PDA

View Full Version : Olympische WC's in 2012 niet naar Mekka gericht, voor Islamieten - typisch POCO!!


C2C
24 september 2008, 19:00
De pocos hebben het weer voor mekaar gekregen. Nu gaan ze zelfs de toiletten in Londen herbouwen zodat ze niet naar Mekka gericht zijn, omdat dat voor islamieten beledigend zou zijn.

Allez, allez, die pocos - een mens schijt toch in eender welke richting?!! 8O

London 2012: Olympic toilets will not face Mecca
Public conveniences are being specially designed at London's Olympic Park so Muslims will not have to face Mecca while sitting on the loo.


The Olympic Delivery Authority has said it wants to produce an ideal venue for people of all cultures, faiths, ages and abilities for the 2012 Games and beyond.

The Islamic religion prohibits Muslims from facing the Kiblah - the direction of prayer - when they visit the lavatory.

An ODA spokesman said a "percentage of general toilets would not face Mecca" as part of its drive to make the 2012 games the most inclusive and accessible Olympics to date.

As part of the design, special washing facilities will be linked to Islamic prayer rooms.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/3073768/London-2012-Olympic-toilets-will-not-face-Mecca.html

Om de islamieten hard aan te pakken zouden we juist het omgekeerde moeten doen, en de toiletten juist wél allemaal naar die zwarte steen richten... !!!

Scherven A. Mok
24 september 2008, 19:05
Hé, dan gaat iedereen schijten naar het Spaghettimonster in het westen waar ik in geloof. Dat kan toch zomaar niet.

netslet
24 september 2008, 21:15
Hé, dan gaat iedereen schijten naar het Spaghettimonster in het westen waar ik in geloof. Dat kan toch zomaar niet.

Ge snapt hen niet zo goed precies: men mag blijkbaar wel schijten in de richting van mekka, maar niet kijken in de richting van mekka terwijl m'n z'n gevoeg doet.

Nu, het is inderdaad niet de meest elegante oplossing die voorgesteld wordt: persoonlijk ben ik eerder te vinden voor het plan om alle openbare toiletten met een draaiend platform uit te rusten zodat iedereen met een joystick zelf kan bepalen in welke richting ie een bruine vriend uitknijpt.

eno2
25 september 2008, 09:36
Olympische WC's in 2012 niet naar Mekka gericht, voor Islamieten - typisch POCO!!

Kan het aards magnetisme niet zo heringericht worden, dat ook de koeien niet meer schijten in de richting van mekka?

(volgens de laatste wetenschap grazen ze - en draaien ze dus vlaaien onder aardmagnetische oriëntatie-impuls).

C2C
25 september 2008, 11:13
Kan het aards magnetisme niet zo heringericht worden, dat ook de koeien niet meer schijten in de richting van mekka?

(volgens de laatste wetenschap grazen ze - en draaien ze dus vlaaien onder aardmagnetische oriëntatie-impuls).

Nu ge het zegt, heb dat ook gelezen van die éénrichtingskoeien. Weet nog iemand in welke richting ze weer precies staan?

Ik dacht van Noord (hoofd) naar Zuid (darmgestel). De zwaartekracht trekt die drek normaal gezien recht naar beneden, maar sommige herkauwers maken er toch een sport van om echt hard te duwen, waardoor er dus een spetterende drolparabool ontstaat, die wel degelijk in gedachten Mekka volledig besmeurt.

En dan spreken we nog niet over varkens, wier magnetische zintuig nog niet bestudeerd is. Van varkens is geweten dat ze heel intelligent zijn, dus we kunnen verwachten dat ook zij zich bewust naar Mekka richten om Islamieten te pesten. Heel de wereld en alle soorten moet samenwerken, er is geen reden waarom varkens vrijgesteld zouden moeten worden van hun plicht.

eno2
25 september 2008, 11:18
Het verwondert me eigenlijk dat de Oerang Oetang ook niet op bedevaart naar Mekka gaat en gewoon alleen in die richting blijft schijten.

eno2
25 september 2008, 11:18
2

circe
25 september 2008, 13:29
Ge snapt hen niet zo goed precies: men mag blijkbaar wel schijten in de richting van mekka, maar niet kijken in de richting van mekka terwijl m'n z'n gevoeg doet.

Nu, het is inderdaad niet de meest elegante oplossing die voorgesteld wordt: persoonlijk ben ik eerder te vinden voor het plan om alle openbare toiletten met een draaiend platform uit te rusten zodat iedereen met een joystick zelf kan bepalen in welke richting ie een bruine vriend uitknijpt.

Ik meen dat het geen van beide was: dus noch kijken richting Mekka, noch schijten richting Mekka.
ze moeten wat dwars gaan zitten... maar een ronddraaiende wcpot met ingebouwd kompas is waarschijnlijk de enige échte oplossing. Je kan een hindu toch evenmin richting whatever laten zitten en inderdaad mijn FSM is ook niet gebrand om door producerende achterwerken te worden bekeken.

netslet
25 september 2008, 14:21
Nu ge het zegt, heb dat ook gelezen van die éénrichtingskoeien. Weet nog iemand in welke richting ze weer precies staan?

Ik dacht van Noord (hoofd) naar Zuid (darmgestel). De zwaartekracht trekt die drek normaal gezien recht naar beneden, maar sommige herkauwers maken er toch een sport van om echt hard te duwen, waardoor er dus een spetterende drolparabool ontstaat, die wel degelijk in gedachten Mekka volledig besmeurt.

En dan spreken we nog niet over varkens, wier magnetische zintuig nog niet bestudeerd is. Van varkens is geweten dat ze heel intelligent zijn, dus we kunnen verwachten dat ook zij zich bewust naar Mekka richten om Islamieten te pesten. Heel de wereld en alle soorten moet samenwerken, er is geen reden waarom varkens vrijgesteld zouden moeten worden van hun plicht.

Magnetic alignment in grazing and resting cattle and deer (http://www.pnas.org/content/early/2008/08/22/0803650105.abstract)

Maar nu moet ge mij dringend excuseren want ik heb nog een hoop rare earth magneten te begraven in het veld van Boer Teun.

manta
25 september 2008, 14:54
Nu ja , die Britten bouwen dan tenminste nog openbare toiletten ... :roll:
Maar ja , die hebben dan ook nen George Michael in hun land ...:?