PDA

View Full Version : Paul McCartney zingt toch in Israel


Fiere Jood
15 september 2008, 14:22
Paul McCartney legt doodsbedreiging moslims naast zich neer
Paul McCartney is vastberaden voor het eerst in zijn carrière in Israël op te treden, hoewel hij doodsbedreigingen kreeg van extreme moslims.

Zestigste verjaardag Israël
McCartney staat eind deze maand geprogrammeerd voor het Friendship First concert, ter gelegenheid van de zestigste verjaardag van de staat Israël. Zijn beveiliging, door gewapende geheimagenten, zal ruim zestig miljoen euro kosten. "Iedereen die iets tegen McCartney probeert te ondernemen zal Allah vroeger tegenkomen dan hem lief is", aldus een bron.

Vrienden die Israël steunen
McCartney was naar verluidt geschokt toen hij vernam dat de haatprediker Omar Bakri hem als "vijand van alle moslims" had veroordeeld wegens zijn toezegging om in Israël op te treden.
De voormalige Beatle op de Israëlische televisie: "Verscheidene politieke organisaties hebben me gevraagd om hier niet te komen optreden. Ik doe mijn zin, ik heb veel vrienden die Israël steunen".
Israëlische veiligheidsexperts hebben McCartney aangemaand zijn beveiliging de komende weken drastisch op te drijven.

'Opofferingsoperaties'
"De vriend van onze vijand is onze vijand. We hebben zogenaamde 'opofferingsoperaties' (doelend op zelfmoordcommando's, nvdr.) en die mensen zullen niet lijdzaam toekijken hoe hij deelneemt aan de viering van onze onderdrukkers. Als zijn leven hem dierbaar is, kan meneer McCartney beter wegblijven uit Israël", verklaarde Bakri vanuit Libanon.

De woordvoerder van McCartney: "Pauls concert gaat om de muziek. Zijn boodschap is er een van vrede". (bang/lb)

http://hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/416576/2008/09/15/Paul-McCartney-legt-doodsbedreiging-moslims-naast-zich-neer.dhtml

Fiere Jood
15 september 2008, 14:26
Dus als je zingt voor de "vijand" ben je automatisch "vijand van alle moslims" en mag je vermoord worden.

Sinistra
15 september 2008, 15:32
http://hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/416576/2008/09/15/Paul-McCartney-legt-doodsbedreiging-moslims-naast-zich-neer.dhtml

Het wordt tijd dat ze die haatpredikers en die bedreigingen is hard gaan aanpakken. Bravo voor Paul McCartney die zich niet door de Mohammedaanse maffia de mond laat snoeren. Hoogst waarschijnlijk krijgen deze wandluizen van de Libanese overheid nog eens een flinke '"Welfare'' check aangeboden...

BenIsaac
15 september 2008, 15:34
Ah een vriendin van mij gaat daar naartoe, ze wou eerst naar Deep Purple toe (die lui leven nog :roll:?). volgens mij waren een van de twee concerten echt stervens duur

EDIT: niet echt mijn stijl muziek trouwens, maargoed.

Dus als je zingt voor de "vijand" ben je automatisch "vijand van alle moslims" en mag je vermoord worden.

Recentelijk is er weer een fatwa uitgeropen tegen TV-kanalen die niet-Islamitische muziek / films uitzenden :?.