PDA

View Full Version : Als blijk van integratie... doen de documentlozers mee met de Ramadan


Depth of Field
6 september 2008, 08:50
Geef toe, dat kan tellen als signaal.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/406923/2008/09/06/Nationale-actie-sans-papiers-op-til.dhtml


De sans-papiers hebben de regering een nieuw ultimatum gesteld. Als tegen donderdag de "bouwstenen voor een rondzendbrief" niet op tafel liggen, komen er nieuwe bezettingen - en waarschijnlijk ook nieuwe hongerstakingen.

...

Daniel Alliet, de pastoor van de Begijnhofkerk, zegt al acht aanvragen te hebben gekregen om zijn kerk te bezetten. "Maar dat zou een zwaktebod zijn.

...

Hij denkt niet alleen aan kerkbezettingen, maar ook aan bezettingen van vakbondsgebouwen en culturele centra, zoals de Stadsschouwburg in Antwerpen en de Koninklijke Vlaamse Schouwburg in Brussel.

Hoe etisch van "pastoor" Alliet: Ga eens iemands anders eigendom bezetten.

Nefertete
6 september 2008, 08:54
Geef toe, dat kan tellen als signaal.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/406923/2008/09/06/Nationale-actie-sans-papiers-op-til.dhtml



Hoe etisch van "pastoor" Alliet: Ga eens iemands anders eigendom bezetten.

Die "sans papiers" lijken wel verdomd goed georganiseerd te zijn. :?

HAMC
6 september 2008, 10:00
Geef toe, dat kan tellen als signaal.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/406923/2008/09/06/Nationale-actie-sans-papiers-op-til.dhtml



Hoe etisch van "pastoor" Alliet: Ga eens iemands anders eigendom bezetten.

Misschien eens in een moskee proberen?

Depth of Field
6 september 2008, 10:05
Misschien eens in een moskee proberen?

Nu ja, als ze verzwakt van de honger zijn kan je ze gemakkelijker op de stoep dumpen.

LastMohican
6 september 2008, 10:06
Misschien eens in een moskee proberen?

Ze gaan hun eigen gebouwen toch niet gaan bevuilen zeker ? Die van de Ongelovige Honden daarentegen...

duveltje382
6 september 2008, 10:08
Misschien eens in een moskee proberen?
Mss,nee ze zouden dat gewoon moeten doen,maar het resultaat daar van kennen wel al
Niet dat de moskee's er ongelijk in zouden hebben hé,het is hun volste recht om toe te laten wie zij willen
Wij Vlamingen zijn de zwakkelingen;-)

circe
6 september 2008, 10:10
Wordt het geen tijd om een omhaling te organizeren voor een paar chemische toiletten?

Of vinden ze het normaal dat de vlaamse vrijwilligers telkens achter hun hielen de stront komen opkuisen vanachter de kerkpilaren?

HAMC
6 september 2008, 10:17
Wordt het geen tijd om een omhaling te organizeren voor een paar chemische toiletten?

Of vinden ze het normaal dat de vlaamse vrijwilligers telkens achter hun hielen de stront komen opkuisen vanachter de kerkpilaren?

:cheer: Vlaamse Vrijwilligers! :cheer:

FDM
6 september 2008, 20:23
we gaan die gasten helpen aan een gebouw : Paleizenplein 1 , 1000 brussel

Dixie
6 september 2008, 21:42
Misschien eens in een moskee proberen? dit lijkt mij de enige juiste oplossing

Preuße
6 september 2008, 21:51
We kunnen het ook spannend maken: al wie 50 dagen lang hongerstaking kan uithouden in de moskee krijgt een verblijfsvergunning!

Bhairav
6 september 2008, 21:56
Nu dienen kerken eindelijk eens voor waar het christendom echt zou moeten voor staan.

Preuße
6 september 2008, 21:59
Nu dienen kerken eindelijk eens voor waar het christendom echt zou moeten voor staan.

Al die extreem-linkse puistpubers lijken wel erg stil wanneer het aankomt om hun eigen clublokalen open te stellen? Hoe komt dat? Zijn het heimelijk racisten?

Bhairav
6 september 2008, 22:22
Al die extreem-linkse puistpubers lijken wel erg stil wanneer het aankomt om hun eigen clublokalen open te stellen? Hoe komt dat? Zijn het heimelijk racisten?

Wss omdat ze met veel te weinig zijn.;-)

Preuße
6 september 2008, 22:26
Wss omdat ze met veel te weinig zijn.;-)

Ik kijk alvast uit naar de eerste hongerstaking in de PVDA-clublokalen.

piraat
7 september 2008, 00:02
Alle vervelende klootzakken zouden hongerstaking moeten doen...Ik zou ze zeker niet tegenhouden.

Bhairav
7 september 2008, 06:11
Ik hoop dat ze hun goesting hiermee bereiken, al was het maar om burgertrutten te pesten.

Preuße
7 september 2008, 10:47
Ik hoop ook dat al die vreemden hun "doel" bereiken door te hongerstaken, al zal mijn invulling van de term allicht anders zijn :lol:

Depth of Field
7 september 2008, 10:52
Nu dienen kerken eindelijk eens voor waar het christendom echt zou moeten voor staan.

Bekering van heidenen en ketters tot het éne, ware geloof?

Rapture
7 september 2008, 13:42
:cheer: Vlaamse Vrijwilligers! :cheer:

hier zie ik nog een belangrijke taak weggelegd voor die verplichte legerdienst (zie andere thread) :-)

HAMC
7 september 2008, 13:45
hier zie ik nog een belangrijke taak weggelegd voor die verplichte legerdienst (zie andere thread) :-)

Misschien wel, tenslotte hebben ook hongerstakers recht op stervensbegeleiding.

Rapture
7 september 2008, 13:47
Misschien wel, tenslotte hebben ook hongerstakers recht op stervensbegeleiding.

voor die stront op te kuisen, bedoelde ik :P

Vorenus
7 september 2008, 13:54
Kunnen we de kelders van Dutroux niet gebruiken. Misschien kan Dutroux zelfs gemeenschapsdienst doen, hij kent zijn kelder toch van binnen en van buiten. Dat is weer tijd uitgespaart aan opleidingen.

HAMC
7 september 2008, 13:57
voor die stront op te kuisen, bedoelde ik :P

Ja, als ze daar toch zijn kunnen ze dat ook.

Maar in hoofdzaak bedoelde ik dat die asielzoekers niet eenzaam en alleen sterven.

Rapture
7 september 2008, 14:01
Kunnen we de kelders van Dutroux niet gebruiken. Misschien kan Dutroux zelfs gemeenschapsdienst doen, hij kent zijn kelder toch van binnen en van buiten. Dat is weer tijd uitgespaart aan opleidingen.

of zijn kelder inrichten als kindercreche met Marc die pampers ververst en Michel die verhaaltjes voorleest terwijl Jean-Pierre Van Rossem de boekhouding voor zijn rekening neemt en Debie die de stoute kindjes straft.

Vorenus
7 september 2008, 14:03
Ja, als ze daar toch zijn kunnen ze dat ook.

Maar in hoofdzaak bedoelde ik dat die asielzoekers niet eenzaam en alleen sterven.

Gewoon die stront niet opkuisen, dan komt er ongedierte als kakkerlakken op af. Das voor hun ook aangenaam gezelschap als ze doodcreperen.

Depth of Field
7 september 2008, 14:06
Gewoon die stront niet opkuisen, dan komt er ongedierte als kakkerlakken op af. Das voor hun ook aangenaam gezelschap als ze doodcreperen.

Ik ben even niet mee. Waar komt die stront vandaan als ze hongerstaken?

HAMC
7 september 2008, 14:07
Ik ben even niet mee. Waar komt die stront vandaan als ze hongerstaken?

Hmm, u zegt daar zoiets.

Rapture
7 september 2008, 14:11
Hmm, u zegt daar zoiets.

omdat de mensen het vliegend schijt krijgen van die hongerstakende asielzoekers.

An Arkos
7 september 2008, 14:14
Ze gaan hun eigen gebouwen toch niet gaan bevuilen zeker ? Die van de Ongelovige Honden daarentegen...

En hiermeer bewijs je dat je er niets van kent. Moslims, illegalen en criminele allochtonen op één hoop gooien, strakke argumentatie.:roll:

HAMC
7 september 2008, 14:17
omdat de mensen het vliegend schijt krijgen van die hongerstakende asielzoekers.

Ja, misschien, maar waarom gaan die niet op het toilet zoals iedereen?

LastMohican
7 september 2008, 14:18
En hiermeer bewijs je dat je er niets van kent. Moslims, illegalen en criminele allochtonen op één hoop gooien, strakke argumentatie.:roll:

De meesten van deze sans-papiers (enkele niet-moslim afrikanen uitgezonderd) zijn wel degelijk moslims.

Illegalen zijn hier onwettig in het land. Dat maakt ze crimineel.

Waar heb ik iets gemist, en op welk gebied zijn die mensen dan ook maar op 1 manier een meerwaarde voor ons land ?

FDM
7 september 2008, 14:19
Ze gaan hun eigen gebouwen toch niet gaan bevuilen zeker ? Die van de Ongelovige Honden daarentegen..

dat klopt ! tot bewijs van het tegendeel in de krant verschijnt

shaddy
7 september 2008, 14:28
En hiermeer bewijs je dat je er niets van kent. Moslims, illegalen en criminele allochtonen op één hoop gooien, strakke argumentatie.:roll:

Het is nu eenmaal dat de moslims hun religie misbruiken om hun geweten te sussen dat het toch maar de ongelovige chtisten honden zijn die ze overvallen en bestelen. :roll:

circe
7 september 2008, 14:53
Als men het nu volgens de regeltjes zou doen, dan zouden die pastoors ze wel slechts drie dagen asiel moeten geven (maar dan met eten erbij):

Staat in het Verdrag van Omar (http://www.fordham.edu/halsall/source/pact-umar.html):

We shall not build, in our cities or in their neighborhood, new monasteries, Churches, convents, or monks' cells, nor shall we repair, by day or by night, such of them as fall in ruins or are situated in the quarters of the Muslims.

We shall keep our gates wide open for passersby and travelers. We shall give board and lodging to all Muslims who pass our way for three days.

We shall not give shelter in our churches or in our dwellings to any spy, nor bide him from the Muslims.

We shall not teach the Qur'an to our children.

We shall not manifest our religion publicly nor convert anyone to it. We shall not prevent any of our kin from entering Islam if they wish it.

We shall show respect toward the Muslims, and we shall rise from our seats when they wish to sit.

We shall not seek to resemble the Muslims by imitating any of their garments, the qalansuwa, the turban, footwear, or the parting of the hair. We shall not speak as they do, nor shall we adopt their kunyas.

We shall not mount on saddles, nor shall we gird swords nor bear any kind of arms nor carry them on our- persons.

We shall not engrave Arabic inscriptions on our seals.

We shall not sell fermented drinks.

We shall clip the fronts of our heads.

We shall always dress in the same way wherever we may be, and we shall bind the zunar round our waists

We shall not display our crosses or our books in the roads or markets of the Muslims. We shall use only clappers in our churches very softly. We shall not raise our voices when following our dead. We shall not show lights on any of the roads of the Muslims or in their markets. We shall not bury our dead near the Muslims.

We shall not take slaves who have beenallotted to Muslims.

We shall not build houses overtopping the houses of the Muslims.


(When I brought the letter to Umar, may God be pleased with him, he added, "We shall not strike a Muslim.")

We accept these conditions for ourselves and for the people of our community, and in return we receive safe-conduct.

If we in any way violate these undertakings for which we ourselves stand surety, we forfeit our covenant [dhimma], and we become liable to the penalties for contumacy and sedition.

Umar ibn al-Khittab replied: Sign what they ask, but add two clauses and impose them in addition to those which they have undertaken. They are: "They shall not buy anyone made prisoner by the Muslims," and "Whoever strikes a Muslim with deliberate intent shall forfeit the protection of this pact."

from Al-Turtushi, Siraj al-Muluk, pp. 229-230.

An Arkos
7 september 2008, 16:30
De meesten van deze sans-papiers (enkele niet-moslim afrikanen uitgezonderd) zijn wel degelijk moslims.
Het klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar: cijfers?

Illegalen zijn hier onwettig in het land. Dat maakt ze crimineel.
En als morgen een wet gestemd wordt die separatisme illegaal maakt is een groot deel van de Belgische bevolking ook crimineel, de wet kan me geen reet schelen.

Waar heb ik iets gemist, en op welk gebied zijn die mensen dan ook maar op 1 manier een meerwaarde voor ons land ?
Op welke manier ben jij een meerwaarde voor dit land? En op het moment dat je dat niet meer bent (door ziekte of ouderdom bv) gooien we je dan ook buiten?

LastMohican
7 september 2008, 16:35
Het klinkt misschien een beetje afgezaagd, maar: cijfers?

Zucht.


En als morgen een wet gestemd wordt die separatisme illegaal maakt is een groot deel van de Belgische bevolking ook crimineel, de wet kan me geen reet schelen.

Fijn. Mij ook niet. Laat ons al dat buitenlands crapuul en hun familie dan maar efficient deporteren en droppen vanop 10km boven hun thuisland. Vermits we ons toch niet meer aan de wet te houden hebben.


Op welke manier ben jij een meerwaarde voor dit land? En op het moment dat je dat niet meer bent (door ziekte of ouderdom bv) gooien we je dan ook buiten?


Ik betaal jaarlijks meer dan 65.000 euro aan belastingen. En u ?

goodwill
7 september 2008, 17:22
Geef toe, dat kan tellen als signaal.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/406923/2008/09/06/Nationale-actie-sans-papiers-op-til.dhtml



Hoe etisch van "pastoor" Alliet: Ga eens iemands anders eigendom bezetten.
wat heeft dit te maken met de ramadan.

zeg, ben jij nu het nieuw groot licht voor dit forum ?

goodwill
7 september 2008, 17:23
Misschien eens in een moskee proberen?
er was al een tijd een initiatief gestart door onze (tijdelijk?) ten onder gegane boadicea. Maar niemand durfde. jij wel ?

goodwill
7 september 2008, 17:25
Ze gaan hun eigen gebouwen toch niet gaan bevuilen zeker ? Die van de Ongelovige Honden daarentegen...
anders laatste mohicaan, is er in jullie dorp, waar de gronden duur zijn en geen allochtonen wonen, geen lokaaltje vrij ?

goodwill
7 september 2008, 17:26
Wordt het geen tijd om een omhaling te organizeren voor een paar chemische toiletten?

Of vinden ze het normaal dat de vlaamse vrijwilligers telkens achter hun hielen de stront komen opkuisen vanachter de kerkpilaren?
ben je kandidaat ? jij hebt een gouden hart ;)

goodwill
7 september 2008, 17:26
; (dubbele post)

goodwill
7 september 2008, 17:26
;

goodwill
7 september 2008, 17:28
;

goodwill
7 september 2008, 17:31
We kunnen het ook spannend maken: al wie 50 dagen lang hongerstaking kan uithouden in de moskee krijgt een verblijfsvergunning!
naturlich hoogheid; danke schön.

LastMohican
7 september 2008, 17:31
anders laatste mohicaan, is er in jullie dorp, waar de gronden duur zijn en geen allochtonen wonen, geen lokaaltje vrij ?

Zeker. Ik zal wel zorgen voor douchegelegenheid :twisted:

goodwill
7 september 2008, 17:34
Ik hoop ook dat al die vreemden hun "doel" bereiken door te hongerstaken, al zal mijn invulling van de term allicht anders zijn :lol:
hoogheid, dat is een veel zeggende en verfoeilijke opmerking.
hoe vul jij 'doel van hongerstaking' in ?
In de heimat hebben ze ook een bepaald doel bereikt door het ontzeggen van alles aan niet zo vrijwillige slachtoffers. vergeet dit niet of weet je het niet meer ?

LastMohican
7 september 2008, 17:37
hoogheid, dat is een veel zeggende en verfoeilijke opmerking.
hoe vul jij 'doel van hongerstaking' in ?
In de heimat hebben ze ook een bepaald doel bereikt door het ontzeggen van alles aan niet zo vrijwillige slachtoffers. vergeet dit niet of weet je het niet meer ?

Ik zal een handje helpen. Voor mijn part creperen ze allemaal. Niemand heeft hen gevraagd van naar hier te komen.

goodwill
7 september 2008, 17:37
Kunnen we de kelders van Dutroux niet gebruiken. Misschien kan Dutroux zelfs gemeenschapsdienst doen, hij kent zijn kelder toch van binnen en van buiten. Dat is weer tijd uitgespaart aan opleidingen.
je begint de discriminerende toer op te gaan kerel. Eigenlijk zou de moderatie moeten optreden in deze topic.

goodwill
7 september 2008, 17:39
Gewoon die stront niet opkuisen, dan komt er ongedierte als kakkerlakken op af. Das voor hun ook aangenaam gezelschap als ze doodcreperen.
Jij stelt deze mensen gelijk aan kakkerlakken ?
Is het zo dat je tewerk gaat?
Manneke, er zijn er die voor minder een ban hebben gekregen.
Wat je zegt zelfs strafrechterlijk vervolgbaar.

Preuße
7 september 2008, 17:40
je begint de discriminerende toer op te gaan kerel. Eigenlijk zou de moderatie moeten optreden in deze topic.

Hij heeft anders wel overschot van gelijk: er is NIEMAND die deze illegalen hier wil, ze uitgenodigd heeft of ze toestemming verleend heeft om als illegalen (en aldus criminelen) NOG VERDERE criminele daden te stellen door gebouwen te kraken en via chantage hun wil te willen opleggen tegen alle democratische rechtsregels in.

goodwill
7 september 2008, 17:40
De meesten van deze sans-papiers (enkele niet-moslim afrikanen uitgezonderd) zijn wel degelijk moslims.

Illegalen zijn hier onwettig in het land. Dat maakt ze crimineel.

Waar heb ik iets gemist, en op welk gebied zijn die mensen dan ook maar op 1 manier een meerwaarde voor ons land ?
nee, laatste, het zijn geen criminelen.
nazi's en hun vriendjes zijn vb wel criminelen, naast dieven, moorenaars, ...

LastMohican
7 september 2008, 17:41
je begint de discriminerende toer op te gaan kerel. Eigenlijk zou de moderatie moeten optreden in deze topic.

Waarom ? Jij vindt dat alles wat deze criminelen (illegaal en dikwijls al een paar uitwijzingsbevelen op zak) doen blijkbaar goed. Onze Kerken volschijten, de politiek chanteren... Mag allemaal.

Wij langs onze kant vinden dat het systeem gewerkt heeft. Ze hebben een aanvraag gedaan, en die is afgekeurd. Einde verhaal. Terug naar huis. Daag !

Wettelijk gezien is ons standpunt meer valide dan het uwe, dat deze mensen aanmoedigt om onwettige acties te ondernemen en hun criminele daden voort te zetten.

goodwill
7 september 2008, 17:42
Zucht.




Fijn. Mij ook niet. Laat ons al dat buitenlands crapuul en hun familie dan maar efficient deporteren en droppen vanop 10km boven hun thuisland. Vermits we ons toch niet meer aan de wet te houden hebben.





Ik betaal jaarlijks meer dan 65.000 euro aan belastingen. En u ?
Roep je hierop tot geweld ?
Dit is strafbaar.

Preuße
7 september 2008, 17:43
Roep je hierop tot geweld ?
Dit is strafbaar.

U heeft duidelijk geen enkel argument voor Uw onbegrijpelijke en onverantwoorde steun aan deze criminele azielprofiteurs.

LastMohican
7 september 2008, 17:43
Jij stelt deze mensen gelijk aan kakkerlakken ?
Is het zo dat je tewerk gaat?
Manneke, er zijn er die voor minder een ban hebben gekregen.
Wat je zegt zelfs strafrechterlijk vervolgbaar.

Begrijpend lezen is niet uw sterkste kant zie ik.

Hij zegt dat door het schijten in de Kerken deze mensen GEZELSCHAP zullen krijgen van ongedierte als kakkerlakken.

Ik zal het op 5-jarig niveau uitleggen. Als er kaka op de grond ligt komen er beestjes op af.

LastMohican
7 september 2008, 17:45
Roep je hierop tot geweld ?
Dit is strafbaar.

:sleeping:

We hebben voor jou nog zo'n bekakte dreadlock-smiley met het kijvende vingertje nodig.

goodwill
7 september 2008, 17:45
Begrijpend lezen is niet uw sterkste kant zie ik.

Hij zegt dat door het schijten in de Kerken deze mensen GEZELSCHAP zullen krijgen van ongedierte als kakkerlakken.

Ik zal het op 5-jarig niveau uitleggen. Als er kaka op de grond ligt komen er beestjes op af.
nee, hij bedoelde het anders.
Leer jij beter lezen.

circe
7 september 2008, 17:53
nee, hij bedoelde het anders.
Leer jij beter lezen.

ik denk toch dat het aan het niveau van uw begrijpend lezen ligt hoor.

ik begrijp het nl. op exact dezelfde manier als LM.

Maar misschien had de schrijver beter "mestkevers" gebruikt? dat schijnt niet verboden te zijn hé? en het is dan nog toepasselijk ook.

goodwill
7 september 2008, 18:03
ik denk toch dat het aan het niveau van uw begrijpend lezen ligt hoor.

ik begrijp het nl. op exact dezelfde manier als LM.

Maar misschien had de schrijver beter "mestkevers" gebruikt? dat schijnt niet verboden te zijn hé? en het is dan nog toepasselijk ook.

Lees het toch maar terug.

"Gewoon die stront niet opkuisen, dan komt er ongedierte als kakkerlakken op af. Das voor hun ook aangenaam gezelschap als ze doodcreperen"
Kakkerlakken als aangenaam gezelschap bij 'hun', die hij neerhaalt en gelijk stelt op het niveau van kakkerlakken. Dit is racisme van het ergste soort en strafbaar.

circe
7 september 2008, 18:06
Lees het toch maar terug.

"Gewoon die stront niet opkuisen, dan komt er ongedierte als kakkerlakken op af. Das voor hun ook aangenaam gezelschap als ze doodcreperen"
Kakkerlakken als aangenaam gezelschap bij 'hun', die hij neerhaalt en gelijk stelt op het niveau van kakkerlakken. Dit is racisme van het ergste soort en strafbaar.


Hij zegt dat door het schijten in de Kerken deze mensen GEZELSCHAP zullen krijgen van ongedierte als kakkerlakken.


ken je het woordje "gezelschap"?

LastMohican
7 september 2008, 18:08
Lees het toch maar terug.

"Gewoon die stront niet opkuisen, dan komt er ongedierte als kakkerlakken op af. Das voor hun ook aangenaam gezelschap als ze doodcreperen"
Kakkerlakken als aangenaam gezelschap bij 'hun', die hij neerhaalt en gelijk stelt op het niveau van kakkerlakken. Dit is racisme van het ergste soort en strafbaar.

Ik heb een smiley gevonden, enkel de dreadlocks mankeren nog. Wat zijn die politiek correcte medemensen toch hardnekkig... Ze lezen wat ze willen lezen. Ik zie enkel dat als er stront op de grond ligt, er beesten op af komen. Da's geen racisme, da's de natuur.

Hier is uw smiley'ke:

:magniet:

goodwill
7 september 2008, 18:12
.

Hier is uw smiley'ke:

:magniet:
Bedankt.
dus:
:magniet:

Rapture
7 september 2008, 21:51
Lees het toch maar terug.

"Gewoon die stront niet opkuisen, dan komt er ongedierte als kakkerlakken op af. Das voor hun ook aangenaam gezelschap als ze doodcreperen"
Kakkerlakken als aangenaam gezelschap bij 'hun', die hij neerhaalt en gelijk stelt op het niveau van kakkerlakken. Dit is racisme van het ergste soort en strafbaar.

Een hond is voor mij ook aangenaam gezelschap, wil ik hiermee zeggen da ik meneigen gelijkstel aan honden?

piraat
7 september 2008, 22:11
Ja, misschien, maar waarom gaan die niet op het toilet zoals iedereen?Er zijn geen openbare toiletten in de Kerk. Alleen voor meneer Pastoor.

HAMC
7 september 2008, 22:15
Er zijn geen openbare toiletten in de Kerk. Alleen voor meneer Pastoor.

Hmm, ik begrijp het.

Als er daar voorzieningen geplaatst worden gaan die mensen nooit meer weg.

En er zullen veel meer opduiken.

Vorenus
10 september 2008, 12:09
Ik ben even niet mee. Waar komt die stront vandaan als ze hongerstaken?

Weet ik veel, misschien van de hosties of bakken ze 's nachts kakkerlakken.

Wimpeus
10 september 2008, 13:01
je begint de discriminerende toer op te gaan kerel. Eigenlijk zou de moderatie moeten optreden in deze topic.

Roep je hierop tot geweld ?
Dit is strafbaar.

Manneke, er zijn er die voor minder een ban hebben gekregen.
Wat je zegt zelfs strafrechterlijk vervolgbaar.

Dan te zeggen dat het individuën zoals u zijn die de zogezegd oerdomme Vlaming verwijten compleet verzuurd te zijn.

Indien u niet in staat bent om een discussie aan te gaan zonder om de haverklap te dreigen met 'bans' of strafvervolgingen ten laste van iedereen die het niet totaal met u eens is, vraag ik mij verwonderd af wat u hier juist komt uitspoken.

Hierbij wens ik u nog veel geluk in het vinden van enig strafrechtelijk vervolgbaar feit in mijn reactie.

ancapa
10 september 2008, 21:09
Die "sans papiers" lijken wel verdomd goed georganiseerd te zijn. :?

ze trekken morgen naar de WTC... die is morgen vrij :twisted:

goodwill
11 september 2008, 08:30
Weet ik veel, misschien van de hosties of bakken ze 's nachts kakkerlakken.
Suggereer je dat ze kakkerlakken bakken ? Ben je zo laag gevallen om ze te ontmenselijken.
dat deden ze 65 jaar geleden ook, en amar zeggen dat ze het jiet geweten hebben. Typisch

circe
11 september 2008, 08:31
Suggereer je dat ze kakkerlakken bakken ? Ben je zo laag gevallen om ze te ontmenselijken.
dat deden ze 65 jaar geleden ook, en amar zeggen dat ze het jiet geweten hebben. Typisch

tegenwoordig is het eten van gefrituurde insecten nochtans in. Heb je een probleem met aziaten soms? Rassiest!

goodwill
11 september 2008, 08:31
Dan te zeggen dat het individuën zoals u zijn die de zogezegd oerdomme Vlaming verwijten compleet verzuurd te zijn.

Indien u niet in staat bent om een discussie aan te gaan zonder om de haverklap te dreigen met 'bans' of strafvervolgingen ten laste van iedereen die het niet totaal met u eens is, vraag ik mij verwonderd af wat u hier juist komt uitspoken.

Hierbij wens ik u nog veel geluk in het vinden van enig strafrechtelijk vervolgbaar feit in mijn reactie.
beste,

het gaat niet om wat ik vind, maar om het feit dat men racistsiche praat uit tegen deze hongerstakers.
Probeer de zaken wat te begrijpen. Doe moeite.

goodwill
11 september 2008, 08:32
ze trekken morgen naar de WTC... die is morgen vrij :twisted:
leg eens uit ?

goodwill
11 september 2008, 08:34
tegenwoordig is het eten van gefrituurde insecten nochtans in. Heb je een probleem met aziaten soms? Rassiest!
Circe, niet over iets anders beginnen.
Je weet goed in welke context de term kakkerlakken hier wordt gebruikt door die grote lichten; het heeft niets te maken met bepaalde culinaire voorkeuren.

circe
11 september 2008, 08:34
Circe, niet over iets anders beginnen.
Je weet goed in welke context de term kakkerlakken hier wordt gebruikt door die grote lichten; het heeft niets te maken met bepaalde culinaire voorkeuren.

hoe weet jij dat nu?

zouden ze mestkevers ook frituren?

goodwill
11 september 2008, 08:35
hoe weet jij dat nu?

zouden ze mestkevers ook frituren?
off topic

Dixie
11 september 2008, 20:01
zijn die hongerstakers niet te vroeg met de ramadan begonnen?

C2C
23 september 2008, 15:40
We kunnen het ook spannend maken: al wie 50 dagen lang hongerstaking kan uithouden in de moskee krijgt een verblijfsvergunning!
Schuim, schuim, haha, schuim, schuim, eh, eh, schuim op m'n bek, eh.