PDA

View Full Version : Ik ben weer eens "multicultureel verrijkt" geworden deze avond


Preuße
14 september 2008, 19:31
De avondmis woonde ik deze keer bij in een kerk te hartje Brussel. Ongeveer in het midden kwam er plots een neger de kerk binnen gestormd die luidkeels begonnen te brullen in een of ander lelijk taaltje uit de Afrikaanse negorij. Daarmee was de mis al grondig verstoord. Dit kreatuur, getooid in pseudo-camouflagekledij die op dat van het Amerikaanse leger moest lijken, richtte vervolgens zijn aandacht op de kinderen en begon de gezangboekjes uit hun handen te slaan. Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.

Dankuwel, links-liberaal snertbeleid geleid door wereldvreemde melkmuilen en negrofiele communisten, dat een mens nu ook al niet meer veilig is tijdens een misviering. Het was weer eens een leuke kennismaking met de "multiculturele samenleving" die toch o zo geslaagd is en o zo gewild is door de bevolking.

Ontnuchterend. De eerste keer dat ik zoiets meemaak tijdens een H. Mis.

Ik wil mijn land terug.

AdrianHealey
14 september 2008, 19:33
Laat me raden; jij was de lafaard die dit tuig niét durfde buiten te zetten?

kiko
14 september 2008, 19:33
"Negrofiele communisten" ?

Zoals ?

Preuße
14 september 2008, 19:36
Laat me raden; jij was de lafaard die dit tuig niét durfde buiten te zetten?

Ik zal maar niet zeggen wat ik zou hebben willen doen. Maar het was een kerk in het midden van de misviering - mensen die naar een kerk gaan zijn doorgaans té beleefd en hielden zich nog in. In een moskee had het een lynchpartij geweest.

Preuße
14 september 2008, 19:37
"Negrofiele communisten" ?

Zoals ?

Lees sommige bijdragen eens op het forum om een idee te krijgen van wat ik bedoel. Of kijk eens wat gauchistische partijen zoals CDH allemaal ondernemen om krapuleuze azielprofiteurs allemaal het land in te kunnen houden en er zelfs kerken voor laten misbruiken.

AdrianHealey
14 september 2008, 19:38
Met andere woorden; je zou lager dan zijn niveau gegaan zijn en hem waarschijnlijk nog verslagen hebben op ervaring ook.

Typisch.

Another Jack
14 september 2008, 19:38
De avondmis woonde ik deze keer bij in een kerk te hartje Brussel. Ongeveer in het midden kwam er plots een neger de kerk binnen gestormd die luidkeels begonnen te brullen in een of ander lelijk taaltje uit de Afrikaanse negorij. Daarmee was de mis al grondig verstoord. Dit kreatuur, getooid in pseudo-camouflagekledij die op dat van het Amerikaanse leger moest lijken, richtte vervolgens zijn aandacht op de kinderen en begon de gezangboekjes uit hun handen te slaan. Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.

Dankuwel, links-liberaal snertbeleid geleid door wereldvreemde melkmuilen en negrofiele communisten, dat een mens nu ook al niet meer veilig is tijdens een misviering. Het was weer eens een leuke kennismaking met de "multiculturele samenleving" die toch o zo geslaagd is en o zo gewild is door de bevolking.

Ontnuchterend. De eerste keer dat ik zoiets meemaak tijdens een H. Mis.

Ik wil mijn land terug.

De laatste eredienst die ik meemaakte was er ook 1 Kongolees, de priester.

AdrianHealey
14 september 2008, 19:38
'k vind het gewoon wat zielig voor je. Je hele wereld is slecht en evil.

Ik ben ook al lastig gevallen doro mensen die ik niet graag heb. Ik ga daar echter niet over wenen op internetfora. Misschien een hint?

Preuße
14 september 2008, 19:39
Met andere woorden; je zou lager dan zijn niveau gegaan zijn en hem waarschijnlijk nog verslagen hebben op ervaring ook.

Typisch.

Ja, Uw dapper weerwerk tegen de negerinvasie staat U werkelijk zo'n toontje toe. Hoe oud bent U ook alweer?

Preuße
14 september 2008, 19:40
'k vind het gewoon wat zielig voor je. Je hele wereld is slecht en evil.

Ik ben ook al lastig gevallen doro mensen die ik niet graag heb. Ik ga daar echter niet over wenen op internetfora. Misschien een hint?

Goed, neem dan al die ongewenste zwarten en bruinen bij U thuis op. Moeke en vake, die ook wel links zullen zijn, zullen het zeker heel "tof" vinden om eens de daad bij het woord te voegen.

Jedd
14 september 2008, 19:40
met alle respect, maar t waren de rechtsen die Congo zijn binnengevallen, met de tsjevenmissionarenpaterkes in hun rug.

Preuße
14 september 2008, 19:43
met alle respect, maar t waren de rechtsen die Congo zijn binnengevallen, met de tsjevenmissionarenpaterkes in hun rug.

De negerverheerlijking en -vergoelijking is al begonnen zie ik. Maar op de momenten dat jeugdleiders worden neergestoken in het station of dat asociale negers opduiken zijn dit soort mensen van verre niet te zien natuurlijk.

Depth of Field
14 september 2008, 19:44
Ik zal maar niet zeggen wat ik zou hebben willen doen.

Nochtans ben jij niet een persoon die bekend staat voor zijn blad-voor-de-mond-nemen.

Preuße
14 september 2008, 19:45
Nochtans ben jij niet een persoon die bekend staat voor zijn blad-voor-de-mond-nemen.

Die linksen, die al in de schaduw staan te wachten en te kwijlen om mij wéér banpunten aan te smeren, zou ik dat plezier niet gunnen.

Jedd
14 september 2008, 19:48
De negerverheerlijking en -vergoelijking is al begonnen zie ik.
vreemd genoeg heb ik daar helemaal niks over geschreven.


Maar op de momenten dat jeugdleiders worden neergestoken in het station
klopt, wijlen hebben geld genoeg om nen otto te kopen :lol:

of dat asociale negers opduiken zijn dit soort mensen van verre niet te zien natuurlijk.
dit soort mensen gaat idd niet naar de kerk :lol:

Leef maar voort in Uw wigger-wereldje waar de zwetten echte helden zijn.
weer leg je me een conclusie in de mond.

De werkelijkheid ziet er wel anders uit, ik kan het U wel verzekeren als inwoner van Brussel.
ikke daarstraks in Anderlecht geweest.
en ik leef nog

Depth of Field
14 september 2008, 19:53
Die linksen, die al in de schaduw staan te wachten en te kwijlen om mij wéér banpunten aan te smeren, zou ik dat plezier niet gunnen.

Ja zeg, dan komt ge gewoon terug als Diederik met den Yzeren Hamer, of Vlad de Gesel der Allochtonen.

Zo speciaal is die Preusse nu ook weer niet dat ge daarvoor moet verzuimen Uw gedacht te zeggen.

Hoe verwacht ge dat wij hier Finale Kuis gaan doen als ge nog niet eens uw gedacht durf te zeggen uit vrees uw nick kwijt te spelen?

Svennies
14 september 2008, 20:24
Ik zal maar niet zeggen wat ik zou hebben willen doen. Maar het was een kerk in het midden van de misviering - mensen die naar een kerk gaan zijn doorgaans té beleefd en hielden zich nog in. In een moskee had het een lynchpartij geweest.

Laat ons eens raden,héél hard de andere kant uitlopen....

Of was U zo geschrokken dat U als verstijfd het toneel hebt aanschouwt....

Tja zo gaat dat altijd dat de grootste roepers blijkbaar de grootste poepers zijn als het er op aankomt....

Dacht ik toch volgens Uw gedrag hier op het forum ,dat U minstens eigenhandig die kerel de kerk had uitgegooid...;-)

AdrianHealey
14 september 2008, 20:26
Goed, neem dan al die ongewenste zwarten en bruinen bij U thuis op. Moeke en vake, die ook wel links zullen zijn, zullen het zeker heel "tof" vinden om eens de daad bij het woord te voegen.

Jij bent echt een loserke, he?

liberalist_NL
14 september 2008, 20:27
De avondmis woonde ik deze keer bij in een kerk te hartje Brussel. Ongeveer in het midden kwam er plots een neger de kerk binnen gestormd die luidkeels begonnen te brullen in een of ander lelijk taaltje uit de Afrikaanse negorij. Daarmee was de mis al grondig verstoord. Dit kreatuur, getooid in pseudo-camouflagekledij die op dat van het Amerikaanse leger moest lijken, richtte vervolgens zijn aandacht op de kinderen en begon de gezangboekjes uit hun handen te slaan. Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.

Dankuwel, links-liberaal snertbeleid geleid door wereldvreemde melkmuilen en negrofiele communisten, dat een mens nu ook al niet meer veilig is tijdens een misviering. Het was weer eens een leuke kennismaking met de "multiculturele samenleving" die toch o zo geslaagd is en o zo gewild is door de bevolking.

Ontnuchterend. De eerste keer dat ik zoiets meemaak tijdens een H. Mis.

Ik wil mijn land terug.
Zelfs een religieuze politie is geen garantie dat dit soort dingen niet gebeuren.

van Maerlant
14 september 2008, 20:28
Jij bent echt een loserke, he?

Onnodige bijdrage. Allez Adrian, ge hebt hier een open schot en 't is op de deklat :|

van Maerlant
14 september 2008, 20:29
De avondmis woonde ik deze keer bij in een kerk te hartje Brussel. Ongeveer in het midden kwam er plots een neger de kerk binnen gestormd die luidkeels begonnen te brullen in een of ander lelijk taaltje uit de Afrikaanse negorij. Daarmee was de mis al grondig verstoord. Dit kreatuur, getooid in pseudo-camouflagekledij die op dat van het Amerikaanse leger moest lijken, richtte vervolgens zijn aandacht op de kinderen en begon de gezangboekjes uit hun handen te slaan. Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.

Dankuwel, links-liberaal snertbeleid geleid door wereldvreemde melkmuilen en negrofiele communisten, dat een mens nu ook al niet meer veilig is tijdens een misviering. Het was weer eens een leuke kennismaking met de "multiculturele samenleving" die toch o zo geslaagd is en o zo gewild is door de bevolking.

Ontnuchterend. De eerste keer dat ik zoiets meemaak tijdens een H. Mis.

Ik wil mijn land terug.
Tijd voor de terugkeer van deze mannen? ;)
http://www.hulsen.net/images/Rome074.jpg

Jaani_Dushman
14 september 2008, 20:31
Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.Als goed christen hadden ze hem moeten vergeven. Niet buitenzetten.

Svennies
14 september 2008, 20:31
Tijd voor de terugkeer van deze mannen? ;)
http://www.hulsen.net/images/Rome074.jpg

:cheer::cheer:operette:cheer::cheer:

AdrianHealey
14 september 2008, 20:32
Onnodige bijdrage. Allez Adrian, ge hebt hier een open schot en 't is op de deklat :|

Ik vond het nochtans een treffende analyse.

Jaani_Dushman
14 september 2008, 20:33
Tijd voor de terugkeer van deze mannen? ;)
http://www.hulsen.net/images/Rome074.jpgIn Moorsel hadden wij nog een "Suisse". Die liep rond met zo'n Nelson-hoed en een hellebaard in de mis. Een peetje van 80 jaar. :-P

van Maerlant
14 september 2008, 20:33
Ik vond het nochtans een treffende analyse.

Ik niet. Nu is het wachten op een goeie voorzet :-(

van Maerlant
14 september 2008, 20:34
In Moorsel hadden wij nog een "Suisse". Die liep rond met zo'n Nelson-hoed en een hellebaard in de mis. Een peetje van 80 jaar. :-P

Ok, nu ben ik jaloers. Ik wou er altijd een in onze parochiekerk :p

Jaani_Dushman
14 september 2008, 20:35
De negerverheerlijking en -vergoelijking is al begonnen zie ik. Maar op de momenten dat jeugdleiders worden neergestoken in het station of dat asociale negers opduiken zijn dit soort mensen van verre niet te zien natuurlijk.Ik ben mijn Bijbel aan het herlezen, en ik zoek hier iets over anti-Samaritaans racisme. Kan je me helpen met het juiste hoofdstuk?

van Maerlant
14 september 2008, 20:35
Euh, staat er niet ergens dat wanneer ge een dode man aantreft, ge hem enkel moet begraven als hij van uw eigen volk is?
Ben sinds de dood van onze pastoor niet meer naar de kerk geweest :-(

manta
14 september 2008, 20:55
De avondmis woonde ik deze keer bij in een kerk te hartje Brussel. Ongeveer in het midden kwam er plots een neger de kerk binnen gestormd die luidkeels begonnen te brullen in een of ander lelijk taaltje uit de Afrikaanse negorij. Daarmee was de mis al grondig verstoord. Dit kreatuur, getooid in pseudo-camouflagekledij die op dat van het Amerikaanse leger moest lijken, richtte vervolgens zijn aandacht op de kinderen en begon de gezangboekjes uit hun handen te slaan. Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.

Dankuwel, links-liberaal snertbeleid geleid door wereldvreemde melkmuilen en negrofiele communisten, dat een mens nu ook al niet meer veilig is tijdens een misviering. Het was weer eens een leuke kennismaking met de "multiculturele samenleving" die toch o zo geslaagd is en o zo gewild is door de bevolking.

Ontnuchterend. De eerste keer dat ik zoiets meemaak tijdens een H. Mis.

Ik wil mijn land terug.

't Is niet echt iets voor k&k hé ...

Dronkoers
14 september 2008, 21:24
De avondmis woonde ik deze keer bij in een kerk te hartje Brussel. Ongeveer in het midden kwam er plots een neger de kerk binnen gestormd die luidkeels begonnen te brullen in een of ander lelijk taaltje uit de Afrikaanse negorij. Daarmee was de mis al grondig verstoord. Dit kreatuur, getooid in pseudo-camouflagekledij die op dat van het Amerikaanse leger moest lijken, richtte vervolgens zijn aandacht op de kinderen en begon de gezangboekjes uit hun handen te slaan. Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.

Dankuwel, links-liberaal snertbeleid geleid door wereldvreemde melkmuilen en negrofiele communisten, dat een mens nu ook al niet meer veilig is tijdens een misviering. Het was weer eens een leuke kennismaking met de "multiculturele samenleving" die toch o zo geslaagd is en o zo gewild is door de bevolking.

Ontnuchterend. De eerste keer dat ik zoiets meemaak tijdens een H. Mis.

Ik wil mijn land terug.

Zit gij in de kerk? :-D

Depth of Field
14 september 2008, 21:26
Zit gij in de kerk? :-D

Preusse is de "Sam The Eagle" van het forum.

moser
14 september 2008, 21:28
'k vind het gewoon wat zielig voor je. Je hele wereld is slecht en evil.

Ik ga daar echter niet over wenen op internetfora. Misschien een hint?
Vroeger dacht ik ook een beetje als jij. Maar eigenlijk neen , dergelijke types heb ik liever ergens in een klein donker kamertje op een pc met een kopje koffie terwijl ze vlijtig al hun haat en bekrompenheid van zich af kunnen schrijven , dan dat ze de echte samenleving verzieken met hun verzuurde demagoge betogen. Dergelijke mensen hebben een pc nodig. Een pc en eventueel nog een huisdier ofzo , kunnen ze daar wat tegen zagen die antwoordt toch niet terug! :-P

Dronkoers
14 september 2008, 21:30
Preusse is de "Sam The Eagle" van het forum.

Uw dagen vullen in de kerk... :|

Ga dan ineens op het kerkhof liggen eh ;-)

Svennies
14 september 2008, 21:31
Vroeger dacht ik ook een beetje als jij. Maar eigenlijk neen , dergelijke types heb ik liever ergens in een klein donker kamertje op een pc met een kopje koffie terwijl ze vlijtig al hun haat en bekrompenheid van zich af kunnen schrijven , dan dat ze de echte samenleving verzieken met hun verzuurde demagoge betogen. Dergelijke mensen hebben een pc nodig. Een pc en eventueel nog een huisdier ofzo , kunnen ze daar wat tegen zagen die antwoordt toch niet terug! :-P

Waar internet al niet goed voor is, de beste therapeut ter wereld voor weinig geld....;-)

En wij horen zulke pruisisch gezwam dan ook aan met de glimlach;-)...

Svennies
14 september 2008, 21:32
Uw dagen vullen in de kerk... :|

Ga dan ineens op het kerkhof liggen eh ;-)


Vroeger was dat maar een paar stappen van elkaar,tegenwoordig ligt het knekelveld al wat verder van die kerk af...8O;-)

Dronkoers
14 september 2008, 21:35
Vroeger was dat maar een paar stappen van elkaar,tegenwoordig ligt het knekelveld al wat verder van die kerk af...8O;-)

Wa interesseert mioj nu een fucking kerk :-D

Duupje
14 september 2008, 21:37
Wa interesseert mioj nu een fucking kerk :-D

Amai, da had'k nu niet verwacht se van u, da zo'n kerk u ni zou interesseren. :lol::lol:

liberalist_NL
14 september 2008, 21:38
Wa interesseert mioj nu een fucking kerk :-D

Monniken brouwen bier. :-)

FDM
14 september 2008, 21:39
't Is niet echt iets voor k&k hé

dagelijkse anekdote uit het zottekot : bruzzel

Dronkoers
14 september 2008, 21:44
Amai, da had'k nu niet verwacht se van u, da zo'n kerk u ni zou interesseren. :lol::lol:
Kerk is geen kelder eh ;-)

Monniken brouwen bier. :-)

Monniken zitten in een abdij ;-)

liberalist_NL
14 september 2008, 21:45
Monniken zitten in een abdij ;-)
Abdij, kerk, brouwerij, niet zo veel verschil, èh. ;-)

Dronkoers
14 september 2008, 21:49
Abdij, kerk, brouwerij, niet zo veel verschil, èh. ;-)

't Is omdat ik u kan hebben dat ik u niet door m'n pc sleur ;-)

Tavek
14 september 2008, 21:50
Zelfs als atheist vind ik dat men respect moet hebben in een kerk. Mensen die daar komen voor bezinning en gebed hebben daar het recht op.

liberalist_NL
14 september 2008, 21:51
't Is omdat ik u kan hebben dat ik u niet door m'n pc sleur ;-)

Denkt u echt dat al dat religieuze gebrabbel mogelijk is zonder een flinke stokerij in de kelder? :-D

liberalist_NL
14 september 2008, 21:52
Zelfs als atheist vind ik dat men respect moet hebben in een kerk. Mensen die daar komen voor bezinning en gebed hebben daar het recht op.

Tuurlijk, het is privé eigendom dus schik je je naar hun regels.

Dronkoers
14 september 2008, 21:53
Denkt u echt dat al dat religieuze gebrabbel mogelijk is zonder een flinke stokerij in de kelder? :-D

Kerk = miswijn :x

Abdij = Goed bier, zelfs trappist :cheer:

Brouwerij = (soms) goed bier, meer niet ;-)

liberalist_NL
14 september 2008, 21:56
Kerk = miswijn :x

Abdij = Goed bier, zelfs trappist :cheer:

Brouwerij = (soms) goed bier, meer niet ;-)

Het zijn allebei religieuze instellingen, sorry dat ik niet zo graag onderscheid maak maar ik vind het allemaal even waardeloos. :-)

Dronkoers
14 september 2008, 22:00
Het zijn allebei religieuze instellingen, sorry dat ik niet zo graag onderscheid maak maar ik vind het allemaal even waardeloos. :-)

Zo gaan we niet overeenkomen eh ;-)

C2C
14 september 2008, 22:01
Die linksen, die al in de schaduw staan te wachten en te kwijlen om mij wéér banpunten aan te smeren, zou ik dat plezier niet gunnen.

Ik voel mij aangesproken. Voor mij mag elk katholiek flamingantje van uw kaliber en met dezelfde nostalgie naar de 14de eeuw zichzelf belachelijk maken met platte racistische praat. Wie zouden wij zijn om ons deze schadenfreude te ontzeggen?

Ik vind het een leuk verzetje om een katholiek, op zondag dan nog wel, zware doodzonden te horen begaan.

Ge gaat dus naar de Hel, waar ge tot in der eeuwigheid door linkse actieve homoseksuelen en andere negers continu in de poeper gaat worden genomen. Tenzij ge volgende zondag gaat biechten, dan wordt alles u vergeven, - want zo werkt uw systeem. Haast u dus maar gauw achter het gordijntje, dan krijgt ge geen linkse negerhorde in uw poeper, maar een zwart habijt.

Eén ding staat vast: waar gij ook gaat, mensen van uw genre ontsnappen niet aan de constante aanvallen op uw sluitspier. Dat ziet ge trouwens ook aan uw gecrispeerde persoonlijkheid, die van dit drama alleen maar het resultaat kan zijn.

C2C
14 september 2008, 22:02
Kerk = miswijn :x

Abdij = Goed bier, zelfs trappist :cheer:

Brouwerij = (soms) goed bier, meer niet ;-)

Ah, toch bier. Het heeft wel effe geduurd hé Dronkoers. Kunt ge in't vervolg de glazen klaar zetten bij het begin van elken draad? :lol:

van Maerlant
14 september 2008, 22:06
Ik voel mij aangesproken. Voor mij mag elk katholiek flamingantje van uw kaliber en met dezelfde nostalgie naar de 14de eeuw zichzelf belachelijk maken met platte racistische praat. Wie zouden wij zijn om ons deze schadenfreude te ontzeggen?

Preusse, een flamingant? :rofl:

C2C
14 september 2008, 22:09
Preusse, een flamingant?

Okay, ik ken zijn etnische/nationalistische voorkeuren niet. Maar dat hij een tsjeverige piemelfriemelaar is, zoveel is duidelijk.

van Maerlant
14 september 2008, 22:21
Okay, ik ken zijn etnische/nationalistische voorkeuren niet. Maar dat hij een tsjeverige piemelfriemelaar is, zoveel is duidelijk.

Ge gaat af, C2C. Uw vooroordelen doen mij echt walgen :x Zomaar mensen in vakjes steken. Tss tss tss, een ware schande.

Tavek
14 september 2008, 22:40
Tuurlijk, het is privé eigendom dus schik je je naar hun regels.

Mja dat was zelfs nog niet mijn motivatie. Ik bots pas met gelovigen als ze hun geloof en levensvisie willen opdringen. Of er vanuit gaan dat die van hun de standaard is (cfr de staatsfinanciering van de religies). Maar als mensen ergens zitten de bidden of te bezinnen, ook al is het in een mis, moet ge die mensen laten en respecten omdat het MENSEN zijn. Niet omwille van hun geloof. Zo zie ik dat nu eenmaal.

Preuße
15 september 2008, 00:11
dagelijkse anekdote uit het zottekot : bruzzel

Inderdaad. Deze keer zit het mij diep want nog nooit werd ik tijdens een misviering zodanig op de ziel getrapt door de vreemdelingeninvasie. Moest ik hier werkelijk alle problemen die de bewonders van ons flatgebouw al hebben gehad met vreemdelingen komen vertellen, de lijst zou gewoon eindeloos zijn. Jonge gezinnen houden het hier nooit lang uit. En ik geef ze gelijk.

Ik had nooit durven denken dat Brussel, symbool van België met zijn kerken en kazernes, zo zou kunnen wegzinken in een moeras. De graffiti en de vuiligheid, daar kan ik wel mee leven maar dat negers nu ook al misvieringen bewust verstoren en zich zo aan kleine kinderen willen vergrijpen, dat kan er echt niet bij.

HAMC
15 september 2008, 00:36
Inderdaad. Deze keer zit het mij diep want nog nooit werd ik tijdens een misviering zodanig op de ziel getrapt door de vreemdelingeninvasie. Moest ik hier werkelijk alle problemen die de bewonders van ons flatgebouw al hebben gehad met vreemdelingen komen vertellen, de lijst zou gewoon eindeloos zijn. Jonge gezinnen houden het hier nooit lang uit. En ik geef ze gelijk.

Ik had nooit durven denken dat Brussel, symbool van België met zijn kerken en kazernes, zo zou kunnen wegzinken in een moeras. De graffiti en de vuiligheid, daar kan ik wel mee leven maar dat negers nu ook al misvieringen bewust verstoren en zich zo aan kleine kinderen willen vergrijpen, dat kan er echt niet bij.

Ach kom, geef gewoon toe dat je iets tegen negers hebt.

Preuße
15 september 2008, 00:48
Ach kom, geef gewoon toe dat je iets tegen negers hebt.

Duidelijk iemand die nog nooit multicultureel verrijkt geworden is. Kunstberg na valavond is een goede plek daarvoor. Probeer het eens uit en kom dan terug.

André de Hollander
15 september 2008, 00:54
Ik zal maar niet zeggen wat ik zou hebben willen doen. Maar het was een kerk in het midden van de misviering - mensen die naar een kerk gaan zijn doorgaans té beleefd en hielden zich nog in. In een moskee had het een lynchpartij geweest.

Misschien past u beter in een moskee? :roll:

Hertog van Gelre
15 september 2008, 01:04
Duidelijk iemand die nog nooit multicultureel verrijkt geworden is. Kunstberg na valavond is een goede plek daarvoor. Probeer het eens uit en kom dan terug.
U zit zelfgenoegzaam en overtuigd van uw eigen deugdzaamheid in een kerk (symbool van naastenliefde) tijdens de mis en uw narcistische sprookje wordt wreed verstoord door de komst van een verwarde man (die misschien hulp nodig heeft en op die manier aandacht vraagt) die u wilt verwijderen op basis van zijn uiterlijk en omdat hij uw sprookje verstoort.

Ik moet me sterk vergissen als hier geen parabel over te vinden is in de Bijbel.

Preuße
15 september 2008, 01:09
U zit zelfgenoegzaam en overtuigd van uw eigen deugdzaamheid in een kerk (symbool van naastenliefde) tijdens de mis en uw narcistische sprookje wordt wreed verstoord door de komst van een verwarde man (die misschien hulp nodig heeft en op die manier aandacht vraagt) die u wilt verwijderen op basis van zijn uiterlijk en omdat hij uw sprookje verstoort.

Ik moet me sterk vergissen als hier geen parabel over te vinden is in de Bijbel.

De parabel die U zoekt is die van "de immer Heilige Vreemdeling", te vinden in alle poco-korans. Volgens het pocoïsme is de Vreemdeling een Heilige die ten aller stonde geprezen moet worden. Aflaten kan men verdienen door op het internet asociale elementen te verheerlijken. Zelfs wanneer hij zich aan kinderen wil vergrijpen, dan nóg is hij nooit in fout. Een Vreemdeling die in fout is, nee, dat wil het pocoïsme niet geweten hebben. Vergeet voor het slapen gaan trouwens niet te bidden (10 onze-Obama's).

http://antzinpantz.com/kns/images/oliphant-obama-worship435.gif

En gaat nu allen in de multiculturele verrijking.

Hertog van Gelre
15 september 2008, 01:19
De parabel die U zoekt is die van "de immer Heilige Vreemdeling", te vinden in alle poco-korans. Volgens het pocoïsme is de Vreemdeling een Heilige die ten aller stonde geprezen moet worden. Aflaten kan men verdienen door op het internet asociale elementen te verheerlijken. Zelfs wanneer hij zich aan kinderen wil vergrijpen, dan nóg is hij nooit in fout. Een Vreemdeling die in fout is, nee, dat wil het pocoïsme niet geweten hebben. Vergeet voor het slapen gaan trouwens niet te bidden (10 onze-Obama's).
En gaat nu allen in de multiculturele verrijking.
:lol: Wat heeft dat er nu weer mee van doen?
Maar als u die man in elkaar slaat, zou ik u willen aanraden om dat buiten de kerk te doen, anders spettert er misschien wat bloed op uw Bijbel en dat zou zonde zijn.

jamás será vencido
15 september 2008, 01:20
Inderdaad. Deze keer zit het mij diep want nog nooit werd ik tijdens een misviering zodanig op de ziel getrapt door de vreemdelingeninvasie. Moest ik hier werkelijk alle problemen die de bewonders van ons flatgebouw al hebben gehad met vreemdelingen komen vertellen, de lijst zou gewoon eindeloos zijn. Jonge gezinnen houden het hier nooit lang uit. En ik geef ze gelijk.

Ik had nooit durven denken dat Brussel, symbool van België met zijn kerken en kazernes, zo zou kunnen wegzinken in een moeras. De graffiti en de vuiligheid, daar kan ik wel mee leven maar dat negers nu ook al misvieringen bewust verstoren en zich zo aan kleine kinderen willen vergrijpen, dat kan er echt niet bij.

het wordt steeds grootser en grootser bij voor onze Pruis,
eerst was het één afrikaan, dan werden het er al meer en uitiendelijk een hele invasie. Sebiet gaat hij nog beweren dat heel congo de kerk kwam binnengestormd.

Preuße
15 september 2008, 01:27
:lol: Wat heeft dat er nu weer mee van doen?
Maar als u die man in elkaar slaat, zou ik u willen aanraden om dat buiten de kerk te doen, anders spettert er misschien wat bloed op uw Bijbel en dat zou zonde zijn.

Ach nee, toen het kreatuur stond te roepen werd het aanvankelijk nog genegeerd, stel je voor wat een hoffelijkheid en verdraagzaamheid. Stel je eens voor een KKK-lid in de bronx zo zat te roepen. Daar zou het al anders geweest zijn denk ik. Maar toen de kinderen geviseerd werden was het toch genoeg en dat maakte menig man en vrouw boos, mezelf inbegrepen.

Ik stel hier vooral (en weeral) vast dat links door dik en dun sympathiseert met vreemdelingen, zelfs wanneer ze flagrant in de fout gaan. Wat zou links ervan vinden mochten hun eigen kinderen en/of familieleden zo geviseerd zijn? Zouden ze dan ook al die slappe, halfzachte en absurde argumenten boven halen?

Hertog van Gelre
15 september 2008, 01:30
Ach nee, toen het kreatuur stond te roepen werd het aanvankelijk nog genegeerd, stel je voor wat een hoffelijkheid en verdraagzaamheid. Stel je eens voor een KKK-lid in de bronx zo zat te roepen. Daar zou het al anders geweest zijn denk ik. Maar toen de kinderen geviseerd werden was het toch genoeg en dat maakte menig man en vrouw boos, mezelf inbegrepen.

Ik stel hier vooral (en weeral) vast dat links door dik en dun sympathiseert met vreemdelingen, zelfs wanneer ze flagrant in de fout gaan. Wat zou links ervan vinden mochten hun eigen kinderen en/of familieleden zo geviseerd zijn? Zouden ze dan ook al die slappe, halfzachte en absurde argumenten boven halen?
Ik had de man ook verwijderd uit de kerk maar het gaat mij om uw uitingen van naastenliefde. Die zijn ontroerend.

André de Hollander
15 september 2008, 01:32
De parabel die U zoekt is die van "de immer Heilige Vreemdeling", te vinden in alle poco-korans. Volgens het pocoïsme is de Vreemdeling een Heilige die ten aller stonde geprezen moet worden. Aflaten kan men verdienen door op het internet asociale elementen te verheerlijken. Zelfs wanneer hij zich aan kinderen wil vergrijpen, dan nóg is hij nooit in fout. Een Vreemdeling die in fout is, nee, dat wil het pocoïsme niet geweten hebben. Vergeet voor het slapen gaan trouwens niet te bidden (10 onze-Obama's).
En gaat nu allen in de multiculturele verrijking.

:rofl:

Hahaha, nu staat Obama al hoogstpersoonlijk in de kerk.

Worden trollen trouwens niet geband op dit forum?

Preuße
15 september 2008, 01:33
Ik had de man ook verwijderd uit de kerk maar het gaat mij om uw uitingen van naastenliefde. Die zijn ontroerend.

Naastenliefde is zinloos wanneer het over heidenen gaat die niet alleen koppig volharden in de zonde maar ze ook nog eens bewust opzoeken en daarbij de minst weerbaren viseren.

André de Hollander
15 september 2008, 01:38
Naastenliefde is zinloos wanneer het over heidenen gaat die niet alleen koppig volharden in de zonde maar ze ook nog eens bewust opzoeken en daarbij de minst weerbaren viseren.

:rofl:

Ik ga nog van U houden. :-P

Tja, naastenliefde voor mensen waar je toch al van houd is niet zo moeilijk he. Het knappe van de ware christen was nu juist dat hij zijn vijand lief heeft gelijk zichzelve. Uit Uw posts begrijp ik dat vijand in Uw opvatting bestaat uit mensen met een donkere huidskleur.

Vaker naar kerk gaan jongen, U bent er nog niet.

Preuße
15 september 2008, 01:43
:rofl:

Ik ga nog van U houden. :-P

Tja, naastenliefde voor mensen waar je toch al van houd is niet zo moeilijk he. Het knappe van de ware christen was nu juist dat hij zijn vijand lief heeft gelijk zichzelve. Uit Uw posts begrijp ik dat vijand in Uw opvatting bestaat uit mensen met een donkere huidskleur.

Vaker naar kerk gaan jongen, U bent er nog niet.

Dus U claimt nu in feite de totale moreel-christelijke superioriteit, iets dat U eerst en vooral mij verwijt te doen, om vervolgens het gedrag van asociale en kinderviserende negers hardnekkig goed te praten onder het mom van een links-liberale interpretatie van één term uit de christenheid?

jamás será vencido
15 september 2008, 01:47
Naastenliefde is zinloos wanneer het over heidenen gaat die niet alleen koppig volharden in de zonde maar ze ook nog eens bewust opzoeken en daarbij de minst weerbaren viseren.

Waren het juist niet de grootste zondaars die Jezus opzocht?
de tollenaar, de prostituee, enz.?
En hoe zat dat nu weer met de andere wang toekeren?

Preuße
15 september 2008, 01:51
Waren het juist niet de grootste zondaars die Jezus opzocht?
de tolenaar, de prostituee, enz.?

Inderdaad, zij waren kandidaat-christenen. Zij hadden hun zondig leven achter zich gelaten. Matteüs de tollenaar en Maria-Magdalena hadden hun zondig leven juist achter zich gelaten en wensten de leer van Jezus te volgen. De vergelijking met de situatie hier gaat dus niet op. En zelfs de christene gemeenschappen hadden het niet makkelijk om de christelijke leer onder mekander in de praktijk te brengen zoals we weten uit de brieven van de H. Apostel Paulus.

André de Hollander
15 september 2008, 02:03
:rofl:

Ik ga nog van U houden. :-P

Tja, naastenliefde voor mensen waar je toch al van houd is niet zo moeilijk he. Het knappe van de ware christen was nu juist dat hij zijn vijand lief heeft gelijk zichzelve. Uit Uw posts begrijp ik dat vijand in Uw opvatting bestaat uit mensen met een donkere huidskleur.

Vaker naar kerk gaan jongen, U bent er nog niet.

Dus U claimt nu in feite de totale moreel-christelijke superioriteit, iets dat U eerst en vooral mij verwijt te doen, om vervolgens het gedrag van asociale en kinderviserende negers hardnekkig goed te praten onder het mom van een links-liberale interpretatie van één term uit de christenheid?

Voor zover ik kan nagaan heb ik nog geen enkel woord gewijd aan het gedrag van de besproken ongenode kerkgast. Verder kan ik u vertellen dat ik mij niet superieur voel, tegenover wie dan ook. Van links heb ik niet zoveel verstand. Van geloof wel wat, al moet ik er niets meer van hebben. Ik vind veel gelovige mensen maar hypocriete, achterbakse en valse mensen. Uw posts hebben in die opvatting nog geen verandering kunnen brengen.

Uw posts getuigen van een minachting van mensen die niet tot uw 'groep' behoren. Uw opmerkingen zitten op het randje van puur racisme. In mijn ogen zelfs óver het randje. Dat verwijt ik niet uw geloof, maar uzelf. Ik ken namelijk heel veel gelovigen die op het vlak van naastenliefde, respect voor anderen, vergevingsgezindheid, enz., hoger op het lijstje staan dan u. Mocht u daadwerkelijk een gelovige zijn, die wil leven naar de wetten van God, dan heeft u nog veel te leren. Heel veel.

Preuße
15 september 2008, 02:09
Voor zover ik kan nagaan heb ik nog geen enkel woord gewijd aan het gedrag van de besproken ongenode kerkgast. Verder kan ik u vertellen dat ik mij niet superieur voel, tegenover wie dan ook. Van links heb ik niet zoveel verstand. Van geloof wel wat, al moet ik er niets meer van hebben. Ik vind veel gelovige mensen maar hypocriete, achterbakse en valse mensen. Uw posts hebben in die opvatting nog geen verandering kunnen brengen.

Uw posts getuigen van een minachting van mensen die niet tot uw 'groep' behoren. Uw opmerkingen zitten op het randje van puur racisme. In mijn ogen zelfs óver het randje. Dat verwijt ik niet uw geloof, maar uzelf. Ik ken namelijk heel veel gelovigen die op het vlak van naastenliefde, respect voor anderen, vergevingsgezindheid, enz., hoger op het lijstje staan dan u. Mocht u daadwerkelijk een gelovige zijn, die wil leven naar de wetten van God, dan heeft u nog veel te leren. Heel veel.

Wel dat heeft U nu allemaal al een paar keer gezegd maar ik moet U ook hier antwoorden dat het allemaal niets met de zaak te maken heeft. Het gaat hier over het groeiend disrespect en de groeiende onverdraagzaamheid van vreemdelingen tegenover de cultuur en het land dat het opgevangen heeft of waarnaar ze geëmigreerd zijn, in de hand gewerkt door linkse politici die net zoals U beginnen te krijsen met "racisme!" vanaf de seconde dat hun wereldbeeld van de onschuldige vreemdeling doorprikt wordt door de realiteit. Uw stroom aan ad-hominem argumenten tegen mij is dus volkomen naast de kwestie en uiteindelijk totaal onbelangrijk.

André de Hollander
15 september 2008, 02:20
Wel dat heeft U nu allemaal al een paar keer gezegd maar ik moet U ook hier antwoorden dat het allemaal niets met de zaak te maken heeft. Het gaat hier over het groeiend disrespect en de groeiende onverdraagzaamheid van vreemdelingen tegenover de cultuur en het land dat het opgevangen heeft of waarnaar ze geëmigreerd zijn, in de hand gewerkt door linkse politici die net zoals U beginnen te krijsen met "racisme!" vanaf de seconde dat hun wereldbeeld van de onschuldige vreemdeling doorprikt wordt door de realiteit. Uw stroom aan ad-hominem argumenten tegen mij is dus volkomen naast de kwestie en uiteindelijk totaal onbelangrijk.

Uw stijl en de gekozen woorden nopen tot reactie tegen u.
Natuurlijk moeten we niet de hele wereld uitnodigen om zich in ons land te vestigen. Natuurlijk moet er streng opgetreden worden tegen mensen die wetten of regels overtreden, zoals ordeverstoring of geweld. Natuurlijk mogen we van asielzoekers en vreemdelingen respect t.o.v. onze cultuur, normen en waarden verwachten. Eisen zelfs.

Maar beledigende posts, waarin bewust in denigrerende bewoordingen medemensen worden neergesabeld en waar het racisme vanaf druipt, gaat veel te ver. U kunt problemen in de samenleving ook op een nette manier aan de kaak stellen. Probeer het eens, het werkt echt.

Preuße
15 september 2008, 02:30
Uw stijl en de gekozen woorden nopen tot reactie tegen u.
Natuurlijk moeten we niet de hele wereld uitnodigen om zich in ons land te vestigen. Natuurlijk moet er streng opgetreden worden tegen mensen die wetten of regels overtreden, zoals ordeverstoring of geweld. Natuurlijk mogen we van asielzoekers en vreemdelingen respect t.o.v. onze cultuur, normen en waarden verwachten. Eisen zelfs.

Maar beledigende posts, waarin bewust in denigrerende bewoordingen medemensen worden neergesabeld en waar het racisme vanaf druipt, gaat veel te ver. U kunt problemen in de samenleving ook op een nette manier aan de kaak stellen. Probeer het eens, het werkt echt.

Wel, laten we zeggen met de oude Pruisische zegswijze: ieder het zijne. U mag gerust krijsen en schreeuwen dat ik een racist ben maar ik hoop wel dat U vreemdelingen ook het recht ontneemt om misvieringen op kwaadaardige manier verstoren.

André de Hollander
15 september 2008, 02:47
Wel, laten we zeggen met de oude Pruisische zegswijze: ieder het zijne. U mag gerust krijsen en schreeuwen dat ik een racist ben maar ik hoop wel dat U vreemdelingen ook het recht ontneemt om misvieringen op kwaadaardige manier verstoren.

Dan zijn we het nu helemaal eens.

Ik ontneem iedereen, dus ook vreemdelingen, het recht om misvieringen op kwaadaardige manier te verstoren én ik blijf krijsen en schreeuwen dat U een racist bent, zolang u racistische berichtjes post.

:thumbsup:

Best jammer dat ik geen ene moer te vertellen heb. ;-)

Txiki
15 september 2008, 09:59
:cheer:Die zwarte... Verschaeve!:cheer:

Jaani_Dushman
15 september 2008, 10:04
De avondmis woonde ik deze keer bij in een kerk te hartje Brussel. Ongeveer in het midden kwam er plots een neger de kerk binnen gestormd die luidkeels begonnen te brullen in een of ander lelijk taaltje uit de Afrikaanse negorij. Daarmee was de mis al grondig verstoord. Dit kreatuur, getooid in pseudo-camouflagekledij die op dat van het Amerikaanse leger moest lijken, richtte vervolgens zijn aandacht op de kinderen en begon de gezangboekjes uit hun handen te slaan. Toen het al te bont begon te worden, grepen gelukkiglijk enkele kwieke vaders in en zetten dit asociaal tuig de kerk uit.

Dankuwel, links-liberaal snertbeleid geleid door wereldvreemde melkmuilen en negrofiele communisten, dat een mens nu ook al niet meer veilig is tijdens een misviering. Het was weer eens een leuke kennismaking met de "multiculturele samenleving" die toch o zo geslaagd is en o zo gewild is door de bevolking.

Ontnuchterend. De eerste keer dat ik zoiets meemaak tijdens een H. Mis.

Ik wil mijn land terug.Het bleek een Congolees te betreffen die ons -Belgen- kwam bedanken omdat Leopold II Kongo bevrijd had van de Arabische slavenhandelaars. :|
Mocht jouw lingala een beetje beter geweest zijn, dan had je dat gesnapt.

Havana
15 september 2008, 11:28
Jij bent echt een loserke, he?

Oei, magda?

LastMohican
15 september 2008, 11:33
En hoe zat dat nu weer met de andere wang toekeren?

Daar zijn de moderne Christenen mee gestopt omdat de verrijkers dit doorhadden en voorgenoemde Christenen bijgevolg constant verrot geslagen werden...

Nu halen we gewoon de Uzi boven ipv de andere wang toe te keren. Werkt beter. :rofl:

liberalist_NL
16 september 2008, 11:31
De parabel die U zoekt is die van "de immer Heilige Vreemdeling", te vinden in alle poco-korans. Volgens het pocoïsme is de Vreemdeling een Heilige die ten aller stonde geprezen moet worden. Aflaten kan men verdienen door op het internet asociale elementen te verheerlijken. Zelfs wanneer hij zich aan kinderen wil vergrijpen, dan nóg is hij nooit in fout. Een Vreemdeling die in fout is, nee, dat wil het pocoïsme niet geweten hebben. Vergeet voor het slapen gaan trouwens niet te bidden (10 onze-Obama's).

En gaat nu allen in de multiculturele verrijking.
Gelukkig zijn er ook nog atheïstische nationaal-socialisten om dit tegen te gaan. :-D