PDA

View Full Version : De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam


eno2
23 september 2008, 09:25
De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam en:of de vreemdelingen, of gaat over een Islamprobleem.

Moeten die threads niet naar vreemdelingenpolitiek afgevoerd worden?

Acht draden op de eerste bladzijde zijn moslim-gerelateerde topics...

bentje
23 september 2008, 09:29
Jammer genoeg gaat het niet meer over vreemdelingenpolitiek, maar gaat het over ONZE maatschappij, waar die vreemdelingen inzitten.
Mochten ze allemaal daarblijven wil ik met plezier over hun "verkiezingen" discussiëren, zolang ze hier zitten, gaat het over ONZE samenleving

HAMC
23 september 2008, 09:30
:cheer: Weg met de islam :cheer:

eno2
23 september 2008, 09:32
Jammer genoeg gaat het niet meer over vreemdelingenpolitiek, maar gaat het over ONZE maatschappij, waar die vreemdelingen inzitten.
Mochten ze allemaal daarblijven wil ik met plezier over hun "verkiezingen" discussiëren, zolang ze hier zitten, gaat het over ONZE samenleving

Er is een themaforum voor.

Immigratie en integratie

eno2
23 september 2008, 09:33
:cheer: Weg met de islam :cheer:

:cheer: Weg met de islam :cheer: uit Maatschappij en Samenleving.

bentje
23 september 2008, 09:35
Er is een themaforum voor.

Immigratie en integratie


Mmmjah, je hebt misschien wel een punt, ik druip al af ;-)

eno2
23 september 2008, 09:47
Ik zeg je geen vaarwel, mijn vriend, wij zien elkander weer.

lantjes
23 september 2008, 11:43
De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam en:of de vreemdelingen, of gaat over een Islamprobleem.

Moeten die threads niet naar vreemdelingenpolitiek afgevoerd worden?

Acht draden op de eerste bladzijde zijn moslim-gerelateerde topics...

In plaats van af te voeren zouden we deze threads zowel in "maatschappij en samenleving" als "Vreemdelingenpolitiek" moeten plaatsen want het ene is ontegensprekelijk met het andere verbonden.

C2C
23 september 2008, 11:47
Eno2, ik wou gisterenavond een thread openen met de vraag of er een apart forum moet komen voor Islam-bashing.

Want dat wordt hier toch echt gewoon te gortig.

De Islam is niet zo belangrijk. De obsessie ermee is echt pathologische vormen aan 't aannemen bij sommigen.

Dus: ofwel een apart forum. Ofwel naar de psychiater ermee.

daiwa
23 september 2008, 11:56
Ofwel naar de psychiater ermee.

Hij laat weten dat hij u eerst gaat behandelen,dringende zaken eerst.:-)

Sjaax
23 september 2008, 12:08
Er is een themaforum voor.

Immigratie en integratieIdd.

Maar een algemener punt voor het islam-bashing is gewoon het zondebok zoeken. Een mens wil liefst niet de eigen fouten onder ogen zien. Daarom wordt een onderscheiden groep, als het kan een zwakke groep, als zondebok genomen. In het verleden waren dat bijvoorbeeld de Joden en de zigeuners. Nu zijn het de moslims en eventueel ook nog de franstaligen.

Het is triest, maar het hoort erbij.

Bierke
23 september 2008, 12:22
Idd.

Maar een algemener punt voor het islam-bashing is gewoon het zondebok zoeken. Een mens wil liefst niet de eigen fouten onder ogen zien. Daarom wordt een onderscheiden groep, als het kan een zwakke groep, als zondebok genomen. In het verleden waren dat bijvoorbeeld de Joden en de zigeuners. Nu zijn het de moslims en eventueel ook nog de franstaligen.

Het is triest, maar het hoort erbij.
Er is nooit rook zonder vuur, als een groep geviseerd wordt heeft dat een reden, de hoofdreden is profilering naar andere bevolkingsgroepen.

C2C
23 september 2008, 14:25
Hij laat weten dat hij u eerst gaat behandelen,dringende zaken eerst.:-)

Serieus, vindt ge dat, van alle maatschappelijke problemen die er zich op deze planeet afspelen, de aanwezigheid van een paar moslims in België de grootste is?

Ge weet heel goed dat ge dat niet kunt menen.

Een veel groter probleem is volgens mij de obsessie met deze problematiek. Die zegt zeer veel over de kleinzielige, racistische aard van de mensen die zo in dit thema opgaan. Echt veelzeggend is dat.

lantjes
23 september 2008, 14:27
Als 600000 voor u een paar is dan is er inderdaad geen probleem....woon je er ook tussen?

FDM
23 september 2008, 14:34
56% van bruzzel stad is vreemdeling

C2C
23 september 2008, 14:47
Als 600000 voor u een paar is dan is er inderdaad geen probleem....woon je er ook tussen?

Dat 5% van uw landgenoten zo heel uw bestaan domineren, zegt veel over de ziekelijke kleinheid van uw bestaan.

Voor mij zijn moslims niet zo belangrijk of interessant. Als er problemen mee zijn, lost onze rechtstaat die op.

Maar ik heb wel wat beters met mijn leven en tijd te doen, dan mij zo in te laten met waanbeelden over een bevolkingsgroep.

Wie daar wel slachtoffer van wordt, heeft dat volledig aan zichzelf te danken.

FDM
23 september 2008, 15:05
Dat 5% van de landgenoten bijna maandelijks in het nieuws komt met onfrisse zaakjes is een standbeeld waard ?

juwelier neergeknuppeld
agente doorzeefd enz

eno2
24 september 2008, 09:09
56% van bruzzel stad is vreemdeling
Ik zou deze enclave laten beschermen door Nederlandse Veiligheidstroepen.
Dat is ook elders effectief gebleken.

eno2
24 september 2008, 09:19
Als 600000 voor u een paar is dan is er inderdaad geen probleem....woon je er ook tussen?
Als katholiek gehersenspoelde Vlaming heb ik véél last gehad, (gedurende twintig jaar), traumatiserende last,zelfs, van religieus fanatisme.


Maar nooit van Moslims.

Plantival
24 september 2008, 09:32
Dat 5% van uw landgenoten zo heel uw bestaan domineren, zegt veel over de ziekelijke kleinheid van uw bestaan.

Voor mij zijn moslims niet zo belangrijk of interessant. Als er problemen mee zijn, lost onze rechtstaat die op.

Maar ik heb wel wat beters met mijn leven en tijd te doen, dan mij zo in te laten met waanbeelden over een bevolkingsgroep.

Wie daar wel slachtoffer van wordt, heeft dat volledig aan zichzelf te danken.

C2C,

Problemen met allochtonen staan blijkbaar nog ver van uw bed. Als een dief in de nacht zal ook jij geconfronteerd worden met de moeilijkheden van allochtonen, zodra ze zich in heel Vlaanderen hebben genesteld. Je zal niet meer vredig over straat kunnen lopen en uw huis alleen achterlaten. Auto- en huisinbraken zijn hier schering en inslag. Autochtonen worden hier vaak op straat overvallen.

eno2
24 september 2008, 09:45
C2C,

Problemen met allochtonen staan blijkbaar nog ver van uw bed. Als een dief in de nacht zal ook jij geconfronteerd worden met de moeilijkheden van allochtonen, zodra ze zich in heel Vlaanderen hebben genesteld. Je zal niet meer vredig over straat kunnen lopen en uw huis alleen achterlaten. Auto- en huisinbraken zijn hier schering en inslag. Autochtonen worden hier vaak op straat overvallen.Ik zie die problemen toch liever behandeld onder subforum
Immigratie en Integratie
waar al die fait-divers ook thuishoren.

lantjes
24 september 2008, 10:40
Dat 5% van uw landgenoten zo heel uw bestaan domineren, zegt veel over de ziekelijke kleinheid van uw bestaan.

Voor mij zijn moslims niet zo belangrijk of interessant. Als er problemen mee zijn, lost onze rechtstaat die op.

Maar ik heb wel wat beters met mijn leven en tijd te doen, dan mij zo in te laten met waanbeelden over een bevolkingsgroep.

Wie daar wel slachtoffer van wordt, heeft dat volledig aan zichzelf te danken.

Op internetfora de allachtoontjes met de moed der wanhoop verdedigen?

Voor alle duidelijkheid, dat worden voor mij nooit ofte nimmer "mijn landgenoten" en het land op zich kan mij trouwens gestolen worden. Dat mijn ganse omgeving en gemeenschap, waar ik ondertussen, net als velen,wel ben gaan lopen, door allachtonen wordt ingenomen, daar heb ik wel een probleem mee. Wat onze rechtsstaat betreft, daar kunnen we heel kort over zijn, naar "de mensen" moet je niet altijd luisteren....Het rechtssysteem is aangepast en dusdanig politiek correct scheefgetrokken dat het voor de autochtoon als absurd wordt ervaren.
Het grote verschil tussen de verdedigers van de multikul en de tegenstanders is echter de manier waarop met de vrije mening wordt omgesprongen. Voor de tegenstanders is er geen vuiltje aan de lucht dat de allachtoontjes door de voorstanders worden aanbeden en verafgood terwijl het voor de multikullovers als absolute prioriteit wordt beschouwd de tegenstanders op alle mogelijke wijzen te muikorven. Lukt het verbaal of op papier niet meer dan halen we er toch de moderatie bij of in real life, dan stemmen we toch wel enkele wetten en richten wat centra op ter absolute bescherming van de allachtoon.
Dit wil ik u nog graag meegeven. Wat de vorige generaties hebben opgebouwd en waar ook ik reeds vele jaren voor heb bijgedragen wil ik kost wat kost beschermen tegen de parasieten die hier door uw bende worden aanbeden. Maar wie weet ben je van hetzelfde slag of valt er voor u ook niets te verliezen.

Jozef Ostyn
24 september 2008, 17:47
Als een thread mij niet interesseert dan lees ik die niet. Wat kan het leven toch éénvoudig zijn.

Dope
24 september 2008, 18:57
:cheer: pope-bashing :cheer:
:shit: islam-bashing :shit:

:shit: vlaamse identiteit :shit:
:cheer: vreemde identiteit :cheer:

:cheer: links gelul :cheer:

Dixie
24 september 2008, 19:32
Jammer genoeg gaat het niet meer over vreemdelingenpolitiek, maar gaat het over ONZE maatschappij, waar die vreemdelingen inzitten.
Mochten ze allemaal daarblijven wil ik met plezier over hun "verkiezingen" discussiëren, zolang ze hier zitten, gaat het over ONZE samenleving indied 2!

Depth of Field
24 september 2008, 19:36
Er is een themaforum voor.

Immigratie en integratie

Er vindt GEEN INTEGRATIE plaats. Dat veroorzaakt MAATSCHAPPELIJKE PROBLEMEN.

Simpel genoeg zo, of ben jij een van die debielen werkzaam op het centrum en moet het voor jou in stripverhaal vorm?

Depth of Field
24 september 2008, 19:48
Ik zie die problemen toch liever behandeld onder subforum
Immigratie en Integratie


Deze thread hoort volgens mij trouwens thuis in "suggesties en mededelingen".

Elio di Supo
24 september 2008, 19:53
Moeten we nu al gaan discussiëren waarover we zouden moeten discussiëren? Start een eigen topic met voor jou relevante thema´s zou ik zeggen.

C2C
24 september 2008, 22:55
De helft van de threads hier bestaat uit gefulmineer tegen de Islam

Dat moet toch beter kunnen. Op naar de volle 100%!!

longhorn
24 september 2008, 23:02
Dat moet toch beter kunnen. Op naar de volle 100%!!


Vandaag op HLN.be:" Vrienden opgepakte jongere bewerken agent met mes". (Gezien dit in Brussel is gebeurd, waren het 99% zeker moslims, gastjes hadden de agent naar huis gevolgd en toegeslaan...)

C2C: ze maken het ons toch zooooooooo makkelijk. Op een forum over criminaliteit zou men niet de 100% kunnen halen maar het zou toch niet veel schelen.

goodwill
25 september 2008, 08:43
56% van bruzzel stad is vreemdeling
Brussel Is een internationale stad.
Ongeveer een 25% van de bewoners zijn afkomstig uit EU-landen.

In Brussel wordt slechts door 10% Nederlands gesproken van huis uit.

goodwill
25 september 2008, 08:44
Vandaag op HLN.be:" Vrienden opgepakte jongere bewerken agent met mes". (Gezien dit in Brussel is gebeurd, waren het 99% zeker moslims, gastjes hadden de agent naar huis gevolgd en toegeslaan...)

C2C: ze maken het ons toch zooooooooo makkelijk. Op een forum over criminaliteit zou men niet de 100% kunnen halen maar het zou toch niet veel schelen.

het is gemakkelijk om van ver kritiek te geven.

goodwill
25 september 2008, 08:46
Deze thread hoort volgens mij trouwens thuis in "suggesties en mededelingen".

waarom zou het niet hier horen.

we kunnen hetzelfde zeggen van topics die gestart worden door onze beste forummers en die enkel bestaan uit een copy-paste van een anere site, he Depth of field?

alice
25 september 2008, 09:11
Ik wil even reageren op wat er gezegd werd over die agent in Brussel.
Dit gebeurt steeds vaker; iemand wordt opgepakt en de omgeving reageert hierop met woede en belegering van de ordediensten.
Niet alleen in Vlaanderen, evengoed in Amsterdam of Parijs zie je dit.

Dit heeft echt alles te maken met het internet en hoe het Joods Palestijnse conflict aan jongeren hier wordt voorgesteld.
Al in 2006 had ik ong een tiental gesprekken met jonge relschoppers; allemaal geven ze aan in hun gedrag geinvloed te worden door wat ze op internet zagen over het Joods Palestijnse conflict en dat dit hun houding bepaald t.o.v politie hier.
Daar spelen bepaalde organisaties handig op in; moslims maken immers deel uit van de umma, net als in Palestina worden moslims hier onderdrukt door imperialistisch kapitalistische vriendjes van Amerika die Israel steunt volgens hen..
Daarmee wordt geweld tegen ordediensten een daad van verzet die gerechtvaardigd is.
Wie heeft hier nu voordeel aan?

Weinigen beseffen dit maar onder Europese moslims is een interne machtstrijd aan de gang.
Orthodoxse richtingen( wahabieten, salafisten ea) doen voordeel aan die maatschappelijke conflicten.
Omdat dit de kans biedt om zichzelf en hun visie over islam als oplossing aan te bieden en aangezien zij sterk vertegenwoordigd zijn in bijvoorbeeld de integratiesector lukt dit vaak ook nog!
Ondertussen staan velen erbij als koeien voor een koperen trein;wat intern speelt in het moslimlandschap waar een nieuwe Godsdienstoorlog woedt analoog met internationale conflicten ontgaat weldenkend links volslagen.
En dat breekt de samenleving meer en steeds grondiger af; volgens mi maken mensen zich terecht zorgen en dit heeft niets te maken met' tegen islam zijn''.
Wel met tegen de invloed van islam binnen de samenleving; dat dit nodig is krijgen steeds meer mensen door en wanneer er geen beleid komt wat hierop antwoorden biedt krijgen we burgeroorlogen zoals in de Parijse voorsteden!

eno2
25 september 2008, 09:15
waarom zou het niet hier horen.

we kunnen hetzelfde zeggen van topics die gestart worden door onze beste forummers en die enkel bestaan uit een copy-paste van een anere site, he Depth of field?


Dat oppervlakte verschijnsel, beste forummer?

eno2
25 september 2008, 09:16
Dat moet toch beter kunnen. Op naar de volle 100%!!

Je doet wel je best moet ik zeggen.

Ramon djv
25 september 2008, 09:32
Er wordt inderdaad te veel tegen de moslims gefulmineerd.

Zolang je uit bepaalde wijken wegblijft, bepaalde scholen links laat liggen, niet te dicht in de buurt van nachtwinkels blijft rondhangen, oplet naar welke discotheek je gaat en een of andere moslima niet te lang in de ogen kijkt, krijg je zo goed als geen problemen met allochtonen.

Zo moeilijk is dat toch niet.

Ik begrijp niet waar de mensen zich druk om maken?

eno2
25 september 2008, 09:38
Er wordt inderdaad te veel tegen de moslims gefulmineerd.

Zolang je uit bepaalde wijken wegblijft, bepaalde scholen links laat liggen, niet te dicht in de buurt van nachtwinkels blijft rondhangen, oplet naar welke discotheek je gaat en een of andere moslima niet te lang in de ogen kijkt, krijg je zo goed als geen problemen met allochtonen.

Zo moeilijk is dat toch niet.

Ik begrijp niet waar de mensen zich druk om maken?

Ik kreeg onlangs aan de kassa van mijn geliefde Delhaize een harde duw van een Vlaamse Tweetonner die toevallig op toeristisch bezoek was, omdat ik zijn
overmatige lading in de buikstreek eens goed in ogenschouw nam.
Die had zeker een moslim-opleiding gehad???

Ramon djv
25 september 2008, 10:02
Ik kreeg onlangs aan de kassa van mijn geliefde Delhaize een harde duw van een Vlaamse Tweetonner die toevallig op toeristisch bezoek was, omdat ik zijn
overmatige lading in de buikstreek eens goed in ogenschouw nam.
Die had zeker een moslim-opleiding gehad???

Dat had je beter aan hem kunnen vragen, niet?

Is dat gangbaar bij Vlaamse tweetonners? Dat als je ze te lang aankijkt, je een por krijgt?

eno2
25 september 2008, 10:19
Dat had je beter aan hem kunnen vragen, niet?

Is dat gangbaar bij Vlaamse tweetonners? Dat als je ze te lang aankijkt, je een por krijgt?

Ik heb hem gevraagd of hij van mij af wou blijven, weliswaar nadat ik hem in een hoek had geduwd tussen de vetplanten.

Ramon djv
25 september 2008, 10:24
Toepasselijk: tussen de vetplanten.

eno2
25 september 2008, 10:38
En die mevrouw, die me liet in de boeien slaan nadat ik mijn patattenmesje had gebruikt om me te verdedigen tegen haar mechelse herdershond die ze ten aanval commandeerde (attaque..attaque...)
Zou die ook een moslim-opleiding habben gehad?

goodwill
25 september 2008, 12:22
Ik wil even reageren op wat er gezegd werd over die agent in Brussel.
Dit gebeurt steeds vaker; iemand wordt opgepakt en de omgeving reageert hierop met woede en belegering van de ordediensten.
Niet alleen in Vlaanderen, evengoed in Amsterdam of Parijs zie je dit.

Dit heeft echt alles te maken met het internet en hoe het Joods Palestijnse conflict aan jongeren hier wordt voorgesteld.
Al in 2006 had ik ong een tiental gesprekken met jonge relschoppers; allemaal geven ze aan in hun gedrag geinvloed te worden door wat ze op internet zagen over het Joods Palestijnse conflict en dat dit hun houding bepaald t.o.v politie hier.
Daar spelen bepaalde organisaties handig op in; moslims maken immers deel uit van de umma, net als in Palestina worden moslims hier onderdrukt door imperialistisch kapitalistische vriendjes van Amerika die Israel steunt volgens hen..
Daarmee wordt geweld tegen ordediensten een daad van verzet die gerechtvaardigd is.
Wie heeft hier nu voordeel aan?

Weinigen beseffen dit maar onder Europese moslims is een interne machtstrijd aan de gang.
Orthodoxse richtingen( wahabieten, salafisten ea) doen voordeel aan die maatschappelijke conflicten.
Omdat dit de kans biedt om zichzelf en hun visie over islam als oplossing aan te bieden en aangezien zij sterk vertegenwoordigd zijn in bijvoorbeeld de integratiesector lukt dit vaak ook nog!
Ondertussen staan velen erbij als koeien voor een koperen trein;wat intern speelt in het moslimlandschap waar een nieuwe Godsdienstoorlog woedt analoog met internationale conflicten ontgaat weldenkend links volslagen.
En dat breekt de samenleving meer en steeds grondiger af; volgens mi maken mensen zich terecht zorgen en dit heeft niets te maken met' tegen islam zijn''.
Wel met tegen de invloed van islam binnen de samenleving; dat dit nodig is krijgen steeds meer mensen door en wanneer er geen beleid komt wat hierop antwoorden biedt krijgen we burgeroorlogen zoals in de Parijse voorsteden!
Als je alle schuld legt bij de invloed van de islam, hoe verklaar je toestanden zoals in LA (=USA), waar grote delen van de stad no-gone zijn?
Zijn het bendeleden, die beïnvloed zijn door de islam?
Zeg het eens aliceke.

alice
25 september 2008, 12:43
Goodwill kunt u zo beleefd zijn me normaal aan te spreken?
Ik heet hier Alice en niet Aliceke wat bepaald neerbuigend klinkt;respect is wel het minste wat ook u kunt opbrengen voor andere forumleden niet?
Maar om op uw vraag een antwoord te geven, ik heb het over geweld vanuit allochtone moslimjongeren naar ordediensten, een probleem in Europese steden, uiteraard speelt in Amerika een volkomen andere problematiek.
Daarom is wat ik omschrijf niet minder waar of relevant; als u dus vragen heeft over agressie allochtone jongeren en ordediensten kan ik u antwoorden ( daar heb ik ervaring mee ) mocht u belangstelling hebben voor problematiek in Amerikaanse steden moet u daarover een discussie openen en dan zijn er ongetwijfeld forumleden die u van antwoord kunnen dienen wat problematiek in Amerikaanse steden betreft.

Hopelijk bent u wel zo intelligent om te begrijpen dat omdat de oorzaak van sociale onrust in Amerikaanse steden anders is dit nog niet wil zeggen dat interne machtstrijd tussen moslims hier geen oorzaak is, het is niet mijn probleem dat u vanachter uw begonia niet bekend bent met die wereld en liever oordeelt zonder enige dossierkennis over die problemen.

maf
25 september 2008, 12:46
Ik mag tegen mijn ex ook al geen aliceke meer zeggen...

maf
26 september 2008, 09:20
Ik mag tegen mijn ex ook al geen aliceke meer zeggen...
Jij bent toch mijn ex niet hé???

alice
26 september 2008, 09:45
Nee schat; zeker weten!

eno2
11 juni 2010, 09:26
:cheer: Weg met de islam :cheer:


En waar ben jij naartoe?

Goldband
12 juni 2010, 11:33
Het resultaat van de enquête geeft ook al een beetje de oorzaak weer van het probleem :-)

eno2
18 juni 2010, 10:33
Het resultaat van de enquête geeft ook al een beetje de oorzaak weer van het probleem :-)

We kunnnen er inderdaad beter iets gaan aan doen.

porpo
14 juli 2010, 03:22
Dus: ofwel een apart forum. Ofwel naar de psychiater ermee.
En waarom geen derde mogelijkheid: alle twee? 8-)

andev
16 juli 2010, 15:28
Eno2, ik wou gisterenavond een thread openen met de vraag of er een apart forum moet komen voor Islam-bashing.

Want dat wordt hier toch echt gewoon te gortig.

De Islam is niet zo belangrijk. De obsessie ermee is echt pathologische vormen aan 't aannemen bij sommigen.

Dus: ofwel een apart forum. Ofwel naar de psychiater ermee.
De islam is inderdaad niet belangrijk voor ons. Zolang ze daar blijft waar ze thuishoort! Maar ermee geconfronteerd worden en vaststellen hoe die zich in onze maatschappij wil nestelen, dat is andere koffie!
Indien er zoveel blz gevuld worden gerelateerd aan de islam en de multicul in het algemeen bewijst dat vooral dat veel mensen er een gigantisch probleem in zien. Het naar een donker hoekje afvoeren zou al te gek zijn...

RodeLantaarn
16 juli 2010, 15:30
Eno2, ik wou gisterenavond een thread openen met de vraag of er een apart forum moet komen voor Islam-bashing.

Want dat wordt hier toch echt gewoon te gortig.

De Islam is niet zo belangrijk. De obsessie ermee is echt pathologische vormen aan 't aannemen bij sommigen.

Dus: ofwel een apart forum. Ofwel naar de psychiater ermee.

²

andev
16 juli 2010, 15:32
Idd.

Maar een algemener punt voor het islam-bashing is gewoon het zondebok zoeken. Een mens wil liefst niet de eigen fouten onder ogen zien. Daarom wordt een onderscheiden groep, als het kan een zwakke groep, als zondebok genomen. In het verleden waren dat bijvoorbeeld de Joden en de zigeuners. Nu zijn het de moslims en eventueel ook nog de franstaligen.

Het is triest, maar het hoort erbij.
De moslims een zwakke groep? Een zwakke groep die probeert de wereld onder controle te krijgen?

andev
16 juli 2010, 15:35
Serieus, vindt ge dat, van alle maatschappelijke problemen die er zich op deze planeet afspelen, de aanwezigheid van een paar moslims in België de grootste is?

Ge weet heel goed dat ge dat niet kunt menen.

Een veel groter probleem is volgens mij de obsessie met deze problematiek. Die zegt zeer veel over de kleinzielige, racistische aard van de mensen die zo in dit thema opgaan. Echt veelzeggend is dat.
Hoe kun je nu beweren en verklaren dat er een obsessie ontstaat tov een kleine, volgens jou, onbelangrijke groep??? Een groep die meer tegenkanting over zich roept dan al de andere vreemdelingen samen? En dit overal waar ze opduiken: het ligt echt niet aan de "racistische" Vlaming. Aan de racistische wereld dan maar...

porpo
16 juli 2010, 15:51
De islam is inderdaad niet belangrijk voor ons. Zolang ze daar blijft waar ze thuishoort! Maar ermee geconfronteerd worden en vaststellen hoe die zich in onze maatschappij wil nestelen, dat is andere koffie!
Indien er zoveel blz gevuld worden gerelateerd aan de islam en de multicul in het algemeen bewijst dat vooral dat veel mensen er een gigantisch probleem in zien. Het naar een donker hoekje afvoeren zou al te gek zijn...
Het huis van de islam is aarde, begonnen met de vader der mensheid: Adam en laatst vernieuwd door de zegel der boodschappers Mu7ammed.

Of het huis van de mensen is (waar is de eerste cel trouwens ontstaan?), sowieso de aarde.

Of het christendom moet naar Palestina terug?

Of de hammurabi (democratie?) moet terug naar Midden Oosten.

Of hellenistische cultuur moet terug naar Midden-Oosten, Egypte en Midden Azië waar het ontwikkeld is en door Grieken (klein Azië) overgenomen werd.

Jij mag van mij één van deze 5 kiezen. 8-)

porpo
16 juli 2010, 15:52
De moslims een zwakke groep? Een zwakke groep die probeert de wereld onder controle te krijgen?
Jij verwart de moslims met vrijmetselaars en globalisten, helaas.

porpo
16 juli 2010, 15:53
Hoe kun je nu beweren en verklaren dat er een obsessie ontstaat tov een kleine, volgens jou, onbelangrijke groep??? Een groep die meer tegenkanting over zich roept dan al de andere vreemdelingen samen? En dit overal waar ze opduiken: het ligt echt niet aan de "racistische" Vlaming. Aan de racistische wereld dan maar...
Racisme kun je niet ontkennen, het is een feit.

gehuigert
21 juli 2010, 17:29
Jij verwart de moslims met vrijmetselaars en globalisten, helaas.

Allen proberen hetzelfde hoor

andev
21 juli 2010, 18:13
Jij verwart de moslims met vrijmetselaars en globalisten, helaas.
Waarom al die moeite doen om de "islam" en zijn gevolgen en zijn volgelingen uit de wind proberen te zetten? Waarom is er, wereldwijd, zoveel verzet in nog-niet-islamitische landen waar ze de autochtone bevolking binnen de kortste keren op de zenuwen werken met hun gedrag en hun eisen? Denk je dat de mensen dan zullen doen zoals de struisvogels: hun kop in het zand steken, en we zien geen problemen meer? Trouwens, het gaat ook over die verplichte invoering van de "multicul" met alle soorten vreemdelingen die dat meebrengt, en dat zijn niet alleen moslims/islamisten of whatever naam je erop wil plakken! Alleen zorgen die laatsten voor de meeste discussies en ambras: hoe zou dat toch komen? Omdat we allemaal te dom zijn om te begrijpen dat we verkeerd zijn???

andev
21 juli 2010, 18:17
Racisme kun je niet ontkennen, het is een feit.
De nieuwe definitie van "racisme" zijnde: moslims niet ongestoord overal hun gangetje laten gaan? Aangezien dat "racisme" voorkomt in alle landen waar autochtonen ze hun maatschappij zijn binnenstromen klopt er iets niet meer met die definitie, denk je ook niet?
Blijft dus: de ganse niet-islamitische wereld is racistisch tov de islam, moslims enz
Met de islam en de moslims is er echt niets verkeerd aan de hand!

andev
21 juli 2010, 18:21
Het huis van de islam is aarde, begonnen met de vader der mensheid: Adam en laatst vernieuwd door de zegel der boodschappers Mu7ammed.

Of het huis van de mensen is (waar is de eerste cel trouwens ontstaan?), sowieso de aarde.

Of het christendom moet naar Palestina terug?

Of de hammurabi (democratie?) moet terug naar Midden Oosten.

Of hellenistische cultuur moet terug naar Midden-Oosten, Egypte en Midden Azië waar het ontwikkeld is en door Grieken (klein Azië) overgenomen werd.

Jij mag van mij één van deze 5 kiezen. 8-)
Ik hoef er hier geen enkele van te kiezen.
Islam en haar aanhangers is een probleem waar ze ook opduikt, gewoon een vaststelling waar je niet omheen kunt! Wat hierboven staat erbij sleuren, waarom?

Goldband
21 juli 2010, 18:21
K&k!