PDA

View Full Version : Te veel kritiek is verbannen op een forum?


fabianen
9 september 2008, 17:17
Was bezig op een forum,en op iemand die een bekende bv is,in de muziekwereld,en na de zoveelste kritiek na weer een uitverkoop in een sportpaleis ergens in antwerpen.Ben ik zowaar niet meer welkom in een forum.Een bekend forum hé tele...
Ineens heb ik niet meer de rechten om die pagina in te zien,kennen ze mijn mail adres niet meer,geen toegangsrechten meer,m'n heeft m'n account gewoon afgesloten.Ik weet zeker dat het door iemand is die bevoegdheden heeft,om dat de doen,en die niet kan verdragen dat de desbetreffende persoon(waarschijnlijk,zijn idool),wordt afgebroken door mij,hetgeen ik mag uiten zoals in de democratie mag en moet kunnen gebeuren.Maar blijkbaar is en wordt het erger en erger.Vrije meningsuiting mag alleen maar door de goedkeuring van één bepaald iemand die vat heeft op een forum.
'Het wordt erger'

manta
9 september 2008, 17:27
Oooooh , de citroenenfreiters hé ... :-(

okke
9 september 2008, 18:34
Wat vervelend dat je op een forum zo behandeld bent. De organisatie van een forum hoeft echter niet democratisch te zijn en eigenaren van forums zijn niet verplicht ieders lidmaatschap te accepteren.

Vervelend voor je. Dat wel.

eno2
10 september 2008, 09:48
De best gemodereerde fora keuren elke posting goed of af vooraleer ie geplaats wordt in de thread.
Daarvoor word geen enkele verantwoording gegeven.

Chipie
10 september 2008, 16:16
Dan zullen de fora in Cuba, Noord-Korea, Iran... wel tot de best gemodereerde ter wereld behoren...

kiko
10 september 2008, 20:19
Was bezig op een forum,en op iemand die een bekende bv is,in de muziekwereld,en na de zoveelste kritiek na weer een uitverkoop in een sportpaleis ergens in antwerpen.Ben ik zowaar niet meer welkom in een forum.Een bekend forum hé tele...
Ineens heb ik niet meer de rechten om die pagina in te zien,kennen ze mijn mail adres niet meer,geen toegangsrechten meer,m'n heeft m'n account gewoon afgesloten.Ik weet zeker dat het door iemand is die bevoegdheden heeft,om dat de doen,en die niet kan verdragen dat de desbetreffende persoon(waarschijnlijk,zijn idool),wordt afgebroken door mij,hetgeen ik mag uiten zoals in de democratie mag en moet kunnen gebeuren.Maar blijkbaar is en wordt het erger en erger.Vrije meningsuiting mag alleen maar door de goedkeuring van één bepaald iemand die vat heeft op een forum.
'Het wordt erger'
Niet voor het één of ander, maar je uitleg komt nogal verwarrend over. Kun je iets duidelijker schetsen wat er gebeurd, en vooral gezegd geweest is ?