PDA

View Full Version : Een Islamitische rechtbank zou Adam G veel harder hebben aangepakt


C2C
23 september 2008, 15:25
De Sharia is keihard voor moordenaars en dieven.

Een Islamitische rechtbank zou Adam G ongetwijfeld lijfstraffen hebben gegeven - minstens het afhakken van zijn beide handen. Daarna misschien zijn hoofd.


Maar hier bij ons in België is Adam G niet eens een moordenaar. Toch straf hé.

Moeten we voor immigranten en buitenlanders die hier bij ons misdaden begaan speciale Sharia rechtbanken inrichten?

maddox
23 september 2008, 15:40
Je enquete is niet compleet, maar mijn opinie staat er wel tussen.

Het zou gewoon waanzin zijn. Er zijn nog steeds zeer veel allochtonen die geen moslim zijn, waarom die dan gaan berechten volgens die belachelijke ,hypocriete, bevooroordelende wetgeving.

Je wil geen vrouw of niet moslim zijn voor een "echte" Sharia rechtbank.

C2C
23 september 2008, 15:41
Je enquete is niet compleet, maar mijn opinie staat er wel tussen.

Het zou gewoon waanzin zijn. Er zijn nog steeds zeer veel allochtonen die geen moslim zijn, waarom die dan gaan berechten volgens die belachelijke ,hypocriete, bevooroordelende wetgeving.

Je wil geen vrouw of niet moslim zijn voor een "echte" Sharia rechtbank.

Maar we moeten allochtonen en andere islamieten toch keihard aanpakken? De Sharia is daarvoor het uitgelezen instrument.

duveltje382
23 september 2008, 15:44
Koele moordenaars moeten levenslang krijgen,maar dit heeft niets te maken men de Islam ;-)
Wat een domme peiling weer zeg :roll:

Anna List
23 september 2008, 15:45
sharia rechtbanken voor polen !

C2C
23 september 2008, 15:47
sharia rechtbanken voor polen !

Sorry, alleen voor Polen die naar België komen om Belgen te vermoorden hé. Dat Polen Polen vermoorden kan mij gene moer schelen.

maddox
23 september 2008, 15:50
De Sharia is daar net niet het geschikte instrument voor.

De Sharia bevoordeeld moslims tegenover niet moslims, en mannen tegenover vrouwen.

En keihard aanpakken, niet meer of minder dan autochtonen voor dezelfde feiten.

smiley
23 september 2008, 16:13
C2C ziet er blijkbaar geen graten in om onze samenleving terug om te vormen tot een premiddeleeuwse staat waar openbare terechtstellingen schering en inslag waren. Integratie moet volgens de 'verdraagzamen' onder ons immers van 2 kanten komen nietwaar ....


-----------------------------

Chaimae. Wat denk jij dat wij als beschaafde mensen dienen te doen om dit jihadikrapuul dat onze steden terroriseert en pas tevreden is tot dat onze vrije westerse samenleving compleet onder het islamitische juk zwicht, aan te pakken ? Taakstraffen geven helpt niet. In de gevangenissen steken helpt niet. En handen afhakken zweepslagen stenigen en doodstraf is ook totaal uitgesloten in een beschaafde samenleving. (Ik hoop toch dat u het daar mee eens bent). Wat blijft er dan nog over om die door de haatzaaiende islamdoctrine geindoctrineerden aan te pakken ? Door hen en jezelf wijs te maken dat dit niet de ware islam is terwijl zij gewoon volgen wat in hun haatboek geschreven staat en niets doen wat hun 'profeet' hen destijds niet heeft voorgedaan ??????????

Ik vrees dat men vroeg of laat uit pure noodzaak de politiek correctheid moet opzijzetten en massaal moet overgaan tot deportatie. Uitzetting van het jihadkrapuul naar een islamitisch 'paradijs' waar men nog handen afhakt zweepslagen geeft, onthoofdingen uitvoerd in een middeleeuwse samenleving geschikt voor mensen met een middeleeuwse mentaliteit, zodat de beschaafde mensen uit de 21ste eeuw weer veilig op straat kunnen komen zoals dit ooit geweest is voor dat men destijds massaal moslimimmigranten heeft binnengelaten. Massale uitzettingen. Diegenen die dat barbaars vinden. Ik vind dat al dit jihadikrapuul in het land houden veel barbaarser is.

RACAILLE MUSULMANE
http://www.youtube.com/watch?v=nEO_wyI6EGw

Brussel Eurabia
http://www.youtube.com/watch?v=7mHsCUkDsto


Interview met een 'verrijker' in 'verrijkt' Antwerpen.

"Allah is de heer en hij heeft zijn soldaten. Wij zijn soldaten van de islam."

"Ik geloof dat er velen zijn in Antwerpen. Uiteindelijk zijn alle moslims mujahedin."

"Zij wilden de moslims vernietigen. Het is heel normaal dat de Twin Towers en het Pentagon een vliegtuig hebben gekregen."

"Wat zijn de doelen in Europa ? Het leger, de belasting diensten, de Navo"

"We hebben extreme moslims, zij gaan over lijken"

"Op een dag zal er een kalifaat zijn in Europa. Ik ben daar zeker van. De moslims gaan zich groeperen zoals de Europeanen."

"Wat de mujahedin in Madrid en Londen hebben gedaan was hun recht."

http://nl.youtube.com/watch?v=mnkelvjP-68

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=12941&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

------------------------------------------

Hier volgt dan de voorspelling die de van Pakistan naar Nederland gevluchte ex-moslim in 1990 maakte en die men langzaam maar zeker (mede dank zij de zogenaamde 'progressieven' onder ons die alvast geen graten zien in de invoering van de sharia) in vervulling ziet gaan.

Ik was, sinds ik de Nederlanders was gaan begrijpen, tot de overtuiging gekomen dat alleen Nederland, als het zichzelf zou hebben beschermd, zo’n hoge trap van ontwikkeling had kunnen bereiken dat het de gevangenissen had gesloten en het straffen had overgelaten aan het geweten; dat naaktlopen op straat normaal zou zijn, winkels voorzien van een zelfbedieningskassa, de politie zo goed als opgeheven, de vervuiling tot een minimum teruggebracht, productiearbeid merendeels handwerk, en de bevolking geslonken tot één miljoen mensen, die allemaal in bungalows woonden. Zou dat gekund hebben? Het is te laat om het ons af te vragen.

Hier ziet u dan wat Sinterklaas voor de Schone Slaapster zal meebrengen:

Homoseksuelen zullen niet meer voor hun homoseksualiteit durven uitkomen.

Naaktheid en andere overtredingen tegen de islam zullen op televisie en in het openbaar verboden worden.

De criminaliteit zal verder toenemen.

De Nederlanders zullen crimineel gedrag overerven.

Misdaden zullen strenger worden gestraft.

Er komen nieuwe nationale wetten naar de wensen van de moslims.

De waarde van een ooggetuigenverslag voor de rechter zal verminderen.

Het aantal depressieven en zelfmoordenaars zal stijgen.

Corruptie wordt een epidemie.

Gebruik van alcohol in het openbaar wordt verboden.

De Nederlanders zullen nijdig en prikkelbaar worden.

De onschuldige blik in de ogen van de Nederlander zal verdwijnen.

De Nederlandse arbeider wordt uit zijn baan verdrongen.

Diverse moslimgroeperingen zullen in Nederland in conflict raken.

Eerlijkheid en onderling vertrouwen tussen Nederlanders zal verdwijnen.

De gezelligheid, het gevoel voor humor, de vrijheidszin van de Nederlanders zal verdwijnen.

Sommige van de bovenstaande voorspellingen zijn misschien niet meteen duidelijk. Laten we er daarom een paar nader beschouwen als voorbeeld van hoe veranderingen plaatsvinden.

Misdaden zullen strenger worden gestraft: het milde strafklimaat in Nederland is afdoend voor het softe Nederlandse volk. De twee houden elkaar prachtig in evenwicht. Dezelfde milde straffen en dezelfde luxueuze gevangenissen zouden in derde-wereldlanden een soort van sociale bijstand lijken en maandelijks een miljoen bajesklanten trekken. Naarmate de criminaliteit in Nederland blijft toenemen, zal het nodig worden om harder op te treden tegen misdadigers, inclusief de Nederlanders. Een linkse indirecte die ook, en even hard, de Nederlandse eerlijkheid, het vertrouwen, de vredigheid, de sociale voorzieningen, de werksfeer en een onvoorstelbaar groot scala van andere facetten zal treffen...



De Ondergang van Nederland land der naieve dwazen (1990)
Mohamed Rasoel
http://www.united-dutch-alliance.net/Moskee%20Database/ondergang.htm

bentje
23 september 2008, 16:19
Neen, als mensen hier voor een sharia-rechtbank veroordeeld worden zou dat betekenen dat er sharia wetten zijn die hier nageleefd moeten worden.
Terug naar daar sturen en daar laten berechten? Misschien

Bolsjewiek
23 september 2008, 16:34
Waarom een islamitische rechtbank?
Is Adam eigenlijk wel moslim?

Bad Attila
23 september 2008, 16:36
Ik wist niet dat Adam G. een Moslim was... Het zal wel een Pavlof-reactie zijn zeker?

En eigenlijk kunnen wij gewoon terug naar de Middeleeuwen gaan, nietwaar? We kunnen het "middeleeuws strafrecht" toepassen, Sharia is niet nodig.

alice
23 september 2008, 22:34
Nee omdat barbaarse rechtspraktijken geen antwoord zijn binnen een beschaving en nog minder hoe een beschaving met criminaliteit wil omgaan.
Of Adam moslim is kan me niet schelen; ik ben het oneens met zijn straf maar daarom nog niet met de beginselen van dit rechtssysteem.

C2C
23 september 2008, 22:55
Adam G... ik ben het oneens met zijn straf maar daarom nog niet met de beginselen van dit rechtssysteem.

Tiens, dan zijt ge toch een uitzondering hoor. De meeste Vlamingen op dit forum vinden ons rechtssysteem totalen bullshit omdat Adam G niet als moordenaar veroordeeld is.

Totalen bullshit wordt meestal zo snel mogelijk uit hygiënische redenen doorgespoeld. Vandaar dat ik dacht dat de Sharia een goed alternatief bood om buitenlanders, zigeuners, joden en andere islamieten te bestraffen.

Jazeker
24 september 2008, 04:19
Waar staat de optie "C2C is gestoord"?

maddox
24 september 2008, 06:22
Waar staat de optie "C2C is gestoord"?

Da's geen optie.
Psychiaters buigen zich over deze uitspraak, en dan eerder over de ernst, dan over het feit.