PDA

View Full Version : Verstokte multiculfanaat wordt rechts


vercetti
24 september 2008, 19:49
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...

Dope
24 september 2008, 20:12
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...

ik heb vaak naar premtime gekeken (ik weet niet of het programma nog bestaat, kijk al een tijd geen tv meer)
de man deed/doet zijn best om tegen vooroordelen in te gaan
ik vind het een integere vent
ik snap zijn frustratie
wanneer allochtonen racist worden, scheelt er volgens mij iets met het concept racisme
maar er zal vast wel een of andere linkse bleekscheet die domme prem radhakishun de les spellen
wilders is slecht!
islam is goed!

freespirit
25 september 2008, 00:37
Fantastische column, en ik denk niet dat hij de enige is die 'bekeerd' is. Niet alleen bij onze Noorderburen overigens. Wie nu eenmaal af en toe zijn kop buiten steekt in de grootsteden en de 'volksere' buurten, kan er nu eenmaal niet omheen dat vele problemen te wiijten zijn aan etnisch niet-westerse allochtone baldadige jeugd. En dat heeft niets met een racistische of xenofobe subjectieve ingeving te maken, maar dat is gewoon 'proefondervindelijke' vaststelling. Wie ontkent dat er vele problemen zijn met de allochtone jeugdige subgroepen is ofwel (ter goeder trouw) wereldvreemd en naïef, ofwel berekend omwille van bijvoorbeeld electoraal gewin (van dat laatste kan ik je in Antwerpen wel wat voorbeelden opnoemen). Of ze durven niet 'klokken luiden' uit angst geassocieerd te worden met het VB of extreem-rechts in het algemeen. Probleem is dan ook dat extreem-rechtse sujetten uit VB-middens een monopolie krijgen om - toegegeven correcte - vaststellingen naar voren te brengen over baldadig en crimineel gedrag onder de allochtone jongeren. De andere strekkingen durven toch hun mond niet open te trekken uit vrees gebrandmerkt te worden als onverdraagzaam, en die vrees is niet helemaal onterecht. Daarom is het goed dat er mensen als Radhakishun hun gedacht eens in de pers naar voren willen schuiven, een zeer moedige beslissing in een toch wel vaak politiek correct Nederlands perslandschap. Ik zou hem trouwens niet als 'plots rechts' wilen beschouwen, maar eerder als een progressief denkend iemand die geconfronteerd wordt met de 'harde realiteit' van het Nederlandse (en Belgische ?) multiculturalisme. Het valt mij overigens ook op dat diegenen die het hardste brullen om de multicul in stand te houden, sterker zelfs: te verstevigen, vrij weinig in contact komen met de jongeren uit de 'volkse' (sub)urbane buurten die ook Radhakishun in zijn column als trieste voorbeelden aanhaalt. Het is immers makkelijk moord en brand te schreeuwen over bijvoorbeeld de racistische, rechtse Antwerpenaar, maar zelf te resideren in een chique villawijk in Brasschaat, Schilde of Brecht (ken zelf zo ettelijke individuen) en alleen naar ''t stad' te komen om te gaan shoppen op De Meir of te gaan eten op de Suikerrui.

Hopelijk krijgt de column een Vlaamse evenknie en er mogen er zelfs velen volgen ! Maar mijn pessimistische zelve vreest er wat voor.

daiwa
25 september 2008, 02:06
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...



Hopelijk gaan hier ook de poco's hun ogen eens open.

Bhairav
25 september 2008, 05:44
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Het lijkt alsof alleen typische meningen aan bod mogen/kunnen komen. We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.

Depth of Field
25 september 2008, 05:57
We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.

Ik denk dat we ook nog veel meer crapuleuze acties van "verrijkers" zullen zien.

Bhairav
25 september 2008, 06:11
Ik denk dat we ook nog veel meer crapuleuze acties van "verrijkers" zullen zien.

Dit is ook zo'n voorgeprogrammeerde mening.
Zoals:
"Ze zijn zo lief meneer" waarop eens met de ogen word gerold. Want we zijn natuurlijk sarcastisch. We hadden het anders nooit doorgehad denk ik...
"De mosliminvasie". Het enigste waar die jongeren op uit zijn is natuurlijk het verspreiden van de islam met behulp van de hiphopcultuur... En ze willen hoeren maken van onze dochters. En onze jongens doen dat maar al te graag na natuurlijk, anders zijn zij onnozele mietjes...
"Waar zijn hun ouders? Waarom sturen ze hen niet naar school?" Want door zich steendood te vervelen maken ze het tot volwaardige burger. Wij zijn zelf grijze seuten dus al die multiculturele kleur verstoort alleen onze rust.


Ik kan mij niet voorstellen dat een objectieve kijk ooit populair word. Wie heeft daar nu wat aan?

Renesse
25 september 2008, 06:57
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".

Moest u Amerikaan zijn, zou u dus beter op McCain stemmen.

Bhairav
25 september 2008, 07:06
Moest u Amerikaan zijn, zou u dus beter op McCain stemmen.

:-o

Fallen Angel
26 september 2008, 15:37
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...

Grappig artikel.

Korte samenvatting van het artikel: "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts".

:lol:

Zegt genoeg over de geestelijke vermogens van rechts als ze zelfs uitpakken met dit soort artikels.

alice
26 september 2008, 17:22
Geen grappig artikel...ik kan die man begrijpen hoor; wie hier fout is zijn Marokkaanse jongeren en niet degene die moegetegd geen begrip meer kan opbrengen want een aantal forummers hier niet zal verhinderen opnieuw te bagatelliseren en te focussen op deze Prem; uiteraard ligt het aan hem en niet aan die jochies die de prachtwijken verzieken met volkomen onaangepast gedrag! Goe bezig mannen!

TypO
26 september 2008, 18:39
Hopelijk gaan hier ook de poco's hun ogen eens open.



Hahaha.
Hopelijk?

Al de poco's hun zùllen opengaan. Want ze zullen zelf ook hoe langer hoe meer in de klappen delen. natuurlijk te hopen dat wanneer zij het in de gaten krijgen dat het al niet veel te laat zal zijn.

Ik heb poco' vanuit Brugge rechts zien worden. Haha ja, zolang er nog geen migrant of islamiet in brugge te zien was, was het gemakkelijk om de antwerpenaar racist te noemen, lekker progressief links en groen te zijn, maar nu brugge ook meer en meer z'n deel krijgt, is 't al wat minder leuk natuurlijk.
Dan tellen alle mooie woorden niet meer.

TypO
26 september 2008, 18:42
Grappig artikel.

Korte samenvatting van het artikel: "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts".

:lol:

Zegt genoeg over de geestelijke vermogens van rechts als ze zelfs uitpakken met dit soort artikels.



hahaha. Zo kan je 't natuurlijk ook draaien...

Ik dacht dat het eigenlijk was,
ondanks dat ik zou willen blijven roepen dat de multicul toch zo leuk is, ik kan het niet meer, want ik geloof er zelf niet meer in.

Bhairav
26 september 2008, 19:02
hahaha. Zo kan je 't natuurlijk ook draaien...

Ik dacht dat het eigenlijk was,
ondanks dat ik zou willen blijven roepen dat de multicul toch zo leuk is, ik kan het niet meer, want ik geloof er zelf niet meer in.

Ik zou ook nimeer in dingen geloven die ik beu ben, zoals nadenken...

TypO
26 september 2008, 19:07
Ik zou ook nimeer in dingen geloven die ik beu ben, zoals nadenken...

Bhairav, sorry mate maar mij ben je ergens kwijtgespeeld .. ik denk zo een 20tal posts geleden.

als je hier een reactie op wil, zal je 't me eerst s moeten uitleggen, want ik ...
sorry... ik begrijp t ni meer.

Bhairav
26 september 2008, 19:08
Bhairav, sorry mate maar mij ben je ergens kwijtgespeeld .. ik denk zo een 20tal posts geleden.

als je hier een reactie op wil, zal je 't me eerst s moeten uitleggen, want ik ...
sorry... ik begrijp t ni meer.
8O

Jantje
26 september 2008, 19:21
Geen grappig artikel...ik kan die man begrijpen hoor; wie hier fout is zijn Marokkaanse jongeren en niet degene die moegetegd geen begrip meer kan opbrengen want een aantal forummers hier niet zal verhinderen opnieuw te bagatelliseren en te focussen op deze Prem; uiteraard ligt het aan hem en niet aan die jochies die de prachtwijken verzieken met volkomen onaangepast gedrag! Goe bezig mannen!

Ik begrijp die man niet!!!!

Jaren lang staat hijte roepen dat er niets aan de hand is en dat de autochtonen verdraagzamer moeten worden!

Jaren lang maakt hij iederen die iets durft te zeggen over het gedrag van de allochtone jongeren uit voor NAZI en RACIST, nu word hij zelf plots NAZI en RACIST.
Hier kan maar één reden voor zijn, hij heeft eindelijk zelf problemen gekregen met de allochtone jongeren.
Maar hij is wel één van de laatste die hen iets mag verwijten, want hij is één van de schuldigen aan hun problemen.
Ja, problemen, want dat ishet wat deze jongeren hebben.
Niemand die hen begeleid, niemand die hen mag en kan bestraffen, niemand die hen zegt wat ze wel en niet mogen.

Wie deze jongeren met harde hand wil begeleiden word voor de rechter gebracht, wie voor deze jongeren durft harde straffen voor te stellen word voor de rechter gebracht, wie deze jongeren durft te zeggen wat wel en niet kan word voor de rechter gebracht.
En ja, dit allemaal dankzij mensen zoals deze meneer.
Deze man kan dus enkel zwijgen, slikken en zijn nederige verontschuldigen aanbieden aan de rest van de bevolking.

TypO
26 september 2008, 19:26
Ik begrijp die man niet!!!!

Jaren lang staat hijte roepen dat er niets aan de hand is en dat de autochtonen verdraagzamer moeten worden!

Jaren lang maakt hij iederen die iets durft te zeggen over het gedrag van de allochtone jongeren uit voor NAZI en RACIST, nu word hij zelf plots NAZI en RACIST.
Hier kan maar één reden voor zijn, hij heeft eindelijk zelf problemen gekregen met de allochtone jongeren.
Maar hij is wel één van de laatste die hen iets mag verwijten, want hij is één van de schuldigen aan hun problemen.
Ja, problemen, want dat ishet wat deze jongeren hebben.
Niemand die hen begeleid, niemand die hen mag en kan bestraffen, niemand die hen zegt wat ze wel en niet mogen.

Wie deze jongeren met harde hand wil begeleiden word voor de rechter gebracht, wie voor deze jongeren durft harde straffen voor te stellen word voor de rechter gebracht, wie deze jongeren durft te zeggen wat wel en niet kan word voor de rechter gebracht.
En ja, dit allemaal dankzij mensen zoals deze meneer.
Deze man kan dus enkel zwijgen, slikken en zijn nederige verontschuldigen aanbieden aan de rest van de bevolking.


dat is het minste wat deze bekeerde multicullers kunnen doen

alice
26 september 2008, 19:45
Das onzin.
Prem heeft alleen ondervonden dat wat hij dacht niet klopt met de realiteit, ik waardeer dat hij tenminste zelf op onderzoek uitging en open is over de reden waarom hij nu anders denkt.
Er zijn er genoeg die niet de kloten aan hun lijf hebben daar eerlijk voor uit te komen en als kippen zonder kop de multiculturele Efteling tot in de treure verdedigen.

TypO
26 september 2008, 19:54
Das onzin.
Prem heeft alleen ondervonden dat wat hij dacht niet klopt met de realiteit, ik waardeer dat hij tenminste zelf op onderzoek uitging en open is over de reden waarom hij nu anders denkt.
Er zijn er genoeg die niet de kloten aan hun lijf hebben daar eerlijk voor uit te komen en als kippen zonder kop de multiculturele Efteling tot in de treure verdedigen.

Eigenlijk doet hij dat ook he!?
Hij zegt quasi; 'ik wilde dat het anders was, maar ik kan er zelf niet meer in geloven'.
Is toch nog net iets anders dan 'ik en velen met mij waren, verkeerd. Excuseer ons mensen die we voor randdebiel en platte racist hebben uitgemaakt.'

alice
27 september 2008, 01:19
Zeg kom he?
Dat je op basis van ervaring van mening verandert hoeft nog niet te betekenen dat je op blote knieen naar Scherpenheuvel moet trekken he?
Ik vind het al heel knap dat hij zo open is over zijn ervaringen, gezien het risico op inquisitie ( ook in Nederland) moedig ik aan dat mensen eerlijk zijn in hun bevindingen en dat vraagt tegenwoordig al moed.

praha
27 september 2008, 01:44
Zeg kom he?
Dat je op basis van ervaring van mening verandert hoeft nog niet te betekenen dat je op blote knieen naar Scherpenheuvel moet trekken he?
Ik vind het al heel knap dat hij zo open is over zijn ervaringen, gezien het risico op inquisitie ( ook in Nederland) moedig ik aan dat mensen eerlijk zijn in hun bevindingen en dat vraagt tegenwoordig al moed.
het gaat dan ook niet zozeer over die vastelling(en) die iemand maakt

dat vermeende risico op inquisitie louter om het feit omdat je openlijk zou zeggen dat je bv overvallen zou zijn door zo'n stukje capruul is overroepen tot en met

het gaat over de verdere conclusies die je trekt en vooral de te nemen maatregelen

Bhairav
27 september 2008, 07:00
http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2008/09/26/zazaboe.jpg

Scherven A. Mok
27 september 2008, 07:44
Ik ben zelfs andersom gegroeid. Van iemand die voorstander was van een terugkeerbeleid naar iemand die daar geen voorstander meer van is. Je kan zomaar niet mensen deporteren. Ontkennen dat er serieuze problemen zijn heeft natuurlijk ook geen zin, maar confrontatie werkt niet. Niet in de zin van racistisch geroep bedoel ik. Dat criminelen met hun daden geconfronteerd worden ben ik mee eens. En dat er naar oorzaken en oplossingen moet gezocht worden natuurlijk ook. Maar niets is ooit wat het lijkt. Complex ja, dat wel.

Jantje
27 september 2008, 07:54
Zeg kom he?
Dat je op basis van ervaring van mening verandert hoeft nog niet te betekenen dat je op blote knieen naar Scherpenheuvel moet trekken he?
Ik vind het al heel knap dat hij zo open is over zijn ervaringen, gezien het risico op inquisitie ( ook in Nederland) moedig ik aan dat mensen eerlijk zijn in hun bevindingen en dat vraagt tegenwoordig al moed.

Voor jou moeten er ook eerst familieleden vermoord worden, voor je durft toe te geven dat de poco's de echte schuldige zijn zeker.

Jantje
27 september 2008, 08:32
Ik ben zelfs andersom gegroeid. Van iemand die voorstander was van een terugkeerbeleid naar iemand die daar geen voorstander meer van is. Je kan zomaar niet mensen deporteren. Ontkennen dat er serieuze problemen zijn heeft natuurlijk ook geen zin, maar confrontatie werkt niet. Niet in de zin van racistisch geroep bedoel ik. Dat criminelen met hun daden geconfronteerd worden ben ik mee eens. En dat er naar oorzaken en oplossingen moet gezocht worden natuurlijk ook. Maar niets is ooit wat het lijkt. Complex ja, dat wel.

Ik ben nooit voorstander van het terugkeerbeleid geweest en ben dat nog niet, maar ik ben ook geen voorstander van het pamperbeleid.

En men moet niet hard en agressief optreden, ben daar zelfs geen voorstander van, maar men moet correct optreden en terug plaats en tijd maken voor de jongeren.

En de criminelen, wel eigenlijk zijn dat in de eerste plaats niet de jongeren, zij doen enkel wat in hun vermogen ligt.
De echte criminelen zijn de leiders van dit land en ik bedoel niet enkel de politieke leiders, maar ook de economische, sociale, culturele, Goddienstige, opvoedende, juridische, opleidinggevende, onderwijs en creatieve instellingen beleid.
In mijn jeugd werd je als jongen van 10 uitgelachen als je nog nooit een appel had gestolen van de boer, nu krijg je een lading hagel in je lijf als je op zijn velden komt.
In mijn tijd haalden de ouders hun familiale verzekering boven als er een ruit sneuvelden, nu komt de politie de jongeren oppakken.
In mijn tijd zaten mijn grootouders en ouders samen met de buren op straat te praten en te kijken hoe wij speelden en kwamen zij zelfs meedoen, nu belt men de politie en stapt men naar de rechtbank als jongeren ergens spelen en te veel lawaai zouden maken.
In mijn tijd konden jongeren reeds op hun 12-13 jaar in het zwart gaan werken en op hun 14de officeel als jobstudent aan de slag.
In mijn tijd stonden ouders en grootouders mee te sleutelen en knutselen aan brommers en zeepkisten.

Als men nu eens terug plaats, tijd en aandacht vrijmaakte voor de jongeren, dan zouden er al veel minder problemen zijn.


En het kan, zelfs zonder hoge kosten en zware werken.
Maar met het huidige beleid moeten ouders en grootouders al hun tijd steken in het verdienen van geld, om het pamperbeleid te kunnen betalen en worden de jongeren aan hun lot overgelaten.

Stel de schoolspeelplaatsen terug open, stel de werkplaatsen van scholen en gemeentes en staatsinstellingen ter beschikking van creatievelingen.
Laat oudere werklozen en gepensioneerde hun kennis en ervaringen terug doorgeven aan de jongeren in deze werkplaatsen.
Laat jongeren terug vanaf hun 14de een cent verdienen als jobstudent.
Laat de politie terug jongeren oppakken die tijdens de schooluren op straat rondlopen en de ouders aansprakenlijk stellen voor het schoolverzuim.

Richt terug zeepkistwedstrijden in, richt terug straatwedstrijden voor schoonheid in, richt terug creatieve wedstrijden in en de problemen met de jongeren verdwijnen van zelf. Want de jongeren gedragen zich nu zoals zij denken dat het mag en kan, gewoon omdat zij zich vervelen en zich geen plaats in de maatschappij weten.

Eigenlijk is het voorstel van Groen! om scholen 10 uur per dag les te laten geven, een stap in de goede richting. Want dan moet men terug tijd een aandacht besteden aan de jongeren en hebben zij minder vrije tijd waarin zij zich vervelen en uitgesloten voelen.

Maar schaf in de eerste plaats de anti racisme wetten af, want deze zijn heel racistisch

Depth of Field
27 september 2008, 14:19
http://www.standaard.be/Assets/Images_Upload/2008/09/26/zazaboe.jpg

En de grap is?

De madam is bang zonder reden, want sjakossen-trek door verrijkend crapuul vindt enkel plaats in de verbeelding van racisten?

Félicien Bwanatongo
28 september 2008, 12:45
Grappig artikel.

Korte samenvatting van het artikel: "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts".

:lol:

Zegt genoeg over de geestelijke vermogens van rechts als ze zelfs uitpakken met dit soort artikels.

Nadenken is al enige tijd tot stilstand gekomen bij wat zich gemiddeld "rechts" noemt. Niet dat het bij linksen zo veel beter is, verre van.

Bhairav
28 september 2008, 12:56
En de grap is?

De madam is bang zonder reden, want sjakossen-trek door verrijkend crapuul vindt enkel plaats in de verbeelding van racisten?

Of misschien dat het in twee richtingen werkt? Of hoef jij dat niet te pikken?

Fallen Angel
28 september 2008, 13:15
Nadenken is al enige tijd tot stilstand gekomen bij wat zich gemiddeld "rechts" noemt. Niet dat het bij linksen zo veel beter is, verre van.

Hmmm. Ik geef toe dat er sommige omhooggevallen zotten zitten tussen links (Bert Anciaux iemand?). Maar dit verandert niets aan het ideologische gedachtengoed van links.
Spijtig genoeg zorgen deze figuren wel voor een slecht imago.

Depth of Field
28 september 2008, 13:15
Of misschien dat het in twee richtingen werkt?

Het verrijkend crapuul is bang om met een sjakos rond hun oren gemept te worden?

alice
28 september 2008, 13:18
Jantje kun je commentaar eens toelichten, Ik denk dat je niet goed leest wat ik geschreven heb!
Bhairav; natuurlijk is niet ieder groepje jongeren van allochtone origine uit op de tas van een bejaarde dame maar te veel keren is dit wel zo; de angst minimaliseren is al even onterecht dan ze op te blazen tot standaard voor een hele groep.

Bhairav
28 september 2008, 13:30
Jantje kun je commentaar eens toelichten, Ik denk dat je niet goed leest wat ik geschreven heb!
Bhairav; natuurlijk is niet ieder groepje jongeren van allochtone origine uit op de tas van een bejaarde dame maar te veel keren is dit wel zo; de angst minimaliseren is al even onterecht dan ze op te blazen tot standaard voor een hele groep.

Ik minimaliseer niet. Ik kijk gewoon naar de grappige kant ervan.
"Vind jij een oude dame van haar handtas beroven dan geestig?8O":roll: Want er word hier wat uitgeflapt hoor...

Jantje
28 september 2008, 13:54
Jantje kun je commentaar eens toelichten, Ik denk dat je niet goed leest wat ik geschreven heb!
Bhairav; natuurlijk is niet ieder groepje jongeren van allochtone origine uit op de tas van een bejaarde dame maar te veel keren is dit wel zo; de angst minimaliseren is al even onterecht dan ze op te blazen tot standaard voor een hele groep.

De toelichting is eigenlijk heel eenvoudig.

De meeste problemen met de jongeren zijn niet te wijten aan de jongeren, maar aan de manieren waarop ze behandeld worden.

Geef de jongeren terug meer rechten, maar overbescherm ze niet.

Laatst hoorde ik nog een werkgever vrijuit zeggen dat hij geen allochtone werknemers wil, want die zijn lui en stelen alleen maar, want ze hebben als kind nooit iets anders geleerd.

Toen ik bij een booteigenaar langs ging, moest ik door 2 beveiligingsystemen.
Zijn verklaring hiervoor;" Sorry, maar dit is de enige manier om straatjongeren nog van mijn erf te houden."
Hij sprak over een domein van meer dan 250ha. Deze persoon heeft nog samen met mij appelen gaan pikken bij de oude baron als kind.
Toen ik zijn mening over het VB vroeg, kreeg ik te horen dat die racisten enorm overdreven met hun klachten over de hangjongeren( allochtone).
Hij vond de mensen in de steden erg onverdraagzaam.

Na nazicht van zijn bootmotor stelde ik vast dat dit een werk was voor mijn Turkse collega van 23 jaar. Raar, maar deze zeer bekwame technicus mocht niet op de werf toegelaten worden, want hij kon wel eens een dief zijn, dergelijke jongeren waren immers op straat groot geworden.

Veel poco's zien dus enkel problemen als zij zelf er last van hebben, maar willen niet aanvaarden dat zij niet de enige mensen in dit land zijn.
Het zijn zij met hun eigengerijde en zalvende oplossingen die voor de problemen zorgen.

alice
28 september 2008, 13:56
Bhairav;Nee natuurlijk niet...wel vind ik die ontwikkeling jammer...mijn vader werd oud in een migrantenwijk en vond Marokkaanse jongens aardig en beleefd( dat zijn ze vaak voor oude mannen, onderdeel van hun cultuur ook!) tot hij beroofd werd.
Toen durfde hij eigenlijk niet meer zo goed de deur uit.
Mijn dochter nam haar Marokkaanse vrienden mee naar dancings; met een Vlaams meisje kom je makkelijker binnen.
Tot ze beroofd en bedreigd en geterroriseerd werd door die vrienden.

Wat mijn zoon meemaakt tart iedere verbeelding; hij heeft nogal wat homoseksuele Marokkaanse en Turkse vrienden.
Ik wil gewoon niet dat dit geweld geminimaliseert wordt. Maar evenmin ga ik ervan uit dat iedere Marokkaan een bedreiging vormt. Soms zijn er ook goede ervaringen; maar de slechte zijn helaas talrijker!

Jantje
28 september 2008, 14:06
Bhairav;Nee natuurlijk niet...wel vind ik die ontwikkeling jammer...mijn vader werd oud in een migrantenwijk en vond Marokkaanse jongens aardig en beleefd( dat zijn ze vaak voor oude mannen, onderdeel van hun cultuur ook!) tot hij beroofd werd.
Toen durfde hij eigenlijk niet meer zo goed de deur uit.
Mijn dochter nam haar Marokkaanse vrienden mee naar dancings; met een Vlaams meisje kom je makkelijker binnen.
Tot ze beroofd en bedreigd en geterroriseerd werd door die vrienden.

Wat mijn zoon meemaakt tart iedere verbeelding; hij heeft nogal wat homoseksuele Marokkaanse en Turkse vrienden.
Ik wil gewoon niet dat dit geweld geminimaliseert wordt. Maar evenmin ga ik ervan uit dat iedere Marokkaan een bedreiging vormt. Soms zijn er ook goede ervaringen; maar de slechte zijn helaas talrijker!

Dat bedoel ik dus met de posting, men moet eerst ondervinden voor men het wil aanvaarden.
Tussen alle koren zit er kaf, maar men heeft zo'n groffe zeven geplaatst, dat het kaf er gewoon mee doorgaat en dat het goede koren rot door het gistingsproces van het kaf.

Dixie
28 september 2008, 14:07
Ik wil gewoon niet dat dit geweld geminimaliseert wordt. Maar evenmin ga ik ervan uit dat iedere Marokkaan een bedreiging vormt. Soms zijn er ook goede ervaringen; maar de slechte zijn helaas talrijker! inderdaad + de eigen gemeenschap van 'goede' marokanen dient ook hard en snel te reageren

andev
28 september 2008, 15:52
Ik ben zelfs andersom gegroeid. Van iemand die voorstander was van een terugkeerbeleid naar iemand die daar geen voorstander meer van is. Je kan zomaar niet mensen deporteren. Ontkennen dat er serieuze problemen zijn heeft natuurlijk ook geen zin, maar confrontatie werkt niet. Niet in de zin van racistisch geroep bedoel ik. Dat criminelen met hun daden geconfronteerd worden ben ik mee eens. En dat er naar oorzaken en oplossingen moet gezocht worden natuurlijk ook. Maar niets is ooit wat het lijkt. Complex ja, dat wel.

Sinds wanneer is mensen naar hun eigen land terugsturen "deporteren"?
Toen ze hier ongevraagd binnenwaaiden had je het dan over "indringers"?

Volksstormer
4 oktober 2008, 14:22
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...
Meneer Prem Radhakishun is dus tegen het "multiculturalisme".
Wat doet hij hier dan?
:roll:

piraat
4 oktober 2008, 18:15
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Het lijkt alsof alleen typische meningen aan bod mogen/kunnen komen. We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.

wat denkt gij over die marrokkanen ?

Goldband
5 oktober 2008, 21:11
Multicul is onzin. Ook het Vlaams Belang is onzin.

Het is een vergissing te denken dat je moet kiezen tussen die twee.

Another Jack
5 oktober 2008, 21:15
Multicul is onzin. Ook het Vlaams Belang is onzin.

Het is een vergissing te denken dat je moet kiezen tussen die twee.

Nee, maar ze bestaan allebei, zullen nog heel lang bestaan, en daar zullen we het beste van moeten maken...

Goldband
5 oktober 2008, 21:31
Nee, maar ze bestaan allebei, zullen nog heel lang bestaan, en daar zullen we het beste van moeten maken...

:-D Helemaal correct.

Volksstormer
6 oktober 2008, 14:21
Nee, maar ze bestaan allebei, zullen nog heel lang bestaan, en daar zullen we het beste van moeten maken...
Voil�* se, de geconditioneerde burger heeft gesproken!

verdraagzaamheid
24 augustus 2009, 11:39
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...

Seniliteit kan blijkbaar snel gaan.

Indigo-blues
24 augustus 2009, 11:48
Fantastische column, en ik denk niet dat hij de enige is die 'bekeerd' is.

Bekeerd of geïndoctrineerd?

redwasp
24 augustus 2009, 11:50
vrede,

http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...

er bestaan ook tientallen biologen die ineens het licht beginnen zien en darwin verwerpen. dit is op zich geen enkel argument.

vrede,

redwasp

abou Anis
24 augustus 2009, 12:25
Ik vraag me af of iemand van degenen die dhr. Prem in deze thread het afgelopen jaar roemden of zijn column aangrepen om het ideeëngoed van mensen als dhr. Wilders te roemen ook maar een iota gelezen hebben van die column. Over begrijpen wat er staat over wat dhr. Prem zin of onzin vindt van zijn keuze (of althans de keuze die hij in zijn column beschrijft) wil ik het dan nog niet eens hebben.

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:32
Daar hoeft geen shift in te bestaan. Je kan tegelijkertijd houden van verschillende culturen, immigratie aanmoedigen en een economisch zeer rechts systeem aanhangen. Zie VS.

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 12:36
Racisme is door linkse kringen doodgebruikt excuus hun zin te kunnen doen.

Sjaax
24 augustus 2009, 12:37
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...

Wat zegt Prem? Hij zegt dat hij moe wordt. Rationeel weet hij dat racistisch worden niets oplost. Eigenlijk is hij lui. Hij wil dat alles rustig en ordelijk blijft.

Wellicht komt hij de naïviteit voorbij. Een multiculturele samenleving ontstaat niet vanzelf. Van beide kanten, vanuit de radicale volkseigen bewegingen wordt strijd gevoerd. En dat gaat van au. Er zullen nog veel botsingen plaatsvinden.

Vroeger, voor WO-II, werd in Europa om zoveel tijd oorlog gevoerd om de een of andere reden. Sinds de oprichting van de EU is dat gelukkig afgelopen. Alleen in de niet-EU regio van de Balkan werd in de jaren negentig nog een oorlog uitgevochten. Maar in het algemeen is oorlogje voeren afgelopen.

Geen oorlog wil echter niet zeggen dat er geen conflicten meer bestaan. Die vroegere conflicten zijn met de globalisering veranderd van karakter. Waar vroeger de ene groep op de ene plek woonde en de andere groep op de andere plek, komen tegenwoordig mensen steeds meer door elkaar heen te wonen. Dat betekent dat vooral binnen steden nog veel conflicten zullen worden uitgevochten.

Sommigen willen de globalisering terugdraaien. Die willen dat groepen terugkeren naar hun oorspronkelijke plek. Maar globalisering is niet terug te draaien. Dat is een technologie-gedreven ontwikkeling. We kunnen de technologie niet terugdringen. Mensen reizen nu eenmaal veel makkelijker dan vroeger en verhuizen om die reden ook veel vaker.

Wat kunnen we doen? We moeten onder ogen zien dat er veel conflicten zullen optreden. We moeten niet naïef zijn en denken dat multiculturaliteit spanningsloos verloopt. Als Belgen zouden we dat heel goed moeten weten wegens onze eeuwendurende vete tussen Walen en Vlamingen. We zullen geld opzij moeten zetten en zorgen dat politie en justitie adequaat aangevuld worden om de spanningen te beteugelen. Het geld dat vroeger werd gebruikt om een groot leger in stand te houden en dat door het militair-industrieel complex nog steeds wordt geclaimd om bvb een oorlogje in Afghanistan te voeren, moet binnenlands worden gebruikt.

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:37
Racisme is door linkse kringen doodgebruikt excuus hun zin te kunnen doen.

Rechts teert anders evenzeer op racisme.

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 12:38
Rechts teert anders evenzeer op racisme.

Volgens de linkse kerk is dat inderdaad zo.

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:39
Volgens de linkse kerk is dat inderdaad zo.

Volgens de rechts ook. Nog nooit een brochure van het Vlaams Belang gelezen?

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 12:42
Volgens de rechts ook. Nog nooit een brochure van het Vlaams Belang gelezen?

Dit lijkt op de kip/ei discussie.

Maar het probleem (dat er wel degelijk een is) blijven in de racisme taboe blijven forceren is niet de oplossing volgens mij.

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:43
Dit lijkt op de kip/ei discussie.

Maar het probleem (dat er wel degelijk een is) blijven in de racisme taboe blijven forceren is niet de oplossing volgens mij.

Zonder vreemdelingen en racisme heeft het Vlaams Belang weinig bestaansreden, het Vlaams Belang is hier dus duidelijk het ei. En de kip heeft vandaag nog weinig relevantie.

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 12:46
Zonder vreemdelingen en racisme heeft het Vlaams Belang weinig bestaansreden, het Vlaams Belang is hier dus duidelijk het ei. En de kip heeft vandaag nog weinig relevantie.

Heeft het VB dan die vreemdelingen naar hier gehaald?

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:48
Heeft het VB dan die vreemdelingen naar hier gehaald?

Heeft het blanke establishment die mensen naar hier gehaald voor cheap labor? Ja.

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:49
Heeft het VB dan die vreemdelingen naar hier gehaald?

Die vreemdelingen...? Ga er eens mee praten en ge zult ze niet langer "die vreemdelingen" noemen. Misschien steekt ge zelfs nog iets op. Geloof me, dat zou geen slechte zaak zijn.

Indigo-blues
24 augustus 2009, 12:53
Die vreemdelingen...? Ga er eens mee praten en ge zult ze niet langer "die vreemdelingen" noemen. Misschien steekt ge zelfs nog iets op. Geloof me, dat zou geen slechte zaak zijn.

Niet zo snel! Elke vorm van verandering is een slag in het gezicht van onze eigenheid!

Probeer ze dat eerst uit hun hoofd te praten alvorens ze werkelijk met 'die vreemdelingen' gaan praten, anders heeft het toch geen zin.

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 12:53
Heeft het blanke establishment die mensen naar hier gehaald voor cheap labor? Ja.

Ik werk (en niet schuw van vuil werk) en ben blank en heb niet gekozen voor de cheap labor werkkrachten.

Wel heb ik er hinder van, rechtstreeks en onrechtstreeks.

Nu ben ik zeker een racist.

Wat maakt het nog uit.

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:54
Niet zo snel! Elke vorm van verandering is een slag in het gezicht van onze eigenheid!

Probeer ze dat eerst uit hun hoofd te praten alvorens ze werkelijk met 'die vreemdelingen' gaan praten, anders heeft het toch geen zin.

Onze eigenheid? Staat ge niet sterk genoeg in uw individuele eigenheid om met gelijk wie in de dialoog te gaan?

Indigo-blues
24 augustus 2009, 12:55
Onze eigenheid? Staat ge niet sterk genoeg in uw individuele eigenheid om met gelijk wie in de dialoog te gaan?

Ik wel, je snapt men punt niet. Had ik er een smiley moeten bijzetten om de ironie te versterken?

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 12:56
Ik werk (en niet schuw van vuil werk) en ben blank en heb niet gekozen voor de cheap labor werkkrachten.

Wel heb ik er hinder van, rechtstreeks en onrechtstreeks.

Nu ben ik zeker een racist.

Wat maakt het nog uit.

Gij misschien niet maar uw voorvaderen dan wel. Hoe hebt gij nu hinder van vreemdelingen?

driewerf
24 augustus 2009, 13:01
Ik werk (en niet schuw van vuil werk) en ben blank en heb niet gekozen voor de cheap labor werkkrachten.

Wel heb ik er hinder van, rechtstreeks en onrechtstreeks.

Nu ben ik zeker een racist.

Wat maakt het nog uit.

Verdeel en heers - nog nooit van gehoord?
Zoals Hotdingeske schreef, zijn migranten naar hier gehaald om als goedkope arbeidskrachten te fungeren. Nu kan je daar op twee manieren op reageren
1) je kan ze ene last vinden, elke dialoog weigeren en daarmee trap je in de val die de heersende klasse heeft opgezet

2) je kan ze erkennen als leden van je klasse met wie je willens nillens belangen gemeen hebt, en die je dus als bondgenoot kan gebruiken.

Zolang de arbeidersklasse verdeeld blijft zullen de kapitalisten daarop inspelen. Pas als Belgen en migranten samen front vormen, maw als de ene het werk niet aanneemt dat te slecht is voor ons - als de andere ze gene redenen geeft om dat te doen, kunnen er overwinningen geboekt worden.

Betekent dat dat je migranten leuk moet vinden? Neen. Ik verzet mij zelfs tegen dat soort kleinburgerlijk links dat vindt dat je toch eenmaal in de maand couscous moet eten om toch o zo poco te zijn, maar verder wel in afgeschermde wijken woont.
Maar de enige manier om zaken af te dwinegn is door eenheid onder de werknemers te bekomen, en dat zal inderdaad door consequent anti-racist te zijn.

Indigo-blues
24 augustus 2009, 13:01
Ik werk (en niet schuw van vuil werk) en ben blank en heb niet gekozen voor de cheap labor werkkrachten.

Wel heb ik er hinder van, rechtstreeks en onrechtstreeks.

Nu ben ik zeker een racist.

Wat maakt het nog uit.

Stop met jezelf in alle draden als slachtoffer voor te stellen! Het staat je niet!

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 13:05
Gij misschien niet maar uw voorvaderen dan wel. Hoe hebt gij nu hinder van vreemdelingen?

Ben 1X samen met een vriend door een groep vreemdelingen s'avonds in Brussel tegengehouden voor een sigaret.
We hadden er geen en zonder reden werd er verweten en gedreigd.
Schrik van ons leven en gelukkig geen geweld bij komen kijken.
Nu kom ik dus niet meer buiten als het donker is en als ik een groepje zie, draai ik me om of steek ik de straat over.

Maar dat doen blanke werkmensen ook, zomaar mensen intimideren en lastigvallen.

Zeg het, maakt niets uit, het is toch alleen maar blablabla en niks aan de hand.

backfire
24 augustus 2009, 13:07
Ik begrijp die man niet!!!!

Jaren lang staat hijte roepen dat er niets aan de hand is en dat de autochtonen verdraagzamer moeten worden!

Jaren lang maakt hij iederen die iets durft te zeggen over het gedrag van de allochtone jongeren uit voor NAZI en RACIST, nu word hij zelf plots NAZI en RACIST.
Hier kan maar één reden voor zijn, hij heeft eindelijk zelf problemen gekregen met de allochtone jongeren.
Maar hij is wel één van de laatste die hen iets mag verwijten, want hij is één van de schuldigen aan hun problemen.
Ja, problemen, want dat ishet wat deze jongeren hebben.
Niemand die hen begeleid, niemand die hen mag en kan bestraffen, niemand die hen zegt wat ze wel en niet mogen.

Wie deze jongeren met harde hand wil begeleiden word voor de rechter gebracht, wie voor deze jongeren durft harde straffen voor te stellen word voor de rechter gebracht, wie deze jongeren durft te zeggen wat wel en niet kan word voor de rechter gebracht.
En ja, dit allemaal dankzij mensen zoals deze meneer.
Deze man kan dus enkel zwijgen, slikken en zijn nederige verontschuldigen aanbieden aan de rest van de bevolking.


Je hebt gelijk. Ik mis 'excuses'. De reden voor zijn ommezwaai is heel eenvoudig: hij is zelf eens op straat gekomen. Vanop de bühne roepen dat het allemaal nog zo erg niet is, dat hoor en zie ik vaak genoeg (ze organiseren er zelfs concerten voor).

abou Anis
24 augustus 2009, 13:07
Ben 1X samen met een vriend door een groep vreemdelingen s'avonds in Brussel tegengehouden voor een sigaret.
We hadden er geen en zonder reden werd er verweten en gedreigd.
Schrik van ons leven en gelukkig geen geweld bij komen kijken.
Nu kom ik dus niet meer buiten als het donker is en als ik een groepje zie, draai ik me om of steek ik de straat over.

Maar dat doen blanke werkmensen ook, zomaar mensen intimideren en lastigvallen.

Zeg het, maakt niets uit, het is toch alleen maar blablabla en niks aan de hand.

Neen, blanke werkmensen doen dat nooit ofte nimmer. Alle blanke werkmensen zijn goudeerlijk en doodbraaf. Er zijn nog nooit ofte nimmer blanke werkmensen geweest die zomaar zonder aanwijsbare aanleiding andere mensen lastigvielen, intimideerden of op een andere manier het leven zuur maakten.

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 13:08
Neen, blanke werkmensen doen dat nooit ofte nimmer. Alle blanke werkmensen zijn goudeerlijk en doodbraaf. Er zijn nog nooit ofte nimmer blanke werkmensen geweest die zomaar zonder aanwijsbare aanleiding andere mensen lastigvielen, intimideerden of op een andere manier het leven zuur maakten.

Voila, zo is dat.

abou Anis
24 augustus 2009, 13:08
De nickname "Zwart piepkuiken met eierschaal op het kopje" was blijkbaar in gebruik op 27 November 2007.

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 13:09
De nickname "Zwart piepkuiken met eierschaal op het kopje" was blijkbaar in gebruik op 27 November 2007.

Zwart?
Klinkt zo racistisch he?

globalmedia
24 augustus 2009, 13:09
Voila, zo is dat.

een typische vlaming is ook...wereldvreemd

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 13:10
Ben 1X samen met een vriend door een groep vreemdelingen s'avonds in Brussel tegengehouden voor een sigaret.
We hadden er geen en zonder reden werd er verweten en gedreigd.
Schrik van ons leven en gelukkig geen geweld bij komen kijken.
Nu kom ik dus niet meer buiten als het donker is en als ik een groepje zie, draai ik me om of steek ik de straat over.

Maar dat doen blanke werkmensen ook, zomaar mensen intimideren en lastigvallen.

Zeg het, maakt niets uit, het is toch alleen maar blablabla en niks aan de hand.

Ge zijt niet aangevallen door een etnisch gedefinieerde groep maar door werklozen die in de slechtse sociale omstandigheden terecht gekomen zijn. Ik ben ook al verbale aggressie tegengekomen op de metro in Brussel maar daarom ga ik geen hele groep mensen eigenschappen toeschrijven op basis van hun ethniciteit. Zijt gij zo simpel in uw hoofd?

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 13:12
Ge zijt niet aangevallen door een etnisch gedefinieerde groep maar door werklozen die in de slechtse sociale omstandigheden terecht gekomen zijn. Ik ben ook al verbale aggressie tegengekomen op de metro in Brussel maar daarom ga ik geen hele groep mensen eigenschappen toeschrijven op basis van hun ethniciteit. Zijt gij zo simpel in uw hoofd?

Ja ik ben simpel in mijn hoofd.

Probleem opgelost.

backfire
24 augustus 2009, 13:12
Neen, blanke werkmensen doen dat nooit ofte nimmer. Alle blanke werkmensen zijn goudeerlijk en doodbraaf. Er zijn nog nooit ofte nimmer blanke werkmensen geweest die zomaar zonder aanwijsbare aanleiding andere mensen lastigvielen, intimideerden of op een andere manier het leven zuur maakten.

je vergelijking loopt scheef en je weet het. Neem al die Marokkanen weg in de situaties van die Mr Prem en hij ervaart geen enkel probleem bij het filmen. In jouw filosofie waren dat télkens toevállig Marokkanen. Je kan die stelling lang volhouden, maar niet eeuwig.

hotschizodiscocop
24 augustus 2009, 13:13
Ja ik ben simpel in mijn hoofd.

Probleem opgelost.

Neen een groot probleem op evolutionair gebied als ge beslist u voort te planten.

Vette Pois(s)on
24 augustus 2009, 13:14
Neen een groot probleem op evolutionair gebied als ge beslist u voort te planten.

Ik zal me niet voortplanten, beloofd.

Weer opgelost.

SDX
24 augustus 2009, 13:16
Neen een groot probleem op evolutionair gebied als ge beslist u voort te planten.

Ja, dat voorplanten eh - vooral met neven en nichten - is een probleem!:twisted:

abou Anis
24 augustus 2009, 13:17
je vergelijking loopt scheef en je weet het. Neem al die Marokkanen weg in de situaties van die Mr Prem en hij ervaart geen enkel probleem bij het filmen. In jouw filosofie waren dat télkens toevállig Marokkanen. Je kan die stelling lang volhouden, maar niet eeuwig.

In mijn filosofie zijn dat helemaal niet toevallig Marokkanen. De post van mij die u citeert was echter geen reactie op het artikel van dhr. Prem. Daar ik niet het eeuwige leven heb, hoef ik een stelling ook niet zo lang vol te houden. Nog een jaar of 40 (50 als ik geluk heb) zal ruim volstaan.

SDX
24 augustus 2009, 13:17
Ik zal me niet voortplanten, beloofd.

Weer opgelost.

Gelukkig hoeven jouw nakomelingen dan tenminste niet te leven onder een regime waarvan 'zij' het klimaat geschapen hebben.

bloedluiskieken
24 augustus 2009, 13:37
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Het lijkt alsof alleen typische meningen aan bod mogen/kunnen komen. We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.

Nu leg je de schuld weeral maar eens bij de zijde die het ook maar aandurft om openlijk kritiek te geven... dat bewijst naar mijn persoonlijke mening jouw vooringenomenheid naar mensen toe die kritische vragen durven stellen bij de multiculturele samenleving

KaliYuga
24 augustus 2009, 13:45
Multicul is een van de uitwassen van het internationaal kapitaal. De ironie is dat multiculturalisme een monocultureel fenomeen is. Je kan niet multicultureel zijn in Saoedi-Arabië. Het is de links-liberale zeitgeist die het voortbrengt.
Onze kernwaarden zijn dat er net geen kernwaarden zijn.
De complete erodering van cultuur als een relevant begrip voor de identiteit van een individu ( groepen zijn nog irrelevanter ).
Alles wordt in een cultuurrelativistische soep gesmeten.

abou Anis
24 augustus 2009, 13:47
Multicul is een van de uitwassen van het internationaal kapitaal. De ironie is dat multiculturalisme een monocultureel fenomeen is. Je kan niet multicultureel zijn in Saoedi-Arabië. Het is de links-liberale zeitgeist die het voortbrengt.
Onze kernwaarden zijn dat er net geen kernwaarden zijn.
De complete erodering van cultuur als een relevant begrip voor de identiteit van een individu ( groepen zijn nog irrelevanter ).
Alles wordt in een cultuurrelativistische soep gesmeten.

:cheer: soep :cheer:

backfire
24 augustus 2009, 14:03
In mijn filosofie zijn dat helemaal niet toevallig Marokkanen. De post van mij die u citeert was echter geen reactie op het artikel van dhr. Prem. Daar ik niet het eeuwige leven heb, hoef ik een stelling ook niet zo lang vol te houden. Nog een jaar of 40 (50 als ik geluk heb) zal ruim volstaan.

Misschien word je over tien jaar in één of ander steegje wel neergestoken door een groepje Marokkanen... (;-))

Ik geloof ook niet in de stigmatisering van een hele bevolkingsgroep (dé Marokkanen, dé Turken) maar ben al lang afgestapt van het minimaliseren ervan. Het minste wat men kan zeggen is dat 'een groot deel van de Marokkaanse jeugd in grootsteden' krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft. Deels omdat wij (de overheid) dat verplicht zijn en hierin heel wat schade in te halen hebben.

astuf larcga
24 augustus 2009, 15:10
http://www.geenstijl.nl/archives/images/PREM.html

Als zelfs de meest verstoke multiculaanbidders het licht beginnen in te zien...
Als zelfs de Prem het moe is, hé ... Als er nu iemand van goede wil is, met gevoel voor humor dan ook nog, is hij het wel. En zélf allochtoon. Ik denk dat zo langzaam aan iedereen in Nederland en België de Marrokkanen moe zijn , zowel de autochtonen als de andere allochtonen...

Mass13
24 augustus 2009, 15:12
Tiens, hier wordt er momenteel het meest geklaagd over de Oost-Europeanen...

abou Anis
24 augustus 2009, 15:13
Misschien word je over tien jaar in één of ander steegje wel neergestoken door een groepje Marokkanen... (;-))En misschien hadden de Maya's wel gelijk ...

Ik geloof ook niet in de stigmatisering van een hele bevolkingsgroep (dé Marokkanen, dé Turken) maar ben al lang afgestapt van het minimaliseren ervan. Het minste wat men kan zeggen is dat 'een groot deel van de Marokkaanse jeugd in grootsteden' krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft. Deels omdat wij (de overheid) dat verplicht zijn en hierin heel wat schade in te halen hebben.

In alle tijdsgewrichten heeft altijd gegolden dat men over een deel van de verarmde stadsbevolking kon zeggen dat het 'krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft'. Er zijn zelfs verarmde stadsbevolkingen geweest waarvan de goegemeente in het desbetreffende tijdsgewricht zei dat die heropvoedingshand geen zier zou helpen...

willem1940NLD
24 augustus 2009, 15:15
Het zat al die tijd al fout tussen hindoes en moslims in (niet alleen) Nederland maar Prem meende van enige afstand dat er werd overdreven.

http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=3989&lStrAction=tellAfriend

Voltian
24 augustus 2009, 15:18
Vooral het laatste stuk is interessant vind ik;

"moe van het steeds de verstandigste te zijn",
"Wilders wordt plots interessant",
"op Wilders stemmen, niet omdat-ie oplossingen heeft, maar omdat het goed voelt",
"frustratie uitleven"

Dat klinkt als overgeven aan het buikgevoel, Fallen Angel vat het goed samen met "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts"

Noem je dat dan "het licht zien"?
Er is inderdaad een probleem, maar los je dat dan op door er gefrustreerd op te reageren?, nee toch.

alice
24 augustus 2009, 15:21
Vooral het laatste stuk is interessant vind ik;

"moe van het steeds de verstandigste te zijn",
"Wilders wordt plots interessant",
"op Wilders stemmen, niet omdat-ie oplossingen heeft, maar omdat het goed voelt",
"frustratie uitleven"

Dat klinkt als overgeven aan het buikgevoel, Fallen Angel vat het goed samen met "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts"

Noem je dat dan "het licht zien"?
Er is inderdaad een probleem, maar los je dat dan op door er gefrustreerd op te reageren?, nee toch.
Nee, wel door die frustraties eindelijk eens ernstig te nemen!

astuf larcga
24 augustus 2009, 15:50
Loopt allemaal weer volgens een voorgeprogrammeerd patroontje...
"Kijk eens, ik ben op zijn minst een halve neger en ik durf kritiek geven op Marokkanen".
Het lijkt alsof alleen typische meningen aan bod mogen/kunnen komen. We gaan er nog wel zo'n paar zien, in de toekomst.
Zélfs " halve negers " ( Prem is van Indische afkomst dacht ik, geen halve, noch hele Afrikaan ) geven kritiek op deze bevolkingsgroep, of toch tenminste op een zeker aantal jonge vertegenwoordigers daarvan.
Dat zijn dan ook een vreselijke bende arrogante schurken, die hun gemeenschap zeker geen goede reputatie geven .

astuf larcga
24 augustus 2009, 15:53
Grappig artikel.

Korte samenvatting van het artikel: "Ik ben het beu om na te denken over de dingen daarom word ik rechts".

:lol:

Zegt genoeg over de geestelijke vermogens van rechts als ze zelfs uitpakken met dit soort artikels.
Ik vind dat je niet " rechts " hoeft te worden, om het wangedrag van een bende crapuul beu te worden. Het is een doodnormale, menselijke reactie.

astuf larcga
24 augustus 2009, 15:56
Ik begrijp die man niet!!!!

Jaren lang staat hijte roepen dat er niets aan de hand is en dat de autochtonen verdraagzamer moeten worden!

Jaren lang maakt hij iederen die iets durft te zeggen over het gedrag van de allochtone jongeren uit voor NAZI en RACIST, nu word hij zelf plots NAZI en RACIST.
Hier kan maar één reden voor zijn, hij heeft eindelijk zelf problemen gekregen met de allochtone jongeren.
Maar hij is wel één van de laatste die hen iets mag verwijten, want hij is één van de schuldigen aan hun problemen.
Ja, problemen, want dat ishet wat deze jongeren hebben.
Niemand die hen begeleid, niemand die hen mag en kan bestraffen, niemand die hen zegt wat ze wel en niet mogen.
Wie deze jongeren met harde hand wil begeleiden word voor de rechter gebracht, wie voor deze jongeren durft harde straffen voor te stellen word voor de rechter gebracht, wie deze jongeren durft te zeggen wat wel en niet kan word voor de rechter gebracht.
En ja, dit allemaal dankzij mensen zoals deze meneer.
Deze man kan dus enkel zwijgen, slikken en zijn nederige verontschuldigen aanbieden aan de rest van de bevolking.

Wijze woorden.

wouterv
24 augustus 2009, 15:56
Heeft het blanke establishment die mensen naar hier gehaald voor cheap labor? Ja.

1) Ja, maar je moet het zo zien: hier was werk dat niemand wou doen, ginder (Italie, later Spanje, Griekenland, Marokko en Turkije) was geen werk. Dus het blanke establishment heeft die mensen werk gegeven en bovendien kregen deze landen enorme hoeveelheiden steenkool van Belgie. Was dit een goede oplossing? Neen, één van de vele grote fouten van het blanke establishment. Laten we die fout dus geen 2de keer begaan en weer 100.000 vreemden regulariseren omdat die mensen onze pensioenen gaan betalen en ons later gaan verzorgen in het rusthuis/ziekenhuis. Is het trouwens niet enorm egoistisch om voor werk dat wij niet willen doen arbeidskrachten te importeren? Zou men de vlaamse werklozen niet beter een 'stamp onder hun gat' geven en verplichten te werken dan het weg te geven? Zouden we in tijden van crisis niet blij moeten zijn met werk, wat voor dan ook?
2) Wat hebben mensen die in de jaren 50-60 naar hier emigreerden voor werk (waarvan een groot deel tot op heden nog steeds niet ingeburgerd is) nu te maken met allochtone hangjongeren die de steden onveilig maken en ons land terroriseren?
3)Wat heeft het vb te maken met het blanke establishment dat die mensen naar hier haalde voor cheap labor. Als er één positief ding is aan het vb is het dat zei leren uit de fouten die in het verleden zijn gemaakt.
4) Zeg eens iets positiefs over het blanke establishment. Of moet ik mij schamen blank te zijn? Als ik om mij rond kijk en de media volg moet ik dat blijkbaar wel, want wat wij toch allemaal gedaan hebben! Schande! ...


(veel is off topic, mijn excuses hiervoor maar het moest er eens uit)

astuf larcga
24 augustus 2009, 15:59
Misschien word je over tien jaar in één of ander steegje wel neergestoken door een groepje Marokkanen... (;-))

Ik geloof ook niet in de stigmatisering van een hele bevolkingsgroep (dé Marokkanen, dé Turken) maar ben al lang afgestapt van het minimaliseren ervan. Het minste wat men kan zeggen is dat 'een groot deel van de Marokkaanse jeugd in grootsteden' krapuul is dat dringend een harde heropvoedingshand nodig heeft. Deels omdat wij (de overheid) dat verplicht zijn en hierin heel wat schade in te halen hebben.
Daarvoor hebben we een échte regering nodig, met integere politici.

alice
24 augustus 2009, 16:04
1) Ja, maar je moet het zo zien: hier was werk dat niemand wou doen, ginder (Italie, later Spanje, Griekenland, Marokko en Turkije) was geen werk. Dus het blanke establishment heeft die mensen werk gegeven en bovendien kregen deze landen enorme hoeveelheiden steenkool van Belgie. Was dit een goede oplossing? Neen, één van de vele grote fouten van het blanke establishment. Laten we die fout dus geen 2de keer begaan en weer 100.000 vreemden regulariseren omdat die mensen onze pensioenen gaan betalen en ons later gaan verzorgen in het rusthuis/ziekenhuis. Is het trouwens niet enorm egoistisch om voor werk dat wij niet willen doen arbeidskrachten te importeren? Zou men de vlaamse werklozen niet beter een 'stamp onder hun gat' geven en verplichten te werken dan het weg te geven? Zouden we in tijden van crisis niet blij moeten zijn met werk, wat voor dan ook?
2) Wat hebben mensen die in de jaren 50-60 naar hier emigreerden voor werk (waarvan een groot deel tot op heden nog steeds niet ingeburgerd is) nu te maken met allochtone hangjongeren die de steden onveilig maken en ons land terroriseren?
3)Wat heeft het vb te maken met het blanke establishment dat die mensen naar hier haalde voor cheap labor. Als er één positief ding is aan het vb is het dat zei leren uit de fouten die in het verleden zijn gemaakt.
4) Zeg eens iets positiefs over het blanke establishment. Of moet ik mij schamen blank te zijn? Als ik om mij rond kijk en de media volg moet ik dat blijkbaar wel, want wat wij toch allemaal gedaan hebben! Schande! ...


(veel is off topic, mijn excuses hiervoor maar het moest er eens uit)

Lucht je hart maar een jongen! Mag gerust!
En stel je dan iemand voor op een berg, zonder stromend water met een geit, of bruidsschat om te trouwen, die hoort dat hij ergens anders heel rijk kan worden!
Uiteraard werk waarvoor je geen diploma nodig hebt, werk waarvoor je dus in aanmerking komt!
Dat velen die beslissing namen is het beste wat Marokko kon overkomen, het heeft een hele generatie van bittere armoede gered, niemand wilde terug, liever vrouw en kinderen deze kant op, gratis onderwijs, sociale zekerheid, wie gaat er dan terug naar die berg?
Niemand dus...mij best, maar die tweede en derde generatie bewijzen dat we ondertussen wat vergeten zijn,opvoeden!
Ik heb veel respect voor die eerste generatie en gun hen die verdiende welvaart, maar de rest moet eens flink worden aangepakt, de arrogantie loopt de spuigaten uit.

astuf larcga
24 augustus 2009, 18:18
Lucht je hart maar een jongen! Mag gerust!
En stel je dan iemand voor op een berg, zonder stromend water met een geit, of bruidsschat om te trouwen, die hoort dat hij ergens anders heel rijk kan worden!
Uiteraard werk waarvoor je geen diploma nodig hebt, werk waarvoor je dus in aanmerking komt!
Dat velen die beslissing namen is het beste wat Marokko kon overkomen, het heeft een hele generatie van bittere armoede gered, niemand wilde terug, liever vrouw en kinderen deze kant op, gratis onderwijs, sociale zekerheid, wie gaat er dan terug naar die berg?
Niemand dus...mij best, maar die tweede en derde generatie bewijzen dat we ondertussen wat vergeten zijn,opvoeden!
Ik heb veel respect voor die eerste generatie en gun hen die verdiende welvaart, maar de rest moet eens flink worden aangepakt, de arrogantie loopt de spuigaten uit.
Heropvoed ze , of jaag ze weg ! Zou eens willen zien hoe ze daar in Kazakhstan mee zouden omspringen, met zo een etters !?

Dajjal
24 augustus 2009, 19:34
De oogkleppen vallen af... Spijtig genoeg is het kalf ondertussen al verdronken.