PDA

View Full Version : "Belg heeft moeite met homo-ouders"


Gezond Vlaanderen
16 september 2008, 18:41
"De Belg staat vrij tolerant tegenover nieuwe samenlevingsvormen, maar heeft het vrij moeilijk met eenoudergezinnen en homo-ouderschap. Dat blijkt uit een online bevraging van 4.500 personen door Deltra Lloyd life. De resultaten werden gewogen om een representatief beeld te schetsen.

Minder traditionele gezinnen
Eén op drie gezinnen is 'traditioneel' en bestaat uit papa, mama en een of meerdere kinderen. Van alle gezinnen met kinderen is een derde niet-traditioneel. Bij min 30-jarigen is dat de helft.

8 procent is een éénoudergezin, bij 20 procent zijn er kinderen bij meerdere partners. Eén op drie Belgen zal gescheiden zijn voor zijn 65ste. Ook is 32 procent van de Belgen alleenstaand."

BRON: HET LAATSTE NIEUWS

Gezond Vlaanderen
16 september 2008, 18:42
Mooie vooruitzichten voor Vlaanderen!:x Hoog tijd dus dat er werk wordt gemaakt van een echt gezinsbeleid!

Bhairav
16 september 2008, 18:44
Ja meteen: Iedereen leren walgen van die vieze homo's. Van kleins af aan...

"Nog steeds moeite met.." vind gij een teken van normen en waarden zeker?

Andro
16 september 2008, 18:46
Lol!

Pietje
16 september 2008, 18:57
*geeuw*

Bhairav
16 september 2008, 19:21
*burps*

An Arkos
16 september 2008, 20:31
Direct ook éénoudergezinnen verbieden, de Belg heeft daar ook moeite mee. Samenblijven tot de dood, willens nillens!

moser
16 september 2008, 20:34
Vijftig jaar geleden had de Belg moeite met masturbatie. Heeft ook niemand tegengehouden , hoor! :lol:

Everytime
16 september 2008, 20:44
Over homo-ouders en de adoptie door homo's gesproken, is het momenteel in de Franstalige bioscopen "Comme les autres", een film die daarover spreekt, met onder meer Lambert Wilson en Pascal Elbé :

http://fr.youtube.com/watch?v=hLiADiEiAH8

Ik heb het vandaag gezien en ik vond het echt gelukt.

eno2
17 september 2008, 10:04
Belg heeft moeite met homo-ouders"
Je zou het voor minder.
Ik mag er niet aan denken, dat mijn moeder en vader homo-erotisch waren...

eno2
17 september 2008, 10:05
Vijftig jaar geleden had de Belg moeite met masturbatie. Heeft ook niemand tegengehouden , hoor! :lol:

Ik heb daar nog steeds moeite mee. Maar misschien vermindert dat na zeventig jaar?

HAMC
17 september 2008, 10:14
"De Belg staat vrij tolerant tegenover nieuwe samenlevingsvormen, maar heeft het vrij moeilijk met eenoudergezinnen en homo-ouderschap. Dat blijkt uit een online bevraging van 4.500 personen door Deltra Lloyd life. De resultaten werden gewogen om een representatief beeld te schetsen.

Minder traditionele gezinnen
Eén op drie gezinnen is 'traditioneel' en bestaat uit papa, mama en een of meerdere kinderen. Van alle gezinnen met kinderen is een derde niet-traditioneel. Bij min 30-jarigen is dat de helft.

8 procent is een éénoudergezin, bij 20 procent zijn er kinderen bij meerdere partners. Eén op drie Belgen zal gescheiden zijn voor zijn 65ste. Ook is 32 procent van de Belgen alleenstaand."

BRON: HET LAATSTE NIEUWS

Dankzij Verschaeve, want voor bekend werd dat die homo was waren homo's geen probleem.

C2C
17 september 2008, 10:20
"De Belg staat vrij tolerant tegenover nieuwe samenlevingsvormen, maar heeft het vrij moeilijk met eenoudergezinnen en homo-ouderschap. Dat blijkt uit een online bevraging van 4.500 personen door Deltra Lloyd life. De resultaten werden gewogen om een representatief beeld te schetsen.

Minder traditionele gezinnen
Eén op drie gezinnen is 'traditioneel' en bestaat uit papa, mama en een of meerdere kinderen. Van alle gezinnen met kinderen is een derde niet-traditioneel. Bij min 30-jarigen is dat de helft.

8 procent is een éénoudergezin, bij 20 procent zijn er kinderen bij meerdere partners. Eén op drie Belgen zal gescheiden zijn voor zijn 65ste. Ook is 32 procent van de Belgen alleenstaand."

BRON: HET LAATSTE NIEUWS

Da's toch normaal? Elke aanpassing van sociale relaties vraagt een lange aanpassingsperiode. Daar gaan tientallen jaren overheen.

Het feit dat vrouwen massaal buitenhuis zijn gaan werken, bijvoorbeeld, heeft ook een lange aanpassingsperiode gevraagd - vele mannen konden die gedachte eerst niet verdragen, nu doen ze er niet meer moeilijk over.

Maar ja, we leven in een maatschappij waar alles snel moet gaan, en waar debatten gesimplifieerd worden. Alles moet ofwel volledig en snel worden goedgekeurd, of afgekeurd. Voor trage aanpassingen en nuance is geen plaats meer.

Maar ik vertrouw er toch op dat mensen, ondanks de simplificatie van de intellectuele leefwereld, toch in staat zijn om gestaag nieuwe sociale realiteiten te accomoderen.

Geef het wat tijd. Dat komt wel goed.

eno2
17 september 2008, 10:24
Direct ook éénoudergezinnen verbieden, de Belg heeft daar ook moeite mee. Samenblijven tot de dood, willens nillens!


Ik ben wel alleen, maar toch blijf ik voor de kerk getrouwd tot de dood.

freespirit
17 september 2008, 14:37
Mooie vooruitzichten voor Vlaanderen!:x Hoog tijd dus dat er werk wordt gemaakt van een echt gezinsbeleid!

Wat versta je onder gezinsbeleid? Opnieuw een huisje onder de kerktoren met gezellig pa en ma en drie, vier of vijf kinderen? Lekker vroom, conventioneel en katholiek, en er mag veel zolang het maar niet de goegemeente ter oren komt? Is dat hetgeen je onder een goed 'gezinsbeleid' verstaat? Komaan zeg.

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 16:01
Goed gezinsbeleid: enkele voorbeelden die ik zie zitten:

Verhoging kindergeld vanaf 2de kind,geboren in Vlaanderen (Belgie).Uitgezonderd immigranten die Vlaming zijn "geworden".Sorry vreemdelingen,maar ons eigen volk gaat voor...mag het ja?

Gezinsvriendelijke organisaties oprichten zodat de ouders en kinderen elk weekend gezamelijk leerrijke en ontspannende dingen kunnen doen.

Aanmoedigingspremie voor moeders die thuis de kinderen willen opvoeden;
minder kinderopvang nodig zodat de kinderen niet vervreemden van de ouders.
Tegelijk zorgt dit voor minder vervoer en meer jobs die vrijkomen.

Afschaffen gezinsonvriendelijke,tegenwerkende organisaties zoals homo-clubs en "holebi"-organisaties (slechte invloed op "gezonde" hetero-kinderen)

Buurtcontacten aanmoedigen: straatfeesten met de buren,de mensen in je gemeente beter leren kennen.

Verantwoordelijkheid aanleren aan de ouders en kinderen t.o.v de gemeenschap: vriendelijkheid, orde en tucht!

Jonge ouders moeten verplicht een curcus volgen bij maatschappelijk werksters om de opvoeding van het kind zo perfect mogelijk te laten verlopen.

Patsy Stone
17 september 2008, 16:28
Afschaffen gezinsonvriendelijke,tegenwerkende organisaties zoals homo-clubs en "holebi"-organisaties (slechte invloed op "gezonde" hetero-kinderen)
Ik begrijp dit niet goed. Holebi's hebben er juist altijd naar gestreefd om gelijke rechten te krijgen, zodat ze evenwaardige gezinnen zouden kunnen vormen. Ze kunnen nu trouwen en kinderen krijgen/adopteren. Dat is mede dankzij die organisaties die gestreefd hebben naar die gelijke rechten. Dat maakt hen m.i. juist wèl gezinsvriendelijk.

En ook nog: geef eens een voorbeeld hoe die organisaties jou persoonlijk negatief beïnvloed hebben? Heb jij bijvoorbeeld onder invloed van die organisaties homofiele neigingen ervaren?

Mbeya
17 september 2008, 17:29
"De Belg staat vrij tolerant tegenover nieuwe samenlevingsvormen, maar heeft het vrij moeilijk met eenoudergezinnen en homo-ouderschap.
BRON: HET LAATSTE NIEUWS

is deze zin geen contradictie?

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 17:32
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

Mbeya
17 september 2008, 17:33
Verhoging kindergeld [/B]vanaf 2de kind,geboren in Vlaanderen (Belgie).Uitgezonderd immigranten die Vlaming zijn "geworden".Sorry vreemdelingen,maar ons eigen volk gaat voor...mag het ja? nee

Gezinsvriendelijke organisaties oprichten zodat de ouders en kinderen elk weekend gezamelijk leerrijke en ontspannende dingen kunnen doen.
ik zit liever asociaal thuis met mijn kinderen mag ik?

Aanmoedigingspremie voor moeders die thuis de kinderen willen opvoeden;
minder kinderopvang nodig zodat de kinderen niet vervreemden van de ouders.
Tegelijk zorgt dit voor minder vervoer en meer jobs die vrijkomen.
meer vrouwen aan de haard dus?

Afschaffen gezinsonvriendelijke,tegenwerkende organisaties zoals homo-clubs en "holebi"-organisaties (slechte invloed op "gezonde" hetero-kinderen)
haha, zie opmerking patsystone

Buurtcontacten aanmoedigen: straatfeesten met de buren,de mensen in je gemeente beter leren kennen.

Verantwoordelijkheid aanleren aan de ouders en kinderen t.o.v de gemeenschap: vriendelijkheid, orde en tucht!

Jonge ouders moeten verplicht een curcus volgen bij maatschappelijk werksters om de opvoeding van het kind zo perfect mogelijk te laten verlopen.

dat klinkt bijzonder griezelig! wat is een perfecte opvoeding?????
what's next? iedereen moet eerst voor een commissie komen voor-ie mag voortplanten?

Mbeya
17 september 2008, 17:35
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

:rofl:
ja zo werkt het echt hoor....:lol:

Zwartengeel
17 september 2008, 17:36
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

Alsof je zomaar homo wordt 'op bestelling'. Komaan zeg... :roll:

alice
17 september 2008, 17:40
Gezond Vlaanderen; volgens mij bent u ultra conservatief!
Geen enkele holibi org; praat dit gedrag aan en nog minder als zijnde hip!
Seksuele geaardheid is aangeboren of bent u hetero als keuze en zou u ook homo kunnen zijn?
Ik veronderstel van niet; hetzelfde geldt voor andere seksuele geaardheid en dus hebben die mensen dezelfde rechten als u!

Patsy Stone
17 september 2008, 19:27
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.
Welke rest? 10% van de bevolking is holebi. Bij welke 'rest' tel je jezelf precies?

De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's
Je zou eens wat meer over het onderwerp moeten lezen. Het is redelijk duidelijk dat je geen flauwe notie hebt waarover je spreekt. Heb je al eens een homofiel of een lesbienne van kortbij gezien? Ermee gesproken?

Er is helemaal geen 'explosie' van homo's. Er is een constante van om en bij de 10% van de bevolking die holebi is. Dat is al verscheidene decennia zo. Waar heb jij dan precies een 'explosie' waargenomen, vraag ik me af...

Pietje
17 september 2008, 19:47
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

Pffffffffffhhh :roll:

Goldband
17 september 2008, 20:52
Het is niet omdat de SS een homoclub waren (boys onder elkaar, verheerlijking van het mannenlijf, zweepjes, kepi's en pofbroeken ...) dat alle homo's ook crapuul zijn.

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 21:29
Ik heb geen zin om over "anders-geaarden" te gaan spreken! Dit thema is bijna non-stop aangehaald door de regering Verhofstadt en de SP-a.In die 10 jaar tijd hebben ze niets anders verwezenlijkt dan het "gay-huwelijk" (wat er geen is!).Trouwens uit enquete blijkt dat het merendeel van de Vlamingen erg veel moeite heeft met homo-koppels en zeker en vast homo-adoptie.

Zoals de woordvoerder van de Gezinsbond zei: praat eens wat meer over het tradidionele gezin in plaats van dat mode-achtig homo gedoe!

In de nieuwe clip van sensoa promoten ze zelfs homosexualiteit! (bron: allesoverseks.be) een jongen in beeld met sperma in zijn mond! De Vlaamse overheid is erg ziek: ze gaan op den duur hetero's als abnormaal beschouwen!

Marie van de koster
17 september 2008, 21:35
"De Belg staat vrij tolerant tegenover nieuwe samenlevingsvormen, maar heeft het vrij moeilijk met eenoudergezinnen en homo-ouderschap."

is deze zin geen contradictie?
Nee, natuurlijk niet. 't Is niet omdat men tolerant is ten opzichte van het samenwonen van 2 mannen of 2 vrouwen of voor mijn part hele communes, dat men geen vraagtekens stelt bij de invloed die dit op de kinderen van deze mensen kan hebben. Kijk alleen op deze website naar de hoeveelheid topics die te maken hebben met kinderen, opvoeding, criminaliteit van jongeren etc, om te begrijpen dat iedereen toch wel bezig is met wat nu het beste is voor onze jeugd.
En voor men weer afkomt met de dooddoener : hebt u wel eens een homo ontmoet of er mee gesproken? (Belachelijke vraag, eigenlijk, als ik me voorstel zeg ik ook niet : mijn naam is Marie en ik ben hetero.) Ja, in mijn familie en kennissenkring zijn ook homosexuelen.
Niettegenstaande dat ben ik tegenstander van homo-gezinnen waarin kinderen worden opgevoed. Er ontbreekt gewoon een evenwicht in de leefwereld van die kinderen. Een kind moet een gelijkwaardige invloed van mannelijke en vrouwelijke kwaliteiten beleven. In één oudergezinnen ontbreekt dit dikwijls ook, maar als het gaat om - het meest frekwent voorkomende geval - een gescheiden moeder met kinderen, dan wordt het evenwicht dikwijls teruggevonden doordat opa of vriend van de moeder in beeld komt.

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 21:46
@Marie van de Koster: wijs gesproken!:lol:

Fallen Angel
17 september 2008, 21:47
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

Wat u hier zegt is volkomen nonsens. Ik heb een paar vrienden die homoseksueel en biseksueel zijn. Ik ben zelf hetero en ik heb nooit maar dan ook NOOIT iets gehoord over ompraten of iemand dwingen om homo of bi te zijn. Je geaardheid is een persoonlijke keuze waar niemand anders zaken mee heeft.
Dat fabeltje van ompraten gaat waarschijnlijk enkel rond in extreem rechtse kringen neem ik aan.

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 21:56
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!

Patsy Stone
17 september 2008, 21:57
Ik vrees dat onze vriend 'gezond vlaanderen' een beetje te dicht mij Alexandra Colen heeft gezeten. Je weet wel: de dame die dit denkbeeld over homofielen wereldkundig maakte via het weekblad Humo:
Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jongemannenmarkt naar de ouderemannenwereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstgenoemde markt. En wat stellen we vast?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem.
Bijzonder ongezond voor Vlaanderen, als je het mij vraagt... ;-)

Svennies
17 september 2008, 22:20
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!

U ijlt mijn beste,sexuele voorkeur zit er al van bij de geboorte in ,Men wordt niet zomaar homo of lesbienne door middel van externe beïnvloeding...

Er zullen héél wat méér jongeren depressief worden van het feit dat ze een andere sexuele voorkeur hebben dan de meerderheid en zich uit grote schrik voor de reacties van hun ouders en of vrienden niet durven te uiten ...
Zodanig dat ze er een héle tijd erg ongelukkig gaan bijlopen,om dan vervolgens te ontdekken dat de meerderheid van de normaal denkende mensen hun accepteert omdat ze zijn wie ze zijn,mensen zoals U en Ik ,die nét zoveel respect verdienen als wijzelf voor ons verwachten....no more ,no less...

Fallen Angel
17 september 2008, 22:36
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!

Zever en dat weet u ook. In mijn niet zo heel vere tienerjaren heb ik trouwens nooit zo 'foldertjes' gezien. Er werd wel soms over gepraat, maar voor de rest heb ik daar niet veel van gezien.
En btw de holibi's die ik ken vallen niet meteen in de categorie depressie of kansloos :lol:

HAMC
17 september 2008, 22:54
Het is niet omdat de SS een homoclub waren (boys onder elkaar, verheerlijking van het mannenlijf, zweepjes, kepi's en pofbroeken ...) dat alle homo's ook crapuul zijn.

Ja, maar feit alleen dat alle SS homo's waren is toch ook geen positief licht op de homo's vind ik.

BladeToke
18 september 2008, 00:57
Wat u hier zegt is volkomen nonsens. Ik heb een paar vrienden die homoseksueel en biseksueel zijn. Ik ben zelf hetero en ik heb nooit maar dan ook NOOIT iets gehoord over ompraten of iemand dwingen om homo of bi te zijn. Je geaardheid is een persoonlijke keuze waar niemand anders zaken mee heeft.
Dat fabeltje van ompraten gaat waarschijnlijk enkel rond in extreem rechtse kringen neem ik aan.

je kiest er niet voor... je bent het of je bent het niet...

HAMC
18 september 2008, 01:42
je kiest er niet voor... je bent het of je bent het niet...


Dat is geen excuus, dat is een uitvlucht.

hurricane
18 september 2008, 06:13
Héél toevallig 'de nieuwe mama' gezien op TV.
Wat me vooral opviel was de reactie van de homokinderen.
Er kwam een vrouw binnen en die werd op een fijne manier aanvaard.
Alsof die gasten blij waren om eens een mama in huis te hebben.
En nee hoor. Ik hoor niet bij de mensen die tieren omdat twee mannen een gezin willen stichten. Iedereen gelukkig, da's mijn wens. Maar dan ook die kinderen eh ;-)

Wimpeus
18 september 2008, 10:20
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!

Het kan misschien wel zijn dat sommige jongeren makkelijk beïnvloedbaar zijn en daardoor tijdens hun jeugd wat experimenteren maar ik geloof nooit dat deze beïnvloedbaarheid zo ver kan gaan dat zoiets fundamenteel biologisch (zelfs chemisch) als seksuele voorkeur blijvend kan omslaan door louter 'ompraten'.

BladeToke
18 september 2008, 12:15
Dat is geen excuus, dat is een uitvlucht.

nee toch niet...
babbel eens met zo iemand die zal het u haarfijn uitleggen...
of wat denk je dat ze het niet moeilijk hadden in hun jeugd dat zei op hun eigen geslacht vielen...Kan het ook simplistisch uitleggen ze HAMC...

HAMC
18 september 2008, 12:36
nee toch niet...
babbel eens met zo iemand die zal het u haarfijn uitleggen...
of wat denk je dat ze het niet moeilijk hadden in hun jeugd dat zei op hun eigen geslacht vielen...Kan het ook simplistisch uitleggen ze HAMC...

Ik weet niet meer waar het over ging...

Fallen Angel
18 september 2008, 12:42
je kiest er niet voor... je bent het of je bent het niet...

Akkoord heb het een beetje verkeerd geformuleerd. Er had idd beter gestaan
"je geaardheid is een persoonlijke zaak waar niemand anders zich mee mag bemoeien"
Want er valt idd niet veel te kiezen aan.

freespirit
18 september 2008, 13:35
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

Euh, als homo wordt je geboren. Dat zullen vrijwel alle gedragstherapeuten, psychologen, biologen en sociologen ook beweren (wetenschappers dus). Je redenering over dat beïnvloeden is puur 19de eeuws en achterhaald en wordt nog wel eens in de Bible Belt in de States gehanteerd om de ouders schrik aan te jagen voor de decadente jeugd en hen in de pas te doen lopen. Ik hoop dus dat u hier een grapje maakt of een ironische opmerking, maar daar vrees ik voor :oops: Inderdaad, homo's en lesbiennes krijgen nu - gelukkig - de kans zich meer te outen omdat onze maatschappij toleranter en minder religieus bekrompen is geworden. Breng hier morgen de moslim-fundi's aan de macht en ge zult een serieuze inkrimping van het homobestand vaststellen. Maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn of ze plots 'bekeerd' zijn. De homobeweging gaat dan meer ondergronds en alles zal (terug) in het geniep gebeuren. Dan is het vele veiliger en menselijker om er gewoon 'open en bloot' over te zijn, dat past tenminste in een verlichte samenleving.

Daarbij, wat zou je moeten hebben tegen homoseksuelen? Ik heb daar fundamenteels niets tegen, ik beschouw dit niet als iets afwijkend, maar als een andere seksualiteitsbeleving. Ik kan niet anders dan vaststellen dat je op dit vlak toch wel een heel - wetenschappelijk onverantwoorde - bekrompen en triestige gedachtengang hebt. Meer kan ik daar niet aan toevoegen.

C2C
18 september 2008, 14:40
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

Er is blijkbaar nog veel opvoedingswerk nodig om tot een gezond Vlaanderen te komen.

Intelligentie is natuurlijk voor een deel aangeboren, maar ik geloof toch dat ook de minder begaafden, zoals Gezond Vlaanderen, kan geleerd worden dat homofilie aangeboren is en geen keuze.

Er is nog werk aan de winkel. Maar men mag de Volksopvoeding nooit opgeven. We hebben dat nodig om een gezond Volk te creëren.

Gezond Vlaanderen
18 september 2008, 18:47
Linkse Partijen zoals SP-a,Groen,PS etc die willen dat homosexualiteit is aangeboren! Er is geen enkel bewijs van! Geen enkel ziekenhuis of specialist kan een antwoord geven dat homosexualiteit is aangeboren! Trouwens: alle homo's komen uit een...heterogezin! raar toch? Dat bewijst dat er tijdens de puberjaren ergens een invloed is geweest,ofwel door omgevingsfactoren ofwel door verkeerde opvoeding.

Fallen Angel
18 september 2008, 19:12
Linkse Partijen zoals SP-a,Groen,PS etc die willen dat homosexualiteit is aangeboren! Er is geen enkel bewijs van! Geen enkel ziekenhuis of specialist kan een antwoord geven dat homosexualiteit is aangeboren! Trouwens: alle homo's komen uit een...heterogezin! raar toch? Dat bewijst dat er tijdens de puberjaren ergens een invloed is geweest,ofwel door omgevingsfactoren ofwel door verkeerde opvoeding.

Er is wel degelijk een verschil in de hersenen tussen hetero's en homo's net zoals er een verschil is tussen mannelijke en vrouwelijke hersenen.
Ik kan niet direct het wetenschappelijk artikel terugvinden, maar ik kan het wel proberen terug te vinden indien gewenst.

Preuße
18 september 2008, 19:33
what's next? iedereen moet eerst voor een commissie komen voor-ie mag voortplanten?

Ironisch en cynisch genoeg zou dat nog het beste zijn. In de westerse samenleving heb je voor alles minstens één attest, verklaring of document nodig en voor allerlei functies moet je dan nog eens zoveel testen afgelegd hebben en zoveel ervaring hebben. Alleen voor een dé meest belangerijke taak, namelijk kinderen voortbrengen en opvoeden, zijn er werkelijk geen regels of vereisten. Iedereen kan doen wat men wil. Stalinistische ouders zullen aldus extremistische, links-fascistische Stalin-aanbidders met een negerobsessie voortbrengen en marginale, door de poco-ontwaarding van alles totaal nihilistische mensen zullen ook zo'n kinderen voortbrengen - als ze hun eigen kinderen eerst niet ombrengen zoals het in die uiterst marginale gezinnen jammerlijk genoeg vaak gebeurd. Zodoende zou een of andere toelating om kinderen te krijgen toch gewenst zijn. In feite doet men dat al bij adoptie, daar moeten kandidaat-ouders al een lange weg afleggen en allerlei dure eden zweren en enkele personen weten te overtuigen van hun capaciteiten als ouder. Zélf kinderen voortbrengen is dus in feite een soort lacune in de wet, een achterpoortje als het ware.

Fallen Angel
18 september 2008, 20:14
Stalinistische ouders zullen aldus extremistische, links-fascistische Stalin-aanbidders met een negerobsessie voortbrengen en marginale, door de poco-ontwaarding van alles totaal nihilistische mensen zullen ook zo'n kinderen voortbrengen - als ze hun eigen kinderen eerst niet ombrengen zoals het in die uiterst marginale gezinnen jammerlijk genoeg vaak gebeurd.

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Waar blijft u het halen. :lol:

longhorn
18 september 2008, 21:17
je kiest er niet voor... je bent het of je bent het niet...


Daar ga ik mee akkoord. Verder heb ik ook niets tegen het homohuwelijk. Ik blijf wel voorstander van hetero-adoptie. 'T is te zeggen: geef voorrang aan een moeder en vader in een adoptiegeval. Ik weet dat de superprogressieven ook hier tegen zijn maar, gezien de baby niet kan kiezen, laten we hem/haar bij voorkeur toch een mama en een papa geven. Maar vermits slechts 1/3 nog in een traditioneel gezin opgroeit, zal de meerderheid nooit weten wat ze gemist hebben en is het makkelijk voor die meerderheid om te zeggen dat kinderen geen ma en pa meer nodig hebben

Preuße
18 september 2008, 22:43
:rofl::rofl::rofl::rofl:

Waar blijft u het halen. :lol:

Uit de dagelijkse realiteit, die U als puber dwepende met allerei commerciële Kitsch uit Amerika wel niet zal kennen. Hier is bijvoorbeeld zo'n geval van een marginaal, jong gezin (de nu 21-jarige vader zat toen al aan de drugs) die zijn eigen baby heeft omgebracht toen de moeder weg was: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/418611/2008/09/16/Assisen-partner-vertrouwde-Bel-haar-ouders-niet.dhtml

Dat is in essentie wat er gebeurd in een communistische of socialistische maatschappij: de mens wordt gedegenereerd, hij verwatert. Hij wordt verwatert, bewust, door een overheid en hij verwatert vanzelf in een samenleving die prefab is: alles is voorgekauwd en voorgeschoteld.

Ik haalde dit aan om aan te tonen hoe makkelijk het is voor idioten om kinderen te hebben. Je moet totaal geen "vaardigheidsbewijs" voor hebben. Dat is juist het probleem tegenwoordig. Door de linkse ontwaarding van alles groeien jongeren op tot op straat spuwende, verwilderde, onbruikbare idioten. Daarentegen wie een kind wil adopteren moet een lange weg vol testen en controle ondergaan. Allicht zal deze vergelijking, ofschoon eenvoudig, wel teveel voor U zijn. Maar ik wou maar aanstippen dat het hierboven geopperde idee van "eerst voor een commissie verschijnen" in de praktijk nog niet zo'n slecht idee zou zijn, gelet op wat de verlinksing en bijhorende verdomming zoal aangericht hebben.

Fallen Angel
18 september 2008, 23:17
Uit de dagelijkse realiteit, die U als puber dwepende met allerei commerciële Kitsch uit Amerika wel niet zal kennen. Hier is bijvoorbeeld zo'n geval van een marginaal, jong gezin (de nu 21-jarige vader zat toen al aan de drugs) die zijn eigen baby heeft omgebracht toen de moeder weg was: http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/418611/2008/09/16/Assisen-partner-vertrouwde-Bel-haar-ouders-niet.dhtml

Dat is in essentie wat er gebeurd in een communistische of socialistische maatschappij: de mens wordt gedegenereerd, hij verwatert. Hij wordt verwatert, bewust, door een overheid en hij verwatert vanzelf in een samenleving die prefab is: alles is voorgekauwd en voorgeschoteld.

Ik haalde dit aan om aan te tonen hoe makkelijk het is voor idioten om kinderen te hebben. Je moet totaal geen "vaardigheidsbewijs" voor hebben. Dat is juist het probleem tegenwoordig. Door de linkse ontwaarding van alles groeien jongeren op tot op straat spuwende, verwilderde, onbruikbare idioten. Daarentegen wie een kind wil adopteren moet een lange weg vol testen en controle ondergaan. Allicht zal deze vergelijking, ofschoon eenvoudig, wel teveel voor U zijn. Maar ik wou maar aanstippen dat het hierboven geopperde idee van "eerst voor een commissie verschijnen" in de praktijk nog niet zo'n slecht idee zou zijn, gelet op wat de verlinksing en bijhorende verdomming zoal aangericht hebben.

:lol:

Grappig.
Hebt u buiten deze nietszeggende boutade nog enig argument dat u met ons wilt delen?

praha
19 september 2008, 00:12
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's
:-)

praha
19 september 2008, 00:22
.....
Er ontbreekt gewoon een evenwicht in de leefwereld van die kinderen. Een kind moet een gelijkwaardige invloed van mannelijke en vrouwelijke kwaliteiten beleven. In één oudergezinnen ontbreekt dit dikwijls ook, maar als het gaat om - het meest frekwent voorkomende geval - een gescheiden moeder met kinderen, dan wordt het evenwicht dikwijls teruggevonden doordat opa of vriend van de moeder in beeld komt.
onafgezien of ik het eens met je ben ivm dat evenwicht en de eventuele noodzaak ervan...
lijkt me dat vetgedrukte gewoon een bullshit-argument of beter een schoonpraterke opdat éénoudergezinnen bestaande uit moeder en kind(eren) wel kunnen
waar ligt het verschil ? kan datzelfde 'evenwicht' dan niet 'terugevonden' in de andere 3 mogelijkheden ?

praha
19 september 2008, 00:25
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!
kortom die jongeren waar je naar refereert twijfelden al voor de invloed...
wat jij voorstelt is ze een keurslijf om te doen opdat ze niet meer hoeven te twijfelen

dus wie legt hier dan precies op wat mensen maar normaal moeten vinden ?

praha
19 september 2008, 00:33
Zever en dat weet u ook. In mijn niet zo heel vere tienerjaren heb ik trouwens nooit zo 'foldertjes' gezien. Er werd wel soms over gepraat, maar voor de rest heb ik daar niet veel van gezien.
En btw de holibi's die ik ken vallen niet meteen in de categorie depressie of kansloos :lol:
dat zal dan ongetwijfeld zijn omdat ze na een periode van lang twijfelen en onophoudelijke depressies, veroorzaakt door heerschappen als zijnde Gezond Vlaanderen en consoorten die hun steeds maar ( soms met al te harde hand ) in een bepaalde richting wilden duwen, uiteindelijk de juiste besliising troffen en de hun natuurlijke en normale weg opgingen ;-)

praha
19 september 2008, 00:36
Héél toevallig 'de nieuwe mama' gezien op TV.
Wat me vooral opviel was de reactie van de homokinderen.
Er kwam een vrouw binnen en die werd op een fijne manier aanvaard.
Alsof die gasten blij waren om eens een mama in huis te hebben.
En nee hoor. Ik hoor niet bij de mensen die tieren omdat twee mannen een gezin willen stichten. Iedereen gelukkig, da's mijn wens. Maar dan ook die kinderen eh ;-)

uiteraard, lijkt me evident... da's dan iets compleets nieuws

praha
19 september 2008, 00:39
Linkse Partijen zoals SP-a,Groen,PS etc die willen dat homosexualiteit is aangeboren! Er is geen enkel bewijs van! Geen enkel ziekenhuis of specialist kan een antwoord geven dat homosexualiteit is aangeboren! Trouwens: alle homo's komen uit een...heterogezin! raar toch? Dat bewijst dat er tijdens de puberjaren ergens een invloed is geweest,ofwel door omgevingsfactoren ofwel door verkeerde opvoeding.
"alle homo's komen uit een...heterogezin! raar toch?"
waar haalt ge die zever nu weer vandaan

praha
19 september 2008, 00:45
Ironisch en cynisch genoeg zou dat nog het beste zijn. In de westerse samenleving heb je voor alles minstens één attest, verklaring of document nodig en voor allerlei functies moet je dan nog eens zoveel testen afgelegd hebben en zoveel ervaring hebben. Alleen voor een dé meest belangerijke taak, namelijk kinderen voortbrengen en opvoeden, zijn er werkelijk geen regels of vereisten. Iedereen kan doen wat men wil. Stalinistische ouders zullen aldus extremistische, links-fascistische Stalin-aanbidders met een negerobsessie voortbrengen en marginale, door de poco-ontwaarding van alles totaal nihilistische mensen zullen ook zo'n kinderen voortbrengen - als ze hun eigen kinderen eerst niet ombrengen zoals het in die uiterst marginale gezinnen jammerlijk genoeg vaak gebeurd. Zodoende zou een of andere toelating om kinderen te krijgen toch gewenst zijn. In feite doet men dat al bij adoptie, daar moeten kandidaat-ouders al een lange weg afleggen en allerlei dure eden zweren en enkele personen weten te overtuigen van hun capaciteiten als ouder. Zélf kinderen voortbrengen is dus in feite een soort lacune in de wet, een achterpoortje als het ware.
ik ben het daar wel mee eens... met die conclusie bedoel ik
niet dat we dat meteen zouden moeten verplichten

maar kom, zoals je zelf zei, misschien kunnen we zoiets belangrijks als kinderen opvoeden niet laten afhangen van wat goed geluk en behoeft dat een attestje
alleen vrees ik er voor dat de hardste roepers tegen homo-adoptie ed _ook goed wetende dat diezelfden vaak andere middeleeuwse tradities willen herinvoeren_ al bij voorbaat niet geslaagd zijn
ook geïndoctrineerde godsdienstfanaten lijken me al bij voorbaat niet geslaagd

praha
19 september 2008, 00:48
Daar ga ik mee akkoord. Verder heb ik ook niets tegen het homohuwelijk. Ik blijf wel voorstander van hetero-adoptie. 'T is te zeggen: geef voorrang aan een moeder en vader in een adoptiegeval. Ik weet dat de superprogressieven ook hier tegen zijn maar, gezien de baby niet kan kiezen, laten we hem/haar bij voorkeur toch een mama en een papa geven. Maar vermits slechts 1/3 nog in een traditioneel gezin opgroeit, zal de meerderheid nooit weten wat ze gemist hebben en is het makkelijk voor die meerderheid om te zeggen dat kinderen geen ma en pa meer nodig hebben
je spreekt jezelf enigsinds wat tegen
je zegt vermits het kind niet kan kiezen kiest men best voor het traditionele plaatje ...
maar dat traditionele plaatje maakt slecht 33,3% uit ... niet meteen de norm dus

longhorn
19 september 2008, 01:04
je spreekt jezelf enigsinds wat tegen
je zegt vermits het kind niet kan kiezen kiest men best voor het traditionele plaatje ...
maar dat traditionele plaatje maakt slecht 33,3% uit ... niet meteen de norm dus

Ik spreek mezelf niet tegen. In mijn laatste zin schrijf ik nl. dat een meerderheid helaas niet meer opgroeit in een traditioneel gezien en dat er hierdoor jammer genoeg een nieuwe norm komt die eigenlijk geen normen meer heeft wat betreft een familiestructuur. Alles moet kunnen. Een vader en moeder hebben onder hetzelfde dak is, gezien de trieste cijfers, voorbijgestreefd.

freespirit
19 september 2008, 08:30
Linkse Partijen zoals SP-a,Groen,PS etc die willen dat homosexualiteit is aangeboren! Er is geen enkel bewijs van! Geen enkel ziekenhuis of specialist kan een antwoord geven dat homosexualiteit is aangeboren! Trouwens: alle homo's komen uit een...heterogezin! raar toch? Dat bewijst dat er tijdens de puberjaren ergens een invloed is geweest,ofwel door omgevingsfactoren ofwel door verkeerde opvoeding.

Ik behoor helemaal niet tot één van de door u opgenoemde partijen. Precies of de erkenning van homoseksualiteit is een links complot (er zijn nu eenmaal mensen die in alles een 'samenzwering' tegen de 'goede', traditionele waarden en normen zien). Over homoseksualiteit is inderdaad veel nog niet geweten, maar uw argumentatie dat homo's uit heterogezinnen komen is volstrekt normaal en slaat voor de rest op niets. Het is nogal wiedes dat ze uit heterogezinnen komen ! Ik weet niet of u ooit de lessen biologie aandachtig heeft gevolgd, maar om kinderen te maken heeft men een man en een vrouw nodig (of tenminste mannelijk en vrouwelijk materiaal). Dus in homogezinnen zijn er per definitie geen (natuurlijke) nakomelingen, enkele lesbische koppels die naar de spermabank stappen niet te na gesproken, dus kunnen er ook geen homoseksuelen worden 'voortgebracht'. Dat lijkt me nogal logisch dus, en uw argumentatie daarover is dan ook volledig absurd. Onder andere doordat u (en vele anderen) het onwenselijk vinden dat twee homo-mannen een kind samen opvoeden (wat is daarvoor uw rationele argumentatie ?), is het zeer onwaarschijnlijk dat er uit een homo-gezin sowieso nakomelingen voortkomen.

Er zijn nochtans verschillende wetenschappers bezig om de oorzaken van homoseksualiteit te achterhalen, en bij hen wijst niets erop dat homofilie wordt bepaald door beïnvloeding uit de omgeving. Dus 'aangeboren factoren' lijken de beste optie te zijn (ik geef toe dat zulks heel moeilijk te bewijzen is, omdat het hier allicht ook over bepaalde hersenactiviteit gaat en daar weten we nog bitter weinig vanaf). Wel is geweten dat een niet-openstaande omgeving of opvoeding ervoor kan zorgen, vroeger was dit de regel, dat homoseksuele jongeren en volwassenen niet uit de kast kwamen. Ze maakten / maken zichzelf wijs dat ze het andere geslacht beminnen en worden geforceerde hetero's. Dit met alle gevolgen vandien, want de liefde van het koppel is nooit oprecht en altijd (langs één van de zijden) gekunsteld. En zo gebeuren er drama's en bedenkelijke praktijken. Getrouwde mannen die in de bosjes aan de autostradeparkings met elkaar afspreken, mannen (of vrouwen) die er een dubbelleven op nahouden en er een minnaar van hetzelfde geslacht op nahouden. Dit zou onder mannen in de Arabische wereld populair zijn, er een 'close' vriend op nahouden (openlijke homoseksualiteit is in veel Arabische landen strafbaar met de dood). Of men krijgt bij ons mannen die inderdaad braaf trouwen en eens bijvoorbeeld hun conservatieve ouders dood zijn, komen ze uit de kast en laten ze vrouw en kinderen na dertig jaar huwelijk 'in de steek' om zich in de homomilieus te begeven (ken zelf zo ettelijke mannen). Deze mannen hebben niet alleen twintig of dertig jaar het leven van zichzelf vergald, maar ook dat van hun partners, met wie geen evenwichtige relationele of seksuele relatie tot stand kon komen. Is dat dan beter dan je kinderen in openheid opvoeden, een tolerante houding t.o.v. anders geaarden aannemen en je kinderen in hun relatie gelukkig zien worden ?

Gezond Vlaanderen
19 september 2008, 08:50
@freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg:-D Maar persoonlijk denk ik zodra men meer weet van de hersenen dat toekomstgericht er een remedie gaat komen om homosexualiteit uit te roeien.Dit door medicatie voor de zwangerschap bijvoorbeeld te verplichten.

Patsy Stone
19 september 2008, 09:30
Brrrr... Jij bent een angstaanjagend mens.

eno2
19 september 2008, 10:05
Brrrr... Jij bent een angstaanjagend mens.
Zo werken de hersenen heus niet.

Andro
19 september 2008, 10:15
ps.
Willen alle zeikers, trollen, fascho's, nazi's, homofoben, provocateurs,fundamentalisten en stokers aub op sodemieteren, ga maar fijn terug in jullie thuishaven de bruine internet riolen spelen...

HAMC
19 september 2008, 10:34
ps.
Willen alle zeikers, trollen, fascho's, nazi's, homofoben, provocateurs,fundamentalisten en stokers aub op sodemieteren, ga maar fijn terug in jullie thuishaven de bruine internet riolen spelen...

Ik dacht dat jij verdraagzamer was.

Anna List
19 september 2008, 10:35
zouden er ook nog 'Belgen' zijn die moeite hebben met homo-kinderen ?

HAMC
19 september 2008, 10:37
zouden er ook nog 'Belgen' zijn die moeite hebben met homo-kinderen ?

Als je daarmee bedoelt kinderen van homo-koppels, ik vrees dat die ernstig trauma gaan overhouden aan de pesterijen.

Andro
19 september 2008, 10:40
Ik dacht dat jij verdraagzamer was.

Ben ik, daarom zei ik dus ook aub.

HAMC
19 september 2008, 10:42
Ben ik, daarom zei ik dus ook aub.

Ah ok.

alice
19 september 2008, 10:50
Gezond Vlaanderen; weet u dan een kliniek die kan aantonen dat u hetero bent omdat dit aangeboren is?
Zelden iemand gezien die zoveel onzin uitkraamt!
Als u hetero bent omdat u hiervoor kiest mag ik dus concluderen dat u ook voor homoseksualiteit zou kunnen kiezen!
Dus kunt u bent met een man maar u verkiest een vrouw?
Is dit wat u zo doet reageren; latente homoseksuele gevoelens en gaat u daarom zo angstig te keer?

Als u als hetero geboren bent dan zijn anderen evenzeer als homo geboren!
En wat is daar trouwens mis mee?
Ik ken verschillende kinderen die opgroeien bij twee mama's en niemand vind dit raar of nergens leidt dit tot pesterijen.
Trouwens volgens mij hebben autochtone Belgen ( fossielen zoals gezond Vlaanderen buiten beschouwing gelaten)helemaal niet zoveel moeite met eenouder gezinnen of homo's; wie hier moeite mee heeft zijn vaak allochtone Belgen!
Een onderzoek wat dit niet duidelijk maakt is voor mij dan ook niet representatief!
Het is niet omdat sommige moslims met de Belgische nationaliteit nog in de middeleeuwen leven dat dit ineens representatief kan worden genoemd voor Belgen.

Fallen Angel
19 september 2008, 12:13
@freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg:-D Maar persoonlijk denk ik zodra men meer weet van de hersenen dat toekomstgericht er een remedie gaat komen om homosexualiteit uit te roeien.Dit door medicatie voor de zwangerschap bijvoorbeeld te verplichten.

Alles wat niet in uw wereldbeeld past moet blijkbaar "uitgeroeid" worden.
Ik ken er nog die hetzelfde dachten en hun ideëen ook hebben uitgevoerd.
Niet meteen een zootje waar je mee vergeleken wilt worden als je het mij vraagt.

BladeToke
19 september 2008, 14:37
@freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg:-D Maar persoonlijk denk ik zodra men meer weet van de hersenen dat toekomstgericht er een remedie gaat komen om homosexualiteit uit te roeien.Dit door medicatie voor de zwangerschap bijvoorbeeld te verplichten.

man man man? Vlaams Belanger zeker?
in welk gat leefde gij in België?
ik vermoede dat u ofwel maximum 18 jaar bent, ofwel meer dan 50, ofwel extreem katholiek bent opgevoed...moest het Dat laatse zijn zegt dat natuurlijk al genoeg...

HAMC
19 september 2008, 14:40
man man man? Vlaams Belanger zeker?
in welk gat leefde gij in België?
ik vermoede dat u ofwel maximum 18 jaar bent, ofwel meer dan 50, ofwel extreem katholiek bent opgevoed...moest het Dat laatse zijn zegt dat natuurlijk al genoeg...

Bedoelt u dan dat iedereen die in God/Allah gelooft een godsdienstwaanzinige is?

BladeToke
19 september 2008, 14:41
Bedoelt u dan dat iedereen die in God/Allah gelooft een godsdienstwaanzinige is?

nee alleen beetje goedgelovig en zeker naief..., swoit dit geheel ter zijde...
back on topic...

HAMC
19 september 2008, 14:48
nee alleen beetje goedgelovig en zeker naief..., swoit dit geheel ter zijde...
back on topic...

Het extreme katholicisme was pertang door u tersprake gebracht

BladeToke
19 september 2008, 14:51
Het extreme katholicisme was pertang door u tersprake gebracht
idd omdat wel een mogelijke verklaring zou zijn voor zijn homo-haat...
ahja just een andere mogelijkheid...
dat hij zelf een gefrustreerde oude homo is met een vrouw en kinderen, en dat hij nooit de mogelijkheid had zich te outen...

HAMC
19 september 2008, 14:54
idd omdat wel een mogelijke verklaring zou zijn voor zijn homo-haat...
ahja just een andere mogelijkheid...
dat hij zelf een gefrustreerde oude homo is met een vrouw en kinderen, en dat hij nooit de mogelijkheid had zich te outen...

In dat geval is het toch een goeie. :)

freespirit
19 september 2008, 17:18
@freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg:-D Maar persoonlijk denk ik zodra men meer weet van de hersenen dat toekomstgericht er een remedie gaat komen om homosexualiteit uit te roeien.Dit door medicatie voor de zwangerschap bijvoorbeeld te verplichten.

Nu maakt u toch echt een grapje, hoop ik.

Preuße
19 september 2008, 18:29
@freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg:-D Maar persoonlijk denk ik zodra men meer weet van de hersenen dat toekomstgericht er een remedie gaat komen om homosexualiteit uit te roeien.Dit door medicatie voor de zwangerschap bijvoorbeeld te verplichten.

Dat is één zaak, maar het onderwerp hier is hömö-ouders. Kinderen of zelfs baby's uitleveren aan afwijkelingen met een onvolwassen en vaak geperverteerde (denk maar aan de verschillende "parade's") seksualiteit is een ware misdaad. Een aanslag op de eerbaarheid van de kinderen en een zware domper op hun toekomst want of kinderen een normale opvoeding kunnen "genieten" door 2 zieke mensen is natuurlijk onmogelijk.

MaGNiFiCaT
19 september 2008, 18:36
Niet dat ik twijfel aan de capaciteiten van homoseksuelen, waarvan er beslist zullen zijn die veel betere ouders zouden kunnen zijn dan sommige hetro-koppels, ben ik toch helemaal tegen homo-adoptie.

Een kind heeft recht op zowel een vader als een moeder. Ik vind dat een kind moet kunnen opgroeien in een zo normaal mogelijk omgeving.

Fallen Angel
19 september 2008, 18:47
Dat is één zaak, maar het onderwerp hier is hömö-ouders. Kinderen of zelfs baby's uitleveren aan afwijkelingen met een onvolwassen en vaak geperverteerde (denk maar aan de verschillende "parade's") seksualiteit is een ware misdaad. Een aanslag op de eerbaarheid van de kinderen en een zware domper op hun toekomst want of kinderen een normale opvoeding kunnen "genieten" door 2 zieke mensen is natuurlijk onmogelijk.

Loopt u ook zo op straat rond misschien??? :-D
Vroeger in Antwerpen heeft er ook zo ene een tijdje al mijn stamcafè's afgeschuimd.
Sommige andere metalfans zullen hem misschien ook hebben zien rondhangen in de rots of in de pandemonium (den drempel was toen al dicht dacht k).
Grote struize kerel, lang haar altijd in het wit (zo zothuis wit) en hij liep soms rond me een knoert van een erectie (vies zicht :?)
Zat em daar te fulmineren tegen wij 'goddelozen' en 'heidenen' en 'den duivel'.
Was altij lachen als dieje der was. Sommige gaven em zelfs een pint.

Misschien een tip voor u Pruis. Ik zal u nen duvel trakteren als k u daar tegenkom ;-)

De rechtvaardige rechter
20 september 2008, 13:57
In Vlaanderen worden homo's over het algemeen beter aanvaard dan in Wallonië. Ik ken paar homo's en dat zijn heel toffe mensen, daarom ben ik ook pro gelijke rechten homo's.

LastMohican
20 september 2008, 14:48
Ik zal u nen duvel trakteren als k u daar tegenkom ;-)

:cheer: Duvel :cheer:

praha
21 september 2008, 01:03
Ik spreek mezelf niet tegen. In mijn laatste zin schrijf ik nl. dat een meerderheid helaas niet meer opgroeit in een traditioneel gezien en dat er hierdoor jammer genoeg een nieuwe norm komt die eigenlijk geen normen meer heeft wat betreft een familiestructuur. Alles moet kunnen. Een vader en moeder hebben onder hetzelfde dak is, gezien de trieste cijfers, voorbijgestreefd.
nu doe je t' weer ... min of meer

we zijn er dus beiden mee eens dat het niet meer dé norm is
doch kom je onmiddellijk op de proppen dat die nieuwe norm geen normen meer heeft ?
natuurlijk bedoelde je dat waarschijnlijk anders en wou je daar waar 'normen' stond gewoonweg zeggen 'waarden'
maar uiteindelijk komt dat +- op hetzelfde neer want normen en waarden worden ons immers vanuit het collectief gedicteerd
en dat collectief is blijkbaar al verschoven

praha
21 september 2008, 01:09
@freespirit...jij zou schrijver moeten worden, wat een uitleg:-D Maar persoonlijk denk ik zodra men meer weet van de hersenen dat toekomstgericht er een remedie gaat komen om homosexualiteit uit te roeien.Dit door medicatie voor de zwangerschap bijvoorbeeld te verplichten.
wie weet zou dat kunnen
en met welk nut, dit alles ?

je kan natuurlijk net hetzelfde bedenken eens men een middel voorhanden zou hebben om alles wat afwijkt van blond haar en blauwe ogen om te buigen

praha
21 september 2008, 01:10
Brrrr... Jij bent een angstaanjagend mens.
dacht ik ook
erger dan een fundi

Gezond Vlaanderen
22 september 2008, 21:42
Geen kinderen voor homosexuele ouders! Vrij simpel: omdat homo's zich niet voort kunnen planten op een natuurlijke manier (man+vrouw=natuurlijk).Homo's willen kinderen alleen maar "hebben" uit hebzucht en zo nog meer de buitenwereld op zijn kop zetten.Ik zeg niet dat het bij alle hetero-gezinnen altijd rozengeur en manenschijn is maar homo's met kinderen is meer dan een brug te ver!

Patsy Stone
22 september 2008, 22:03
Geen kinderen voor homosexuele ouders! Vrij simpel: omdat homo's zich niet voort kunnen planten op een natuurlijke manier (man+vrouw=natuurlijk).Homo's willen kinderen alleen maar "hebben" uit hebzucht en zo nog meer de buitenwereld op zijn kop zetten.Ik zeg niet dat het bij alle hetero-gezinnen altijd rozengeur en manenschijn is maar homo's met kinderen is meer dan een brug te ver!

Ben jij zo iemand die door het voortdurend uiten van extreem domme uitspraken het vlaams belang in een slecht daglicht probeert te plaatsen?

praha
22 september 2008, 22:37
Geen kinderen voor homosexuele ouders! Vrij simpel: omdat homo's zich niet voort kunnen planten op een natuurlijke manier (man+vrouw=natuurlijk).Homo's willen kinderen alleen maar "hebben" uit hebzucht en zo nog meer de buitenwereld op zijn kop zetten.Ik zeg niet dat het bij alle hetero-gezinnen altijd rozengeur en manenschijn is maar homo's met kinderen is meer dan een brug te ver!

je 'argumenten' en 'vooroordelen' zijn alvast ook niet erg 'natuurlijk' ;-)

wat heeft ouderschap te maken met het potentiëel zich te kunnen voortplanten.... en wat als dat potentiëel eveneens niet aanwezig is bij man+vrouw door een gril van diezelfde natuur ?

en waarom zou het willen "hebben" en verkrijgen van kinderen langs de ene weg minder of meer hebzuchtig zijn dan het "hebben" en verkrijgen van kinderen langs een andere weg de andere weg ?

en waar leg je de grens ? ... wanneer spreek je rsp. van hetroseksueel rsp. homosekseksueel als je je beroept op een rsp. verschillend rsp. gelijk geslacht wanneer daar ook niet alles zo duidelijk afgelijnd is ?

praha
22 september 2008, 22:39
Ben jij zo iemand die door het voortdurend uiten van extreem domme uitspraken het vlaams belang in een slecht daglicht probeert te plaatsen?
je zou het zo denken
alleen jammer dat dat 'slecht daglicht' voor velen dezer dagen gelijk staat met 'politiek-incorrect' en dat scoort natuurlijk