PDA

View Full Version : Nieuwe site van sensoa...


Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 21:33
www.allesoverseks.be

Als je naar "campagne" gaat zie je een video TV(!!) clip met een meisje met sp*rma in haar mond.Nadien zie je op't einde van dat filmpje een jongen(!) met sp*erma in zijn mond(!)

Waar gaat dit naartoe? De overheid promoot homo-sex in haar nieuwste tv spot! Dat ze voorlichting willen geven tot daar toe,op een normale manier!

Leuke clips , sensoa! jullie zetten de jeugd op verkeerde gedachten!

Mambo
17 september 2008, 21:46
www.allesoverseks.be

Als je naar "campagne" gaat zie je een video TV(!!) clip met een meisje met sp*rma in haar mond.Nadien zie je op't einde van dat filmpje een jongen(!) met sp*erma in zijn mond(!)

Waar gaat dit naartoe? De overheid promoot homo-sex in haar nieuwste tv spot! Dat ze voorlichting willen geven tot daar toe,op een normale manier!

Leuke clips , sensoa! jullie zetten de jeugd op verkeerde gedachten!

Ik vind van niet.
In het journaal vroegen ze een aantal jonge meisjes, zeg maar bijna vrouwen, of ze van sperma slikken ook zwanger konden worden.
De meesten dachten van wel!

Dus komaan...het is triest gesteld met hun seksuele opvoeding de dag van vandaag.
Geef ze maar een website.

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 21:48
Haha een website waar ze jongens tonen met sp*rma in hun mond! DAT is correcte uitleg zeker? 8O Weet de overheid zelf wel wat normale sex is en vanwaar de kinderen komen? Als ik die clip zag op hun site stel ik me serieuze vragen.

Mambo
17 september 2008, 21:49
Haha een website waar ze jongens tonen met sp*rma in hun mond! DAT is correcte uitleg zeker? 8O

Die jongen heb ik niet gezien.
Dat zou wel wat ongepast zijn dat is waar.

Ben je zeker?

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 21:51
Volledig de clip uitkijken: op't laatste moment komt dat meisje een jongen tegen (haar broer?) met sp*rma in zijn mond (zoals zij dus).Dit is erover vind ik!

Juan
17 september 2008, 21:51
Wat een mooie jongen op het einde!
Merci voor de link

Mambo
17 september 2008, 21:51
Maar goed ook jongens die een beetje vanachter consumeren moeten wellicht eens voorgelicht worden.

Mambo
17 september 2008, 21:52
Volledig de clip uitkijken: op't laatste moment komt dat meisje een jongen tegen (haar broer?) met sp*rma in zijn mond (zoals zij dus).Dit is erover vind ik!

Dat wist ik niet.
Daar heb je wel gelijk in.

toccata
17 september 2008, 21:53
Ik denk dat we met een zoveelste provo-nick zitten

Gezond Vlaanderen
17 september 2008, 21:53
Men moet heterosexualiteit promoten , niet homosexualiteit! En dan dit ook nog eens tonen op tv!8O

Patsy Stone
17 september 2008, 22:12
Men moet heterosexualiteit promoten , niet homosexualiteit! En dan dit ook nog eens tonen op tv!8O
Wat promootte dat meisje met het kwakje in de mond, volgens jou? Zij leek me nochtans de hoofdrol te spelen in dat clipje. In percenten uitgedrukt, zouden we kunnen stellen dat het heteroseksuele meisje zo'n 90% van de tijd in beeld kwam en de homoseksuele jongen zo'n 10%. Dat benadert aardig de realiteit, zou ik denken...

Maar alle gekheid op een stokje: leuk clipje van sensoa.

André de Hollander
17 september 2008, 22:22
www.allesoverseks.be

Als je naar "campagne" gaat zie je een video TV(!!) clip met een meisje met sp*rma in haar mond.Nadien zie je op't einde van dat filmpje een jongen(!) met sp*erma in zijn mond(!)

Waar gaat dit naartoe? De overheid promoot homo-sex in haar nieuwste tv spot! Dat ze voorlichting willen geven tot daar toe,op een normale manier!

Leuke clips , sensoa! jullie zetten de jeugd op verkeerde gedachten!

De overheid promoot het vergroten van kennis over sex onder jongeren. Zowel hetero's als homo's.

Homoseksualiteit is realiteit. Goed dat de overheid daar de ogen niet voor sluit.

King of beggars and fleas
17 september 2008, 23:26
pff ik vond dat best wel grappig

sorry maar als je je daar aan ergert ben je vind ik toch danig verzuurd

King of beggars and fleas
17 september 2008, 23:29
Wat promootte dat meisje met het kwakje in de mond, volgens jou? Zij leek me nochtans de hoofdrol te spelen in dat clipje. In percenten uitgedrukt, zouden we kunnen stellen dat het heteroseksuele meisje zo'n 90% van de tijd in beeld kwam en de homoseksuele jongen zo'n 10%. Dat benadert aardig de realiteit, zou ik denken...
klopt - het promoot helemaal geen seks, geen heteroseks noch homoseks - het zegt gewoon van meisjes pas op

en op het laatste wijst het er nog even op dat jongens natuurlijk net zo goed moeten oppassen.

Groentje-18
18 september 2008, 00:37
Hoe jij het schrijft vreesde ik even het ergste.
Na het clipje gezien te hebben: ik vind het wel grappig. En wat meer seksuele opvoeding kan inderdaad geen kwaad. :)

Kay_
18 september 2008, 07:32
Ik vind dat sperma in de mond eigenlijk het meest verontrustend ipv in wie zijn mond zich dat bevindt. Als dat al de norm wordt....

Rudy
18 september 2008, 08:02
Haha een website waar ze jongens tonen met sp*rma in hun mond!

Vanwaar die "*" in plaats van een "e" in het woord "sperma" ?

Rudy
18 september 2008, 08:05
Wat promootte dat meisje met het kwakje in de mond, volgens jou?

Patsy. Zo te zien toch wel een serieus kwakje. Mij lijkt dit eerder een promotiefilmpje voor gangbang. Is de doelgroep daar niet iets te jong voor ?

Andro
18 september 2008, 08:08
Leuk filmpje.

Gezond Vlaanderen
18 september 2008, 08:54
Dit is geen goede manier van sexuele voorlichting:

Ten eerste:

De overheid toont met deze clip alsof het normaal is dat alle jongeren sp*rma in hun mond nemen(!)

Ten tweede:

De overheid toont met deze clip alsof het normaal is dat JONGENS sp*rma in hun mond nemen(!)

Deze informatiecampagne promoot eerder onveilige sex,homosex... etc

Persoonlijk vind ik dit een slechte campagne.Ik vraag mij af wie deze clip/campagne ontworpen heeft...homo's?

Rudy
18 september 2008, 09:10
Dit is geen goede manier van sexuele voorlichting:
Toch alleszins beter dan de zwart-wit "voorlichtingsfilmpjes" op de BRT destijds, bestemd voor het vijfde en zesde leerjaar. De leerling die tijdens de uitzending niet ernstig bleef kreeg een lap ten z'n oren van de meester.

Hoomer
18 september 2008, 10:07
Degoutant, als vader van 6 kinderen vind ik dit gewoon degoutant. Ik wil mijn kinderen niet groot brengen in een alles moet kunnen maatschappij.
Verdorie zouden die moslims toch gelijk hebben??????????????????

Wimpeus
18 september 2008, 10:09
Men moet heterosexualiteit promoten , niet homosexualiteit! En dan dit ook nog eens tonen op tv!8O

Hoe doe je dat, homoseksualiteit promoten ?
Er zoveel mogelijk reclame rond maken en kortingen geven bij de Carrefour aan elke 1.000ste homofiel die langs de kassa passeert om zo al die verstokte hetero's te kunnen bekeren ?

Mambo
18 september 2008, 17:30
Dat die jongen daar ook met zijn kwakje in de mond liep is idd degoutant.
Dat had subtieler gekunnen.

Gezond Vlaanderen
18 september 2008, 18:44
@Mambo: Goed gesproken! Zeg nu zelf: je kan dat toch niet echt normaal/gezond noemen: een jongen met sperma in zijn mond en dat tonen op tv voor zogezegd veilige sex? Dit kon inderdaad anders!

André de Hollander
18 september 2008, 21:13
Vergeet niet voor welke doelgroep het gemaakt is. Jongeren experimenteren al vanaf hun 14e (sommigen toch) met sex en sperma in de mond is dan echt niet het meest extreme experiment dat ze kunnen bedenken.

Iets kunnen bedenken en uitvoeren is dan weer makkelijker dan leren wat de risico's ervan zijn. Dus goed dat de overheid jongeren aanzet tot het vergroten van hun theoretische kennis over sex.

Een jongere die er niet aan moet denken om die vieze witte troep in de mond te nemen gaat dat echt niet doen na het zien van het filmpje.

Gezond Vlaanderen
18 september 2008, 21:16
Misschien ben ik van de "oude stempel" of ouderwets maar zo'n dingen zoals sperma in de mond,orale sex...dat was vroeger taboe en mocht zelfs niet over gesproken worden! Maar ik denk ook dat dit vroeger ook veel minder was, vroeger hadden man/vrouw "normale" sex m.a.w het verwekken van kinderen.Nu is het meer een experimenteel gedoe zoals oraal,anaal(!),sperma in mond,trio,lesbisch etc etc

Normen en waarden zijn duidelijk aan het vervagen in de maatschappij!

Mambo
18 september 2008, 21:20
Ik heb niks tegen gezond experimenteren. Ik vind de site ook redelijk goed, zeker voor jongeren.
Maar als bedrijfs voorstelling, een homo met een kwakje in de mond vind ik dat ze de goedkoopste en wansmakelijkste manier gezocht en gevonden hebben.

Ik zie niemand een dergelijk foldertje te bussen als voorstelling van zijn bedrijf/site what ever zonder problemen te mogen verwachten met een aantal officiële diensten.

Blijkbaar gelden op internet andere regels.

André de Hollander
18 september 2008, 21:43
Misschien ben ik van de "oude stempel" of ouderwets maar zo'n dingen zoals sperma in de mond,orale sex...dat was vroeger taboe en mocht zelfs niet over gesproken worden! Maar ik denk ook dat dit vroeger ook veel minder was, vroeger hadden man/vrouw "normale" sex m.a.w het verwekken van kinderen.Nu is het meer een experimenteel gedoe zoals oraal,anaal(!),sperma in mond,trio,lesbisch etc etc

Normen en waarden zijn duidelijk aan het vervagen in de maatschappij!

Euh, Kamasutra stamt vermoedelijk uit de 4e eeuw!

Als je alles wat daarin staat nog wil uitproberen, kom je de komende 2 weken niet meer op straat. :-P

Groentje-18
19 september 2008, 00:55
Ik vind dat sperma in de mond eigenlijk het meest verontrustend ipv in wie zijn mond zich dat bevindt. Als dat al de norm wordt....

Het is er één die ik zelf niet durfde maken omdat ik vreesde dat het weer een storm zou uitlokken, maar ik vind dit zeker geen ongepaste opmerking!!

Ik weet nu wel niet aan wie men het filmpje allemaal wenst te tonen, maar men wekt hiermee nogal de indruk dat dit een normale vorm is van seksualiteitsbeleving. Op zich is dat geen reden tot paniek. Maar men moet zich ervoor behoeden om mensen die zich niet in deze vorm van seksuele omgang kunnen vinden als preuts, conservatief, ouderwets, ... te bestempelen.

Als dit filmpje wijdverspreidt wordt en jongen/meisje weigert orale seks, zie ik de willende partner de ander al proberen te overhalen met zulke argumenten. Dat lijkt me ook weinig wenselijk ...

Groentje-18
19 september 2008, 01:03
Ik heb niks tegen gezond experimenteren. Ik vind de site ook redelijk goed, zeker voor jongeren.
Maar als bedrijfs voorstelling, een homo met een kwakje in de mond vind ik dat ze de goedkoopste en wansmakelijkste manier gezocht en gevonden hebben.

Ik zie niemand een dergelijk foldertje te bussen als voorstelling van zijn bedrijf/site what ever zonder problemen te mogen verwachten met een aantal officiële diensten.

Blijkbaar gelden op internet andere regels.

Ik ga weer een uitspraak doen waarmee ik van harte hoop dat hij geen storm uitlokt en zich niet overal verspreidt op het forum, maar op dat vlak leven we in een samenleving met een dubbele moraal ...

Door een professor van me werd dit zeer mooi verwoordt (dit is niet letterlijk geciteerd): we mogen er niet blind voor zijn dat groepen die vroeger werden gezien als minderheden tegenwoordig uitdrukkelijk bescherming genieten (wetgeving), deze ook tot de norm zijn gaan behoren en deze ook mee de norm bepalen. Ze drukken ook mee hun stempel op de seksualiteitsbeleving van anderen. (of op wat een ander wel of niet mag (lees: moet) aanvaarden.) Er schuilt veel waarheid in die bewering.

Patsy Stone
19 september 2008, 05:02
Het is er één die ik zelf niet durfde maken omdat ik vreesde dat het weer een storm zou uitlokken, maar ik vind dit zeker geen ongepaste opmerking!!

Ik weet nu wel niet aan wie men het filmpje allemaal wenst te tonen, maar men wekt hiermee nogal de indruk dat dit een normale vorm is van seksualiteitsbeleving. Op zich is dat geen reden tot paniek. Maar men moet zich ervoor behoeden om mensen die zich niet in deze vorm van seksuele omgang kunnen vinden als preuts, conservatief, ouderwets, ... te bestempelen.

Als dit filmpje wijdverspreidt wordt en jongen/meisje weigert orale seks, zie ik de willende partner de ander al proberen te overhalen met zulke argumenten. Dat lijkt me ook weinig wenselijk ...
Je hebt het filmpje niet begrepen. Dit filmpje gaat helemaal niet om orale seks en of dat nu een goede of een slechte zaak is. Dit filmpje gaat erom dat jongeren die vragen hebben over een bepaald facet van hun seksualiteit voortaan een antwoord op hun vraag kunnen vinden op een nieuwe website die speciaal met dat doel werd opgericht. Het voorbeeld van de orale seks dat in dit filmpje aan bod komt, is slecht één van de vele mogelijke vragen waarmee een experimenterende jongere geconfronteerd zou kunnen worden: "is het gevaarlijk om sperma in te slikken wanneer men orale seks heeft?" En zoals je kan zien aan de reactie van het meisje, heeft zij het juiste antwoord op haar vraag gevonden op die website en zal die jongen dat ook vinden.

En toch nog even voor alle duidelijkheid: ja, orale seks is een normale vorm van seksualiteitsbeleving.

André de Hollander
19 september 2008, 08:39
Ik ga weer een uitspraak doen waarmee ik van harte hoop dat hij geen storm uitlokt en zich niet overal verspreidt op het forum, maar op dat vlak leven we in een samenleving met een dubbele moraal ...

Door een professor van me werd dit zeer mooi verwoordt (dit is niet letterlijk geciteerd): we mogen er niet blind voor zijn dat groepen die vroeger werden gezien als minderheden tegenwoordig uitdrukkelijk bescherming genieten (wetgeving), deze ook tot de norm zijn gaan behoren en deze ook mee de norm bepalen. Ze drukken ook mee hun stempel op de seksualiteitsbeleving van anderen. (of op wat een ander wel of niet mag (lees: moet) aanvaarden.) Er schuilt veel waarheid in die bewering.

De professor heeft gelijk. Holebi's genieten uitdrukkelijk bescherming en ze zijn mede de norm gaan bepalen. Nu durft een deel van de hetero-mannen ook eens een kontje mee te pakken en zijn er vrouwen die het wel lekker vinden om ook eens een vriendin te zoenen.

btw. Pijpen en beffen is nog nauwelijk als experiment te beschouwen, deze vorm van seks is vrij algemeen.

maddox
19 september 2008, 08:59
De professor heeft gelijk. Holebi's genieten uitdrukkelijk bescherming en ze zijn mede de norm gaan bepalen. Nu durft een deel van de hetero-mannen ook eens een kontje mee te pakken
Als het een heteroMan is, dan zal het een welgevormd vrouwenkontje zijn.

En zijn er vrouwen die het wel lekker vinden om ook eens een vriendin te zoenen.
Ik zoen ook mannen, maar dan in een uitbundige begroeting, maar in totaal A-sexuele betekenis. Maar als vrouwen elkaar tongzoenen, vind ik dat als heteroman estetisch verantwoord.

btw. Pijpen en beffen is nog nauwelijk als experiment te beschouwen, deze vorm van seks is vrij algemeen.
Klopt, en dit sinds 100000 BC, /-1 000 000. oftewel sinds de mens mens is.

Bierke
19 september 2008, 09:03
www.allesoverseks.be

Als je naar "campagne" gaat zie je een video TV(!!) clip met een meisje met sp*rma in haar mond.Nadien zie je op't einde van dat filmpje een jongen(!) met sp*erma in zijn mond(!)

Waar gaat dit naartoe? De overheid promoot homo-sex in haar nieuwste tv spot! Dat ze voorlichting willen geven tot daar toe,op een normale manier!

Leuke clips , sensoa! jullie zetten de jeugd op verkeerde gedachten!

Is enkel suggestief hoor... wie heeft hier nood aan een site die wat inlichting/voorlichting geeft? Ik ben dus volledig voorstander van zo'n site, beter dan de duizenden andere kleintjes die niet altijd volledig en correcte informatie geven.

André de Hollander
19 september 2008, 09:07
Als het een heteroMan is, dan zal het een welgevormd vrouwenkontje zijn.


Ik zoen ook mannen, maar dan in een uitbundige begroeting, maar in totaal A-sexuele betekenis. Maar als vrouwen elkaar tongzoenen, vind ik dat als heteroman estetisch verantwoord.


Klopt, en dit sinds 100000 BC, /-1 000 000. oftewel sinds de mens mens is.

:-D

We zijn het helemaal eens, behalve dat ik geen mannen zoen. Maar dat veroordeel ik niet.

Nynorsk
19 september 2008, 11:11
Als dit filmpje wijdverspreidt wordt en jongen/meisje weigert orale seks, zie ik de willende partner de ander al proberen te overhalen met zulke argumenten. Dat lijkt me ook weinig wenselijk ...

Als je je partner met argumenten probeert te overhalen tot een seksuele act, dan lijkt er mij serieus iets mis in die relatie.

Nynorsk
19 september 2008, 11:24
Als je naar de site gaat en het antwoord op de vraag bekijkt, dan lees je daar trouwens: "Zorg ervoor dat er geen sperma in de mond komt".

Dat lijkt me nu ook wat overdreven. Het is ok dat mensen bewust worden van de gevaren van soa's, maar er moet daar nu ook niet in overdreven worden. Straks worden mensen nog bang om seks te hebben.

Zwartengeel
19 september 2008, 11:26
www.allesoverseks.be

Als je naar "campagne" gaat zie je een video TV(!!) clip met een meisje met sp*rma in haar mond.Nadien zie je op't einde van dat filmpje een jongen(!) met sp*erma in zijn mond(!)

Waar gaat dit naartoe? De overheid promoot homo-sex in haar nieuwste tv spot! Dat ze voorlichting willen geven tot daar toe,op een normale manier!

Leuke clips , sensoa! jullie zetten de jeugd op verkeerde gedachten!

:cheer: Meisjes met sperma in de mond :cheer:

Rudy
19 september 2008, 11:32
Als dit filmpje wijdverspreidt wordt en jongen/meisje weigert orale seks, zie ik de willende partner de ander al proberen te overhalen met zulke argumenten. Dat lijkt me ook weinig wenselijk ...

Voor zover je een promotiefilmpje als valabel argument zou kunnen beschouwen. Dit is niet de bedoeling van het filmpje. Hoogstens zou je kunnen stellen dat wie orale seks best leuk vindt zich geenszins schuldig of abnormaal hoeft te voelen. Dit geldt eveneens voor wie er totaal niet van moet weten. Punt is dat dit wederzijds wordt gerespecteerd. Dit belet niet dat de willende z'n liefke niet eens mag proberen overtuigen hé. Wie niet waagt, die nie wint. Zolang niemand iets tegen z'n of haar zin moet doen is niets onwenselijk.

Rudy
19 september 2008, 11:40
Misschien ben ik van de "oude stempel" of ouderwets maar zo'n dingen zoals sperma in de mond,orale sex...dat was vroeger taboe en mocht zelfs niet over gesproken worden! Maar ik denk ook dat dit vroeger ook veel minder was, vroeger hadden man/vrouw "normale" sex m.a.w het verwekken van kinderen.Nu is het meer een experimenteel gedoe zoals oraal,anaal(!),sperma in mond,trio,lesbisch etc etc

Normen en waarden zijn duidelijk aan het vervagen in de maatschappij!

Als ik je goed begrijp opteer je dus voor louter functionele seks. Het enige wat er nog aan ontbreekt is beweren dat seks zonder liefde niet kan.

Groentje-18
19 september 2008, 14:41
Je hebt het filmpje niet begrepen. Dit filmpje gaat helemaal niet om orale seks en of dat nu een goede of een slechte zaak is. Dit filmpje gaat erom dat jongeren die vragen hebben over een bepaald facet van hun seksualiteit voortaan een antwoord op hun vraag kunnen vinden op een nieuwe website die speciaal met dat doel werd opgericht. Het voorbeeld van de orale seks dat in dit filmpje aan bod komt, is slecht één van de vele mogelijke vragen waarmee een experimenterende jongere geconfronteerd zou kunnen worden: "is het gevaarlijk om sperma in te slikken wanneer men orale seks heeft?" En zoals je kan zien aan de reactie van het meisje, heeft zij het juiste antwoord op haar vraag gevonden op die website en zal die jongen dat ook vinden.

En toch nog even voor alle duidelijkheid: ja, orale seks is een normale vorm van seksualiteitsbeleving.

Je zegt dat ik het niet begrepen heb om je gelijk te halen ... zo'n zwakke argumenten ben ik niet van je gewoon.
Je eerste alinea is overbodig.
Je laatste zin is nogal bizar: wie bepaalt namelijk of iets normaal is en wat zei ik in mijn vorige post? :)

Groentje-18
19 september 2008, 14:47
De professor heeft gelijk. Holebi's genieten uitdrukkelijk bescherming en ze zijn mede de norm gaan bepalen. Nu durft een deel van de hetero-mannen ook eens een kontje mee te pakken en zijn er vrouwen die het wel lekker vinden om ook eens een vriendin te zoenen.

Inderdaad.

btw. Pijpen en beffen is nog nauwelijk als experiment te beschouwen, deze vorm van seks is vrij algemeen.

Klopt.
Maar dat wil niet zeggen dat ieder individu daaraan hoeft mee te doen en de anderen moeten worden beticht van preutsheid. Ik ken mensen met allerlei heu smaken, en iedereen bepaalt zelf of hij aan zoiets meedoet en hoe ver hij of zij daarin gaat. Dat filmpje zegt bijna van: dit is de nieuwe norm. Dat is nog waar ook, want iemand die niet aan orale seks doet wordt allicht als 'zonderling' beschouwd, bij anale seks is dat iets minder het geval. Wie dat laatste maar niks vindt, wordt nog aanvaard.
Het is natuurlijk gemaakt voor een bepaalde doelgroep die op dat vlak ongetwijfeld niet aan haar proefstuk toe is, maar ik ken bv tal van mensen die het bvb degoutant vinden om het sperma in hun mond te hebben... Ik hoop dat die hun partners niet naar het filmpje kijken / niet zo gemeen zijn haar /hem proberen te beinvloeden door te verwijzen naar wat de norm is ("allé joh? Iedereen doet dat toch?! Hoezo jij vindt daar iets anders van?! ").

Nynorsk
19 september 2008, 14:56
Inderdaad.



Klopt.
Maar dat wil niet zeggen dat ieder individu daaraan hoeft mee te doen en de anderen moeten worden beticht van preutsheid. Ik ken mensen met allerlei heu smaken, en iedereen bepaalt zelf of hij aan zoiets meedoet en hoe ver hij of zij daarin gaat. Dat filmpje zegt bijna van: dit is de nieuwe norm. Dat is nog waar ook, want iemand die niet aan orale seks doet wordt allicht als 'zonderling' beschouwd, bij anale seks is dat iets minder het geval. Wie dat laatste maar niks vindt, wordt nog aanvaard.

Ik vind niet dat dat filmpje dat zegt.
Ik denk wel dat dat filmpje voor velen een trigger is om te gaan kijken wat dat meisje daar nu eigenlijk gelezen heeft - exact de bedoeling van dat filmpje, lijkt me.


Het is natuurlijk gemaakt voor een bepaalde doelgroep die op dat vlak ongetwijfeld niet aan haar proefstuk toe is, maar ik ken bv tal van mensen die het bvb degoutant vinden om het sperma in hun mond te hebben... Ik hoop dat die hun partners niet naar het filmpje kijken / niet zo gemeen zijn haar /hem proberen te beinvloeden door te verwijzen naar wat de norm is ("allé joh? Iedereen doet dat toch?! Hoezo jij vindt daar iets anders van?! ").

ze kunnen hen makkelijk doorverwijzen naar de website dan, waar te lezen valt dat je beter geen sperma in je mond neemt ;-)

Denk je trouwens niet dat de duizenden pornofilmpjes waarin wordt klaargekomen in de mond een ietwat grotere invloed hebben dan de filmpjes die proberen wijzen op de mogelijke gevaren daarvan?

Groentje-18
19 september 2008, 15:11
Ik vind niet dat dat filmpje dat zegt.
Ik denk wel dat dat filmpje voor velen een trigger is om te gaan kijken wat dat meisje daar nu eigenlijk gelezen heeft - exact de bedoeling van dat filmpje, lijkt me.

Daar ben ik het mee eens. :)

ze kunnen hen makkelijk doorverwijzen naar de website dan, waar te lezen valt dat je beter geen sperma in je mond neemt ;-)

Denk je trouwens niet dat de duizenden pornofilmpjes waarin wordt klaargekomen in de mond een ietwat grotere invloed hebben dan de filmpjes die proberen wijzen op de mogelijke gevaren daarvan?

Daarom schreef ik eerder dat ik niet weet hoe dat filmpje verspreid wordt. Staat het enkel op internet? Of wordt het uitgezonden op de één of andere tv-zender?
Is het duidelijk te zien in dat filmpje dat ze dat beter niet doet?

Moest ik op een pornofilm stuiten/ernaar kijken zou ik persoonlijk niet geneigd zijn om de deelnemers hierin te zien als voorbeeldfiguren. ;) Maar serieus, ik kan me wel voorstellen dat deze filmpjes een impact hebben op de seksualiteits(beleving) bij tieners. Hoewel ik de invloed van TMF, JIMTV en MTV-clipjes waarin vaak bijna-naakte perfecte vrouwen paraderen en daarbij menig mannen aan hun benen reigen vele malen groter schat. Naar ik meen bereiken deze ook veel meer tieners. Hoewel ik niet durf gokken of tv of internet tegenwoordig de bovenhand haalt.

Flippend Rund
19 september 2008, 15:25
In mijn tijd moesten we het allemaal zelf ontdekken, en dat was veel spannender. Alles was een beetje afgeschermd door een waas van taboe, en eigenlijk was dat helemaal niet slecht.

Ik vraag me soms echt af, hoe het is om vandaag op te groeien in zo'n expliciet oversekste maatschappij.

Nynorsk
19 september 2008, 15:31
Is het duidelijk te zien in dat filmpje dat ze dat beter niet doet?

ze spuwt het toch uit, niet?
Je kan het evengoed omdraaien. Mocht ik in een zurige bui zijn, zou ik kunnen denken: is het nu al verkeerd om sperma in te slikken ook?


Moest ik op een pornofilm stuiten/ernaar kijken zou ik persoonlijk niet geneigd zijn om de deelnemers hierin te zien als voorbeeldfiguren. ;)
Maar serieus, ik kan me wel voorstellen dat deze filmpjes een impact hebben op de seksualiteits(beleving) bij tieners. Hoewel ik de invloed van TMF, JIMTV en MTV-clipjes waarin vaak bijna-naakte perfecte vrouwen paraderen en daarbij menig mannen aan hun benen reigen vele malen groter schat. Naar ik meen bereiken deze ook veel meer tieners. Hoewel ik niet durf gokken of tv of internet tegenwoordig de bovenhand haalt.

Ik denk dat de meeste tieners wel al eens hun weg naar youporn ed gevonden hebben, al is het maar uit nieuwsgierigheid.

Nynorsk
19 september 2008, 15:41
In mijn tijd moesten we het allemaal zelf ontdekken, en dat was veel spannender. Alles was een beetje afgeschermd door een waas van taboe, en eigenlijk was dat helemaal niet slecht.

Ik vraag me soms echt af, hoe het is om vandaag op te groeien in zo'n expliciet oversekste maatschappij.

waar ik me vooral zorgen om maak is de ontmenselijking van seks.
dat de waas van taboe weg is, vind ik niet erg, maar het is de manier waarop.

Gezond Vlaanderen
19 september 2008, 15:53
De clip geeft een totaal negatief beeld weer van de huidige losbandige en experimentele jeugd! Sex om de sex,hardcore porno,gang-bangs,trio's,homo-lesbisch-bi...alles moet maar kunnen, dus waarom ook niet sperma in de mond,pik in de kont?

Deze clip draagt mee tot onkuisheid,geen repect voor een ander,vrije sex,aidstoename,wisselende partners tot honderden toe... etc etc

De manier waarop de overheid deze clip brengt is totaal verkeerd!:evil:

Mambo
19 september 2008, 19:03
Ik ga weer een uitspraak doen waarmee ik van harte hoop dat hij geen storm uitlokt en zich niet overal verspreidt op het forum, maar op dat vlak leven we in een samenleving met een dubbele moraal ...

Door een professor van me werd dit zeer mooi verwoordt (dit is niet letterlijk geciteerd): we mogen er niet blind voor zijn dat groepen die vroeger werden gezien als minderheden tegenwoordig uitdrukkelijk bescherming genieten (wetgeving), deze ook tot de norm zijn gaan behoren en deze ook mee de norm bepalen. Ze drukken ook mee hun stempel op de seksualiteitsbeleving van anderen. (of op wat een ander wel of niet mag (lees: moet) aanvaarden.) Er schuilt veel waarheid in die bewering.


Fijn maar dan moet je er ook mee akkoord gaan dat ze vanaf nu bv op vtm reclame maken voor muntjes terwijl het zaad er uit loopt tussen de tekenfilms in.

Kwestie van wat één mag, mag dan de ander ook uiteindelijk.

Of als ik als avatar een sperma smoeltje zou plaatsen, zou dat bijgevolg (althans volgens u en uw wijze professor) totaal aanvaardbaar moeten zijn?

Want daar gaat het hem om.
Het ethisch verantwoord plaatsen van afbeeldingen of onderwerpen.

En toch heb ik zo het ijzersterk vermoeden dat al wie het normaal vond, het in dit geval niet normaal zou vinden.

Groentje-18
19 september 2008, 21:59
In mijn tijd moesten we het allemaal zelf ontdekken, en dat was veel spannender. Alles was een beetje afgeschermd door een waas van taboe, en eigenlijk was dat helemaal niet slecht.

Ik vraag me soms echt af, hoe het is om vandaag op te groeien in zo'n expliciet oversekste maatschappij.

Ik heb hier elders al eens gepost dat bepaalde seksuologen menen dat taboes nodig zijn om het libido in stand te houden. Ik weet niet of dit empirisch is (of kan worden) onderzocht.
Deze mensen constateren wel eens een 'seks-moeheid' bij de huidige generatie, die ze toeschrijven aan de 'overprikkeling' die onze samenleving biedt.

Groentje-18
19 september 2008, 22:01
Fijn maar dan moet je er ook mee akkoord gaan dat ze vanaf nu bv op vtm reclame maken voor muntjes terwijl het zaad er uit loopt tussen de tekenfilms in.

Kwestie van wat één mag, mag dan de ander ook uiteindelijk.

Of als ik als avatar een sperma smoeltje zou plaatsen, zou dat bijgevolg (althans volgens u en uw wijze professor) totaal aanvaardbaar moeten zijn?

Want daar gaat het hem om.
Het ethisch verantwoord plaatsen van afbeeldingen of onderwerpen.

En toch heb ik zo het ijzersterk vermoeden dat al wie het normaal vond, het in dit geval niet normaal zou vinden.

Sorry maar ik begrijp uw repliek niet.

Patsy Stone
20 september 2008, 09:40
Je zegt dat ik het niet begrepen heb om je gelijk te halen ... zo'n zwakke argumenten ben ik niet van je gewoon.
Je eerste alinea is overbodig.

Je laatste zin is nogal bizar: wie bepaalt namelijk of iets normaal is en wat zei ik in mijn vorige post? :)

Nee, die alinea is niet overbodig. Ik zie hier immers een hele polemiek ontstaan (waar ook jij aan deelneemt) over orale seks, terwijl dat helemaal niet de essentie is van dat filmpje of van de site waarvan het geplukt is. Ook welke vormen van seksualiteit al dan niet 'normaal' zijn, doet hier niet terzake.

Je kan dat betreuren of niet, maar seksualiteit bij (jonge) jongeren is nu eenmaal een realiteit en dat is trouwens geen fenomeen van de laatste tien of zelfs de laatste twintig jaar. Ook toen ik jong was, werd er door jongeren lustig geëxperimenteerd met seks en dat beperkte zich heus niet tot het door Gezond Vlaanderen geprezen missionarisstandje. Het verschil is dat een eventuele zwangerschap toen veruit het grootste risico was, terwijl jongeren vandaag zich bewust zouden moeten zijn van heel wat grotere gevaren. En het blijkt jammer genoeg maar al te vaak dat ze zich daar net niet van bewust zijn.

Ik hoop dat mijn eigen kinderen verstandig genoeg zullen zijn om te wachten tot ze er werkelijk klaar voor zijn, maar tegelijkertijd ben ik niet zo naïef om te denken dat mijn zoon op zijn zestiende nog altijd alleen geïnteresseerd is in zijn computerspelletjes of dat mijn dochter dan nog steeds met haar barbiepoppen speelt en ik ben blij dat ze naast het overweldigende aanbod van porno op het internet, misschien ook op een site zullen terechtkomen die hen duidelijke en correcte informatie verschaft wanneer ze daar nood aan hebben.

Als dit filmpje er in slaagt om een aantal jongeren naar die site te lokken, waar ze de informatie vinden die ze nodig hebben, dan laat het me eerlijk gezegd siberisch koud dat Gezond Vlaanderen of de rest van de puriteinse goegemeente zich daardoor gechoqueerd voelt. Dat is hùn probleem. De victoriaanse tijden en zeden hebben we per slot van rekening al een ruime tijd achter ons gelaten. En gelukkig maar!

Ik kan dit initiatief van sensoa dan ook alleen maar toejuichen en hopen dat de overheid blijft investeren in het duidelijk en correct informeren van zoekende en experimenterende jongeren.

Firestone
20 september 2008, 09:59
Yep, ik zo ook niet meteen wat er fout is met dit filmpje ... :?

Groentje-18
20 september 2008, 14:26
Nee, die alinea is niet overbodig. Ik zie hier immers een hele polemiek ontstaan (waar ook jij aan deelneemt) over orale seks, terwijl dat helemaal niet de essentie is van dat filmpje of van de site waarvan het geplukt is. Ook welke vormen van seksualiteit al dan niet 'normaal' zijn, doet hier niet terzake.

Je kan dat betreuren of niet, maar seksualiteit bij (jonge) jongeren is nu eenmaal een realiteit en dat is trouwens geen fenomeen van de laatste tien of zelfs de laatste twintig jaar. Ook toen ik jong was, werd er door jongeren lustig geëxperimenteerd met seks en dat beperkte zich heus niet tot het door Gezond Vlaanderen geprezen missionarisstandje. Het verschil is dat een eventuele zwangerschap toen veruit het grootste risico was, terwijl jongeren vandaag zich bewust zouden moeten zijn van heel wat grotere gevaren. En het blijkt jammer genoeg maar al te vaak dat ze zich daar net niet van bewust zijn.

Ik hoop dat mijn eigen kinderen verstandig genoeg zullen zijn om te wachten tot ze er werkelijk klaar voor zijn, maar tegelijkertijd ben ik niet zo naïef om te denken dat mijn zoon op zijn zestiende nog altijd alleen geïnteresseerd is in zijn computerspelletjes of dat mijn dochter dan nog steeds met haar barbiepoppen speelt en ik ben blij dat ze naast het overweldigende aanbod van porno op het internet, misschien ook op een site zullen terechtkomen die hen duidelijke en correcte informatie verschaft wanneer ze daar nood aan hebben.

Als dit filmpje er in slaagt om een aantal jongeren naar die site te lokken, waar ze de informatie vinden die ze nodig hebben, dan laat het me eerlijk gezegd siberisch koud dat Gezond Vlaanderen of de rest van de puriteinse goegemeente zich daardoor gechoqueerd voelt. Dat is hùn probleem. De victoriaanse tijden en zeden hebben we per slot van rekening al een ruime tijd achter ons gelaten. En gelukkig maar!

Ik kan dit initiatief van sensoa dan ook alleen maar toejuichen en hopen dat de overheid blijft investeren in het duidelijk en correct informeren van zoekende en experimenterende jongeren.

Aan mij is deze repliek volledig overbodig. Niets is in tegenstelling met wat ik (ooit heb ge) dacht. Lees mijn posts nog eens. :)
Voor het overige is dit wel een post die veel waarheid bevat.

novak
21 september 2008, 00:08
De clip geeft een totaal negatief beeld weer van de huidige losbandige en experimentele jeugd! Sex om de sex,hardcore porno,gang-bangs,trio's,homo-lesbisch-bi...alles moet maar kunnen, dus waarom ook niet sperma in de mond,pik in de kont?

....geen repect voor een ander...

Hebde gij daar nu last van, van die zogezegde losbandige en experimentele jeugd, homo's; lesbiennes?
Laat die mensen hun sex toch beleven zoals zij het willen, niet zoals GIJ het wilt.
Respect voor een ander, heet zoiets.

praha
21 september 2008, 00:17
www.allesoverseks.be

Als je naar "campagne" gaat zie je een video TV(!!) clip met een meisje met sp*rma in haar mond.Nadien zie je op't einde van dat filmpje een jongen(!) met sp*erma in zijn mond(!)

Waar gaat dit naartoe? De overheid promoot homo-sex in haar nieuwste tv spot! Dat ze voorlichting willen geven tot daar toe,op een normale manier!

Leuke clips , sensoa! jullie zetten de jeugd op verkeerde gedachten!
daar beide aan bod komen kan je al niet spreken over promoten van homo-sex... een meest simpele geest kan er enkel inzien dat ze dan orale sex of sex tout court promoten

moet je niet vragen waar dat jou zet ;-)

praha
21 september 2008, 00:20
Haha een website waar ze jongens tonen met sp*rma in hun mond! DAT is correcte uitleg zeker? 8O Weet de overheid zelf wel wat normale sex is
beter dan jou medunkt
is en vanwaar de kinderen komen?
in het licht dat van dit ;-)

Als ik die clip zag op hun site stel ik me serieuze vragen.
zoals wordt het eens geen tijd dat ik me laat behandelen voor mijn diepgewortelde homofobie ?

praha
21 september 2008, 00:21
Volledig de clip uitkijken: op't laatste moment komt dat meisje een jongen tegen (haar broer?) met sp*rma in zijn mond (zoals zij dus).Dit is erover vind ik!
op het einde dan nog wel ?

praha
21 september 2008, 00:23
Wat promootte dat meisje met het kwakje in de mond, volgens jou? Zij leek me nochtans de hoofdrol te spelen in dat clipje. In percenten uitgedrukt, zouden we kunnen stellen dat het heteroseksuele meisje zo'n 90% van de tijd in beeld kwam en de homoseksuele jongen zo'n 10%. Dat benadert aardig de realiteit, zou ik denken...
daar wou ik ook naartoe, Patsy ... en dan heb ik het dingetje nog niet eens bekeken
Maar alle gekheid op een stokje: leuk clipje van sensoa.
in dat geval zal ik het maar eens gaan bekijken

praha
21 september 2008, 00:28
Hoe jij het schrijft vreesde ik even het ergste.
:lol:
komaan vertel, Groentje-18.. wat bedoel je precies

Na het clipje gezien te hebben: ik vind het wel grappig. En wat meer seksuele opvoeding kan inderdaad geen kwaad. :)
dacht ik ook
bovendien dat dingetje staat op hun site

praha
21 september 2008, 00:31
Patsy. Zo te zien toch wel een serieus kwakje. Mij lijkt dit eerder een promotiefilmpje voor gangbang. Is de doelgroep daar niet iets te jong voor ?
in dat geval moeten we die verdeling 90% en 10% enigsinds relativeren
ze promoten hier verdomme zowaar gangbang heteroseks

praha
21 september 2008, 00:34
Dit is geen goede manier van sexuele voorlichting:

Ten eerste:

De overheid toont met deze clip alsof het normaal is dat alle jongeren sp*rma in hun mond nemen(!)

Ten tweede:

De overheid toont met deze clip alsof het normaal is dat JONGENS sp*rma in hun mond nemen(!)

Deze informatiecampagne promoot eerder onveilige sex,homosex... etc

Persoonlijk vind ik dit een slechte campagne.Ik vraag mij af wie deze clip/campagne ontworpen heeft...homo's?
sperma in de mond nemen is dan ook normaal

praha
21 september 2008, 00:39
Misschien ben ik van de "oude stempel" of ouderwets maar zo'n dingen zoals sperma in de mond,orale sex...dat was vroeger taboe en mocht zelfs niet over gesproken worden! Maar ik denk ook dat dit vroeger ook veel minder was, vroeger hadden man/vrouw "normale" sex m.a.w het verwekken van kinderen.Nu is het meer een experimenteel gedoe zoals oraal,anaal(!),sperma in mond,trio,lesbisch etc etc

Normen en waarden zijn duidelijk aan het vervagen in de maatschappij!
het is dan ook een sensibiliseringssite
kortom één van de bedoelingen is dat men ook het taboe ( dat er ventueel nog op ligt ) doorbreekt, da's maar goed ook, anders kan je d'r ook niet zinnig over spreken

ik begrijp je probleem zelfs niet goed
van zodra jongeren wat rondsurfen op 't net al of niet doelgericht op zoek naar zulke informatie worden ze wel doodgebombardeerd door wat andere plaatjes
misschien moet je daar eens tegen ageren

praha
21 september 2008, 00:40
Ik heb niks tegen gezond experimenteren. Ik vind de site ook redelijk goed, zeker voor jongeren.
Maar als bedrijfs voorstelling, een homo met een kwakje in de mond vind ik dat ze de goedkoopste en wansmakelijkste manier gezocht en gevonden hebben.

Ik zie niemand een dergelijk foldertje te bussen als voorstelling van zijn bedrijf/site what ever zonder problemen te mogen verwachten met een aantal officiële diensten.

Blijkbaar gelden op internet andere regels.
dat is ook zo

Ambiorix
21 september 2008, 00:50
Misschien ben ik van de "oude stempel" of ouderwets maar zo'n dingen zoals sperma in de mond,orale sex...dat was vroeger taboe en mocht zelfs niet over gesproken worden! Maar ik denk ook dat dit vroeger ook veel minder was, vroeger hadden man/vrouw "normale" sex m.a.w het verwekken van kinderen.Nu is het meer een experimenteel gedoe zoals oraal,anaal(!),sperma in mond,trio,lesbisch etc etc

Normen en waarden zijn duidelijk aan het vervagen in de maatschappij!

wat twee mensen doen in hun bed is absoluut geen "maatschappijnorm of -waarde". De staat mag van mij veel te zeggen hebben, maar dat is toch wel een brug te ver.

praha
21 september 2008, 00:51
In mijn tijd moesten we het allemaal zelf ontdekken, en dat was veel spannender. Alles was een beetje afgeschermd door een waas van taboe, en eigenlijk was dat helemaal niet slecht.
dat is inderdaad misschien de keerzijde
maar dat alleen maar uit het oogpunt van onze generatie vermoed ik...
als ik de jeugd er nu mee zie omspringen dan kan ik misschien maar paar zaken concluderen :
- die seksuele ontdekkingstocht gaat in een ietwat vlugger tempo eens ze eraan beginnen
- ze beginnen er op jongere leeftijd mee
- er heerst niet echt een taboe ... in de letterlijke zin dat je over bepaalde zaken niet zou kunne praten

niks dan voordelen dus


Ik vraag me soms echt af, hoe het is om vandaag op te groeien in zo'n expliciet oversekste maatschappij.
ook dat is weer subjectief
'k vind dat ook soms... zeker in context van het bijna automatisch koppelen van seks aan allerhande zaken die er in feite niks mee te maken hebben ( oa reclame )
als daar al iets van aan is dan heb ik de indruk dat het mede deel uitmaakt van een slingerbeweging die uiteindelijk naar een punt zal gaan waar seks gewoon onderdeel uitmaakt van het leven zonder dat er specifieke taboe's op blijven kleven en zonder dat men erop gefixeerd is

praha
21 september 2008, 00:53
waar ik me vooral zorgen om maak is de ontmenselijking van seks.
dat de waas van taboe weg is, vind ik niet erg, maar het is de manier waarop.
²

Rudy
21 september 2008, 08:16
waar ik me vooral zorgen om maak is de ontmenselijking van seks.
dat de waas van taboe weg is, vind ik niet erg, maar het is de manier waarop.
De manier waarop. Goed ja. Maar hoe moet het dan wel ? Om je boodschap te verkondigen via, of aandacht te krijgen op het internet dient het allemaal misschien iets explicieter. In tegenstelling tot "boodschappen van algemeen nut" op de televisie.

André de Hollander
21 september 2008, 17:54
De clip geeft een totaal negatief beeld weer van de huidige losbandige en experimentele jeugd! Sex om de sex,hardcore porno,gang-bangs,trio's,homo-lesbisch-bi...alles moet maar kunnen, dus waarom ook niet sperma in de mond,pik in de kont?

Deze clip draagt mee tot onkuisheid,geen repect voor een ander,vrije sex,aidstoename,wisselende partners tot honderden toe... etc etc

De manier waarop de overheid deze clip brengt is totaal verkeerd!:evil:

Volgens mij heeft u een heel andere clip gezien dan ik. :roll:

André de Hollander
21 september 2008, 18:08
sperma in de mond nemen is dan ook normaal

Al kun je het beter laten zolang je nog geen vaste partner hebt en niet samen een soa-test hebt gedaan.

Op de Sensoa-site:
Via orale seks kan sperma wel hiv of een andere soa doorgeven. Sperma in je mond nemen bij het pijpen is dan ook niet echt aan te raden.

Gezond Vlaanderen
21 september 2008, 21:16
Waar veel jongeren nog nooit aan gedacht hebben is sperma in de mond (en doorslikken!?) daar gaat men nu volop mee experimenteren,dankzij de videoclip van Senoa! Sensoa zorgt voor meer aidspatienten dankzij sperma in de mond! Goed bezig Sensoa, jullie leren de jongeren nog extremer worden!

praha
21 september 2008, 22:54
De manier waarop. Goed ja. Maar hoe moet het dan wel ? Om je boodschap te verkondigen via, of aandacht te krijgen op het internet dient het allemaal misschien iets explicieter. In tegenstelling tot "boodschappen van algemeen nut" op de televisie.
ik denk dat Nynorsk hier niet meteen verwees naar de campagne van sensoa...ik zie niet in hoe dat filmpje ( nog ) zou kunnen bijdragen tot een ontmenselijking van het sexuele

praha
21 september 2008, 22:55
Volgens mij heeft u een heel andere clip gezien dan ik. :roll:
:lol:

praha
21 september 2008, 22:57
Al kun je het beter laten zolang je nog geen vaste partner hebt en niet samen een soa-test hebt gedaan.

Op de Sensoa-site:
da's weer compleet iets anders en totaal irrelevant wat betreft het normale eraan
we kunnen dus besluiten dat sensoa zich perfect aansluit bij haar doelstellingen en verder geen waardeoordeel heeft of wat wilt opdringen

praha
21 september 2008, 23:01
Waar veel jongeren nog nooit aan gedacht hebben is sperma in de mond (en doorslikken!?) daar gaat men nu volop mee experimenteren,dankzij de videoclip van Senoa! Sensoa zorgt voor meer aidspatienten dankzij sperma in de mond! Goed bezig Sensoa, jullie leren de jongeren nog extremer worden!
en waar jij blijkbaar niet of nooit bij stilstaat dat is dat die jongeren dan dat idee al lang ergens hebben ... anders komen ze daar niet terecht

De schoofzak
22 september 2008, 11:01
Waar veel jongeren nog nooit aan gedacht hebben is sperma in de mond (en doorslikken!?) daar gaat men nu volop mee experimenteren,dankzij de videoclip van Senoa! Sensoa zorgt voor meer aidspatienten dankzij sperma in de mond! Goed bezig Sensoa, jullie leren de jongeren nog extremer worden!

Hoe ??? Jongeren daar nog nooit aan gedacht?

Wat doen die pastoors die jongeren dan doen misschien ??

André de Hollander
22 september 2008, 11:17
Hoe ??? Jongeren daar nog nooit aan gedacht?

Wat doen die pastoors die jongeren dan doen misschien ??

Pastoors spuiten niet, die dopen alleen. ;-)

De schoofzak
22 september 2008, 11:27
Pastoors spuiten niet, die dopen alleen. ;-)

Akkoord, maar de 'gelovigen' worden toch maar verondersteld te slikken wat hen voorgehouden wordt.

André de Hollander
22 september 2008, 11:28
Akkoord, maar de 'gelovigen' worden toch maar verondersteld te slikken wat hen voorgehouden wordt.

:lol:

-=EXCALIBUR=-
22 september 2008, 11:39
http://www.allesoverseks.be/cms/campagne/sensoa_468x60_NL_interactief.SWF

Stel hier je vraag en slik.

:lol:

Ramon djv
22 september 2008, 14:13
Ik vind dat clipje echt flauwekul.
Het enige dat nog ontbrak was dat beide ouders ook met een mondvol in beeld kwamen. En waarom ook de grootouders niet?

Duvelke
22 september 2008, 14:15
Oh nee, sperma in de mond! vervaging van normen en waarden !

bende seuten :roll:

André de Hollander
22 september 2008, 14:19
http://www.allesoverseks.be/cms/campagne/sensoa_468x60_NL_interactief.SWF

Stel hier je vraag en slik.

:lol:

Ramon djv
22 september 2008, 14:20
Oh nee, sperma in de mond! vervaging van normen en waarden !

bende seuten :roll:

Sperma in de mond is iets dat voorkomt; Maar zoals het in dat filmpje wordt weergegeven is het echt lachwekkend onrealistisch. Dat doet de boodschap teniet.

André de Hollander
22 september 2008, 14:20
Ik vind dat clipje echt flauwekul.
Het enige dat nog ontbrak was dat beide ouders ook met een mondvol in beeld kwamen. En waarom ook de grootouders niet?

Welnee, die doen dat niet niet meer. Die weten inmiddels wel hoe vies het smaakt. ;-)

moser
22 september 2008, 14:24
De overheid promoot het vergroten van kennis over sex onder jongeren. Zowel hetero's als homo's.

Homoseksualiteit is realiteit. Goed dat de overheid daar de ogen niet voor sluit. Beknopt alle-zever-van-Gezond-Vlaanderen-weerleggend-antwoord. Ik sluit mij daarbij aan.

-=EXCALIBUR=-
22 september 2008, 14:44
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=38691&stc=1&thumb=1&d=1222089539
:rofl: