PDA

View Full Version : Roquetas del Mar "verrijkt"


Depth of Field
7 september 2008, 16:17
in de reeks "unieke" en "geisoleerde" gevallen, alflevering 63207

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/407872/2008/09/07/Rellen-in-Zuid-Spanje-na-dood-Afrikaan.dhtml


De dood van een Senegalees in het zuiden van Spanje heeft rellen in de badplaats Roquetas del Mar uitgelokt. Tientallen Afrikanen wierpen straatbarricades op en staken auto's en woningen in brand, nadat een 28 jaar oude Senegalees doodgestoken was. De herrieschoppers bekogelden de politie en de brandweer met stenen.

An Arkos
7 september 2008, 16:25
Hey psst, de media zeggen niet altijd de volledige waarheid, er durft al wel eens een piepklein onwaarheidje in de berichtgeving te sluipen.

Depth of Field
7 september 2008, 16:26
Hey psst, de media zeggen niet altijd de volledige waarheid, er durft al wel eens een piepklein onwaarheidje in de berichtgeving te sluipen.

En was dat 100% off-topic, of zou er iets in dit bericht volgens jou onwaar zijn?

LastMohican
7 september 2008, 16:27
Hey psst, de media zeggen niet altijd de volledige waarheid, er durft al wel eens een piepklein onwaarheidje in de berichtgeving te sluipen.

Ze hebben de auto's en huizen dus NIET in brand gestoken ?

Of wou je gewoon zeggen dat zij daar recht toe hadden ?

roger verhiest
7 september 2008, 17:46
Mensen doodsteken mag ook niet.. je moet die immigranten als je ze toch niet onmiddelijk kan uitwijzen vooraleer ze los te laten leren wat een rechtstaat is. Stel je voor dat de inwoners van dit continent iedere keer als er iemand om het leven komt bij een verkeersongeval auto's gaan in brand steken. Alhoewel ik begrip kan opbrengen voor zulke reactie vind ik ze toch een beetje overdreven.

Depth of Field
7 september 2008, 17:48
Alhoewel ik begrip kan opbrengen voor zulke reactie vind ik ze toch een beetje overdreven.

Een "beetje" maar? Wat moeten ze doen voor je het "erg" overdreven vindt? Een paar kleuters de schedel inslaan?

goodwill
7 september 2008, 18:05
in de reeks "unieke" en "geisoleerde" gevallen, alflevering 63207

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/407872/2008/09/07/Rellen-in-Zuid-Spanje-na-dood-Afrikaan.dhtml
zeg, ben je recent aangenomen om dergelijke berichten te plaatsen?
aangenomen door een individuen uit een welbepaalde hoek (je weet wel, ze hebben een kantoor op de leien).

LastMohican
7 september 2008, 18:13
zeg, ben je recent aangenomen om dergelijke berichten te plaatsen?
aangenomen door een individuen uit een welbepaalde hoek (je weet wel, ze hebben een kantoor op de leien).

:magniet:

Ja...foei foei..je mag niks slecht zeggen over onze gekleurde medemens. Al deze gekleurde medemensen zijn voor 100% opgetrokken uit heilige genen.

:roll:

goodwill
7 september 2008, 18:18
:magniet:

Ja...foei foei..je mag niks slecht zeggen over onze gekleurde medemens. Al deze gekleurde medemensen zijn voor 100% opgetrokken uit heilige genen.

:roll:
bedankt voor je steun.

Het onderwerp staat ook verkeerd en moet (als het geplaatst moet worden) in de categorie Europa thuishoren.

Depth of Field
7 september 2008, 18:19
zeg, ben je recent aangenomen om dergelijke berichten te plaatsen?


Neen.


aangenomen door een individuen uit een welbepaalde hoek (je weet wel, ze hebben een kantoor op de leien).

U zegt dat alsof ik weet over welke stad U het heeft. Dat is niet het geval.

Dan is er maar een oplossing mogelijk: U bent van Antwerpen.

piraat
7 september 2008, 22:15
Een "beetje" maar? Wat moeten ze doen voor je het "erg" overdreven vindt? Een paar kleuters de schedel inslaan?Neen, ZIJN auto in brand steken. D�*n zal het ineens wél erg zijn:lol:

alvinvdv
7 september 2008, 23:08
in de reeks "unieke" en "geisoleerde" gevallen, alflevering 63207

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/407872/2008/09/07/Rellen-in-Zuid-Spanje-na-dood-Afrikaan.dhtml


Negerslavernij, waarbij zeker tien miljoen negers uitgeroeid zijn. Gedurende vier eeuwen dachten de blanken dat de neger geen mens, maar een dier is, en rechtvaardigden al hen barbaarse daden jegens de Afrikanen. (Noot: volgens sommige historici zijn er 125 miljoen negers uit Afrika uitgemoord en verhandeld als slaaf)

Spiegeltje, spiegeltje.......;-)

alvinvdv
7 september 2008, 23:09
Negerslavernij, waarbij zeker tien miljoen negers uitgeroeid zijn. Gedurende vier eeuwen dachten de blanken dat de neger geen mens, maar een dier is, en rechtvaardigden al hen barbaarse daden jegens de Afrikanen. (Noot: volgens sommige historici zijn er 125 miljoen negers uit Afrika uitgemoord en verhandeld als slaaf)

Spiegeltje, spiegeltje.......;-)

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....

Bloedige uitroeiing van de hoogontwikkelde Indiaanse beschavingen in Zuid- en Noord-Amerika. De Inca’s en Azteken werden massaal afgeslacht en beroofd van vrijwel alle rijkdommen, waaronder vele tonnen bewerkt goud. Deze strijd werd op de laagste wijze gevoerd. De Indianen waren aanvankelijk niet vijandig en ontvingen de vermoeide Europeanen zeer gastvrij. Toen deze laatsten hersteld waren van hen vermoeidheid en genoten hadden van de zorg van de Indianen, begonnen zij direkt hun redders te overheersen, uit te roeien en te beroven.

alvinvdv
7 september 2008, 23:10
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....

Bloedige uitroeiing van de hoogontwikkelde Indiaanse beschavingen in Zuid- en Noord-Amerika. De Inca’s en Azteken werden massaal afgeslacht en beroofd van vrijwel alle rijkdommen, waaronder vele tonnen bewerkt goud. Deze strijd werd op de laagste wijze gevoerd. De Indianen waren aanvankelijk niet vijandig en ontvingen de vermoeide Europeanen zeer gastvrij. Toen deze laatsten hersteld waren van hen vermoeidheid en genoten hadden van de zorg van de Indianen, begonnen zij direkt hun redders te overheersen, uit te roeien en te beroven.

Ik hoop dat hij niet gaat breken....

Er zijn in Europa sedert de grote volksverhuizingen van de vele Germaanse stammen, vele bloedige oorlogen gevoerd, waarbij hele stammen werden uitgeroeid. In Europa hebben de blanken zeker tien eeuwen niets anders gedaan dan oorlog voeren met elkaar. Dit toont aan dat een blanke niet kan leven zonder geweld en bloedige oorlogen. De opkomst van het Christendom heeft helemaal niets veranderd aan dit streven, want de blanke christenen uit de middeleeuwen streefden ernaar om alle andere culturen en volkeren uit te roeien of met geweld te bekeren. Dit gebeurde op een echte barbaarse wijze. De inquisitie is daar een goed voorbeeld van. De kruistochten tegen de Arabieren zijn ook illustrerend. Het bloed dat tijdens deze oorlogen heeft gevloeid is misschien nog niet gestold.

manta
7 september 2008, 23:28
Negerslavernij, waarbij zeker tien miljoen negers uitgeroeid zijn. Gedurende vier eeuwen dachten de blanken dat de neger geen mens, maar een dier is, en rechtvaardigden al hen barbaarse daden jegens de Afrikanen. (Noot: volgens sommige historici zijn er 125 miljoen negers uit Afrika uitgemoord en verhandeld als slaaf)

Spiegeltje, spiegeltje.......;-)

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....

Bloedige uitroeiing van de hoogontwikkelde Indiaanse beschavingen in Zuid- en Noord-Amerika. De Inca’s en Azteken werden massaal afgeslacht en beroofd van vrijwel alle rijkdommen, waaronder vele tonnen bewerkt goud. Deze strijd werd op de laagste wijze gevoerd. De Indianen waren aanvankelijk niet vijandig en ontvingen de vermoeide Europeanen zeer gastvrij. Toen deze laatsten hersteld waren van hen vermoeidheid en genoten hadden van de zorg van de Indianen, begonnen zij direkt hun redders te overheersen, uit te roeien en te beroven.

En dan moeten wij ons nu schuldig gaan voelen om dat soort dingen ???
De huidige generatie van de bevolking heeft daar niets mee te maken , integendeel ... De enige die je nog een beetje verantwoordelijk kan stellen is de koning , die heeft nog een pak geld op z'n rekening staan dat door zo'n dingen is verdiend ... :?
Waarom zou heel uw uitleg het gedrag van de Afrikaantjes in Spanje moeten goedpraten ???

alvinvdv
7 september 2008, 23:30
En dan moeten wij ons nu schuldig gaan voelen om dat soort dingen ???
De huidige generatie van de bevolking heeft daar niets mee te maken , integendeel ... De enige die je nog een beetje verantwoordelijk kan stellen is de koning , die heeft nog een pak geld op z'n rekening staan dat door zo'n dingen is verdiend ... :?
Waarom zou heel uw uitleg het gedrag van de Afrikaantjes in Spanje moeten goedpraten ???

Vertel eens waarom die Afrikanen zich schuldig zouden moeten voelen moesten ze UW ingesteldheid hebben???;-)

alvinvdv
7 september 2008, 23:32
En dan moeten wij ons nu schuldig gaan voelen om dat soort dingen ???
De huidige generatie van de bevolking heeft daar niets mee te maken , integendeel ... De enige die je nog een beetje verantwoordelijk kan stellen is de koning , die heeft nog een pak geld op z'n rekening staan dat door zo'n dingen is verdiend ... :?
Waarom zou heel uw uitleg het gedrag van de Afrikaantjes in Spanje moeten goedpraten ???

alvinvdv
7 september 2008, 23:33
En dan moeten wij ons nu schuldig gaan voelen om dat soort dingen ???
De huidige generatie van de bevolking heeft daar niets mee te maken , integendeel ... De enige die je nog een beetje verantwoordelijk kan stellen is de koning , die heeft nog een pak geld op z'n rekening staan dat door zo'n dingen is verdiend ... :?
Waarom zou heel uw uitleg het gedrag van de Afrikaantjes in Spanje moeten goedpraten ???

spiegeltje, spiegeltje........;-);-)

Zo hebben blanken de negers uit Afrika zeker vier eeuwen lang onderdrukt en als slaaf gebruikt voor werk op de plantages die in de koloniën gevestigd waren. De neger was in die tijd niets anders dan een dier en werd direkt vermoord als hsij ziek was of niet meer kon werken. Ik schat dat de blanken zeker 40 miljoen negers hebben misbruikt als slaaf, en zeker 90 miljoen hebben uitgemoord gedurende die vier eeuwen. Het is gewoon vreselijk om aan te horen. Tot nu toe zijn er negers die nog niet klaar zijn met hen vroegere onderdrukkers en naar revanche streven. Het is niet mogelijk om hen ongelijk te geven....

Depth of Field
7 september 2008, 23:41
Tot nu toe zijn er negers die nog niet klaar zijn met hen vroegere onderdrukkers en naar revanche streven. Het is niet mogelijk om hen ongelijk te geven....

Is dat niet eerder een reden om hen niet in Europa binnen te laten?

longhorn
7 september 2008, 23:44
Zeg, *knip* , hopelijk laat jij vanaf nu de 'off topic'-commentaar ook achterwege want ge zijt hier serieus aan het afdwalen.

alvinvdv
7 september 2008, 23:48
Zeg, *knip*, hopelijk laat jij vanaf nu de 'off topic'-commentaar ook achterwege want ge zijt hier serieus aan het afdwalen.


Dat U een rund was wist ik al.... (U kiest immers een rund als avatar....)

Maar omdat U geen verdere argumenten heeft, ff een naam op het forum zetten.... (enfin de naam van de persoon die U denkt ialvinvdv te zijn -zonder verdere garantie-) gaat erg ver en is bovendien tegen het forumregelement!;-)

longhorn
7 september 2008, 23:54
Dat U een rund was wist ik al.... (U kiest immers een rund als avatar....)

Maar omdat U geen verdere argumenten heeft, ff een naam op het forum zetten.... (enfin de naam van de persoon die U denkt ik te zijn -zonder verdere garantie-) gaat erg ver en is bovendien tegen het forumregelement!;-)


Ik, als volwassen rund, heb ervaring met kalveren en weet dus wat een kalf doet: het kalf opent een topic op dit forum met een link naar een artikel op hln.be Onderaan dat artikel staan er lezersreakties, bovenaan die reakties staat een post door *knip*....Wat kan vaderstier er aan doen als zijn kinneke zichzelf in de hoef schiet?

alvinvdv
7 september 2008, 23:55
Ik, als volwassen rund, heb ervaring met kalveren en weet dus wat een kalf doet: het kalf opent een topic op dit forum met een link naar een artikel op hln.be Onderaan dat artikel staan er lezersreakties, bovenaan die reakties staat een post door *knip*....Wat kan vaderstier er aan doen als zijn kinneke zichzelf in de hoef schiet?

Is dat een reden mijn naam en toenaam te posten op dit forum???

U bent het niet eens... ok!
U kan schelden OK!
U kan argumenteren OK!

Maar is is een BEDREIGING!

dus ff verwijdern AUB!;-)


En ja..... ik neem de volle verantwoordelijkheid voor m'n bijdragen!! EN JIJ!!!

Zielig achter je computertje met een nicknaampje.... ff lekker annoniem, zonder verantwoording..... ;-)


ps: ik ben al enkele jaartjes langer op dit forum als jij.... wie is dan het 'kalf'???;-)

longhorn
8 september 2008, 00:00
Is dat een reden mijn naam en toenaam te posten op dit forum???

U bent het niet eens... ok!
U kan schelden OK!
U kan argumenteren OK!

Maar is is een BEDREIGING!

dus ff verwijdern AUB!;-)


Ik bedreig u nergens en verwijder niets. U noemt mij gisteren stom rund en vandaag terug. Ik ben een mooi, verstandig en vlezig rund. Ik laat het over aan de mods om mijn post te verwijderen en mij misschien naar het (forum)slachthuis te voeren.

manta
8 september 2008, 00:03
spiegeltje, spiegeltje........;-);-)

Zo hebben blanken de negers uit Afrika zeker vier eeuwen lang onderdrukt en als slaaf gebruikt voor werk op de plantages die in de koloniën gevestigd waren. De neger was in die tijd niets anders dan een dier en werd direkt vermoord als hsij ziek was of niet meer kon werken. Ik schat dat de blanken zeker 40 miljoen negers hebben misbruikt als slaaf, en zeker 90 miljoen hebben uitgemoord gedurende die vier eeuwen. Het is gewoon vreselijk om aan te horen. Tot nu toe zijn er negers die nog niet klaar zijn met hen vroegere onderdrukkers en naar revanche streven. Het is niet mogelijk om hen ongelijk te geven....

Allee , ik zal het nog eens vragen ... Wat hebben wij als huidige generatie daar mee te maken ???
Of bent u zo ene die ook vind dat de mensen nog moeten boeten omdat er ooit een Jesuske aan't kruis is genageld ???:?

alvinvdv
8 september 2008, 00:03
Ik bedreig u nergens en verwijder niets. U noemt mij gisteren stom rund en vandaag terug. Ik ben een mooi, verstandig en vlezig rund. Ik laat het over aan de mods om mijn post te verwijderen en mij misschien naar het (forum)slachthuis te voeren.

Ik heb voor minder een strafpuntje gekregen....;-)

manta
8 september 2008, 00:04
ps: ik ben al enkele jaartjes langer op dit forum als jij.... wie is dan het 'kalf'???;-)

Mja , en onder welke nick's hé ...
Raar dat u deze nick ineens terug gebruikt ... Wat was je dubbel ook alweer ??? 8O

alvinvdv
8 september 2008, 00:05
Allee , ik zal het nog eens vragen ... Wat hebben wij als huidige generatie daar mee te maken ???
Of bent u zo ene die ook vind dat de mensen nog moeten boeten omdat er ooit een Jesuske aan't kruis is genageld ???:?

Ik zeg niet dat er iemand moet boeten...... maar aan jezelf leer je een ander kennen!!!!

Alvorens te oordelen ff in de spiegel kijken en beseffen dat we allemaal 'mensen' zijn!;-)

alvinvdv
8 september 2008, 00:06
Mja , en onder welke nick's hé ...
Raar dat u deze nick ineens terug gebruikt ... Wat was je dubbel ook alweer ??? 8O
Mijn beste.... ik ben een week verbannen geweest.... omdat ik een grote mond tegen Circe had opgezet......;-)

manta
8 september 2008, 00:15
Mijn beste.... ik ben een week verbannen geweest.... omdat ik een grote mond tegen Circe had opgezet......;-)

Ik had het over de "pauze" die u hebt gehad ...
U bent hier geregistreerd in 2003 , post dan wat en een paar maanden geleden nam u met deze account terug ineens de draad op ...
Dus ... Ik neem aan dat uw andere account of een levenslange ban heeft gekregen , of dat het u met die account een beetje warm onder de voeten hebt gekregen ..; :-P

manta
8 september 2008, 00:17
Ik zeg niet dat er iemand moet boeten...... maar aan jezelf leer je een ander kennen!!!!

Alvorens te oordelen ff in de spiegel kijken en beseffen dat we allemaal 'mensen' zijn!;-)

Allemaal goed en wel , maar u komt hier een hoop geschiedenisverhaaltjes posten , en ik stel me nog steeds de vraag wat dat nu te maken heeft met het feit dat die Afrikaantjes daar de boel vernielen ...
't Mooiste voorbeeld dat u trouwens aanbracht is dat van die indianen en de inca's en zo , dat toont mooi aan hoe slecht het wel is om inwijkelingen teveel toe te geven ... Idd , mss moeten we er eens over denken om de inwijkelingen ook maar buiten te gooien , voor we eindigen als die indianen ... 8-)

alvinvdv
8 september 2008, 00:19
bericht achterhaald

alvinvdv
8 september 2008, 00:21
Allemaal goed en wel , maar u komt hier een hoop geschiedenisverhaaltjes posten , en ik stel me nog steeds de vraag wat dat nu te maken heeft met het feit dat die Afrikaantjes daar de boel vernielen ...
't Mooiste voorbeeld dat u trouwens aanbracht is dat van die indianen en de inca's en zo , dat toont mooi aan hoe slecht het wel is om inwijkelingen teveel toe te geven ... Idd , mss moeten we er eens over denken om de inwijkelingen ook maar buiten te gooien , voor we eindigen als die indianen ... 8-)

Hoezo? Onder de colonisatie was het in Congo toch beter dan nu??;-)

maddox
8 september 2008, 04:43
Hoezo? Onder de colonisatie was het in Congo toch beter dan nu??;-)

Dat hangt van de periode af. Onder Leopold II zeer zeker niet.

Negerslavernij, waarbij zeker tien miljoen negers uitgeroeid zijn. Gedurende vier eeuwen dachten de blanken dat de neger geen mens, maar een dier is, en rechtvaardigden al hen barbaarse daden jegens de Afrikanen. (Noot: volgens sommige historici zijn er 125 miljoen negers uit Afrika uitgemoord en verhandeld als slaaf)

Gniffel, de negerstammen onderling vochten en verkochten hun krijgsgevangenen als slaven.
En als dat nog niet genoeg was, een groep Arabieren deed goed mee, en trad op als handelaren. En ja, de "Europeaan" met de Portugezen, Nederlanders en Spanjaarden op kop kochten met plezier die negertjes.
Mare, da's al een tijdje geleden nietwaar.

goodwill
8 september 2008, 08:37
Ik, als volwassen rund, heb ervaring met kalveren en weet dus wat een kalf doet: het kalf opent een topic op dit forum met een link naar een artikel op hln.be Onderaan dat artikel staan er lezersreakties, bovenaan die reakties staat een post door *knip*....Wat kan vaderstier er aan doen als zijn kinneke zichzelf in de hoef schiet?

longhorn, je mag geen namen vermelden op dit forum.
:magniet:
je gaat zo te ver. Niet doen.

lantjes
8 september 2008, 10:21
zeg, ben je recent aangenomen om dergelijke berichten te plaatsen?
aangenomen door een individuen uit een welbepaalde hoek (je weet wel, ze hebben een kantoor op de leien).

Stoort de realiteit u? Mag het gepeupel de heldendaden van uw verheerlijkte toestromers niet weten?

alvinvdv
8 september 2008, 10:31
Stoort de realiteit u? Mag het gepeupel de heldendaden van uw verheerlijkte toestromers niet weten?

Moest het nu nog de waarheid zijn.....;-)

alvinvdv
8 september 2008, 10:33
Dat hangt van de periode af. Onder Leopold II zeer zeker niet.



Gniffel, de negerstammen onderling vochten en verkochten hun krijgsgevangenen als slaven.
En als dat nog niet genoeg was, een groep Arabieren deed goed mee, en trad op als handelaren. En ja, de "Europeaan" met de Portugezen, Nederlanders en Spanjaarden op kop kochten met plezier die negertjes.
Mare, da's al een tijdje geleden nietwaar.

Spiegeltje....
Er zijn in Europa sedert de grote volksverhuizingen van de vele Germaanse stammen, vele bloedige oorlogen gevoerd, waarbij hele stammen werden uitgeroeid. In Europa hebben de blanken zeker tien eeuwen niets anders gedaan dan oorlog voeren met elkaar.

lantjes
8 september 2008, 11:48
Moest het nu nog de waarheid zijn.....;-)

De laatste paar jaar al eens een krant of journaal bekeken? 8O

maddox
8 september 2008, 13:22
Spiegeltje....
Er zijn in Europa sedert de grote volksverhuizingen van de vele Germaanse stammen, vele bloedige oorlogen gevoerd, waarbij hele stammen werden uitgeroeid. In Europa hebben de blanken zeker tien eeuwen niets anders gedaan dan oorlog voeren met elkaar.


Ik wil niet vervelend doen, maar oorlog in Europa was er al toen de stam van Og, die met de betere vuistbijl, die betere vuistbijl niet wou afgeven aan de stam van Mo, die met meer volk was.

goodwill
8 september 2008, 14:50
Ik wil niet vervelend doen, maar oorlog in Europa was er al toen de stam van Og, die met de betere vuistbijl, die betere vuistbijl niet wou afgeven aan de stam van Mo, die met meer volk was.

wat brabelde jij hier allemaal.
;)

Txiki
8 september 2008, 15:34
Wat is er nu eigenlijk gebeurd daar?

filmpje kijken?

http://www.diariovasco.com/multimedia/videos/405734.html

Dixie
8 september 2008, 20:12
lijkt me zinloos geweld gepleegd door die afrikanen gn enkele vorm op dit goed te praten

alvinvdv
8 september 2008, 21:13
lijkt me zinloos geweld gepleegd door die afrikanen gn enkele vorm op dit goed te praten


Goedpraten vraagt niemand!!!

Berip ook niet....

Maar het besef dat ons 'superieur volk' geen haar beter was/is zou wel gewenst zijn.....

Of zijn we daarvoor te stom?????;-)

Wijsheid begint ...... zeg eens waar....!!;-);-);-);-)

manta
8 september 2008, 21:29
lijkt me zinloos geweld gepleegd door die afrikanen gn enkele vorm op dit goed te praten

Dat zijn dan de "arme negertjes" die zo zielig aanspoelen aan de kust daar ....
Men geeft ze eten , kledij en een doosje lucifers en ze zijn blij ... :?
Als ze niet tevreden zijn met wat ze in Spanje hebben/kunnen hebben , dat ze dan in Afrika gaan voortleven in plaats van het beest uit te hangen ...
Krapuul is't ... :evil:

Depth of Field
8 september 2008, 21:43
Maar het besef dat ons 'superieur volk' geen haar beter was/is zou wel gewenst zijn.....


Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat ik lak heb aan jouw wensen.

alvinvdv
8 september 2008, 22:37
Dat zijn dan de "arme negertjes" die zo zielig aanspoelen aan de kust daar ....
Men geeft ze eten , kledij en een doosje lucifers en ze zijn blij ... :?
Als ze niet tevreden zijn met wat ze in Spanje hebben/kunnen hebben , dat ze dan in Afrika gaan voortleven in plaats van het beest uit te hangen ...
Krapuul is't ... :evil:

alvinvdv
8 september 2008, 22:38
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat ik lak heb aan jouw wensen.


Gelukkig maar dat je op beleidsniveau niks in de pap te brokken hebt!;-)

Doe rustig verder hoor......:-D:-D:-D

alvinvdv
8 september 2008, 22:41
Dat zijn dan de "arme negertjes" die zo zielig aanspoelen aan de kust daar ....
Men geeft ze eten , kledij en een doosje lucifers en ze zijn blij ... :?
Als ze niet tevreden zijn met wat ze in Spanje hebben/kunnen hebben , dat ze dan in Afrika gaan voortleven in plaats van het beest uit te hangen ...
Krapuul is't ... :evil:

Heb je de geestelijk capaciteit te begijpen waarom dat zo is?????;-)

piraat
8 september 2008, 22:42
spiegeltje, spiegeltje........;-);-)

Zo hebben blanken de negers uit Afrika zeker vier eeuwen lang onderdrukt en als slaaf gebruikt voor werk op de plantages die in de koloniën gevestigd waren. De neger was in die tijd niets anders dan een dier en werd direkt vermoord als hsij ziek was of niet meer kon werken. Ik schat dat de blanken zeker 40 miljoen negers hebben misbruikt als slaaf, en zeker 90 miljoen hebben uitgemoord gedurende die vier eeuwen. Het is gewoon vreselijk om aan te horen. Tot nu toe zijn er negers die nog niet klaar zijn met hen vroegere onderdrukkers en naar revanche streven. Het is niet mogelijk om hen ongelijk te geven....
Zulke negers moeten goed in het oog gehouden worden vind ik : potentiël levensgevaarlijk ! Zeker niet in Europa binnenlaten ! En als ze er al zijn, terug buiten zwieren.

alvinvdv
8 september 2008, 22:48
Zulke negers moeten goed in het oog gehouden worden vind ik : potentiël levensgevaarlijk ! Zeker niet in Europa binnenlaten ! En als ze er al zijn, terug buiten zwieren.

Met U als vrijwilliger....:-D:-D:-D

Buitenzwieren vanachter de PC (delete):-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

piraat
8 september 2008, 22:50
Wat is er nu eigenlijk gebeurd daar?

filmpje kijken?

http://www.diariovasco.com/multimedia/videos/405734.html
Honderden zwarten die door de straten van een stadswijk lopen midden in de nacht, en molotov's door de ramen van de woonhuizen naar binnen gooien !!! Niets verontschuldigt dit willekeurige geweld ! Ze weten niet eens wiens huis ze in brand steken, wie dat daar binnen ligt te slapen ?!

Depth of Field
8 september 2008, 22:53
Heb je de geestelijk capaciteit te begijpen waarom dat zo is?????;-)

Ze komen uit landen waar ze geen blanken meer hebben om te bestelen?

alvinvdv
8 september 2008, 22:54
Ze komen uit landen waar ze geen blanken meer hebben om te bestelen?

Of waar de blanken alles al gestolen hebben....;-)

piraat
9 september 2008, 00:29
Met U als vrijwilliger....:-D:-D:-D

Buitenzwieren vanachter de PC (delete):-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Zeg, waarom hebben wij een leger ? In plaats van die gasten naar Afghanistan te sturen, zouden ze Europa eens mogen opkuisen. Ik, op mijn ééntje, en zonder wapens, kan dat natuurlijk niet. En m�*g dat niet. Begin er maar eens aan, ze steken je in de bak.

piraat
9 september 2008, 00:30
Of waar de blanken alles al gestolen hebben....;-)
zagevent ! Blanken zijn toffe gasten...Soms.

goodwill
9 september 2008, 08:33
Dat zijn dan de "arme negertjes" die zo zielig aanspoelen aan de kust daar ....
Men geeft ze eten , kledij en een doosje lucifers en ze zijn blij ... :?
Als ze niet tevreden zijn met wat ze in Spanje hebben/kunnen hebben , dat ze dan in Afrika gaan voortleven in plaats van het beest uit te hangen ...
Krapuul is't ... :evil:


Zinloos geweld mag inderdaad niet.

Maar hier is er een Afrikaan neergestoken. We hebben heel weinig details over het profiel van de dader(s) of de achtergrond van de feiten.

het kan best zijn dat het Spaanse FN of ander extreemrechts gespuis achter zit. het kan zijn dat deze Afrikanen al een hele tijd gediscrimineerd en lastig gevallen woren.
waarom zijn ze op straat gekomen? onderzoek dit eerst in plaats van alles te lanceren over deze mensen.
We weten gewoonweg te weinig over deze zaak, om zomaar een titel te plaatsen zoals "Roqutas del Mar 'verrijkt'", zonder na te denken over de achtergrond.

Denk na vooraleer deze Afrikanen ineens van alles te bechuldigen en te stellen 'da ze moar terug goan'

Maar daar heeft de topicstarter nieet aangedacht, want deze persoon had zoals gewoonlijk enkel zin om eens weeral een hele groep negatief voor te stellen.

jij hebt niet het recht om ze allemaal krapuul te noemen.
:magniet:

goodwill
9 september 2008, 08:36
Zulke negers moeten goed in het oog gehouden worden vind ik : potentiël levensgevaarlijk ! Zeker niet in Europa binnenlaten ! En als ze er al zijn, terug buiten zwieren.
gaan we mooi discrimineren ?
:magniet:

goodwill
9 september 2008, 08:37
Ze komen uit landen waar ze geen blanken meer hebben om te bestelen?
dit is racistische praat. Strafbaar.
Alle zwarten gelijkstellen aan dieven.

goodwill
9 september 2008, 08:39
Zeg, waarom hebben wij een leger ? In plaats van die gasten naar Afghanistan te sturen, zouden ze Europa eens mogen opkuisen. Ik, op mijn ééntje, en zonder wapens, kan dat natuurlijk niet. En m�*g dat niet. Begin er maar eens aan, ze steken je in de bak.
jij mag dat inderdaad niet.
als je dat zou doen dan kan het gezien worden als oproepen tot geweld tegen zwarten en andere niet-europeanen

LastMohican
9 september 2008, 08:43
Zinloos geweld mag inderdaad niet.

Maar hier is er een Afrikaan neergestoken. We hebben heel weinig details over het profiel van de dader(s) of de achtergrond van de feiten.

het kan best zijn dat het Spaanse FN of ander extreemrechts gespuis achter zit. het kan zijn dat deze Afrikanen al een hele tijd gediscrimineerd en lastig gevallen woren.
waarom zijn ze op straat gekomen? onderzoek dit eerst in plaats van alles te lanceren over deze mensen.
We weten gewoonweg te weinig over deze zaak, om zomaar een titel te plaatsen zoals "Roqutas del Mar 'verrijkt'", zonder na te denken over de achtergrond.

Denk na vooraleer deze Afrikanen ineens van alles te bechuldigen en te stellen 'da ze moar terug goan'

Maar daar heeft de topicstarter nieet aangedacht, want deze persoon had zoals gewoonlijk enkel zin om eens weeral een hele groep negatief voor te stellen.

jij hebt niet het recht om ze allemaal krapuul te noemen.
:magniet:

Hmmm... Als die buschauffeur daar doodgeslagen is, is er dan een meute blanken plunderend en brandend door Borgerokko getrokken ?

Als Patrick Mombaerts doodgeslagen is, zijn de blanken dan plunderend en molotovcocktail-werpend door de straten van Anderlecht getrokken ?

Iedere dag worden er autochtonen door allochtonen vermoord, verkracht, beroofd, mishandeld... En dat mag.

Maar er moet maar eens 1 buitenlander door een "witte" kapotgemaakt worden (zelfs al is het een drugdealer die door een agent omvergeknald wordt uit zelfverdediging), of zelfs maar eens een oorveeg gegeven worden en het kot is te klein. Voorpaginanieuws ! Racistisch geweld ! Rellen op straat ! Auto's in de fik ! Plunderen !

Maar dat is dan natuurlijk volgens jou weer normaal.

manta
9 september 2008, 08:52
dit is racistische praat. Strafbaar.
Alle zwarten gelijkstellen aan dieven.

Ah ja ??? En de uitspraak van alvin is geen probleem dan ??? 8O

Of waar de blanken alles al gestolen hebben....;-)

manta
9 september 2008, 08:58
Zinloos geweld mag inderdaad niet.

Maar hier is er een Afrikaan neergestoken. We hebben heel weinig details over het profiel van de dader(s) of de achtergrond van de feiten.

het kan best zijn dat het Spaanse FN of ander extreemrechts gespuis achter zit. het kan zijn dat deze Afrikanen al een hele tijd gediscrimineerd en lastig gevallen woren.
waarom zijn ze op straat gekomen? onderzoek dit eerst in plaats van alles te lanceren over deze mensen.
We weten gewoonweg te weinig over deze zaak, om zomaar een titel te plaatsen zoals "Roqutas del Mar 'verrijkt'", zonder na te denken over de achtergrond.

Denk na vooraleer deze Afrikanen ineens van alles te bechuldigen en te stellen 'da ze moar terug goan'

Maar daar heeft de topicstarter nieet aangedacht, want deze persoon had zoals gewoonlijk enkel zin om eens weeral een hele groep negatief voor te stellen.
Er is geen enkele rechtvaardiging mogelijk om het soort toestanden op dat filmpje goed te praten ...
Al waren er honderd zwarten neergestoken , dan hoeven ze zo'n dingen nog niet te doen ...
En het waarom dat ze op straat zijn gekomen ??? Is dat belangrijk ??? Alsof er ook maar één goede reden is om zo'n dingen te doen ...
Het gaat hier gewoon om de mentaliteit van dat gespuis ,ze brengen Soedanese toestanden naar Europa , en wij zouden dat moeten tolereren ??? 8O
jij hebt niet het recht om ze allemaal krapuul te noemen.
:magniet:

Dat recht heb ik wel ... Een bende gekken die zo'n dingen doen is krapuul ...;-)

piraat
9 september 2008, 08:59
gaan we mooi discrimineren ?
:magniet: Wraakzuchtige moordenaars buitenzwieren is discrimineren ?

piraat
9 september 2008, 09:00
jij mag dat inderdaad niet.
als je dat zou doen dan kan het gezien worden als oproepen tot geweld tegen zwarten en andere niet-europeanen
Men moet zich dus zonder klagen laten afslachten door bloeddorstige halve wilden ?

manta
9 september 2008, 09:04
Heb je de geestelijk capaciteit te begijpen waarom dat zo is?????;-)

Heb jij de geestelijke capaciteit om in te zien dat het niets met het verleden te maken heeft...
Door jarenlang ontwikkelingshulp naar die landen te sturen hebben ze het idee gekregen dat alles maar gratis van de Europeanen komt ... Ze zijn't gewoon om alles maar in hun handen gestopt te krijgen , en nu ze in Europa aangekomen zijn ondervinden ze dat ze niet zomaar alles kunnen krijgen ...
Blijf maar spullen en geld naar daar sturen , dan gaan ze nog meer denken dat ze hier automatisch alles kunnen hebben wat ze willen ... :roll:
Geef ze een zak bloem en ze willen een broodmachine... :?

circe
9 september 2008, 09:19
Negerslavernij, waarbij zeker tien miljoen negers uitgeroeid zijn. Gedurende vier eeuwen dachten de blanken dat de neger geen mens, maar een dier is, en rechtvaardigden al hen barbaarse daden jegens de Afrikanen. (Noot: volgens sommige historici zijn er 125 miljoen negers uit Afrika uitgemoord en verhandeld als slaaf)

Spiegeltje, spiegeltje.......;-)

U weet toch zelf wel wie die afrikaanse mensen heeft uitgemoord? Of ben je weer niet voldoende geinformeerd?

U weet blijkbaar ook niet hoe het komt dat driekwart van Afrika ondertussen verislamiseerd is: de arabische slavenvangers mochten namelijk géén moslims vangen. Eenvoudige oplossing: ik bekeer me en de arabieren laten me met rust als ik geluk heb.
Dat in de arabische landen geen of amper een spoor is van enige zwarte slavernij ligt natuurlijk aan het feit dat alle mannelijke slaven werden gecastreerd, waarbij slechts 25% die ingreep overleefde.
Bovendien werd er meer gekweekt met de veel duurdere blanke slavinnen en werden de zwarte slavinnen eerder ingezet om zwaar labeur te verrichten.

Meer hierover in Koenraad Elst's : "islam voor ongelovigen" (http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html)

(...)
Nu de islam naarstig missioneert onder Afrikaanse en Amerikaanse zwarten, is de islamitische slavernij een taboe-onderwerp. Recente publikaties van Bernard Lewis en van David Brion Davis zijn dan ook een revelatie voor al wie geen vrede neemt met het mistgordijn dat rond de minder fraaie aspekten van de islam opgetrokken is. Davis schrijft : "In de vijftiende eeuw, toen Europa klaar was voor een spektakulaire expansie en kolonizatie, funktioneerde in de moslim-wereld al een slavensysteem gebaseerd op Afrikaanse werkkracht, kompleet met suikerplantages en een volledig uitgebouwde slavenhandel uit Oost-, Centraal- en West-Afrika." (5) Over de omvang van deze islamitische slavernij schrijft Davis : "De invoer van zwarte slaven in moslim-staten van Spanje tot India vormde een kontinu묠grootschalige migratie die in aantallen, over een periode van twaalf eeuwen, de Afrikaanse diaspora naar de Nieuwe Wereld zeer wel kan overtreffen." (6) Tel daarbij dat ook de meeste naar Amerika gevoerde slaven van moslim-slavenhalers gekocht werden, en je weet dat zeker 80% van de uit Zwart Afrika weggevoerde slaven door moslims gehaald zijn.

(....)
De toevloed van zwarte slaven naar Noord-Afrika en West-Azi렶ormde volgens D.B. Davis, zoals aangehaald, "een kontinu렧rootschalige migratie die in aantal de Afrikaanse diaspora naar Amerika zeer goed kan overtreffen". Dat is de klassieke schatting, waarbij men moet beseffen dat ook deze diaspora naar Amerika voor een groot deel bestond uit slaven die door Europeanen van moslim-slavenhalers gekocht waren.

Uit het nieuwste onderzoek blijkt dat de genoemde schatting over de moslim-slavernij wellicht te laag was : zelfs op het hoogtepunt van de Atlantische slavenhandel werden er m驲 slaven naar de moslimwereld dan naar Amerika gebracht (terwijl het omgekeerde had moeten waar zijn om de Europeanen in drie eeuwen evenveel slaven te laten halen als de moslims in dertien). Bewijsmateriaal over de slavenhandel in West-Afrika in de koloniale tijd "doet betwijfelen dat de Atlantisch handel de grootste van de twee was" en "suggereert dat het volume slaven dat in de late 17de eeuw uit (Senegambia) via de woestijn noordwaarts ge븰orteerd werd, waarschijnlijk tenminste tienmaal zo groot was als het volume slaven dat voor de Atlantische slavenhandel uitgevoerd werd. In de eerste helft van de 18de eeuw daalde deze verhouding door de toename van de Atlantische handel. De tweede helft kende een toename in slavenrooftochten vanuit de woestijn met een bijkomende stroom noordwaarts slaventransport... Deze noordwaartse stroom ging krachtig verder na de afschaffing van de Atlantische slavenhandel en eindigde pas met het opleggen van het Frans koloniaal gezag." (9)

Van de slaven weggehaald uit zwart Afrika is zeker 80% door moslim-handen gegaan. Tel daarbij dan nog de miljoenen blanke en de miljoenen Indiase slaven, en het staat vast dat de islam in de wereldgeschiedenis de absolute kampioen van de slavernij is.
(...)
Er is een zeer doeltreffend kriterium om te verifi벥n of de slaven het bij de moslims inderdaad beter hadden : hun overlevingsgraad. Ooit bestond de helft van de bevolking van zuidelijk Irak uit zwarte slaven. Dat zij in de 9de eeuw de grootste slavenopstand uit de geschiedenis pleegden, is al een duidelijke indikatie van hun graad van "tevredenheid". Maar doorslaggevend is het simpele feit dat van deze miljoenen zwarten in de huidige Iraakse bevolking genetisch praktisch niets overblijft. Zodra de toevoer ophield, stierf dit bevolkingsdeel snel uit. Volgens D.B. Davis komt dit door "de hoge sterftegraad, assimilatie, en het feit dat vele slaven gekastreerd werden". (11) Inderdaad, voordat de Britten in 1877 ingrepen, werden in Soedanese steden op industri묥 schaal negerjongens gekastreerd, een operatie die driekwart niet overleefde. Ik vermoed dat ze toch liever met vrouw en kind katoen geplukt hadden in Alabama, waar de zwarten het demografisch niet slecht gedaan hebben.

-=EXCALIBUR=-
9 september 2008, 10:00
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....

Bloedige uitroeiing van de hoogontwikkelde Indiaanse beschavingen in Zuid- en Noord-Amerika. De Inca’s en Azteken werden massaal afgeslacht en beroofd van vrijwel alle rijkdommen, waaronder vele tonnen bewerkt goud. Deze strijd werd op de laagste wijze gevoerd. De Indianen waren aanvankelijk niet vijandig en ontvingen de vermoeide Europeanen zeer gastvrij. Toen deze laatsten hersteld waren van hen vermoeidheid en genoten hadden van de zorg van de Indianen, begonnen zij direkt hun redders te overheersen, uit te roeien en te beroven.

Dat is nu in Europa ook bezig.

HAMC
9 september 2008, 10:47
Dat is nu in Europa ook bezig.

Zo ziet het er naar uit ja.

alvinvdv
9 september 2008, 11:23
U weet toch zelf wel wie die afrikaanse mensen heeft uitgemoord? Of ben je weer niet voldoende geinformeerd?

U weet blijkbaar ook niet hoe het komt dat driekwart van Afrika ondertussen verislamiseerd is: de arabische slavenvangers mochten namelijk géén moslims vangen. Eenvoudige oplossing: ik bekeer me en de arabieren laten me met rust als ik geluk heb.
Dat in de arabische landen geen of amper een spoor is van enige zwarte slavernij ligt natuurlijk aan het feit dat alle mannelijke slaven werden gecastreerd, waarbij slechts 25% die ingreep overleefde.
Bovendien werd er meer gekweekt met de veel duurdere blanke slavinnen en werden de zwarte slavinnen eerder ingezet om zwaar labeur te verrichten.

Meer hierover in Koenraad Elst's : "islam voor ongelovigen" (http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html)

Goed..... blanken hebben nooit niks misdaan!
Ok als je dan gelukkig bent.....

Circe jij zou de waarheid ook liever veranderen in een zeemonster met hondekoppen zeker???;-);-);-)

alvinvdv
9 september 2008, 11:26
Heb jij de geestelijke capaciteit om in te zien dat het niets met het verleden te maken heeft...
Door jarenlang ontwikkelingshulp naar die landen te sturen hebben ze het idee gekregen dat alles maar gratis van de Europeanen komt ... Ze zijn't gewoon om alles maar in hun handen gestopt te krijgen , en nu ze in Europa aangekomen zijn ondervinden ze dat ze niet zomaar alles kunnen krijgen ...
Blijf maar spullen en geld naar daar sturen , dan gaan ze nog meer denken dat ze hier automatisch alles kunnen hebben wat ze willen ... :roll:
Geef ze een zak bloem en ze willen een broodmachine... :?

Elke Euro die naar Afrika gaat is gegeven met de bedoeling het tienvoudige terug te 'winnen'!!

Jongen toch..... ben jij ooit verder geweest dan de terminus van tram 12???

alvinvdv
9 september 2008, 11:32
U weet toch zelf wel wie die afrikaanse mensen heeft uitgemoord? Of ben je weer niet voldoende geinformeerd?

U weet blijkbaar ook niet hoe het komt dat driekwart van Afrika ondertussen verislamiseerd is: de arabische slavenvangers mochten namelijk géén moslims vangen. Eenvoudige oplossing: ik bekeer me en de arabieren laten me met rust als ik geluk heb.
Dat in de arabische landen geen of amper een spoor is van enige zwarte slavernij ligt natuurlijk aan het feit dat alle mannelijke slaven werden gecastreerd, waarbij slechts 25% die ingreep overleefde.
Bovendien werd er meer gekweekt met de veel duurdere blanke slavinnen en werden de zwarte slavinnen eerder ingezet om zwaar labeur te verrichten.

Meer hierover in Koenraad Elst's : "islam voor ongelovigen" (http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html)

Mogen we Koenraad Elst ter discutie stellen? (althaans gedeeltelijk)
We weten allemaal dat deze halve Indiër niet zo Moslimgezind is m.b.t. zeer bloedige ethnische conflicten.....

goodwill
9 september 2008, 12:13
U weet toch zelf wel wie die afrikaanse mensen heeft uitgemoord? Of ben je weer niet voldoende geinformeerd?

U weet blijkbaar ook niet hoe het komt dat driekwart van Afrika ondertussen verislamiseerd is: de arabische slavenvangers mochten namelijk géén moslims vangen. Eenvoudige oplossing: ik bekeer me en de arabieren laten me met rust als ik geluk heb.
Dat in de arabische landen geen of amper een spoor is van enige zwarte slavernij ligt natuurlijk aan het feit dat alle mannelijke slaven werden gecastreerd, waarbij slechts 25% die ingreep overleefde.
Bovendien werd er meer gekweekt met de veel duurdere blanke slavinnen en werden de zwarte slavinnen eerder ingezet om zwaar labeur te verrichten.

Meer hierover in Koenraad Elst's : "islam voor ongelovigen" (http://koenraadelst.bharatvani.org/articles/dutch/islamvoorongel4.html)

oh nee weer die Koenraad. Mooie objectieve bron, hahahah

je kan het niet laten he circe :|

goodwill
9 september 2008, 12:14
Elke Euro die naar Afrika gaat is gegeven met de bedoeling het tienvoudige terug te 'winnen'!!

Jongen toch..... ben jij ooit verder geweest dan de terminus van tram 12???

:lol:

circe
9 september 2008, 12:17
Goed..... blanken hebben nooit niks misdaan!
Ok als je dan gelukkig bent.....

Circe jij zou de waarheid ook liever veranderen in een zeemonster met hondekoppen zeker???;-);-);-)

ik zeg niks dat blanken niks misdaan hebben.

maar wie is degene die de waarheid niet onder ogen durft te zien?

of denk jij dat het verhaal van de "blanke slavinnen" ontsproten is aan een of ander ziekelijke sexistisch brein?

circe
9 september 2008, 12:18
oh nee weer die Koenraad. Mooie objectieve bron, hahahah

je kan het niet laten he circe :|

er zijn nog meerdere bronnen hoor.
alleen enkel in andere talen op ht internet te vinden.

ik neem aan dat je die zelf toch ook al gevonden hebt?

LastMohican
9 september 2008, 12:23
Ik neem aan dat Wikipedia ook liegt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_slave_trade

circe
9 september 2008, 12:40
Wat ik zo triest vind is dat de Stalinistische leugen, Maoistische leugen, nazistische leugen of hoe je het ook wil noemen toch steeds weer onder onze ogen plaatsvindt.

het menselijke geheugen is héél kort, en inderdaad is het mogelijk om een heel verleden op één �* twee generaties, mèt de nodige onderdrukkende methodes, compleet te laten verdwijnen.
Aldous Huxley heeft dat dus goed gezien, of was het die andere engelsman?

manta
9 september 2008, 13:10
Elke Euro die naar Afrika gaat is gegeven met de bedoeling het tienvoudige terug te 'winnen'!!

Jongen toch..... ben jij ooit verder geweest dan de terminus van tram 12???

Ten eerste zie ik niet in waarom ik tram 12 zou nemen...

Ten tweede bent u goed bezig om alles en iedereen belachelijk te maken ... Tot verdorie de wereldwinkels en hulporganisaties toe ... :lol:
Ge schiet onder uw eigen duiven maar staat wel te keffen dat het "blanken" zijn die duiven afschieten ...:?

Probeer op z'n minst eens aandacht te hebben voor wat men zegt ...
11.11.11 Bestaat dus in jouw ogen enkel om geld te verdienen aan Afrika ??? Amaoot dat je bent ... :?

manta
9 september 2008, 13:13
:lol:

En wat is daar eigenlijk zo grappig aan dat je strafpunten riskeert door een simpele smileypost te zetten ???:roll:
Vind u ook dat al die hulp voor Afrika enkel is om er geld aan te verdienen ???
Raar , ik dacht dat het meestal linksgezinde personen waren die vol goede bedoelingen probeerden om geld en goederen naar daar te krijgen ... Enfin , Oxfam als geldmachine van de Europese banken , proficiat , en lach gerust verder ... :?

HAMC
9 september 2008, 13:15
Ten eerste zie ik niet in waarom ik tram 12 zou nemen...

Ten tweede bent u goed bezig om alles en iedereen belachelijk te maken ... Tot verdorie de wereldwinkels en hulporganisaties toe ... :lol:
Ge schiet onder uw eigen duiven maar staat wel te keffen dat het "blanken" zijn die duiven afschieten ...:?

Probeer op z'n minst eens aandacht te hebben voor wat men zegt ...
11.11.11 Bestaat dus in jouw ogen enkel om geld te verdienen aan Afrika ??? Amaoot dat je bent ... :?

:cheer: Duiven afschieten :cheer:


:cheer: Mossberg 500 :cheer:

alvinvdv
9 september 2008, 13:20
Wat ik zo triest vind is dat de Stalinistische leugen, Maoistische leugen, nazistische leugen of hoe je het ook wil noemen toch steeds weer onder onze ogen plaatsvindt.

het menselijke geheugen is héél kort, en inderdaad is het mogelijk om een heel verleden op één �* twee generaties, mèt de nodige onderdrukkende methodes, compleet te laten verdwijnen.
Aldous Huxley heeft dat dus goed gezien, of was het die andere engelsman?


Inderdaad zoiets als "DE WAARHEID" zal wel niet bestaan.....

Maar we doen hier toch héél veel aan schuldverschuiving om onze 'blanke misdaden ' te minimaliseren....
(het zijn zij die fout zijn en wij zijn de goei... hahahaha....)

manta
9 september 2008, 13:23
Inderdaad zoiets als "DE WAARHEID" zal wel niet bestaan.....

Maar we doen hier toch héél veel aan schuldverschuiving om onze 'blanke misdaden ' te minimaliseren....
(het zijn zij die fout zijn en wij zijn de goei... hahahaha....)

Het zijn ZWARTEN die ginder eventjes den boel in de fik hebben gestoken ... Nog niet gelezen waar de draad over gaat of zo ??? :?

alvinvdv
9 september 2008, 13:23
:cheer: Duiven afschieten :cheer:


:cheer: Mossberg 500 :cheer:



Daar heb ik het niet over......
(Ik dacht dat je dat wel zou begrepen hebben)

alvinvdv
9 september 2008, 13:26
Het zijn ZWARTEN die ginder eventjes den boel in de fik hebben gestoken ... Nog niet gelezen waar de draad over gaat of zo ??? :?

8O8O8O

Het was een antwoord op een bedenking van Circe.... (off topic, dus dit ging niet over de rellen in Spanje, maar over slavernij)

alvinvdv
9 september 2008, 13:28
Ten eerste zie ik niet in waarom ik tram 12 zou nemen...

Ten tweede bent u goed bezig om alles en iedereen belachelijk te maken ... Tot verdorie de wereldwinkels en hulporganisaties toe ... :lol:
Ge schiet onder uw eigen duiven maar staat wel te keffen dat het "blanken" zijn die duiven afschieten ...:?

Probeer op z'n minst eens aandacht te hebben voor wat men zegt ...
11.11.11 Bestaat dus in jouw ogen enkel om geld te verdienen aan Afrika ??? Amaoot dat je bent ... :?

Wat wil dat woord zeggen?

Anna List
9 september 2008, 13:38
Wat wil dat woord zeggen?

idioot van amada !

Depth of Field
9 september 2008, 19:05
:cheer: Mossberg 500 :cheer:

:cheer: :cheer: Ithaca M 37 :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: Winchester M 12 :cheer: :cheer:

HAMC
9 september 2008, 19:15
:cheer: :cheer: Ithaca M 37 :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: Winchester M 12 :cheer: :cheer:

:cheer: 12 gauge in het algemeen! :cheer:

alvinvdv
9 september 2008, 19:20
:cheer: :cheer: Ithaca M 37 :cheer: :cheer:
:cheer: :cheer: Winchester M 12 :cheer: :cheer:

Is dit een forum voor wapenfreaks.......?

Stoer hoor!

HAMC
9 september 2008, 19:37
Is dit een forum voor wapenfreaks.......?

Stoer hoor!

:cheer: Stoer = .45 :cheer:

Depth of Field
9 september 2008, 20:06
:cheer: Stoer = .45 :cheer:

.45 is teh Ghey

:cheer: Stoer = .460 Weatherby Magnum :cheer:

HAMC
9 september 2008, 20:24
.45 is teh Ghey

:cheer: Stoer = .460 Weatherby Magnum :cheer:

Laat me opnieuw proberen:

:cheer: Stoer = .45 acp :cheer:

LastMohican
10 september 2008, 06:59
Laat me opnieuw proberen:

:cheer: Stoer = .45 acp :cheer:

:cheer: Glock 21 :cheer:
:cheer: Mohican is dus stoer :cheer:
:cheer: :rofl: :cheer:

goodwill
10 september 2008, 08:27
Laat me opnieuw proberen:

:cheer: Stoer = .45 acp :cheer:

probeer on topic te blijven als het niet te veel gevraagd is.

Dixie
10 september 2008, 09:05
probeer on topic te blijven als het niet te veel gevraagd is.
zoals alvin steeds doet bedoel je :lol: