorbij lopen als we hen zien. Ik heb het dan over de jongeren die op straat hangen. Zij zijn niet praktiserend, maar opgelet als iemand hun geloof aanraakt, dan is het oorlog. Deze jongeren zijn niet opgeleid, hangen de hele dag op straat en leven in een staat binnen een staat. In Brussel bvb is Molenbeek allang geen deel meer van Belgie. Hier gelden de islamistische wetten en regels. Democratie is een woord, dat hier al jaren niet meer bestaat. De jongeren werken niet, want ze verdienen het dubbele van ons loon door te stelen of ze krijgen zakgeld van imaams om zo mensen te ronselen voor de jihaad.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=4743

ERLICH
4 september 2008, 15:25
Hoe weet U dat de daders van deze steaming Moslims zijn?
Kent U ze.....
Kristallen bol!
Helderziend? Even off topic, hoe staat u als multiculturele progressieveling tegenover de allochtoonse straatterreur waar Frankrijk al een paar keer het slachtoffers van is geweest. Hoe staat u tegenover de rellen waar Brussel en A'pen al het slachtoffer van zijn geweest. Hoe staat u tegenover het oproepen van geweld naar aanleiding van een cartoon. Hoe staat u tegenover de moord op Theo van Gogh. Hoe staat u tegenover 11/09. Hoe staat u tegenover het ontvoeren en onthoofden van personen en dit uitbrengen op internet waar het kan worden bekeken door de familieleden van de slachtoffers enz. Gaat u en uw vriendje hier ontkennen dat al deze zaken en daden terug te vinden zijn bij één en dezelfde groep. Dat 11/09 in bepaalde wijken in Nederland bevolkt door deze allochtonen of islamieten of hoe u ze wil noemen werd gezien als een reden tot vreugde is voor u aanvaardbaar en getuigd van menselijkheid.

Dus als voor meer en meer personen de maat vol is, kan u met uw multicultureel progressief brein niet begrijpen ofwel? Simpel gesteld, dat autochtonen het slachtoffer worden van allochtonen (een benaming waar u schijnbaar een probleem me hebt), laat u koud. Afgaand op uw reactie's en die van drolopsila kan men alleen maar vaste stellen dat dit voor u beide grappig schijnt over te komen. Is mischien de reden dat meer en meer personen zich beginnen afzetten tegen uw multicultureel gedachtengoed wat dan door u en vriendjes/vriendinnetjes weer wordt beschreven als het toenemen van racisme, racisme dat ze zelf promoten door hun domheid, arrogantie en het goed praten van criminaliteit.

Savatage
5 september 2008, 19:37
De zoveelste multiculturele verrijking voor onze samenleving.

Groentje-18
5 september 2008, 20:49
Een stelletje schorem heeft dit weekend een groepje scholieren beroofd van een tas die bestemd was voor een ongeneeslijk zieke klasgenoot. De scholieren van het Saenredam College uit Zaanstad vertrokken per trein naar Amsterdam. Daar wilden ze hun doodzieke klasgenoot Tim Weerstand (15) bezoeken die in het Academisch Medisch Centrum (AMC) ligt.

(Lees verder op http://frontpage.fok.nl/nieuws/98244/-Scholieren-in-metro-van-cadeautjes-beroofd.html )

En ja. Wéér waren het allochtonen. Gespuis dat nergens respect voor heeft. Zelfs niet voor een ongeneselijke scholier van 15 jaar. :evil:

De topictitel klinkt inderdaad zeer wreed en roept bij iedereen wel gevoelens op ...

Maar als we dan even het artikel lezen en ervan uitgaan dat wat erin staat waar is merken we dat die allochtonen waarschijnlijk helemaal niet noodzakelijk wisten voor wie die tas bestemd was.

Zelfs al zou het er in koeien van letters opgeschreven staan, 't zou me verwonderen dat er eerst even een boodschap op een tas wordt gelezen voordat 'm gestolen wordt tegenwoordig.

Wie weet trouwens waarvoor "de allochtonen" (weten ze dat zeker?) de tas gebruikten? Misschien hebben ze zelf een doodzieke of verhongerende broer of zus. Dat rechtvaardigt natuurlijk geen stelen. Maar stel je voor dat de titel was geweest 'allochtonen stelen tas bestemd voor zieke jongen om eigen broers en zussen te kunnen voeden'. Dat had al heel wat andere emoties opgewekt. Denk/voel je dat niet?

Opgeklopte en paranoïde berichtgeving dus om kiesvee te winnen. En 't is weer duidelijk dat ze dat kiesvee niet zoeken in de meer nadenkende lagen van de bevolking, met alle respect, maar iedereen die even verderleest dan de titel merkt dat die op z'n zachtst gezegd de feiten verdraait weergeeft.

shaddy
5 september 2008, 22:23
Moslims moeten hun eigen volk boven de andere zetten. Die zijn immers maar ongelovige en dus niets waard. Dus tja gekende resultaat heb je met 1tje last belt die direct zijn vrienden en familie ...deal with it en probeer de islam aan banden te leggen in belgie

Savatage
5 september 2008, 22:30
De topictitel klinkt inderdaad zeer wreed en roept bij iedereen wel gevoelens op ...

Maar als we dan even het artikel lezen en ervan uitgaan dat wat erin staat waar is merken we dat die allochtonen waarschijnlijk helemaal niet noodzakelijk wisten voor wie die tas bestemd was.

Zelfs al zou het er in koeien van letters opgeschreven staan, 't zou me verwonderen dat er eerst even een boodschap op een tas wordt gelezen voordat 'm gestolen wordt tegenwoordig.

Wie weet trouwens waarvoor "de allochtonen" (weten ze dat zeker?) de tas gebruikten? Misschien hebben ze zelf een doodzieke of verhongerende broer of zus. Dat rechtvaardigt natuurlijk geen stelen. Maar stel je voor dat de titel was geweest 'allochtonen stelen tas bestemd voor zieke jongen om eigen broers en zussen te kunnen voeden'. Dat had al heel wat andere emoties opgewekt. Denk/voel je dat niet?

Mocht dat het geval zijn geweest dan zou het er wel iets van bij hebben gestaan. Maar dat is hier het geval niet. Ze hebben die tas gewoon gestolen, niet met het doel om iets 'goeds' te doen, maar net het tegengestelde.

Opgeklopte en paranoïde berichtgeving dus om kiesvee te winnen. En 't is weer duidelijk dat ze dat kiesvee niet zoeken in de meer nadenkende lagen van de bevolking, met alle respect, maar iedereen die even verderleest dan de titel merkt dat die op z'n zachtst gezegd de feiten verdraait weergeeft.

Tja, je kan moeilijk verwachten dat iedereen ineens (onwaarschijnlijk) dingen erbij gaat bedenken om toch maar een rechtvaardiging tvv de misdadigers vinden. Dat is pas opgeklopt de feiten verdraaien.

piraat
5 september 2008, 22:36
Wie van de steamers is moslim en hoe weet u dat?
de slachtoffers zeggen dat het een bende allochtonen is...met het fysieke uiterlijk dat gewoonlijk een islam -achtergrond heeft. Nu, voor hetzelfde geld zijn het boedhisten hé , shinto gelovigen, of doen ze aan voodoo... Hoeveel % kans dat het moslims zijn ?:-) Uw lessen wiskunde niet vergeten ? Kansberekening ?:lol:

piraat
5 september 2008, 22:40
De topictitel klinkt inderdaad zeer wreed en roept bij iedereen wel gevoelens op ...

Maar als we dan even het artikel lezen en ervan uitgaan dat wat erin staat waar is merken we dat die allochtonen waarschijnlijk helemaal niet noodzakelijk wisten voor wie die tas bestemd was.

Zelfs al zou het er in koeien van letters opgeschreven staan, 't zou me verwonderen dat er eerst even een boodschap op een tas wordt gelezen voordat 'm gestolen wordt tegenwoordig.

Wie weet trouwens waarvoor "de allochtonen" (weten ze dat zeker?) de tas gebruikten? Misschien hebben ze zelf een doodzieke of verhongerende broer of zus. Dat rechtvaardigt natuurlijk geen stelen. Maar stel je voor dat de titel was geweest 'allochtonen stelen tas bestemd voor zieke jongen om eigen broers en zussen te kunnen voeden'. Dat had al heel wat andere emoties opgewekt. Denk/voel je dat niet?

Opgeklopte en paranoïde berichtgeving dus om kiesvee te winnen. En 't is weer duidelijk dat ze dat kiesvee niet zoeken in de meer nadenkende lagen van de bevolking, met alle respect, maar iedereen die even verderleest dan de titel merkt dat die op z'n zachtst gezegd de feiten verdraait weergeeft.
Dikke zever Groentje. Hou het maar bij epileren:-(

filosoof
5 september 2008, 22:50
De topictitel klinkt inderdaad zeer wreed en roept bij iedereen wel gevoelens op ...

Maar als we dan even het artikel lezen en ervan uitgaan dat wat erin staat waar is merken we dat die allochtonen waarschijnlijk helemaal niet noodzakelijk wisten voor wie die tas bestemd was.

Zelfs al zou het er in koeien van letters opgeschreven staan, 't zou me verwonderen dat er eerst even een boodschap op een tas wordt gelezen voordat 'm gestolen wordt tegenwoordig.

Wie weet trouwens waarvoor "de allochtonen" (weten ze dat zeker?) de tas gebruikten? Misschien hebben ze zelf een doodzieke of verhongerende broer of zus. Dat rechtvaardigt natuurlijk geen stelen. Maar stel je voor dat de titel was geweest 'allochtonen stelen tas bestemd voor zieke jongen om eigen broers en zussen te kunnen voeden'. Dat had al heel wat andere emoties opgewekt. Denk/voel je dat niet?

Opgeklopte en paranoïde berichtgeving dus om kiesvee te winnen. En 't is weer duidelijk dat ze dat kiesvee niet zoeken in de meer nadenkende lagen van de bevolking, met alle respect, maar iedereen die even verderleest dan de titel merkt dat die op z'n zachtst gezegd de feiten verdraait weergeeft.Och, Groentje-18, 't is weer eens de gebruikelijke poging tot manipulatie:
Van gejatte snoepjes een hartverscheurend drama maken.
Snoepjes mogen uiteraard nooit gejat worden, maar als men zulk drama maakt over gejatte snoepjes eindigen de mensen met het niet meer te lezen, de dag dat 't werkelijk iets ernstig is. :-P

filosoof
5 september 2008, 22:56
met het fysieke uiterlijk dat gewoonlijk een islam -achtergrond heeft. Geweldig preciese identificatie...
Wie gelooft de inhoud van fok.nl nog?? als ik fok.nl, geenstijl.nl of hetvrijevolk.nl ea similaire zie dan weet ik al dat het waarheidsgehalte eerst héél grondig geverifiëerd moet worden

Dixie
5 september 2008, 22:57
Och, Groentje-18, 't is weer eens de gebruikelijke poging tot manipulatie:
Van gejatte snoepjes een hartverscheurend drama maken.
Snoepjes mogen uiteraard nooit gejat worden, maar als men zulk drama maakt over gejatte snoepjes eindigen de mensen met het niet meer te lezen, de dag dat 't werkelijk iets ernstig is. :-P voor die jongen is dit idd een hartverscheurend drama ... tja je moet wel een hart hebben anders heb je zoiets niet door natuurlijk:oops:

manta
5 september 2008, 23:01
Och, Groentje-18, 't is weer eens de gebruikelijke poging tot manipulatie:
Van gejatte snoepjes een hartverscheurend drama maken.
Snoepjes mogen uiteraard nooit gejat worden, maar als men zulk drama maakt over gejatte snoepjes eindigen de mensen met het niet meer te lezen, de dag dat 't werkelijk iets ernstig is. :-P

Minimaliseren van zo'n dingen is ook manipuleren ...
Die jongens zijn slachtoffer geworden van steaming, beroofd van wat ze bijhadden en dragen het gebeuren de rest van hun leven met zich mee ...
Moeten we dan over die zaken zwijgen ??? Mogen we zulke zaken niet in alle openheid bepraten, enkel en alleen omdat het niet strookt met het ideaalbeeld van migranten ???

filosoof
5 september 2008, 23:03
voor die jongen is dit idd een hartverscheurend drama ... tja je moet wel een hart hebben anders heb je zoiets niet door natuurlijk:oops:Zo gebeuren er dagelijks duizenden kleine dramas waar jij aan voorbij gaat omdat fok.nl er geen "allochtonen" bij kan sleuren en het dus niet publicerenswaardig vindt. De term is "selectieve verontwaardiging"

manta
5 september 2008, 23:04
Geweldig preciese identificatie...
Wie gelooft de inhoud van fok.nl nog?? als ik fok.nl, geenstijl.nl of hetvrijevolk.nl ea similaire zie dan weet ik al dat het waarheidsgehalte eerst héél grondig geverifiëerd moet worden

On-ge-loof-lijk ...8O

In welke bochten moet je je nog wringen vooraleer je toegeeft dat moslims wel degelijk misdaden begaan ... :?

Dixie
5 september 2008, 23:17
Zo gebeuren er dagelijks duizenden kleine dramas waar jij aan voorbij gaat omdat fok.nl er geen "allochtonen" bij kan sleuren en het dus niet publicerenswaardig vindt. De term is "selectieve verontwaardiging" idd en het merendeel gepleegd door diezelfde allochtonen

Groentje-18
5 september 2008, 23:17
Mocht dat het geval zijn geweest dan zou het er wel iets van bij hebben gestaan. Maar dat is hier het geval niet. Ze hebben die tas gewoon gestolen, niet met het doel om iets 'goeds' te doen, maar net het tegengestelde.

Dat is het enige element uit mijn post dat je kan pikken waarvan je kan zeggen: we gaan er hier vanuit dat dat niet het geval is.

Je kan niet eens zegge dat we er maar vanuit gaan dat die allochtoonse jongens inderdaad niet rechtstreeks een playstation uit de handen van een bijna-stervende jongen hebben gesleurd om hem er dan mee af te slaan, want iedereen hier weet dat dat niet waar is ...

Die allochtonen konden toch echt niet weten wat er met die tas ging gebeuren.
Stel je voor dat ik morgen met 500 euro over straat loop om aan arme kindjes te geven uit Soedan en dat wordt gepikt door een autochtoon.
Zou het dan serieus zijn om de krant met de sensationele titel "Belg steelt 500 euro van uithongerende kinderen" te laten publiceren? :?

Groentje-18
5 september 2008, 23:22
Och, Groentje-18, 't is weer eens de gebruikelijke poging tot manipulatie:
Van gejatte snoepjes een hartverscheurend drama maken.
Snoepjes mogen uiteraard nooit gejat worden, maar als men zulk drama maakt over gejatte snoepjes eindigen de mensen met het niet meer te lezen, de dag dat 't werkelijk iets ernstig is. :-P

Vrienden van me gingen eens shoppen om daarna een koffietje te gaan drinken. Ze zetten de zak met kleding naast zich neer en vergaten die nadien weer mee te nemen. Toen ze het opmerkten en teruggingen was de zak verdwenen.
Daar zat echter een blousje in voor een kindje dat geen ouders meer had en ondertussen geadopteerd was. De daders waren snel op het spoor, want even later zagen ze een autochtoons welgekleed meisje met een zak kleding van de H&M.
Ze hebben toen snel naar VTM gebeld met de mededeling dat een rijke Vlaamse de kleding heeft gepikt van een arme wees. :roll:

(Dit voorbeeld is goddank fictief.)

Groentje-18
5 september 2008, 23:24
Zo gebeuren er dagelijks duizenden kleine dramas waar jij aan voorbij gaat omdat fok.nl er geen "allochtonen" bij kan sleuren en het dus niet publicerenswaardig vindt. De term is "selectieve verontwaardiging"

²
Ik ken genoeg oude mevrouwtjes bij wie 'handtasje-trek' werd gedaan en Dat ze al een hel van een leven achter de rug hebben en/of momenteel doormaakten, neen, daar hielden de gangsters geen rekening mee... Een vriendin van me heeft het zelfs al meegemaakt dat haar portefeuille uit haar handen werd gerukt toen ze een winkel buitenwandeld. Dit gebeurde allemaal op klaarlichte dag.
Ik heb daar echter nog nooit over zien publiceren.

Dixie
5 september 2008, 23:24
Dat is het enige element uit mijn post dat je kan pikken waarvan je kan zeggen: we gaan er hier vanuit dat dat niet het geval is.

Je kan niet eens zegge dat we er maar vanuit gaan dat die allochtoonse jongens inderdaad niet rechtstreeks een playstation uit de handen van een bijna-stervende jongen hebben gesleurd om hem er dan mee af te slaan, want iedereen hier weet dat dat niet waar is ...

Die allochtonen konden toch echt niet weten wat er met die tas ging gebeuren.
Stel je voor dat ik morgen met 500 euro over straat loop om aan arme kindjes te geven uit Soedan en dat wordt gepikt door een autochtoon.
Zou het dan serieus zijn om de krant met de sensationele titel "Belg steelt 500 euro van uithongerende kinderen" te laten publiceren? :?

de kans dat je door een autochtoon bestolen wordt ipv door een allochtoon is ernorm klein ... als dit dan gebeurd is dit wel een sensationele titel waard!

Groentje-18
5 september 2008, 23:25
de kans dat je door een autochtoon bestolen wordt ipv door een allochtoon is ernorm klein ... als dit dan gebeurd is dit wel een sensationele titel waard!

:rofl:

Ik zal naar de politie bellen om te zeggen dat ze de inbrekers die ze hebben gevat en die in onze halve straat hebben binnengebroken, dat het de verkeerde zijn. Ze moeten namelijk de juiste huidskleur hebben, anders kunnen ze hoegenaamd niet hebben ingebroken, bekend of niet, dat doet niet terzake.

Ik zal ook tegen de mensen in mijn bovenstaande post zeggen dat ze zeker verkeerd hebben gekeken, en dat het om allochtonen moet hebben gegaan.

Dixie
5 september 2008, 23:26
Vrienden van me gingen eens shoppen om daarna een koffietje te gaan drinken. Ze zetten de zak met kleding naast zich neer en vergaten die nadien weer mee te nemen. Toen ze het opmerkten en teruggingen was de zak verdwenen.
Daar zat echter een blousje in voor een kindje dat geen ouders meer had en ondertussen geadopteerd was. De daders waren snel op het spoor, want even later zagen ze een autochtoons welgekleed meisje met een zak kleding van de H&M.
Ze hebben toen snel naar VTM gebeld met de mededeling dat een rijke Vlaamse de kleding heeft gepikt van een arme wees. :roll:

(Dit voorbeeld is goddank fictief.) idd duidelijk fictie

Groentje-18
5 september 2008, 23:28
idd duidelijk fictie

Welk element is er duidelijk fictief?

Dixie
5 september 2008, 23:30
²
Ik ken genoeg oude mevrouwtjes bij wie 'handtasje-trek' werd gedaan en Dat ze al een hel van een leven achter de rug hebben en/of momenteel doormaakten, neen, daar hielden de gangsters geen rekening mee... Een vriendin van me heeft het zelfs al meegemaakt dat haar portefeuille uit haar handen werd gerukt toen ze een winkel buitenwandeld. Dit gebeurde allemaal op klaarlichte dag.
Ik heb daar echter nog nooit over zien publiceren.
en allemaal gepleegd door autochtonen ... raar dat ze dit niet publiceren dit is inderdaad verassend nieuws

LastMohican
6 september 2008, 11:00
Groentje zou - als ze een man was - een dikke natte zoen van de Imam krijgen en 3 matten vooruit mogen in de moskee.:roll:

Savatage
6 september 2008, 13:54
Dat is het enige element uit mijn post dat je kan pikken waarvan je kan zeggen: we gaan er hier vanuit dat dat niet het geval is.

Je kan niet eens zegge dat we er maar vanuit gaan dat die allochtoonse jongens inderdaad niet rechtstreeks een playstation uit de handen van een bijna-stervende jongen hebben gesleurd om hem er dan mee af te slaan, want iedereen hier weet dat dat niet waar is ...

Die allochtonen konden toch echt niet weten wat er met die tas ging gebeuren.
Stel je voor dat ik morgen met 500 euro over straat loop om aan arme kindjes te geven uit Soedan en dat wordt gepikt door een autochtoon.
Zou het dan serieus zijn om de krant met de sensationele titel "Belg steelt 500 euro van uithongerende kinderen" te laten publiceren? :?

Wat mij betreft mag die krant dat gerust publiceren, want dan houden ze zich nog altijd aan de feiten. Je zal mij iig die diefstal niet zien rechtvaardigen, welk oogmerk de dader ook had toen hij die diefstal pleegde.
Feit is hier dat allochtonen (hoe kan het ook anders) spullen hebben gestolen op een brutale wijze die bedoeld waren voor een doodzieke scholier.
Zij zijn de schuldigen in dit verhaal, en niet de boodschapper.

shaddy
6 september 2008, 13:57
Zo gebeuren er dagelijks duizenden kleine dramas waar jij aan voorbij gaat omdat fok.nl er geen "allochtonen" bij kan sleuren en het dus niet publicerenswaardig vindt. De term is "selectieve verontwaardiging"

ja en die kleine dramas zoals kinderen uithuwelijken en erewraak gebeuren uit naam van een religie de islam

het feit is en blijft dat als die persoon moslim was geweest die moslims hem niet hadden overvallen omdat hun eigen volk boven de ongelovigen staan ..... door dit te ontkennen geef je hen de mogelkijkheiod om hun religie te blijven misbruiken !

bentje
6 september 2008, 14:00
Ik vraag me soms af wat er nog nodig is om sommige mensen te overtuigen dat we écht verkeerd bezig zijn...

Groentje-18
6 september 2008, 14:53
Wat mij betreft mag die krant dat gerust publiceren, want dan houden ze zich nog altijd aan de feiten. Je zal mij iig die diefstal niet zien rechtvaardigen, welk oogmerk de dader ook had toen hij die diefstal pleegde.
Feit is hier dat allochtonen (hoe kan het ook anders) spullen hebben gestolen op een brutale wijze die bedoeld waren voor een doodzieke scholier.
Zij zijn de schuldigen in dit verhaal, en niet de boodschapper.

Ja maar stond dat op de zak geschreven?

Feit is: allochtonen hebben gestolen.
Autochtonen stelen ook dagelijks, alleen is er geen krant zo gek om daar een nieuwsitem van te maken. In hbvl staat het nog eens summier vermeld bij de kolommekes, maar je mag er zeker van zijn dat dit een grote onderschatting is want toen mijn vriendinnen en kennissen diefstal meemaakten zijn ze er niet mee naar de media gestapt. :roll:

shaddy
7 september 2008, 11:25
Ja maar stond dat op de zak geschreven?

Feit is: allochtonen hebben gestolen.
Autochtonen stelen ook dagelijks, alleen is er geen krant zo gek om daar een nieuwsitem van te maken. In hbvl staat het nog eens summier vermeld bij de kolommekes, maar je mag er zeker van zijn dat dit een grote onderschatting is want toen mijn vriendinnen en kennissen diefstal meemaakten zijn ze er niet mee naar de media gestapt. :roll:

Ik vind het niet kunnen dat men een religie misbruikt om ongelovigen te overvallen , om hun geweten dus te sussen. Snappie?

Bob
7 september 2008, 11:36
Ja maar stond dat op de zak geschreven?

Feit is: allochtonen hebben gestolen.
Autochtonen stelen ook dagelijks, alleen is er geen krant zo gek om daar een nieuwsitem van te maken. In hbvl staat het nog eens summier vermeld bij de kolommekes, maar je mag er zeker van zijn dat dit een grote onderschatting is want toen mijn vriendinnen en kennissen diefstal meemaakten zijn ze er niet mee naar de media gestapt. :roll:

Ook van autochtonen moet men dit soort van diefstal niet tolereren, zels al zijn het nieuwe autochtonen.
Nu kom, hij die ontkent dat het misdaadgehalte van bepaalde allochtonenpopulaties een stuk boven gemiddeld ligt (gelukkig zijn er dan weer andere zoals de Chinezen, Indiers... die een stuk beter scoren) ontkent toch de waarheid.

Groentje-18
7 september 2008, 17:37
Ik vind het niet kunnen dat men een religie misbruikt om ongelovigen te overvallen , om hun geweten dus te sussen. Snappie?

Als ik het goed begrijp zeg jij:

Die allochtonen vinden dat stelen van niet-Moslims mag en goed is, omdat het niet Moslims zijn.

Kan je bewijzen dat ze dat dachten of dat Moslims dat in het algemeen denken? Echte Moslims hé, niet iets wat de koran vaag aangeeft.

Nu, ik denk niet dat iemand het vindt kunnen dat je je religie gebruikt als excuus om een ander kwaad te berokkenen hoor.
Sterker nog, je mag niéts gebruiken als excuus om een ander kwaad te berokkenen.

Groentje-18
7 september 2008, 17:38
Ook van autochtonen moet men dit soort van diefstal niet tolereren, zels al zijn het nieuwe autochtonen.
Nu kom, hij die ontkent dat het misdaadgehalte van bepaalde allochtonenpopulaties een stuk boven gemiddeld ligt (gelukkig zijn er dan weer andere zoals de Chinezen, Indiers... die een stuk beter scoren) ontkent toch de waarheid.

Dat ontken ik niet.
Alleen zeg ik dat dit komt door een lage SES en niet door het feit dat ze een andere huidskleur of andere gebruiken hebben, zoals velen lijken te denken.
Zeggen dat allochtonen meer stelen omdat ze allochtoon zijn, is dus een serieus foutieve conclusie waarvoor je zwaar gebuisd zou zijn. ;)

Bob
7 september 2008, 20:11
Dat ontken ik niet.
Alleen zeg ik dat dit komt door een lage SES en niet door het feit dat ze een andere huidskleur of andere gebruiken hebben, zoals velen lijken te denken.
Zeggen dat allochtonen meer stelen omdat ze allochtoon zijn, is dus een serieus foutieve conclusie waarvoor je zwaar gebuisd zou zijn. ;)

Het ligt allemaal niet zo eenvoudig. De eeuwige discussie zal trouwens zijn, in hoeverre de lage ses hiervoor verantwoordelijk is, en in hoeverre de genen hiervoor verantwoordelijk zijn. Dezelfde discussie kan trouwens gevoerd worden omtrend de schoolprestaties.

Rapture
7 september 2008, 21:36
Dat ontken ik niet.
Alleen zeg ik dat dit komt door een lage SES en niet door het feit dat ze een andere huidskleur of andere gebruiken hebben, zoals velen lijken te denken.
Zeggen dat allochtonen meer stelen omdat ze allochtoon zijn, is dus een serieus foutieve conclusie waarvoor je zwaar gebuisd zou zijn. ;)

Okè door hun SES dus.
Dan wordt het hoog tijd dat men eens een empirisch criminologisch onderzoek gaat doen of er een verschil is tussen het plegen van geweldscriminaliteit begaan door autochtonen met een lage SES en allochtonen met een lage SES.
Als uw theorie zou kloppen dan zou er geen significant verschil bestaan tussen deze beide groepen sinds ze allebei een lage SES hebben.

Nu weet ik niet of een dergelijk onderzoek al is gebeurd en indien dit niet het geval is dan wordt het hoog tijd (misschien een idee voor mijn thesis dees jaar ;-)) .

piraat
7 september 2008, 22:00
Ja maar stond dat op de zak geschreven?

Feit is: allochtonen hebben gestolen.
Autochtonen stelen ook dagelijks, alleen is er geen krant zo gek om daar een nieuwsitem van te maken. In hbvl staat het nog eens summier vermeld bij de kolommekes, maar je mag er zeker van zijn dat dit een grote onderschatting is want toen mijn vriendinnen en kennissen diefstal meemaakten zijn ze er niet mee naar de media gestapt. :roll:

Die allochtonen moesten gewoon met hun fikken van die zak afgebleven hebben."Het stond niet op die zak geschreven" ?!!!:lol: Wat is me dat nu weer voor een kromme redenering ? Stel u voor: je bent een mooie meid, het is lekker weer, en je trekt een mini-rokje aan. Kom je zo een stel halfwilde allochtonen tegen, die u te pakken nemen en verkrachten. Later opgepakt door politie zeggen die dan: "jamaar, het stond niet op haar mini-rok geschreven dat ze geen hoer is ". Wat zou je dan zeggen ?

piraat
7 september 2008, 22:03
Als ik het goed begrijp zeg jij:

Die allochtonen vinden dat stelen van niet-Moslims mag en goed is, omdat het niet Moslims zijn.

Kan je bewijzen dat ze dat dachten of dat Moslims dat in het algemeen denken? Echte Moslims hé, niet iets wat de koran vaag aangeeft.

Nu, ik denk niet dat iemand het vindt kunnen dat je je religie gebruikt als excuus om een ander kwaad te berokkenen hoor.
Sterker nog, je mag niéts gebruiken als excuus om een ander kwaad te berokkenen.
Kan jij het tegendeel bewijzen ? Bewijs dat die moslims ons dolgraag zien, en ons zodanig respecteren dat nog geen haar op hun kroeskop er aan zou denken ons te bestelen. Je zou daar toch wel sporen van moeten vinden, in de media bvb ? Nee ?

Groentje-18
7 september 2008, 22:50
Die allochtonen moesten gewoon met hun fikken van die zak afgebleven hebben."Het stond niet op die zak geschreven" ?!!!:lol: Wat is me dat nu weer voor een kromme redenering ? Stel u voor: je bent een mooie meid, het is lekker weer, en je trekt een mini-rokje aan. Kom je zo een stel halfwilde allochtonen tegen, die u te pakken nemen en verkrachten. Later opgepakt door politie zeggen die dan: "jamaar, het stond niet op haar mini-rok geschreven dat ze geen hoer is ". Wat zou je dan zeggen ?

Wat is me dit voor geneut? Van logisch redeneren heeft u ook geen kaas gegeten precies. Of is het begrijpend lezen dat voor u problematisch is?

Ik zei dat de titel van het artikel niet klopte.

Groentje-18
7 september 2008, 22:51
Kan jij het tegendeel bewijzen ? Bewijs dat die moslims ons dolgraag zien, en ons zodanig respecteren dat nog geen haar op hun kroeskop er aan zou denken ons te bestelen. Je zou daar toch wel sporen van moeten vinden, in de media bvb ? Nee ?

Omgekeerde bewijslast.

Uw contacten met allochtonen zijn wel goed precies hé, gezien ze volgens u allemaal "kroeskopkes" hebben. :?
Uw xenofobie en gebrek aan kennis over het onderwerp waarover u het heeft is hiermee wel bewezen.

manta
8 september 2008, 00:11
Die allochtonen moesten gewoon met hun fikken van die zak afgebleven hebben.

Zo simpel is dat ... Ze hadden die jongens en hun materiaal gerust moeten laten ...
Ondertussen draait men maar rond de pot met een heleboel zeververhaaltjes om het toch maar te kunnen minimaliseren ...:?
Ik ben er zeker van dat er straks iemand afkomt met een pokkeverhaaltje over hoe die arme allochtoontjes uitgelokt werden door het zien van een mooi zakje dat ze zelf nooit kunnen bezitten omdat ze toch o zo weinig kansen krijgen in deze maatschappij ... :roll:

alvinvdv
8 september 2008, 00:12
Zo simpel is dat ... Ze hadden die jongens en hun materiaal gerust moeten laten ...
Ondertussen draait men maar rond de pot met een heleboel zeververhaaltjes om het toch maar te kunnen minimaliseren ...:?
Ik ben er zeker van dat er straks iemand afkomt met een pokkeverhaaltje over hoe die arme allochtoontjes uitgelokt werden door het zien van een mooi zakje dat ze zelf nooit kunnen bezitten omdat ze toch o zo weinig kansen krijgen in deze maatschappij ... :roll:

Inderdaad!